mały przycisk monostabilny ukryty Dawno temu, w polonezie caro (benzyna, zapłon rozdzielaczowy) zastosowałem ukryty w okolicy cięgna ssania wyłącznik bistabilny zwierający styki przerywacza. Rozrusznik kręcił do padnięcia akumulatora, a silnik nie zagadał.
Witam mam problem z automatycznym ssaniem w golfie 2 91r silnik 1,6 chodzi o to iz sterowane jest elektromagnesem i nie chce sie właczac:!: z wstepnych ogledzin wyszło na to ze nie dochodzi napiecie do elektromagnesu który steruje tym ssaniem gdzie szukac przyczyny moze jakis przekaznik lub czujnik szwankuje co o tym sadzicie
Witam Problem jest nietypowy w golfie strzelił rozrząd i został zmieniony słupek na taki sam o takim samym oznaczeniu do momentu zerwania w aucie nic się nie działo. Dodam jeszcze że auto trochę stało pod chmurką zanim dostało nowe serce Po wymianie silnika zaczęły się problemy auto na ssaniu jak jest zimny chodzi w miarę dobrze czasem trzyma idealnie...
Witam kolegę! Podstawka nie musi buć jakiejś wyszukanej firmy bo to nie ma żadnego znaczenia. Jest to po prostu zwykła twarda guma. Trza wymienić bo stara twardnieje, kruszy się i w końcu przepuszcza, w końcu działa na nią paliwo temperatura itp, a golfy jak by nie bylo są juz leciwe. Kup podstawkę i wkręć prawidłowo dysze. Zobacz jeszcze przy okazji...
Masz racje goldwinger !!! To na pewno czujnik temperatury.Mialem takie same objawy w Golfie 3 1,8 Monowtrysk.Wystarczy podlaczyc miernik i bedzie wiadomo.W moim Golfie walniety byl wlasnie ten miernik.Wymienilem go i jest ok Pozdrowka Mac
Mam problem z odpalaniem na zimnym silniku tzn. nie mam ssania i jedyne co zrobię to rozładuje akumulator. Na ciepłym odpala bez problemu. Prawdopodobnie za ssanie w golfie II z gaźnikiem Pierburg 2EE odpowiada czujnik temperatury (niebieski). Wyciągnąłem go dziś i sprawdziłem podpinając miernik pod piny i wogólę zero reakcji na ciepło. Gdy jest w samochodzie...
na początku strasznie go zalewało, nieróno chodził,kopcił przy tym jak stary diesel.po rozebraniu okazało się, że podstawa jest do wymiany(popękała guma).po wymianie podstawy i jako takiej regulacji chodzi lepiej,przynajmniej nie kopci i jakby nabrał mocy.Tylko jego obroty są za wysokie, jakl się nagrzeje nie spadną ponizej 1200, no i ssanie też dziwnie...
Ja miałem podobny problem, dodatkowo nie było ssania w Golfie 1.6 AEE. Czyszczenie przepustnicy i jej adaptacja niewiele pomagały. Zdjąłem plastikową osłonę z przepustnicy i wyczyściłem styki czujnika położenia przepustnicy. Autko jak nowe. Adaptację zrobiłem sobie sam tzw. twardy reset komputera. Rano na zimnym silniku zdjąłem klemę "+" na godzinkę,...
przepraszam.. jedno 0 za dużo.. że to aż wina pompy będzie że to ssanie się nie załącza ? ja tak się zastanawiałem nad tym czymś do czego biegną przewodziki od tego ssania zastanawiałem się czy to mogło by być uszkodzone tylko co to jest ? po lewej stronie schowane tak deko niżej są tam jakieś przewody elektryczne i ten wężyk od ssania... bez składu...
Oki dzisiaj sprawdze czujniki, słuchajcie ostatnio zauwazylem ze wogole nie dziala mi silniczek krokowy, nie mam ssania autowatycznego, mozliwe ze panowie przy zakladaniu gazu coś mi skopali? jaki sprawdzić czysilnik jest sprawny?
witam. Sprawdz czy przepustnica nie ma luzu i przewody od podcisnień. Dodano po 5 a ta klapka to jak dobrze pamiętam to jest od ssania i na zimnym silniku powinna być zamknięta i wraz z nagrzewaniem się silnika powinna się otwierać.
Witaj. Kolego zobacz czy nie ma gdzieś bocznego ssania powietrza na filtrze i najlepiej wymień filtr na nowy.Powinno szybko pomóc. Tą samą sytuacje miał mój znajomy. Po tych czynnościach pomogło.Mówi ze teraz najmniej mu pali od kiedy kupił samochód. Zrób to samo.Zacznij od podstaw najpierw a pozniej baw sie i kombinuj. GWARANTUJE Pozdrawiam
Jeśli myslimy o tym samym czujniku to jest to czujnik od temperatury która pokazuje ci wskaźnik w samochodzie i druga ważniejsza funkcje jaka spelnia to jest on odpowiedzialny za wlaczanie ssania w czasie kiedy silnik jest zimny. Ja meczylem sie przez dwa miesiace. Poprostu silnik trudniej zapalał ale najgorsze bylo jak po uruchomieniu zimnego silnika...
