Możliwe że wyciągnięte sprężyny sprzęgła.
Wkręć śrubę L do końca, następnie odkręć o jeden obrót, spróbuj zapalić silnik.
Wg mnie coś się rozwaliło w mechaniźmie hamulca. Zdejmij plastikową osłonę (od strony bębna ). Wg mnie taśma pękła i coś nie tak z mechanizmem zwalniania hamulca.
Tak jak poniżej.
Podaj markę i model, jaką ma moc, jakiś symbol/oznaczenia/zdjęcie tej glebogryzarki. Tu podobne ale do kosy [url=https://texas-parts.pl/SPRZEGLO-DO-... DO KOSY STIHL 4147 160 2000 ORYGINAŁ, wizualnie trochę pasuje ale czy rozmiar/moc sprzęgła podejdzie. edit: Jeśli źle skojarzyłem i nie chodzi o glebogryzarkę Mrówka...
Sprzęgło odśrodkowe.
Stihl 026 ale to jest prawie identyczne, instrukcja serwisowa. W pilarkach sprzęgło odkręca się w prawo.
Musisz odkręcić sprzęgło i sprawdzić w jakim stanie jest ślimak napędzający pompkę oraz zębatka samej pompki. Zwróć uwagę na stan pręta na ślimaku, jego koniec powinien wchodzić do wycięcia w bębnie sprzęgła.
Sprzęgło jest nakręcone, odkręca się w prawo (lewy gwint). Zablokować wal można w prosty sposób. Ustawiasz tłok w górnym położeniu, cofasz go minimalnie do tylu (przeciwnie do ruchu wskazówek, patrząc od strony sprzęgła) i przez otwór świecy wkładasz sznurek od rozrusznika. Tyle ile się zmieści. Musisz uważać aby sznurek nie dostał się do okienka wydechu.
To jest przykręcone - gwint lewy czyli odkręcasz w prawo.
Nie cudować tylko zastosować metodę z filmiku, albo moją. Będzie szybciej i w mojej ocenie bezpieczniej. Nie każdy lubi się bawić ze sprężynami. Gość się pyta jak odkręcić a nie jak rozebrać sprzęgło na części
Pompa jest w dolnej części karteru, obok śrub misy korbowej. Musisz odkręcić śrubę, pokazaną na rysunku i zdjąć plastik. http://obrazki.elektroda.net/9_126919046...
Nie uszkodziłeś czasem uszczelniacza na wale korbowym od strony sprzęgła (lewe powietrze).
Nie pękła któraś sprężyna ze sprzęgła?
Wyjmij wężyk, wkręć do pompki śrubę i wyciągnij za pomocą jakichś kleszczy.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Może być jeszcze uszkodzony ślimak napędowy, na niego jest założony ten pręt. Aby to sprawdzić trzeba zdemontować sprzęgło.
Przeczyść jeszcze raz gaźnik, i sprawdź czy przewód paliwa nie ma dziury oraz filtr paliwa czy jest drożny. Poza tym mogą być rozciągnięte sprężynki sprzęgła.
Niewiem jak wygląda to sprzęgło ale zapewne jest zamocowane na stożku i jest to sprzęgło odśrodkowe. Czyli kupujesz ściągacz uniwersalny (muszisz sprawdzić jaki ci podejdzie) zmierz obwód sprzęgła i zostaje pytanie czy wejda tam nozki sciagacza. Ja osobiscie uzywam scigacza 3 ramiennego , lecz proponowali mi w sklepie rowniez 2 ramiennego z wiekszym...
To co wypadło to podkładka dystansowa, zabezpiecza wałek przed wpadaniem pod własnym ciężarem w dół i wysuwaniem z sprzęgła od góry.
Dzięki. Jak składałem to cudo do kupy to na ściance było sporo jakiegoś smaru i przemyłem cały bęben benzyną ekstrakcyjną do sucha i ścianki sprzęgła.
