A obejrzyj sobie skrzynię kolego. Tylko pilnuj, żeby do odpowietrzania płynu było pod sam korek.
Nad pedałem sprzęgła.
Zachowanie trochę wskazuję jakby ktoś używał tempomatu, bynajmniej to z wciśnięciem pedału hamulca. Masz tempomat? Jeśli tak zrób ten sam test z pedałem sprzęgła.
Możliwe że ślizga sprzęgło.
a wiecie gdzie podłączyć czujnik sprzęgła?
A sprzęgło jednokierunkowe alternatora ktoś sprawdził?Pewnie nie bo po co.
Sprzęgło dwumasowe sprawne?
Witajcie U mnie jest taki problem że mam sprzeglo twarde jak kamien tzn jak hamulec i po takiej jezdzie okolo 200 km to noga boli jak diabli Prosze o podpowiedz
Panowie pomóżcie... cewka pobiera ok. 3A, rozumiem że przy włączaniu może być nieco więcej, ale (szczególnie kiedy auto ciepłe) pali mi bezpiecznik nawet 15A... dioda jest OK. Może ktoś się z czymś takim spotkał?
Sprzęgło hydrokinetyczne.
Konieczna jest adaptacja sprzęgła za pomocą SD.
Pada Tobie prawdopodobnie pompa sprzęgła. Nic nowego, jak w Sprinterach.
Jeżeli robisz sporo MB to dobrą alternatywą może być SPRINT12 tylko tyle że nie robi adaptacji sprzęgła SSG :((
Witam jestem po wymianie sprzęgła i dwumasy w sprinterze za pomocą SD zrobiłem adaptacje . A wszystko wymieniłem ponieważ skrzynia się ślizga i szarpie pod górkę mam problem podjechać . Błędów nie pokazuje pokazywało jak miałem uszkodzoną pompę hydrauliczną .
Pod które piny sterownika silnika powinien być podłączony czujnik sprzęgła? Silnik 611981.
Wciśnij sprzęgło i puść i wtedy dodaj gazu.
Rok po założeniu nowego sprzęgła dwumasowego w sprinterze zaczęło coś piszczeć po wciśnięciu pedału. Okazało się, że rozsypało się łożysko wałeczkowe podpierające wałek sprzęgłowy. Rolki uszkodziły wałek sprzęgłowy, który współpracuje bezpośrednio z nimi. Uszkodzona końcówka wałka sprzęgłowego wygląda identycznie jak ośka alternatora na zdjęciu powyżej....
Nie miałem,ale na pewno skrzynia do rozbiórki i kpl sprzęgła do wymiany, pół środkami tego nie zrobisz, sprzęgło mogła w jakimś stopni się jednak przyczynić do usterki tej skrzyni, kawałki wylatujące mogą być tego skutkiem , a sprzęgło przyczyną.
Zacznij od sprawdzenia tego co widać. Ale coś to wygląda na sprzęgło. Błąd montażu? Zresztą ile to roboty wyjąć skrzynię i zweryfikować sprzęgło? Na kanale to pół godziny...
Mam kampera na sprinterze 906 2.2 cdi z 2007 roku ( 150 KM). Jeżdżę nim praktycznie zawsze w pełni obciążonym (3,5 t). Podróżuję po górach południowej Europy, drogami górskimi a nawet szutrowymi. Mam kłopoty z ruszaniem i włączaniem się do ruchu pod górę - silnik gaśnie lub bardzo mocno eksploatuję sprzęgło. W Sprinterze 4x4 istnieje reduktor spowalniający...
witam troche to trwało praca mnie zarzuciła robota bylem u elektryka na kompie i stwierdził błędy nastepujace - czujnik swiateł hamowani - sterowanie cisnieniem doładowania - obwód cisnienia barometrycznego/absolutnego w kolektorze - obwód czujnika temperatury powietrza wlotowego - synchronizacja pozycji wału korbowodu i wału rozrzadu - sygnał CAN z...
Witam Mam sprintera 906 z 2014 r, została w nim zamontowana klimatyzacja (przełożona z innego auta), zrobiłem instalację do niego i został mi jeden kabel którego nie wiem gdzie wpiąć. Jest tam sprężarka ze sprzęgłem i zaworem, został mi kabel ze sprzęgła sprężarki (kolor czarny z niebieskim paskiem). Na schemacie jest on wpięty do jakieś kostki F w...
Problem rozwiązany - winne sprzęgło jednokierunkowe. Ślizgało się pod obciążeniem.
Można założyć pompe z innym numerem jeśli wg EPC z vin się zgadza, adaptacja pompy ESP w moim przypadku była konieczna -pomimo identycznego numeru- ponieważ sprinter-dawca miał tempomat a mój nie. Przyczyną miękkiego pedału hamulca była najprawdopodobniej pompa hamulcowa. Drgania pedału sprzęgła ustąpiły po adaptacji modułu ESP.
