Ssanie było w gaźnikach . I kropka. Jak jest sterowanie elektroniczne jest wzbogacanie mieszanki i regulacja biegu jałowego.
Stary temat ale może się komuś przyda. Takie ssanie się rozkręca (kręcimy trzymając ten człon z uszczelką co wchodzi do gaźnika - tam jest gwint z kapką kleju więc na początku jest ciężko), i mamy sprężynę, element termo-rozszerzalny i pastylkę, która się nagrzewa pod wpływem prądu. Pastylka będzie pokryta nalotem - wystarczy go zeskrobać i poskładać...
Skuter poszedł do serwisu, wymienione ssanie elektroniczne - teraz pali na dotyk.
To jest dwusuw, nie ma zaworów, przejechane ma dopiero 3 tys. I on sam nie gaśnie, tylko jak jest ciepły, sam go zgaszę i wtedy bardzo długo kręci ale odpali. Ssanie ma elektroniczne i też to podejrzewałem, ale jak je odłączę jest to samo. Pytanie: tym ssaniem steruje moduł? Czy jak ono się włącza? Na jakiej zasadzie? Bo to że na zimnym to wiem, tylko...
Temat trochę stary ale to chyba ważne. Ssanie w Tico nie jest elektroniczne tylko oparte jest na elemencie woskowym który rozszerza się wraz ze wzrostem temperatury płynu chłodzącego i powoduje zmniejszanie obrotów silnika.
Linka gazu się nie zacina Ssanie jest elektroniczne Wyczytałem coś o membranach, między gaźnikiem a cylindrem i zastanawiam się czy to nie wina membrany bo objawy są podobne, dzisiaj zauważyłem że z filtra powietrza poleciało parę kropel paliwa
Witam Mam rzeczony gaźnik w moim 16 letnim golfie którego kupiłem w kwietniu. Wszystko było ok, dopóki.. Pewnego ranka zorientowałem się że pedał gazu łapie dopiero od połowy skoku. Chyba pogarszało się stopniowo bo nie zauważyłem bystro tylko od kilku dni coś mi "nie pasowało" Naciągnąłem linkę przy gaźniku cofając pancerz na ostatnią zapadkę - teraz...
ssanie mam elektroniczne
ta iglica bardzo powolutku sie przesuwa i praktycznie nie zauważalnie. zmierz suwmiarką wysuniecie jej i podłącz ja pod 12 V DC co chwila mierząc wysuniecie. jak wykrecisz te elektroniczne ssanie to odpali i chodzi?? jesli tak to zaczekaj az zgasnie wykrec swiece pewnie bedzie mokra zaleje sie. Wtedy masz odpowiedz.
niewiem sprawdzę dopiero jutro. jeszcze jedno pytanie ssanie mam elektroniczne czym jest ono sterowane znaczy się czy przypadkiem z czujnika wody czy z kądś tak
Czyli jednak brać Fiata? Kurde, żeby tylko tyle nie palił to by było elegancko. U kolegi który pisał wyżej palił tyle ze względu na krótkie dystanse jakie pokonywał, a jak wiadomo ssanie elektroniczne swoje wciągnie, myślę że na dłuższych dystansach te auto spali mniej, w końcu to nowszy konstrukcyjnie silniczek niż w oplu.
Tak to silnik 4t. Jutro jeszcze raz zdemontuje gaznik, przedmucham co sie da kompresorem i zobaczymy. Paliwo na 100% jest dobrej jakosci, przewody oraz kranik z podcisniem tez ok. Idzie jakos na sucho sprawdzic elektroniczne ssanie ? Dodano po 19 Tak to silnik 4t. Jutro jeszcze raz zdemontuje gaznik, przedmucham co sie da kompresorem i zobaczymy. Paliwo...
jakie on ma ssanie automat czy ręczne Ssanie to ma elektroniczne za pomocą czujnika temperatury,którego własnie 3 dni temu zmieniłem na nowy , czujnik który http://obrazki.elektroda.net/44_12668410... wymieniłem zaznaczam na fotce kolorem czerwonym
aha dobrze wiedziec a mam pytnaie co do tego odpalania czy ta wersja i model tak stary mzoe miec elektroniczne ssanie ktore nie włacza sie podczas gdy ma zam ało energi ??
dokładnie co SZTOMEL napisał,ma taką samą pompę w aaz golf3 1,9td,jest to pól z elektronizowna pompa,początku wtrysku nie ust już za pomocą zegara który wkręcasz w pompę Dodano po 2 1,6 a 1,9 to te same pompy,mogą róznić się elektryka,niektóre mają ssanie elektroniczne zalężne od temp ,wtedy wył się ,a te stare mają dżwignię od ssania(zasobnika) Dodano...