Dźwignia przy uchwycie nad cylindrem , trzeba ją mocno pociągnąc do tyłu. Jeżeli łańcuch jest zablokowany i nie można go przesunąc ręką to pewnie hamulec jeżeli lekko chodzi w prowadnicy to zębatka napędzająca łańcuch ,koszt około 30 zet. Oczywiście zakładam że łańcuch był odpowiednio napięty i nie spadł z zębatki. Wszystko do zrobienia we własnym zakresie
Bo nigdzie nie mogę znaleźć nowego. Udaj się do serwisu Stihl-a, na pewno znajdą i jak nie będzie na miejscu to zamówią, tylko cena też może być odpowiednio wysoka. Jak już zmieniać to kompletne sprzęgło.
Sprzęgło, jest nakręcane na wał. Odkręca się je, zawsze w stronę, w którą kręci się silnik podczas pracy. W FS 36, w lewo.
Co może być przyczyną? Przyczyny mogą być tylko dwie, pierwsza - (zakładając że oryginalne sprzęgło) - za wysokie obroty biegu jałowego, druga to uszkodzone sprzęgło, czyli popękane, uszkodzone, rozciągnięte sprężyny.
Masę nakładamy tylko na płaskie powierzchnie stykowe misy, tak jak na rysunku. Robimy to w postaci cienkiego wałka, do rowka w płaszczyźnie misy. Nie dajemy jej do miejsca, w którym jest osadzony uszczelniacz. Powierzchnię zewnętrznej średnicy uszczelniacza, bardzo delikatnie smarujemy masą. http://obrazki.elektroda.pl/3177358600_1... Misa...
Zdejmij bęben sprzęgła to się dowiesz.
Pompka oleju w miejscu jej napędu ma być sucha, jeśli leje na sprzęgło, to jest do wymiany.
Rozkręć sprzęgło, za którym winna być pompka oleju z rurką-wężykiem. Może uszkodzony jest ten wężyk i podczas pracy silnika olej wylewa się na sprzęgło. Podczas demontażu sprzęgła uważaj na gwint (lewy lub prawy).
Jednego ogranicznika - wyłamanie ostrza, zerwanie łańcucha, rozciągnięcie w miejscu dużego obciążenia. Wszystkich to przeciążenie pilarki, uszkodzenie sprzęgła itd.
Witam.Spróbuj tu http://www.logosol.pl/_sawmills/m7/petro... Życze powodzenia Waldec
Przekładnię kątową łatwo sprawdzić obracając nóż lub głowicę ręką, powinna kręcić się bardzo lekko. Idąc dalej, tym tokiem myślenia, należy dodać jeszcze łożysko kosza sprzęgła.
Jak lekko ociera to nie się czym przejmować. Z resztą to będzie tylko ocierać na wolnych obrotach. Podczas pracy sprzęgło spina bęben i wszystko razem się kręci. Ja bym zostawił i nie zawracał sobie tym głowy.
Jest to możliwe. Musisz jednak zniszczyć stare uszczelniacze. Najpierw pobij lekko uszczelniacz do środka , aby go odkleić a potem, za pomocą śrubokręta, możesz go wyjąć. Trzeba zwracać uwagę aby nie uszkodzić wału, normalnie są do tego ściągacze. Przy montażu nowego, smarujesz wał olejem i wbijasz uszczelniacz za pomocą rurki. Sprzęgło odkręca się...
Zdejmij zabezpieczenie z walką i wyjdzie ci podkładka cały kosz sprzęgła i spokojnie wyciągniesz sznurek. Przy okazji możesz nasmarować lozyko igiełkowe lub tulejkę.
Opis Uszczelniacz wału do pilarek STIHL od strony sprzęgła. Wysokiej jakośći simering do Pilarek STIHL https://obrazki.elektroda.pl/7081038100_...
