Sprawdź bezpiecznik na srebrnym przekaźniku pod klapką i przelutuj całą płytkę tego przekaźnik, a szczególnie nóżki cewek, gdyż tam powstają zimne luty.ten srebrny ma wpływ na uruchamianie silnika.w poniższym linku znajdziesz fotkę płytki tego przekaźnika http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic17...
Srebrny przekaźnik na podszybiu sprawdź, dalej wiązkę (dużo jej nie masz) no i może podstawa bezpieczniki, zasilania i masy. Nie stoi woda na podszybiu?
Gdyby srebrny przekaźnik był uszkodzony, nie miałbyś też sterowania nastawnikiem wolnych obrotów. Zobacz, czy po przekręceniu zapłonu przez jakieś 10 sekund masz na nim 12V, na jałowych powinno być coś koło 5-8 V
Pompa paliwa w benzyniaku 124 nie jest zasilana przez ten przekaźnik. Układ wtryskowy w tym modelu może pracować bez prądu. Elektronika nie będzie zasilana, nie będzie wzbogacania i zubożania mieszanki, ale auto będzie jechać i jakoś tam kulawo w razie awarii dowiezie nas na miejsce. Dlatego obwód zasilania pompy paliwa jest poza srebrnym przekaźnikiem....
Jeśli zapali się i zgaśnie (to ważne) w czasie jazdy, oznacza to problemy z zasilaniem (srebrny przekaźnik za aku). Gdyby to byłą wina czujnika/ów, kontrolka zapaliłaby się i zgasłaby dopiero po ponownym uruchomieniu silnika
Ale kombinujecie Jeśli ma przepływomierz, to 2.2. Jeśli kręci się tylko do 4 tys obrotów, to najprawdopodobniej sterownik HFM nie dostaje od sterownika abs'u sygnału o prędkości pojazdu VSS. Diagnoza się kłania, choćby kodami błyskowymi. Zasilanie sterownika ABS do przejrzenia - srebrny przekaźnik. Wiązka elektryki silnika do naprawy, jeśli jeszcze...
Sygnał idzie z czujnika na kole zamachowym do sterownika silnika, a dopiero z niego na obrotomierz. Sprawdź również zasilanie - czyli słynny "srebrny przekaźnik" za akumulatorem. Pękają w nim lutowania (wyglądają jak tzw "zimne luty") i w efekcie również może nastąpić zanik wskazań obrotomierza.
Na podszybiu srebrny wysoki przekaźnik z bezpiecznikiem na górze
Elektromagnes można wyłączyć, on za zadanie ma wciągać listwę zębatą w pompie by zmniejszyć dawkowanie podczas zmiany biegu by nie szarpało. Element komfortu. Z EGR to też tak myślę, wystarczy zasilanie 15 i masa 31 oraz sygnał GM+ z czujnika przy kole zamachowym. Srebrny przekaźnik ma zadanie antyprzepięciowe, myślę że można go pominąć. Z klapką możesz...
Powodem przepalania się bezpiecznika nie był na pewno srebrny przekaźnik. Odłączanie panelu sterującego lusterkami to półśrodek, gdyż ogrzewanie lusterek jest połączone poza panelem. Odłączanie elektromagnesu to też półśrodek, gdyż w układzie dalej jest pod prądem wyłącznik termiczny wentylatora i to on głównie sprawia takie problemy jak właśnie zwarcie...
Nie załączały się wentylatory chłodnicy klimatyzacji Po prawej stronie na podłużnicy masz moduł wentylatorów. Zobacz czy ma masę prawidłową w wiązce i czy nie jest zielono we wtyczce. Usterka chwilowo zniknęła. 2. Świrowały i dalej świrują wskaźniki stanu paliwa i temperatury silnika. Usterki oddzielne. Albo wtyczka przy zegarach, albo uszkodzona wiązka...
Kontrolka po przekręceniu stacyjki zapala się zawsze, a czujniki w moście nie padały prawie nigdy. (chyba że się zahaczy kablem o coś leżącego na drodze, albo ktoś się nad nim "znęca") Dlaczego nie piszesz kiedy się zapala? To jest szalenie istotne dla diagnozy! -zaraz po uruchomieniu silnika -po przejechaniu paru metrów -po przejechaniu dłuższego odcinka...
