Spróbuj ruszać z każdego biegu, jeżeli zauważysz, że silnik chce ruszyć na którymś a na innym nie to skrzynia. Jeżeli nie chce ruszyć na żadnym to sprzęgło lub skrzynia i tak jak kolega napisał sprawdź pół ośki czy przegub nie oddzielił się od zabieraka.
Tarcza, docisk do wymiany.
Albo coś haczy i łożysko się nie przesuwa tak jak powinno, albo coś pokiełbaszone w montażu. Czy regulowałeś sprzęgło po pracy? Tak czy inaczej na odległość więcej nie poradzę. Acha: sprzęgło jest wyłączone jak pedał jest wciśnięty.
Stawiam na złą regulację linki ssania bo musiała być odpięta. Sprawdź czy masa kondensatora przykręcona i sam kondensator.
Poruszyć dźwignie ręką nie jest tak prosto przy dobrym sprzęgle. Przy założonym pedale mamy dosyć dużą przekładnie na tej dźwigni.
Łożysko oporowe można założyć na dwa sposoby a tylko jeden jest właściwy. Odkręć dekielek i sprawdź czy łozysko porowe nie jest obrócone o 180 *.
Jak sprzęgło bierze nisko to trochę trzeba podciągnąć, żeby brało mniej więcej w połowie lub troszkę wyżej, Linka musi mieć luz nie może być naprężona bo wtedy sprzęgło będzie ślizgać. Pierwszy i wsteczny bieg w maluchu jest niezsynchronizowany i może czasem zazgrzytać, wrzycamy je zawsze jak auto stoi, czasem łątwiej przez dwójkę.
Wszystko jest dobrze tak ma być. Jak byś miał luzem wałek sprzęgłowy to jeszcze zobaczył jak wchodzi czy do końca tarczy. A z tego co na zdjęciach powinna skrzynia wejść bez problemowo.
Też tak sądzę ale czy dźwięk to takie huczenie? Gdy naciskasz sprzęgło?
A ja bym włożył silnik od audi razem ze skrzynią. Sprzęgło 126p dużo nie wytrzyma na pewno nie 50KM.
Jak zmienią się warunki pracy układu chłodzenia? Pompa wody sobie poradzi z tak długimi wężami? Jesteś pewien, że tarcze z hondy będą pasować do piast malucha, a zaciski głębokością montażową i rozmiarem też? Czy będziesz całe piasty przekładał? I oczywiście te piasty pasują do zawieszenia i układu kierowniczego malucha? Bo jak na razie, to świstak...
Wina sprężyn zatrzasków w skrzyni.
Witam! Oglądając filmik z poprzedniego postu podejrzewam że nie masz tulejek centrujących między skrzynią a silnikiem. Luz między łożyskiem a słoneczkiem regulujesz linką,2mm w zupełności wystarczy. ,
Potwierdzam uszkodzony docisk sprzęgła.
Podczas ruszania, jeżeli telepie, to sprzęgło... Docisk umiera.
ale czy nie ma szczeliny miedzy blokiem a skrzynią, czy jest równo dociągnięta skrzynia a nie tylko śrubki. Wystarczy że nie tam gdzie trzeba założyłeś tulejkę.
szarpanie podczas ruszania Przy puszczaniu sprzęgła? Przypal sprzęgło lekko, jak pomoże to wina sprzęgła.
Przegub dobry linka sprzęgła też dobra no zdemontuje silnik i zobaczę sprzęgło to chyba będzie najlepsze rozwiązanie
Witam nazywam się Maciej i też buduje traktorek sam na flanszy sprzęgło 126p+skrzynia żuk +skrzynia żuk .Mianowicie mam problem z wbiciem 3 biegu w skrzyni . Jest to skrzynia 3 biegowa 1i 2 bez problemowo wchodzą a 3 tak jakby wajcha nie wbija biegu tylko zgrzyta i wyrzuca. Pytanie się rodzi co może być przyczyną tego ??
Prawdopodobnie tarcza sprzęgła do wymiany, jak sie będziesz ociągał to dojdzie docisk i koło zamachowe.