W częściach zamiennych widnieje to cudo jako czujnik ssania, wspomaga rozruch zimnego silnika
Od ssania jest niebieski czujnik. Sprawdź silnik krokowy.
Przerwa 0.4 mm.Ssanie ustawia się na zimnym silniku tak aby przepustnica ssania była prawie zamknięta, następnie na rozgrzanym sprawdzić wyłączenie ssania.Ustawienie zapłonu -lampą,O to GMP tłoka
http://obrazki.elektroda.pl/3164288600_1... [img] Podstawowa regulacja to taka że obracając ssawkę ustawiasz temperaturę włączenia/wyłączenia ssania . Możliwe też że pękła Ci sprężyna bimetaliczna w ssawce.
A może to być coś z ssaniem ze się zaciol i śmiga ciągle na ssaniu?
jeśli miał byś uszkodzony zawór ssania tak by właśnie było na gazie i na benzynie
Samochód na gaźniku? Jeśli tak sprawdź układ automatycznego ssania....
Może i bym to sprawdził ale co to znaczy "jeża ssania"?
Jeśli nic nie robiłeś i tak się zaczeło dziać to szybciutko trzeba kółeczko rozrządu na wale sprawdzić bo za chwile autko nie pojedzie wcale.
Ja bym założył Lekr od Favoritki 1.3, to samo co Pierburg, tylko maksymalnie uproszczony. Będzie ci pasował bez żadnych przeróbek do kolektora, pod filtr powietrza i mikser zostanie ten sam. Gaźnik kosztuje grosze i są tanie części - do kapitalnego remontu trzeba kupić uszczelkę komory i dwie membrany, jedną od pompki przyspieszającej, a drugą od zaworu...
Witam mam ten sam problem, a mianowicie brak automatycznego ssania. Golf 3 93r. 1,6 +gaz, wtrysk jednopunkt. Samochód po odpaleniu gaśnie jak jest zimny, jak się rozgrzeje to już lepiej, ciężko też ustawić obroty gdyż nie mam obrotomierza. Coś mam nie tak chyba ze wskaźnikiem od temperatury nawet nie drgnie, nawet gdy samochód już ciepły ciągle nic....
A jak z tą pompką od golfa? Siła ssania jest dokładnie taka jak trzeba? Bez żadnych modyfikacji nie wciąga padów anie nie jest zbyt słaba?
Jeżeli to jest ten z dwoma pinami, to na 90% uszkodzony, bo już na zimnym silniku ma zaledwie 36 ohm, czyli zdecydowanie nie tyle, ile pisałeś wcześniej. jeżeli jest taka rezystancja to nie jest to wina tego czujnika auto by źle odpalało na zimnym bo nie byłoby ssania przy takiej rezystancji ssanie powinno być wyłączone
Błąd związany z sondą oczywiście jest spowodowany błędną emulacją odpowiedzi sondy po stronie komputerka gazowego. Spalanie może być spowodowane działaniem silnika w trybie awaryjnym. Łapał błędy więc spalanie może być na takim poziomie. Ja bym na początku obstawiał czujnik temperatury na co może wskazywać poziom spalania (samochód cały czas chodził...
sprawdz może czujnik temperatury silnika .jażeli jestuszkodzony to może mu się "wydawać" ze jest rozgrzany i nie załancz ssania.
zapłon na znaki,a początek wtrysku na słuch,wiem że powinno zegar się wkręcać w pompę ale nie posiadam takiego,pompa prawie na maks jest skierowana do silnika,jak daje do siebie(w stronę maski) to silnik słabo się wkręca i ma taki dzwięk klekot mocny),zapomniałem wcześniej nap pompę wsadziłem od turbo do zwykłego diesla,w starej objaw-brak ssania
Luzujesz pół obrotu nakrętkę przewodu na wtrysku i w czasie kręcenia przy odpowietrzonej pompie paliwo tryska co najmniej na pól metra , jeżeli tylko moczy to coś z pompą . Do regulacji początku wtrysku musisz wyposażyć się w czujnik zegarowy z odpowiednim adapterem i regulować zgodnie z kodem silnika i numerami pompy , tak ustawione musi dobrze pracować...
Witam mam problem z moim samochodem Golf VII 1.6 tdi 2016 ponieważ po uruchomieniu i ruszeniu włączają się wentylatory obrotomierz pokazuje 1000 obrotów tak jakby silnik pracuje na ssaniu. Po diagnostyce komputerowej pokazuje tylko jeden błąd EGR czy to może być od tego ? Dzięki za odpowiedź
W elektronicznych układach wtryskowych nie ma takiego czegoś jak ssanie. Ssanie jest w gaźnikach.
