W tym filmiku znajdziesz odpowiedź, mam nadziejẹ że to Ci pomoże. https://www.google.com/url?sa=t&source=w...
Dźwignia 1 do ssania. Powinna być luźna, dopiero po maksymalnym dodaniu gazu uruchamia ja zaczep na drugiej części mechanizmu. Jak pracuje silnik, bez podpiętej sprężyny 4? Przepustnica ssania otwiera się po jego wyłączeniu? Piszesz że silnik cały czas pracuje na maksymalnych obrotach, co dzieje się gdy ręka cofniesz dźwignie regulatora (tą do której...
Zestawy naprawcze do gaźników są :)
Wpisz sobie w google Husqvarna 323 gaźnik zama i daj grafika. Powinieneś coś wypatrzeć.
Dzięki, złożyłem to.
Czesc, Mialem 2 lata temu podobny problem w tym samym autku. Dolozylem dodatkowa sprezyne przy pedale - i po problemie. Malzonka smiga do dzisiaj nie zglaszajac zadnych reklamacji. No przynajmiej w tym temacie ;-) Pozdrawiam
Model 10D902 typ 0129B1. https://obrazki.elektroda.pl/9071790000_... Po rozpaleniu bardzo duże obroty, cofa się sprężynę przy gaźniku, zmniejszają się obroty, puszczając jest na maxa.
Przyczyn może być wiele.Sprawdź sprężynę gaźnika,wyreguluj obroty,ustaw mieszankę,bo pewnie masz ubogą,sprawdź,czy nie masz luzu na przepustnicy albo po prostu wymień gaźnik na FOS'A lub WEBERA.Nie radzę udawać się do serwisu fiata
Naprawiam silnik takiego modelu, wymiana, honowanie bloku, oraz wymiana tłok, korbowód, pierścienie. Mam problem z gaźnikiem ponieważ, zostały zagubione cięgna i sprężyna gaźnika. Nie wiem jakie długości cięgna oraz sprężyna, może ktoś ma taki model pomogły by zdjęcia lub wymiary tych elementów, jestem w stanie je wykonać samemu.
Mam taki mały problem. Niedawno kupiłem sprężyny regulacji obrotów w kosiarce spalinowej B&S a teraz mam problem z ich założeniem a dokładnie nie wiem w którym miejscu je założyć. Niech ktoś mi prześle zdjęcie z dokładnym umiejscowieniem tych sprężyn w gaźniku... http://obrazki.elektroda.net/10_12721274...
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność,jeżeli taką pompę posiada. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika...
Masz lżejsze rolki więc to normalne, że muszą być wyzsze obroty aby pokonać opór sprężyny. Przecież to działa na zasadzie odśrodkowej. Cięższe rolki albo słabsza sprężyna. Regulacja gaźnika nic nie da.
No ta na 90% zawór wlotowy jest otwarty cały czas i w ciągu jednego cyklu dwa razy zaciąga mieszankę i dwa razy wyrzuca ją do gaźnika. Albo pkazikb1kła sprężyna zaworu i go zablokowała albo poszedł popychacz i też zablokował zawór albo zaciął się konik. Musisz odkręcic pokrywę zaworów i już będziesz wiedział.
Za średnie obroty odpowiada ustawienie iglicy. Naturalnie gaźnik musi byc idealnie czysty z prawidłowym poziomem paliwa w komorze pływakowej. Membrana nie moze miec zadnych dziur ani pęknięć. Sprężynę na membranie dobrze założyłeś?
Linka gazu nowa, przepustnica nowa, sprężyna nowa, gaźnik nowy Dodano po 2 Lewego raczej nie łapie bo ma nową podkładkę ebonitową i uszczelkę pod króćcem
Witam. Dostałem od kumpla używaną kosiarkę AL-Ko z ww silnikiem. Kosiarka odpala, ale nie wchodzi na obroty, dźwignia gazu porusza heblem przy gaźniku. Wiszą tam dwie sprężyny. Gdy poruszę klapę gaźnika palcem, silnik wchodzi na obroty. Co to może być? Z góry dzięki za rade. Dotychczas walczyłem z kosiarkami elektrycznymi, a więc zero doświadczenia......