Srebrny przekaźnik z bezpiecznikiem, przelutuj/wymień. Ciesz się autem!
Zimne (a właściwie popękane) luty w srebrnym przekaźniku za akumulatorem. Juz o tym było na forum. Poszukaj pod hasłem "srebrny przekaźnik"
witam odświeżam temat. otóż u mnie jest problem z przepalanie bezpiecznika w srebrnym przekaźniku. po założeniu nowego bezpiecznika odpala na Pb jeździ obroty ok. ssanie itp działa. aż nagle ni z gruchy ni z pietruchy przepala ten bezpiecznik tym samym gaźnik nie ma sterowania i jazda jest prawie niemożliwa.pozdrawiam
Pewnie nie włącza się ssanie. Najczęściej winę ponosi za to srebrny przekaźnik znajdujący się w sąsiedztwie akumulatora. Może być spalony znajdujący się na nim bezpiecznik, częstym uszkodzeniem są również popękane luty na płytce drukowanej w jego wnętrzu.
Na początek zobacz do "srebrnego" przekaźnika.
Wybacz źle postawiony przecinek srebrny przekaźnik ma przejście prądu drugie zegary które kupiłem też nie działają. Skoro moduł w bagażniku nie ma z tym nic wspólnego więc co ? Moduł SAM ? Gdzie on jest ?
Mogą być zimne luty na srebrnym przekaźniku, uszkodzony przewód od czujnika przednich kół z reguły koła prawego. Jak masz ASD to można sobie wybłyskać zapisane w sterowniku błędy.
Zainteresuj się srebrnym przekaźnikiem za akumulatorem.
To auto jest proste jak drut a schematy ogólnodostępne. Zacznij od srebrnego przekaźnika za akumulatorem.
jaki srebrny przekaźnik ?
Zrobiłem tak już jakiś czas temu jak podpiąłem na krótko to obrotomierz zaczął działać i zegarek ale jednocześnie abs się zaświecił. Srebrny przekaźnik dobry. Muszę posprawdzać jeszcze masę silnik+skrzynia. Ale dzięki za podpowiedź.
Sprawdź srebrny przekaźnik , za akumulatorem. Ma na sobie bezpiecznik , chyba 10A.
witam, podłączam się bo mam podobny problem. mam mercedesa w202 2.5td 95'. odpalam samochód i wszystkie wskazówki leżą tylko ta od paliwa drży, raz na jakiś czas załapią, ale nigdy w czasie jazdy, jak zadziałają z początku to cały czas aż do zgaszenia silnika, i znowu przez parę dni nic... wyjmowałem i lutowałem ten srebrny przekaźnik ale to nic nie...
Witam,szukałem na forum ale nie znalazłem dokładnie tego co ja mam O "srebrnym przekaźniku" były już dziesiątki postów na "elektrodzie" - słabo z tym szukaniem Ci wyszło... Skoro raz działa - raz nie to bezpiecznik jest dobry. Przekaźnik do rozebrania i przelutowania. Usterka bardzo popularna w tym modelu.
Witam wszystkich W moim W124 250D mam dokładnie ten sam problem, martwy obrotomierz i paląca się kontrolka ABS. Dokładnie tak jak piszecie odpowiedzialny jest za to srebrny przekaźnik z bezpiecznikiem za akumulatorem. Wymieniłem bezpiecznik 10A i wszystko wraca do normy ale tylko na moment. Bezpiecznik od razu się przepala. Domyślam się że pewnie mam...
Za akumulatorem masz srebrny przekaźnik z bezpiecznikiem lub dwoma. Przelutuj go i auto będzie działać. Dodano po 2 Co do SRS, masz zaśniedziałe bezpieczniki. Jak będziesz wymieniał, to tylko ceramiczne. Żadne plastikowe g..na tam się nie sprawdzą.
