prawdopodobnie problem w pierścieniach.Po remoncie głowicy zaczął ssać olej pierścieniami.
Obiegu nie ma jest tylko zaślepka i czesto tam jest wyciek.
Prawdopodobnie może to być wyciek z elementu woskowego który reguluje ssanie w zależności od temperatury płynu chłodzącego bądź też z przewodów doprowadzających płyn do niego.
czy można by włożyć do niego wtrysk? Piękna maszyna! Technicznie wszystko można. Pytanie, czy to ma sens? Cały urok, polega właśnie na oryginalności . problem przy zimnym silniku Trzeba pieczołowicie zaopiekować się ssaniem. Mało jest osób znających się na gaźnikach. Motocykl powinien trafić w ręce dobrego "gaźnikowca".
Jak dla mnie to sprężarka skończyła się. Gdyby było za mało czynnika to na ssaniu szło by ciśnienie bardzo w dół. Jak chcesz możesz dobić samego olejku, jak ciśnienia będą się bardziej "rozjeżdżały" to na 100 % sprężarka padaka.
Tak że na dwóch paliwach nie zapali. A uszkodzony parownik puszcza gaz do kolektora ssącego.
Witam . W kolektorze puszcza uszczelka od strony pojemnika płynu chłodzącego . Są dwie uszczelki pod kolektorem , tam gdzie puszcza to zwyczajna zaślepka układu chłodzenia . By uniknąć wymiany całego kolektora , odcina się ten kawałek i dorabia odpowiedni kawałek tworzywa i uszczelnia się układ .Są tam dwie śruby mocujące . Miałem problem właśnie z...
Dawno nie robiłem przy pompie Matiza , ale miałem podobne zjawisko w Fordzie 2,6 benzyna. Odwrotnie było jak u Ciebie , jechał dobrze do tyłu a do przodu dwa metry ,przerywał i stop. Mocowanie pompy , wężyk wysokociśnieniowy był żle zamocowany /ukośnie/ oraz nie zamocowana dobrze pompa w "koszu" , latała do przodu i tyłu. Do tego filtr /smok/ sitkowy...
Maksymalna głębokość ssania 7m, dotyczy mało której pompy- raczej tych lepszych, droższych. Bardziej skłaniałbym się w kierunku niewłaściwego położenia (ułożenia) węża ssącego- brak spadku w kierunku studni, co uniemożliwia prawidłowe zalanie wodą. Drugi warunek to dobrze zamykający się kosz ssący. Woda po zalaniu przewodu ssącego musi w nim stać, nawet...
Wyciek płynu chłodzącego, np. z kolektora ssącego.
I ty mu za tą poradę dałeś pomógł? Przede wszystkim wyczyść silnik krokowy. Za taką poradę powinienem dawać bany. Zajmij się czujnikiem podciśnienia w kolektorze ssącym, bądź nieszczelnością po stronie ssącej.
Niewłasciwa praca zaworu rozprężnego. Rozprężanie czynnika nastepuje w kompresorze, a nie w parowniku (bloku osuszania). Pomiar ciśnienia ssania i tłoczenia niezbędny. Nadmiar czynnika możliwy, ale mało prawdopodobny.
Witam Zerknij na to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Masz mało pkt. na pobranie, daję Ci 20 i 'ssaj' ;)
Dzęki panowie za wszelkie podpowiedzi okazało sie że to jednak uszczelka pod kolektorem ssącym
Niskie ciśnienie na ssaniu . Pewnie mało gazu...
A może to albo tamto? Jak nie sprawdzisz, to nie będziesz wiedział. Z_bynek napisał: Czytałem że bez ssania też powinien zapalić. Tylko jak jest gorący! Zimny silnik nie powinie zapalić bez działającego ssania. Mało tego. Wręcz nie powinien zapalić. Chyba, że jest źle wyregulowany lub uszkodzony. Z_bynek napisał: Czy może mieć iskrę przy uszkodzonym...