Ciśnienie jakie pokazywał po podłaczeniu pod mega master to od 42 do 57, przy zmianie biegu spadało. Przeprowadziliśmy adaotację (nauczanie biegów) i adaptację sprzęgła ale nic nie pomogło
Witam,przeczytałem stary post na temat wyskakiwania pierwszego biegu w sprinschift.W moim 313cdi jest dokładnie ten sam problem.Szukając przyczyny zregenerowałem pompkę sprzęgła , wymieniłem wysprzęglik i płyn sprzęgłowy.Zrobiłem adaptacje skrzyni i sprzęgła ale nadal wyskakuje jedynka.Brak mi pomysłów co dalej robić.Proszę o pomoc.
w rezultacie nadal auto nie wkręca się powyżej 3 tys/obr. Co co może być ?? obstawiać DPF ?? Na postoju to normalne, jak wciśniesz sprzęgło (jezeli czujnik sprawny) wkręci się więcej.
Jest to normalne sprzęgło kłowe (6 - schemat przykładowy poniżej) stosowane do połączania wałka rozrządu (6) z pompą wysokiego ciśnienia (pwc - 1-5). Wałek rozrządu stanowi tutaj napęd mechaniczny dla pwc, w odróżnieniu od starszych wersji silników Common Rail , w których pwc napędzane są za pośrednictwem paska (12) lub łańcucha rozrządu. Pzdr KotBury2
Kolektory,łapy i sprzęgło,ja tylko sugeruje,ponieważ kiedyś zmieniałem w starym 310 .
Nie ukrywam nie robiłem sprzęgła w Lagunie 2 DCI ale robiłem w Sprinterze ze skrzynią półautomatyczną i miał dwumase, sprężyny i wiele innych cudów w sumie zbędnych więc nic mnie nie zdziwi :-)
Jedynka też ciężko wchodzi na zgaszonym silniku? Miałem podobny problem, po usunięciu luzów na wybieraku jedynka wchodziła nieco lepiej ale to nie było to. Okazało się że to wina sprzęgła po wymianie wszystko działa jak należy. Sprawdź czy na zgaszonym silniku też wchodzi ciężko, jeżeli wchodzi lekko to wina będzie leżeć po stronie sprzęgła.
u mnie w sprinterze dopuki się nie wciśnie sprzęgła to nie wejdzie wyżej niż jakieś 2700 obr/min. Może coś z czujnikiem od sprzęgła? no chyba że się wkręca na wyższe obroty a później przestaje to raczej jakiś inny powód.
Po lewej stronie na osłonie obok pedału sprzęgła. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17...
Sprzęgło jest dobre, próbowaliśmy skomunikować się urządzeniem ze skrzynią ale nie mozna było (z poprzednią skrzynią bez problemu się komunikował)
Witam; Chyba chodzi o sprintshift jezeli szarpie to prawdopodobnie kończy sie pompa wspomagania hydrauliki w skrzyni a dlaczego sie kończy jest pare przyczyn 1. tarcza do wymiany 2. wysprzęglik puszcza płyn i nie moze wysprzęglić sterownik trzyma pompe dokąd nie uzyska ciśnienia i powoli zabija pompe 3. przekaznik który włącza pompe ma wypalone styki...
W pracy jeżdżę od zawszę MB sprinterami, zaczynałem na w 903, aktualnie w906, przerabiałem obydwa rozwiązania i w w 906 centralny wysprzęglik nierzadko wytrzymuję 1000000 km co w w903 było już wyzwaniem. Przeważnie z dwa trzy razy trzeba było wymienić siłownik.
Czy ktoś może mi doradzić czy jest możliwość tam gdzie jest dwumasa zamontować jednomas? Możliwość jest. Są w sprzedaży specjalne zamienniki. Czy bardzo t9 wpłynie na przenoszenie hałasu, drgań itd? Nie wiem jak w tym modelu, ale przekładałem jakiś czas temu sprzęgło w Mercedes Sprinter CDI i z kołem jednomasowym jest tragicznie. Auto wpada w wibracje...
Czy się da? Tak, da się. Tylko nie licz na to, że pędzie to P&P. Od razu Ci powiem, że takie przekładki z reguły kosztują dwa razy więcej niż zaplanowałeś i prawie zawsze coś się zepsuje niedługo po swapie. Wychodzi najsłabsze ogniwo. Sprzęgło, hamulce, pompa paliwa... zawsze coś.
