Punkty 1 i 8, odnoszą się do dużych centralnych nakrętek. Jeśli chodziło o jakieś inne, to napisz o które. https://obrazki.elektroda.pl/8506119500_... 1. Dokręcić dwunastokątną nakrętkę momentem 200 Nm i poluzować o jeden obrót. – Dokręcić dwunastokątną nakrętkę momentem 50 Nm. ‒ → Zaznacz jeden dwunastokątny róg nakrętki linią -strzałką...
Najprosciej (I najbezpieczniej) to właśnie przekaźnik. O ile styki PC mogą załączać 230V, to można zastosować przekaźnik z cewka na 230V
jak karcher chodzil dlugo bez paliwa to masz przytarta pompe zebatki musza chodzic dosc lekko paliwo je smaruje jak jest przytarta to bedzie rwac sprzeglo rozbierz pompke i sprobuj przeszlifowac oske kolka ktore chodzi ciezko powinno pomoc
W Case pompa z boku skrzyni to pompa główna hydrauliki z tego co się orientuję. Kwestia druga to czy u Ciebie to sprzęgło jest takie jak np w zetorze 7211 czyli zbiorniczek, pompka jak do hamulców i wysprzęglik czy sterownie odbywa się hydraulicznie na zupełnie innej zasadzie. Ale nie sądzę bo Twój opis i typowe objawy wskazują bardzo jednoznacznie...
Odepnij wężyk gumowy od EGR /tej blaszanej "puszki"/. Jeśli zawór jest sprawny to się zamknie i auto powinno śmigać jak nowe. Jeśli dalej brak mocy to pewnie zawór się nie domyka i trzeba go odkręcić i przeczyścić lub zaślepić. Ekologom zaślepienie by się to nie podobało ale prostsze to jak sprawdzanie wężyków, zaworu podciśnienia sterującego tym ustrojstwem...
Kolego czy masz ubytki płynu hamulcowego i czy świeci się kontrolka sygnalizująca ubytek płynu. Pewnie masz wspólny zbiorniczek płynu tj. dla "hamulców i sprzęgła". Sprawdź, czy "przecieka" siłownik sprzęgła, a może tłoczek hamulcowy i czy odczuwasz słabszy efekt hamowania. Czy pod autem, po dłuższym postoju znajdują się plamy po wycieku w/wym. płynu.
To jest prawdopodobnie zawór trójdrożny. Nie musisz z całej instalacji, zamknij zawory za kotłem na powrocie i na zasilaniu i delikatnie wypuść wodę z kotła której nie ma tam dużo. Sprawdz ,być może oring poszedł. To jest - znalazlem w necie- w zespole tzw mieszacza wyniesionego po za kotłem. Cos takiego jak tu: https://wattswater.eu/catalog/pump-group...
Siłownik sprzęgła puścił.
sprawdzałeś olej w skrzyni? sprawdź: Poduszki silnika łączniki stabilizatora przód sworznie Elastyczne łączniki wału (przedni i tylni) poduszki wózka tył luz na moście sprzęgło pompa sprzęgła, wysprzęglik A najlepiej niech dobry mechanik od mercedesów sprawdzi pzdr.
Witam na pewno sprzęgło kompletne , pedały ,pompa sprzęgła ,przewód pompa siłownik oczywiście skrzynia biegów ,mechanizm zmiany biegów /lewarek/,wydaje mi się że koło zamachowe ale nie jestem pewny na 100% no i chęci....części pewnie zmieszczą się w granicach 1000-1200 zł jeśli znajdziesz wszystko u jednego sprzedawcy.
Wg mnie powinieneś założyć sprzęgło. Choć ja nie hydraulik. Z tego co mówili to do kilometra rury PEX pompa kotła da radę. Ale to tylko gdybanie. Z reguły klienci/instalatorzy zakładają sprzęgło i dodatkowe pompy by mieć spokój :)
Te które wymieniłem.
Oring to to nie jest. W sumie i tak tego cuda nie dostaniesz nigdzie, jedyne co Cię może uratować to reperaturka pompy o ile występuje do tego modelu. W sumie to od czego to?
