Sprawa jest prosta. Albo szukasz sobie schematów obu motorowerów i tam na schematach elektrycznych sprawdzasz jak łączą stacyjki w różnych położeniach. Szukasz tu: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic42... lub tu: http://arecki113.republika.pl/ lub tu: http://www.google.pl Albo bierzesz sobie miernik w łapę i sam sprawdzasz, jak stacyjki łączą,...
https://obrazki.elektroda.pl/1704710300_... dolny prawy(+12v po stacyjce ) łączysz z górnym lewym (przewód na zespół przełączników lewy) pinem ,odpuszczasz kontrolki na desce ,.. tak na cito
Na schemacie są kolory a w tabelce powyżej kofigureacja wymaganych połaczeń. Uruchom szare komórki...
Z tego co pamiętam,z cewki ładowania przewód idzie do prostownika do lampy,a następnie do stacyjki. Stacyjka łączy prostownik z + akumulatora ,po włączeniu kluczyka.
Przedewszystkim to podpiecie pod komputer i ustalenie błędu. To co napisałeś to wskazuje na brak komunikacji kluczyka z immo. Może być to wtyczka przy kierownicy, czasami styki śniedzieją. Trzeba zdjąć obudowę kierownicy i przy stacyjce jest łączenie c pętlą.
Mnie chodziło o +12V do potrzymania ale jak nie słuchasz radia to wystarczy ci napięcie po stacyjce czyli żółty i czerwony łączymy razem i radio będzie działać po przekręceniu stacyjki.
...ale nie podpinasz żadnych przewodów do stacyjki. Antenę masz, tę zakładaną na stacyjkę? Do centralki CODE podpinasz zasilanie po stacyjce i łączysz ją z pinem 7 w ECU. CODE "przecina" też sterownie przekaźnika zasilania (pin 4 ECU i 10 przekaźnika). P.S. To ECU bardzo łatwo robi się na "virgin", wystarczy kabelek USB -> RS-232 TTL, niestety trzeba...
Stacyjka jest typu nowszego do rozruchu bendix-em - nie na linkę, ale można ją w tym typie wykorzystać. Stacyjka łączy niezupełnie wg schematu - zwierając krzywką kolejne styki nie rozłączając poprzednich. Przewód czerwony tu nie będzie wykorzystany - służy on do dołączenia cewki bendix-u.
Polecam stronkę www.studio24.prv.pl później kablomania, panelowe i znajdziesz opis złącza JVC oraz wiele ciekawych informacji. Najlepiej wykorzystać próbówkę i sprawdzić na których przewodach w kosce od auta jest stałe 12V (zapewne pin4) oraz na którym pojawia się 12V po przekręceniu kluczyka w stacyjce(zapewne pin3). Mając takie informacje dokonujemy...
pewnie kostka stacyjki nie łączy
Problem rozwiązany winowajczynią okazała się stacyjka. Nie łączyły w niej styki, po wymianie stacyjki problem się rozwiązał.
A więc chciałbym podziękować kolegom wyżej problem udało się rozwiązać. Jak wyżej opisal kolega szukamy 12 v po przekręceniu stacyjki , łączymy z białym przewodem sondy,przewód masowy z drugim masowym (najlepiej sprawdzic multimetrem i przewód z napięciem o 0,45 V z sygnałowym czarnym, szary dopinamy z pozostałym przewodem. Zabezpieczamy kable dodatkowa...
Napięcie w cewce indukuje się pod wpływem pola magnetycznego wytwarzanego przez magnes koła zamachowego, i jest to całkowicie niezależny obwód. Wyjście konektorowe cewki, jest podłączone do stacyjki i łączone z masą przy wyłączaniu. Piszesz, że są dwa przewody, drugi może być podłączony do jakiegoś przycisku bezpieczeństwa, czasami jest taki pod siedzeniem....
Pewnie skończyła się kostka w stacyjce albo przewody na alternatorze nie łączą. Pozdrawiam.