Witaj. Skoro czyściłeś gaźnik, to musiałeś rozpinać sprężyny regulatora obrotów. Czy dobrze je z powrotem założyłeś?
Kolego co do sprzęgła rozbierz i sprawdź jeśli tarcze są cienkie to wymień tylko ostrzeżenie dla początkujących kosz sprzęgłowy pod blaszką posiada bardzo mocną sprężynę. A co do siły to tak w gaźniku ustaw iglice na środek i jeszcze jedno sprawdź zapłon jeśli się na tym nie znasz to daj to komuś kto potrafi. Pozdrawiam
Rozciągnięta sprężyna odśrodkowego regulatora obrotów. Przy gaźniku jest regulacja naciągu tej sprężyny. Może być również przytkana dysza podcisnienia w gazniku.
Witam, potrzebuję wsparcia w temacie danych regulacyjnych i momentów dokręcenia śrub do silnika Briggs serii 220700 - 220799. Potrzebuję również luzy zaworowe, i schemat dzwigni i sprężyn przy gaźniku, a także momenty dokręcania śrub korbowodu, głowicy i pokryw.Silnik mam rozłożony na częsci pierwsze i jest po remoncie.
Miałem podobnie, powodem była sprężyna na gaźniku, nie chciało mi się tego robić to po prostu dołożyłem sprężynę między ramie przepustnicy a łapę silnika. Jeżeli kolega chce to kolo południa mogę wrzucić fotkę z tą przeróbką.
Mam traktorek Honda 1211 hydro. Po uruchomieniu silnik wchodzi na maksymalne obroty i nie reaguje na dźwignię gazu. Linka gazu jest dobra. Stało się to zupełnie nieoczekiwanie. Traktorek pracował poprawnie i po parodniowym postoju wystąpiła taka awaria. Proszę o podpowiedź, jak to naprawić i może o zdjęcie układu cięgien do gaźnika. Pozdrawiam AI: Czy...
Witam, mam problem z nie cofającym się rollgazem w Majesty 125. Nie jestem pierwszym właścicielem i nie wiem jak dokładnie powinien wyglądać środek rollgazu. Czy za powrót gazu do pozycji zamknietej jest odpowiedzialna jakaś sprężyna w rollgazie czy może jest tylko sprężyna przy gaźniku. Zadaje to pytanie ponieważ nie ma u mnie żadnej sprężyny w manetce...
Tak, dlatego już znalazłem sprawną używkę. Silnik nie chodził poprawnie...wyczyściłem gaźnik, kupiłem nową sprężynę i uszczelki. Myślę że będzie OK.
Zdjęcie zrób jak to wygląda. Napinacz łańcucha rozrządu masz sprawny? Od spodu silnika są dwie śruby, jedna to spust oleju, a druga to od napinacza łańcucha, wykręć tą od napinacza i sprawdź jak się ma sprężyna.
Komplet naprawczy do gaźnika kosztuje 30zł (wszystkie uszczelki ,membrany i zaworek iglicowy z sprężyną) w Husqvarnie .Po wymianie chodzi jak nowa.
Po wymianie sprężyn (pasują z sinika Honda GX160), uszczelek gaźnika, czyszczeniu gaźnika, wszystko działa jak należy. Falowanie obrotów ustąpiło.
Obroty biegu jałowego w tych motocyklach reguluje napięcie sprężyny w suwaku manetki gazu oraz naciąg linki gazu. Normalny układ regulacji obrotów biegu jałowego, tj. śrubą podpierającą przepustnicę wprowadzono w gaźnikach N2 w TS250 i dopiero w ETZ 125/150. Te gaźniki miały jeszcze jedną wadę, polegającą na zmianie reakcji na otwieranie/zamykanie przepustnicy...
http://obrazki.elektroda.pl/3164288600_1... [img] Podstawowa regulacja to taka że obracając ssawkę ustawiasz temperaturę włączenia/wyłączenia ssania . Możliwe też że pękła Ci sprężyna bimetaliczna w ssawce.
wczoraj przedmuchałem gaźnik tą sprężynę też i dalej nic
Nowy kolektor, plus obowiązkowo uszczelka. Co się tyczy sprężyny regulatora to poszukaj na forum, było już kilkanaście razy opisywane, razem ze zdjęciami. Sprężynki, oczywiście też nowe.