A jakie masz ciśnienie na ssaniu ? Może jest mało gazu.
Po montażu i regulacji silnik pracował kilka lat również zimą bez awarii . W tym roku zimą zaczął mało ssać paliwa z gaźnika więc wymieniłem łożyska, tłok, uszczelnienia korbowodu i cylinder. Teraz silnik pracuje lepiej jak nowy bo poprawiłem niedoróbki producenta. Olej to mixol s 1 do 25. Po remoncie leję olej do pił motorowych w tej samej proporcji...
Do właścicieli wanów AW, potrzebne mi zdjęcie ew wymiary trzpienia i sprężyny która jest w zaworze upustowym podającym ciśnienie za zawór w filtrze powietrza bo postanowiłem odbudować wana wg oryginału ew może komuś zbędny ten zawór bo mało osób podpina blokadę ssania
jest za mało paliwa do zainicjowania zapłonu ,pompa na wejściu pod śrubą od strony ssania ma sito musisz odkręcić 17 kluczem ,a potem wyjąć siteczko delikatnie np ,wiertłem 5mm możesz zadzwonić może przez telefon będzie prościej 502027772
Właśnie byłem u mechanika stwierdził wyciek z pompy wody do wymiany od razu rozrząd ,za wymianę rozrządu z pompą wody 250 zł czas naprawy jeden dzień.Po naprawie napiszę co się dzieje Dodano po 1 Nagrałem wyciek z kolektora ssącego matiz i udostępniłem na youtube wystarczy wpisać w wyszukiwarce youtube matiz kolektor ssący wyciek Opublikowany 25.10.2016...
Innymi słowy wszystko gra jak ciepło na dworze . Może ktoś z zegarami sprawdziłby ciśnienia ssania i sprężania . Jak za mało czynnika, PC tak może działać . Podaj może temperatury na skraplaczu , parowniku ? Ktoś pewnie to zinterpretuje
po włączeniu ssania do końca normalnie przyspiesza Jaka pojemność cylindra?? wygląda na to, że dostaje za mało paliwa. Masz założony filtr stożkowy? czy zasysa powietrze przez oryginalny filtr? I jak ustawiona jest iglica przepustnicy?
świeca nie jest zalana tylko troszeczke okopcona ale to znacznie za mało. Ssanie sie domyka
Pewnie masz do sprawdzenia wydech, szczelność dolotu(uszczelka kolektora ssącego) zakładam że całe sterowanie sprawdzone.
Gaźnik został bardzo dobrze wyczyszczony. Nie ma tam żadnego syfu. Przepustnice sprawdzone , wszystkie gumki i inne elementy też sprawdzone. To że chodzi na ssaniu to może oznaczać , że ma za dużo powietrza albo za mało paliwa bo jak ssanie wyłącze to gaśnie ?
Sprawdź, czy nie zerwało klina. Nie... To może gaźnik masz rozregulowany albo problem ze ssaniem, ja ostatnio jakimś cudem ciepły silnik na ssaniu chciałem w DEMONIE odpalić. szarpałem mało se ręki nie wyrwałem, chyba ze 60 razy... kilka razy nawet odbiło:) hahahah, jak się okazało dźwigienka ssania była na on, ustawilem jak potrzeba, 3 razy wcisnąłem...
Temat do zamknięcia. Uwalony kolektor ssący.
Ssanie chyba albo zalewa albo za mało moim zdaniem skromnym.
Witam. Mój Matiz ma już 11 lat. Problem zaczął się w czasie trwania mrozów. Gdy odpaliłam go najpierw chodził na ssaniu a gdy ssanie się wyłączyło to zaczeły mu wzrastac obroty a później spadały i tak się działo gdy silnik był zimny, a gdy się nagrzał to normalnie chodził. Teraz problem sie powtarza. Tym razem gdy zapale go włącza sie ssanie gdy ssanie...
