Na początek pomierz ciśnienia na cylindrach.Jeżeli będzie za niskie to wtedy sprawdź rozrząd,jak ok to niestety będziesz musiał liczyć się z podnoszeniem głowicy.
Prosze: http://obrazki.elektroda.pl/1420571200_1...
czy do auta WDB9066351S438783 pasuje regulator nr A 007 153 14 28 Pasuje. Aktualnie jest dostępny zamiennik 009 153 31 28 Sprawdź wakuometrem, czy wszystkie odbiorniki podłączone do "puszki podciśnieniowej" są szczelne. Zdarzają się upływności i to wpływa na cały podciśnieniowy układ regulacyjny. Drugą popularną usterką w systemie doładowania silnika...
koszt naprawy razem z uszczelką to około 100 Po co piszesz takie bzdury. Wyciągałeś kiedyś taki wtryskiwacz który puścił na uszczelnieniu. Jest zawalonay cały szlaką, wychodzi ciężko, może być podpalone gniazdo w głowicy.
Witam może turbina się kończy. Odłącz przewód pomiędzy kolektorem a głowicą i odpal.
ale wkrecałes tulejke czy bezpośrednio do głowicy wkręcałęś ?
Naprawiałem taki przypadek w taki sposób że przerabiałem gwint w głowicy na M8.
Witam. Przymierzam się do zdjęcia głowicy w Srincie 2,9 TD z 96r. Po zdjęciu korka oleju bucha cyklicznie spalinami (co 1 obrót korbowodu). Olej czysty. Podejrzewam uszczelkę pod gł. lub pierścienie na którymś tłoku. Mam małe doświadczenie z dieslami a już w ogóle z mercedesem (nie jestem fachowcem od samochodów, ale w kilku osobowych benzynówkach zrobiłem...
100% wtryski maiłem tydzień temu taki przypadek, po zasadzeniu drugich auto jak nowe pali. Jak zwykle był problem z wyrwaniem z głowicy wtrysków.
Witam Sprawdzałem i nie zauważyłem ubytku płynu ani oleju. Zaprowadziłem go wczoraj do mechanika - mówi, że to jest turbina ale nie wyklucza też uszczelki pod głowicą.
Witam, prosze o podpowiedź kogoś kto spotkał się już z czymś takim, auto sprinter 315 z 2007 roku, zaczą znikać płyn chłodzący, wycieków nie widać. Czy w tym modelu zdarzały sie pękające głowice? W płynie ani w oleju nic nie widać żeby coś przepuszczało, jak sprawdzić czy z głowicą jest wszystko ok.
Witam!mam kolejny problem z moim Sprinterem!po remoncie silnika głowica, zawory, wtryski,...itp,na zimnym silniku odpala ale po chwili gaśnie, później jest juz OK!i chyba ma troszke za niskie obroty!co robić!?!z góry dziekuje za pomoc! :D
Jeszcze jedno pytanie natury technicznej-być może ktoś będzie w stanie pomóc. Czy zasilenie na nagrzewnicę wychodzi z głowicy? Czy do głowicy wchodzi "powrót"?
Jaki silniczek krokowy w golfie lamerze? Idź ty w pizdu z tego forum, jak nie silniczek krokowy w golfie, to potencjometr na pedale gazu z corsie B albo reset kompa ABS w sprinterze. O rozmonowywaniu głowicy młotkiem nie wspomnę.
Mam ten sam problem. Nawet na płaski nie odpala. Zrobiona głowica wymienione turbo, przepływomierz, czujniki ustawienia wałka i wału. Jak już odpali po na prawdę długim kręceniu to nie może wejść na obroty.
Możesz też ten trzeci wtrysk zamienić z drugim i jeszcze raz podłączyć do kompa. Będziesz miał jasność co do wtrysku. Jeśli zacznie fiksować ten na trzecim cylindrze to wywal ten czwarty wtrysk albo sprawdzaj głowicę. :)
Nawieercanie da mizerny efekt. ja bym napawal migiem. Do aluminiowej głowicy się nie uklei.
Ja również walczę z tym problemem. Sprawdziłem głowicę, pierścienie na tłokach, wymieniłem turbo, czujnik wałka i wału.
Witam. Mój problem polega na tym, że odkręciłem wszystkie szpilki głowicy (12 szt) oraz 2 śruby pod kołem wałka rozrządu w Sprinterze 208 D, 2.3 D ale głowica za nic nie chce drgnąć. Wszyscy znajomi mechanicy robią oczy a ja nie chcę nic na siłę robić, żeby nie pękło. Podważanie nic nie daje... Proszę o pomoc.
