Jak myślisz? Wprowadza korektę bo widzi za za bogato. Teraz trzeba znaleźć przyczynę. Może ciśnienie paliwa za duże ? Tam nie jest reg w filtrze?
Dziura w kolektorze znalazła się za 2 razem. wymiana kolektora załatwiła sprawę.
Wygląda na to, że transformator ma naddatek mocy, więc nic się z nim nie stanie. Do zasilania szczotkowego silnika DC nie jest konieczna stabilizacja i filtrowanie źródła zasilania, pod warunkiem, że nie zależy nam aż tak bardzo na stabilnych obrotach.
Co do noża to robiłem próbę i zdjąłem całkowicie nóż, ale nic to nie zmieniło. Bez noża to właśnie będzie szarpać jeszcze może bardziej... I druga sprawa bez noża nie powinno się odpalać kosiarki, jak pisałem, nóż w kosiarce "robi" jednocześnie za koło zamachowe, kosiarka ma stabilne obroty i równą pracę...
Witam ponownie! Dziękuję za podpowiedzi, przyczyna była prozaiczna i niestety trudna do wyłapania - trop z punktu 1. podanego przez kolegę Roberta - otóż pomiędzy wyjściem sterownika a silnikiem zamontowano stycznik sterowany z obwodów bezpieczeństwa maszyny. Jednocześnie te obwody zerowały wejście zezwolenia na pracę sterownika. Jednak gwałtowne odłączenie...
Nie baw się tym cięgnem, tylko przytrzymaj i utrzymaj równe i stabilne obroty ale nie maksymalna bo ci korba wyskoczy górą.
Dlatego są najczęściej stosowane jako duże gabaryty Megawatowe średniego napięcia do napędu urządzeń które wymagają dokładnych obrotów .Pisałeś tu już o wentylatorach i są jeszcze stosowane do napędu prądnic w maszynach wyciągowych kopalń.Stosują je jeszcze do napędu starych sprężarek przemysłowych typu " L" i "CKD " Ich największa zaleta oprócz stabilnych...
no i ja tak ustawiałem najwyższe i stabilne obroty silnika no i teraz mam problem z odpaleniem i blokuje silnik podczas kręcenia oi cofa wał w drugą stronę
Sprawdzić zawór dodatkowego powietrza czy jest odpowiednio przymocowany do rury od chłodzenia bo jak wisi w powietrzu i jest grzany tylko elektrycznie to potrafi oscylować. I jeszcze bardzo ważna rzecz, szczelność dolotu szczególnie odma. Najlepiej zrobić przeróbkę i przenieść odmę przed przepływomierz bo w tych silnikach ew. przedmuchy z odmy zakłócają...
Z obrotami prawo - lewo nie będzie problemu, kwestia zamontowania przełącznika. Jeśli chodzi o regulację obrotów, to tak jak już napisał robokop , nie będzie ona od "0". Silniki te mają wysokie obroty więc musisz dać dość duże przełożenie. Nie wiem jak by było pod obciążeniem, ale bez obciążenia te silniki przy regulacji na triaku potrafią się rozbiegać....
Marcina podałem jako ciekawostkę. Przypomniał mi się jeszcze jeden silnik jaki spotkałem dawno temu w jednym z pierwszych RM przenośnych produkcji angielskiej - regulacja była odśrodkowa - przy przekroczeniu obrotów znamionowych rozłączał się styk zwierający szeregowy rezystor włączony w szereg. resztę załatwiało koło zamachowe o sporej masie. Rozwiązanie...
Jak ją wkręciłeś tak jak była, to nie. Śrubka wpływa na ustawienie czujnika położenia przepustnicy, na TPS. Jak czujnik nadal daje te same napięcie co przed "regulacją", to nie trzeba programować wolnych obrotów. Powrót do stabilnych obrotów na to wskazuje, ale gdyby, za czas jakiś coś się działo z obrotami silnik zaczął falować raz 1000 raz 800 albo...
podkrec obroty na wieksze
Wymontuj silnik krokowy dla gazu , w to miejsce na próbę wstaw regulator ręczny maksymalnego wydatku (wers) Na gazie przy 3000 obr wkręcaj śrubę do zauważalnego spadku obrotów, odkręć śrubę o 3/4 obr. Na reduktorze śrubą od regulacji wolnych obrotów ustaw najwyższe stabilne obroty. Jeżeli silnik będzie pracował na gazie poprawnie przyczyny należy szukać...