Witam. Mam poloneza na gaz. Jest ono "ręczne" tzn albo sobie jezdze i zapalam non stop na gazie lub na benzynie. (nie potrzebuje wogole PB) Ale ostatnio odkryłem, że zapalając go na gazie ma wolne obroty i gaśnie to wyciągłem ssanie z benzyny i ładnie równiutko chodzi. Ale jak to jest możliwe skoro jest przełączony na LPG ?? LPG tez ma swoje ssanie...
Mam też taki problem ze ssaniem,Mechanicznie niby wszystko jest ok,ale ssania nie ma.Wyciągałem go już chyba 5 razy czyściłem wszystkie dysze i nic sie nie poprawia.Czy jest tam jakieś elektroniczne sterowanie?
Mam taką samą primerę jak Ty, czyli 1,6 na elektronicznym gaźniku Hitachi i niedawno założyłem instalację gazową z butlą w kole za cenę 1100zł i ta instalacja wystarcza na prawidłowe działanie tego silnika. Kolega zrobił już 70 tyś takim samym autem i z tą samą instalacją i nie ma żadnych problemów nawet zimą. Ja do dzisiejszego dnia zapalam na gazie...
Witam otóż chodzi o Zafirę 2003 silnik 2.0 dti z pompą psg16 i mam podobny problem co wyżej opisywany czyli czasami jest oki a czasami nie i tak na zimnym po odpaleniu obr.jałowe trzyma w liściu a jak doda się gazu(powowli jest wtedy reakcja z opóźnieniem) i trzyma się pedała na jednym poziomie np. tak na ok 1500 to obroty szarpią są nierówne tak jakby...
Pragnę przypomnieć iż nie jest to mój pomysł na obniżenie zużycia paliwa,nie czuje się też jakimś domorosłym mechanikiem jak nazwał mnie kolega kortyleski . Jest to przypomnienie wąskiego wycinka cyklu pracy jednostki napędowej,przez który w początkowej fazie przechodzi każdy ze znanych mi silników benzynowych,na który nie mamy obecnie wpływu,ponieważ...
Mialem Polo i Golfa, być może sie uparleś ale wiem co mówie, Golf jest precyzyjniej wykonany, na przebieg nie patrz, choć byś kupil Golfa TDI z dwukrotnie większym przebiegiem to i tak sie nim dłuuuugo nacieszysz, polo jest wysokie na kołach, na zakrętach miałem wrażenie że sie przewróci na bok, wykonanie wnętrza bez porównania, prezentacja także, MIałem...
Spokojnie kolego, internet kłamie :) Wszytko się zgadza i gra, ale w takim razie po co on w ogóle jest skoro po złączeniu kabelków i tak ssanie samo się wyłącza po pewnym czasie? I byłbym wdzięczny za odpowiedź na drugie pytanie. Istnieją dwa elementy elektroniczne do których jest doprowadzona spora ilość kabli: 1. Znajduje się przy bocznej ściance...
Świece wymieniłem trzy, filtry nowe. Wczoraj wymieniłem membranę wraz z iglicą, jest jeszcze gorzej. Czy może to być wina membrany? (ssanie elektroniczne)
Peugeot elystar 50 gaśnie po dodaniu gazu. Gaźnik czyszczony 2 razy. Filtr powietrza wyczyszczony. Gdy jest podłączone ssanie elektroniczne, to działa normalnie ale po chwili znowu gaśnie na wysokich obrotach. Odłączyłem ssanie I działa normalnie. Co to może być? Dodano po 3 Kupiłem nowe ssanie. Dziala lepiej, lepiej pali. Skręca się na obroty, ale...
No to w sumie masz odpowiedź. Układ recyrkulaci to pnumatyczny zawór przy chłodnicy spalin i elektroniczny przy kolektor ze ssącym. Wydzieraj ten drugi. Możesz go jeszcze sprawdzić vagiem. Sprawdź, czy dobrze reaguje. Egr powinien być otwarty na jałowym, natomiast po dodaniu gazu zamyka się. Zamyka się rownież po minucie bezczynności na jałowym. Jeśli...
a mam takie jeszcze pytanko, czy to zaznaczone na obrazku to jest elektroniczne ssanie?? [img] http://obrazki.elektroda.net/92_12157203... [/img] jak tak to czy ten zawór podnosi "igliczkę" po podłączeniu go do 12V
To służy do wzbogacania mieszanki, gdy silnik jest zimny(ssanie), można zamienić gaźnik na zwykły, ale i ten bez podpiętego ssania powinien dać się podregulować. Dodano po 1 Jeszcze jedno, jak stał tak długo nie odpalany, to najlepiej wyczyścić gaźnik.