Przecież to niemozliwe, żeby na przestawionym rozrządzie silnik (mimo słabego palenia i błędów) chodził prawidłowo. Z gniazda w głowicy by popiół został...
mozliwe ze zanalazłes usterke ale jak by czasem okazało sie ze to nie ten kierunek to powiem tak kolega tez dolewał i skonczyłosie na wymianie uszczelki pod głowica (raptem 3 dni temu dopiero naprawił )
Siemano, jest ktoś w stanie mi pomóc? Poskładałem silnik tak, jak na schemacie powyżej, od strony kierowcy. Głowica jest zalana ropą, a auto kopci na biało, jakby nie było wtrysku w tym momencie.
Opiszę swoje spostrzeżenia...Komputer dell XP...(nie wiem czy komputer ma coś do rzeczy?) Mam starego złotego CDP 2013R3 i brakowało połączeń z niektórymi nowymi autami tak ok po 2014r.... Kupiłem głowicę multidiag pro. 2014R3 i 2016R1 (czyli tą lepszą) mając nadzieję na działanie lepsze....potem okazało się że w środku płyta wcale nie była "PRO."......
Obydwie pompy są do Sprintera 75 i 90 kW. Jedyna różnica między nimi jest w nr katalogowym głowicy pompy. A więc powinna działać bez problemu.
wymieniłem uszczelkę pod głowicą i wszystkie szklanki - 2,000zł brutto
Najprostszym rozwiązaniem jest wymiana uszkodzonej świecy/świec nie wiem jak u ciebie, ale w sprinterach było tak ze uszkodzona świeca potrafiła puchnąc - co skutkuje koniecznością zdjęcia głowicy aby ją wyciągnąć. Naprawisz to, będziesz widział co dzieje się dalej.
Wymień uszczelkę między kolektorem a głowica kolektor plastikowy i się odkształca, no chyba że jest pęknięty co też się zdarza..Uszczelka najlepiej z oryginału. Przerabiałem to ostatnio.
może i śmieszne ale jak wymienić Spuścić płyn, wymontować, zamontować, nalać płynu. gdzie go szukać Przy głowicy. Jak otworzysz pokrywę silnika to go zobaczysz.
Sprawdź czy nie przepuszcza ciśnienia pod wtryskiem. Częsta usterka tych silników, potrafi zbierać się nagar który zalepia górę głowicy ewentualnie potrafi wyrwać gwint w głowicy http://obrazki.elektroda.pl/2795249800_1... Tak wygląda zalepiona glowica
Babol siedzi w głowicy. Nawet nie wiem, czy nie wystarczy wtrysków przełożyć. Miałem z taką przekładką silnika problem. Po zmianie głowicy z osprzętem moc ponownie przybyła.
Wymiana napinacza to banalna sprawa, odkręcasz go po prostu z głowicy, i nowy oczywiście napompowany olejem wkręcasz z powrotem, gorzej jest z dostępem do tego napinacza, w sprinterze dojścia nie ma trzeba rozkręcić trochę rzeczy przy kolektorze ssącym tzn. przepustnice, moduł świec żarowych, wsporniki przepustnicy, ja wyciągnąłem też alternator żeby...
napewno posiada ponieważ 313 były produkowane od 2000r. z silnikiem 2,2CDI 127km. Zwracam honor, wszystkie Cdi posiadały EGR, ale objawem jego zepsucia jest niska moc, i nie wkręcanie się na maksymalne obroty (3.5 tyś obrotów, a powinno być +/- 4 tyś), awaria waku pompy objawiała by się też słabym wspomaganiem hamulców, niemożnością włączenia zamkniętego...
Witam. Pacjent: Sprinter 2,9 TD. Wymieniona uszczelka pod głowicą z powodu wycieku płynu chłodniczego na zewnątrz silnika (nie było oleju w wodzie ani wody w oleju). Po wymianie uszczelki temperatura silnika (na zegarze) przekracza 100 stopni przy ostrej jeździe, natomiast temperatura silnika odczytana z komputera diagnostycznego wynosi 87 stopni. Gdy...
Są to tzw. ,,broki" Służą do tego, by przy ewentualnym zamarznieciu płynu nie rozsadziło głowicy, tylko wypchało te zaślepki. A jedna się zrobila nieszczelna i cieknie. :cry:
Czy świecę oraz gaźnik masz starannie dokręcone i czy uszczelka głowicy nie jest wydmuchana. Jeśli powyższe będzie ok., to gaźnik do przeglądu (udrożnienia dysz i kanalików).