0,4 bara na ssaniu tu strasznie mało. Zawór dławiący powinien utrzymywać ok 2 barów na parowniku bo inaczej będzie zamarzał. I zamiennikiem dla R134 nie jest R290 tylko mieszanina z R600. Bo sam R290 przy niezmienionym zaworze dławiącym będzie miał dużo niższe temperatury odparowania i będzie zamarzał wymiennik.
Proponuje sprawdzić jeszcze pompkę paliwa Mozliwe ze zaworki nie trzymają i pompa podaje za mało paliwa do gaznika Na wolnych obrotach jeszcze chodzi po dodaniu gazu za mała moze być dawka paliwa
Witam, od niedawna posiadam w/w agregat. Przy pierwszej próbie włączenia odpalił na wyłączonym ssaniu po czym zgasł. Następnie odpalił przy włączonym ssaniu które jest w chwili obecnej podczas jego pracy non stop włączone. Obciążenie jest dość spore, kilka komputerów i drukarek, lecz nie ma przeciążenia. Moje pytanie brzmi czy ma on chodzić na włączonym...
Witam Myślę że mieszanka paliwowo-powietrzna jest nie prawidłowa, jeśli na ssaniu gaśnie czyli ma za mało powietrza. Regulacja gażnika pomoże. Pozdrawiam
Zautomatyzowanie załączania silnika S101M jest mało prawdopodobne chociażby z powodu sposobu zasilania paliwem i operowania ssaniem. Każdy kto ma do czynienia z takim silnikiem to wie. To nie jest dizel który startuje od razu.
Witaj kol. alarmy od 11 do 28 to są sygnały niebezpiecznych trybów pracy krytyczne, w dokumentacji wektora którą przeglądam w formie papierowej brak kodu 21, dobra znalazłem. zapisany ołówkem. i tak 11. niskie ciśnienie oleju ... na razie mało ważny bo silnik nie pracuje. 21. Wysoke ciśnienie ssania. i tu kropka. to jest pewnie to które go trzyma przed...
Morze być to związane z ssaniem po nagrzaniu silnika sanie powinno się wyłączyć Taaaaak, ssanie w silniku MPI, może jeszcze silniczek krokowy ?.Diagnostyka wykazuje błedy sterownika?.
Z lewej strony agregatu jest szkiełko a pod nim wziernik na zbiorniku, we wzierniku jest kulka koloru srebrnego i ma byc w gorze. Jak jest inaczej to mało gazu. Cisnienia w układzie Ssanie za zaworem stałego cisnienia 2.0 Bar na wolnych obrotach, przy 1500 rpm ma byc 1,6 Bar Odparowanie za zaworem rozpreznym -8, przegrzanie 8K
[quote="dzi_dziuś"]Trochę mało info o potrzebach, na dzień dziesiejszy prawie każdy odkurzacz przy czystym worku ma dużą moc ssania, w dodawaniu corazto bardziej niepotrzebnych końcówek producenci też się prześcigają. /quote] Niepotrzebne końcówki? Jakie dokładnie masz na myśli? Mnie bawi to, że pół Polski odkurza dywany ssawką do tapicerki :P
Witam i odświeżam pytanie. Mam problem z E36 318 M40, na ssaniu (zimnym silniku) ewidentnie dostaje za mało benzyny. Nigdzie nie mogę znaleźć jak dokładnie realizowane jest ssanie w tym silniku. Z góry dzięki za pomoc forumowiczom.
Dość trudno zlokalizować nieszczelność pompy wody(na serio) Zaślepki bloku od strony skrzyni jeszcze trudniej, ale pierwsza sprawa to pękający kolektor ssący.
Jeżeli po rozgrzaniu silnik chodzi normalnie to myślę że masz problem z ssaniem,ale za mało danych(benzyna-gażnik-wtrysk)cewka zachowywała by się dokładnie ale po rozgrzaniu autko nie chciałoby wejść na obroty.
