Na początek zobacz do "srebrnego" przekaźnika.
Na podszybiu srebrny wysoki przekaźnik z bezpiecznikiem na górze
jaki srebrny przekaźnik ?
Zimne (a właściwie popękane) luty w srebrnym przekaźniku za akumulatorem. Juz o tym było na forum. Poszukaj pod hasłem "srebrny przekaźnik"
Tzn co mam sprawdzić w tej pompce? Nie ma regulacji ciepło/zimno. Jak myślę, że będę musiał to wszystko wymienić przez jedną awarie alternatora to mi się niedobrze robi. Przecież powinno być jakieś zabezpieczenie. Mam jeszcze nadzieję, że wszystko będzie dobrze gdy włożę nowy srebrny przekaźnik.
Zainteresuj się srebrnym przekaźnikiem za akumulatorem.
To auto jest proste jak drut a schematy ogólnodostępne. Zacznij od srebrnego przekaźnika za akumulatorem.
Sprawdź czujniki temperatury. Tu masz parametry. [url=http://img530.imageshack.us/i/cz1zn... Srebrny przekaźnik przeciwprzepięciowy sprawdziłeś na okoliczność zimnych lutów w środku ?
Nr który podałeś jest to wtryskiwacz rozruchowy, sterowanie ma ze sterownika poprzez przekaźniki pompy i srebrny
Na pompie są dwa przekaźniki jeden czarny drugi srebrny oba wymieniłem
Srebrny przekaźnik na podszybiu sprawdź, dalej wiązkę (dużo jej nie masz) no i może podstawa bezpieczniki, zasilania i masy. Nie stoi woda na podszybiu?
Jeśli zapali się i zgaśnie (to ważne) w czasie jazdy, oznacza to problemy z zasilaniem (srebrny przekaźnik za aku). Gdyby to byłą wina czujnika/ów, kontrolka zapaliłaby się i zgasłaby dopiero po ponownym uruchomieniu silnika
Zamiast „srebrny bezpiecznik” miało być w poście „srebrny przekaznik”
Przelutuj przekaźnik kolo akumulatora. Srebrny z bezpiecznikiem.
Sygnał idzie z czujnika na kole zamachowym do sterownika silnika, a dopiero z niego na obrotomierz. Sprawdź również zasilanie - czyli słynny "srebrny przekaźnik" za akumulatorem. Pękają w nim lutowania (wyglądają jak tzw "zimne luty") i w efekcie również może nastąpić zanik wskazań obrotomierza.
Tak jak piszą koledzy wyżej, przelutowac (dobrą lutownicą i dobrym topikiem przesmarować połączenia) płytkę przekaźnika przepięciowego (srebrnego) i po problemie.
Pompa paliwa w benzyniaku 124 nie jest zasilana przez ten przekaźnik. Układ wtryskowy w tym modelu może pracować bez prądu. Elektronika nie będzie zasilana, nie będzie wzbogacania i zubożania mieszanki, ale auto będzie jechać i jakoś tam kulawo w razie awarii dowiezie nas na miejsce. Dlatego obwód zasilania pompy paliwa jest poza srebrnym przekaźnikiem....
Zrobiłem tak już jakiś czas temu jak podpiąłem na krótko to obrotomierz zaczął działać i zegarek ale jednocześnie abs się zaświecił. Srebrny przekaźnik dobry. Muszę posprawdzać jeszcze masę silnik+skrzynia. Ale dzięki za podpowiedź.
Sprawdz srebrny przekaznik za akumulatorem
Przekaźnik uszkodzony. Moja 190 też miała uszkodzony przekaźnik ten (srebrny) za akumulatorem. Zimnych nie było wydawał się na pierwszy rzut oka ok ale niestety był feralny. Po wymianie auto pali od razu.
witam, podłączam się bo mam podobny problem. mam mercedesa w202 2.5td 95'. odpalam samochód i wszystkie wskazówki leżą tylko ta od paliwa drży, raz na jakiś czas załapią, ale nigdy w czasie jazdy, jak zadziałają z początku to cały czas aż do zgaszenia silnika, i znowu przez parę dni nic... wyjmowałem i lutowałem ten srebrny przekaźnik ale to nic nie...
Pewnie nie włącza się ssanie. Najczęściej winę ponosi za to srebrny przekaźnik znajdujący się w sąsiedztwie akumulatora. Może być spalony znajdujący się na nim bezpiecznik, częstym uszkodzeniem są również popękane luty na płytce drukowanej w jego wnętrzu.
Pierwszy /chyba/ po otwarciu ma trzy przekaźniki -trzeba ten moduł wyjąć i albo samemu /albo ktoś choć troszkę parający się elektroniką/ przelutować wszystkie luty - Pewnie był to srebrny przekaźnik przepięciowy, opisywany na każdym forum jak antidotum na wszelkie usterki pod maską.