Ale co się dzieje z samochodem(co to za samochód)? Zalewa go? Nierówno pracuje? skąd wiesz że ma za długi czas wtrysku, Masz oscyloskop? Sondę sprawdzisz lejąc trochę wahy do kolektora na pracującym silniku powinna się wzbudzić. Zapchane niesprawne wtryski mogą być przyczyną zubożenia mieszanki problemów z odpalaniem i nierówną pracą silnika. tak samo...
Witaj, Ostatnio robiłem remont silnika Kadeta, ale miał nieco inny gaźnik. Niemniej zasada jest podobna: Wkręcasz 1 do oporu i wykręcasz ok 1 obrotu, odpalasz motor trzymając manetkę gazu aby nie zgasł. Drugą śrubę dokręcasz aż oprze się o przepustnicę - poznasz po tym, że podwyższą się obroty a pomimo puszczenia ręką manetki nie będą maleć. Teraz wykręcasz...
czy będzie on zachowywał stabilną prędkość podczas prania przy zmiennym obciążeniu ? Na pewno nie.
A te sprzęgło jak się sprawdza? Na pierwszy rzut oka wygląda dobrze Jeżeli sprężyny są dobre (sprężyny są dość silne), nie mają "luzów" i sprzęgło oryginalne to tylko przyczyną mogą być za wysokie obroty. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... "Do sprawdzenia przewód paliwa, membrany gaźnika, drożność filtra paliwa, łącznik gumowy. Śruby...
czy stabilne obroty po odpięciu sondy wykluczają problem mechaniczny Nie.
Szukasz w dobrym kierunku, im mniej obrotów przy +12V tym lepiej. Będzie z czego zejść, tak by uzyskać stabilne obroty mieszadła. Można znaleźć i wolniejsze np. Scythe Slip Stream 120 mm 500 obr./min. Jeżeli zejdziesz do 300obr/min to będziesz miał 5obr/s czyli dosyć szybkie standardowe mieszadło. Do wierzchniej strony wentylatora pozbawionego łopatek...
Postojówki są zasilane z akumulatora (pisali o tym koledzy!) więc ich brak nie nie powinien mieć związku z miganiem świateł głównych. Akumulator i instalacja do sprawdzenia. Stabilne obroty biegu jałowego to podstawa braku "dyskoteki" świateł. Ostatnią możliwością jest uszkodzenie regulatora napięcia lub tylko jego połączeń z instalacją. Było to opisywane...
Ja ten króciec mam zaślepiony krótkim, odpornym na paliwo wężykiem z koreczkiem. Z ssaniem nie pomogę bo u mnie jest dźwignia przy gaźniku(do góry -ssanie włączone). Zawory sprawdź koniecznie. Jeśli nie będzie luzów to w szybkim tempie rozwalisz sobie silnik i będziesz miał kłopoty z ustawieniem stabilnych wolnych obrotów, zapalaniem.
Trojan dobrze napisał przyspiesz do najwyzszych stabilnych obrotów i opóznij troszke. Bedzie git. Tam jest niskoprężna jednostka.
Ładowarka ma zbyt małą moc, aby bezpośrednio uruchomić silnik bo służy do wolniejszego "pompowania" akumulatora mniejszym prądem Sprawdź na tabliczce znamionowej jaka jest moc silnika wkrętarki. Pomnóż tę wartość przez 1,5-2,5 i otrzymasz wartość mocy zasilacza zewnętrznego przy napięciu ok. 10 V. Takie przewymiarowanie jest potrzebne, bo silniki mają...
Kolego są różne prądnice o różnych mocach i to przy różnych obrotach,więc nie da się odpowiedzieć na pytanie typu - jaką prędkość maksymalną osiąga samochód. Bo są różne. :D Jeśli twój silnik ma pracować prawidłowo to prądnica będzie musiała osiągnąć moc większą od silnika,i częstotliwość 50-60 Hz oraz napięcie 230V dla silnika jedno fazowego przy obrotach...
Raczej nie to. Silnik przez zgaśnięciem przez chwilę utrzymuje stabilne wolne obroty. Nie dusi się nie szarpie. Gaśnie tak jakbym go wyłączył kluczykiem. Tą opcję już sprawdziłem stacyjka jest ok.