1400 obrotów na ssaniu - nie rozwiązano. Mało który właściciel rozwiązał ten problem. Taka przypadłość ABC. Falowanie obrotów - przepuszczał zawór od lpg oraz nieszczelny dolot powietrza. Stukanie w głowicy - wymiana hydropopyhaczy, zaworków zwrotnych oleju w glowicach oraz zaworka w magistrali olejowej pod kolektorem ssącym.
Według mojej myśli czynnik chłodniczy na saniu jest tym bardziej gęstszy gdy ma niższą temperaturę dochodzi do płynu , gdy wyższa temperatura rozrzedza się i gęstość jest bardzo mała pompa ciepła ma bardzo mało wydajność przy wysokiej temperaturze na ssaniu. Dlatego w nowych pompach ciepła jest wtryskiwany czynnik chłodniczy do sprężarki by obniżyć...
Z kablami to jest tak, że każdy agregat ma swoje podłączenia i "widzimisia". Są różne pomysły na rozruch, są różne rozruszniki. Generalnie trzeba znaleźć DTR-kę do danego modelu, albo łyknąć kompresorek z fabrycznym rozrusznikiem i wtedy zostaje L,N,Pe. Oczywiście przez presostat. Czasem potrzeba kombinować z odprężaniem głowicy, ale nie zawsze to jest...
Jeśli gaźnika jesteś pewien to bierze gdzieś lewe powietrze na krućcu gaźnika dlatego na ssaniu chodzi poprawnie (ssanie ogranicza dopływ powietrza z filtra powietrza).
Przy takim opisie problemu, to tylko jasnowidz pomoże. Jak samochód chodzi na benzynie - jak dobrze, to problem jest tylko w ustawieniu gazu, jest go po prostu za dużo podawane i dlatego silnik jest przymulony i dużo pali. To jest tak, jakbyś na gorącym silniku jechał na ssaniu. Źle ustawiony reduktor. Check ci się pali - sygnalizuje prawdopodonie za...
Zrobiłem - matiz funkcjonuje. Okazuje się ze serwisówka kłamie i w położeniu do zakładania paska niema początku suwu pracy tylko początek suwu ssania... Wniosek - więcej sprawdzać organoleptycznie - mniej czytać netu :)
Jaka powinna być moc - ile wat? Jeszcze jak odróżnić czy dany model zelmera nie jest produkcji Chińskiej Widzisz. Moc pobierana nie przekłada sie bezpośrednio na moc ssania. Tutaj należałoby własnie spojrzeć na moc ssania, ale mało, który producent ją podaje. Pozostaje wycieczka do sklepu i porównanie wybranych modeli. Nie-chiński zelmer to taki który...
Powiem tak; te dwie aluminiowe rurki co idą pod autem do tylnej nagrzewnicy i pieca mają długość w sumie około 5 m, wiec działają jak dobra chłodnica. Pod autem w czasie jazdy jest przemieszczana dość duża masa zimnego, a zimą zmrożonego powietrza, jazda po mokrej nawierzchni to ciagłe polewanie kropelkami wody naszych rurek. Więc jesli to ciepło zdołamy...
Trochę za mało informacji. Jaka kosiarka, jaki silnik? Czy dzieje się tak na ssaniu czy nie?
Gdzie jest korek spustu oleju bo nie mogę zlokalizować ! A w instrukcji są ogólnikowe informacje. Na ostatnim zdjęciu (obróconym i mało nie złamałem karku :-)) jak już je ustawisz właściwie to pod pomarańczowym korkiem do kontroli i nalewania oleju w podstawie silnika jest taka śruba (chyba M8) - trzeba wykręcić i olej wypłynie - oczywiście coś podstawiamy...
ale ciśnienie bez włączonej klimy czy z włączoną a wtedy to te 5 barów na ssaniu czy sprężaniu, może masz mało czynnika
Powodów może być sporo - filtr powietrza , automatyczne ssanie może się nie wyłącza . Komputer może sam podnosi dawkę paliwa dostając błędne informacje z czujników , zapchany katalizator ,opory toczenia - mało powietrza w oponach , tłoczki czasami nie odbijają do końca na zaciskach hamulcowych ,tarcze się nie grzeją? Sprawdż jaki nalot mają świece ...Wtrysk...