Skąd pewność, że założony czujnik jest dobry? Sprawdź bezpiecznik w srebrnym przekaźniku i jego samego. Kontrolka od ABS się nie świeci, bo może nie ma żarówki lub jest przepalona. Wyciągnij licznik i zobacz.
gdyby ten przekaźnik padł o którym mówisz świeciła by sie lampka od ABS-u juz to przerabiałem Nie do końca masz rację - bo tych przekaźników jest sporo rodzajów, może mieć kilka wyjść, może w ogóle mieć wewnątrz kilka styczników, tak więc możliwości uszkodzeń jest sporo. Możesz go zapiąć na krótko - masa i zasilanie. Aby nie chodził cały czas, to wysteruj...
szukaj przy przekaźnikach bezpiecznika takiego jakie są widoczne (3 sztuki) z prawej strony fotki pod przekaźnikiem nr 409, srebrny z zieloną główką - jest od elektrycznych szyb i centralnego zamka : http://obrazki.elektroda.net/15_12423802...
Obrotomierz - najprawdopodobniej winny jest "srebrny przekaźnik" za akumulatorem. Było - poSZUKAJ Grzanie - długie świecenie lampki każe zacząć od czujnika temperatury - jest w bloku silnika, tak jakoś chyba nad alternatorem.
Srebrny przekaźnik nie ma nic do świecenia kontrolek, a kontrolka ładowania nie idzie przez żaden bezpiecznik, lecz bezpośrednio ze styku "15" stacyjki - zresztą przeważnie tak to się robiło w tych rocznikach w innych autach.
Silniczek krokowy a przepływomierz to zupełnie inne rzeczy kolego. Za co jest odpowiedzialny srebrny przekaźnik ? Wiesz? Jak przewody doprowadzające powietrze podłączone do regulatora wolnych obrotów (silniczka krokowego)?
Coś mi się wydaje, że winowajcą będzie sam zespól licznikowy, niestety nie wiem zupełnie jak jest skonstruowany i gdzie można by uderzyć :) Jeszcze czasem jaja odstawia "srebrny" przekaźnik przy podszybiu z prawej strony, ale to raczej myślę w sytuacjach gdy licznik raz działa, raz nie...
No raczej jest, bo bezpiecznik cały i ten srebrny przekaźnik jest dobry ( rozbierałem ). A chyba on jest od ECU do przepięć czy coś takiego. Ale gdzieś czytałem że na LPG powinno być na S ( super ). Rasa psa nieznana, chyba kundel ;)
Pierwszy /chyba/ po otwarciu ma trzy przekaźniki -trzeba ten moduł wyjąć i albo samemu /albo ktoś choć troszkę parający się elektroniką/ przelutować wszystkie luty - Pewnie był to srebrny przekaźnik przepięciowy, opisywany na każdym forum jak antidotum na wszelkie usterki pod maską.
Może pracuje w trybie awaryjnym, sprawdź za akumulatorem srebrny przekaźnik czy jest cały bezpiecznik pod klapką, a najlepiej rozbierz go i przelutuj całą płytkę gdyż mogą być zimne luty,a to jest stały objaw tych przekaźników.On ma związek z układem zasilania KE-Jet. Również może być uszkodzony czujnik temp. 50C znajdujący się w głowicy.
Ja bym po pierwsze podłączył "+" zgodnie ze sztuką, za pośrednictwem skrzynki bezpieczników do "srebrnego przekaźnika". Po drugie, miernik i zmierzyć częstotliwość sygnału z alternatora, normalnie i w momencie gdy obrotka "wysiada". Pomiar częstotliwości mają nawet te tanie mierniki DT9208, jak nie masz czegoś takiego to chociaż zmierz amplitudę na...
Te srebrne elementy to przekaźniki?
Możliwe że jakies marne przekaźniki nie mają srebrnych styków tylko powlekane czymśtam ale takie przekaźniki nadawać się mogą jedynie na złom oczywiście za wyjątkiem takich które mają styki ze złota, nie powlekane złotem.
Witam ponownie. Po podłączeniu wtyczki do silniczka krokowego obroty samoczynnie skaczą do 2000 potem spadają do około 1000 i nagle znowu wzrastają do 2000 to wygląda tak jakbym sam siedział w aucie i bawił się gazem.Obroty nie wzrastają powoli z 1000 do 2000 tylko momentalnie i momentalnie opadają. Czyściłem już ten silniczek krokowy, tłoczek wraca...