P1335 albo uszkodzona zawór egr ale występuje z całym kolektorem ssącym, można kupić samą część elektroniczną. Można spróbować zrobić adaptacje, lub sprawdzić wizke przewodów.
gondoljerzy dzięki za konkretną odpowiedź, nawet nie wiesz ile się naszukałem i dopiero część informacji zdołałem uzyskać (przez google). O ile dobrze się orientuję, to elektrozawór jest następcą regulacji podciśnieniowej. Kiedyś wydawało mi się że to podciśnienie reguluje dawkę gazu, ale dzisiaj dowiedziałem się że tylko włącza dopływ gazu jak silnik...
Problem rozwiązany, auto odzyskało moc. Pęknięty był cienki wężyk idący od kolektora ssącego do czujnika elektronicznego z dwoma kablami zamontowanego na podszybiu.
Ssanie jest na linkę czy elektroniczne? Jeszcze przejrzałbym gaźnik, bo czasami mogła się po prostu dysza odkręcić.
Jeśli to Z12XEP to przyjrzałbym się układowi zmiennej długości kolektora ssącego (przesłony) i EGR który jest elektroniczny i dość usterkowy ale nie wymieniaj na siłę , EGR można wyczyścić o ile jeszcze działa ale wiedz że jest chłodzony cieczą i żeby go wymontować trzeba upuścić płynu chłodzącego. Inna sprawa to awarie sterowników które nie mają lekkiego...
W elektronicznych układach wtryskowych nie ma takiego czegoś jak ssanie. Ssanie jest w gaźnikach.
ok sprawdze to, i jeszcze jedno: w skuterze jest załączone cały czas elektroniczne ssanie. Nawet gdy stacyjka jest wyłączona. Dodano po 49 Jaką oporność, mierząc ten czujnik powinien mieć?? Dodano po 1 Zmierzłem rezystancje tego czujnika i w każdym miejscu po delikatnym okręceniu wałem jest inna rezystancja. Spadająca nawet do 1ohm.
Stek bzdur. Nie ma czegoś takiego jak "ssanie" w silniku z wielopunktowym, elektronicznym wtryskiem paliwa.Skoro auto zapala i jedzie, to czego więcej trzeba? Proponuję zadbać o nie na początek. Wymienić świece, sprawdzić stan pompy paliwa (dokładnie zmierzyć ciśnienie na magistrali), odczytać parametry sterownika na zimno, bez odpalania.
eagle rulez :D - przyjemny i bardzo prosty ssac i dzialac ;P
Ale zaraz... Silnik 90 KM wyposażono w soft-turbo bez sterowania elektronicznego. Tam nie ma elektrozaworu sterującego turbo i czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym. Były one stosowane w mocniejszych silnikach.
Witam. Jak w tytule. Kupię płytkę elektroniczną do Zelmera Solaris Twix o numerze 5000.3315 do typów odkurzaczy 5500.3. Posiadają one pilota w rączce węża ssącego regulującego zdalnie siłę ciągu silnika. http://obrazki.elektroda.pl/8115907600_1... http://obrazki.elektroda.pl/9230070400_1...
Jeszcze by wypadało podregulować zawory i sprawdzić kompresję. Zapłon elektroniczny to trzy rzeczy: bezstykowy aparat zapłonowy, moduł zapłonowy i wysokoprądowa cewka zapłonowa. Cewka zapłonowa do „platynek” powinna mieć ok 3-4 omy na uzwojeniu niskonapięciowym, wysokoprądowa ok 0.9 oma. Założenie cewki wysokoprądowej do platynek spowoduje...
Na obd2 nic konkretnego nie znalazłem. Jeśli ma ktoś coś konkretnego do powiedzenia na temat ssania w M40 będę niezmiernie wdzięczny. Jakieś problemy z czytaniem ?Proszę przeczytać post powyżej - w układach elektronicznego wtrysku paliwa NIE MA żadnego ssania.Wątek zamykam.
Witam, na początek chce zapytać czy ta przepustnica którą wymienili w serwisie jest elektroniczna ,czy mechaniczna sterowana podciśnieniem? Błędy podane mają opisy:1282 Zawór przełączeniowy klapy kolektora ssącego-N239 i 19559-Silnik klapy kolektora ssącego-V157 uszkodzony.Ten drugi mówi o klapie elektronicznej, czym zresztą sugerowali się mechanicy.Problem...
Są dwa rodzaje reduktorów - starsze są sterowane podciśnieniowo, nowsze nie posiadają tej wewnętrznej membrany, ponieważ steruje nimi umieszczony na zewnątrz obudowy elektrozawór. Sterowanie to ma za zadanie włączanie i wyłączanie reduktora, w zależności od tego, czy silnik pracuje, czy nie. W starszych typach (pneumatycznych) do reduktora dochodził...