Witam, posiadam sprintera 2.9 122km 98r w aucie od jakiegoś czasu dziwnie pracuje silnik, odpala na dotyk, ma moc, nie ubywa płynów, ale po odpaleniu (czy zimny czy ciepły to jest tak samo) pracuje równo ale tak dziwnie rechocze coś w silniku, jak dodam delikatnie gazu to zaczyna nierówno pracować, trochę tak szarpie silnikiem i jakby mocniej rechocze...
Dzień dobry. Obserwując forum stwierdzam, że masz Gerri najwięcej wiedzy na temat Mercedesów. Otóż kupiłem jakiś czas temu Sprintera 208 cdi z 2000 r. (Sprzedający twierdził, że uszczelka pod głowicą do wymiany). Były uszkodzone podkładki miedziane pod wtryskami i nagar zalany równo (widoczny był tylko pierwszy wtrysk). Zostało to zrobione. Później...
Witam. Za co odpowiada ta część? Jest wsuwana do bloku, obok jednej śruby głowicy. Czy można to ominąć, czy trzeba montować? Jakiś separator olejowy, czy co?
Zamykamy temat. W aucie wymienilem turbine, głowica została zregenerowana wynik auto dalej kopciło. Zdecydowałem wymienic na nowe pozostale dwa wtryski, auto chodzi jak zegarek. Usterka wadliwe wtryskiwacze. Dzieki wszystkim za informacje mam nadzieje ze komus sie przyda moja przygoda.Pozdrawiam.
Najprawdopodobniej jest to właśnie uszczelka pod głowicą, miałem taki przypadek w 312 D, brak ogrzewania, gubienie wody, i w tamtym przypadku to była właśnie uszczelka.
Witam Jakis czas temu wymieniona była uszcelka pod głowica od tej pory samochod nie reaguje na gaz chodzi w trybie awaryjnym, podlaczylem go pod komputer i pokazuje blad czujnika cinienia w rurze dolotowej, gdzie szukac tego czujnika?
Witam, mam problem ze sprinterem. Mercedes Sprinter 2004r 311cdi 384tyś km. Ostatnio wymieniana byla uszczelka pod głowicą, byly również regenerowane wtryski, wymieniana byla pompa wody, rolka napinacza oraz wiskoza. Remont był robiony około 3tyś temu. Wszystko na początku było ok ale teraz strasznie ciezko zapala tym bardziej jak postoi dłużej. Im...
Koledzy, mam ten sam problem z tym że u mnie Peugeot 308 1.6 VTi 120km. Z tym niesamowicie spartym samochodem męczę się już około 5 miesięcy, Pawel84krk nic nie da Ci wymiana silnika ani głowicy skoro masz ją już zrobioną. Problem nie leży po stronie silnika lecz osprzętu. Rozdarłem swój stary na śrubki. Silnik w środku paskudny wszędzie nagar.. Jeszcze...
Dzięki kolego za pomoc,polałem głowicę pompy zimną wodą no i pali tak jak rano jak zimny,zacznę szukać pompy. Dzięki za pomoc jak zmienię pompę to się pochwalę!!!
Witam. Czy ktoś może podrzucić momenty dokręcania silnika w Sprinterze 415 CDI, 2148 cm³, 110 kW (149 KM), rok 2008. Pozdrawiam serdecznie. AI: Do których konkretnie elementów silnika potrzebuje Pan momentów dokręcania? (np. głowica, panewki główne, korbowody, itp.) Głowica, panewki korba i główne, wtryskiwacze. AI: Czy chodzi o momenty dokręcania do...
Witam ponownie. Podaje wszystkie numery co znalazłem na silniku. Na górze głowicy: 0118 CH 063 Niżej na głowicy: A646 0101420 110 108 Na bloku: R611 011 1201 Na misce od spodu: A646 014 2302 Na obwodzie gdzie przychodzi sprzęgło: 611981 5049 0472 Będzie coś z tego, czy mam szukać w jeszcze innym miejscu? Nie ma tabliczki znamionowej...
Stawiałbym na wtrysk. Teraz trzeba ustalić który to. Wiesz co to przelewy? musisz się podpiąć pod każdy wtrysk osobno do przyłącza na górze wtrysku. Uważaj by ich nie połamać. Jak masz menzurki do przelewów to zrobisz to w 5 min. Pamięta, że jak odepniesz wężyki to zaślep główny żeby ci nie lało na silnik. Ewentualnie znajdź kogoś, kto ma star'a i niech...