Czarny dym oznacza nieodpowiedni stosunek paliwa do powietrza( za dużo paliwa- za mało powietrza). Więc albo ssanie się nie otwiera, albo coś z gaźnikiem nie tak(nie majstrował ktoś przy dyszy?). Rozbiórka silnika nic tu nie wnosi ani nie pomoże.
Czy ktoś może mi powiedzieć jakie są objawy uszkodzenia kolektora ssącego w Matizie z założoną instalacją gazową? Bo mój lekko piszczy, początkowo myślałem, że to coś z paskiem klinowym, ale obecnie nie jestem pewny.
Witam.O ile zostały wydłużone przewody,jakie masz ciśnienie na ssaniu a jakie na tłoczeniu .Może mało czynnika. POZDRAWIAM
Pomiary bezsensowne. No jak może być na ssaniu rosnące ciśnienie? Albo prąd sugerujący za mało czynnika, a wcześniej ktoś poprawiał z powodu zbyt dużej ilości. Zakładajac że wcześniej pomyliłeś skraplacz z parownikiem (i jednak szroni się kawałek parownika) to wszystko się zgadza - za mało gazu ;) Daj zdjęcie zaworu bo z nim też jest coś nie tak (nie...
Podczas próby dodaj ssania, jeśli na ssaniu bedzie jechał tzn że ma za mało paliwa (przy założeniu że ssanie polega tu na dodatkowej dawce paliwa a nie powietrza) Pytanie co robiłeś z tą rurą? Zaginałeś, wydłużałeś w stosunku do oryginalnej? Może tez być tak że ten tłumik nie pasuje do tego silnika. Własnie...przełożyłeś silnik od Yamahy dt do yamahy...
jeśli chodzi o gaśnięcie samochodu na wolnych obrotach to mogą być to stare lub przepalone świece, mogą być to przewody wys. nap., może też być to czujnik temperatury i daje przez to za mało paliwa (ssanie) Lub złe parametry komputera. Pozdrawiam
Spróbuj założyć dyszę o większym przelocie aby dawała więcej paliwa. Kupuje się zestaw naprawczy tylko zadbaj o średnicę wewnętrzną. Jeśli działa tylko na ssaniu to albo ma za dużo powietrza albo za mało paliwa. Nic innego raczej bym w to nie mieszał.
a to fakt. teraz widziałem że są podawane 2 parametry - moc silnika / moc ssania np. w przypadku ultrasilencerów electroluxa. Czy moc ssania 340 w to jest dużo / mało?
"załapał" a co nie palił? przecież problem był inny. Rozebrałeś stary silnik?, w jakim stanie tłok, pierścienie i cylinder, puścisz dobre zdjęcia? Z nowym silnikiem i starym gażnikiem dobrze pali i ciągnie do siedmiu dych bez ssania?
5/6 bar to mało. Czasem przy 7 barach już są problemy.
Zauważylem jeszcze jedną rzeczy juz kilka razy mi sie tak zrobiło, ze w pierwszych 10 minutach po uruchomieniu zimnego silnika, ogolnie mam problem z tym ze ssanie mało daje i raczej musze je nawet wyłaczyc bo autko sie zalewa, ale jak je wyłacze to i tak obroty spadaja strasznie, wiec musze pomagas silnikowi pedałem gazu. Ale do rzeczy, jade jade i...
Witam wszystkich którzy czytają ten post. Staram się znaleźć poradę lub wskazówki jak mogę narawić usterkę mojego polo. Rano wsiadając do auta odpala normalnie ale na zimnym silniku przerywa i przygasa po dodaniu gazu gdy wyjeżdżam z garażu. Jadąc na dalej nie rozgrzanym silniku obroty bardzo szybko spadają że czuje się szarpnięcie przy zmianie biegów(...