Tam raczej nie ma nic elektronicznego poza ssaniem bo przecież chyba dalej jest linka od gazu , zgłupiałem teraz a nie chce mi się iść do garażu o tej porze ale wydaje mi sie że do gazu dalej jest linka a jedynie ssanie jest elektryczne .
Ssanie półautomatyczne - to chyba gaźnik elektroniczny Aisan, polecem poszukanie tematów o tym gaźniku na elektrodzie, np. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... i inne Warto zacząć od gruntownego przeglądu obwodu gaźnika (stan wężyków !!!) oraz od poczytania opisu zasady działania tego gaźnika.
O to nawet czujnik ssania istnieje, jak i ssanie działa 3 minuty w silniku ze sterowaniem elektronicznym. Czego to się można dowiedzieć na elektroda.pl...
Wyslij mi maila na matador(at)poczta.fm z adresem email to wysle Ci ksiazke "Sam naprawiam Ford Escort" tam jest wszystko opisane. A tobie zapewne jest chodzi o czujnik zasysanego powietrza ktory jest wkrecony w kolektor dolotowy. "Czujnik ciśnienia zasysanego powietrza jest umieszczony w przedziale silnika przy gnieździe mocowania prawej kolumny zawieszenia...
W momeńcie zassania-ściągam węża przy ssącym i wraca do swoich wolnych obrotów,przestaje kopcić.To nie klapka(po za tym elektroniczna)
Witam! Bezpiecznik termiczny jako element o działaniu jednorazowym wyłączy silnik przy określonej temperaturze uzwojeń stojana (gdyż tylko tam należało by go zamontować). Potem należy go wymienić. Pozostaje do ustalenia przy jakiej temperaturze ma zadziałać i wytrzymałość prądowa (moc silników odkurzaczy 1000 do 1500W). Lepsze były by termostaty bimetaliczne...
Proszę o pomoc. Maluch ELX ma zapłon elektroniczny. Czasami przy zimnym silniku mocno strzeli przy zapalaniu. Strzela chyba w tłumik. Jak zapali pracuje prawidłowo z małym wyjątkiem. Sporadycznie jak jadę na wysokich obrotach i zdejmę nogę z gazu a potem dodam gazu to strzela w tłumik. Jaka diagnoza? Myślę że trzeba skorygować zapłon gdyż coś się rozstroiło....
Cześć wszystkim Sprowadziłem samochód z US z niesprawnym silnikiem. Jest w nim jakiś problem z wałkami rozrządu, wydaje mi się że to bardziej od strony elektronicznej, ponieważ na komputerze cały czas pokazuje że wałek ssący jest obrócony o 90° i przez to nie można odpalić silnika. Co ciekawe, jeśli wypnie się czujnik wałka wydechowego, motor normalnie...
Tak a jak jest silnik zimny i sonda nie pracuje dawka paliwa jest większa niż po zagrzaniu silnika do temperatury pracy właśnie na podstawie czujnika temperatury. Także będę się upierał że temperatura raczej nie ma za dużego wpływu na kąt wyprzedzenia zapłonu , chodź kto wie. Jak już to czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym ma więcej do powiedzenia.
Zawory wyregulowane. Ssące 0.20mm, wydechowe 0,25mm. Jest to Fiacik z zapłonem elektronicznym (rok produkcji 1998) więc aparatu zapłonowego nie posiada... :(
Próbowałeś zmieniać miejsce zamocowania czujnika TZR przed i za regeneracyjny? Podobnie z miejscem (godzinowym) po obwodzie samej rury ssącej. Kiedyś kombinowałem ze zmianą i tak jak teraz było najlepiej. Grzanie CWU 49/43,5*C Moc grzewcza 8,6kW ssanie 4bary Tłoczenie22bary prąd na środkowej fazie (średnia)5,2A Temperatura gazu przed skraplaczem 72*C...
ciśnienie paliwa ma prawie 1.5 bara Ta, na pewno. Silniczek krokowy jest czy jak ktoś mówi regulator biegu jałowego , jest sprawny. A jak go sprawdziłeś? Ale jakieś ssanie czy coś takiego musi być żeby na mrozie lepiej odpalil Bzdura. Silniki z elektronicznym wtryskiem nie mają czegoś takiego jak "ssanie". Jak chcesz naprawić coś, co nie wiesz nawet...
ten zielony kabelek, który idzie do aparatu Rozumiem że masz tam ten elektroniczny moduł zapłonowy. Swego czasu o tym kabelku był program ,,Usterka '' Pękała miedż w środku a igielit wizualnie cały . Palił jak chciał , jechał skokami w zależności jak zadziałał regulator podciśnieniowy . Wymontować i omomierzem sprawdzić naciągając kabelki.