Możliwe że łożysko sprzęgła się odzywa.
Film za pare dni, wystąpił pewien problem i wyrwałem szpilki z mocować obejm półosi i trzeba rozebrać pokrywę sprzęgła.
Ale skąd wziąć i przede wszystkim z jakiego pojazdu wziąć skrzynie i sprzęgło?
Skoro chcesz moc to zostaw sprzęgło 126p z wałkiem sprzęgłowym, następnie małe koło pasowe i łożysko podtrzymujące. Paskami klinowymi schodzisz w dół na duże koło pasowe i z tego koła możesz na druga skrzynie lub bezpośrednio na tylny most. http://obrazki.elektroda.pl/3874595600_1...
Sprzęgło od 126p wraz z częścią obudowy skrzyni biegów (skrzynia od 126p jest dzielona) wraz z wałkiem sprzęgłowym.
linek sie nie smaruje
zaoliwione sprzeglo slizga nawet jak auto jest zimne:) 100% stawiam na przegzanie docisku,jesli dzieje ci sie to od krutkiego czasu to zastanów sie czy nie targales sie malakiem na jakis wzniesienie gdzie maluch juz niemial sily podjechac wtedy mogles przemeczyc sprzeglo(latwo oto w maluchu)a jesli bylo by zaoliwione sprzeglo to napewno byly by wycieki...
sprzęgło działa jak nalezy
No właśnie hamulce powinny działać ;) A jak bym "odchudził" skrzynie lub sprzęgło od 126p to by działało? Silnik na wale ma z jednej stronie starter z drugiej gwint (chyba normalny :) ) Regulamin pkt 11 i 11,1 proszę poprawić. goldwinger
Jak się przejade np. 200m i zatrzymam się to silnik gaśnie. Gaśnie bo może zapomniałeś wcisnąć sprzęgło? Opisz to szerzej.
Witam Mam problem. Po wymianie zestawu sprzęgła( tj tarcza docisk łożysko) trzeszczy przy przyciskaniu pedału sprzęgła jest trzeszcenie. wszedłem pod silnik i zobaczyłem że łożysko,, skacze,, nagrałem filmik. Wie ktoś co może być nie tak?
Masz założone tulejki centrujące skrzynię z silnikiem ? W jakim stanie jest tulejka w wale korbowym w której jest łozyskowany wałek sprzęgłowy ? Łożysko oporowe można założyc na dwa sposoby a tylko jeden jest właściwy. Docisk sprzęgła z CC 700 wygląda prawie identycznie jak z malucha różnica jest w blaszkach mocujących.
Witam kolego masz problem z przegubami to co łaczy półoski z kołem. Jeżeli nie są wyrobione to wina leży w docisku lub tarczy sprzęgła. Pozdr.
Przy naciskaniu sprzęgła powinien być wyczuwalny przeskok sprężyny, jeżeli go nie ma to prawdopodobnie docisk jest pęknięty.
O poduszkach nie wiem nic (nie sprawdzałem).O sprzęgle ciężko powiedzieć,ja osobiście nic nie robiłem przy sprzęgle,poprzedni właściciel twierdził że sprzęgło wymieniał.
prawie 8 ?? zrób próbę olejową i będziesz wiedział co go boli, jak wzrośnie to pierścienie do roboty jak zostanie takie samo to może być nieszczelność na zaworach, nie dam głowy ale 8 to chyba za mało, doczytałem się że chyba ciśnienie dobre http://www.pf126.ovh.org/podstrony/danet... a może kończy się sprzęgło??
Tarcza sprzęgła i docisk sprzęgła mają być suche czy Jakiś smar bądź olej ma na nich być? Mają być suche i czyste.