Jeżeli lampki migają razem, to oznacza to słabą baterię w pilocie. Jeżeli naprzemiennie - rzeczywiście oznacza to problem z immobilizerem. Lecz niekoniecznie musi to być jego niesprawność - w tym przypadku może być problem z zasilaniem (na co może wskazywać brak niektórych kontrolek "po zapłonie"). W takim przypadku założenie emulatora nie pomoże. Powodem...
250 20V Dopiero pochwaliłeś się że masz OM605, cały czas przyjmowałem że to zwykły OM602.. Sprawdzałeś słynny srebrny przekaźnik w okolicach akumulatora? Czasami trzeba poprawić w nim zimne luty, a odpowiada on m.in. za stabilizację obrotów biegu jałowego. A co do dwumasu - tu nie ma 100% informacji, generalnie OM605 w manualnej skrzyni powinien mieć...
Jeżeli istotnie, ścieżki oporowe są wytarte, to można bez większego problemu suwaki przesunąć w miejsca nieuszkodzone. Może być problem ze zdobyciem samego potencjometru: w ASO występuje razem z całą przepustnicą. Koszt jest oczywiście odpowiedni :| P.S.: nie wierzę w tą diagnozę. Nastawnik wolnych obrotów został sprawdzony? Żeby potencjometr się zużył,...
Falujące obroty mogą być przyczyną niesprawnej sondy lambda, niesprawnego potencjometru klapy spiętrzającej wadliwego działania regulatora wolnych obrotów. Ja proponuję sprawdzić wszystkie gumowe rurki z układu dolotowego i gumową podłogę pod przepustnicą.W KE jetronicu nie może być lewego powietrza bo to zakłóca pracę silnika. Za akumulatorem jest...
Przekaźnik uszkodzony. Moja 190 też miała uszkodzony przekaźnik ten (srebrny) za akumulatorem. Zimnych nie było wydawał się na pierwszy rzut oka ok ale niestety był feralny. Po wymianie auto pali od razu.
Przelutuj przekaźnik kolo akumulatora. Srebrny z bezpiecznikiem.
Mam takie samo autko, nic tylko pogratulowac wyboru. Moje jest stety lub nie zagazowane. Pompa paliwa włącza się na parę sekund po przekręceniu stacyjki i dalej uruchamia podczas zapłonu, biorąc sygnał z rozrusznika (w fazie rozruchu). Jeśli w chwili rozruchu nie pracuje to radzę zerknąc na srebrny przekaźnik za akumulatorem umieszczony obok sterownika...
Niestety - trochę mało danych. Wypadnięcie rurki powoduje, że rozszczelnia się układ ssący za przepustnicą, co powoduje, że klapa przepływomierza otwiera się dopiero przy dużym przepływie powietrza - dlatego pali na zaciąg, i nie chce chodzić na wolnych obrotach. W tej chwili może być usterka zasilania elektroniki silnika: silnik zimny nie będzie miał...
Sterowanie na jednym przewodzie - biało/srebrny. Chwilowe przerwanie tego przewodu zamyka zamki, podanie na niego masy otwiera. Do zrealizowania na jednym przekaźniku. Sprawdź jeszcze, czy przy module na lewo od kolumny nie ma sterowania masą na przewodach białym i biało/czerwonym.
Witam wszystkich. Mam problem w MB W124 E200 Diesel 1995 rok. Problem dotyczy ABSu, kontrolka zapala się zawsze gdy silnik jest zimny wtedy ABS oczywiście nie działa. Dzisiaj zrobiłem mały test mianowicie przejechałem 3,5 km następnie zgasiłem silnik i po ponownym odpaleniu kontrolka znowu się zapaliła (zapala się zawsze po ruszeniu gdy samochód rozpędzi...
Sprawdź czy sekundę po uruchomieniu załącza się niebieski przekaźnik finder widoczny na zdjęciu - oraz czy nie ma wypalonych styków. Ponadto sprawdź czy nagrzewają się te dwie srebrne pastylki nad przekaźnikiem /najpierw wyłącz wtyczkę z gniazdka - na nich może być napięcie/ Jeśli przekaźnik się nie uruchamia to skup się na tym i szukaj przyczyny dlaczego...