A czemu brak kompresji odpada?Mierzyłeś?Do kompresji nie tylko wchodzi w gre uszczelka. Jeżeli na gazie jest ok ,to kompresja , układ zapłonowy i rozrząd są wporządku .Jak na ssaniu jest dobrze ,to prawdopodobnie dostaje za mało paliwa .
Można by w otwór świecy wlać troche benzyny i próbować palić, jak zaskoczy i będzie działał to może być problem ssania, a jak zaskoczy ale zaraz zgaśnie to może być brudny gaźnik, mało paliwa albo słabo benzyna dochodzi i ssanie. Btw. mam nowiutki elektrozawór ssania do owych skuterów.
albo ssie gdzieś "lewe" powietrze
Jeżeli dysza jest dobra to może masz źle ustawiony pływak i co za tym idzie mało paliwa w gażniku. Ssanie jak dobrze pamiętam ma taką rureczkę i zbiera paliwo prawie z dna.
Witam! Daewoo Tico - po odpaleniu zimnego silnika, wchodzi na bardzo wysokie obroty (automatyczne ssanie). Fakt, że szybko się nagrzewa, ale silnik mało nie wyskoczy spod maski - tak jakby pedał przyspieszenia wcisnąć do końca. Czy da się przy gaźniku wyregulować obroty tego silnika na ssaniu? Jeśli tak to proszę o w miarę szczegółowe informacje, ponieważ...
Witam też miałem takie problemy z obrotami na ssaniu. Regulację obrotów przeprowadzamy po nagrzaniu silnika, nigdy na zimnym silniku. Regulację ssania na zimnym silniku, nigdy na gorącym. Jeśli regulację ssania mamy za sobą to obroty ustawiamy przy włączonych światłach drogowych i wentylator na maksymalny zakres i wtedy ustawiamy tak żeby kontrolka...
Wygląda na to że wszystko ok, po prostu fabrycznie jest mało wydajna.
U mnie zbiornik oleju jest około 20 cm wyżej od pompy więc olej samoczynnie zaleje pompę . Co do filtra oleju ,będzie mały problem zastosować filtr na ssaniu gdyż mam mało miejsca koło węża ,ale spróbuje go gdzieś wcisnąć. Może być takiego typu: http://obrazki.elektroda.pl/1088628300_1... Proszę o jakieś propozycje.
Przyłączę się do pytania. Z tego co zauważyłem lepsze opinie zbiera ADT-03. Zastanawiam się jednak czy 30W to nie za mało przy pracy na laminacie wielowarstwowym.
Jak pokręcisz trochę na rozruszniku to odkręć świecę i zobacz jaka jest jak będzie sucha to dostaje mało paliwa lub czujnik ssania jest uszkodzony, jeżeli będzie mokra to prawdopodobnie nie ma odpowiedniej iskry, problem może być w module zapłonowym który to dostaje za mało prądu aby wytworzyć iskrę zdolną do zapalenia mieszanki paliwowo-powietrznej.
a czy możesz zmierzyć cisnienie na pracującym urzadzenie na ssaniu ? na grubszej rurce? ja bym stawiał (jezeli wymiennik masz czysty) na zbyt mało freonu popatrz na zawór ssacy czy sie nie zaladza? lub postawić mozna - na zapchany filty... spada wydajnośc spreżarki na ssaniu pokazuje cisnienie ok ale freonu w układzie za mało troszkę jest jeśli masz...
Czasami pomaga, ale po chwili nawet na ssaniu muli i gaśnie a czasami nawet po włączeniu ssania nic nie pomaga i od razu gaśnie. Dziś wyczyściłem bak oraz kranik paliwa. Zapaliłem chwile pochodził na ssaniu i znów to samo. Ale mam mało paliwa może teraz to przez to, chociaż wcześniej wypalał mi wszystko do zera dopiero jak całkiem brakło to się tak...