Witam. Jak w temacie, poszukuje oznaczenia łożyska wału do stihl 026 od strony sprzęgła. To to z miejscem na uszczelniacz w pierścieniu zewnętrznym. Wiem, że kupie w stihlu ale zaopatruje się w hurtowni łożysk i tam jest znacznie taniej. Tylko nie wiem co to za łożysko. Jeśli ktoś może pomóc to z góry dziękuje.
W pilarkach sprzęgło zawsze odkręca się w prawo.
Masz uszkodzoną prowadnicę, do wymiany. Skutek to uszkodzony łańcuch, który powoduje dodatkowo grzanie się zębatki na bębnie sprzęgła. Pewnie też do wymiany.
Jak to mówią, szukajcie a znajdziecie. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16...
Jeżeli łańcuch generuje drgania, to będzie wyzwalać hamulec. Wyciek oleju to standard, dlatego pisałem wcześniej o konieczności włożenia w nią pieniędzy na start. Ktoś to podłapał oferując specjalna kuwejtkę pod pilarkę. Połączenie wężyka w karterze trzeba wkleić lub zrobić patent z wężykiem (opisywałem już na elektrodzie). Następnie wymiana świecy...
A może wina leży po stronie sprzęgła,które się "ślizga"
Sprzęgło znajduje się mniej więcej w okolicy połączenia silnika z rurą i tam musisz szukać śrub do odkręcenia i osłon do zdjęcia. Sprzęgło jest odśrodkowe, znaczy to że zaczyna działać w momencie kiedy wzrastają obroty silnika kosy. Mało prawdopodobne jest żeby objawy opisane przez Ciebie dotyczyły uszkodzenia sprzęgła. Moim zdaniem najpierw szukałbym...
Zobacz czy nie zagiął się przewód paliwa. Odkręcałeś sprzęgło? Patrzyłeś jaki jest stan uszczelniacza wału?
Już wszystko sprawne, kopciła, ale nagle przestała. Zabezpieczenie już nie wypada, sprzęgło było wcześniej na odwrót przykręcone.
Musi dostawać gdzieś powietrze. Sprawdzałeś czy przepustnica zamyka się prawidłowo, ale w zamontowanym gaźniku. Cięgno jest założone do odpowiedniego otworu w dźwigni przepustnicy. Nie chodzi Ci przypadkiem o to, że łańcuch ciągle jest w ruchu, może obroty nie są za wysokie, tylko sprężynki sprzęgła są uszkodzone.
Sprawdź sprzęgło łańcucha, może jest zablokowane i ciągniesz łańcuch przy zapalaniu.
Witam. Posiadam piłe stihl 018 i dzisiaj zobaczyłem że łańcuch jest suchy. Zdjąłem sprzęgło i nie wiem czy ten drucik ma być gdzieś przyczajony, a może się urwał?
Jeżeli płaszczyzna tarczy lub bębna z żyłką jest prostopadle do wałka napędowego (jak w/w), to przekładni kątowej oczywiście nie ma, czyli bęben z żyłką jest przykręcony bezpośrednio do wałka. Po stronie silnika jeżeli wałek nie obraca się na wolnych obrotach silnika, to znaczy że napęd do wałka jest przenoszony za pomocą sprzęgła odśrodkowego. Jest...
No i co z tego, że zamienniki? Kto powiedział, że dobry zamiennik jest gorszy, może dla tego, że nie ma na nim napisu STIHL. Cena za jeden, kupujesz dwie sztuki. Zdejmujesz koło magnesowe, odkręcasz sprzęgło, (bez cylindra będzie trudno zablokować wał) i wymieniasz, smarując czop wału olejem.
Pamiętaj, że sprzęgło odkręca się w prawo. Delikatny luz jest zawsze,
Przede wszystkim trzeba sprawdzić kanał wylotowy, czyli ten doprowadzający olej wprost na prowadnicę. Równie prawdopodobna jest sama prowadnica - dokładnie skontroluj ją w tym miejscu, gdzie jest wylot smarowania - ten punkt czasem się przytyka. Po gruntownym czyszczeniu i przedmuchaniu stosuję naftę, która ma świetne własności penetrujące. Można tez...
