Trzeba, bo powietrze musi dostawać każdy silnik. I to nie małej średnicy rurka, tylko porządna rura musi iść a na końcu daszek i ssanie ma być od dołu.
Jak jest pozatykany dopływ paliwa do filtra to najłatwiej olej zasysa napędem pompy zasilającej. Oringi na wtryskiwaczach i pompach wtryskowych też moga przepuszczać. Za duze ssanie występuje przy niedrożnym dopływie. MR 0310 za mała wartość sygnału czujnika wału korbowego, może się wysunął.
Luzy 40 ssanie i 60 wydech. http://obrazki.elektroda.pl/4381219100_1...
hmmm brak mocy moze byc spowodowany nieszczelnym zaworkiem od podcisnienia turbiny. Znajduje sie z lewej strony pod filtrem. Odpowiedzialny jest za wlaczanie turbiny przy odpowiednich obrotach. Jezeli jest nieszczelny to nie ma sily popchnac zawleczki, a ssanie rowniez przy tego typu usterce wystepuje .
dzięki za podpowiedź , jutro będę rozbierał wszystko i sprawdzał. Czytałem trochę o budowie i działaniu przepływomierzy i nie podejrzewał bym przepływki , ze względu na budowę i działanie nie powinna mieć wpływu na rozruch silnika, w pierwszej sekundzie uruchamiania silnika ona nie bierze udziału. Przepływomierz ma wpływ już po uruchomieniu silnika...
dokladnie tak jak mowi dali. Zaworki od turbo z lewej strony pod maska . jak jest nieszczelny nie zalaczy sprezarki a po wylaczeniu silnika slychac charakterystyczne ssanie
To jest element układu EGR (system recyrkulacji spalin) i nie ma nic wspólnego z układem gaszenia. Siłownik gaszenia (zasilany faktycznie podciśnieniem) był stosowany przy pompach rzędowych (i przy pompie był montowany - a nie na rurze ssącej)
witam odświeżam temat. otóż u mnie jest problem z przepalanie bezpiecznika w srebrnym przekaźniku. po założeniu nowego bezpiecznika odpala na Pb jeździ obroty ok. ssanie itp działa. aż nagle ni z gruchy ni z pietruchy przepala ten bezpiecznik tym samym gaźnik nie ma sterowania i jazda jest prawie niemożliwa.pozdrawiam
recyrkulator spalin trzeba sprawdzic jego otwarcie , kontrolując tym samym przepływomierz powietrza jaka masę pokazuję podczas zaworu zamkniętego i otwartego. za dużo spalin trafia na ssanie
Wtryski są już nie tegez to raz. Dwa jest problem z turbo, albo pije już olej, albo jest dziura pomiędzy turbo a kolektorem ssący,.
na razie zmniejszyłem szczelinę na świecy i założyłem oryginalne bosch mercedes które miałem na samym początku jak kupiłem auto i jest ok tylko na wolnych jak stoję minimalnie coś szarpnie raz na jakiś czas ale rano jak odpalam na benzynie strasznie go muli jak by mieszanka była zła ale jak tylko wyłączy się ssanie to jest już ok i później tez chyba...
Wykręć czujnik temperatury z bloku silnika, od góry przy pierwszym cylindrze. Na wolnych obrotach powinno być minimum 4,5 bara do ok 6,5 na wysokich. Przy 3-4 cylindrze masz zawór przelewowy 4,6 bara, nie zamyka się na 100%, ale to ciśnienie w bloku musi utrzymać. Problemy z utrzymaniem ciśnienia mogą być przy nieszczelnościach na wtryskach, podkładki...
(at)fructon być może jest przetarty, ale jak zdejmuję przewód z zamka wlewu paliwa i otwieram auto pilotem to otwierają się pozostałe zamki natomiast pompka się nie wyłącza, z odłączonego przewodu leci powietrze do czasu aż zatkam go palcem, wtedy pompka się wyłącza. Natomiast kiedy ze zdjętym przewodem zamykam auto to zamykają się pozostałe zamki i...
