Na pompie są dwa przekaźniki jeden czarny drugi srebrny oba wymieniłem
Pierwszy /chyba/ po otwarciu ma trzy przekaźniki -trzeba ten moduł wyjąć i albo samemu /albo ktoś choć troszkę parający się elektroniką/ przelutować wszystkie luty - Pewnie był to srebrny przekaźnik przepięciowy, opisywany na każdym forum jak antidotum na wszelkie usterki pod maską.
Na podszybiu srebrny wysoki przekaźnik z bezpiecznikiem na górze
Zamiast „srebrny bezpiecznik” miało być w poście „srebrny przekaznik”
Na początek zobacz do "srebrnego" przekaźnika.
jaki srebrny przekaźnik ?
Zimne (a właściwie popękane) luty w srebrnym przekaźniku za akumulatorem. Juz o tym było na forum. Poszukaj pod hasłem "srebrny przekaźnik"
Tzn co mam sprawdzić w tej pompce? Nie ma regulacji ciepło/zimno. Jak myślę, że będę musiał to wszystko wymienić przez jedną awarie alternatora to mi się niedobrze robi. Przecież powinno być jakieś zabezpieczenie. Mam jeszcze nadzieję, że wszystko będzie dobrze gdy włożę nowy srebrny przekaźnik.
Sprawdź czujniki temperatury. Tu masz parametry. [url=http://img530.imageshack.us/i/cz1zn... Srebrny przekaźnik przeciwprzepięciowy sprawdziłeś na okoliczność zimnych lutów w środku ?
Zainteresuj się srebrnym przekaźnikiem za akumulatorem.
Tam jest K czy KE Jetronic ?, tak czy inaczej do sprawdzenia srebrny przekaźnik pompy paliwa koło akumulatora (zimne luty w środku)
Sprawdz srebrny przekaznik za akumulatorem
Srebrny przekaźnik na podszybiu sprawdź, dalej wiązkę (dużo jej nie masz) no i może podstawa bezpieczniki, zasilania i masy. Nie stoi woda na podszybiu?
Pompa paliwa w benzyniaku 124 nie jest zasilana przez ten przekaźnik. Układ wtryskowy w tym modelu może pracować bez prądu. Elektronika nie będzie zasilana, nie będzie wzbogacania i zubożania mieszanki, ale auto będzie jechać i jakoś tam kulawo w razie awarii dowiezie nas na miejsce. Dlatego obwód zasilania pompy paliwa jest poza srebrnym przekaźnikiem....
To auto jest proste jak drut a schematy ogólnodostępne. Zacznij od srebrnego przekaźnika za akumulatorem.
Jeśli zapali się i zgaśnie (to ważne) w czasie jazdy, oznacza to problemy z zasilaniem (srebrny przekaźnik za aku). Gdyby to byłą wina czujnika/ów, kontrolka zapaliłaby się i zgasłaby dopiero po ponownym uruchomieniu silnika
Nr który podałeś jest to wtryskiwacz rozruchowy, sterowanie ma ze sterownika poprzez przekaźniki pompy i srebrny
Sygnał idzie z czujnika na kole zamachowym do sterownika silnika, a dopiero z niego na obrotomierz. Sprawdź również zasilanie - czyli słynny "srebrny przekaźnik" za akumulatorem. Pękają w nim lutowania (wyglądają jak tzw "zimne luty") i w efekcie również może nastąpić zanik wskazań obrotomierza.
Przelutuj srebrny przekaznik z bezpiecznikiem za ecu.
Nie włącza się "ssanie" - zazwyczaj winny jest srebrny przekaznik za akumulatorem. Było na forum.
Przelutuj przekaźnik kolo akumulatora. Srebrny z bezpiecznikiem.
witam 1.Sprawdz czujniki omomierzem wartość ok 1 kohm. 2. Wyjmij srebrny przekażnik zza akumulatora i :bezpiecznik 10A padl,"zimne luty" w środku lub dioda zabezpieczająca,można go spokojnie rozebrać potem usczelnić silikonem 3. czujniki są 3 po jednym na kole z przodu i 1 na moście pozdrawiam
Tak jak piszą koledzy wyżej, przelutowac (dobrą lutownicą i dobrym topikiem przesmarować połączenia) płytkę przekaźnika przepięciowego (srebrnego) i po problemie.
Nie załączały się wentylatory chłodnicy klimatyzacji Po prawej stronie na podłużnicy masz moduł wentylatorów. Zobacz czy ma masę prawidłową w wiązce i czy nie jest zielono we wtyczce. Usterka chwilowo zniknęła. 2. Świrowały i dalej świrują wskaźniki stanu paliwa i temperatury silnika. Usterki oddzielne. Albo wtyczka przy zegarach, albo uszkodzona wiązka...
witam, podłączam się bo mam podobny problem. mam mercedesa w202 2.5td 95'. odpalam samochód i wszystkie wskazówki leżą tylko ta od paliwa drży, raz na jakiś czas załapią, ale nigdy w czasie jazdy, jak zadziałają z początku to cały czas aż do zgaszenia silnika, i znowu przez parę dni nic... wyjmowałem i lutowałem ten srebrny przekaźnik ale to nic nie...