1-zworkę ustawiasz na sterowanie masą centrala w aucie 2-podpinasz do krańcówek drzwi 3-przekaźnik blokady,przecinasz np.zapłon ze stacyjki a przeciete kable łączysz odpowiednio z 30 i 87a przekaźnika 4-nie podłączasz wcale
W starszych modelach MZ była pozycja kluczyka do awaryjnego odpalania przy rozładowanym akumulatorze . Była to pozycja 5 , czyli kluczykiem max w lewo . Wtedy stacyjka łączyła prądnicę bezpośrednio z zapłonem . No i odpalenie tylko i wyłącznie na pych .
Ale i tak tych z czarnym nie łącz z innymi.
pewnie umarł rozrusznik, albo kostka stacyjki, trzeba zaciągnąć ręczny (lub podłożyć cegły pod koła jak ręczny nie trzyma) wrzucić luz w aucie, podpiąć dodatkowy kabelek do tego cienkiego kabelka w rozruszniku i drugi jego koniec przytknąć do plusa akumulatora, jeśli będzie też tylko pykać to rozrusznik do wymiany, jeśli będzie normalnie kręcić silnikiem...
Plus po stacyjce łączysz pod bezpiecznikami (za bezpiecznikiem) sprawdź kontrolką gdzie jest napięcie po stacyjce. migacze łączysz do wiązki spod wyłącznika zespolonego na kierownicy szukaj przewodów o kolorach takich jak przy migaczach (+). Dla każdego obwodu migacza dajesz diody skierowane od alarmu. Dobrze jest dać po bezpieczniku 5A na każdą gałąź...
skoro ominąłem stacyjkę łącząc brązowy z czerwonym na kostce, to chyba powinno świecić światło postojowe? Zgadza się, powinny świecić. Tak więc jeszcze jedna przesłanka ku temu, że uszkodzenie jest gdzieś na trasie brązowego kabla. Pozdrawiam
Jak po wymianie kostki stacyjki to kostka nie łączy ,nie wiem skąd miałeś kostkę i kto ją wymieniał i czy nie była koloru biało-jasnozielonego.P
Wymontuj stacyjkę i sprawdź czy wszystkie styki i przewody są ok bo z tego co piszesz wyraźnie widać że coś nie łączy w stacyjce może przewód się obluzował albo coś upaliło. lub kabel ze starości zaśniedziały itp...
sprawdź kostkę stacyjki to najpewniej ona nie łączy
No pewnie, że można łączyć przecięty obwód od strony stacyjki jednocześnie do 30 i 85, a drugą stronę do 87a.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11... Na stacyjce masz taki punkt, gdzie bez oznaczenia jest podwójne lub potrójne (nie pamiętam teraz dokładnie) zwarte ze sobą wyprowadzenia. Taka blaszka jedynie przynitowane do podstawy izolacyjnej. To punkt zbiorczy - "rozdzielacz". I do niego łączysz. Po prostu - stacyjka jest z boku i najłatwiej i...
Mocowania zgadzają się a rozrusznik jest zablokowany bo odpala tylko w pozycji P lub N.Najlepiej jak po łączysz pobudzenie rozrusznika bezpośrednio ze stacyjki.
jak podasz napięcie na zielony (ge) tzn żółty http://obrazki.elektroda.pl/7511482200_1... Jaka jest pewnosć że styki stacyjki łączą po wkładam śrubokręt i przekręcam
Kluczyk i power switch spinasz razem szeregowo, tj jeden kabelek ze stacyjki łączysz z jednym ze switcha a pozostałe dwa wolne kable podpinasz do płyty. W ten sposób swich zadziała tylko po przekręceniu kluczyka - ergo nikt bez kluczyka nie uruchomi komputera. :)
Skąd wniosek że powinno być osobne wyjście na kontrolkę? Łączysz żarówkę 12V 2W szeregowo ze stacyjką do zacisku D+ i tyle.