Tranzystor powinien pracować w obszarze liniowym. Transoptor to utrudnia, bo to on się włącza lub wyłącza. Potrzebna Ci izolacja galwaniczna? Masz pewność, że wentylator wzorcowy sterowany jest napięciem, a nie ciągiem impulsów? Idealnie by było w sterowniku porównać prędkość wentylatora z prędkością zadaną, co umożliwi pewny start i stabilne obroty....
Odpal agregat rozgrzej go porządnie podłączając jaką suszarke czy coś. Odłącz obciążenie. Wkręć tą śrubkę pod skosem do oporu ( z wyczuciem oczywiście, pół obrotu przed ukręceniem:-) ). Drugą śrubę regulacyjną wkręć też do oporu, przyduś do niej przepustnice gaźnika, agregat powinien zmniejszyć obroty. Tak trzymając wykręcaj śrubke podpierającą przepustnice...
Regulację napięcia w maszynach synchronicznych przeprowadza się przez zmianę prądu wzbudzenia, takie samo zadanie ma regulator napięcia w alternatorze samochodowym. Alternator to także prądnica synchroniczna, trójfazowa, która po prostu ma wbudowany mostek na wyjściu. Częstotliwość napięcia w tworniku (stojanie) maszyny synchronicznej zależy od prędkość...
to zdanie trochę gryzie się z Twoim pierwszym zdaniem gdzie piszesz "Jeżeli prędkość ....... znaczy że coś jest nie tak". Wydaje mi się że w poście przedstawiłem wszystkie możliwe przyczyny takiego stanu rzeczy - pierwsze zdania postu 5. Czy "niezłe 3%", o których napisałeś wynika właśnie z praktyki? Jeśli tak, to jak to wyglądało? Kilkadziesiąt magnetofonów...
Zgadzam się z _jta_ , jeśli chodzi o częstotliwość - alternator musiałby mieć stabilne obroty ( 3000 czy 6000 - niech ktoś mnie oświeci ! ), aby stworzyć odpowiednie zasilanie dla trafo. Co do zamiany trzech faz na jedną - są produkowane takie ustrojstwa; zobacz tu: http://www.elhand.com.pl/p/et3v1.html A tak na marginesie - lepiej zamiast tych wszystkich...
Na filmie widać że silnik nie trzyma stabilnych obrotów to i napięcie oraz częstotliwość też jest nie stabilna. Ciekawe jak w takich małych agregatach jest to rozwiązane.
Temat do zamknięcia: wymiana sterownika, regulacja zaworów, EGR klapy off. Te zabiegi spowodowały, że Opel odżył, a silnik odzyskał moc i miarę stabilne jałowe obroty.
Witam. A test osiagow cylindrów był robiony? 1 cylinder nie domaga ale do pełnej diagnostyki brakuje jeszcze 3 testów. Tutaj jest pokazana praca wyważenia do osiągnięcia stabilnych obrotów na wolnych obrotach.
Witam. Bardzo niebezpieczne! Ale jak kolega wyżej wspomniał duży klucz imbusowy wkręcić i włączyć wiertarkę niech uderzy tym kluczem w coś mocnego stabilnego. Oczywiście na lewych obrotach. Może wkręcić w uchwyt nakrętkę przedłużaną i spróbować kluczem udarowym do kół? To bardziej bezpieczne. Pozdrawiam.
Jak sytuacja ze zmianą inwertera? W międzyczasie zamieściłem krótki film z pracy inwertera wg. krzywej P(u). Napięcie na wyjściu prądnicy odpowiada obrotom i można dobrać krzywą obciążenia tak aby nie zahamować turbiny przy słabym wietrze a jednocześnie odbierać jaką tam moc. Przy silniejszych wiatrach, a przede wszystkim stabilnych obrotach (prawie)...
Podobne objawy może dawać fotorezystor w układzie stabilizacji obrotów. Żarówka oświetlająca ten fotorezystor zasilana jest z napięcia niestabilizowanego i gdy jest to na granicy czułości fotorezystora, to chwilowe zmiany napięcia w sieci mają wpływ na obroty, impulsy sprawdzałem oscyloskopem. Przetestowałem to na gramofonie kolegi, po podniesieniu...