Żeby głowica popękała to już musi być jakaś masakra masakry, prędzej pokrywa zaworów. Jak już zostawiać poluzowane żeby kompresja wypchła to niech ma paliwo i prąd, bo bez paliwa kompresja jest koło 25 a z paliwem ponad 60, więc prawdopodobieństwo wypchnięcia jest większe :)
Sprinter 906 OM646 313. Błąd niskie ciśnienie doładowania 2359-001. Błąd pojawia się na 5 i 6 biegu. Ciśnienie zadane 24.. ciśnienie osiągnięte 21.. Auto przechodzi w tryb awaryjny i nie jedzie do ponownego odpalenia. Podmienione na nowe elektrozawory od sterowania turbinami. Wymieniona turbosprężarka na regenerowaną - Mielec Podmieniony EGR z innego...
Zawór regulacji świateł wiadomo gdzie jest, na lewo od kierownicy, przy drzwiach, jest to ten kręciołek "góra-dół" powodujący przestawianie świateł. Diagnoza polega na odcinaniu poszczególnych obwodów, jeżeli reszta działa to mamy "bingo". Radzę zwrócić uwagę na siłownik recyrkulacji spalin, na głowicy, z tyłu. Odetnij całkowicie ten obwód, (przed elektrozaworkiem)...
mam identyczny problem i walczę.dodam tylko że zrobiłem w tym silniku remont tzn.nowe tłoki ,panewki turbina nowa , głowica zrobiona , odma nowa.itd.sprinterek kilka dni po kupnie zatarł się klientowi , najdziwniejsze że przed zatarciem takie same objawy były czyli na postoju kopci. dziś spróbuje dopalić dpf i zobaczę .tak podejrzewam że to on jest...
A więc przyczyną była wywalona uszczelka pod głowicą:) Napinacz łańcucha też wymagał wymiany. Ale to nie koniec problemów!!! Głowica splanowana, uszczelka wymieniona, szpilki nowe...ogolnie 3/4 góry silnika wymienione.... Całość poskładana...a silnik nie ma mocy :( KOmputer nie pokazuje błędów, pomiary wszystkie ok,turbina sprawna a 130konny silnik...
Do kolegi "bobytempeltona" takie spawanie bloku między tulejami + frezowanie pod tuleje, u góry i na dole + frezowanie pod głowicę + gwarancja pisemna na pół roku ( przy moim składaniu silnika) koszt 450zł. Dodam kolego, że będąc tam po odbiór bloku klijent przywiózł do spawania blok silnika mercedesa sprintera cdi, gdzie były połupane stopy głowne...
Ja tego nie neguję. :D Autor zasugerował, że zauważył brak pracy tej pompy (może wcześniej ją słyszał, może ktoś ją dokładał, może była inna pompa przepływowa na przewodach?), a na schemacie jest przekaźnik pompy paliwa, jak i sama pompa. Oczywiście niczego to nie zmienia, bo definitywnie problemem jest zapowietrzony lub niesprawny układ paliwowy. Zacząłbym...
Witam. Jakie mogą być przyczyny zbyt wysokiej temperatury cieczy chłodzącej? Do tej pory zrobiłem następujące czynności: 1)Nowa uszczelka pod głowicą, wymieniona z powodu wycieku płynu na zewnątrz silnika (przed naprawą temperatura na zegarze stale 85 stopni, niezależnie od pory roku, obciążenia samochodu i prędkości. Głowica sprawdzona. 2)Nowy termostat,...
Sprawdziłem ten stary filterek paliwa pod względem opiłków i jak wylałem z niego ropę to znalazłem z 5-6 opiłków wielkości czubka szpilki. Ale to nic, pojechałem po tego sprintera na parking, bo zostawiłem go tam jak mi nie chciał zapalić, spróbowałem go zapalić i nic, ale jak założyliśmy linkę to z ciekawości spróbowałem go zapalić "z popychu" i zapalił...
Witam, mam problem ze sprinterem 2,9 rocznik 1997 Nie dostaje prądu automat grzania świec żarowych ani nie pali się kontrolka grzania świec na desce rozdzielczej. Automat wymieniłem i dalej to samo, odłączyłem czujniki temperatury w głowicy, bez skutku. Świece sprawne ale po przekręceniu kluczyka prąd do nich nie dociera. masa i przewody są sprawne...
