W takim razie zycze powodzenia w dalszych dzialaniach, w zalaczniku zamieszczam opis do st1000.
sygnal wyjsciowy na czujniki dodatkowe
Moduł ST1000 załatwi podłączenie tego alarmu i centralnego.
Wystarczyło poszukać: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
A wcześniej jak alarm sterował st-1000?
A może zastosować sterownik, który reaguje na pojawianie sie poziomu masy? Np. ST1000
Witam ! Mam problem - w moim aucie mam zamontowany alarm SCORPION i centralny zamek ze sterownikiem ST1000. Kiedyś gdy włączałem alarm to od razu zamykał mi też zamki a teraz raz zamyka a raz nie (sam alarm zachowuje się prawidłowo). Wymieniłem siłowniki i nic się nie zmieniło. Jaka może być przyczyna takiego stanu rzeczy ? Pozdrowienia !
Sterowanie z.c. Masz jednoprzewodowe na przewodzie brązowym, wysterujesz to np. modułem ST1000
ok zaraz ide do autka poszukac :) Dodam jeszcze ze sterownik zamka to ST1000
Zastąp moduł zamka sterownikiem ST1000 i podłącz go pod alarm oraz bezpośrednio pod siłowniki.
Legendarny St1000 ma wbuowane 2 przekazniki.
Ja mam na razie tylko taki pomysł żeby przeciąć sterowanie z wkładki i od strony drzwi podpiąć ST100 i wysterować go z jednego przewodu ( jak st1000 dostanie na otwórz stałą masę to st1000 poda na GEM 1 lub 3sek masę i ją zabierze). Teoretycznie powinno zadziałać, z wkładki otworzy i nie będzie blokować alarmu na załączenie i jak alarm będzie uzbrojony...
wydaje mi sie, że najprostrzą sprawą bedzie kupienie sterownika c.z. z możliwością sterowania minusem po uzbrojeniu- kiedyś to sie tylko robiło w taki sposób, jeżeli dobrze pomiętam to był ST1000- zakładam że wyjście z alarmu nie jest uszkodzone pozdrawiam
Ale jeszcze jedno.Mam nadzieję,że to nie jest tak stary alarm by nie miał wyjść na zamek ale gdyby to:jest taki moduł uniwersalny który zamyka i otwiera zamek poprzez podanie lub odcięcie masy albo plusa.Podłącza się go pod wyjście z alarmu na którym pojawia się po załączeniu alarmu plus albo masa.Sterownik to ST1000 i to chyba firmy AMT.Najlepiej gdybyś...
E, chyba będzie lipa, bo jak podasz masę na stałe na otwarcie jak alarm wyłączony, to za diabła nie zamkniesz zamka, co go zamkniesz to się otworzy. A jeszcze jak włączysz alarm na niedomkniętych drzwiach to będą skakały siłowniki. Lepiej naprawdę zamontować ST1000 za dwadzieścia parę złotych i po problemie...
Hmm. Obejrzałem schemat podłączenia ST1000 i teraz mam zagwostkę. Do ST1000 mam podać impuls sterujący, a mi z centralki alarmu wychodzi impuls między dwoma przewodami:?: Jak mogę rozpoznać czy w alarmie mam wbudowany sterownik zamka? W obudowie alarmu są 3 przekaźniki. Alarm to Altim Anakonda, prawdopodobnie Ar-7 (może Ar-7-1z ale nie sądzę).
Panie montażysto alarmu. Mylisz pan przewody wykonawcze ze sterującymi!!!!! Na sterujących siłownikami faktycznie na przemian pojawia się plus z masą. Ale to jest osobny obwód. Ciebie interesują przewody sterujące. A tam są tylko impulsy masy. I do tych sterujących się wpinasz. Zresztą zobacz po opisie jaka jest obciążalność tych wyjść z alarmu: 0,5...
Ja zawsze w takich sytuacjach stosuję st1000, który może być wysterowany jednym przewodem
Poszukaj ST1000. To taki moduł, po dołożeniu którego, będziesz mógł sterować centralnym zamkiem.
Zakupiłem sterownik st1000,podłączyłem wszystkie kable od siłowników oraz ten brązowy kebel z alarmu.Niestety zamek centralny nie reaguje na alarm.centralny działa wyłącznie manualnie. Co jest nie tak ??? Czy może mieć na to wpływ że sterownik od centralnego podpięty jest pod plus od radia a alarm pod inny?chyba nie bo w samochodzie mam jeden prąd....
...lepiej późni - niz wcale... Tutaj jest opis i schemat ST1000 http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... pozdrawiam commor
Dzięki ale problem tkwił w czujniku drzwi. Nie zaczaiłem, że alarm przy załączaniu sygnalizuje nie zamknięte drzwi.
Nie wiem teraz co zrobić z tym fantem, bo instalacja pociągnięta, wszystko podłączone... Trochę pomyśleć i dodać moduł wysterowywany plusem po stacyjce i jego zanikiem, na przykład ST1000. Co do komfortu, to napisz jaki to samochód i jak podłączyłeś?