Alternator trójfazowy nie ma znaczenia w którą stronę się obraca, w przypadku prądnicy - owszem. Krzywkę przerywacza należałoby wykonać nową, ze względu na łagodny kształt progu na którym rozwierać się będą styki przerywacza w kierunku przeciwnym. Zapłon elektroniczny to zupełnie inna dyskusja. Silnik pracujący w przeciwnym kierunku będzie przekazywać...
Można powiedzieć, że wymieniłeś prawie wszystko co powoduje taką sterkę. Zapomniałeś o najważniejszym elemencie - czujnik temperatury silnika (pamiętaj, że są dwa - jeden od silnika do komputera, drugi na wskazania do zegarów). Zastępuje dawne ssanie.
No witam po raz kolejny :) Słuchajcie jest coś w moim maluszku co mi spokoju nie daje. Ostatnio mechanik zmieniał mi gaźnik (miałem luzy na przepustnicy i gasł mi na wolnych obrotach). Mój maluch z 91 miał gaźnik z elektroniczną dyszą wolnych obrotów. Mechanik założył mi normalny gaźnik bez tej dyszy elektronicznej. No i teraz... 1. Podnoszę dźwignie...
Dowiedziałem się, że właśnie ten IMRC (aktuator klap kolektora ssącego), w tej nowszej jest elektroniczny (sterowany przez ECU), a w starszej na podciśnienie. Ale podobno cały dolny kolektor dolotowy przekłada się tylko ze starszej wersji i jeśli chodzi o spasowanie, podobno wszystko się zgrywa (gdybym się mylił proszę o sprostowanie mnie). Cały moduł...
bez wałka rozrządu, Każdy zawór jest oddzielnie elektroniczno-hydraulicznie sterowany. Takie rozwiązanie stosuje już od paru ładnych lat Fiat w rodzinie silników MultiAir. Jednak tylko po stronie ssącej. I nie jest to bezawaryjne ;)
Musisz wiedzieć że oznaczenie 2E nie mówi dokładnie jaki to gażnik. 2E3 najprostszy ,ssanie automatyczne .2E2 ,ssanie automatyczne plus termik obrotów ssania ,plus podciśnieniowy nastawnik przepustnicy. 2EE gażnik elektroniczny.Na każdym będzie tylko napis 2E.Po tym opisie będzisz wiedzał do jakiego masz szukać schematów .
Jeszcze wartałoby sprawdzić odstęp elektrod na świecach, czy na pewno jest 0.7 mm. Wraz ze wzrostem obrotów spada energia iskry i odpowiednia przerwa jest istotna. Oraz właściwe świece. Proponowałbym modyfikację instalacji zapłonowej i przerobienie jej na bezstykową. Oczywiscie nie należy wyrzucać starych elementów aby móc powrócić do oryginału. To...
Jeszcze jedno przyszło mi na myśl,redyktor masz podciśnieniowy czy elektroniczny?jeśli podciśnieniowy to sprawdz czy nie spadł przewód idący od redukrota do kolektora ssącego.
Witam wszystkich. Mam problem z moim dieslem. Golf 3 silnik 1.9 D rok prod 1997. Mechaniczna pompa wtryskowa z immobiliser'em. Cięgno przyspieszania na linkę. Do pompy podłączone są dwa czy trzy czujniki, elektrozawór z immo oraz elektroniczne ssanie. - auto ma stosunkowo słaby akumulator - długo kręci żeby zapalić na ciepłym - świece OK - rano pali...
Ja zrobiłem podobny układ, tylko zamiast tego scalaka dałem jakiegoś mosfeta. Chodzi już kilka lat bez zastrzerzeń. Ten schemat też jest dobry, tylko nie wiem, ile kosztuje scalak. Schemat mojego znalazłem gdzieś na elektrodzie i zmodyfikowałem "po swojemu" ale niestety, nie pamiętam już jak to było. Zyczę sukcesów. PS. Mnie chodziło o to. żeby silnik...
namalowaną tzn ? Ja to robiłem na pajaka na raziatorze tylko całosc odzieliłem apierem woskowym od radiatora . Aha i tzreba odizolowac irf od riadator podkąłdką silikowa przewodzacą ciepło i tulejka plastikowa pod śrube . Bo inaczej jak przykrecicie do blachy dzies radiator autko nie odpali . Aha ja całosc zalałem silikonem wysokotemperaturowym i jak...
Zrobiłem kiedyś w maluchu ogrzewanie elektroniczne czesci gaźnika odpowiadającej za ssanie.Pomagalo to w rozruchu silnika bo i benzyna i powietrze w tej części gaźnika bylo podgrzane do ok 70 st. Ale nic nie dawalo w sprawie jazdy, silnik i tak musiał sie rozgrzać aby ruszyć. Zapalał w -20-30° C, nie zajeżdzał akumulatora i rozrusznika. Opatulanie filtra...