Na nowym też miałem problem ale udało mi się go rozwiązać najlepiej jak wstawię zdjęcia ustawionego gaźnika z sprężyną bo niestety można to ustawić na kilka sposobów razem z ciegnem od klapki i wtedy jest problem.
Rozbierz gaźnik, pewnie dużo syfu i dźwignia iglicy nie odbija.
Witam Główna sprężyna sprzęgła do wymiany.W gaźniku zapchany żychler.
Najpierw sprawdź manetkę gazu, sprawdź linkę czy nie załamana,posmaruj. Jak nie pomoże- na górze gaźnika jest nakrętka- odkręcić i sprawdzić przepustnicę (iglica i sprężyna). Sprawdzić poziom paliwa w gaźniku (nie we wszystkich) i zawór zamykający dopływ paliwa do pływaka. Dość często paliwo w pływaku. Przepustnicę przy montażu warto przesmarować olejem.
To, że gaśnie po wkręceniu śruby składu mieszanki to bardzo dobrze. Jeżeli masz dalej za wysokie to reguluj śrubą położenia przepustnicy ( trzeba ją wykręcać aby obroty spadały ). Jeżeli nie będzie reakcji do sprawdź czy linka gazu gdzieś się nie zacina, zdarza się też że pedał gazu się zacina, albo brak sprężyny powrotu przepustnicy.
Taki właśnie mam pływak w gaźniku. Ta sprężyna dociska go do uszczelki czy spełnia jakąś inną funkcje?
Prawdopodobnie sprężyna cięgła automatycznej regulacji obrotów (widoczna przy gaźniku) do wymiany albo gaźnik do czyszczenia.
zwykle najwięcej cieknie z pokrywki odmy i sprężyn zaworowych tam za gaźnikiem, to można odkręcić i na sylikon (najlepiej Reinzosil) posmarować starą uszczelkę z obu stron solidnie i skręcić i na noc zostawić
Witam. Kupiłem do Peugeot Jetforce 50 c-tech wydech Gianelli Extra v2, cylinder 50, gaźnik 12 mm. Jakie rolki i sprężyny muszą być zamontowane? Jaka dysza paliwowa?
Dziękuję za fotki. Niestety na tym elemencie z prostokątami o które zaczepiają się łapy szarpaka nie ma tego trójkąta. Doszedłem do wniosku, że najprościej będzie jak wyreguluję zwory w następujący sposób: - pokręcę magnetem (ręką po uprzednim zdjęciu obudowy) i ustalę (górny martwy punkt - będę kręcił do czasu wystąpienia iskry, - rozpocznę regulację...
No to zaczep w manetce, albo w gaźniku. Może sprężyna. My mamy zgadywać, bo ty nie możesz sprawdzić, gdzie puściło?
Musiałbym ten stukot słyszeć na "własne uszy". Wydaje mi się, że może to być luz korbowodu na wale, który byłby bardziej niebezpieczny niż luz na sworzniu tłoka. Spotkałem się z przypadkiem, że popuściły śruby w korbowodzie na wale i był taki stukot oraz z przypadkiem, że z takiej przyczyny korbowód uległ uszkodzeniu i "wyszedł" bokiem silnika. Zbliżone...
Przyczyny należy szukać w przekładni. Możliwe przyczyny to: - Niewłaściwego rozmiaru pasek. - Uszkodzone tylne sprzęgło, tj. korektor momentu obrotowego, sprężyna centralna, sprężyny na szczękach sprzęgła. - Zastosowano nieoryginalny wariator lub go źle zamontowano (np. rolki ułożone w poprzek).
