Witam. Spróbuj kodów migowych zewrzyj piny 5 i 6 w gnieździe diagnostycznym , włącz zapłon i zliczaj impulsy, rozpoczęcie i zakończenie pojawi się liczba 12 i powtórzy się trzy razy , tyle samo powtórzą się inne błędy. I ważne u mnie brzęczy czy cyka silnik krokowy podczas diagnostyki i może check engin ci miga i krokowiec buczy, sprawdź czy nie masz...
Spróbuj kodów migowych. Zewrzyj razem piny Ai B mostkiem w kostce pod schowkiem, włącz zapłon i licz ilość mrugnięć checku silnika (10 mignięć to 0) i zobacz jaki masz błąd.
Witam. O ile dobrze pamiętam w tym systemie podczas odczytywania kodów migowych należy klawisz diagnostyczny przytrzymać krótko do 3 s, dłuższe przytrzymanie wywołuje konfigurację. Z tego co opisujesz wynika, że próbujesz wywołać kody tak jak we wszystkich innych systemach w Scanii(5 s), a tu wyrzuca konf. Spróbuj 3s.
Powinien mrugać... Może jakis gazownik "pomysłowy dobromir" zamieszał coś z lampką czek zeby nie raziła w oczy, podłaczył równolegle z lampką od ABSu czy poduszek.. Zobacz czy lampka czek nie gaśnie równocześnie z innymi lampkami. Ewentualnie może po drodze coś nie łączy. Spróbuj się dobrać do złącza X9. TO złącze 9 pinowe jest przy prawym przednim...
Jak w temacje temat nawjązuje do mojego wcześniejszego tematu o 309. mam problem z podpięciem się interfejsem do tego autka. Znalazłem 2 wtyczki zielone pod maską obie dwu pinowe. Ani jedną ani drugą nie mogę się połączyć z ECU. chciałbym spróbować odczytać kody migowe a też mi zabardzo nie wychodzi. Może ktoś ma jakiś doswadczenia z autkiem. jedna...
wszystko jasne, miałem tylko nadzieję że linie sygnałowe pracują na niższych napięciach, ale to zmienia całkowicie postać rzeczy spróbuję jeszcze z kodami migowymi ale najpierw muszę zagłębić się w literaturę, a jest tego sporo. dzięki za pomoc pozdrawiam
Sprawdzić manometrem jej ciśnienie. Innej pewnej metody nie ma bez podmiany. Ta pod autem robi ciśnienie i bez niej auto nie będzie jeździło. 92 to pewnie jeszcze silnik RP - możesz spróbować odczytać kody błyskowe/migowe.
spróbuj odczytac kody migowe. Zakładam ze silnik 14nz zrób mostek na złączu diagnostycznym wtyku A i B. Policz ilość mrugnięć lampki silnika na desce. Poczytaj załącznika wrazie problemów pisz. Nawszelki wypadek napisz na emaila. Mi to wygląda na pompę paliwa lub regulator ciśnienia. Dodano po 1 Zapomniałem
Jakieś kanały na Marsie?Największa bzdura jaką kiedykolwiek słyszałem o silniku. Czy możesz rozwinąć ? Uważam, że kolega :arrow:mikok dosyć dobrze to wytłumaczył i się zgadzam z jego opinią. Jednak jakos nie przemawia do mnie tekst odnośnie niepalenia silnika na 2 cylindry i do tego mozliwośc jakotakiej jazdy. W przypadku pracy ECU w trybie awaryjnym...
A może masz przerwę gdzieś w okablowaniu tego czujnika ? Ja sam przez pewien okres czasu jeździłem z odłączonym przepływomierzem - ECU co prawda pracowało w trybie awaryjnym ale ... jeździć jakoś można było. I co najważniejsze nie miałem żadnych problemów z jego odpalaniem niezależnie od tego czy był zimny czy tez gorący. Chyba najlepiej byłoby spróbować...
Na początek spróbuj pozostawić autko odpalone na kilka minut a potem przejedź ok. 10 km może pomoże ale jeżeli nie to przez ten respirator mógł zostać uszkodzony jakiś sterownik silnika. Napisz jeszcze jaki masz w kaczce silnik i jakie kontrolki po odpaleniu się świecą.
Kontrolka powinna nie powinna się świecić w czasie jazdy !!! Jeśli się świeci to sterownik silnika (komputer) rejestruje błąd i silnik pracuje "w trybie awaryjnym" i ma mniejszą moc. spróbuj go sobie sam odczytać na "kodzie migowym". W złączu diagnostycznym zwierasz A i B i liczysz mignięcia kontrolki na desce. Ja bym sprawdził też potencjometr przepustnicy,...
sprobuj tego http://obrazki.elektroda.net/49_12414139...