Ja swojego paba z 63 r odpalam na ssaniu ale jak zapali to się dusi i muszę poruszać dżwignią ssania aby weszedł na obroty {troszkę się rozgrzał} potem już utrzymuje normalne obroty i wzbudzam agregat .Reguluję troszkę wkręt regulacyjny dla stabilnych obrotów ale prawie całkiem jest wkręcony {około 1,5 obrotu cofnięty. Mój agregat miał przy iskrowniku...
Już raz na forum pisałem ale opiszę raz jeszcze , śrubką na przepustnicy ustawiasz możliwie najmniejsze stabilne obroty a śrubką od składu mieszanki kręcisz tak aby zwiększyć obroty , jeżeli uzyskasz wyższe obroty , to znów na przepustnicy ustawiasz najmniejsze stabilne obroty i starasz się podnieść obroty śrubką od składu mieszanki .Tak wyregulowany...
do wueska ta turbinka to turbina tylko z nazwy, to jest wiatraczek, ułatwiający mieszanie sie paliwa z powietrzem w kaszlaku (wydaje mi się jednak, że nie ma sensu jej zakładanie, boi stanowi zbyt dużą przeszkodę dla powietrza, ja miałem odparownik i to rozwiązanie uważam za lepsze(nie było dziury w obrotach na opczątku i palił mi trochę mniej)). REGULACJA...
Precyzja o kroku 10 obr./min. wystarczy. Przy: Załóżmy, że maksymalne obroty silnika to 10000 obr./min. Czy obecnie przewidujesz inne obroty? 10 obr/min to 0,1% z 10000 obr/min ale już dla 100obr/min to jest 10% czyli regulator odśrodkowy da radę bez problemu. Dodatkow co ma napędzać ten silnik, że potrzebuje tak stabilnych obrotów? Jak napędzisz alternator...
0-5 v 0-10 v sygnał analogowy kontrola przełączana 110 v 220 v ac wejście 90 v 180 v dc regulator prędkości silnika 10A https://s.click.aliexpress.com/e/cP7QaDv... Jakiś czas temu kupiłem i zamontowałem takie cudo. Zastąpiło to orginalny sterownik do wytaczarki. Niestety orginalny nie chciał zejść niżej z obrotami. A była taka potrzeba. Więc producent...
Są 2 kwestie. Pierwsza to taka, że podczas rozruchu w stojanie podczas rozruchu w trójkąt płynie większy prąd, bo indukowane w wirniku prądy mają charakter rozmagnesowujący obwód stojana, więc im wyższe napięcie podasz na stojan, to większy prąd popłynie, ale i szybciej silnik osiągnie obroty znamionowe. Druga kwestia to stan ustalony w silniku, czyli...
Nie ma go. Tak po prostu. Zdziwiony jesteś? Co tu się dziwić? Nie ma silniczka krokowego to już wiadomo czemu są problemy z obrotami. Założyć i cieszyć się stabilnymi obrotami.
Napisz coś więcej, jaki o agregat? Jakie uzwojenie (aluminiowe czy miedziane)? Jaka moc znamionowa? Czy ma stabilne obroty? Warto dołączyć zdjęcia wyprowadzeń uzwojeń wraz z pomiarem ich oporu
Mnie się wydaje, że silnik spalinowy w agregacie raczej nie chodzi na biegu jałowym (bez obciążenia), bo on w zależności od generatora powinien stale utrzymywać 1500 lub 3000 obr/min, a to wg mnie nie są już obroty biegu jałowego. Ta uwaga o zalecanym obciążeniu minimalnym, wynika raczej z tego, że przy niższym i niestabilnym obciążeniu, przy indywidualnej...
Błąd 35 to błąd regulacji obrotów biegu jałowego, a nie bezpośrednio usterka zaworu regulacji wolnych obrotów. Z jakiegoś powodu sterownik nie jest w stanie utrzymać stabilnych obrotów biegu jałowego i sygnalizuje ten fakt. Powodów może być wiele - zły stan silnika, niedomagania układu zapłonowego, uszkodzony wtryskiwacz...
Ocenę pracy sondy można dokonać tylko na w miarę stabilnych obrotach. Na wykresie widziałem, że nieźle go kręciłeś, a przy takich skokach obrotów pętla jest otwarta.
