Ten element to tłumik pulsacji, występuje też w oplach.
Tu masz odpowiedź. Też myślę ze winny przekaźnik a konkretnie sterowanie wentylatorów. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Jak brak wycieków płynu to będzie pompka sprzęgła do wymiany.
Czyli taka blacha aluminiowa między skrzynią a silnikiem. Na środku zachodzi na obudowę uszczelniacza i może tam nie siadła. Nikt ci nie odpowie na to pytanie poprawnie, bo tylko ty sam możesz sobie przypomnieć co mogłeś zepsuć. W innym przypadku są to wadliwe części.
Mam wywalic skrzynie czy jak?
Witam. A jaki masz luz jałowy pedału sprzęgła czyli od górnej pozycji do wyczuwalnego obciążenia ( podaj w cm) . Ale skoro ci się zapowietrza to czy nie ubywa płynu ? .Drugim problemem czy pompkę kupiłeś z tzw. górnej półki bo często gęsto te kiepskiej jakości mają krutķą żywotność tym bardziej przy niewłaściwym odpowietrzaniu . Trzeci problem...
Sprzęgło masz zwykłe. Koło zamachowe masz dwumasowe.
Sprężarka bez sprzęgła i zawór z tylu na 2 piny?
Mowa była o samej robocie, w octavi występowała "dwumasa" jeśli wymiana z kołem zamachowym to części mogą wynieść ok 2000. pozdr
Siadają bo producent oszczędza na oleju przy procesie produkcji. Nawet nowa ina siada w 1-2 lata. Patent jest prosty zalać olejem. Pytanie tylko jak? Ano przed montażem wizyta w aptece. Kupno strzykawki 2ml i igły 0.3-0.4 mm do tego olej przekładniowy GL4. Strzykawkę napełnić olejem i pod uszczelnienia wsunąć delikatnie z obu stron igłę i napełnić sprzęgło...
Sprzęgło wciskasz?
Czyli tak jak obstawiałem łożysko lub sprzęgło klimatyzacji, przy uszkodzeniu sprzęgła klimatyzacji i jeździe na takim sprzęgiełko uszkadza rant segera zabezpieczające koło pasowe i pozostaje tylko druga sprężarka.
Skąd wiesz że niskie ciśnienie jest własnie tyle? Ile wtedy jest wysokie. Przecierz widać kiedy sprężarka jest załączona, więc mierzenie napięcia mija sie z celem. A jeszcze zmienna wydajność - ale o tym później.
Ja obstawiam zaworek, który jest na sprężarce. Przypominam, że Octavia II nie ma już klasycznego sprzęgła na kompresorze.
Temat zakończył się wymianą czujnika położenia sprzęgła.
Do sprawdzenia czujnik ciśnienia, i ewentualnie samo sprzęgło sprężarki.
Wymieniłem czynniki temp nie pomogło...regulator napięcia nie pomogło.. pomogła wymiana sprzęgła na alternatorze...
Witam kolego sprawdź cz widzi ci w parametrach czujnik hamulca i sprzęgła pozdrawiam.
Dla mnie to wygląda na alternator, a dokładnie na sprzęgiełko alternatora. Przy dodaniu gazu następuje uślizg sprzęgła i wirnik albo staje albo zwalnia obroty. Sprawdzisz tylko przez podmianę.
Niech Ci będzie, co nie znaczy, że silnik nie może się uszkodzić (może np. dostać się do niego woda). Budowę tego podnośnika znam, bo jak pisałem tydzień temu to naprawiałem. Tam wyłamało cały ten bębenek/rolkę (linka się dostała pod niego i już mieliła gniazdo w module silnika w które wchodzi ten bębenek) i było wyrwane jedno mocowanie silnika, niemniej...
Trochę się tych łap nawymieniałem. To po prostu koroduje tak że śruba się urwie a nie ruszy albo wyjdzie z gwintem i przy każdej wymianie sprzęgła trzeba się nastawiać że może być "nowa" łapa potrzebna.
1 sprawdź ciśnie
w sumie to te nierówne obroty to mogą byc związane z pompą albo zaworem jakimś zwrotnym że po wyłączeniu auta nie trzyma paliwa...sam już nie wiem bo jak już załapie po 2 minutach normalną jazdę to jedzie wszystko spoko i szybko bez problemów i jak go zgaszę i od razu zapale też jest spoko tylko jak dłużej stoi jakieś parę godzin to ma te opcje dziwne...
Alternator "zgubił" sprzęgło jednokierunkowe. Koszt okolo 160 PLN plus robocizna. Z elektroniki nic nie moglo się popsuć, poprostu nie było ładowania.
Może sprzęgło się ślizga.
Sprzęgło na sprężarce
Rzeczywiście było pod zielonym kapslem, wymiana łożyska pomogła. Sprzęgło działa jak powinno. Dzięki wielkie
Przy zmniejszonej prędkości podczas redukowania biegów np. z 4 na 3 i 2 na hałas nie wystepuje, natomiast przy większej prędkości hamowania biegami hałas występuje cos mi sie wydaje, ze to może być początki padającego sprzęgła.