Nr który podałeś jest to wtryskiwacz rozruchowy, sterowanie ma ze sterownika poprzez przekaźniki pompy i srebrny
Sorka napisałem w lewym ale myślałem o prawym. Tam jest komputer(srebrna puszka) i jeden przekaźnik i nic wiecej
W miejsce spalonych styków wluruj styki ( same srebrne kulki) z przekaźnika R15. Robiłem tak kumplowi, od roku chodzi... trzeba późnij dopiłować aby grubość dolutowanych styków była taka jak orginalnych. Jest trochę zabawy, ale srawdzają się
25 ohm a tyle zamieszania. Przeważnie takie są i na złotym wtyku mają żarówkę. A na srebrnych przełączanie.
Trochę mało informacji.Został zmieniony sam słupek?Sprawdziłeś czujnik wału?To jest czujnik indukcyjny opór około 540 oHm ,śmiało sprawdzaj nic nie uszkodzisz.Druga sprawa to sprawdź czy czujnik wału nie został zamieniony z czujnikiem wałka,chodzi o wtyczki np w m50 wtyczki są jednakowe i nie problem zapiąć je odwrotnie.Musi być sygnał z czujnika wału...
Słabe zdjęcie, ale może to być przekaźnik rtęciowy. Elementu nie elemętu.
Zamiast „srebrny bezpiecznik” miało być w poście „srebrny przekaznik”
Sprawdz srebrny przekaznik za akumulatorem
Cóż skoro już ruszałeś tym urządzonkiem na czterech śrubkach to mam nadzieję że ustawiłeś w tą samą pozycję.To jest potencjometr klapy spiętrzającej-ówczesne rozwiązanie czujnika przepływu masy powietrza.Czy nie ma jeszcze dodatkowo innych objawów takich jak wspomniałeś o 500obr. na zimnym silniku?Jednym słowem brak ssania.Za akumulatorem pod plastikową...
Jak jest widoczna cała płyta czyli szron na ściance prostokątny obrys to może być uszkodzony termistor zaspawane styki przekaźnika. Jeśli kształt nieregularny po napełnieniu układu to niska wydajność sprężarki wtedy wymiana na nową,
Nie włącza się "ssanie" - zazwyczaj winny jest srebrny przekaznik za akumulatorem. Było na forum.
Przelutuj srebrny przekaznik z bezpiecznikiem za ecu.
Witam! Z tego co pamiętam zawór wolnych obr. jest zasilany "+" z przekaźnika przepięciowego (srebrny z bezpiecznikiem) a sterowany komputerem wtrysku.Ten schemat chyba trochę za stary jest.Aha,zapomniałem że do rzeczy-sprawdź wewnątrz ten przekaźnik,bardzo często na połączeniach lutowanych na płytce są "zimne luty".Zbadaj też instalację pomiędzy sterownikiem...
Nie wiemy czy zapalasz i używasz Pb czy tylko lpg, bo jak tylko lpg to mógł się zatrzeć tłoczek rozdzielacza paliwa, gdyż mieszanka paliwowo-powietrzna go smaruje. Ponadto sprawdź styki wtyczki nastawnika elektrohydraulicznego na głowicy rozdzielacza czy nie są przyrdzewiałe oraz przelutuj styki przekaźnika srebrnego -przepięciowego, gdyż jak są zimne...
Trochę zdziałałem ,generalnie auto póki zimne chodzi w miarę aczkolwiek po nagrzaniu powyżej 80 C ,samo sobie dokłada obrotów lub ich odejmuje lecz czasami chodzi dobrze , nie mogę rozwiązać zagadki że cały czas na wolnych obrotach auto pracuje nierówno czyli pierdzi z tyłu z rurki pryp pyryp pyryp pryp w koło na wesoło ,co może być tego powodem za...
Generator, to domyślam się ta srebrna obudowa. W srebrnej obudowie znajduje się przekaźnik na kontaktronach TELFA typ: K8 Zasilanie na dwóch stykach zewnętrznych napięcie 10 V, na stykach wewnętrznych brak napięcia, jak również po drugiej stronie generatora przy włączonym zapisie. Zaznacz na schemacie / zdjęciu w którym miejscu to zmierzyłeś.