Witam, Jeśli chce wymienić uszczelniacze w Stihl MS170 to muszę zdejmować cylinder i odkręcać miskę ? czy wystarczy zdjąć sprzęgło i koło rozruchowe i wymienić czy będzie w ten sposób dostęp i możliwość wymiany ?
A tej dziury w tłoku to czasami nie "wyłupali" na serwisie blokadą tłoka? Może rozbierali sprzęgło lub zdejmowali koło magnetyczne i odkręcając zrobili "kuku" tłokowi. Widać że ranty tej dziury są białe, czyste, czyli stopniowo nie mogło ubywać materiału bo ranty by były też zanieczyszczone nagarem jak reszta denka tłoka...
Czy takie odgłosy są normalne? Z tego co zauważyłem w innych sprzętach, Husqvarna, Stihl, i zapewne pozostałe też. To: Tak. Jak dla mnie, jest to normalne. I tym bym się, aż tak bardo nie przejmował. A samo dzwonienie, to proces załączania sprzęgła. Załączania, ale nie do końca, po prostu mechanizm odśrodkowy zaczyna ocierać, (dotykać) do bębna. I...
99 % stacyjka, ale do soboty się wstrzymam jak tylko przyjdzie nowa. Jak na dzień dzisiejszy, to na wyczyszczonej starej 5na 5 wszystko jak trzeba. Ciągłość przewodów również. Zapomniałem, że na wstępie podałem bledną informację. Podniesienie kosza nie gasi silnika, tylko wyłącza sprzęgło noża. Tu mam zestawienie części elektrycznych https://www.lsengineers.co.uk/electric-e...
Ja miałem tak z 025 po wlaniu paliwa odpalała na chwile, wydawało się że gaźnik nie podaje paliwa ale zalałem paliwo do skrzyni korbowej a paliwo po chwili wypłynęło uszczelniaczem od strony sprzęgła, po wymianie uszczelniaczy wału piła odpalała jak nowa.
Prawdopodbnie kkknc masz rację i nawet mysłałem o tej opcji ponieważ rzy odpaleniu czasem słychać powietrze pradopodobnie gdzieś jest nieszczelność ale jeszcze nie wiem gdzie świecę z pilarki przełożyłem do kosy spalinowej i bez problemu odpala, w gaźniku nic nie znalazłem. Zobaczę przy rozbiórce czy uda mi się odkręcić sprzęgło ponieważ wcześniej było...
Zastosować możesz ale co z tego wyjdzie... Stihl 025 ma 3.1kM a ty masz silnik który ma 15kM. Wiesz o tym że to sprzęgło mógłbyś schować do kieszeni? Nijak się to ma do konstrukcji ciągnika.
Typ piły Steel MS 600, ale pewnie nic to nie powie, bo jaką chińczyk ma naklejkę taką naklei. Jest rozerwane sprzęgło (zabierak), całe sprzęgło wygląda jak na foto, średnica wewnętrzna dzwonu to 67,7 mm, będzie pasowało od jakiejś pilarki Stihl? http://obrazki.elektroda.pl/9495161700_1...
To jest piła starszej daty ja miałem stihl 018 budowa podobna o pracy pompki decyduje głębokość jej wciśnięcia trzeba też sprawdzić zębatkę ślimaka pod sprzęgłem odśrodkowym oraz element przekazujący napęd z zabieraka sprzęgła taki fikuśnie wygięty drut ja obstawiam głębokość osadzenia pompki pozdro
Witam, Ja bym najpierw sprawdziła sprzęgło odśrodkowe i czy nie jest uszkodzony wałek napędu a na końcu przekładnię.