Przekaźnik uszkodzony. Moja 190 też miała uszkodzony przekaźnik ten (srebrny) za akumulatorem. Zimnych nie było wydawał się na pierwszy rzut oka ok ale niestety był feralny. Po wymianie auto pali od razu.
Powodem przepalania się bezpiecznika nie był na pewno srebrny przekaźnik. Odłączanie panelu sterującego lusterkami to półśrodek, gdyż ogrzewanie lusterek jest połączone poza panelem. Odłączanie elektromagnesu to też półśrodek, gdyż w układzie dalej jest pod prądem wyłącznik termiczny wentylatora i to on głównie sprawia takie problemy jak właśnie zwarcie...
Zrobiłem tak już jakiś czas temu jak podpiąłem na krótko to obrotomierz zaczął działać i zegarek ale jednocześnie abs się zaświecił. Srebrny przekaźnik dobry. Muszę posprawdzać jeszcze masę silnik+skrzynia. Ale dzięki za podpowiedź.
Sprawdź srebrny przekaźnik , za akumulatorem. Ma na sobie bezpiecznik , chyba 10A.
gdyby ten przekaźnik padł o którym mówisz świeciła by sie lampka od ABS-u juz to przerabiałem Nie do końca masz rację - bo tych przekaźników jest sporo rodzajów, może mieć kilka wyjść, może w ogóle mieć wewnątrz kilka styczników, tak więc możliwości uszkodzeń jest sporo. Możesz go zapiąć na krótko - masa i zasilanie. Aby nie chodził cały czas, to wysteruj...
Pewnie nie włącza się ssanie. Najczęściej winę ponosi za to srebrny przekaźnik znajdujący się w sąsiedztwie akumulatora. Może być spalony znajdujący się na nim bezpiecznik, częstym uszkodzeniem są również popękane luty na płytce drukowanej w jego wnętrzu.
Mam pytanie a ten przekaźnik srebrny z bezpiecznikiem jest tylko od ABS tak ? A co do dźwigienki stop to jak mam ja sprawdzić?
Silniczek krokowy a przepływomierz to zupełnie inne rzeczy kolego. Za co jest odpowiedzialny srebrny przekaźnik ? Wiesz? Jak przewody doprowadzające powietrze podłączone do regulatora wolnych obrotów (silniczka krokowego)?
witam odświeżam temat. otóż u mnie jest problem z przepalanie bezpiecznika w srebrnym przekaźniku. po założeniu nowego bezpiecznika odpala na Pb jeździ obroty ok. ssanie itp działa. aż nagle ni z gruchy ni z pietruchy przepala ten bezpiecznik tym samym gaźnik nie ma sterowania i jazda jest prawie niemożliwa.pozdrawiam
Skąd pewność, że założony czujnik jest dobry? Sprawdź bezpiecznik w srebrnym przekaźniku i jego samego. Kontrolka od ABS się nie świeci, bo może nie ma żarówki lub jest przepalona. Wyciągnij licznik i zobacz.
Wybacz źle postawiony przecinek srebrny przekaźnik ma przejście prądu drugie zegary które kupiłem też nie działają. Skoro moduł w bagażniku nie ma z tym nic wspólnego więc co ? Moduł SAM ? Gdzie on jest ?
Coś mi się wydaje, że winowajcą będzie sam zespól licznikowy, niestety nie wiem zupełnie jak jest skonstruowany i gdzie można by uderzyć :) Jeszcze czasem jaja odstawia "srebrny" przekaźnik przy podszybiu z prawej strony, ale to raczej myślę w sytuacjach gdy licznik raz działa, raz nie...
Nie wiemy czy zapalasz i używasz Pb czy tylko lpg, bo jak tylko lpg to mógł się zatrzeć tłoczek rozdzielacza paliwa, gdyż mieszanka paliwowo-powietrzna go smaruje. Ponadto sprawdź styki wtyczki nastawnika elektrohydraulicznego na głowicy rozdzielacza czy nie są przyrdzewiałe oraz przelutuj styki przekaźnika srebrnego -przepięciowego, gdyż jak są zimne...
No raczej jest, bo bezpiecznik cały i ten srebrny przekaźnik jest dobry ( rozbierałem ). A chyba on jest od ECU do przepięć czy coś takiego. Ale gdzieś czytałem że na LPG powinno być na S ( super ). Rasa psa nieznana, chyba kundel ;)
Najbliższa liczby 32 wartość rzeczywista to klema "30" - jest to bezpośrednie zasilanie (z akumulatora, przez bezpiecznik) i na pewno nie przechodzi przez stacyjkę i licznik. Sprawdź przekaźnik przepięciowy (taki srebrny, z bezpiecznikiem na górze) Usterka tego przekaźnika może powodować ciągłe świecenie lampki ABS Tutaj masz schemat - jeżeli potrafisz...