Alternator, który miałeś zamontowany ma w sobie wbudowany regulator napięcia, ta srebrna kostka koło szczotek. Dlatego działała lampka kontrolna ładowania. Chcąc teraz ją ożywić musisz zastosować zewnętrzny przekaźnik
sprawdź bezpiecznik w metalowej srebrnej obudowie z zieloną główką umiejscowiony przy przekaźnikach, wyjmij go i zrób zworkę a następnie sprawdź czy szyby działają.
Najbliższa liczby 32 wartość rzeczywista to klema "30" - jest to bezpośrednie zasilanie (z akumulatora, przez bezpiecznik) i na pewno nie przechodzi przez stacyjkę i licznik. Sprawdź przekaźnik przepięciowy (taki srebrny, z bezpiecznikiem na górze) Usterka tego przekaźnika może powodować ciągłe świecenie lampki ABS Tutaj masz schemat - jeżeli potrafisz...
sprawdź bezpiecznik centralnego zamka i elektrycznych szyb -odpowiada za nie jeden (zazwyczaj umieszczony przy listwie przekaźników - jest metalowy, cały srebrny a główkę ma pomalowaną w kolorze jasnozielonym.
Czekają k... na inwestorów. Sr... po ścianie. Już widzę te tabuny inwestorów lecących do Polski. Pewnie Okęcie się zatka... Światowy potentat w wydobyciu miedzi i srebra, złoto też jest i molibden i ren (KGHM). A kupcie polski drut nawojowy albo drut srebrny... Albo pokażcie mi polskiego producenta styków do przekaźników, styczników czy przełączników....
W zasadzie, z przodu na takiej srebrnej nalepce powinny być dane tego przekaźnika czasowego. Ewentualnie można na zasadzie pomiaru rezystancji cewki wywnioskować na jakie jest napięcie. Po zadziałaniu, należy go zresetować, czyli przerwać, i ponownie podać napięcie na cewkę.
To fakt, Seo Symphony to w tej chwili najlepszy immobiliser na rynku. W pełni zabezpieczony przeciwzwarciowo, dobry i stabilny zasięg pętli, bezawaryjne przekaźniki na irydowo-srebrnych stykach (beziskrowe i nieutleniające się) Podpowiem, że norbert.s. zna sposób na przerobienie wersji TK na "gaszącą samochód" Jak się uśmiechniesz, to może uchyli rąbka...
Witam! Kolego z drzwiami sprawa wygląda tak, że najlepiej jakbyś ustalił jaką masz wersję drzwi. Były dwie - jedne z elektroniką drugie bez. Wersja z elektroniką ma za drzwiami pod sufitem z prawej strony elektronikę (duża prostokątna srebrna puszka), przekaźniki i bezpieczniki oraz zawór z trzema cewkami. Dodatkowo przy siłowniku ('bańce') na dole...
Jeden z przekaznikow koloru srebrnego jest odpowiedzialny za wlaczenie pradu po przekreceniu stacyjki tzw 15.000. Mozna sprobowac odlaczyc baterie , wyjac ten przekaznik ,zmostkowac przejscie ,podlaczyc baterie i sprobowac odpalic. Samo przygasanie i klikanie ,wlasnie tego srebrnego, przekaznika jest spowodowane niedostatecznym przeplywem pradu....spadek...
Witam. Dziś i u mnie w borze zaistniała taka sytuacja. Zanim pokusiłem się o wymianę, postanowiłem sprawdzić stary przekaźnik. Naprawa okazała się być bardzo prosta. Na jednym z przekaźników styki wyglądały na przypalone - a tak naprawdę były tylko okopcone. Tą sadzę, która się zebrała, wystarczyło usunąć i oczyścić styki. Sadza blokowała przejście...
Przekaźniki w Golfie Mk4 znajdują się pod deską rozdzielczą od strony kierowcy - trzeba zdjąć plastikową osłonę znajdującą się nad pedałami a tam przy przekaźniku czasowych wycieraczek (tym największym o nr 377) znajduje się bezpiecznik (w metalowej srebrnej obudowie z pomalowaną na zielono główką - to on jest odpowiedzialny za sterowanie szyb i centralnego...