Ten przekaźnik z bezpiecznikiem, srebrny na podszybiu jest nie tylko od ABS. Nie podaleś rocznika auta. Więc więcej informacji nie będzie.
Silniczek krokowy a przepływomierz to zupełnie inne rzeczy kolego. Za co jest odpowiedzialny srebrny przekaźnik ? Wiesz? Jak przewody doprowadzające powietrze podłączone do regulatora wolnych obrotów (silniczka krokowego)?
Nie załączały się wentylatory chłodnicy klimatyzacji Po prawej stronie na podłużnicy masz moduł wentylatorów. Zobacz czy ma masę prawidłową w wiązce i czy nie jest zielono we wtyczce. Usterka chwilowo zniknęła. 2. Świrowały i dalej świrują wskaźniki stanu paliwa i temperatury silnika. Usterki oddzielne. Albo wtyczka przy zegarach, albo uszkodzona wiązka...
Witam. Dziękuję za zainteresowanie. Czujniki już sprawdziłem, są dobre. Kontrolka zapala się zaraz po przekręceniu kluczyka i cały czas świeci. Spróbuję jeszcze odnaleźć ten srebrny przekaźnik i obejrzę go. Pozdrawiam Dodano po 40 Problem został rozwiązany. Padł bezpiecznik na magicznym srebrnym przekaźniku. Bardzo wszystkim dziękuję za pomoc, w szczególności...
gdyby ten przekaźnik padł o którym mówisz świeciła by sie lampka od ABS-u juz to przerabiałem Nie do końca masz rację - bo tych przekaźników jest sporo rodzajów, może mieć kilka wyjść, może w ogóle mieć wewnątrz kilka styczników, tak więc możliwości uszkodzeń jest sporo. Możesz go zapiąć na krótko - masa i zasilanie. Aby nie chodził cały czas, to wysteruj...
Powodem przepalania się bezpiecznika nie był na pewno srebrny przekaźnik. Odłączanie panelu sterującego lusterkami to półśrodek, gdyż ogrzewanie lusterek jest połączone poza panelem. Odłączanie elektromagnesu to też półśrodek, gdyż w układzie dalej jest pod prądem wyłącznik termiczny wentylatora i to on głównie sprawia takie problemy jak właśnie zwarcie...
Skąd pewność, że założony czujnik jest dobry? Sprawdź bezpiecznik w srebrnym przekaźniku i jego samego. Kontrolka od ABS się nie świeci, bo może nie ma żarówki lub jest przepalona. Wyciągnij licznik i zobacz.
Przelutuj srebrny przekaznik z bezpiecznikiem za ecu.
Nie wiemy czy zapalasz i używasz Pb czy tylko lpg, bo jak tylko lpg to mógł się zatrzeć tłoczek rozdzielacza paliwa, gdyż mieszanka paliwowo-powietrzna go smaruje. Ponadto sprawdź styki wtyczki nastawnika elektrohydraulicznego na głowicy rozdzielacza czy nie są przyrdzewiałe oraz przelutuj styki przekaźnika srebrnego -przepięciowego, gdyż jak są zimne...
Coś mi się wydaje, że winowajcą będzie sam zespól licznikowy, niestety nie wiem zupełnie jak jest skonstruowany i gdzie można by uderzyć :) Jeszcze czasem jaja odstawia "srebrny" przekaźnik przy podszybiu z prawej strony, ale to raczej myślę w sytuacjach gdy licznik raz działa, raz nie...
witam odświeżam temat. otóż u mnie jest problem z przepalanie bezpiecznika w srebrnym przekaźniku. po założeniu nowego bezpiecznika odpala na Pb jeździ obroty ok. ssanie itp działa. aż nagle ni z gruchy ni z pietruchy przepala ten bezpiecznik tym samym gaźnik nie ma sterowania i jazda jest prawie niemożliwa.pozdrawiam
No raczej jest, bo bezpiecznik cały i ten srebrny przekaźnik jest dobry ( rozbierałem ). A chyba on jest od ECU do przepięć czy coś takiego. Ale gdzieś czytałem że na LPG powinno być na S ( super ). Rasa psa nieznana, chyba kundel ;)
Nie włącza się "ssanie" - zazwyczaj winny jest srebrny przekaznik za akumulatorem. Było na forum.
Wybacz źle postawiony przecinek srebrny przekaźnik ma przejście prądu drugie zegary które kupiłem też nie działają. Skoro moduł w bagażniku nie ma z tym nic wspólnego więc co ? Moduł SAM ? Gdzie on jest ?
Najbliższa liczby 32 wartość rzeczywista to klema "30" - jest to bezpośrednie zasilanie (z akumulatora, przez bezpiecznik) i na pewno nie przechodzi przez stacyjkę i licznik. Sprawdź przekaźnik przepięciowy (taki srebrny, z bezpiecznikiem na górze) Usterka tego przekaźnika może powodować ciągłe świecenie lampki ABS Tutaj masz schemat - jeżeli potrafisz...