Zdejmij kosz sprzęgłowy, zza sprzęgła będzie wystawać końcówka pręta napędzającego ślimak. Sprawdź czy lekko można ja przesuwać w około sprzęgła. Przy zakładaniu bębna, ta końcówka, musi wejść w specjalne wycięcie na jego krawędzi.
Silnik ze sprzęgłem odśrodkowym będzie miał problem z uzyskaniem prędkości. Normalnie da się napęd zestroić na jakieś 30 km/h, przy strojeniu na wyższe prędkości będzie się palić sprzęgło i będzie problem ruszyć z miejsca. Wyobraź sobie ruszanie motorowerem czy samochodem z najwyższego biegu. Silniki z chińskich kos spalinowych (NAC) nie mają mocy,...
Miałem podobne problemy jak opisujesz ,ze swoją. Okazało się że potrzebna była wymiana uszczelniaczy na wale korbowym(ten od sprzęgła był szczególnie zużyty), po wymianie jak ręką odjął.
Ja polecam czerwony Stihl, do silnika Motul 5000, ale jak zalejesz Hipolem to też będzie jeździł - nie ma 50KM żeby sprzęgło się ślizgało, ale zaraz pewnie to zdementuje jakiś "fachowiec naukowiec" poniżej.
Rady w stylu "masz Google... " mogłeś sobie podarować. Co do pilarki to najczęstszym powodem jest rozszczelnienie wężyka łączącego zbiornik oleju z pompą. Znajdziesz go pod spodem pilarki niestety zakryty dolną częścią pałąka (jedyny czarny element z tej strony). Jeśli chcesz sprawdzić przed rozebraniem to zdemontuj prowadnicę, i wstrzyknij kilka kropel...
Możliwe że uszkodził się przewód idący ze zbiornika do pompki. http://obrazki.elektroda.pl/3815455400_1... Pręt napędzający ślimak jest sprawny, jego koniec powinien wchodzić w wycięcie w bębnie sprzęgła.
Takie sprzęgła odkręca się zawsze w tę stronę, w którą się kręcą podczas pracy, w tym przypadku w lewo.
Pomiędzy sprzęgłem a karterem jest założona okrągła osłona, powinna być założona napisem TOP w stronę sprzęgła. Prawdopodobnie tego spustoszenia dokonał pręt ślimaka napędu pompki oleju po nieprawidłowym założeniu bębna sprzęgłowego.
Okazało się, że pył z mokrego drewna dostał się pod hamulec sprzęgło tak się nagrzało że stopiło materiał osłony, która później przypsła do niej w ten sposób blokując je. wyczyściłem okolice sprzęgła prowadnicę i otwór do smarowania jutro wymieniam hamulec dziękuję za odpowiedź.
Podstawa to sprawdzić szczelność skrzyni korbowej. Można odkręcić sprzęgło i sprawdzić stan uszczelniacza, często widać gołym okiem, że jest w kiepskim stanie. Można w ciemno wymieniać, ale to nie o to chodzi żeby zgadywać.
Powodem są zbyt wysokie obroty biegu jałowego lub uszkodzona sprężyna sprzęgła, ewentualnie samo sprzęgło. Do sprawdzenia też łożysko bębna sprzęgłowego. http://obrazki.elektroda.pl/7486765400_1...
Witam.Nie zatarł się przypadkiem w niej cylinder?Ódkręć tłumik i przez okienko wydechu sprawdź w jakim stanie jest gładź cylindra i tłoka,oraz pierścienie.Jeśli są rysy albo ślady przypalenia,to silnik masz przegrzany,wymiana cylindra i tłoka.Możesz też mieć nieszczelną piłę,uszczelniacze wału się rozsypały.Po odkręceniu sprzęgła będziesz miał pod sprzęgłem...
tu jest sprzęgło: https://www.youtube.com/watch?v=8pQWxNZg... wszystkie filmy tego autora są tutaj (prawie wszystkie o tej kosie): https://www.youtube.com/(at)imnotachains... Dodano po 3 Automatyczne tłumaczenie działa na youtube całkiem spoko. Warto włączyć na Polski.