Witam. Posiadam mercedesa 190 rocznik 1991, który miał do tej pory silnik 1.8. Niestety olej zaczął przedostawać się do płynu chłodniczego, co skłoniło mnie do zmiany silnika. Kupiłem silnik o pojemności 2.3 od mercedesa w124 (wersja 982 z pompą nivo). Przełożyłem go razem z oryginalnym "komputerem" i silnik odpala, jednak mam problem z wolnymi obrotami,...
Mam okazję kupienia większej ilości wojskowych przekaźników, na początku kupię kilka na próbę i mam takie pytanie: niektóre styki srebrne zawierają oprócz srebra inne metale szlachetne czy można wykryć za pomocą np. kwasu azotowego 60% lub wody królewskiej czy są inne sposoby na sprawdzenie?
Przerywacz jak przerywacz... nic szczególnego w nim nie ma. Rozumiem że masz całą cewkę Ruhmkorffa (chyba tak sie to pisze?) tylko trzeba dorobić przerywacz? Cały czy tylko styki które się wypaliły? Pracuje toto przy niskim napięciu, myślę że zestyki z przerywacza z samochodu wytrzymałyby jakiś czas. Problem tylko z ich zamontowaniem na mechaniżmie...
Witam. Mam dziwny przypadek auto potrafi chodzić dzień i nic a niekiedy co 20 minut potrafi gasnąć. Niekiedy deska czysta raz na ile edc 03014. Wiązka sprawdzona zasilania na sterownik edc stałe i po zapłonie. Zapłon zostaje nic nie gaśnie, przygasa po prostu gaśnie. Masy wyczyszczone, bezpieczniki i przekaźniki te srebrne podmienione co wyjmę nie wyrzuca...
Na płytce masz trochę elementów półprzewodnikowych. Przy przekaźnikach cztery tranzystory SMD oznaczone Q1-Q4. Diody SMD w tym diodę ZD1 - być może jest to dioda Zenera. Dwie duże diody THT (montaż przewlekany) montowane na płytce pionowo. Jedna z nich jest przy zielonym złączu przy przekaźniku, a druga "po przekątnej" przy drugim przekaźniku. Ten duży...
http://obrazki.elektroda.pl/6123453800_1... Służy do wytwarzania wody koloidalnej (srebrnej) w niewielkich ilościach (200 ml. - 330 ml.) o stężeniu 5-7 ppm. dla własnych potrzeb. Na krawędzi szklanki z wodą o pojemności do 330 ml. (u mnie: szklanka z uchwytem o wys. 14 cm. mierzonej od dna szklanki i średnicy wew. 6,5 cm. zwężającej...
Witam. Dziś i u mnie w borze zaistniała taka sytuacja. Zanim pokusiłem się o wymianę, postanowiłem sprawdzić stary przekaźnik. Naprawa okazała się być bardzo prosta. Na jednym z przekaźników styki wyglądały na przypalone - a tak naprawdę były tylko okopcone. Tą sadzę, która się zebrała, wystarczyło usunąć i oczyścić styki. Sadza blokowała przejście...
skoro zablokowały się wszystkie szyby to musisz sprawdzić ich bezpiecznik - powinien znajdować się przy przekaźnikach, jest on mały prostokątny w srebrnej metalowej obudowie z pomalowaną na zielono górą, zamieszcam fotkę z jego umiejscowieniem : http://obrazki.elektroda.net/77_12331234...
Powinienem był zacząć od narysowania schematu.... Teraz się wszystko wyjaśniło, dlaczego po uszkodzeniu jednej diody, cewka nie wstawała. To "powielacz napięciowy" i uszkodzenie drugiej diody dyskwalifikuje go z działania. Zamysłem było uzyskanie DC z AC, bo cewka wymaga niskiego prądu i wystarczyło w ten sposób, oszczędzając miejsce na PCB. Dzięki...
(at)piotrekwoj1 jeżeli podłączam go pod samochód i próbuje się połączyć z którymś modułem to słychać jak tykają Witaj ja to rozumie ale kwestia jest tego że tak one mogą klikać ale w nich są styki które mogą nie przewodzić. Ja robiłem tak że włączałem sobie diagnostykę czegokolwiek określałem który przekaźnik klika i mierzyłem czy jego styki działają...