Dla różnych obrotek jest różnie, ale może spróbuj tak: -w miejsce potencjometru (masz 22kohm?) wlutuj potencjometr 100kohm, ja dodatkowo rezystor , który jest z nim w szeregu zwiększyłem, na rysunku ma 15kohm, ja miałem inny i wstawiłem 50kohm, tutaj regulowało się "górę". -aby regulować "dół" czyli wolne obroty, musisz zmodyfikować nogę numer 6. Masz...
Falujące obroty mogą być przyczyną niesprawnej sondy lambda, niesprawnego potencjometru klapy spiętrzającej wadliwego działania regulatora wolnych obrotów. Ja proponuję sprawdzić wszystkie gumowe rurki z układu dolotowego i gumową podłogę pod przepustnicą.W KE jetronicu nie może być lewego powietrza bo to zakłóca pracę silnika. Za akumulatorem jest...
Srebrny przekaźnik nie ma nic do świecenia kontrolek, a kontrolka ładowania nie idzie przez żaden bezpiecznik, lecz bezpośrednio ze styku "15" stacyjki - zresztą przeważnie tak to się robiło w tych rocznikach w innych autach.
Witam wszystkich W moim W124 250D mam dokładnie ten sam problem, martwy obrotomierz i paląca się kontrolka ABS. Dokładnie tak jak piszecie odpowiedzialny jest za to srebrny przekaźnik z bezpiecznikiem za akumulatorem. Wymieniłem bezpiecznik 10A i wszystko wraca do normy ale tylko na moment. Bezpiecznik od razu się przepala. Domyślam się że pewnie mam...
Witam! Z tego co pamiętam zawór wolnych obr. jest zasilany "+" z przekaźnika przepięciowego (srebrny z bezpiecznikiem) a sterowany komputerem wtrysku.Ten schemat chyba trochę za stary jest.Aha,zapomniałem że do rzeczy-sprawdź wewnątrz ten przekaźnik,bardzo często na połączeniach lutowanych na płytce są "zimne luty".Zbadaj też instalację pomiędzy sterownikiem...
Jeżeli lampki migają razem, to oznacza to słabą baterię w pilocie. Jeżeli naprzemiennie - rzeczywiście oznacza to problem z immobilizerem. Lecz niekoniecznie musi to być jego niesprawność - w tym przypadku może być problem z zasilaniem (na co może wskazywać brak niektórych kontrolek "po zapłonie"). W takim przypadku założenie emulatora nie pomoże. Powodem...
I tu jest problem - bo masz niby wtrysk, a ten bezpiecznik jest od gaźnika. Jeżeli jest wtrysk, to dostaje prąd z bezpiecznika na "srebrnym przekaźniku" za akumulatorem. Może być tak, że bezpiecznik jest spalony lub "srebrny" nie dostarcza prądu (dlaczego - możesz poszukać na forum, bo to popularny temat) - wtedy cały wtrysk pracuje bez prądu i ssania...
Może pracuje w trybie awaryjnym, sprawdź za akumulatorem srebrny przekaźnik czy jest cały bezpiecznik pod klapką, a najlepiej rozbierz go i przelutuj całą płytkę gdyż mogą być zimne luty,a to jest stały objaw tych przekaźników.On ma związek z układem zasilania KE-Jet. Również może być uszkodzony czujnik temp. 50C znajdujący się w głowicy.
Jeżeli istotnie, ścieżki oporowe są wytarte, to można bez większego problemu suwaki przesunąć w miejsca nieuszkodzone. Może być problem ze zdobyciem samego potencjometru: w ASO występuje razem z całą przepustnicą. Koszt jest oczywiście odpowiedni :| P.S.: nie wierzę w tą diagnozę. Nastawnik wolnych obrotów został sprawdzony? Żeby potencjometr się zużył,...
250 20V Dopiero pochwaliłeś się że masz OM605, cały czas przyjmowałem że to zwykły OM602.. Sprawdzałeś słynny srebrny przekaźnik w okolicach akumulatora? Czasami trzeba poprawić w nim zimne luty, a odpowiada on m.in. za stabilizację obrotów biegu jałowego. A co do dwumasu - tu nie ma 100% informacji, generalnie OM605 w manualnej skrzyni powinien mieć...
Mam takie samo autko, nic tylko pogratulowac wyboru. Moje jest stety lub nie zagazowane. Pompa paliwa włącza się na parę sekund po przekręceniu stacyjki i dalej uruchamia podczas zapłonu, biorąc sygnał z rozrusznika (w fazie rozruchu). Jeśli w chwili rozruchu nie pracuje to radzę zerknąc na srebrny przekaźnik za akumulatorem umieszczony obok sterownika...