Ten typ ssanie ma ale na kacu! Nie włacz się wtryskiwacz rozruchowy. Gdzie on jest i co nim steruje znajdziesz , wpisując w wyszukiwarkę elektrody - 190 E.
Nie wiem na jakiej zasadzie działa ten wtryskiwacz ale jeśli działał by non stop efekt trwał by cały czas mnie dziwi jedno dlaczego efekt jakby zalewania (kuleje silnik i jest zmulony) jest tylko przez ok. 1 minutę i tylko kiedy silnik się rozgrzeje. 1). Autko ma nowe świece oraz okablowanie. 2). Nie posiada Gazu. 3). Układ jest szczelny Myślę nad takim...
Koledzy mam takie pytanie, jak sie odbywa sterowanie ssaniem? Tak sobie myślałem i doszedłem do wniosku, że może po prostu ssanie nie odbija i dlatego jak sie silnik rozgrzeje to się zalewa. Proszę o odpowiedz.
Zrobiłem porządek z przekaźnikiami i bezpiecznikami, troche nowych przewodów oraz nowe gniazdo przekaźnika i bezpiecznika. Wszędzie gdzie trzeba idzie prąd i przekaźnik rozłącza w odpowiednim momencie. Teraz gdy jest zimno mój problem z brakiem ssania jest bardziej odczuwalny, zanim ruszę musze z 5 min trzymać go na benzynie na powiedzmy 1200obr żeby...
Witam mam kłopot z odpaleniem. Wymieniłem świece żarowe, filtr paliwa, oringi i nic nie pomogło. Po odkręceniu rurki od wtrysku podczas kręcenia nie dochodzi paliwo. Dodam, że ta usterka powoli się pogłębiała.Na samym początku po odpaleniu przestały chodzić ssanie miał ok500 obr/min. Z Dnia na dzień coraz gorzej odpala. Jak już odpali i popracuje 1...
Witam przejąłem po dziadku mercedesa jak w tytule problem wygląda następujaco po odpaleniu samochód chodzi pieknie równo i wchodzi na obroty bez problemu ale w momencie gdy odłączy sie ssanie po dodaniu gazu powyżej 1500obr coś go odcina i gubi iskrę:( Bedę bardzo wdzięczny za kazdą wskazówke z góry dziekuję!![/youtube]
Wymieniłem srebrny przekaźnik nic nie pomogło gdzie szukać jeszcze, zauważyłem ze do tego przekaźnika dochodzą tylko 4 przewody czy jest to prawidłowo? i jeszcze jedno do czujnika temperatury dochodzą dwa przewody z napięciem czy jest różnica w podłączeniu bo zmieniałem wtyk, nie rozumiem tylko jednego jeżeli srebrny przekaźnik odpowiada za ssanie to...
Trudny jest dostęp do kolektora ssącego w Mercedesie W213 2.2 diesel 654.920 2016 r.
Witam, Potrzebuję porady, tj.gdzie tkwi lub może tkwić przyczyna, nierównych obrotów. Silnik zimy, przy rozruchu włącza się ssanie - obroty ok. 1100, jeśli się nie ruszy autkiem i nie doda gazu, po chwili ssanie się wyłącza - obroty ok.900, nadal nie daodaję gazu, lub jadę powoli nie przekraczając 2000-2500 obrotów, jak silnik złapie temperaturę wszystko...
witam ja kiedys znalazlem schemat przerobienia tak samochodu zeby do baku lac wode... i nawet to gdzies mam ale wydrukowane a nie posiadam skanera:(... chodzi o to ze w samochodzie znajdowala sie specjalna komora w ktorej zachodzila elektroliza i wydzielal sie wodor pomiesznay z tlenem poniewaz jak wyczytalem i tak bezsensem byloby rozdzielenie jeszcze...
WSSWWSSW To kolejność .
Witam, problem rozwiązany piszę bo może komuś się ta informacja przyda, powodem wycieku oleju były uszczelniacze pod wymiennikiem ciepła pod kolektorami ssącymi.