Witam Zbudowałem taki agregat z prądnicy do dźwigu napędzany wałkiem od ciągnika, niestety mam problem. Napięcie nie jest stabilne i żarówki cały czas delikatnie migoczą. Może koledzy podpowiedzą jak to rozwiązać, jakiś stabilizator. Wolałbym jakieś gotowe rozwiązanie nie jestem biegły w elektronice. Janusz Na początek- jakie i czy stabilne masz obroty...
Przerwa była 0,9 i ustawiłem na 0,7 auto przestało szarpać,ładnie wchodzi na obroty i ma stabilne obroty,wydaje się być ok ,ciekawe czy będzie też miało wpływ na spalanie.
Jak wyżej - uściślij z czym konkretnie masz problem. Sprawdź na 30 cm płycie i na singlu. Co do braku kulki - przeważnie jej brak albo uniemożliwia ruszenie talerza w ogóle, albo (ze względu na małą moc silnika) nie daje się uzyskać znamienitych i stabilnych obrotów.
nóż tam spełnia rolę koła zamachowego i "stabilizatora" równych, stabilnych obrotów silnika Serio..? To mnie zaskoczył kolega. Ale te silniki są wykorzystywane do agregatów, czy tez myjek ciśnieniowych. Jesteś pewien?
Tak, można. Trochę matematyki. Trzeba przyjąć stabilne obroty na poziomie 2000, sprawdzić przełożenie skrzyni biegów na 1, przełożenie mostu, z promienia koła obliczyć jego obwód i uwzględniając przełożenie reduktora wstępnego obliczyć jak szybko się pojazd będzie poruszał.
Osobiście wolał bym silnik od kosy niż ten pocketowy... łatwość regulacji, stabilne obroty zarówno wysokie jak i niskie.
witam, zagrzej silnik i zmierz kompreche, potem mozesz podpiąć wakuometr i popatrzeć na podciśnienie, czy jest stabilne czy pulsuje(wolne obroty) jak pulsuje to czy świece sprawne i przewody, luzy zaworowe prawidłowe a jaki to model samochodu i rocznik, powodzenia
Generator prądu przemiennego do stabilnej pracy (częstotliwości) potrzebuje stabilnych obrotów na wale. W przypadku wiatraka nie będzie to proste. Przekładnie mechaniczne mają zwykle sztywne przełożenia. Zastanawiam się nad regulacją obrotów na wiatraku. A może prądnica prądu stałego ale na 220V, a może i więcej i do tego jakaś przetwornica? Pozdrawiam.
Tranzystory rozdzieliłem - nie mogłem dojść jak fabrycznie tranzystory były izolowane. Złożyłem i mam teraz problem ze startem silnika. Pomogę, kręci się ale nie ma stabilnych obrotów. Przeraża mnie naprawa silnika (czyszczenie komutatora, delikatnych drucików). Co poradzicie?
ten silnik prawie na pamięć znam , nie miej mnie za zielonego :) jak odpalam a co jest ciężką sprawą to słychać klekot zimnego silnika a za jakiś czas sie stabilizuje ale obroty jakie były tak były tylko widoczna zmiana obrotów z klekotu na miarę stabilne obroty Zobaczę twoje posty
Wczoraj dotarł silniczek krokowy, założyłem i dzisiaj rano "jak ręką odjął", obroty stabilne, wszystko w najlepszym porządku
Gdy silnik się rozgrzeje utrzymuje stabilne obroty 890. Miałem podejrzenie o cylinder lecz świece wypalają się równomiernie.
Czy jak trzymasz przepustnicę na rozgrzanym silniku bez ssania to ma stabilne obroty? Jaki kolor świecy? Czy poziom paliwa w komorze pływakowej jest odpowiedni? Sprawdź te rzeczy i dalej będziemy myśleć
Witam, Posiadam Peugeot'a JetForce, który po dodaniu gazu faluje. Stabilne obroty utrzymuje do 2-3k RPM. Podmieniane ECU, wtrysk, cewka i zero zmian. Błędów brak. Jakieś sugestie?
Jeśli zależy Ci na stabilnych obrotach niezależnie od obciążenia to silnik z odkurzacza odpada. Szedł bym w silnik klatkowy z przekładnią i jednofazowy falownik (są tańsze od trójfazowych i zasilane z gniazdka). Myślę że 0,75kW w zupełności wystarczy.