Jestem zadowolony z: *bezawaryjność - ostatni rok to tylko wymiana paska no i trochę moich innowacji jak zmiana koła pasowego na mniejsze czy wymiana kierownicy po upadku, *osiągów - Vmax około 60km/h, średnie spalanie ostatnio wzrosło trochę ale zimno jest :D, ogółem koło 2l/100km. Ruszam z miejsca, wyprzedzam ciężarowe po starcie :D, *prostoty wykonania...
czy jest możliwość że on zanim sie nie rozgrzeje to chodzi na ssaniu.Ssanie mam elektroniczne. To normalne że w zimie motor dłużej się nagrzewa i ssanie pracuje dłużej niż występuje to normalnie... W mojej mk3 również zimą jest podniesione zużycie paliwa gdy jeżdże na krótkich dystansach, wiec to raczej normalne...
Najprościej, rurka z kolektora ssącego i do wskaźnika. Jako wskaźnik manometr podciśnieniowy. Bardziej rozwinięty schemat, to auto złom, czujnik podciśnieniowy i elektroniczny wskaźnik, np toyota corolla lub starsze bmw lub peugeot, citroen
Dzień dobry, Sprowadziłem samochód z US Audi A3 8V 2.0 tfsi z 2018r. z niesprawnym silnikiem. Jest w nim jakiś problem z wałkami rozrządu, wydaje mi się że to bardziej od strony elektronicznej, ponieważ na komputerze cały czas pokazuje że wałek ssący jest obrócony o 90° i przez to nie można odpalić silnika. Co ciekawe, jeśli wypnie się czujnik wałka...
Witam. Pozwolę się podłączyć do tematu. Mój problem jest następujący. Mam Lagunę 2 1,8 16v z gazem. Od około 3 tygodni mam następujący objaw. Auto zapala. Podczas jazdy na przykład podczas zmiany z 3 na 4 bieg gdy wciskam sprzęgło obroty spadną do około 1500 obr i stoją. Gdy dojadę do skrzyżowania i zwalniam praktycznie zatrzymuje auto obroty spada...
Witam. Pozwolę się podłączyć do tematu. Mój problem jest następujący. Mam Lagunę 2 1,8 16v z gazem. Od około 3 tygodni mam następujący objaw. Auto zapala. Podczas jazdy na przykład podczas zmiany z 3 na 4 bieg gdy wciskam sprzęgło obroty spadną do około 1500 obr i stoją. Gdy dojadę do skrzyżowania i zwalniam praktycznie zatrzymuje auto obroty spada...
jest to czujnik wlaczajacy ssanie,znajduje sie on obok pompki paliwa,jesli jest uszkodzony to moze powodowac gasniecie po rozgrzaniu,gdyz do 15*C wylancza on sterowanie elektroniczne a po przekroczeniu 15*C wlacza,spruboj po rozgrzaniu,odpiac kostke od tego czujnika i zobacz czy jest poprawa
Przepływomierz mierzy natychmiast i to jest jego podstawowa zaleta. Inne czujniki są korygujące i zastępcze, gdyby przepływomierz padł (jak się orientuję niektóre auta zastępują go wtedy pomiarem prędkości jazdy, co oznacza że inne czzujniki są i tak dopiero w dalszej kolejności). Możesz zrobić sterowanie silnika na samym czujniku obrotów, otwarcia...
witam posiadam fiata tipo 16ie 94 rok od 2 miesiecy niezalancza sie ssanie obroty silnika maja 600 700 w czesniej byly wienksze 1100 1200 istrasznie smierdza spaliny , niewiem co robic pomuscie prosze.
Skuter ładnie się uruchamia na zimnym silniku (na ciepłym też) i chodzi na ssaniu, lecz ssanie wyłącza się za szybko (wypycha iglicę po kilku minutach) i silnik gaśnie. Gdy potrzymam manetką bardzo lekki gaz, aby się dogrzał jeszcze trzy-cztery minuty, już nie gaśnie. Chciałbym aby ssanie chodziło kilka minut dłużej, tak aby silnik zdążył się w pełni...
daj z digiplexem, to aby pare kabli, nikt nie pozna, ten aparat zapłonowy to beznadzieja jest Cienias nawet na gaźniku chodzi przyzwoicie z tym zapłonem elektronicznym a na aparacie to ciągle wypadanie zapłonów i wogóle tak beznadziejna kultura (a w zasadzie brak kultury) pracy że daj spokój, wiem, bo miałem taką "Mirabelkę" na aparacie zapłonowym,...
mam taki czujnik i mam zamiar na jego podstawie zrobić coś w rodzaju ekonomizera mam take coś w wersji mechanicznej pokazuje podciśnienie w kolektorze ssącym i wpadłem na pomysł coby tosamo zrobić w wercji elektronicznej wienc do tego czujnika dołorze troche elektroniki jkąś linijke diodową i jest gotowe Dzięki za informacje co do wyprowadzeń a i jak...
