Wątek był poruszony na forum, proszę uprzejmie: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
http://obrazki.elektroda.pl/6353226000_1... To Ci powinno wystarczyć. Pozdrawiam.
Wystarczy poluzować 3 śruby mocujące pompę (+ przewody do wtryskiwaczy) i regulować obracając pompą.
Nie da się .
Pompa złom, zły montaż.
Osiągalne nowe bez większego problemu. A0000772209
Goraca z glowicy powrót w blok.
Oprogramowanie należy zaktualizować. Problem z obsługiwanym systemem.
Miałem ten sam problem. Proponuje sprawdzić pompę ABS. Po przekręceniu kluczyka powinieneś słyszeć jej prace przez parę sekund, jeśli tak jest to ok, a jeżeli jej nie słychać to do wymiany . Koszt używanej to ok. 200-400 zł. Powinno pomóż.
A sprzęgło jednokierunkowe alternatora ktoś sprawdził?Pewnie nie bo po co.
Sprawdź krzyżaki na drążku łączącym kierownice z przekładnią.
pompa ma wytarte tuleje i łyżki i nie wie ile będę na niej jeździł może 200 tyś a może 10 km bzdura, a jak opiłki pujdą na wtryski i listwe zrobisz wtedy komplet za kilka tyś?
Mam ten sam problem. Nawet na płaski nie odpala. Zrobiona głowica wymienione turbo, przepływomierz, czujniki ustawienia wałka i wału. Jak już odpali po na prawdę długim kręceniu to nie może wejść na obroty.
Witam i co z tą kostka od nastawnika? Masz może rozpiskę pinów z kostki bo mam chyba problem z nastawnikiem takiej pompy i chciał bym ją sprawdzić .
Zawór gaszący a zawór immobilizera to dwie różne rzeczy w tej pompie (wyjątkowo), rzeczywiście immobilizer może tam występować. Nie udało mi się znaleźć zdjęcia pompy z zaworem immobilizera. https://obrazki.elektroda.pl/8582523700_... Przy zaworze gaszącym jest dźwignia, po jej pozycji widać czy zawór się nie zablokował: u góry - praca,...
Mierzyć to sie dosłownie nie da, najwyżej KTSem albo czyms jako wartość zmierzoną. Poniżej 200Barów ECU chyba nie zezwala na rozruch. nie jestem do końca pewien. W CDI częsko padają pompy wysokiego ciśnienia
Kombinujesz adaptację do hydrauliki jakiegoś sama?
Wątek był poruszony na forum, proszę uprzejmie: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
To zaworek do wyczyszczenia a przewody do przedmuchania. Tylko nie dmuchnij w wężyk idący do pompy bo rozwalisz membranę gaszaka.
Chodzi Ci o połączenia pompy wtryskowej ze sterownikiem MSA, bo ta nazwa HDK ?, rzucam co nieco na pw.
Wytłumaczone tak, że chyba nie ma co dodać.
1352 -wtrysk sterujący 1350 -nastawnik pompy wtryskowej opisy te pochodzą z własnego doświadczenia to znaczy sam generowałem błędy w sprinterku i zapisywałem czego dotyczą mogą tylko naprowadzić na rzeczy które wymagają sprawdzenia ale trzeba też pamiętać o sprawdzeniu instalacji,zasilaniu,sterowaniu itp pozdrawiam MAPI
Witam, a wie ktos moze jakim olejem ma byc zalany uklad wspomagania?, u mnie jest tylko rozszczelniony zbiorniczek na olej i lapie lewe powietrze
Masz pompę rozdzielaczową EDC/MSA 15,2 BOSCH to suwak znajduje się w nastawniku pompy. Najpierw sprawdź przewody łączące pompę wtryskową z modułem. Suwak nastawnika dawki to 3 piny wychodzące z pompy (wtyczka pompy piny 6, 7, 8 - wtyczka na module piny odpowiednio 10, 46, 9). Oporność bardzo mała rzędu 30 Ω. W tej wtyczce od pompy na pinie 13 jest...