Witam. Mam dwa konkretne pytania. Posiadam Sprintera 2.9 TDi, 97r z klimatyzacją. Po jego zakupie wykonałem następujące czynności: -kupiłem na serwisie obudowę do chłodnicy (pan pytał czy wersja z klimą z tąd wnioskuję że dla wersji bez klimy obudowa może być inna) -wymieniłem licznik na taki z obrotomierzem ponieważ był włożony jakiś od angola zamiast...
Witam Od kilku dni mojego sprintera dręczy pewna przypadłość. Mianowicie, po uruchomieniu silnika ( zwłaszcza rankiem, lub po długim postoju gdy ostygnie ) Włącza się kontrolka świec żarowych. Oczywiście po przekręceniu zapłonu kontrolka świec żarowych gaśnie, lecz ponownie zaświeca po około 20 sekundach od uruchomienia. Gaśnie dopiero po około minucie...
Witam. Mam zagadke dla wtajemniczonych w tematy Pacjent: Sprinter 313 cdi 2012 silnik OM651 pojedyncza turbina przebieg 178tys miesiąc temu padła pompa wys cisnienia paliwa. W celu wymiany oczywiscie rozebrane pół osprzętu z prawej strony. Po złożeniu chodzi ładnie ,wszystko niby gra. Podczas przyspieszania pow 2200 obrotów traci moc , rozpędza sie...
Pytanie jeszcze pada co z łańcuchem? Może jest wyciągnięty i napinacz nie jest w stanie go naprężyć... Mechanior mówił ze jest gdzieś w deklu, pytał się czy odkręcalem dekiel :-) tylko nie wiem który czy rozrządu czy pokrywa głowicy.... Musiałbym załatwić zegar :-) gdzie go wkręcić? Serwis wyszedł z założenia, że jeżeli jest olej i filtr oleju jest...
kompa podłączałem ale błędy tylko na ABS,ESP i myślę że nie mają wpływu na silnik natomiast wyjąłem wtrysk z głowicy i dokręciłem pod rurkę nic nie rozpyla /ani kropli/ potem zdjąłem z pomy elek. sterowanie i ręcznie ustawiałem przesuwkę podczas kręcenia starterem i to też nic nie dało ropa się nie pokazała wygląda to na cyt: "zawór na listwie" czy...
Więc wszystko zostało sprawdzone i niestety ale po odkręceniu wakupompy przy zębatce leżała sobie jakaś, dość duża, sprężyna. Po części zdewastowana przez zębatkę pompy i łańcuch. Natomiast obok zębatki leży jakby tulejka o średnicy fi 20mm, nie da się za bardzo jej wyjąć. Więc ewidentnie się coś tam rozsypało. Mam pytanie czy na tym kole zębatym do...
trans serwis. Ty napewno masz o tym pojecie poterzne. Te same informacje powiedziałem mechanikowi co napisałem tutaj i przez telefon powiedział ze to na 100% czujnik na wale. Dla pewności podpią go pod komputer i auto hula jak głupie. Jak byś sie znał to po tym info co napisałem powinieneś chociaż coś doradzić a nie tylko napisać zeby wstawic auto na...
No ja rozumiem ale wolę właśnie najpierw spytać, czy moje gdybania są słuszne... Sprawdzenie tego to nie takie hop siup kolego. PS: Jak znajdę chwilę czasu to opiszę dokładnie przejścia Sprinterka u mechaników. Może to pomóc bo było ciekawie... PSS: Potrzebuję czegokolwiek (książek serwisowych, manuali, opisów, tabelek) dotyczących wymiany zaworów w...
Białe spaliny to: 1)skroplona woda w ostatnim tłumiku. Należy przejechać na dłuższej trasie aby zdążyła się wygotować. 2) Uszkodzona uszczelka pod głowicą. Należy: a) w czasie pracy poobserwować czy w płynie chłodniczym nie "bąbelkują" pęcherzyki powietrza. b) sprawdzić ciśnienie w cylindrach (tam gdzie jest dziura może być niższe) 3) zjawisko normalnej...
Witam.Mój problem zaczął się od wymiany świecy żarowej.Była urwana i mechanik stwierdził że jedynie zdejmowanie głowicy i wykręcanie od dołu będzie najbezpieczniejsze dla silnika.Po czymś takim poszło planowanie głowicy i td. Po dwóch miesiącach posypała się turbina tzn.samochód tracił moc czas od czasu aż turbina przestała chodzić w ogóle. Oddałem...