Najprościej będzie jak kupisz bardzo tani i dostepny na rynky sterownik ST1000 i zmienisz w nim kondensator odpowiedzialny za impuls zamykania na 10-22uF i masz gototowe zamykanie zamka i domykanie szybek.
To jak nie pamiętasz jaki masz alarm, to ciężko będzie odpowiedzieć... Jeden alarm będzie sterował zamkiem, inny nie. Będzie trzeba wtedy zastosować dodatkowy sterownik jednoprzewodowy np. ST1000 i wysterować zamek z diody LED lub blokady zapłonu. Dodano po 3 Tu się nie da napisać tak lub nie bo nie ma konkretnej odpowiedzi na niekonkretne pytanie.
Potwierdzę kolegę.Silicon Bas nie ma sterowania zamka dwoma masami.Podłącz sterownik pod pod ten pomarańczowy na którym pojawia się masa po załączeniu alarmu.Zrobisz to za pomocą sterownika ST1000 firmy AMT a znajdziesz go na www.conda.pl
Jezu człowieku zakładasz alarmy i pytasz o takie pierdoły.Weź miernik i poszukaj wyjść.A jak nie ma to ST1000 i wszystko podłączysz :?: :D
Nawet jeżeli ten alarm (nie znam go dokładnie) nie ma tej funkcji, to można zrobić to "na piechotę". Moduł ST1000 lub jeden przekaźnik i kilka elementów biernych.
Silicon BAS, który posiadasz nie ma fabrycznie wyprowadzonego sterowania na centralny zamek. Taka opcja była dostępna dopiero w alarmie BAS Plus. Skoro, jak Sam piszesz , jesteś laikiem w dziedzinie elektryki , to raczej sam nie poradzisz sobie z przystosowaniem tego podstawowego modelu Silicona do współpracy z centralnym zamkiem. Moja rada: kup używaną...
Jeżeli alarm jest sprawny i mu ufasz, to sprawdź, czy ma wyjścia do sterowania centralnego (dwie masy zamknij otwórz) lub masę po uzbrojeniu. Jeżeli ma dwa wyjścia na centralny, to kup i zamontuj uniwersalny zestaw centralnego zamka. W drugim przypadku (masa po uzbrojeniu) leczy Cię moduł ST1000, cztery siłowniki i trochę przewodu. Równie dobrze, możesz...
...to jeszcze napisz chociaż z łaski swojej jakie to auto i już zupełnie ewentualnie jaki alarm. Jesli to np. Toyota (z oryginalnym zamkiem centralnym) - to na 99,9 % mozesz się podłączyć bez modułu tj. bezpośrednio :) . Ale niestety do większości pojazdów trzeba zastosować moduł posredniczący zwany interface'm. Moze to być np. ST1000 Tu masz ew. schemat:...
...chyba różnica między dwu- a pięcio- przewodowym :) . Bo jeśli tak to różnica jest w dodatkowym przełączniku elektr. w środku, gdzie jeden styk jest wolny tzn. Normalnie Otwarty (NO) w stanie spoczynku, drugi jest zwarty tzn. Normalnie Close (NC) z trzecim wspólnym dla obydwu (COM) - podobnie jak w przekażniku. Podczas pracy siłownika góra-dół (tzn...
Firdy ma słusznego! Ibizka może mieć comfort - jako sportowa siostra VW. Jeśli tak, a alarm nie ma takich funkcji można zastosowac zwykły najnormalniejszy sterownik zamków centralnych. Moze to być np. ST1000 Aby uzyskać swoje 15-30 sek. (JESLI SIE SPRAWDZI DOMYKANIE SZYB KLUCZYKIEM!!!) wystarczy wymienić odpowiedni kondensatorek 10 uF (ustawiony na...
Witam Mam zamek centralnyw hondzie CIVIC 95r i do tego został zamontowany w drzwiach kierowcy dodatkowy siłownik, który poruszał orginalnym centralnym. Siłownik ten ma zmienną polaryzację (zamknij "+" na niebieski a "-" na zielony, otwórz "-" niebieski "+" na zielony). Alarm zamontowany wcześniej został uszkodzony (miał sterowanie centralnego zamka)....
Podawanie i odcinanie kolego na czas trwania uzbrojenia.Montowałem to nie raz i jak jest masa to zamknie a jak ją zabierzesz to otworzy.Może być też plus ale musi być zależność zmiana stanu przy uzbrajaniu/rozbrajaniu.Inaczej mówiąc niech impuls będzie 30s to zamek się zamknie a po 30 s otworzy.Reasumując nie może być impuls w ST1000 w sterowaniu jednoprzewodowym...
Naprawią mi to w serwisie? Czy tylko odzyskają dane?
Dysk talerzowy sprawny. Program od ocz pokazuje to samo co CDI. Jeśli narzędziowy program od OCZ twierdzi, że dysk jest sprawny jak i CDI ciężko mu się sprzeciwić. Wykres benchmark tego ssd też wygląda prawidłowo. Czasem zdarza się tak, że w 100% sprawne dyski mają kosmiczne wartości w SMART - widocznie windows z tego powodu podnosi fałszywy alarm....