Tylko to chyba nie skrzynia, bo jak wcisnę sprzęgło to dalej stuka
Witam, Teoretycznie tak, bo mechanizm jest taki sam (docisk, łożysko, średnica wału). Różnica tkwi w samej tarczy sprzęgła - i tutaj zastosowanie w bisie tarczy od 126p może wydatnie skrócić jej żywot, gdzyż jej konstrukcja mechaniczna jest o wiele słabsza i co istotne nie posiada tłumika drgań skrętnych - przez co skrzynia biegów może być forsowana....
po za tym tarcza sprzęgła mogła się uszkodzic,ale sprawdź ,czy kręci się półoś jak wrzucisz bieg,jeżeli tak to zabierak uszkodzony lub przegub.
Mam taki problem. Jade sobie maluchem a tu nagle na skrzyżowaniu nie chce mi wejść żąden bieg. Za każdym dodaniem gazu i puszczeniem sprzęgła słychać zgrzyt. Żaden bieg bieg wchodzi. Przy zapalonym jak i zgaszonym silniku biegów nie ma. Łącznik jest w porządku. Proszę pilnie o pomoc. Jakie mogą być przyczyny tej usterki. Spalone sprzęgło czy zepsuta...
Ludzie to maja problemy... A gdzie ty w silniku malucha masz jakieś niedostępne zakamarki? Ewentualnie trzeba zdjąć prawą osłonę cylindrów i wszystko masz na dłoni. :luke - nigdy nie widziałeś pędzla, z pomocą którego można dojść i wyczyścić te twoje zakamarki? Nie wspomnę już o jakimkolwiek czyszczeniu ciśnieniowym. Bo akurat silnik malucha jest tak...
Zgadzam się. Dlatego przed zamontowaniem do pojazdu należy sprawdzić rozrusznik podłączając do akumulatora. Jeżeli już po zamontowaniu okaże się, że rozrusznik się kręci jałowo (nie kręcąc silnikiem) to są 2 możliwości: - źle (odwrotnie) założona dźwignia - awaria sprzęgła zębatki
Ustawienie lewarka w tunelu, poduchy skrzyni albo sprzęgło. Masz książkę w załączniku.
Panowie, mam pytanie. Czy jest możliwe wykonanie wyprowadzenia ze skrzyni maluszka z przodu i połączenie np. ze skrzynią żuka. Uważam, że mogło by to być dużym ułatwieniem. (Przód rozumiem oczywiście przez przeciwną stronę niż sprzęgło. )
Wcale nie potoczna. Bendnix to nazwa prawidłowo sprzęgła jednokierunkowego.
A po co mechanik? Maluch to najlepszy sprzęt do nauki, większość napraw robi się samemu. Książka do ręki, dobra jest WKŁ, seria Naprawa samochodów, Fiat 126p, Klimecki i Zembowicz. Jeśli chcesz tylko wymienić sprzęgło to najlepiej wyciągnij silnik, szybciej i prościej niż skrzynię. A i od razu można go przejrzeć. To naprawdę nic trudnego. I uwierz mi...
Bez sprzęgła. Biegi do góry - noga z gazu, chwilka i następny bieg. Biegi w dół - noga z gazu i spokojnie przy obrotach na niższy bieg. Skrzynia ma synchronizatory. Jak się myśli, to się zrozumie sposób dopasowania obrotów. Inni mogą zostawić sprzęgło.
A sprzęgło masz założone? Gumy przy ośkach sprawne?
szarpie skrzynią przy zmianie biegów bo nie ma tłumika drgań skrętnych w tarczy sprzęgłowej silnika 126p (te sprężynki jak by ktoś nie wiedział) ale nie ma z tym dużego problemu bo sprzęgło z cintka podchodzi do malacza :) pozdro
Witam. Sprzęgło jest w porządku ?. Ile ma przejechane ?. Pozdrawiam :).
Na 5 biegu, jadę 40km/h, obroty około 1100, gaz w piz_ _ i obroty idą z małym oporem ale pędzą ku końca. Chcę się dowiedzieć, czy mechanik nie chce mnie naciągnąć na nowe sprzęgło. Tak po za tematem, pompy wody w 126p były chyba w bisach, co nie?
Jakieś dane co do silnika? Skoro jest sprzęgło to chodzi on stale i napęd jest dołączany?