Już wiem - spalone sprzęgło
W skrzyni wybierak biegów , pedały + pompa sprzęgła , przewody sprzęgła w zależności od modelu wysprzęgnik (siłownik w skrzyni) , kodowanie tech , mdi lub opcom , zbiorniczek płynu hamulcowego musi mieć wyjście na zasilanie pompy sprzęgła i pewnie jeszcze jakieś drobne głupoty ..
jest to zbiorniczek do pompy sprzęgła
To trzeba kupić koła z otworem stożkowym. Ewentualnie można dokręcić koło do sprzęgła pompy wtryskowej o ile jest przy sprężarce. Aż zobaczę jaki to wymiar bo mam taką nową sprężarkę.
Zalej siłownik płynem hamulcowym przez otwór gdzie wkręca się przewód ciśnieniowy z pompy sprzęgła /zalej do oporu/.Wkręć przewód ciśnieniowy z pompy.Za pomocą jakiegoś trzpienia,wciśnij mechanicznie np.za pomocą łyżki do opon,tłoczysko siłownika do oporu.Trzymając do oporu wciśnięte tłoczysko siłownika,popuść przewód ciśnieniowy do momentu wytryśnięcia...
mozna spróbowac wymienic sama reparaturke koszt około 20 zeta np frenkit FRE419037 powinna pasowac
Sprzęgło już jako tako chodzi pozostało dobrze odpowietrzyć :) czyli złożyło się na to wszystko sprzęgło pompa i wysprzeglik :) ale po wymianie sprzęgła już te cięgno było "bliżej" wysprzeglika i zaczęło hulać
skąd bierze tą informacje że sprzęgło jest włączone Jest czujnik tylko na pompie sprzęgła.
Czy to normalne i miał ktoś z was taki przypadek czy ja jestem jak zwykle jakiś pechowy? Wczoraj normalnie jeździłem trasa itp bez najmniejszych objawów jakiegoś problemu, wjechałem normalnie do garażu. A dzisiaj rano wsiadam naciskam sprzęgło a tu bach jakby coś pękło. Nawet autem biegu nie wrzuciłem tyle że je odpaliłem. Patrze pod nogami coś leży....
Taki objaw daje uszkodzenie pompy sprzęgła.
Dwa przekaźniki monostabilne łączące L i N pompy na sprzęgło, sygnałem sterującym dla każdego L z pompy z grzejników i L z pompy na podłogę.
Witam mam problem z kilmatyzacja w moim peugocie 306 gdzyz nie dziala. Wiec pierwsze to chcialbym sprawdzic czy sprzeglo pompy dziala tylko nie wiem jak to zrobic wiem ze jest tam sprzeglo elektryczne i mysle ze jak podam na nie zasilanie z bateri (+) to powinno zadzialac ale nie wiem czy to dobre rozwiazanie a po drugie to jak moge sprawdzic elektronike...
Gdzie jest pompa obiegowa kocioł stałopalny- sprzęgło? Brak pompy obiegowej wymiennik-sprzęgło, to nie może działać. Jak coś nie działa, to instalatora za fraki i niech robi dotąd aż zadziała.
Robiłem instalacje na domach 160m2 tylko z pompy kotłowej, na 130m2 będzie działać bardzo dobrze, . Jak ma byc rozdział na górę/dół to koniecznie sprzęgło+ dwie pompy. Wg mnie zbędny wydatek i marnowanie energii. Ogrzewanie zupelnie nowe po 12 petli na poziom. Rozumiem , że 2x65m2 na poziom i 12 pętli na te 65m2???? Ktoś poszalał i naciągnął Cie na...
Na połączeniu skrzyni z silnikiem, od spodu, jest zasłonka po jej usunięciu będziesz miał dojście do śrub sprzęgła (jest ich sześć, parami po dwie). Co do pytania: jak sprawdzić czy to sprzęgło czy pompa, to dopiero po demontażu skrzyni.
Są one z silnikami lub bez, też jeszcze nie wiem jaką kupować czy z silnikiem czy samą pompę? Musiał bym się doradzić tych co mi to będą robić. 1. 2,2 kW to może być za mało na taką wysokość. Ja miałem 9 metrów różnicy i miałem 2,2 kW. Nie powiem, tłoczyła bez problemów. 2. Dla wygody wybrałbym zestaw nie monolityczny, gdzie silnik z pompą mają wspólną...
No chyba jedynym sposobem to podpiąć pod 24V i pokręcić ręcznie. Ale w tych pompach to sprzęgło nie było problemem tylko guma w tym czarnym cylindrze w której obraca się śruba.
Daj jeszcze zdjęcia dalszego przebiegu rur grzewczych od kotła. Czy one tam się gdzieś rozwidlają czy też pojedyncze rury wchodzą w ścianę? Czy są tam jakieś dodatkowe pompy, sprzęgło?