Rozumiem, że silnik nadal jest zamocowany w agregacie. Normalnym jest, iż producent agregatu tak go "ustawia", aby po uruchomieniu osiągał ok. 3000 obr. na min., które to obroty są niezbędne do wzbudzenia się prądnicy. Silnik ten ma dźwignię, która w pewnym zakresie może spowodować obniżenie lub zwiększenie obrotów silnika. Jeśli silnik faktycznie pracuje...
Ten filtr z gaźnika to nawet ślepy wyciągnie, jest go prosto wyjąć. Filtr wymienić trzeba, a pompa kosztuje 20zł. W pompce mogła przerdzewieć sprężyna i nie odbija membrana lub zaworki się zastały. Zestaw naprawczy kosztuje parę groszy a naprawa nie zajmuje dużo czasu. Sprężyny chyba w tym zestawie nie ma. Ja naprawiałem pompkę i sprężynę z latarki...
Trafna wskazówka z tym lewym powietrzem - dzięki! Podzielę się spostrzeżeniami, bo usterek okazało się występować kilka jednocześnie. 1) Lewe powietrze Brane zarówno przez połączenie "gaźnik - króciec gaźnika" jak i "króciec gaźnika - korpus silnika". A nie spodziewałem się tutaj usterki, ponieważ króciec gaźnika był jakiś czas temu wymieniany, razem...
Kolego blockmen30 - co do łańcucha to zrób napinacz na sprężynie. Kolega <lukasz> wkorzystał gaźnik od ogara czeskiego. U mnie śrubka wolnych obrotów jest prawie całkiem wykręcona - silnik sobie tylko lekko pyka. I też walcze z gaźnikiem ,ponieważ sądze że to za jego sprawą mój silnik wchodzi na bardzo wysokie obroty powyżej 35km/h (powyżej połowy...
Cześć, jeżeli gaźnik jest przeczyszczony, nie przerywa ani gaśnie to raczej problem nie wynika z układu paliwowego. Napisałeś, że był wymieniany prawie cały napęd, ale czy sprężyna centralna także ? Jeżeli nie to prawdo podobnie sprężyna, po rozgrzaniu traci swoje właściwości i staje się miękka. Przez to pasek ślizga się pomiędzy talerzami i ma muła....
Wygląda OK pamiętaj że tam jeszcze gazu linką dodajesz która przestawia mocowanie sprężyny. Te silniki na sucho słabo zapalają one mają pompkę możesz też wstrzyknąć trocę paliwa w gaźnik. Ważne żeby wszystko było szczelne a ten plastikowy dolot niepęknięty. Stare paliwo tez nie pomaga. Linka gazu steruje naprężeniem sprężyny która przeciwstawia się...
Witam. Kosiarkę posiadam od około 13 - 14 lat. Żadnych domowych przeróbek nie było. Pacjent to : Briggs & Stratton Classic 35 , kod silnika 9D902 - 2006 - E1 - 99061451 Objawy : Nierówna praca , po kilku minutach gaśnie , kopcenie na czarno podczas koszenia. Wyjąłem silnik i położyłem go przechylonego jakbym podniósł tylne koła. Rano ku mojemu zaskoczeniu...
Ta sprężyna ze zdjęcia na pewno nie jest oryginalna. Wpisz w jakąś przeglądarkę: "sprężyna regulatora obrotów Briggs Classic" i zobaczysz, jak taka sprężyna wygląda. Można też zapewne kupić ją tam, gdzie kupiłeś membranę, podając sczytany wcześniej Model Type Code silnika. W tych układach regulacji obrotów jakość sprężyny jest kluczową sprawą. Jeżeli...
Witam. Mam dylemat z glebogryzarką, po zamontowaniu gaźnika jest cały czas na pełnym gazie, tj przy przesuwaniu dźwigni gazu na wyłączony gaźnik się nie zamyka. Wydaje mi się ze sprężyna jest źle założona. Może ktoś ma taki sprzęt I może zaglądnąć jak ona jest założona poprawnie. Może coś wyleciało w trakcie transportu. Coś przy przesuwaniu dźwigni...
Śrubka że sprężyna jest do ustawiania wolnych obrotów. Schowana jest od powietrza. Jeśli po dodaniu gazu silnik gaśnie - brudny gaźnik .