Tak, bo stacyjka powinna właśnie łączyć pin "gaszenie" z masą., wtedy właśnie ci "ucina iskrę". Iskra znika i się nie pojawi, do póki ten pin jest połączony z masą. Jak przekręcasz stacyjkę "na kontrolki", to stacyjka powinna rozłączyć "gaszenie" z masą. Miałeś ten pin wgl niepodłączony?
Czy kontrolka luzu działa poprawnie? Jeśli nie, to problem masz z samym czujnikiem luzu lub z połączeniami. Przewód z tym dziwnym jasnozielonym/turkusowym kolorze z czerwonym paskiem. Czujnik znajduje się nad zębatką zdawczą, ewentualnie może to być czujnik na wskaźnik biegów co ma 5 lub 6 przewodów i wtyczkę. Światła postojowe są realizowane w stacyjce...
Podaje jeszcze napięcia T16/1 - zasilanie 12V, po zapłonie jest T16/4 - brązowy - masa jest T16/5 - brązowy - masa jest T16/7 - zielono-czerowny - K-Line 4,91V stacyjka off; 1,26V stacyjka on; łączone z + obd T16/15 - zielono-niebieski - L-Line 2,78V stacyjka off, 1,31V stacyjka on; łączone z + obd T16/16 - zasilanie 12V, stałe z aku jest po miedzy...
Co tam sprawdzać? kołek w kostce stacyjki się kończy i nie łączy styków
Najprościej zrobić autodiagnostykę. Wyłączasz stacyjkę , łączysz 4 pin w kostce diagnostycznej do masy, włączasz stacyjkę i kontrolka abs-u generyje kody błędów ( długi błysk oznacza dziesiątki, krótki-jednostki. na początku wyświetla kod 12 a potem już kody usterek,( kod 31 -przerwa na obwodzie tylnego praweg koła, 32 zwarcie na tym obwodzie), lub...
Przed zakupem nowej stacyjki należało sprawdzić: 1. Czy stacyjka prawidłowo łączy styki od gaszenia (M i G)? 2. Czy zwierając przewody w kostce stacyjki, odpowiedzialne za gaszenie silnika, silnik gaśnie?
Do zacisku 15 regulatora dajesz napięcie po kluczyku zacisk 15 lub 54 stacyjki. Zacisk 67 regulatora łączysz z zaciskiem szczotek zacisk 67 alternatora. regulator oczywiście musi być przykręcony do masy. Dodano po 5 Sprawdź jakie masz napięcie, po opaleniu silnika (średnie obroty)na zacisku konektorowym w białej obudowie. Jeżeli tyle samo co na zacisku...
Żadnych zapisanych błędów. Stacyjka działa, napięcie które powinno wysterować przekaźnik nie trafia pod maskę. Łącząc przewodem od stacyjki do styku przekaźnika wszystko działa. Stąd post bo nie widzę przebiegu połączenia bez rozbierania całej deski.
Zaczął bym od sprawdzenia "kostki stacyjki" czy prawidłowo łączy.
Witam. Od jakiegoś czasu nie mam prądu w całym skuterze. Wykluczyłem stacyjkę łącząc styki B i R na krótko. Bezpiecznik jest OK. Masa OK.. Co może być przyczyna. Czy problemem moze byc czerwony kabel za bezpiecznikiem?? Nie rozumiem czym jest Electronic bulglary resiting device i gdzie podlaczony jest ten kabel za bezpiecznikiem?? Jestem Amatorem i...
Rozwiązanie okazało się leżeć zupełnie gdzie indziej: - zasilanie "po stacyjce" w niektórych odbirnikach jest zamienione że stałym "z akumulatora", tak też było u mnie, po za tym wtyk w kostce stacyjki źle łączył podając niepełne 12V, dlatego radio nie miało mocy i brzmiało jak uszkodzone.
Przepraszam ,co to znaczy po stacyjce, czy to znaczy, że mam podłączone przez stacyjkę czy może poza stacyjką? "Po stacyjce" to znaczy że stacyjka łączy to połączenie, gdy stacyjka jest wyłączona to i połączenie jest rozłączone.