Ilu lekarzy tyle chorób.Każda z tych przyczyn jest prawdopodobna.Sprawdź czy jest iskra po rozgrzaniu,a najlepiej zmień świecę.Odkręć sprzęgło i sprawdź uszczelniacz.Jeśli jest mokry,wymień.Odkręć tłumik i sprawdź stan tłoka,pierścienie i cylinder.A potem gaźnik..
To może sprawdź przewód impulsowy, dziura albo spadł. Gaźnik już rozbierałeś? Może jakiś syfek w dyszy. Przewód paliwa nie ma dziur? Dźwigienka w gaźniku może za nisko ustawiona. Ewentualnie odkręć sprzęgło i zobacz jak uszczelniacz, bo zdarza się że ślimak obsunie się z mosiężnej tulejki i niszczy uszczelniacz.
Przy podaniu ciśnienia ten króciec może puszczać. Nie powinien puszczać na podciśnieniu/zasysaniu. Uszczelniacze to najlepiej sprawdzać bez magneta i sprzęgła. No ten króciec jest łatwo założyć,ale też bez przesady powinien z lekkim oporem najść jak i opaska.
Do ogrodowych porządków to Ci starczy..... . Potniesz nawet te grubsze gałęzie ,jak powiedziałeś , które zostawisz dla kogoś. Jest to pilarka do "domowego' użytku. Jeżeli masz drzewo do kominka to też sobie natniesz. prowadnica 35cm to wcale nie jest mało zważywszy na to, że jeżeli masz coś grubszego to możesz klocek obrócić. Jak będziesz dbał to posłuży.Dbał=...
Co do rozbierania, rozumiem, że jak rozkręcę wszystkie śruby, które scalają obudowę to po rozpołowieniu silnik powinien pozostać w jednym kawałku :d No jasne, że tak będzie, jeszcze dużo śrub w środku do rozkręcenia, szkoda że śruby calowe. Ja niestety nie posiadam kluczy torks w wersji calowej, ale mam inbusy calowe i to właśnie dzięki nimi wszystkie...
181 nie jest produkowana w Chinach. Łatwo sprawdzić po numerze fabrycznym, który 171 i 181 ma wypalany z przodu pod tłumikiem. Pierwsza cyfra oznacza miejsce produkcji. 1-Niemcy 2-USA bodajże 4-Austria i 8-Chiny. W przedniej części również pod tłumikiem jest naklejka z kodem gdzie masz również nr fabr. a także kraj gdzie została wyprodukowana (nie dotyczy...
Nie wiedziałem że uszczelniacze mogą mieć wpływ na pracę silnika, dzisiaj kupię i wywymienię. Gorzej bo zerwałem klina na kole magnesowym jak odkręcałem sprzęgło i teraz muszę coś wymyśleć. Ono jest na stożku to powinno docisnąć tylko jak dam w innym miejscu to zapłon się przestawi.
Dużo osob mnie pytało na forum jak to działa więc nakręciłem filmik . Sprzęgło z tyłu działa na zasadzie jak w pile spalinowej . Dajesz gaz i szczęki zaczepiają o dzwon i napędza koło a z przodu na wale jest koło zębate stożkowe potem pasek i wariator . W wariatorze sa rolki wagi średnio 5.5 gr i dając gazu wariator ściska pasek po czym idzie do góry...
Sam twierdzisz, że dałeś "popalić" pilarce, więc miała prawo ulec uszkodzeniom. Sprawdź, czy nie pękł wał (miałem taką w naprawie) i aby to sprawdzić przytrzymaj koło magnesowe a drugą ręką obracaj wewnętrzną częścią sprzęgła odśrodkowego. Zwróć też uwagę, czy jakieś "obce ciało" nie wpadło do pilarki i nie blokuje jej. Sprawdź mocowanie cewki WN i...