Tylko EGR działa wolnych obrotach i do średnich obciążeń. Wtedy masz przymkniętą przepustnicę (prawie zamkniętą) i podciśnienie w dolocie. Świeżego powietrza jest mało. Powoduje to to że cylinder wypełnia się gazem (spalinami) który nie powoduje spalania paliwa a nawet dopala to co zostało w spalinach. Silnik ma mniejsze opory (przy suwie ssania) bo...
urzadzenie nie sprawne... albo zapchany wymiennik w spreżarce albo mało freonu.. jesli masz mozliwośc dokonac pomiarów na ssaniu to ok... jesli nie to zadzwon i zapytaj ile za dolanie 150 gr freonu do serwisantów powiedz ze tyle dowewasz co rok.. bo tyle ci ucieka a oni i tak ci doleją (lub sam dolejesz ) badając ciśnienia
Witam. Kolego jedz do kogoś kto ma myjkę ultradźwiękowa i włóż wtryskiwacze do niej przynajmniej na godzinę . moczenie w denaturacie nic nie da...Wtryskiwacze sa zapchane i za mało podaje paliwa na ssaniu i dlatego strzela .
Nie mogę "na odległość" stwierdzić braku jednej fazy w trakcie pracy pompy, a możliwości braku fazy już opisałem. Zmiana głośności pompy i inny jej dźwięki są skutkiem albo pracy z powietrzem, albo też w miarę wzrostu ciśnienia pompa też zmienia głos. Dla mnie pulsowanie wskazówki manometru oznacza kłopoty ze ssaniem. Gdybyś napisał w tytule, że to...
Możesz sprawdzić wizualnie jeżeli skuter kopci choć trochę to działa oraz powinno ubywać oleju, lub odłączyć rurkę odpowiadającą za dopływ oleju do gaźnika i po odpaleniu sprawdzić czy leci z niej olej. Co do obrotów to zaraz po odpaleniu obroty mogą być większe za sprawą elektrycznego ssania które działa na zasadzie tłoczka który po rozgrzaniu zamyka...
Nie sprawdzałem. U mnie on jest zintegrowany z przepustnicą. To będzie albo lewe powietrze albo dostaje za mało paliwa po zejściu ze ssania. (z tym że lewe raczej wykluczam ze względu na stabilne wolne obroty).
Sprawdz sonde lambda. Spalanie zalezy jak jezdzisz i ile jedzisz. Ja mam seata 98 1,6 i w zimie pali ponad 10l. Ale ja mam do pracy 5km i większej połowie drogi jade na ssaniu, a ze w zimie mało jezdze to srednia duza.
Mam pęknięty kolektor ssący i nieszczelne dwa zawory.
Poprawka, jednak wydaje mi się że nie odpali. Na schemacie widać że jest to jednak niemożliwe, choć moduł zapłonu jest odrębny, to posiada zasilanie z moduł zapłonu, z uzwojeń głównych, a z kolei uzwojenia te wzbudzane są z inwertera Chyba nie, kolego. Bawiłem się dogłębnie tym modelem agregatu i dam głowę, że iskra bez inwertera jest. Tylko silnik...
Może ale jeśli tak to bardzo mało. Proszę o pomoc
Witam mam dziwny problem z matizem otóż po zapaleniu silnika silnik dławi się i gaśnie problem występuje tylko gdy na polu jest około 25 stopni celciusza lub cieplej dodam że matiz jest czarny i pod maską bardzo się nagrzewa działo mi sie już tak w tamtym roku na jesień potem przyszła zima i było ok gdy auto przytrzyma się z 30 s na wyższych obrotach...
Okej a winny kranik podciśnieniowy może być czy raczej mało to możliwe ?
Może być to również wina mieszanki. Zatkaj ręką wlot powietrza do filtru i spróbuj. Ja tak miałem była zbyt uboga mieszanka(zbyt mało benzyny).