Swoją drogą co to ma wspólnego z elektroniką to nie mam pojęcia. Trochę ma - bez elektroniki działa kiepsko. Jest to silnik szeregowy więc bez obciążenia będzie sie rozpędzał do niebezpiecznie wysokich prędkości, a pod obciążeniem obroty spadają dosyć szybko, dopiero z regulatorem kontrolującym prędkość z prądniczki tachometrycznej silnik utrzymuje...
Proponuję więc któryś z gramofonów Bernard lub jak kto woli GS ... Sprawdź przed zakupem czy trzyma stabilnie obroty. Sugeruję wybrać model z metalowym ramieniem, nie plastikiem. Wkładka dobirzesz według uznania. Pasuje każda z mocowaniem 1/2 cala. Proponuję wkładkę z igłą wymienną o szlifie eliptycznym, którą można kupić nową już za około 150zł. Całość...
Jeżeli proces technologiczny wymaga stabilnych obrotów, to przy zastosowaniu falownika wektorowego uzyskasz (powinieneś uzyskać...) stabilność obrotów i staly moment. Pozdrawiam.
czy jest możliwe, żeby tego typu maszyny działały by 24h na dobę i miały powtarzalność impulsów co do 1ms? Wiele zakładów pracuje w ruchu ciągłym. A maszyna napędzana silnikiem synchronicznym będzie miała stabilne obroty zależne od częstotliwości sieciowej, a ta jest relatywnie dokładna.
Zmierzyć napięcie ładowania , powinno być ok. 7 - 7.2 V i trzymać się stabilnie przy zmianach obrotów. Jeżeli jest inaczej to trzeba podstawić inny regulator.
W dwie osoby, jedna psika plakiem w gaźnik a druga odpala. Przy odrobinie wprawy można utrzymać psikajac stabilne obroty. Później szukać dlaczego gaźnik nie podaje paliwa.
Kiedyś uruchamiałem czyjś sterownik wiertarki do płytek, projekt był ze starego Radioelektronika, układ był analogowy, działał tak że zwiększał napięcie przy wzroście prądu (liniowo), dawało się ustawić stabilne obroty niezależnie od obciążenia, a nawet wzrost obrotów pod obciążeniem i o dziwo nie wykazywał przy tym żadnych tendencji do oscylacji.
Witam! A może silnik (PRM 33-1,7) jest do wymiany-ma zjechany komutator lub zatarte łożyska i wówczas nie będą stabilne obroty. Pozdrawiam.
Ok, ale z szeregowym będą jaja z rampami i utrzymaniem stabilnych obrotów. Co najmniej tachoprądnica lub enkoder i "ściemniacz" który to ogarnie, ale w takich aplikacjach widywałem raczej obcowzbudne DC a nie szeregowe AC...
Motoreduktor. Przy użyciu klasycznego falownika utrzymanie sensownie stabilnych obrotów i sensownego momentu przy zejściu poniżej 10Hz jest wątpliwe, a poniżej 5 Hz praktycznie niemożliwe.
(at)komandoberet Po pierwsze dołączasz się do tematu i to wprowadza zamieszanie. Odwrotne przylutowanie pierścieni ślizgowych może mieć pewne znaczenie, ponieważ magnetyzm szczątkowy będzie przeciwny prądowi samoindukcji które jest potrzebne do wzbudzenia się alternatora. Zamiast wzrostu napięcia będzie jego spadek. Nie będzie to miało znaczenia gdy...
Przepustnica czyściutka ma być, zwolnij przepustnicę śrubą tak aby nie "haczyła" (pisałeś, że ktoś bawił się śrubą ). Możesz odpiąć stabilizator biegu jałowego i sam spróbuj czy przepustnicą dasz radę utrzymać niskie obroty w miarę stabilne....coś będziesz wiedział... W pokrywie masz dwa węże na odpowietrzanie, ten cienki ma "zasysać" sprawdź króciec...
Jeśli chcesz stabilne obroty to albo synchroniczny -sieć ma dość dobre parametry częstotliwości, albo napęd dc i pomiar obrotów czyli sprzężenie zwrotne jak koledzy już napisali. Nawet bldc nie d rady z zaprogramowana prędkością. Bo zmienia się obciążenie. Wbrew pozorom gramofon bardzo wiele.wymaga od napędu.
na wolnych obrotach pracuje ok. jest stabilny obroty nie faluja zapala dobrze. wiec dalej nie wiem co to moze byc?