Przypominam, że istnieje coś takiego jak drgania skrętne. Przy kole zamachowym są najsilniejsze. Przeguby w pojazdach są instalowane z dala od silnika, gdzie drgania skrętne są wytłumione przez mechanizm sprzęgła, wałki i przekładnie.
Sprawdź czy wał nie ma luzów i czy jak wciskasz sprzęgło to też się zapala ja miałem to w swoim a przyczyną był wał bo miał luz i chodził w lewo i prawo jak wcisnąłem sprzęgło wał dochodził do pompy i sparowanie było zaś gdy sprzęgło puściłeś smarowania nie było.:)
Witam serdecznie! Kolega z pracy również jest w trakcie budowy SAM'a. Zastanawiał się właśnie nad silnikiem jak u kolegi w temacie. ale wybór padł jednak na silnik od fiata 126p. Wykorzystał sprzęgło od malucha, dwie skrzynie od żuka, gdzie jedna na stale ma załączony bieg pierwszy i most od żuka, trochę poskracane to wszystko i poprzerabiane, ale funkcjonuje...
A przez zawory by mógł strzelać z wydechu i przygasać ?na wolnych chodzi ładnie a jak wrzucę bieg ruszam to muli go złapie sprzęgło chodzi i nie może wejść na obroty tylko tak jak na filmiku
spawdż olej w skrzyni,nie napisałeś czy auto jeżdzi,czy np.zgrzyty sa przy jeździe na luzie,czy na luzie po puszczeniu sprzęgła tez coś słyczać,pozdr.
Potrzebuje porad i wskazówek jak wyprowadzić wałek atakujący z przodu skrzyni biegów fiata 126p. Widziałem na zdjęciach że jest to możliwe. A czy masz silnik od malucha sprzęgnięty z tą skrzynią?
To po zdjęciu blachy łącznikowej, widać czy spoza koła zamachowego leje czy od sprzęgła - no, w ogóle coś się wyjaśni.
będzie drżało i spaliny układ wydechowy elektryka itp Co najgorsze jak byś zapalał silnik przy stałym połączeniu ze sprężarką trzeba by z tym pokombinować jakieś sprzęgło czy coś Dlatego moim zdaniem jak oczywiscie posiadasz 400V jest silnik elektryczny a do silnika 2.0 potrzebny by był jakiś 7-9 Kw A spalinowy da rade ale bedzie potrzebował wiekszych...
Wygląda to na łożyska w skrzyni biegów, naprawa rzeczywiście nie opłacalna ,tylko kupując druga niema pewności w jakim jest stanie .Co do walenia skrzyni zgadzam sie z kolegą ,ale sprawdził bym sprzęgło ,bo jeśli sprzęgło będzie rozwalone wykończy nawet nowe poduszki.
Przyśpieszenie będzie do 20-30 Chyba w fiacie 126p. Dwójka, zluzować sprzęgło obroty wysokie, puszczasz sprzęgło i możesz z piskiem opon wyrwać do przodu. I tak czułem że ten temat Autora zboczy na te tory. Kto tutaj pisze o "paleniu gumy''?
Kilka godzin na spokojnie. Musisz wyciagnac silnik lub skrzynie.
Dajesz przekladnie katowa jak w zwyklym papaju. Odchodzi ci problem sprzegla i masz wsio ogarniete na 2 skrzynie Tylko że jak to złączyć do kupy to wyjdzie monstrum a nie zgrabny ciągnik a komplikacji więcej jak przy ewentualnym dorabianiu sprzęgła. Silnik 126p jest dobry ale trzeba umiec go uzywać. Musi widziec 3500obr podczas normalbej pracy dlatego...
Z silnika iża oraz podzespołów od fiata 126p (mam na myśli skrzynie, sprzęgło) został zrobiony Gokard który został sprzedany w Polskę kilka lat temu. Nie zapomniałem, ale jak wygląda sprzęgło w trabancie? Bo silnik jest dwusuwowy i przypomina motocyklowy jeśli można tak powiedzieć, więc pomyślałem że sprzęgło zostało "zintegrowane" w kraterach skrzyni.