Nieszczelny zaworek iglicowy. Drugiego pytania nie do końca rozumiem - powinien lekko pracować, z oporem w postaci sprężyn.
wajcha biegów 5-10 zł cylinder (zależy od stanu) 15-20 dekiel sprzęgła 15 kartery 40-50 wał korbowy (zależy od stanu) 40-50 sprężyna kopniaka 5-10 gaźnik 15
A więc tak, zmieniłem przewód masowy z kostki gdzie się łączy do obudowy i wszystko zaczęło działać. Było 251v ale zmniejszyłem obroty silnika śrubą regulacyjną od sprężyny która naciąga dźwigienkę gaźnika. Jak już ustawiłem 230v to podłączyłem szlifierkę 1200w z wolnym startem i działa ale jak podłączyłem rozdrabniacz do gałęzi to zakręcił z 1 obrót...
miałem ten sam problem odkręciłem plastik na górze gaźnika i wyjąłem sprężynę i zaczął jeździć normalnie http://obrazki.elektroda.net/45_12815623...
Akurat Maluch ma powrót paliwa do zbiornika. Przepraszam za nieprawdziwą informację - dawno w Maluchu nie grzebałem. Jest to chyba związane z małym gaźnikiem i mniejszą siłą potrzebną do „przegwałcenia” zaworu iglicowego. Ciekawe tłumaczenie, nie wystarczy lżejsza sprężyna w pompie? W silnikach zaburtowych 5-6KM też są takie pompy a tam...
Po demontażu i dokładnym przedmuchaniu gaźnika opisywany defekt zanikł. Po wyregulowaniu sprężyn regulatora obroty są w miarę stabilne.
Centralnie pod linką gazu jest igła z przepustnicą i sprężyną, natomiast obok jest bolec z przypietą blaszką bez sprężynki. W takim stanie to zastałem. Powinna być tam druga sprężynka?
Moim zdaniem silnik dostaje za mało paliwa. mogę kosić na pozycji Start, czyli z ssaniem Trudno się odnieść do zakresu i jakości prac w stwierdzeniu: Wziąłem wyczyściłem wszystko co można ale sugerowałbym ponowne przeczyszczenie układu paliwowego. 1/ zdjąć wężyk paliwa przed kranikiem i obserwować wygląd strumienia paliwa; 2/ rozebrać kranik paliwa...
A ta sprężyna to gdzie? Bo nazwa mi nic nie mówi. Gaźnik to BING 17/15/1104.
Usterka wskazuje na zubożenie mieszanki, wadliwie funkcjonuje układ urządzenia rozruchowego. Sprawdź, czy przepustnica ssania się zamyka. Jeżeli nie, to należy wymienić zespół sprężyny bimetalowej, jeżeli tak - prawdopodobnie gaźnik wymaga czyszczenia i regulacji, ponieważ dysza układu ssania nie wzbogaca mieszanki.
CHłopie jak gaźnik czyściłeś wykręcałeś pewnie pokrywę zaworów :) , skręcają ć ją dokręciłeś pewnie za mocno i pokrywa dociska sprężynę zaworu i podpiera go . WEź najlepiej odkręć pokrywę zaworów i odpal silnik {śmiało nie bój sie aż tak że go zalejesz olejem } . Apropo z tym maluchem to już walczysz chyba z 3 mies :) , jeszcze nie zdążyłeś go zajechać...
Przepustnica ma lekko chodzić w gaźniku (pomijając opór sprężyny) i w miarę obracania powinna unosić się do góry około 1.5 mm. Odkręć dwie śrubki i wyczyść ją. Smarowana jest paliwem, ale możesz ją posmarować olejem, który dajesz do paliwa. http://obrazki.elektroda.pl/7308719900_1...
Przyczyn takiego stanu rzeczy może być kilka; Nie wystarczająca ilość powietrza oraz paliwa dostarczonego do silnika podczas pracy, nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a cylindrem, (ciągnie lewy powietrze po nagrzaniu) Nieszczelność przewodu impulsowego pompy paliwa, albo jej wydajność. Zatkany odpowietrznik w korku zbiornika paliwa.Odkręć nakretkę zbiornika...