Witam. Mam problem ze Starem 266 a mianowicie. Ostatni wyjazd był taki że podczas jazdy nagle zaczął kopcić coś piszczało i nie chciał wchodzić na obroty ale na wolnych sobie chodził normalnie. Zdemontowaliśmy pompe i do pompiarza niby sprzęgiełko sie rozsypało. Teraz zamontowałem pompe z nowym sprzęgłem i odpalam a tu kopci jak smok na biało i brak...
Sprawdź dopływ oleju do pompy oraz napęd samej pompy olejowej może być tak że olej się podwiesza w zbiorniku /brak odpowietrzenia/ oraz tulejkę- sprzęgło napędu pompy/być może również pompa olejowa pod ciśnieniem traci sprawność ale zacznij od napędu pompy,co zaś do oleju to hipol 6 nie jest za gęsty /oryginalnie zalecali silnikowy/
Proponuję nie pisać głupot a wymienić pompę sprzęgła i będzie dobrze.
Ale nadal nie rozumiem obiegu mieszania. Zostaje pompa za zaworem 3D na mieszkanie? Bo jeśli nie, a zawór będzie przymknięty zgodnie z tym co piszesz, to przepływ na mieszkanie będzie ograniczony... w skrajnym przypadku gdy zawór 3D zamknie się (chodź zawór mogę tak ustawić, żeby nigdy nie zamknął się na max) kocioł będzie miał zamknięty obieg... chyba...
Jeśli jest sama podłogówka i sterowanie pogodowe to zakładanie zaworu 3d jest bez sensu. Wywal zawór 3d, zostaw tylko sprzęgło i pompę. Na sterowniku obniż K G i nastaw max. temp. na kotle 50oC.
Zobacz czy blacha trzymająca pedał sprzęgła nie pękła i nie wciska do końca pompy. Jak nie to sprzęgło do wymiany.
ad1. Pompa nie ma sprzęgła. ad2. Do sterowania pompa potrzebny jest sygnał, właśnie na tych 3 przewodach. ad3. Nie uruchomisz pompy bez modułu sterującego (na krótko się nie da ). ad4. Możesz spróbować wymienić samą elektronikę pompy.
Nie oszczędzam, nie kupuję części na allegro a tankowanie dzisiaj odbyło się w innej stacji. Po prostu, przy okazji zmiany sprzęgła, pompy oleju i rozrządu mając wyjęty silnik chcę zrobić wszystko, co można we własnym zakresie zrobić.
Wziasc mam strzykawke zalac ja plynem i wciskac w zbiorniczek z plynem? Nie w zbiorniczek, tylko bezpośrednio w pompę sprzęgła, w miejsce gdzie jest podpięty zbiorniczek. Sam zbiorniczek musisz odkręcić, chyba, że da się włożyć strzykawkę do pompy przez zbiorniczek ( w miarę szczelnie).
Masz rozdzielacz czy sprzeglo-rozdzielacz? Jak masz to pierwsze, to brakuje sprzęgła.
Z gotowymi zestawami jest fajna sprawa ale z tego co wiem ceny są o wiele za wysokie,można zestaw wykonać samemu (sprzęgło na Allegro to koszt około 150 zł, pompy np. Omnigena też niewiele kosztują-fachowiec szybko to poskłada w gotowy zestaw).Co do pytania o pchanie przez pompę-po to właśnie mamy sprzęgło-rozdziela ono obieg kotłowy od obiegów centralnego...
Witam, jak w klasycznej skrzyni napęd pompy odbywa się przez konwenter który jest przykręcony do koła zam.silnika ma on sprzężenie z napędem pompy(coś na wzór sprzęgła kłowego)dopiero pompa podaje olej do elementów skrzyni (kosze sprzęgłowe,konwerter itd)skoro nie jezdzi to albo zawiodło sterowanie lub kosze sprzęgłowe,jak masz czym to zmierz ciśnienia...
załączenie sprzęgła mam na myśli sprzęgło pompy głównej a nie sprzęgło skrzyni biegów
Mam prośbę - czy mogę prosić procedurę dostrojenia sprzęgła (mam Trafic II 2,5 PA0). Ktoś wymienił sprzęgło ale nadal był problem ponieważ zamiast dot 4 nalali oleju. rozpuściło ringi w popie sprzęgła. Pompa została wymieniona odpowietrzyłem i dostroiłem biegi oraz sprzęgło, wszytko było OK przez tydzień czasu okazało się że simmering w wysprzegliku...