Witam ! Problem a utkiem jak w temacie. Sprawa wyglada tak ze auto chodzi tak jak by miala rzestawiony kat wtrysku. Podobno stalo sie to po zmianie pompy wspomagania. J a ztym nie widzę związku bo pompa wspomagania jets na samym dole z boku. Mniejsza z tym. Wiadomo ciężko pali jak zimna, chodzi jak sieczkarnia i chmura dymu. Ewidentnie zły kąt wtrysku....
Dzięki , spróbuje jeszcze tak jak mówisz bo sam juz nie wiem czemu nie chce wejsć w diagnoze. Kabelka nie mam ,bo nie mam nawet pod co sie podpiąć a póki co musze sobie inaczej poradzić, poprzednio pracowałem na warsztacie miałem wszystko i pieknie sie diagnozował zarówno na VAGu jak na blinkach łacznie z BASem, choć z migowymi pamietam że właśnie był...
witam mam problem z zapalona kontrolką na desce imitująca oliwiarkę koloru pomarańczowego i obok niej klucz imitujący klucz warsztatowy (płaski np.13) co to jest za błąd nadmiemiam iż silnik pracuje poprawnie samochód jeździ ok o czym świadczą te kontrolki , kontrolka ciśnienia oleju koloru czerwonego gaśnie po odpaleniu silnika mam priblem zdiagnozować...
sorki za pomylke to jest silnik 17 td ,, a problem jest taki ze oslabl podczas jazdy a po zgaszeniu juz nie zapalil dalo sie euroscanem podlaczyc pod Opel 17 TD wchodzi tez pod Zafire 16V TD z ta roznica ze pokazuje wiecej parametrow . zczytal kilka usterek ktore prawdopodobnie byly wynikien slabego akumulatora , teraz laduje akumulatur ., filtr paliwa...
Można w tej skrzyni kody błędów wymigac Wielkie dzięki, spróbuję coś wymigać i dam znać. Rozumiem, że chodzi o podpięcie się kabelkiem pod selektor (klawiaturkę)? Dodano po 8 https://obrazki.elektroda.pl/6956009700_... Niestety, ale nie udało się wywołać kodów migowych - albo nie ma błędów albo coś jest nie tak. (Próbowałem też w dwóch...
hm..to dziwne ze kody nie zaczynaja sie od 12-ki????gdyby problem lezal postronieλ wyswietlilby sie kod 13,17 to jak opisany wczesniej czujnik spalania stukowego...zdejmij klemy najpierw -,nastepnie+,po okolo 10 sekundach zewzyj je ze soba...przytrzymaj okolo 10-15sek,po czym ponownie je zaluz tzn najpierw +,dopiero-.wczesniej sie upewnij ze masz...
niestety mam ten sam problem w mojej renówce: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... z tego co sam doszedłem to linie K i L z gniazda OBD2 nie idą do kompa, tylko do modułu immo pod kolumną kierownicy, nie wiem czy z immo już bezpośrednio do kompa, ale tak czy inaczej nie można ich uciąć przy kompie i tam się podpiąć,...
możesz też poszukać kodów błędu ABS do swojego auta (najczęściej trzeba zewrzeć dwa piny z kostki diagnostycznej ABSu), przekręcić kluczyk i odczytać kod migowy wysyłany przez lampkę kontrolną (często są dwie wtyczki, jedna do odczytywania, druga do kasowania). Spróbuj też rozłączyć baterię na jakiś czas (w większości komputerów i silnika i ABSu (o...
najprosciej miernikiem. na 2 pinach jest przejscie bez oporu, a na kolejnych 2 jest opór(około 7 om jak dobrze pamiętam) to jest silniczek. u mnie to były 2 górne piny. jak podepniesz tam 12 volt z akumulatora (+) do 1, a (-) do drugiego to bedzie silniczek pracował. jesli nie będzie to spróbuj na odwrót. to zalezy czy sie bedzie skręcał czy rozkręcał.mozesz...
Spróbuje jeszcze kod migowy może on coś pokaże. W tamtym roku zauważyłem dużo srebrnych opiłków w baku i to chyba był początek. Bak był wyczyszczony filter nowy ale już od czasu do czasu łapał błąd.
kodów migowych tester kodów migowych odczyt kodów migowych
wgrać android tablet panasonic plazma dioda czerwona ogrzewanie zawor zwrotny
tylne światła pozycyjne diagbox peugeot
BMW K 1200 LT - Wady i Zalety Motocykla Turystycznego Czas nagrzewania piekarnika do 200°C: czynniki