Witam wykreć z boku pompy śrube i w tym otworze obracając pompą będziesz widział wypust ,dorób sróbe aby tak zablokować pompe.Ustaw wał w pozycji 15 stopni po gmp.Musisz być pewny że wałek rozrządu jest na sówie pracy obydwie krzywki 1 cyl do góry pozdrawiam.
dlaczego wprowadzasz nowe metody diagnozy Wynika to z doświadczenia !!! Kolega pojedzie na diagnostykę komputerową do nieogarniętego diagnosty i jeżeli np. zawory będą podstawione może mieć różne przekłamane parametry i błędy np. 'misfire' lub ciśnienie doładowania będzie uciekać przez zawory na cylinder i będzie błąd słabego ciśnienia doładowania....
Witam posiadam mercedesa sprintera 313 2.2 CDI. 2009r. Problem polega na tym że nie odpala, bardzo słabe ciśnienie wychodzi z pompy, może to być usterka elektroniczna czy pompa siadła ? Z góry dziękuję
Witam; Chyba chodzi o sprintshift jezeli szarpie to prawdopodobnie kończy sie pompa wspomagania hydrauliki w skrzyni a dlaczego sie kończy jest pare przyczyn 1. tarcza do wymiany 2. wysprzęglik puszcza płyn i nie moze wysprzęglić sterownik trzyma pompe dokąd nie uzyska ciśnienia i powoli zabija pompe 3. przekaznik który włącza pompe ma wypalone styki...
Właśnie nie kopci pod obciążeniem Dodano po 2 a na pompie jest jakiś znak do ustalenia według koła do którego jest przykręcona pompa Dodano po 1 znalazłem schemat rozrządu wałka i wału ale o pompie niestety nic
Temat nadal aktualny i boryka się nadal z tym problemem powyżej. Czy ktoś ma jakiś pomysł. Mam w planach wymianę pompy wysokiego ciśnienia bo tylko to nie było wymieniane.
no i ja w koncu odebralem auto, auto odpala w miare ok tylko mam wrazenie ze cos jeszcze dlugo trzeba krecic, jutro sprawdze jeszcze raz przelewy No i jest ok, przejechalem 400km moc wrocila ;) odpala normalnie, chyba cos tam sie musialo ustawic. Cala "impreza" kosztowala 330PLN diagnostyka SD+zakup uzywanego wtyskiwacza+wymiana+5m rurki
witam wszystkich mam mianowicie problem odnośnie ABS i ABD po wymianie szczęk i osłon tarczo-bębnów załącza się sama pompa ABS podczas jazdy myślałem że to wina czujników ale je wymieniłem na nowe i problem jest ten sam gdy na postoju nawet kopne w koło to słychać jak ona się załącza nie wiem co dalej robić a jeszcze jedno jaka powinna być odległość...
PROSZE O SZYBKA ODPOWIEDZ :cry: Nie ma sprawy. Wyłącz caps lock i wszystko wróci do normy.
Ponieważ wtryski są pewne, podejrzewam teraz, że pompa wysokiego ciśnienia nie buduje ciśnienia wystarczająco szybko podczas rozruchu. Nie wiem gdzie ta pompa się znajduje. Jeżeli w baku, to tam będzie gdzieś nieszczelność powodująca, że podczas postoju paliwo z przewodów paliwowych spływa z powrotem do baku i prawdopodobnie pompa uruchamia się dopiero...
W/g instrukcji czujnik ciśnienia oleju nie występuje w tym silniku. Ciśnienie sprawdza się manometrem. Ciśnienie jest regulowane przez zawór regulacyjny pompy oleju.
Manipulacje przy immobilizerze nie leżą w obszarze mojego zainteresowania tak więc w tym względzie ci nie pomogę. Przy pompie rzędowej był to po prostu dodatkowy zawór na zewnątrz pompy który można było w łatwy sposób zdemontować. U ciebie jest pompa rodzielaczowa i tutaj będzie prawdopodobnie potrzebna „modyfikacja” w oprogramowaniu sterownika.
Ale czy jeśli odkręcę wtyczkę od strony sterownika pompy wtryskowej to nie uszkodzę w jakiś sposób pompy? Pozdrawiam
Witam mam problem ze sprinterem po wymianie pompy wtryskowej auto nie chce zapalić. Wszystko ustawione według schematu. Jaka będzie przyczyną pomożecie
Tak ,to ten sprinter z poluzowaną pompą,ale po wymienieniu uszkodzonych elementów napędu pompy normalnie sprinter chodził do czasu ,kiedy zaczęła się regularnie zapalać kontrolka edc po upływie 2 miesięcy.Wtedy pewnego razu zgasł i w żaden sposób nie dał się uruchomić.Kupiłem używaną pompę wtryskową i ją zamontowałem, ale nic to nie dało ,dalej nie...