Siema, Pacjent to Nissan Atleona. Chcąc ruszyć spod świateł po przytrzymaniu sprzęgła wciśniętego na biegu (przez 10 sekund) zero reakcji. Nie da się wybić biegu, ale i sam pedał jest w podłodze. Natomiast jeśli wcisnę sprzęgło, wrzucę bieg i zdążę puścić pedał przed upływem 10 sekund, to auto normalnie działa. Można nim normalnie jeździć. Moim zdaniem...
Bez problemu możesz tam podłączyć pompę. Tylko z pomocą wachliwego sprzęgła może być to kłowe które posiadasz.
Należy sprawdzić, odpowietrzyć pompę i wysprzęglik sprzęgła.
Tak było w nowszych pompach.
Może sprzęgło na pompie wtryskowe ktoś od innego modelu założył? Ewidentnie zły kąt wtrysku.
Obawiam się, że niewiele zdziałasz, próbując zmieniać nastawy pompy w kotle, bo tu jest inny błąd. Po prostu w przypadku takiej instalacji, powinno być sprzęgło i pompa odpowiednio dobrana dla tego ogrzewania podłogowego.
Gość twierdzi, że dobrze zrobił, wszystko działa, no ale klient nasz Pan, chcesz dokładać i dopłacać to pewnie dla niego nie będzie problemu, może po prostu nie chciał Cię póki co naciągać na koszty? Jak na "Twoją nie obecność" to się ciesz, ze tak fajnie to działa, bo jak ktoś pracuje np. za granicą, umawia się z murarzem, tynkarzem czy hydraulikiem...
Dzięki za zainteresowanie i sugestie. Kol. gsminfo - problem dotyczył pompy a nie silnika. Kol. Marian_em-pytalem czy pompa ma łożyska i ile. Odp. Nie ma. Ma panewki smarowane wodą. Uszkodzone było sprzęgło pompa-silnik.
w t25 po wcisnięciu sprzęgła zatrzymuje sie tylko wałek wom a pompa pracuje niezależnie od sprzęgła napęd pompy hydraulicznej jest połączony z dociskiem sprzęgła a docisk przecież nie zatrzymuje się po wcisnięciu sprzęgła
falowanie wętylatora u mnie są spowodowane pompą od podłogówki która "dominuje"nad pompą z kotła i kocioł nie może "złapać" poprawnych parametrów które są potrzebne do stabilnej pracy. Jeśli masz 2 pompy bez sprzęgła hydraulicznego to nie wiem w jaki sposób masz je ustawić, aby obie się nie gryzły. To już pytanie do zawodowców jaki półśrodek można...
Dokładnie miałem to samo. Jak pisałem wcześniej do zdemontowania pompa i obudowa sprzęgła pompy która jest przykręcona do skrzyni. Na sprzegle masz oringi które należy wymienić. Jeśli masz warunki i trochę umiejętności to jak najbardziej samemu można naprawić :)
może to wina wysprzęglika 90% wysprzęglik 10% pompa sprzęgła. Ale zazwyczaj w roverach pada to pierwsze. Sprawdź przy skrzyni czy Ci nie cieknie (u mnie tak było i dokładnie te same objawy co opisałeś). Zobacz też czy masz płyn w zbiorniczku od sprzęgła.
"Strzał" jest w momencie jak włącza się silnik i uderza w sprzęgło pompy. Nie jest to dziwne i nie o to mi chodzi w pytaniu. Liczyłem że jakoś będzie działać i tak było przez 15 lat, aż pompa od tych naprężeń zaczęła pękać. Zrobiła się naprawa na poważne pieniądze. Postanowiłem dołożyć i zamontowac softstart. wystarczy mi już przygód w życiu, za drogo...
W pierwszej kolejności prosimy o wyjaśnienie pojęcia "sprzęgło pompy" . gdyż taka terminologia w ekspresie nie występuje a nie chciałbym byśmy myśleli o różnych elementach.
Witam. kolego gersik przyznasz rację że sprzęgło zmniejszy opory pompy kotła (co zwiększy czas jej żywotności) i odpowiednio rozdzieli opory całego układu instalacji i obiegu kotłowego. A z uwagi na to każda pompa mniej się męczy. Pozdrawiam.