Panowie pomocy !!! Mam ciągły problem ze swoim sprinterem 2.2 cdi... OM651. Temat stary jak węgiel, ale ponieważ walczę ostatnio z takim przypadkiem, to mam swoje 3 grosze do dodania. Główną przyczyną zacierania się silników 2.2 cdi po 2011 roku to wadliwy układ smarowania silnika i dość wysoka temperatura pracy (powyżej 95'C). Na wstępnie należy wspomnieć,...
Kolego zeimp mam pytanie do ciebie. Jak ma być ustawiona pompa w tym sprinterze żeby był dobry zapłon. Opisz mi to w miarę dokładnie bo chciałbym wiedzieć a forum jest po to żeby sobie pomagac Palisz głupa czy nie wiem co chcesz osiągnąć. Czytając Twoje posty domyślam się, że wiesz o co kaman. No cóż skoro się czepiasz więc wyjaśnię Ci mój post, że...
jeżeli nie jest to bardziej skomplikowane jak np. wykręcenie głowicy i skręcenie w silniku benzynowym to może dam radę. Ale oczywiście wolę oddać auto do mechanika z takim czymś. Czyli kwestia gaszenia i tych obrotów to jest wina tej pompy?? Jeździłem kaczką wcześniej w której był silnik po kapitalnym i wiem jak powinien kręcić obroty. A kwestia ogrzewania??...
(at)janekrudy Co do podgrzewania ON, ja mam tak zrobioną instalacje że zawsze się podgrzewa i ON przed przełączeniem i jeździłem też na samym podgrzewanym ON (70-90St.) i nic się nie działo u Lelek_der_1 możliwe ze podgrzewanie sprzyjało zapowietrzaniu się pompy gdyż ma obieg ON zapętlony. Rzeczywiście po jeździe na podgrzewanym ON ze zbiornika po otwarciu...
Witam mam mały problem ze swoim mercedesem, mechanik po oględzinach nie jest w stanie stwierdzić co mu dolega bo objawy nie są jednoznaczne. Mianowicie 3 miesiące temu padła mi chłodniczka oleju > Olej zaczął się pchać do zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego skapłem się dopiero jak wyskoczył mi niski stan oleju w silniku. Układ chłodzenia był...
Witam Wszystkich. Chciałbym się dowiedzieć czy w Mercedesie Sprinterze z silnikiem 312D 2.9, jest możliwość regulacji obrotów biegu jałowego. Wydaje mi się że mam troszke niskie ok 600obr na minutę. Da się wyregulować czy szukać przyczyny w osprzęcie silnika? Wiem że w jakimś VW LT-ku dało się to zrobić mechanicznie przestawiając jakąś głowice pompy...
Witam, mam spory problem ze Sprinterem 318CDI. Silnik 3.0 v6 OM642. Miał robione głowice. Po naprawie nie chce się wkręcać na obroty. Dochodzi do ok. 2tyś. obr. i tak jak by go odcinało. Na niskich obrotach chodzi ładnie i równo. Brak błędów. Parametry mechanik twierdzi że w porządku. Podmieniany był czujnik ciśnienia doładowania, zawór EGR, przepływomierz,...
najlepiej sprawdzic po oznaczeniu silnika. spróbuj sie tez dowiedziec w jakiejs konkretnej firmie która szlifuje wały głowice itp oni z regóły maja takie dane
Zdajesz sobie sprawę, że ta pompa pracuje przy ciśnieniu dochodzącym do 1500bar ? W związku z tym uszczelkami dysponuje tylko serwis Bosch a głowice trzeba dokręcać kluczem dynamometrycznym, a jakim momentem, to tylko oni wiedzą
Witam wszystkich,panowie mam problem z sprinterem 2.2 cdi 2002r otóż podczas jazdy nagle stracił moc i tak po podłaczeniu do kompa wskazało na czujnik sterujący turbina,czujnik kupiony wymieniony ( to jest ten pod filtrem powietrza) wszystkie wężyki podciśnieniowe sprawdzone a mocy jak nie było tak nie ma :cry: żadnych błedów komputer teraz nie pokazuje.Wiec...
mercedes głowica sprinter mercedes sprinter schemat sprinter mercedes sprinter schematy sprinter
elektrozaczep brzeczy komunikat micra satel amplituner przygasa
spawarka majster pralka indesit
Piła łańcuchowa elektryczna Ola - zgrzyt i ponowne uruchamianie Radio Navi 650 zablokowane - brak reakcji na polecenia