Witam.Kup sterownik uniwersalny C.Z. np. ST1000 za 29,80 zł. w sklepie www.led.com.pl i połącz twój odnaleziony przewód na którym pojawia się przemieńnie(-) do wejścia Nr.3w tym sterowniku.Pozostałe przewody sterownika połącz zgodnie z załączoną instrukcją. Pozdrawiam wszystkich uczestników forum.
Nie tak dawno to opisywałem.Ale...Kup sterownik ST1000 który faktycznie ustawiasz tak by działał na podanie i odcięcie masy.Jest w instrukcji opisane.Potem kabel sterujący podłączasz do pomarańczowego kabelka wychodzącego z alarmu.Ten na którym pojawia się masa po załączeniu alarmu i wszystko pięknie lata.Jak jaskółeczka na niebie. :D
Siłowniki musisz zamontowac tak, by pręty do nich dołączone pracowały w ich osi i równolegle do cięgieł ryglujących zamki w samochodzie. Musisz do drzwi przeciągnąć po dwa przewody (do mastera w drzwiach kierowcy pięć) do każdego siłownika, a sam moduł zamontuj gdzieś w kabinie. Dobre miejsce to lewy kickpanel lub pod deską. Jak nie masz dokumentacji...
ArcaBit o chyba najgorsze bo mogles zainstalowac. Sprawdz ten plik na jotti lub virustotal, to zapewne falszywy alarm. Odinstaluj: SpyHunter 4 Fixlist.txt dla FRST: HKLM-x32\...\Run: [] => [X] SearchScopes: HKLM -> DefaultScope - brak wartości CHR StartupUrls: Default -> "hxxps://www.google.pl/webhp?ie=UTF-8&rc...
Na forum jest rozpiska wystarczy użyć funkcji "szukaj" A alarm najprościej jest sprawdzić na stole, unikniesz rozczarowania i nerwów po montażu w aucie. I nie podpinaj na slepo kabelków do aku bo nawet jeśli ten alarm był kiedys sprawny to moze juz nie jest. Dodano po 2 Jak nie znajdziesz to wal na GG to ci wyśle instrukcje
Na poszczególnych kabelkach od sterownika jest napięcie na niektórych nie ma. Z elektryka u mnie cienko :oops: Wiązka zaznaczona żółtą strzałką jest doprowadzona do drzwi ale jak widać są ucięte trzy kable, biały, brązowy i czarny. Chyba ktoś chciał podłączyć coś pod dłuższe złącze omijając ten sterownik st1000, tylko po co 8-O autoalarm tez jest podpięty...
OK, zainstalowałem megacli : root(at)serwer:/tmp# megacli -AdpAllInfo -aALL Adapter #0 ========================================... Versions ================ Product Name : RAID Ctrl SAS 6G 5/6 512MB (D2616) Serial No : FW Package Build: 12.12.0-0174 Mfg. Data ================ Mfg. Date : 00/00/00 Rework Date : 00/00/00...
Witam Kolegów. Muszę się "pochwalić" i przekazać cenne (być może w przyszłości dla kogoś) informacje. Udało mi się naprawić to. Niestety żadna z waszych uwag i propozycji koledzy nie była trafna. Ale jak wiemy wszyscy to jest forum a nie DELP DESK :-) Natomiast niewątpliwie uwagi te jak i forum Elektroda a w szczególności schematy i dokumentacje naprowadziły...
Panowie, Moja konfiguracja to: Procesor: Intel® Core™ i3-4330 Processor (3.50GHz) Płyta główna: Gigabyte GA-H87-HD3 (Bios: F10) SSD: Plextor PX-128M6S HDD: Seagate 1TB ST1000DM003-1CH162 CD-ROM: Pioneer DVR-221 RAM: 2*4GB HyperX Savage, DDR3, 1600MHz, CL9 (HX316C9SR) Obudowa: Cooler Master N300 PSU: Chieftec CTG-550-80P ( 550W) Problem jaki...
podlaczam dziewczynie centralny zamek mam juz zamontowane silowniki i przeprowadzone kable ale w instrukcji alarmu znalazlem cos takiego: http://republika.pl/toyotayaris/ch_p_ins... chce zeby bagaznik otwieral i zamykal sie po przycisnieciu przycisku 3 1) czy wystarczy moj sterownik ST-1000: http://republika.pl/toyotayaris/st1000op... http://republika.pl/toyotayaris/st1000sc...
Witam, przepraszam, że znów niepokoję. Mój problem wygląda następująco. 2 godziny temu podczas gry w CS;GO nagle spadły mi fpsy - to się zdarza - pomyślałem i zresetowałem komputer- a nóż to pomoże. Niestety sytem odpalał się dość długo, dodatkowo teraz nie otwiera mi się duża część programów oraz żadna gra. Niektóre gry otwierają nawet okno ładowania...
st1000 schemat sterownik st1000 st1000 centralny zamek
bezpieczniki octavia instrukcja serwisowa ariston podłączenie komputer honda accord
Jak podłączyć przekaźniki do modułu Peltiera? Przepływ paliwa przez świecę płomieniową w HSW 9.50