Witam Mam problem ze Sprinterem 2.2CDI 316 2013r. 906 Samochód normalnie jeździł, kierowca zdusił go na biegu nie włączając sprzęgła. Od tego czasu nie idzie go odpalic z kluczyka na lince normalnie odpala. Proszę o pomoc. To jakiś przekaźnik? Bezpieczniki? Gdzie szukać przyczyny? Będę wdzięczny za pomoc Pzdr
Tam gdzie zaznaczyłeś na obrazku jest numer 611 981 5049 0472 , napisałem Ci go wyżej w temacie, tylko nie umiałem ująć gdzie dokładnie się znajduje i napisałem "Na obwodzie gdzie przychodzi sprzęgło" ;) Coś z tego numeru da radę wyczytać ?
Witam Dziwne zachowanie się kontrolek w liczniku może świadczyć o złej lub braku komunikacji linii CAN. Zła komunikacja CAN może wpływać na pracę silnika. Aby sprawdzić max. obroty silnika na postoju, należ najpierw wcisnąć pedał sprzęgła a następnie gazu. Obroty powinny osiągnąć 4000 - 4500 obr/min.
PODPINAM SIE POD TEMAT , mam mastera z 2005 roku i mam problem z tym automatem quickshift ,a mianowicie wymieniłem sprzęgło z sIŁOWNIKIEM I teraz skrzynia nie wrzuca biegów a jak wrzuci jedynke to nie wyrzuca spowrotem, sprzęgło odpowietrzyłem ze sto razy, sterowanie chodziło na dot 4 ale teraz wlałem olej do sterowan skrzyn fuchs 4430 ale nic to nie...
Tak mam powód.od 3 lat szukam przyczyny na odcinanie paliwa w czasie jazdy. Pytam bo samochód po odpaleniu wchodzi na max 2800 obrotów.po 10min na wolnych obrotach i wciśnięciu gazu nagle wchodzi do 5 tys. Odcinanie w czasie jazdy polega na 2.3.4 sekundowym braku mocy ale najlepsze w tym wszystkim jest to ze moge jezdzic czsem miesiac bez objawow a...
Po dokładniejszym rozpatrzeniu sprawy i konsultacji z mechanikiem, doszliśmy do wniosku, że w tym samochodzie nie ma sprzęgła. Biegi zmieniają się hydraulicznie, więc to nie będzie dwu mas. Może jakieś inne propozycje :) ?
ze świecami może i tak jest ale jeśli chodzi o sprzęgło to w mercedesach drży pedał ale nie wciśnięty, tylko jak się na nim położy noge ( mam Vito ale 2.3 D 97r i 124 z 89r. z tym drugim jesto mniej wyczuwalnwe . te same niezamocne wibracje odczułem jeżdżąc sprinterem ale zaznaczam że było to nie przy wciśniętym sprzęgle
Witaj nie jestem mechanikiem i mogę się mylić, ale wnioskuje że skoro chrupie jak auto się toczy, a na jałowym biegu tego nie ma, to albo sprzęgło albo coś ze skrzynią biegów. Sam silnik bym wykluczył. Ewentualnie sprawdził bym przeguby bo też potrafią chrupać. :)
Witam. Temat trochę stary i też przymierzam się do takiego swapa. Już zakupiłem . Mercedesa c klasa 2.7 cdi Kolektor 2.7 Sprinter Dzwon skrzyni ze sprintera 906 2.2 Z tego co znalazłem w internecie trzeba będzie zakupić stacyjkę z Mercedesa sprintera 906 Jak będę w trakcie prac przekażę wszystkie informacje potrzebne do takiego swapa . Cena 7000zł to...
Witam most wymieniłem na inny no i przez tydzień było ok ,a teraz mam dziwny objaw i nie wiem czy to od mostu gdy puszczam gaz to jest czasami szarpnięcie albo gdy daje wsteczny i przyspieszę i nacisnę sprzęgło to jest taki dźwięk taki stuknięcia z tyłu powiedźcie tak ma być czy coś jest nie tak?
No masakra:) ale to wina sprzęgła wiskostyczne ma wyrąbane łożysko i ponoć nie dogrzewa silnika. Wentylator chodzi od momentu odpalenia i tu jest problem,spalanie jak na ssaniu.Grubo:)
To nieprawdopodobne o czym piszesz.taki objaw MOŻE być spowodowany luzem na podkładkach wału korbowego ale w 1.9tdi się z tym jeszcze nie spotkałem.Biorąc pod uwagę skrzynię żaden luz nie spowoduje spadku mocy silnika.Miałem taki dźwięk w sprinterze który miał uszkodzone wtryski i koło dwumasowe na skutek czego pękł w nim wał korbowy.Objawy były te...
sprinter sprząc mercedes sprinter sprząc sprząc sprząc laguna
sharan ogrzewać podbitka styropianu błędny pomiar temperatura
płyta indukcyjna samsung whirlpool suszarka
Lodówka Indesit BAAN13 - brak automatycznego rozmrażania Rozmiar łożyska do krajzegi - jak dobrać?