Panowie pomocy !!! Mam ciągły problem ze swoim sprinterem 2.2 cdi... OM651. Temat stary jak węgiel, ale ponieważ walczę ostatnio z takim przypadkiem, to mam swoje 3 grosze do dodania. Główną przyczyną zacierania się silników 2.2 cdi po 2011 roku to wadliwy układ smarowania silnika i dość wysoka temperatura pracy (powyżej 95'C). Na wstępnie należy wspomnieć,...
Pompa ciśnienia cdi 313 mam pytania czy ktoś regeneruje te pompy ? głównie chodzi o wycieki pompa cieknie ale jest sprawna Dodano po 1 zapomniałem dodać że to Sprinter z 2001 roku silnik 2,2 CDI
Podzespoły dobiera się w Mercedesie wg numeru podwozia. Zazwyczaj w tych pompach siadaly silniczki. Skoro jednak twierdzisz, ze padła elektronika to można wymienić sam sterownik.
Witam ponownie.Dla informacji innych użytkowników ,chciałbym sie podzielić jak rozwiązałem problem o którym pisałem jakiś czas temu.A więc od początku-najczęstszą przyczyna poluzowania pompy wtryskowej w sprinterze 2.9 jest tak jak w moim przypadku, pęknięcie wspornika, który jest umiejscowiony koło przewodów wysokiego ciśnienia.Wtedy pompa się poluzowuje...
Ja pisze o zaworze regulującym natrysk na denka tłoków, pompa oleju nowa pierburg, po rozgrzaniu do 70 stopni falowanie ustępuje. Zaworu regulującego ciśnienie, tego na dole kolo pompy brak - jest zaślepka. Jak SD wyłączę zawór ciśnienia na tłoki to przestaje falować. Ciśnienie na rozgrzanym silniku, na wolnych obrotach ok 1 bar.
koło akumulatora jest worek z wtyczka od pompy ,zajrzyj tam na pewno jeden kabelek zzieleniały sie znajdzie
2.2 z 2003 nie ma pompy
Mnie też wszyscy gadali nagrzewnica, termostat. Oba wymieniłem i dupa. U mnie pozrywane były łopatki z pompy wody. Dało mi to do myślenia, jak po rozgrzaniu silnika przewody do nagrzewnicy dalej zimne były. Teraz tylko nie wiem, czy je dobrze podpiąłem. Obecnie węże gorące, ciepłe od czasu do czasu poleci u pasażera. Albo jest tak zapowietrzona nagrzewnica,...
Jutro obejrzę jeszcze raz dokładnie pompę, ale wydaje mi się że zaworu nie ma, w pobliżu pompy, jest jeden wolny przewód z wtyczką do niczego nie podpięty, może to wtyczka od tego zaworu? Czy jest możliwe że ktoś wcześniej wymieniał pompę i i wstawił taką bez zaworu? W poprzednim modelu 2.7 cdi występowały pompy z zaworem i bez, jeśli pompa nie posiadała...
Kilka razy widziałem ukreconą płetwe pompy CR a raz pompy wstępnej.
Witam mam sprawe takiego typu, nie mam wogole wspomagania w MERCEDES SPRINTER 2002 rok kierownica kreci sie w obie strony ciezko i czasami sie na chwilke blokuje olej jest odkrecilem ten waz cisnieniowy co idzie od pompy do kolumny kierowniczej tam nie idzie wogole cisnienie tylko olej normalnie leci moje pytanie dotyczy tego co mam kupic pompe czy...
schemat pompy sprinter sprinter sterowanie pompy wymiana pompy sprinter
safari zasilanie czujnik zaplonu podłączyć gwiazda trójkąt
siemens tk76k573 winols pobierz
Przeróbka klapy elektrycznej na manualną w Oplu Vectra C kombi Naprawa ekspresu DeLonghi EN355 - porady i wskazówki