Jestem raczej nastawiony na rozwiązanie ze zbiornikiem pow. 100l, wyłącznikiem ciśnieniowym No i z czym masz problem. Przecież są hydrofory ze zbiornikami powyżej 100l z pompą MHI1300 Ze zbiornikami stalowymi, które wytrzymują max. do 10 lat, a jak ulegnie perforacji membrana to zbiornik skoroduje na tyle, że trzeba go będzie wymienić. Jako alternatywę...
Pytanie do elektrit. A jak by kolega sformułował inaczej pytanie że faluja mu wolne obroty to by było wszystko ok bo może byc to wina elektroniki ale taki sam objaw jest jak padna mu uszczelki pod ssącym więc nie uważam żeby kolega i jak cos zrobił źle Wiem że forum jets typowo elektroniczne ale to pytanie jest dokładnie na miejscu kolega podejżewał...
wrzaskum: a gdzie ty masz gaźnik w tych samochodach?? Alfa na 100% ma wielowtrysk więc odpada nawet namiastka gażnika a seicento nie wiem - jeżeli ma wtrysk jednopunktowy to ma gardziel mieszalnika podobną to gaźnika. Brzoza: znowu będę polemizował :) - jedna rzecz: plastikowy kolektor ssący, aluminiowa głowica, aluminiowy blok silnika (w nowych kostrukcjach),...
Nie wiem dokładnie jak jest w tym modelu samochodu. Prawdopodobnie zawór ma zasilanie ze stalowego przewodu, a gumowy daje tylko sygnał (wymagana jest odpowiednia wartość podciśnienia ) przez elektroniczny zawór sterujący w samochodzie. Najlepiej byłoby gdybyś widział jak to działa właśnie w tym samochodzie. Może to być z kolektora ssącego lub z pompy...
zapłon jest elektroniczny i jest idealnie ustawiony, a z tego co wiem jak labirynt jest padnięty to motor nie powinien trzymać wolnych obrotów. a jak dłoń przyłożyć do gaźnika to czuć mocne ssanie
Proponuję: http://www.hiperokazja.pl/clatronic-odku... Odkurzacz posiada wbudowany w rękojeści węża pilot na podczerwień umożliwiający włączanie i wyłączanie urządzenia oraz regulację mocy ssania. Odkurzacz cyklonowy z filtrem HEPA do pochłaniania cząsteczek kurzu 4-krotny system mikrofiltracji dzięki filtrowi HEPA zbiornik kurzowy...
Z maluchem to jest ubaw po pachy. Są dwa rodzaje cewek: - wysokoprądowa (ok jednego Oma oporności na stronie niskiego napięcia) - niskoprądowa (ok 3-4 Omy oporności). Do niskprądowej można użyć aparatu zapłonowego z przerywaczem, będzie działać Do wysokoprądowej mamy dwie możliwości - kabel oporowy lub nie. Kabel oporowy stosuje się po to, aby podczas...
Czy ktoś ma doświadczenia z silnikiem 1,6 16V w Toyocie? Nie osiąga pełnej mocy, przy mniejszej prędkości obrotowej słabo ciągnie, przy obrotach 3000 mocno drga, a przy dodawaniu gazu do końca czasem mocniej czasem słabiej ciągnie nawet na wysokich obrotach... Kont zapłonu lekko opóźniłem, bo na benzynie spalanie stukowe (albo dobijanie zaworów) powodowało...
Witam, miałem ten sam problem, powodem usterki był potencjometr położenia przepustnicy czyli taki mały czarny przedmiot na pompie wtryskowej lucasa z odchodzącymi 3 przewodami o różnych kolorach. To wskazał mi VAG. Usunąć ten problem jest niezmiernie łatwo, mianowicie, trzeba wykręcić potencjometr i potraktować go tzw. kontaktorem w sprayu (można go...
Jak ci nie przeszkadza wygląd silnika i zapach oleju rozchodzacy się wookoło to na razie nie masz się czym przejmować. Dla sprawdzenia zaawansowania zjawiska w czasie pracy rozgrzanego silnika wyjmnij miarkę oleju i zapchaj lekko palcem wylot. Jak będzie pykać i odpychach palec to spraw jest zaawansowana. Jesli nie zauważasz zwiększonego zuzycia oleju...