Śruba, o której piszesz to regulacja ilości oleju. Właściwie to nie jest śruba tylko bolec z mimośrodowa końcówką, na rysunku numer 6. Obraca się do okola i w zależności od położenia zwiększa lub zmniejsza skok tłoka pompy. Musisz to ustawić doświadczalnie, jeżeli znaki uległy zatarciu. Na rysunku masz pokazane co musisz sprawdzić jeżeli regulacja nic...
Widziałem na allegro cenę wału ok 150PLN plus ta częsć o której nic nie wiem i robocizna, oj nie wiem czy to nie bedzie za drogi interes:( Mam pytanie ,bo się na tym nie znam. Czy to wina wału że piła ciepła nie chciała zapalić? Czy moja wina, że piłę źle używałem? Tyle co w niej sam rozbierałem to obudowa filtra powietrza, gaźnik, tłumik, obudowa piły...
Dzięki kolego za podpowiedź, tylko że to siedzi jak cholera, użyłem za dużej siły i ukruszył się jeden z tych 3 sprężynujących elementów a całość ani drgnie, takie to amatorskie dłubanie, ciekawe może uda mi się to zespawać bo samo sprzęgło zapewne w okolicach stuwy o ile do dostania. Jeśli ruszę czymś sprzęgło, podeślę zdjęcia pompki. Ps. rozbierając...
A gdzie znajduje się ta rurka impulsowa i ten łącznik?co to jest?nie jestem mechanikiem nie znam się na tym szczerze mówiąc Czarno to widzę, dobrze, że wiesz w ogóle gdzie jest w ogóle silnik. :D Tillotsony? To niech poszuka kogoś z myjką ultradźwiękową. Kawitacja sięgnie wszędzie. Od kiedy to w tym modelu jest gaźnik Tillotson. Ale zanim zabierzesz...
Wszystkie obwody zostały sprawdzone, wózek był resetowany wielokrotnie, obwody bezpieczeństwa (not-aus) oraz na dyszlu najazdowy są prawidłowe. Wszystko inne pracuje prawidłowo - brak jest tylko jazdy do przodu i tyłu. Bateria naładowana. Sterowanie prędkością w manetce odbywa się przez potencjomet - dalej sygnał idzie do sterownuika A1 z którego wychodzi...
Witam ponownie. Z uwagi na problemy z piłą , długi okres bez obsługi, oraz wiele różnorodnych porad, za które serdecznie dziękuję, postanowiłem sam zrobić remont (no cóż kiedyś trzeba się nauczyć, komarki i wski się naprawiało). Po rozebraniu, okazało się że uszczelniacze całkiem twarde i jeden pęknięty, dodatkowo od strony sprzęgła czarny a nie niebieski,...
Musisz odkręcić sprzęgło, które masz już niepotrzebnie rozebrane. Trzeba zablokować tłok, i kręcić w lewo, czyli do przodu pilarki. https://www.youtube.com/watch?v=r_wx361d... tutaj masz ładny film, jak to zrobić.
Witam. Zestaw membran 20–40 zł A gaźnik bez kombinacji na następne kilka lat 40-55zł Co do prowadnic 1,6 i zastrzeżeniem do Stihl to się nie zgodzę. Inne firmy tez to robią. A czy to oryginał czy podróba żółta to nie wnikam. Co do sprzęgła jest po prostu słabe. Nie wnikajmy dalej. Trzeba koledze pomóc to cel tego wątku. A jak ma się sprawa do łańcuchów...
Starsze modele Stihla, jakim jest MS 064, mają gaźniki z pełną regulacją. Tutaj jest opis. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... Inną przyczyną, poruszania się łańcucha na wolnych obrotach, może być uszkodzone sprzęgło, np, zerwana lub naciągnięta sprężyna, ewentualnie, zakleszczone łożysko igiełkowe, bębna. http://obrazki.elektroda.net/91_12621831...