Srebrny przekaźnik nie ma nic do świecenia kontrolek, a kontrolka ładowania nie idzie przez żaden bezpiecznik, lecz bezpośrednio ze styku "15" stacyjki - zresztą przeważnie tak to się robiło w tych rocznikach w innych autach.
Witam! Z tego co pamiętam zawór wolnych obr. jest zasilany "+" z przekaźnika przepięciowego (srebrny z bezpiecznikiem) a sterowany komputerem wtrysku.Ten schemat chyba trochę za stary jest.Aha,zapomniałem że do rzeczy-sprawdź wewnątrz ten przekaźnik,bardzo często na połączeniach lutowanych na płytce są "zimne luty".Zbadaj też instalację pomiędzy sterownikiem...
Witam wszystkich W moim W124 250D mam dokładnie ten sam problem, martwy obrotomierz i paląca się kontrolka ABS. Dokładnie tak jak piszecie odpowiedzialny jest za to srebrny przekaźnik z bezpiecznikiem za akumulatorem. Wymieniłem bezpiecznik 10A i wszystko wraca do normy ale tylko na moment. Bezpiecznik od razu się przepala. Domyślam się że pewnie mam...
Ja bym po pierwsze podłączył "+" zgodnie ze sztuką, za pośrednictwem skrzynki bezpieczników do "srebrnego przekaźnika". Po drugie, miernik i zmierzyć częstotliwość sygnału z alternatora, normalnie i w momencie gdy obrotka "wysiada". Pomiar częstotliwości mają nawet te tanie mierniki DT9208, jak nie masz czegoś takiego to chociaż zmierz amplitudę na...
Może pracuje w trybie awaryjnym, sprawdź za akumulatorem srebrny przekaźnik czy jest cały bezpiecznik pod klapką, a najlepiej rozbierz go i przelutuj całą płytkę gdyż mogą być zimne luty,a to jest stały objaw tych przekaźników.On ma związek z układem zasilania KE-Jet. Również może być uszkodzony czujnik temp. 50C znajdujący się w głowicy.
Falujące obroty mogą być przyczyną niesprawnej sondy lambda, niesprawnego potencjometru klapy spiętrzającej wadliwego działania regulatora wolnych obrotów. Ja proponuję sprawdzić wszystkie gumowe rurki z układu dolotowego i gumową podłogę pod przepustnicą.W KE jetronicu nie może być lewego powietrza bo to zakłóca pracę silnika. Za akumulatorem jest...
Jeżeli lampki migają razem, to oznacza to słabą baterię w pilocie. Jeżeli naprzemiennie - rzeczywiście oznacza to problem z immobilizerem. Lecz niekoniecznie musi to być jego niesprawność - w tym przypadku może być problem z zasilaniem (na co może wskazywać brak niektórych kontrolek "po zapłonie"). W takim przypadku założenie emulatora nie pomoże. Powodem...
I tu jest problem - bo masz niby wtrysk, a ten bezpiecznik jest od gaźnika. Jeżeli jest wtrysk, to dostaje prąd z bezpiecznika na "srebrnym przekaźniku" za akumulatorem. Może być tak, że bezpiecznik jest spalony lub "srebrny" nie dostarcza prądu (dlaczego - możesz poszukać na forum, bo to popularny temat) - wtedy cały wtrysk pracuje bez prądu i ssania...
Mam takie samo autko, nic tylko pogratulowac wyboru. Moje jest stety lub nie zagazowane. Pompa paliwa włącza się na parę sekund po przekręceniu stacyjki i dalej uruchamia podczas zapłonu, biorąc sygnał z rozrusznika (w fazie rozruchu). Jeśli w chwili rozruchu nie pracuje to radzę zerknąc na srebrny przekaźnik za akumulatorem umieszczony obok sterownika...
Jeżeli istotnie, ścieżki oporowe są wytarte, to można bez większego problemu suwaki przesunąć w miejsca nieuszkodzone. Może być problem ze zdobyciem samego potencjometru: w ASO występuje razem z całą przepustnicą. Koszt jest oczywiście odpowiedni :| P.S.: nie wierzę w tą diagnozę. Nastawnik wolnych obrotów został sprawdzony? Żeby potencjometr się zużył,...
srebrny przekaźnik mercedes mercedes srebrny przekaźnik mercedes przekaźniki
1n4007 przebicie spryskiwacz tylny wycieraczka zmiana cyfra
szlifierka stołowa politechnika wrocławska
TDA7566 zamiennik – TDA7561, TDA7562, TDA7563, TDA7564, TDA7388 – wzmacniacz Flexiwatt-25 MAN TGX TGS Euro 6 EDC 04591 Boost Pressure Too High Fault – Pierburg Valve, D26/D20 Engines