Pierwszy wynik po wpisaniu w google "ke-jetronic potencjometr" http://mb201-124.eu/topic/15528-ustawien... W końcu doszedłem czemu ten "mój" miał czasem fochy nie chciał palić, przekaźnik systemowy (ten srebrny przy akumulatorze) miał zimne luty. Na gazie ma dorobione odcięcie potencjometru. Nie wiem czy to dobre...
Np. tutaj jest podobny produkt: https://automatyka.elstat.com.pl/p826,pr... Dane szczegółowe Nazwa Przełącznik Rodzaj przełącznika przyciskowy Symbol LA16JSF21ZER12/S Sposób przełączania Dodatkowa informacja o stykach ON-ON SPDT Ilość torów 1 tor przełączny...
problem był po stronie zegara - wymieniłem oba przekaźniki - dałem 35A bydlaki - kuchenka działa idealnie w tych co były zamontowane styki (srebrne?) były zanieczyszczone i doszo do zespawania i wzrostu oporu styku
Sterowanie na jednym przewodzie - biało/srebrny (lub czysty biały) z wiązki drzwi, zamknij - chwilowe rozwarcie przewodu, otwórz- masa na przewód. Do zrealizowania na jednym przekaźniku. Korzystamy z wyszukiwarki: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic88...
Witam wszystkich. Mam problem z climatronikiem w Fordzie Galaxy. Problem polega na tym , że przekażnik klimatyzacji sterowany przez termostat czasami szaleje- pstryka kilka razy na sek. (!!!) , a po chwili pracuje ok. Dzieje się to nieregularnie , nie zależy od temp. silnika , prędkości itp. Obmierzyłem to wszystko i wyszło mi , że jest jakiś niekontakt...
Przekaźniki G2RL nie są przystosowane do załączania obwodów sygnałowych. Są to przekaźniki do obwodów sieciowych, mają styki srebrne i wymagają pewnego napięcia do "przebicia" warstwy tworzącej izolację między stykami: [url=http://www.omron.com/ecb/products/p... 1. Stąd słyszalne zniekształcenia. Do wzmacniacza raczej nadają się przekaźniki...
Dodam że wcześniej jak jeszcze biegała szyba kierowcy to auto potrafiło sie samo zamknąć i zdarzało się że szyby tańczyły samoczynnie. Pytanie tylko jedno : co zostało w związku z cytowanym opisem zrobione i czy robiłeś coś z tym sam czy jakiś elektromechanik, najczęściej w takich przypadkach doraźnie przed naprawą zamka wyjmuje się bezpiecznik przeciążeniowy...
Dane dla sterownika dla modelu Mk4: https://obrazki.elektroda.pl/1719885100_... styk 50 - przewód czarno żółty, do stacyjki styk G - przewód czarno biały, do świecy żarowej styk W1 - przewód czarno czerwony, do opornika styk W2 przewód czarno srebrny, do opornika styk K przewód czarno brązowy, do zegarów (kontrolka) styk W3 (na schemacie...
Witam aparat sterujacy to 8125902-0497 prostokątny srebrny swieca 8126803-0041 jest jeszcze przekażnik 70a tez srebrny bezpiecznik 40a
Jeżeli element jest zamontowany dokładnie tak jak na schemacie to jest to bez wątpienia warystor użyty do tłumienia iskrzenia i tym samym ochrony styków. W starym katalogu Philips General Catalogue 1981/82 znalazłem warystory dyskowe znakowane kolorami i wyglądające bardzo podobnie, zwłaszcza jeżeli chodzi o doprowadzenia. Ten na zdjęciu nie musi być...
srebrny przekaźnik mercedes mercedes srebrny przekaźnik srebrny kulka
philips pilot przycisk zatarty krzyżak whirlpool zasilacz
Radio lampowe Menuet UKF 20303 - palący się opornik R9 2,4 kΩ Sharp SM 1122 vs Onkyo A-35 vs UNITRA PW 3015 - Porównanie wzmacniaczy