Pilarol to jest olej do smarowania łańcucha/prowadnicy. Śrubę/dyszę regulacyjną H wykręcaj aż silnik zacznie czwórkować na pełnym gazie i zaczną spadać obroty maksymalne silnika. Następnie załącz hamulec łańcucha i miarowo dodawaj gazu. Jeżeli silnik będzie sprawiał wrażenie duszenia się wraz z większym otwieraniem przepustnicy, wykręć śrubę regulacyjną...
Odkręć kosz sprzęgła. Pod spodem jest pompka oleju. Dość często ulega uszkodzeniu ślimacznica na wale (plastikowa) lub kołek na którym chodzi tłoczek pompki. Zwykle jest to skutek gęstego oleju do smarowania (silnikowego pozostałego z wymiany).
Musisz wyciągnąć cały silnik. Odkręcasz gaźnik, sprzęgło, zdejmujesz cały uchwyt, od spodu są cztery śruby w głębokich otworach, klucz torx, chyba 5.. Wykręcasz je wyjmujesz silnik, wtedy możesz odkręcić misę korbowa i wyjąć wał z tłokiem. Drugie pytanie - nie wiem co to jest.
Ja też miałem problemy z wolnymi obrotami a problem tkwił właśnie z lewym powietrzem które dostawało się w miejscu zaznaczonym na zdjęciu. http://obrazki.elektroda.pl/3949606500_1... Docisnąłem gaźnik na siłę,skręciłem i problem ustąpił. Witam. Od jakiegoś czasu mam taki sam problem jak ledowy, natomiast motyw cofnięcia zacisku w stronę...
Chciałem podkręcić smarowanie łańcucha i w pewnym momencie coś przeskoczyło, a śruba regulacyjna zrobiła się luźna. Odkręciłem sprzęgło, osłonkę i zauważyłem, że na końcu śruby regulacyjnej brak zawleczki. Śruba lata góra/dół, nie wypada. Czy bez tej zawleczki będę miał smarowania na max czy w ogóle nie będzie działać? Jutro ją odpalę i sprawdzę ale...
Prędkość obrotową biegu jałowego reguluje się na rozgrzanym silniku. Nie może być za wysoka aby nie dochodziło do załączania sprzęgła i obracania się narzędzia. W instrukcji obsługi masz podane ile dokładnie powinny wynosić obroty biegu jałowego, mierzone obrotomierzem. Ta śruba jest lewozwojna aby zachować zasadę regulacji, kręcąc w prawo zwiększają...
Jeżeli w serwisie powiedzieli że zatarta to szału nie będzie. Może i jest to prosty dwusuw bez turbo,komputera i innych wodotrysków ale może nie zdajesz sobie z tego sprawy ale osiąga nawet ok 16 000 obr/min. Jeżeli na cylindrze są rysy, to zwłaszcza przy tak niewielkiej średnicy kompresję będziesz miał szczątkową. Co do zbiornika to zaślepiając otwór...
Aktywator pompki nie jest uszkodzony? Zębatka pompki jest napędzana przez wspomniany aktywator? Może on być uszkodzony w dwojaki sposób, albo gwint na plastiku, albo urwana końcówka pręta, który powinien być włożony do wycięcia bębnie sprzęgła. Tak to wygląda. http://obrazki.elektroda.pl/7906427200_1... Daj zdjęcia tego wszystkiego a...
stihl sprzęgło stihl sprzęgło łańcucha pilarka stihl sprzęgło
pilot zmiennym kodem wekta centrala odczytać matrycy
zgrzewarka transformatorowa czujnik cisnienia
Growatt SPF 6000 Off-grid – dobór paneli, różnice falowników niskonapięciowych i wysokonapięciowych Łucznik Luca iL 465 – brak zygzaka, przyczyny i diagnostyka maszyny do szycia