Jedna pompa z kotła ma napędzić tyle obwodów? Moim zdaniem powinno być sprzęgło + pompa (lub 2 "mniejsze pompy).
Nie wiem ,ty też nie wiesz na 100% co ten magik wymienił ?kompletne sprzęgło to zawsze jest tarcza, docisk i łożysko oporowe. nie ma czegoś takiego jak zbrakowane łożysko, jeśli założone nowe musi być wszystko OK, nie ma prawa hałasować na luzie. Jeśli hałas jest a po wciśnięciu sprzęgła nie ma jest to wina popsutego łożyska ,po mojemu nie wymienili...
Akuratnie regeneruję pompy i wcale nie jest to takie drogie jak nie trzeba dorabiać wału. Wirników nie trzeba nowych, jedynie uszczelki, dławnicę (sznur). Do Andrychowskiej trzeba dorobić tulejkę od strony ssącej. Bez sprzęgła czasami pierścień ślizgowy.
Pytanie brzmi, czemu wymieniano pompę? Czyżby nie było sprzęgła, łapało na samym końcu? Przyczyną pewnie są niedrożne przewody miedzy pompą a wysprzęglikiem, zwłaszcza dolny elastyczny lubi zapuchnąć :) Sprzęgło czasem trzeba pierwszy raz odpowietrzać na wciśniętym 1 do 2 cm pedale, metodą przelewową!
Potraficie określić z jakimi nakładami finansowymi wiąże się doprowadzenie tej instalacji do porządku? Łatwo policzyć. Aby było poprawnie potrzeba sprzęgło, dwie pompy, parę jakiś kształtek, zawory zwrotne, filtry i zawór rtl do łazienki do góry + robocizna. Przybliżone ceny znajdziesz w internecie, a robota będzie czysta i prosta instalacja w kotłowni...
Dokładnie, sprzęgło padło. Raczej z pompą nie ma to nic wspólnego. Poczytaj trochę o objawach sprzęgła: [url=http://www.sprzeglo.com.pl/artykuly...
200m nieocieplone to może być drogo w gazie. Przybliżony koszt przy wyborze poszczególnych źródeł ogrzewania otrzymasz jak odwiedzisz stronę ciepło właściwe.pl Wpisz tam wszystkie wymagane dane ale nie przyjmuj wyniku jako pewnik - da Ci to przybliżony ogląd. Co do kotła- 2f jeśli dla jednej osoby i nie ma wanny czy deszczownicy to może być. Może być...
Wg. tego co znalazłem to sterowanie sprzęgła w tym pojeździe jest hydrauliczne, a jedyna regulacja jest na pompie sprzęgła przy pedale sprzęgła i jest ona zapewne do ustawiania odpowiedniego luzu pedału sprzęgła. Ale tak wnioskuję po wyglądzie siłownika sprzęgła i pompy sprzęgła więc mogę się mylić. Myślę że na pewno znajdzie się ktoś kto zna ten samochód...
Jak rozumiem odpiąłeś zawór trójdrogowy i pompę od sterowania i "puściłeś" ręcznie - i nadal nic? Sprzęgło ciepłe, pompa się kręci, zawór otwarty na maksa - to znaczy, że coś blokuje przepływ - zatkany filtr przed pompą, albo zapowietrzona podłogówka.
Może problem można rozwiązać mechanicznie. Pomiędzy wał sinika i pompy wstawić podatne sprzęgło z możliwością obrotu np. o 1/4. Wtedy pełne obciążenie bedzie otrzymywał silnik już rozpędzony.
Sprzęgło umożliwi swobodę równoległej pracy wszystkich obiegów ,( pompa nie będzie pompować w pompę, przez pompę ) prócz tego jeżeli do sprzęgła dostarczysz ciepło np. z kominka to kocioł będzie czekał aż spadnie temp. w sprzęgle do temp poniżej zadanej przez pogodówkę.
Temat zakończony. Problem rozwiązany. Źle założone sprzęgło hydrokinetyczne i uszkodzona pompa oleju. Zmieniłem sprzęgło, pompę i auto jeździ. Dzięki za pomoc.
Chłopie pomyśl: nie wiem jaka zabawka, czy była sprawna czy dostałeś szajs, jaki nadajnik/ odbiornik itd. itd. A ja mam problem w samochodzie: wysprzęglik czy pompa sprzęgła, pomożesz jak to naprawić....niebawem spotkamy się w koszu.