Spadła sprężyna która jest na łączeniu mechanizmu linki i gaźnika
Właśnie brakuje jakiejś blaszki w gaźniku ale nigdzie nie można jej znaleźć. Więc najlepiej będzie jak kupie nowy oryginalny gaźnik. Jest membrana z iglicą ale ma inne wejścia i nie opłaca mi się więc będzie najlepiej z nowym gaźnikiem. Ponieważ ta sprężyna co tam jest nie zawsze oddaje i hamuje na gazie. A szkoda bo może coś się stać z zaciskami hamulcowymi...
Aby poprawnie ustawić STABILNE obroty tej kosiarki, wymieniamy membranę wg poniższego poradnika: https://youtu.be/9fvsL1Bdmp8?... niewielkie wybrzuszenie membrany kwalifikuje ją do wymiany!! Ponadto odległość łopatki/wahadełka od uchwytu przepustnicy gaźnika powinna mieć 27mm +-1mm (ten drucik z kółkiem/oczkiem na środku...
Wygląda mi to na gaźnik (brak paliwa). przy sprężynie silnika jest śrubka z otworem ona jest wkręcona do głowicy zobacz czy ten otwór jest suchy i czy nie dmucha tam.
I dobrze, załóż tę sprężynę.
Po tym co napisałeś pierwsze co przyszło mi do głowy to zgnita sprężyna w pompce paliwa , lub zaciągnięta woda z dna baku . Jaki masz gaźnik Weber czy Aisan ?
Mam problem z gaźniekim 30n2-5, nie mogę wyjąć ssania z linką w gaźniku, jest w środku tam taka sprężyna a na dole jest taki pręcik koloru miedzianego nawet w żadną stronę nie drgnie, jak to wyjąć?
Komplikujesz proste zagadnienie, po włączeniu Kluczyka nie ma zasilania na cewkach zapłonowych, dopiero po naciśnięciu klawisza RUN masz tam napięcie. Podłączając się pod zasilanie cewek z pompą paliwa, masz pewność że pompa zadziała dopiero gdy chcesz odpalić silnik, a nie jak przekręcisz kluczyk bo masz ochotę tylko zatrąbić, czy poświecić światłami....
Chciałbym powrócić do tego tematu ponownie! Czy ten regulator odśrodkowy to takie ramię pod zbiornikiem paliwa? Jest połączony z gaźnikiem i ma tę dziwną sprężynę. Niestety u mnie to wcale nie działa, jak zapalę agregat to obroty są bardzo nierówne na ssaniu, a jak wyłączam ssanie, obroty są bardzo wysokie, a samo ramię powinno się poruszać i wyrównywać...
Więc oświeć mnie co cały ten skomplikowany mechanizm zastępuje w 99% innych silnikach? Sprężynę powrotną przepustnicy w każdym innym prostym gaźniku tak to jest rozwiązane. oczywiście jeśli cała reszta gaźnika jest sprawna czysta i udrożniona bo to jest oczywista oczywistość. Ale dobrze oczywiście masz rację jak z fabryki wyszło to działało więc działać...
Witam Nie zaszkodzi też sprawdzenie stanu przerywacza: styki, sprężyna, przerwa pomiędzy stykami.
Witam. Najprościej było by spisać dane z silnika i zapytać w serwisie czy da sie zamówić te cięgno ze sprężynką, chyba że sprężynka nie występuje w tym modelu, nie widze jej mocowań na wałku przepustnicy gazu. Jednak jeśli chcesz zrobic sam cięgno regulatora, to sprawa również jest banalna (jak dla mnie :) ) drut regulatora powinien być ustawiony dobrze...
Cześć, zostałem szczęśliwym posiadaczem starego weibanga z silnikiem Briggs & Stratton 40 Quattro. Muszę przygotować ją do sezonu. Problem jest w regulacji gaźnika, kiedyś była tu dziwna konstrukcja z kilku sprężyn i nie sprawdziła się. Macie jakiś pomysł na to, jak to powinno być zamontowane? https://obrazki.elektroda.pl/9826410000_...