Moj silnik wyposażony jest w układ elektroniczny GM, niewiele o nim mozna gdziekolwiek poczytać. Miałem wcześniej pęknięty przewód ciśnieniowy dochodzący do kolektora ssącego lecz wtedy dławił mi się na zimnym silniku przy zasilaniu gazem. Przewód wymieniłem i przestało. Aparat zapłonowy nie ma nawet możliwości obrócenia. Sprawdzałem wszystkie przewody,...
a weź pod uwagę że w elektronicznym aparacie zapłonowym, iskra powstaje dwa razy na jeden cykl. Po raz pierwszy kiedy jest praca (tłok u góry) i drugi raz kiedy jest ssanie (tłok na dole). Kiedy tłok jest na dole, mieszanka nie zostaje zapalona pomimo iskry. I teraz jaki obrotomierz? co on liczy? w brew pozorom jest to temat dosyć ciekawy... pozdrawiam
U mnie jest to wtrysk elektroniczny digifant silnik 1.8 PF a gaz idzie sobie kolektorem ssącym od filtra powitrza. A to duże spalanie zależy tez od stylu jazdy, świec, kabli WN i ustawiena instalacji. Ile pali ci na paliwie, jęsli w normie czyli około 8-9 l to wina leży po źle ustawionej instalacji LPG te I generacji trzeba często regulować. u mnie...
Mozesz sprawdzic miernikiem,załącz zapłon,mapsensor ma trzy piny,miedzy masą a srodkowym pinem na zapłonie ma miec od 4,6 do 4,8V, a po zapaleniu od 1,1 do 1,4V,wtedy bedziesz wiedział ze działa poprawnie i ze masz poprawne podcisnienie w kolektorze ssącym,ale w tych autach z instalacją gazową sterowniki często wychodzą poza adaptacje,i silniki fiksyują...
Po tym czyszczeniu paliwo jest w gaźniku ? Można spróbować podać podczas kręcenia samostart albo plak do kolektora ssącego. Jeśli zapali to problem będzie z dopływem paliwa do gaźnika albo z samym gaźnikiem. Obstawiałbym raczej pompę i dopływ paliwa. To że podaje paliwo bez dławienia ( na odłączonym przewodzie ) nie oznacza że poda kiedy będzie potrzebne...
dla ścisłości 0,3 ssący i 0,5 wydech to wiem ale pytam dalej co z zapłonem? ogarnijcie się. 3.1.9. Nie obrażaj drugiej strony dyskusji. Uszanuj odmienne zdanie oraz inne opinie na forum.
Szkoda słów na tłumaczenie niektórych kwesti-np jesli chodzi o ilość iskr na 1 obrót wału w maluchu-spoójrzcie na konstrukcje silnika:http://img182.imageshack.us/my.p... No właśnie :) Dwa tłoki poruszające się "razem". Gdy w jednym jest suw pracy (iskra), wtedy w drugim jest ssanie. Dlatego na każdy obrót wału korbowego jest jeden...
Maluchy tak mają, choć w różnym stopniu: czasem faktycznie przy niskiej temperaturze ciężko ruszyć. Warto sprawdzić czy jednak ssanie całkowicie się otwiera, czy linka ssania jest prawidłowo umocowana w dźwigni na gaźniku. Jeśli to wersja bez aparatu zapłonowego, z zapłonem elektronicznym - zapłonu się nie ustawi. Jeśli wersja z aparatem zapłonowym...
Dzień dobry. Mam Dacię Lodgy 2013r 1.6 mpi 84KM. Problem taki, że sporadycznie nie mogę uruchomić silnika po postoju, czyli gdy jest "chłodny". Dodanie pedału gazu, lekkie lub do końca natychmiast uruchamia silnik, a auto pracuje zupełnie normalnie. Brak instalacji LPG. Brak jakichkolwiek błędów (vgate iCar). Ostatnio kręciłem silnikiem 5 sekund i też...
Nie traktuj tego osobiście ale temat Cię przerasta. Musisz najpierw mieć pełne dane o zastosowanym module zapłonowym i komplet informacji brać z niego, a poza tym regulacja wyprzedzenia zapłonu musi się odbywać automatycznie na podstawie prędlości obrotowej wału, ale to za mało. Wpływ ma również stopień otwarcia przepustnicy, zresztą zagadnienie jest...
Uwaga, uszkodzony był: elektroniczny przetwornik ciśnień. Powodował otwarcie zaworu EGR, który podawał do kolektora ssącego zbyt dużą ilość spalin. Po wymianie auto chodzi bez zarzutu, całkowicie inaczej reaguje na gaz, inne przyspieszenie itp. Przetwornik ten znajduje się na wsporniku zamocowanym do ścianki grodziowej, jest aluminiowy, dochodzą do...
elektroniczne ssanie skuter ssanie elektroniczne stihl ssanie
blokada ustawić wymiana toner polar kropla
NE646 Dolby-B – opis wyprowadzeń i zastosowanie w magnetofonach, schemat aplikacyjny NE646 Dolby – funkcja pinu 14 REC/PB, opis zastosowania w magnetofonach