Sprzęgło w jakiej pozycji łapie ? Jeżeli zaraz przy podłodze to trzeba trochę podkręcić.
Jeżeli na wstecznym jest ok to wina nie leży raczej po stronie samego silnika, coś nie gra z układem przeniesienia napędu. Sprawdź czy masz olej w skrzyni, czy nie grzeją się hamulce, jeśli była by wina hamulców to przy rozpędzeniu się i wciśnięciu sprzęgła samochód szybko zatrzyma się.
Sprawdź wiązkę przewodów jakiś przewód przetarty prawdopodobnie od świateł cofania.
W tylnych kołach są sprzęgła metalowo-gumowe, pewnie któreś się rozwarstwiło. Jak zajżesz od dołu jest drążek zakończony kapturkiem i przykręcony do koła - między kołem a tym kapturkiem jest sprzęgło (po obu stronach), wymiana jest stosunkowo prosta.
(at)trojan12 Na przeguby i zabieraki jak stan wieloklinów jest akceptowalny pomaga tarcza sprzęgła ze sprężynami i a jeszcze bardziej pomaga niezużyta skrzynia biegów.
Bagnet nie ma znaczenia i będzie chlapać nawet fiat maluch 126p chlapię jak nic... Olej bity przez wal korbowy i oddech skrzyni korbowej powoduje chlapanie olejem. Rozbryzgowo olej trafia do otworu jak lotto piłki... Olej w porządku jest. Obroty masz dobre to jedna niewiadoma odpadło. Zostało koło zamachu i sprzęgło.
Jeżeli masz na myśli połączenie skrzyni z malucha ze skrzynią żuka to niema z tym najmniejszego problemu. Łączysz półośkę wychodzącą za skrzyni malucha z wałkiem skrzyni żuka (tym,który oryginalnie wchodził w sprzęgło) Flanszę wychodzącą z drugiej strony skrzyni (żuk) łączysz z flanszą mostu tylnej osi. Musisz do tego zastosować jakiś wał... Jeżeli...
Prawdopodonie przyczyną wycieku może być rozszczelnienie zaślepki w wale korbowym która znajduje się w za tulejką centrującą wałek sprzęgłowy,miałem taki przypadek w 126p-podobna konstrukcja.
Silnik GY6 pojedzie na byle czym. Z tego co pamiętam zalecany olej odpowiadał olejowi Superol przeznaczonego do PF 126p. Nie posiada mokrego sprzęgła więc nie musi to być olej motocyklowy. Brak filtra oleju wymusza wymianę co 1000 do max 4000 km. Ważne aby poziom oleju mierzyć na WŁOŻONYM wskaźniku a nie na wkręconym.
Witam, mam mały problem z fiatem 126p. Gdy ruszam zaczyna się ciche i wolne stukanie, gdy wbijam większy bieg daje większe obroty "coś" stuka coraz bardziej, nawet na luzie z odpowiednią prędkością "coś" stuka. Nie wiem co to jest? Zauważyłem że gdy wciskam sprzęgło stukanie ustępuje. Co to może być za przyczyna? Pozdrawiam diodamen
"Wałek sprzęgła musi być podparty w wale korbowym, w maluchu jest stosowna tulejka, w uno jej nie ma ze względu na inną budowę skrzyni" dokładnie :) znajduje sie ona w kole zamachowym 126p, to jest element wymienny (rzadko sie to robiło), jezeli znasz sie cos na mechanice to spokojnie ten silnik dopasujesz -z autopsji sprawdzone i montowane, ale.......
Voodoogo37, to co opisujesz jest wynikiem złego współczynnika tarcia tarczy sprzęgłowej. Spróbuj prawidłowo ustawić luz na lince sprzęgła, jak to nie da oczekiwanego efektu, to pozostanie chyba tylko wymienić tarczę sprzęgłową. Pozdrawiam.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17... temat obrotomierza, który wylądował w koszu Na dzień dzisiejszy nie kupował bym tripodów, ale wtedy były inne czasy ponieważ teraz bym mógł sobie załatwić przeguby ze zwrotnicami z jakiegoś przednio napędowca i jakoś połączył mniejszym kosztem. Sprzęgło z cc900 a raczej docisk, zawadza o żeberka wewnętrzne...