Witam. Dźwignia jest nieprawidłowo założona.Dźwignia z jednej strony zakończona jest widełkami, pomiędzy tymi widełkami powinien znajdować się zawór iglicowy,jest on specjalnie zwężony w jednym miejscu.A założyłeś sprężynę ? powinna znajdować się pomiędzy gaźnikiem, a dźwignią. Niestety nie mam zdjęć ale na forum znajdują się schematy gaźników :D
Witam Wymieniam w samochodzie mojego dziadka sprzęgło w cc 900 z 93r. Na alledrogo znalazłem dosłownie tylko trzech producentów, żadnego nie znam(może w sklepie będzie więcej dostępnych). Najdroższe (za komplet docisk, tarcza, łożysko) trzeba zapłacić około 250zł firmy LUK. Czy jest to dobra firma czy szukać czegoś innego. Zależy mi na tym aby kupić...
Przeccyściłem i sprawdziłem dystans. Jednak jest iskra. Czyli to musi być coś innego. A propos cięgna gazu to czy powinna być przy gaźniku jedna sprężyna naciągowa, czy też druga, która wracała cyngielek? Dodano po 1 Znalazłem przyczynę. Jeżeli dobrze mówię to zablokował się jeden zawór na pierścieniu. A swoją drogą czy ten pierścień powinien tu być...
Dlatego przy takich remontach winno się łożyska wymieniać również na nowe. Bo nowy uszczelniacz zostanie wybity poprzez luzy starych łożysk. Sprawdzałeś czy gaźnik trzyma szczelność? Listki membrany pompującej nie powyginane? Membrana nad zaworkiem iglicowym powinna pracować i mieć skok. Do sprawdzenia łącznik/króciec gaźnika. Jak nie będzie dobrego...
Witam jak dokładnie przeprowadzić regulację gaźnika w quad shineray 250 stxe . Dysza mieszanki Dysza wolnych obrotów I dysza która jest w komorze pływaka też jest regulowana jest na sprężynie Proszę o dokładny opis po kolei . Dziękuję
Mam problem ponieważ nie posiadam tego zawiniętego pręcika do którego przyczepione są sprężynki od regulatora obrotów. Nie mogę go nigdzie dostać. Wszystkie zestawy do naprawy gaźników zawierają te sprężyny, ale nigdzie nie ma tego pręcika. Może mi ktoś powiedzieć gdzie mogę go dostać? http://obrazki.elektroda.pl/2307168300_1...
Tam jest regulator odśrodkowy, mogła pęknąć sprężyna i ciężarek ociera o obudowę
A te sprzęgło jak się sprawdza? Na pierwszy rzut oka wygląda dobrze Jeżeli sprężyny są dobre (sprężyny są dość silne), nie mają "luzów" i sprzęgło oryginalne to tylko przyczyną mogą być za wysokie obroty. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... "Do sprawdzenia przewód paliwa, membrany gaźnika, drożność filtra paliwa, łącznik gumowy. Śruby...
Witam. Mam problem z piłą Husqvarna 240 e. Piła była rozebrana, wymienione zostały uszczelniacze na wale, pierścień na tłoku, jest nowy gaźnik. Problem jest teraz taki, że skręca przy odpalaniu sprężynę od startera, bardzo jakoś ciężko się ciągnie linkę, jakby za duża kompresja, już zwinęło trzecią sprężynę. Może ktoś wie o co chodzi, czy pierścień...
Witam Widzę, że mój gaźnik jest dość nietypowy - posiada 3 cięgła, i jedną przepustnicę. Kupiłem komplet naprawczy - uszczelka pływaka, iglica, uszczelki, sprężyna regulatora. Silnik do TECUMSEH120 - 200ccm pojemności. Ktoś pomoże jak założyć te cięgna ? Powiem szczerze. że nie wykonałem zdjęcia jak były założone, myślałem, że będą dostępne opisy w...
Witam, przebrnąłem przez wiele podobnych wątków ale nie trafiłem na rozwiązanie mojego problemu. Problem : 10-letnia kosiarka z silnikiem B&S 675 Quantum zaczęła gasnąć po rozgrzaniu. Na zimno pali bezproblemowo, chodzi równo. Po kilkunastu minutach albo gaśnie od razu albo zaczyna chodzić nierówno, słabnie i w końcu gaśnie. Odpalenie od razu praktycznie...