Biały nie będzie przypadkiem + po stacyjce, niestety nie mam schematu więc dedukuję :)? Jeżeli dajesz na stałe +12 to tak jakbyś miał przekręconą stacyjkę na zapłon i dlatego nie możesz zamknąć drzwi. Wygląda jakby coś w stacyjce nie łączyło.
Skoro są trzy kable to prawdopodobnie strzelam bo nie patrzyłem w schemat. Na jednym będzie pewnie plus na drugim zapłon a na trzecim rozrusznik. Po przekręceniu stacyjki plus łączy się z zapłonem i dalej chwilowo z rozrusznikiem. To tylko teoria. Warto sprawdzić. Jak stacyjka ma 5 pinów to trzeba sprawdzić który z którym się łączy. Pierwsze sprawdź...
a co to jest halla? a czy kostka w stacyjce nie łączyłaby tylko przy zimnym silniku?
Wg mnie stacyjka nie ma tutaj nic do powiedzenia, bo wszystko łączone jest przez przekaźniki pewno więc, ja bym szukał przyczyny w braku masy albo któryś przekaźnik jest przegrzany.
Przekaźniki w twoim przypadku znajdują się na 99% obok stacyjki na wiązce jeden wyrzucasz całkiem a drugi łączysz na stałe i problem z głowy Jeśli tam ich nie będzie to szukaj na lewym kielichu[pod maską] pod czarną przykrywką
Czerwony +, czarny + zapłon, zielony masa, czarny z białym paskiem gaszenie. Stacyjka w lewo, zielony łączy z czarno-białym, stacyjka w prawo czerwony z czarnym
Ten turkusowy przewód, to w Twojej wersji zapewne jest podłączony z układem interlock. Masz w nim stopkę boczną z czujnikiem, która nie składa się samoczynnie po podniesieniu motocykla? Normalnie stacyjka powinna w pozycji ON łączyć przewody czarno-biały i turkusowy.
Styk S to bezpiecznik nr 37, 10A. Przewód żółto-czarny, wtyczka radia 8 pinowa, pin 4. 7 pin 8 pinowej wtyczki radia to stały plus, tzw "30". Nie wolno ich ze sobą łączyć. Przy stacyjce opisany jako S, kolor brązowo-czerwony, zmienia kolor po bezpieczniku 37 na żółto-czerwony. W module komfortu blok 6, okienko 3. W bloku 6 masz informacje o 30, 15 (plus...
https://obrazki.elektroda.pl/8424109900_... chińczykach gaszenie to 1 przewód z modułu zwarty z masą, musisz sprawdzić, może kostki nie łączą, może stacyjka. Najlepiej byłoby mieć pewny schemat od danego modelu, żebyś wiedział, który to kabel idzie do gaszenia, ew. miernik i sprawdź, który idzie z modułu do stacyjki/wyłącznika.
Stare radio CB z czasów z żółtym i czerwonym zasilaniem (praca/podtrzymanie pamięci, przez niektórych jedno łączone za stacyjką, drugie przed). Jakiego napięcia naprawdę wymaga na podtrzymaniu? Nie podam modelu - zagadnienie otwarte.
gazu na pewno jest wystarczająco, czy załączenie wiatraków załącza kompresor z tego samego przekaźnika? może w stacyjce nie łączyć tak było z dmuchawą po podłączeniu przez dodatkowy przekaźnik zaczęła działać?
Może po prostu kończy się rozrusznik. Zdarza się też że kostka pod stacyjką nie łączy.
Myślę że kol. viper555 ma racje; sprawdż stacyjkę możliwe że nie łączy sama stacyjka lub kostki łączące.
Czerwony z czarnym paskiem to wg DIN (15) czyli plus po stacyjce. Wszystkie kolorysstycznie łączysz razem . Tak to Niemcy wymyślili jeszcze chyba przed wojną.
Jeśli sie nie podałes to moge troche podpowiedzieć w końcu to nie moje auto. Przewód z który podłączyć musisz do stałego plusa łączysz z zaciskiem oznaczonym jako 30 w skrzynce z przekaznikami obok kolumny sygnał po stacyjce łączysz z zaciskiem oznaczonym jako 15 w tej samej skrzynce nie sposób zauważyć kręcone na śruby Blokade czyli żółty przecinasz...