Sprzęgło wciśnięte cały czas... Grzałem silnik farelką przez 2 godziny na samym początku. Bez zmian, nie pali.
witam ... mam takie pytanie czy będzie pasować sprzęgło od żuka do skrzyni 4 biegowej od starego lublina?????????:|
zbudowałem ok 4 lata temu sama na ramie i zawieszeniu od żuka, silnik ze skrzynia 126p, zaspawany mech różnicowy, i półoś atakuje przymocowaną do ramy skrzynię od żuka (potem wał i do mostu). samo połączenie to flansz na wieloklinie półosi 126p i dospawany środek z tarczy sprz. od żuka( pasuje na wieloklin wystający z skrzyni żuka) Ów łącznik musi podczas...
TZ4K14 BENZYNA DAEWOO TICO - Silnik daewoo tico 800 cm3 40 KM . Sprzęgło - docisk z tico ,tarcza oryginalna pomniejszona , nabite okładziny z tico. Gaźnik fiat 126p. Wydech suzuki gsxr 600. Lewarek zmiany biegów matiz. Lewarek kolo siedzenia honda prelude automat z anglika, wszystkie elementy są metalowe więc możemy ciąć , piłować i spawać do woli ,przerobiłem...
Przeróbek od groma -inna skrzynia, rózni sie obudową sprzęgła, przełożenie przekladni głównej to już mały pikuś. -inny układ chłodzenia i ogrzewania ( weże, nagrzewnica, chłodnica), tak że inny jest błotnik wewnętrzy. -inaczej mocowany na tylnym pasie Inny filtr i reszta kalmotów
Ja toczyłem do wieńca rozrusznika, potem dawałem do wyważenia razem z dociskiem sprzęgła i jeździło to bez problemów
jedyne co mi przychodzi do głowy to nasz ursus c330 Rozkminiaj silniki z firmy Hatz diesel lub jakieś małe trzycylindrowe od mini traktorków (kubota , yanmar, mitsubishi , hinomoto, iseki itp). silnika malucha nie przerobisz na diesel (trzeba co najmniej 2 do 3x zwiększyć stopień sprężania wykonując nowe tłoki z komorą spalania w środku przy czym nie...
Czyli ogółem winy szukać w skrzyni biegów, więc tak czy uda nam się we dwójkę jak znajdziemy jakiś ciepły kont, wyjąć skrzynie biegów bez kanału ? Bo słyszałem, że tu się wyjmuje trudniej niż w 126p którego nie raz rozbierałem.
Obowiązkowo musi być łożysko. Jeśli to by się kręciło tak jak teraz to pół biedy, ale jak naciągniesz paskami, to dopiero się zacznie..
Wpasuj w nią jakiś wałek, napchaj gęstego smaru i wbij. Nie próbowałem ale tak robię z tulejkami rozrusznika w skrzyniach VW.
Witam wszystkich wiem że takich swapów jest wiele ale tym razem chodzi mi o silnik 1,4 a wiec czy silnik 1.4 z uno jest dużo większy od 1.1? Chciałbym również się dowiedzieć czy ten silnik zgra się ze skrzynia od malucha tak jak ten 1.1 czy jednak sprzęgło jest za duże?
TZ4K14 BENZYNA DAEWOO TICO - Silnik daewoo tico 800 cm3 40 KM . Sprzęgło - docisk z tico ,tarcza oryginalna pomniejszona , nabite okładziny z tico. Gaźnik fiat 126p. Wydech suzuki gsxr 600. Lewarek zmiany biegów matiz. Lewarek kolo siedzenia honda prelude automat z anglika, wszystkie elementy są metalowe więc możemy ciąć , piłować i spawać do woli ,przerobiłem...