Znaczy że zrobiłeś auto i znalazłeś przyczynę skoro napisałeś że to nie wina sprzęgła, temat można zamknąć?
Sprzęgło się rozsypało.
Może sprzęgło dwumasowe juz się odzywa?
Takie objawy często są wynikiem zużycia poduszki w kształcie lizaka, jej się przyjrzyj najbardziej.
Może być to bardzo dobry trop. A gdybym chciał wymienić to koło pasowe to najlepiej ze sprzęgłem czy to się jakoś przekłada to sprzęgło na nowe koło pasowe?
nie kłóćcie się już jak octa jedynka to przecież nad pedałem sprzęgła po zdjęcu obudowy nad nogami kierowcy
Małe auta są tańsze. Takie lupo, polo ,corsa. Dwa jak już się wpakowałeś to może jak pisałem zrób swapa i doprowadź do stanu używalności. PS Ile dałeś za tą octavię?
Witam. W serwisie naprawy wykonane w ramach rękojmi. Na początku wymieniono (podobno) pompę sprzęgła , czujnik położenia sprzęgła , wysprzęglik i na końcu wgrano aktualizację softu. Trochę to trwało ale fakt, usterka usunięta. Dziękuję kolegom za podpowiedzi i pozdrawiam
Może puszcza sprzęgło na alternatorze. Jeśli normalnie ładuje po odpaleniu.
Czy da radę zamienić dwumase na zwykle sprzęgło ??? Oczywiście będzie z kołem zamachowym cały kaplet. Pozdrowienia.
TMBJS21Z6A8039685
Witam mam pytanie co morze iargotać jak się wciśnie pedał sprzęgła do polowy , Skoda octavia 1,9 tdi z 1999 r 90 km numer silnika HGR i czy ma to kolo 2 masowe z gory dziekuje
octavia 1.8T
Wydaje mi się na zapowietrzone sprzęgło lub koniec tarczy sprzęgłowej.
Sprzęgło bierze raczej tak poniżej połowy skoku dzwigni
Witam. Posiadam Skodę Octavie 2 2.0 tdi 140 KM bkd z 2008 roku. Po rozgrzaniu strasznie buja silnikiem. Wymieniony jeden pompowtrysk, który lał, ale dalej to samo. Po wciśnięciu sprzęgła nic nie pomaga. Pomocy.
Witam. Szukam fachowca z okolic Gliwic do Skody Octavii, silnik 1.6 AKL, rok 1998, benzyna. Sytuacja przedstawia się następująco. Szarpie Skodą przy puszczeniu gazu na każdym biegu. Dodam, że skrzynia i sprzęgło zostały wymienione, a przy starej skrzyni również szarpało przy puszczeniu gazu.
Czy sprzęgło jest włączone czy tylko plus na nim?
Może masz skrzynię od innego modelu, wymieniłeś na to samo oznaczenie? porównaj wartości prędkości obrotowej dla danego biegu przy 100km/h ze starą skrzynią. Jeśli używka to sprawdź co w ogóle ją smaruje jeśli tego nie sprawdziłeś---chodzi mi o lepkość oleju -mogło zrobić się masło... Przypadkiem na sprzęgle się to wszystko nie ślizga ? Może jest tak...
Nie do końca rozumiem co poniektórzy koledzy piszą. Sprawna sprężarka nie wyje przy 20 bar bo to dla niej stan normalnej pracy. Jeśli skraplacz nie będzie chłodzony to ciśnienie w ciągu kilku sekund wzrośnie do takiego że czujnik wyłączy. Przez te kilka sekund nawet cyklicznie nie da się sprężarki zniszczyć. Nie pamiętam dokładnie ale w tym aucie chyba...
Bardzo proszę o podpowiedź jak odręcić śrubę znajdująca się przy sprzęgle klimatyzacji. Dodam że nie posiadam klucza pneumatycznego oraz tarcza znajdująca się odpadła, więc specjalnym kluczem nie mogę tego przytrzymać. Proszę o podpowiedzi. Każda sugestia mi się przyda. Sprężarka to Sanden.
Pan od klimy powinien sprawdzić ciśnienia, czy się wentylatory włączają, w vcds można podejrzeć pobór prądu przez ten zawór i jakie jest ciśnienie w układzie. A do wymiany tego zaworu trzeba ściągnąć czynnik. Niech sprawdzi dokładnie sprzęgło. One się często zrywały.
octavia sprząc sprząc skoda octavia skoda octavia sprząc
frezarka kupić krzywa grzewczy grzejnik nagrywać sygnał cyfrowy
pilot cosmo makita migają diody
Schemat maglownicy Ford Transit Connect MK1 2003 - regulacja luzu Ciśnienie w kolektorze dolotowym Ford Transit Connect MK1 1.8DI na biegu jałowym