1) można już obracać silnik od 0,5Hz z pełnym momentem, 2) koniecznie enkoder, 3) chlodzenie wymuszone obce, 4) dla obrotów 0-1000obr/min napewno nie zda egzaminu silnik 3000obr/min, 5) falownik profesjonalny, napewno nie LG Zalecam silnik 6polowy, obroty znamionowe ok950obr/min, plus enkoder. Obroty zawsze można zwiększyć o 20% bez utraty mometu. Czyli...
Nawet przy takim szarpnięciu można coś odczytać okres 40ms (25Hz) i 40V (w zaokrągleniu) 40ms odpowiada 1/3 obrotu czyli 120ms na obrót 500RPM, czyli co daje KV=12,5 czyli ze 100V i 62,5Hz mógł byś uzyskać 1250RPM z 200V i 125Hz 2500RPM. A przy 50Hz (1000RPM) 80Vp 56V RMS międzyfazowo było by ok, można spróbować falownik ustawić z odpowiednim U/f Nie...
Przewód impulsowy założony ? Dodano po 46 Do sprawdzenia przewód paliwa, membrany gaźnika, drożność filtra paliwa, łącznik gumowy. Śruby ustaw L=1,5 do regulacji, H=1. Po rozgrzaniu wkręcaj L aż do uzyskania najwyższych stabilnych obrotów i cofnij o 1/4 obrotu, ustaw bieg jałowy śrubą LA (T) do momentu aż nie będzie się kręcić łańcuch i nie będzie gasła,...
A syma x5c i x5c-1 jakie różnice ? Między innymi prawiona stabilność w locie. I kamerka zmienione funkcje przycisku film, zdjęcia. Możliwy stabilny obrót 360 stopni.
a może ktoś mi podpowiedziec jaka wartość zasysanego powietrza liczona w kg/h jest na wolnych obrotach w tym silniku? w tym aucie jest około 20 kg/h a dlatego około, bo ten silnik pływa i nie ma stabilnych obrotów
Błędy są zapisane w sterowniku silnika i nawet gdy lampka się nie pali to da się je odczytać. Gdy wtryskiwacz leje paliwo to zazwyczaj silnik nie ma stabilnych obrotów biegu jałowego.
To wyglądało by na zbyt wczesny zapłon, lub przestawiony rozrząd. Z kolei tam jest łańcuch, no ale i takie już robiłem (może warto sprawdzić). Zapłonu też nie wyreguluje. A silnik normalnie pracuje podczas tego "strzelania", ma stabilne obroty, równomierne, czy da się zauważyć jakieś nieprawidłowości w jego pracy na biegu jałowym?
to plik elektrodowy, więc nawet po zmianie nazwy nie umię go wkleić bezpośrednio tutaj. w każdym razie jest tam najprostszy z możliwych zasilacz na diodzie zenera 5V6 , z szeregowym opornikiem. uszkodzenie powinno prowadzić raczej do zwiększenia obrotów niż zmniejszenia. ja poczekałbym z wymianą dlatego że po ustawieniu obroty są OK. przy uszkodzonym...
Aby poprawnie ustawić STABILNE obroty tej kosiarki, wymieniamy membranę wg poniższego poradnika: https://youtu.be/9fvsL1Bdmp8?... niewielkie wybrzuszenie membrany kwalifikuje ją do wymiany!! Ponadto odległość łopatki/wahadełka od uchwytu przepustnicy gaźnika powinna mieć 27mm +-1mm (ten drucik z kółkiem/oczkiem na środku...
Przeczytałem posty i Ameryki nie znalazłem, ale wracając do tematu. Gdyby mnie postawiono zadanie stabilnych obrotów przy minimalnych kosztach , to zastosowalbym silnik krokowy sterowany przez uP. Wystarczy znać tylko przełożenie i obroty tależa w gramofonie są sterowane z bardzo wysoką dokładnością.
