A obejrzyj sobie skrzynię kolego. Tylko pilnuj, żeby do odpowietrzania płynu było pod sam korek.
Witam, mam problem z MB Actrosem 4143 , wymieniliśmy pompkę sprzęgła, przewód oraz siłownik po tej operacji mamy problem z pedałem sprzęgła jest wciąż "miękki".. Odpowietrzony jest w 100%. Proszę o pomoc
Nie kojarzę w tej chwili układu w tym autobusie ale chyba masz tam wzmacniacz sprzęgła. Niewłaściwe odpowietrzenie wzmacniacza i siłownika daje identyczne objawy w Atego.
Potrzebuję pomocy kupiłem mercedes atego 1218 z roku 2005 i jest twarde sprzęgło co morze być za przyczyną płyn na maksa próbowałem odpowietrzać nic nie dało
Kolego a jak masz na zgaszonym silniku,czy też ciężko wchodzą.Może to wina że sprzęgło ciągnie jak się rozgrzeje.
Oto vin WDB9506251L074222 Dodano po 3 Wszystko jasne pompka pod pedałem sprzęgła padla po wymianie i odpowietrzeniu jest ok dziękuje za pomoc zamykam temat Pozdrawiam
Witam. Czy moglby ktos powiedziec jak odpowietrzyc sprzegło w Mercedesie Sprinter 312d 96r?
Źle odpowietrzony skoro wpada . Pedał ma minimalny ten pierwszy skok do 2cm. Chyba że padła ci pompka która nie daje ciśnienia . Po poprawnym odpowietrzeniu układu powinno wszystko działać. Pamiętaj że są dwa rodzaje wysprzeglika na hydrol oraz olej mineralny .
Nawet nie byłeś łaskaw podać jaką masz skrzynię w tym Atego i czym sterowaną. Gdzieś ucieka powietrze... W zależności od typu skrzyni, albo na wzmacniaczu przy ramie, albo na siłowniku głównym. Przy skrzyni z centralnym siłownikiem sprzęgła powietrze nie zwiewa w sprzęgle a tym bardziej na skrzyni i nie ma tam do sterowania sprzęgła żadnego elektrozaworu....
Albo olej z uszczelniacza wału Racja, tylko dla czego to szarpanie zanika po nagrzaniu? Bo tarcza zwichrowana to by cały czas biła raczej i by szarpało, tak samo pozrywane okładziny. A po nagrzaniu sprzęgło chodzi jak nowe. Wystarczy nawet by po odpaleniu pochodził kilka minut bez nawet dotykania pedału sprzęgła i jest dobrze. A gdy ruszę tuż po zapaleniu...
W pierwszej kolejności procedura odpowietrzenia AG. Robisz to odpowietrznikiem siłownika sprzęgła przy zasterowaniu biegów. Potem nauczanie AG i sprzęgła komputerem. DAS, Jaltest pewnie tego nie ogarnia.
Z doświadczenia wiem że te siłowniczki najlepiej odpowietrza się od tyłu, tzn. trzeba mieć dużą strzykawkę ok. 100ml i wężyk. Do strzykawki wlewamy hydrol i pozbywamy się z niej powietrza po czym wtłaczany hydrol przez odpowietrznik w siłowniczku. To jest najskuteczniejszy i najbardziej efektowny sposób na odpowietrzenie takiego układu . Oczywiście...
Czy z układu elektrycznego sprzęgła nie było wycieku płynu .Jeśli tak czy zastosowano procedure odpowietrzenia sprzęgła. Jeśli odpowietrzasz sprzęgło musisz zastosować odpowiedni sprzęt by zrobić to prawidłowo. Jeśli nie przyniesie to pożądanego efektu podejrzewam że siłownik elektryczny do wymiany.
Zapowietrzył się w nim układ hydraulicznego wycisku sprzęgła . Na początek sprawdzić stan płynu w zbiorniczku płynu hamulcowego , potem sprawdź czy wszystko szczelne ( pompka przy pedale , siłownik na skrzyni , i przewód hydrauliczny między nimi ) .Jeśli sucho , to odpowietrzyć układ i dalej śmigać . Jak problem się powtórzy , to trzeba będzie parę...
Trudno tak zgadywać, na odległość, może to wina tłoka akumulatora oleju i powietrze jakimiś okrężnymi drogami ucieka przez odpowietrzenie zaworu. Retarder ma to do siebie, że można go naprawiać latami jak nie wie się o co chodzi, czyli proponuję wizytę u "mechesa".
odpowietrzyć sprząc sprząc odpowietrzyć odpowietrzyć mercedes
plazma panasonic naprawa schemat matrix głowica tosca
Podłączenie trzech grzałek do przełącznika warstwowego z 6 stykami Wzrost poziomu oleju po wymianie pompowtrysku w silniku VAG