Masz jakieś dane geologiczne dla swojego terenu? Są na geoportalu mapy branżowe i może akurat dla swojego terenu będziesz miał geologiczną z pokładami wody. Ja miałem problem ze studnią kręgową bo mi wyschła - poszukałem w necie i znalazłem badania geologiczne dla swojej gminy (woda na poziomie 20-40m poniżej gruntu - I klasa jakości) - i się nie zastanawiałem,...
Witam, mam taki problem z podkaszarką. Chodzi tylko na włączonym ssaniu, jak naciskam pompkę paliwa nie wchodzi do niej paliwo tak jak powinno, strasznie mało i bąbelki lecą. Wymieniłem membranę w gaźniku wraz z uszczelką, wymieniłem również filtr paliwa i przeczyściłem wężyki paliwowe. I moje pytanie jest otóż takie, czy może być to spowodowane tym,...
Nie. Nie sprawdza się. Tak samo, jak nie sprawdza się opcja jedna rozlutownica do wszystkiego. To znaczy taka, która musi ssać dyszą 0,8mm i 2mm. Grot w miejscu nasadzenia potrafi się zapiekać, to raz. Dwa- zmieniaj szybko rozgrzaną końcówkę grota. Ale wiem, za każdym razem ubierasz azbestowe rękawice. Kto tych zagadnień nie zna, mało co lutuje. Kolbka...
Mieszkam na Podkarpaciu, gdzie zdaniem tych, co wiedzą, jest od cholery zabetonowanych szybów naftowych i gazowych, ponieważ dla PGNiG opłaca się kupować jak najdrożej w obcych krajach. Zapraszam na grzyby w okolice Bóbrki, gdzie w lesie bulgoczą źródła z olejem skalnym i wszędzie pachnie ropą. Plotka publiczna głosi, że jakbyśmy ssali ropę tutaj,...
Daj spokój z regeneracyjnym , tu bez znaczenia . Zlikwiduj zawór elektromagnetyczny , potrzebny, ale stawia duży opór hydrauliczny. Wymień też filtr na większy , naczynko na czynnik zbędne , też wytnij bo opory , a dysza i TZR dobrane na styk. Przewody nie mniejszej średnicy na ssaniu niż ssanie sprężarki , podobnie tłoczne . Cieczowe mogą być jedną...
tylko jak przykręcę na mieszance paliwa to na rozruchu może mieć wtedy za mało paliwa by odpalić ;/ Za podawanie paliwa odpowiedzialne jest ssanie tak?? więc może ta regulacja ssania prędzej ?? Już sam nie wiem :-(
Podpytam ,bo z samochodami mam mało do czynienia (jestem elektronikiem) czy to iż samochód dobrze zachowuje się na gazie nie wyklucza uszkodzenia świec? Chciałem jeszcze dodać, że jak silnik jest na ssaniu to chodzi dobrze problem się pojawia po nagrzaniu silnika. Pozdrawiam Michał
Na ssaniu dobrze bo ma więcej paliwa oczywiste,bez gorzej bo za mało paliwa czyli w dalszym ciągu problem w gażniku .
Dziękuję za podpowiedzi. A więc autem nie jeżdżę za często, jednak ostatnio robiłem zakupy, przewoziłem dziatki - przy 70, 90 stopniach i trochę wyżej pracował bez falowania. Na wolnych 1200 przez dobrą godzinę. Jednak po dojechaniu do dziadków, ze trzy godziny postoju, odjeżdżając stara śpiewka - po lekkim rozgrzaniu faluje. W następnym dniu odpaliłem...
matiz ssanie stihl ssanie simson ssanie
przepływomierz odpowiada zmiennym kątem wyprzedzenia karta sieciowa diagnostyka
pralka samsung ecobubble pralka samsung
Montaż cewki zapłonowej Ford Kuga 1.5 EcoBoost 2015 Podłączenie pilota do centralnego zamka Citroën Jumper 2000