Wymien zawór ERG nowy 1200 uzywany 600 i po kłopocie. znajduje się on na kolektorze ssącym
SSie dolot? czy nie ssie.
Wygląda to na nieszczelność w kolektorze ssącym.
Czujnik ciśnienia doładowania, ten w kolektorze ssącym. Przekroczenie zakresu pomiaru lub zwarcie, przerwa...
Kolego przede wszystkim zaczął bym od zmiany filtra paliwa i zobacz między filtrem są takie malutkie oringi i czy z nich nie leje podobny przypadek miałem w 2.5 ,i nie obeszło się bez ściągania kolektora ssącego.
Podgrzewacz kolektora ssącego.
316cdi więc założyłem że 906 No to źle założyłeś: https://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-B... W linku nie ma ostatniej generacji Sprintera, ale on również ma wersję o oznaczeniu handlowym "316 CDI" Do tego (żeby nie było za łatwo) model 906 ma dwa silniki: 646 (wcześniejszy) i 651 (późniejszy). Oba auta można było kupić z oznaczeniem "316...
Membrana/talerzyk po lewej to siłownik do zwiększania obrotów po zimnym rozruchu (ssanie). O ile pamiętam w celu luzowało się kontrę i kręcąc tą membraną zmieniały się obroty.
no a panowie co z tym dmuchaniem w kolektor ssący
Witam. Mam podobnie więc pytanko jakie było rozwiązanie problemu? U mnie jeszcze na kolejtorze ssącym są wycieki oleju
Witam. ktoś mi może powiedzieć gdzie mogę szukać przyczyny tego błędu Szukaj na kolektorze ssącym.
trzeci kolektor ssący
psuły się przepływomierze. Jest na ECU przy kolektorze ssącym.
Wystarczy odkręcić kolektor ssący ;)
0,40 ssące 0,60 wydech
Zapłon jest "nieregulowalny"!! Sprawdź szczelność kolektora ssącego
kolego tenczujnik u góry z trzema kablami to map sensor on musi byc podłonczony wężykiem do kolektora ssącego
Rzuć okiem na węże podciśnienia wychodzące z kolektora ssącego.
Na kolktorze ssącym jest przepływomierz pod przepływomierz włóż rękę prawdopodobnie spadła rurka gumowa.Powodzenia.
Moc wróciła,powodem braku mocy były pourywane klapki w kolektorze ssącym.
Sprawa wygląda tak, że jak auto jest garażowane w temperaturze pokojowej np 22 stopnie to po odpaleniu ma za niskie obroty, ssanie na moment się załącza po czym oborty spadaja i silnikiem telepie. Auto po nocy pod chmurką gdy rano jest np 12 stopni odpala i utrzymuje oborty 1100-1200 przez dłuższy moment po czym spadają powoli do prawidłowych ale już...
stałym tematem w mesiu jest podgrzewacz kolektora ssącego - nie wyłacza się, odłacz go i zobacz jak bedzie
No chyba turbosprężarka nie jest w porządku,pojawił się olej .Jak dobrze widzę to od strony kolektora wydechowego, warto sprawdzić czy turbina nie pcha oleju do kolektora ssącego.
To je ono :) W tym miejscu jednak szybciej policzy gwiazdy na niebie niż impulsy z koła zamachowego. Musieli mieć dobre ciśnienie wody na tej myjni... W takim razie regulacja wolnych obrotów też nie chodzi (np. tzw. "ssanie")
Bolączką tej rozlutownicy jest grzałka i zapychający się kanał, nie pompka :) Ta od mercedesa moim zdaniem ssie lepiej, ale jej główna, ogromna zaleta to fakt, że jest cicha. Już tylko dla tego faktu warto.
simson ssanie ssanie suzuki ssanie skuter
modulator jakość obrazu 405nm laser ekranowanie przystawki
sprawdzić termostat lodówce brama evolution
Mercedes Vito W447 – kontrolka pedału sprzęgła, brak rozruchu, czujnik CPS, diagnostyka Niedziałający zegar w kuchence gazowej Amica - co zrobić?