Sprawdź srebrny przekaźnik , za akumulatorem. Ma na sobie bezpiecznik , chyba 10A.
Pierwszy wynik po wpisaniu w google "ke-jetronic potencjometr" http://mb201-124.eu/topic/15528-ustawien... W końcu doszedłem czemu ten "mój" miał czasem fochy nie chciał palić, przekaźnik systemowy (ten srebrny przy akumulatorze) miał zimne luty. Na gazie ma dorobione odcięcie potencjometru. Nie wiem czy to dobre...
Niestety - trochę mało danych. Wypadnięcie rurki powoduje, że rozszczelnia się układ ssący za przepustnicą, co powoduje, że klapa przepływomierza otwiera się dopiero przy dużym przepływie powietrza - dlatego pali na zaciąg, i nie chce chodzić na wolnych obrotach. W tej chwili może być usterka zasilania elektroniki silnika: silnik zimny nie będzie miał...
Trochę zdziałałem ,generalnie auto póki zimne chodzi w miarę aczkolwiek po nagrzaniu powyżej 80 C ,samo sobie dokłada obrotów lub ich odejmuje lecz czasami chodzi dobrze , nie mogę rozwiązać zagadki że cały czas na wolnych obrotach auto pracuje nierówno czyli pierdzi z tyłu z rurki pryp pyryp pyryp pryp w koło na wesoło ,co może być tego powodem za...
Witam. Posiadam mercedesa 190 rocznik 1991, który miał do tej pory silnik 1.8. Niestety olej zaczął przedostawać się do płynu chłodniczego, co skłoniło mnie do zmiany silnika. Kupiłem silnik o pojemności 2.3 od mercedesa w124 (wersja 982 z pompą nivo). Przełożyłem go razem z oryginalnym "komputerem" i silnik odpala, jednak mam problem z wolnymi obrotami,...
Rozpiska przewodów była na forum. Sprawdź bezpiecznik na "srebrnym przekazniku" za akumulatorem.
W tym aucie żaden skaner nie pomoże - tylko na piechote. Jeżeli jest prawda, ze świeci CALY czas po włączeniu zaplonu i odpaleniu silnika - to należy zacząć od srebrnego przekaznika przepieciowego za akumulatorem. Było - poszukaj.
Na poczatek sprawdz czy nie ma zimnich lutów w głównym przekazniku zasilającym ABS (srebrna kostka umieszczona za akumulatorem obok sterownika ABS) jesli uwazasz ze ma to związek z temperaturą.
Witam. Nie wiem czy to będzie odpowiedni dział, jeśli nie to proszę o przeniesienie. Robię swap silnika OM602 z mercedesa do uaza. Muszę teraz jakoś uzbroić elektrykę i proszę was o pomoc. Mam pompę z elektrycznym sterowaniem biegu jałowego, wiec trzeba podłączyć to pod komputer EGR i srebrny przekaźnik który mam. Znam podstawy elektryki więc takie...
Witam mam problem z moim mb w124 2.3ce mianowicie auto czy na postoju czy podczas jazdy trzeba dodawać gazu po milimetrze gdy doda się normalnie to szarpie kicha przerywa jak odpuści się gaz prawie do zera to nabiera prędkości. Wymienione wtryski guma pod klapom potencjometr klapy filtr paliwa .świece przewody kopulka palec i nadal to samo przekaźnik...
Witam! Sprzedam: - trójkąt ostrzegawczy W124/W201 w klapę - sedan 25zł - NOWA, nieużywana poduszka silnika Topran 400 247 Numery OE: 201 240 39 17 124 240 16 17 Strona lewa lub prawa. Skrzynia manualna. Każda wersja silnikowa. Nie pasuje do taxi. Cena 65zł http://obrazki.elektroda.pl/1151757600_1... - pompka centralnego zamka z wtyczkami...
Witam mam problem z moim mb, auto po odpaleniu i nie dodaniu gazu zgaśnie po 2-3 sek, słychać taki pstryk i gaśnie. Gdy dodam gazu to pracuje ale utrzymuje obroty rzędu 400-500. Auto miało wymieniany kalosz i po tej operacji zaczęły się te cyrki, wcześniej samochód nie miał siły v-max 90km/h a przyspieszenie słabe. kopułka, palec świece i przewody wymienione...
srebrny przekaźnik mercedes mercedes srebrny przekaźnik mercedes przekaźniki
aktualizacja modemu iveco daily problemy klimatyzacja pralka samsung zamek
electrolux ew8tn3372p politechnika łódzka
Automatyka do kotła podłogowego Protherm – wybór regulatora eBUS, sensoHOME, VRC 720, MiGo Link Wymiary idlera do magnetofonu Unitra ZRK M9115 – rozmiary, zamienniki, regeneracja