Witam potrzebuje wymienić pompę sprzęgła w Citroenie C5 II, czy żeby się dostać to potrzeba demontować pompę hamulcową ze serwem,czy jest jakiś inny sposób na wymianę pompy sprzęgła?. Prosiłbym o pomoc oraz o podpowiedź. Pozdrawiam.
Może to być również słaba pompa sprzęgła tylko wtedy będziesz czuł lekko ,,lżejszy"pedał i po kilkukrotnym wciśnięciu będzie chodził normalnie i biegi będą wchodzić ok. Spróbuj pociskać kilka razy sprzęgło i jeżeli będzie ok,to masz przyczynę a jeżeli nie to wymień olej w skrzyni, bo może masz zalany mineralny . W tych autach powinien być bodajrze Elf...
Tam jest taka dziwna pompą sprzęgła z czujnikiem. Trzeba podłączyć diagnoskop i sprawdzić jakie wartości ten czujnik wyświetla. Najpewniej masz do wymiany pompę sprzęgła.
1. Kominek ma być podłączony krzyżowo. 2. Nie zawór 3d z siłownikiem na zasilaniu tylko zawór 3d temperaturowy 55oC na powrocie. 3. Nie rozdzielacz tylko sprzęgło plus ewentualnie rozdzielacz. 4. Brak pompy z bufora do ( rozdzielacza) sprzęgła. Na razie tyle.
mógłbym ustawiać sobie osobno parametry na jeden rozdzielacz i drugi - każdy według innej krzywej grzewczej. Wszystko się zgadza, ale znając życie do obydwóch rozdzielaczy jest jedna rura zasilająca. Trzeba chłopu pomóc jak ma z tego wybrnąć. Jak pompa w kotle nie wydoli to wtedy dokładałbym sprzęgło i dodatkową pompę bez mieszacza. W tedy elektrozawory...
Samochód po całkowitym remoncie, wszystko nowe i działało. Po 2 tys. km pękł pasek wieloklinowy i uszkodził uszczelniacz, wymiana na nowe i nagle nie ma sprzęgła. Pompa i wysprzęglik wymienione na nowe. Sprzęgło odpowietrzone ale biegi nie wchodzą, na sucho biegi są wszystkie. Co to może być bo już nerwów brak?
Witam. Dorzuccie coś jeszcze do tego tematu. Mam podobny problem jak Artur. Po włączeniu klimy nie załącza sprzęgło pompy chociaż na przewodzie jest napięcie. Jak biorę prąd prosto z aku i daję pod pompe to działa. Gdzie problem?
Nie bardzo rozumiem po co jest to sprzęgło i dodatkowa pompa. Jeśli nie masz zaworu lub dwóch obiegów można byłoby to puścić na pompie z kotła. Ale może jest coś czego tutaj nie widać. Jeśli na sprzęgle wymagasz 35*C to kocioł może się rozgrzewać do 40 - 42*C Jeśli ustawisz temperaturę wyłączenia na 45*C to kocioł może się często wyłączać. Podnieś moc...
A dla czego osobny obwodów grzewczy jest mało sensowny? Taki obwód jest sensowny. Czy trzeba do nich dawać dodatkową grupę pompową? Bo chciałbym aby te grzejniki dało się uruchomić również latem. Trzeba dołożyć sprzęgło i pompę. Co do sterowania to robisz w łazience dodatkowy regulator pokojowy, który steruje obiegiem grzejnikowym (załącza kocioł i...
Jak będzie sprzęgło to pompa np Wilo Yonos Pico 25/1-6 będzie odpowiednia. Montując dodatkową pompę bez montażu sprzęgła spowodujesz konflikt hydrauliczny ponieważ będą dwie zgoła inne charakterystyki wydajności pomp dlatego aby tego uniknąć konieczne jest sprzęgło hydrauliczne.
http://img16.imageshack.us/img16/6769/b2... Tyle wystarczy? A ta nawiasem mówiąc, to google nie gryzie. Tylko 2 sek i mam ten wynik.
Wymiana pompy sprzęgła
Pompę rozłącza dopiero gdy puszczam sprzęgło na wstecznym biegu . I tu nie trzeba energicznie ruszać nawet przy delikatnym puszczaniu sprzęgła pompa zostaje wyłączona
Cześć, mam problem w audi a5, przy odpalaniu trzeba było mocno wcisnąć sprzęgło do samej podłogi aby wyczuła, że jest wciśnięte (inaczej nie odpaliła) aż w końcu coś puściło i pedał wpadł do środka, wymieniłem pompę sprzęgła na nową ale niestety nadal jest to samo, czyli mocne wciskanie sprzęgła do samej podłogi - inaczej nie wykrywa. Miał ktoś może...