Zajrzyj przez gardziel czy przepustnica się otwiera. Wszystko chodzi... Jeszcze jedna rzecz kiedy uruchamiam na ssaniu to uruchamia się na niskich obrotach. Czu to normalne? Moim zdaniem powinny być wyższe. I jeszcze jedno... silnik chyba powinien sam pod pływem obrotów odciągać żeby podnosić obroty, a cięgno na przepustnicy powinno sprężyną je równoważyć...
Ta sprężyna ma mieć luz przy pracy na biegu jałowym, a przy pracy na maksymalnych obrotach będzie dociągnięta do ramienia.
Typowy agregat z silnikiem 2T. Silnik reguluje sobie automatycznie obroty tj. w zależności od obciążenia odbiornikami. Istnieje możliwość regulacji obrotów wkrętem-śrubką (prawa strona agregatu), która naciąga sprężynę połączoną z osią przepustnicy gaźnika. Zimny silnik należy uruchamiać na ssaniu (dźwigienka w prawo), po czym stopniowo je wyłączać...
O ile dobrze pamiętam to ustawienia zapłonu: odstęp elektrod świecy 0,4-0,6 mm, maks. rozwarcie styków przerywacza 0,3-0,4 mm, początek otwarcia styków (moment w którym spomiędzy styków da się wyciągnąć bibułkę papierosową) 3 mm przed GZP. Zakładam że wyczyściłeś i sprawdziłeś drożność dyszy głównej (mosiężna tuleja u spodu gaźnika) i dyszy biegu jałowego...
Po wymianie cylinda z tłokiem 80ccm w skuterze quest 4T, skuter nie posiada mocy,czyli wogóle jak siąde nie chce jechać. Niewiem co jest przyczyną już wymieniłem rolki wariatora, sprężyny sprzęgła, nową świecę,regenerowałem gaźnik zestawem naprawczym,zamieniałem cewkę, kilka razy ustawiałem zawory na 0,05 i 0,1 Dodam że głowica,klawiatura i wałek jest...
Interesujące nas uszczelki, które mogą ulec uszkodzeniu przy zdejmowaniu gaźnika, to: 1/ uszczelka podstawy filtra powietrza (gruba plastikowa. Ma na swoich powierzchniach nadlewy, które mogą być rozklepane) [url=https://www.silnik-kosiarki.pl/pl/p... 2/ uszczelka pod gaźnik (duża klingerytowa, może ulec...
Domyślam się że posiadasz silnik 4T z dedykowanym do niego gaźnikiem z przepustnicą oddzieloną od iglicy. Niestety te gaźniki lubią się psuć. Pozycja iglicy zależna jest od ciśnienia powietrza w układzie dolotowym - niestety ten element lubi się zacinać w gaźniku, dzięki sprężynie pchającej iglice w dół zawsze znajdzie się nisko. Polecam wymianę gaźnika...
Może to głupia rada ale sprawdź czy w zbiorniku masz paliwo. Z opisu wynika, że jest to układ tradycyjny gdzie pompa mechaniczna zasysa paliwo i tłoczy do gaźnika. Jeśli już jest to paliwo w zbiorniku to nie ma wyjścia innego jak wyjąć popmę i zobaczyć co ją boli. A mogła pęknąć przepona abo sprężyna ewentualnie pod zaworek dostało się zanieczyszczenie....
Gaźnik wyczyściłem benzyną ale go nie założyłem bo okazało się że przewód co idzie od gaźnika (poniżej jest opleciony a'la sprężyną) jest cały popękany I paliwo się nim lało i teraz nie wiem czym go zastąpić. :(
naciąganie sprężyny sprężyny passata sprężyny bramy
podświetlić klawiatura telefon polaroid firmware funkcja excel adres
Wybór piły spalinowej do 400 zł: NAC, Hecht, Dedra Opis pinów licznika Citroën C4 Picasso NAVI