Czyli chcesz to zrobić tanio, dobrze i szybko- marzenie. Można prawie spełnić twoje wymagania(prawie robi dużą różnicę). Silnik od pompy np. https://allegro.pl/oferta/pompa-ogrodowa... Można go kupić za 20 zł i koła pasowe żeby osiągnąć obroty. Przekładanie paska klinowego to minus ale stabilne obroty to plus.
(at)Zbigniew 400, a jest coś takiego na rynku. Zależy mi na tym żeby obroty były stabilne.
Na górnym zdjęciu widać duży otwór do kanału ssącego i sprężynę. Aby membrana chodziła musi podciśnienie pulsować. W kanale ssącym raczej podciśnienie nie pulsuje na stabilnych obrotach silnika. Nowa membrana L01701425, nowa sprężyna pełny zbiornik paliwa i pompka nie pompuje paliwa.
Witam. Taki regulator można wykonać ale musi być układ analogowy ze względu na sprzężenia predkościowe (tacho).Nie uzyskasz stabilnych obrotów w zakresie zmian obciążenia.Chyba,że będziesz stał przy regulatorze i cały czas korygował deltę obrotów.
no bez przetwornic i akumulatorów to może być dość trudne ponieważ silnik napędzający agregat musiał by mieć idealnie stabilne obroty że by nie było skoków napięcia i częstotliwości czyli żeby było 220v oraz 50hz a silnik od kosiarki raczej zbyt stabilny nie jest
Może [url=http://www.husqvarna.net.pl/index.p... ? Zresztą wszystkie piły podobnie się kręci. Wkręcasz obie śrubki do oporu na wyłączonym i odkręcasz każdą o 1/4.To jest pozycja wyjściowa do ustawiania. Odpalasz piłę,Trzymasz na "gazie" i delikatnie odkręcasz po jednej, po trochu ,co chwila sprawdzając...
A jakie obroty na biegu jałowym(ile) jak jest ciepły-stabilne? Jeżeli w normie to włącz wszelakie odbiorniki prądu i jak wyrówna (utrzyma obroty )to znaczy że chodzi. opór na cewkach krokowego45-60 omów
Prościej byłoby wyprostować te 48V, zastosować falownik np. z UPS-a i mamy na wyjściu stabilne 230V~ 50Hz.
nie mogę ustawić stabilnego obrazu rozstraja się tracking nie stabilne obroty kabstana ,wymieniłem głowicę synchro ,wałki czyszczone,regulacje przesuwu taśmy nie pomagają ustawianie głowicy też ,regulacja halotronu w kabstanie nie pomaga ,w lepszych kopiach potrafi obraz trzymać się dłużej co jeszcze może być?
Specjalistą nie jestem, (moja praktyka z LPG to niecałe 3 tygodnie) więc moje uwagi mogą nie być trafne. Po pierwsze nie zwalałbym winy na mikser. On był istotny w instalacjach I generacji, w krótkich należało zachować odpowiednią proporcję gazu do obrotów, bo nie było "dynamicznej" nastawy registra. Instalacje II generacji moim zdaniem nie są tak czułe...
Jeśli silnik ma stabilne obroty i obciążenie prądnicy jest stałe a mimo tego są wahania napięcia, to sugeruję sprawdzić własnie AVR, w którym mogły się zużyć szczotki. Oczywiście o ile agregat ma AVR. Innym rozwiązaniem wzbudzenia prądnicy jest zastosowanie kondensatora, ale wówczas wirnik jest inny i po takim typie agregatu można się spodziewać niestabilnego...
Wojtek masz rację,ale czym większa masa tym więcej energii trzeba włożyć żeby to ruszyć,ale generalnie cięższe śmigło będzie miało bardziej stabilne obroty,a tu odnośnie momentu jak by kogoś interesowało http://pl.wikipedia.org/wiki/Moment_obro...
Kolego zrób po pierwsze stabilny odczyt obrotów silnika . Masz 40 imp na sekundę więc dokładność jest wystarczająca.
wolne obrót stabilny gramofon stabilny obrót lm358 stabilny
latarka iphone czyszczenie lasera samsung mazda diagnostyczny
stihl akumukator philips uszkodzone oprogramowanie
Schemat ideowy Maxcom mBook15 – dostępność, oznaczenia płyty, diagnostyka bez schematu Saab 9-5 2007 – brak dźwięku kierunkowskazów i pasów, SID/MIU, buzzer, bezpiecznik F16