Czy ta pompa jest "na łapach" czy kołnierzowa. Dobór pod względem elektrycznym jest prosty, Ważniejszym problemem jest mechaniczne połączenie wałów i ich średnice, wznios, rodzaj sprzęgła itp.
Czyli nic nie jest zdiagnozowane porządnie a sugerowanie się tylko błędami jak widać nie zdaje egzaminu. Wystarczy wziąć diagnoskop popatrzyć w parametry rzeczywiste i usterka się znajdzie. Tylko trzeba wiedzieć gdzie patrzyć i wiedzieć jak te wartości powinny wyglądać. Jak nie masz takiej wiedzy to oddaj do warsztatu bo szkoda Twojego czasu i pieniędzy.
Podsumowując do sprawdzenia: Olej Poduszka sprzęgła Wybierak Docisk sprzęgła Wysprzęglik centralny Pompa sprzęgła Sychnronizaotry skrzyni (ale kazdy bieg tak samo więc wątpie aby wszystkie się zużyły) W tym tygodniu jedzie do mechanika, ale wiem przynajmniej sam o co pytać
To zależy gdzie było sprzęgło przed zamontowaniem skrzyni do samochodu, przy silniku czy przy skrzyni biegów. Jeżeli sprzęgło zamontowałeś do silnika to błąd. A jeżeli sprzęgło montowałeś do skrzyni biegów to powinno "wskoczyć" na dwa razy. Najpierw na frez pompy oleju następnie szyjka sprzęgła w zębatkę pompy oleju.
Dołączę się Czy żeby napędzać pompę od c 330 zostaje tylko sprzęgło kłowe?
A podpowiesz mi, jakie to sprzęgło? I jakie pompy, żeby to dało radę popchnąć?
A jakie elementy powinny wchodzić w skład kotłowni z pompą ciepła? Mam tutaj na myśli, czy jest to to samo co np w przypadku kotła gazowego, tyle tylko, że zamiast kotła jest pompa ciepła? W jaki sposób połączyć dwa źródła ciepła? Sprzęgło hydrauliczne wystarczy?
Pompa ma być przy sprzęgle a nie przy rozdzielaczu. Inaczej : Kocioł > sprzęgło > pompa do grzejników, > zawór 3d i pompa do podłogówki> rozdzielacz ogrzewania podłogowego.
Czy kupiłeś dokładnie taką samą pompę? Może ma nie ten kierunek. Sprzęgło na pompie jest sprawne? Co w starej pompie się popsuło?
No to wiemy już że masz regulator vrc 430 bez modułu rozszerzającego vr 61 który może rozbudować 430 o drugi obieg-mieszaczowy-podłogowy. Wiemy też że masz zamontowaną dodatkową pompę do podłogówki. Wiem też że czeka cię przebudowa kotłowni polegająca na zamontowaniu sprzęgła pompy obiegu grzejników i o ile nie masz zaworu trójdrogowego z napędem-siłownikiem...
A co z wężem odpływowym,bo nie napisane?No i jak sprawdziłaś sprzęgło wirnika pompy-praktycznie jest to element nierozbieralny?
Kolego a nie masz problemu z łapom sprzęgła lub pompą sprzęgła. Na nowym zestawie sprzęgło bierze w połowie skoku sprzęgła. Czy dobrze dobrałeś sprzęgło.
Deski zdejmować nie musisz o ile masz odpalany z kluczyka. Musisz zdjąć cały pedał sprzęgła ze wspornikiem. Jak masz bez kluczykowy to na górze metalowego wspornika pedału jest mocowanie czujnika tego wspaniałego układu... I tu jest problem bo wchodzi on w ceownik pod deską który za cholerę nie chce tego oddać :) jak masz odpalany z kluczyka to również...
pompa sprzęgło sprzęgło chrysler voyager sprzęgło jakie sprzęgło sprzęgło golfie
regulacja turbo szerokosc sciezek aktywacja usługa netia
panasonic aquarea panasonic aquarea
Schemat sterownika silnika Opel Astra 1.8 - jak znaleźć? Sterowniki WIA dla Brother MFC-L2712DN - gdzie pobrać?