Ecotronic system -czujnik temperatury.
mam pytanie odnosnie ssania w tym golfie, które czujniki są odpowiedzialne za sterowaniem obrotami gdy silnik jest zimny?
Kup zestaw "HP102 855" za 10zł i drążek od biegów będzie działał jak nowy. Najgorsze tylko że wydech trzeba rozpinać do wymiany. Buczenie siłownika od ssania to normalne w tym modelu. Rozrusznik to w moich okolicach koszt 150zł za regenerowany z gwarancją.
Radziłbym zacząć od kontroli szczelności wszystkich przewodów podciśnieniowych korzystając z wlepki na pasie przednim albo stąd http://www.ruddies.business.t-online.de/... A następnie sprawdzić działanie siłownika pull down, chodzi o to czy nie ma pękniętej membrany co zaburza działanie ssania. Nr 72 z pierwszego obrazka na stronie...
nie jestem pewien ale mysle ze tam jest jakas regulacja tego ssania, musisz popatrzec
bo niemam ssania tzn jest ale sie nie chowa ten bolec i mam wysokie obroty caly czas To w końcu jest ssanie czy go nie ma?
jakby tak troszke jaśniej z tym ssaniem to byłoby super:)
zdejm filter-pod nim znajdziesz przepustnicę wstępną, odpal na zimnym silniku-powinna się przymknąć. Jeśli nie to zobacz czy daje się ją zamknąć ręką przy włączonym zapłonie i zgaszonym silniku- jeśli nie stawia oporu i nic nie bzyczy znaczy że padł nastawnik(silnik) tejże przepustnicy. Jeśli silnik działa to odepnij ten czujnik temperatury, którego...
Jeśli to gażnik Pierburg to trzeba zdjąć obudowę filtra powietrza i tam przy gażniku po lewj stronie jest obudowa sterowania ssania(półkula) przykęcona 3 śrubkami z łbem na krzyżak.Trzeba je poluzować i po naciśnięciu gazu, obracając tą półkulą w prawa zmniejsza się zamknięcie przepustnicy ssania.
Mikser jest utkany pod obudową filtra, jak w SPI - nad przepustnicą. To I/II generacja. Powiem że dość odważnie, biorąc pod uwagę plastikowy kolektor. Poszukałbym dziury teraz. Ew. popatrzył we wskazania czujnika MAP. no, prawie, bo w tym sterowniku jest dość specyficzny algorytm "ssania A cóż tam takiego specyficznego? Oprócz przepustnicy zintegrowanej...
Witam, mam golfa 2 1.6 TD , kod silnika JR, ssanie ręczne. Problem polega na tym że świece żarowe grzeją mi tylko i wyłącznie na zimnym silniku. Wtedy wysuwam wajchę od ssania i pięknie odpala ale np. jak sie nagrzeje i postoi np. 20 min i odpalam latem bez ręcznego to świece się nie palą. Jak wysunę dźwignie ssania to lepiej zapala. Nigdy wcześniej...
Możliwe, że padł czujnik temperatury oleju. Kiedy auto jest zimne bierze więcej paliwa. Jest tak jakby na ssaniu bez przerwy.
a może zapowietrzony układ chłodzenia lub zatkana rurka doprowadzająca płyn do "automatycznego ssania"
Nie ma szans żeby przez dziure w IC woda sie dostała tam jest ciśnienie a nie podciśnienie ...a miałeś wskaźnik kiedyś podpięty do TD?? ja miałem i są momenty SSANIA w układzie intercoolera...
Witam mam problem z vw golf II 1.3 gażnik na ssaniu pojawiają się duże wahania obrotów od 1500 do2400 tys. czy ktoś wie na czym polega problem?po nagrzaniu silnika sa stałe ok 900
Na moje to ta pompka ma za małe ciśnienie ssania, albo masz gdzieś dziurę.
Dziekuje bardzo za pomoc;) jednak mimo wymiany problem pozostał bez zmian... sprawdzałem i naprawiłem przewody od podcisnienia ale tez nie pomogło...
Usterka wskazuje na zubożenie mieszanki, wadliwie funkcjonuje układ urządzenia rozruchowego. Sprawdź, czy przepustnica ssania się zamyka. Jeżeli nie, to należy wymienić zespół sprężyny bimetalowej, jeżeli tak - prawdopodobnie gaźnik wymaga czyszczenia i regulacji, ponieważ dysza układu ssania nie wzbogaca mieszanki.
siła ssania gaśnie ssania punto ssania
pompka webasto benzyna odkamieniacz junkers philips obudowa
tester wtryskiwaczy tester wtryskiwaczy
Synchronizacja telewizora z routerem na kartę SIM Epson L3251 drukuje na zielono - brak brązowego i różowego