Jeśli nie widać wycieków, to winne mogą być pierścienie. Mierzyłeś ciśnienia sprężania na poszczególnych tłokach :?: Jesli nie to tak właśnie może być. Pozatym sprawdź szczelność pokrywy zaworów, szczególnie przy nakrętkach mocujących. Oraz simering pod koszem sprzęgła na wale. Zwykle tak obudowane jest, że nie widać czy cieknie, jedynie kropelka zwisa...
Witam! Powodów może być kilka. 1. Łożysko w pieście zajechane - miałem taki przypadek i myślałem, że zaraz koło odleci. 2. Może ręczny nie odbił i trzyma ? Weź samochodem pojedz na jakąś górkę, stań rzuć na luz i pozwól mu się toczyć. Jak będzie słychać dziwne odgłosy lub nie będzie chciał się zbytnio toczyć to nie wina sprzęgła. Natomiast jak test...
Taaaak, i nie zmieniałeś oleju / części / tarcz sprzęgła / linki rozrusznika / hamulcowych Oczywiście olej był zmieniany, filtr powietrza, zwrotnice smarowane itp. normalna obsługa. Dwa obowiązkowe gwarancyjne przeglądy w ASO w pierwszym roku eksploatacji, pierwszy po 1,5 tys. km i drugi po 15 tys. km. Później już obsługa wykonywana własnoręcznie,...
Byłym bardzo wdzięczny za te wymiary. Mógłbyś mi zmierzyć szerokość silnika, wysokość (od miski do wtrysku) i długość(od alternatora do sprzęgła, łączenia ze skrzynią). Dzięki z góry.
Porównywany był moment obrotowy osiągany przez silnik turbinowy (0obr/min) z momentem obrotowym silnika V8 przy 3000obr/min Co ty masz z tymi obrotami... liczą się obroty turbiny a nie wału napędowego! To tak jakbyś w zwykłym silniku wcisnął sprzęgło i gaz "do dechy" i mówił że ma 0 obr/min...
Mam problem z elegantem, ciągle zapowietrza mi się filtr paliwa, gdy jest bardzo zapowietrzony to wężem odpowietrzam go (wsysam powietrze, aż wężyk zapełni się paliwem i wdmuchuje go zpowrotem). Tą metodą można prawie całkowicie odpowietrzyć wężyk. Przewody są raczej szczelne, sprawdzałem i nie znalazłem uszkodzenia, paliwo tylko z SHELL, pompka i gaźnik...
Jeśli wtedy podczas zapalania słychać stuknięcie sprawdź styki "automatu" i szczotki, albo za krutkie cięgno rdzenia automatu. Jeśli słychać silnik rozr. to ślizga sprzęgło jednokierunkowe Jeśli nic nie słychać to uszkodzony elektromagnes ,(zimny lut),przewód sterujący, stacyjka, styki na tym obwodzie
Witam. Mam taką złożoną samoróbkę taki "ala" samochód terenowy z silnikiem malucha. 25.04.2020 wymieniłem świece. Odpala, na ssanku i super chodził. Pojezdziłem odstawiłem go na chwile i potem go odpalam sprzęgło wciskam jedynka i wcisnełem gas i zadławiłmi się. I tak kilka razy. Noi nie mogę jezdzić. Proszę o szybką odpowiedź. Pozdrawiam.
Witam! Jak myślicie, czy trudno byłoby zrobi taki układ, który sterowałby "maluchem" przez zdalne sterowanie? Wystarczyłby samochód wrzucony na bieg 1, potencjometrycznie sterowane gaz i sprzęgło a hamulec w wersji "1 i 0" bez wstecznego. Cel? Cokolwiek, kręcenie bączków na trawie? :)
sprzęgło chrysler voyager sprzęgło jakie sprzęgło sprzęgło golfie parkside sprzęgło
mitsubishi falownik cyfra moduł siłownik wywrotu
regulator napięcia prądnicy regulator napięcia prądnicy
Location of Fuel Injector No. 1 on 2004 Vauxhall Vivaro 1.9 DTI Jak połączyć przewód do pompowania fotela z przejściówką?