Kiedyś w Civic miałem problem taki że pierścień immobilaizera wokół stacyjki kiepsko łączył i nie pozwalał uruchomić silnika.... Rozebrałem przeczyściłem styki i działało już później. Z tym że wtedy świeciła kontrolka klucza na zegarach. Dodano po 2 Trzeba sprawdzic próbówką czy w momencie próby rozruchu jest zasilanie na cieńkim przewodzie rozrusznika....
No to teraz ów multimetr w łapki i do roboty. Ale momencik, znowu źle 13v Powinno być tak 13V :D na tym forum to zasadnicza różnica. Czyli tak multimetr z ustawionym zakresem pomiaru napięcia podłączamy jedną z sond (końcówek) na masę, a drugą sondą śledzimy przebieg, ciągłość drugiego bieguna, prawdopodobnie "plusa" Nie pomijamy żadnych elementów typu...
Złom nie złom. Autor pisze ze musi parę razy włączyć zapłon żeby zagadał. Nic o długim kreceniu nie pisze. Może kostka stacyjki nie łączy.
Sprawdzone, zasilanie jest. Komputer na stole łączy się.
stacyjka łączy?
A stacyjka łączy na pewno?
Witam W opisie urządzenia na dole jest plik w formacie „PDF”, a w nim schemat urządzenia z podanymi wartościami poszczególnych elementów. Nie będę tu opisywał działania układu, bo jest prosty ja przysłowiowa „budowa cepów”. Więc łączysz +12V do akumulatora, „stacyjka” –do przewodu, gdzie wystąpi napięcie po...
Nie. Będziesz miał jedno immo. W kluczyku jest chip sczytywany przez stacyjkę, która jest sterowana komputerem immo w liczniku, ten komputer jeżeli sczyta prawidłowo kluczyk przesyła informację do komputera głównego sterującego silnikiem i wtedy wszystko działa. Jeżeli natomiast ktoś rozwala stacyjkę, lub łączy kable na krótko to komputer immo nie sczytuje...
Spójrz nawet na schemat z mojego poprzedniego postu wszystko widać. stacyjka pozycja 0: 31 łączy sie z 2 stacyjka pozycja 1: 59 łączy się z 86, 30 łączy się z 15 stacyjka pozycja 2: 59 łączy się z 56, 30 łączy się z 15, 30 łączy się z 57a Tu też widać: http://obrazki.elektroda.net/10_12515777... Czyli do ogara powinno być tak: Do kierunków,...
Opisz co jakie masz elementy instalacji i wg. jakiego schematu łączyłeś. Szanse na spalenie stacyjki są prawie zerowe! Czy podłączenie plusa akumulatora do kabla idącego od przerywacza kierunkowskazów do przełącznika prawy lewy powoduje ich zaświecenie z możliwością zmiany lewy-prawy. Czy świecą dwa kierunkowskazy. Czy zasilony każy z osobna świeci....
Stacyjka może już nie łączyć. Znajdź kostki wychodzące ze stacyjki i zobacz jak tam z napięciami. Stacyjka ma 3 (4) położenia. 1- wyłączony, 2 - zasilanie, 3 - zapłon, a 4 rozruch.
A antenę immo założyłeś, po drugie stacyjka łączy i dostaje zasilania czy czegoś brak.P
jeżeli masz gaz to odcięcie pompy paliwa raczej nic nie da,odetnij czarnego plusa po stacyjce w jak najmniej widocznym miejscu a zastosuj takie rozwiązanie 85-masa z ukrytego wyłacznika,86 łączysz z 30, do 30 łączysz też przecięty obwód od strony stacyjki,a na 87a podajesz drugą stronę przeciętego obwodu.w zależności od ułożenia diody gaszącej na stykach...
Kostka elektryczna stacyjki. Jak dla mnie do wymiany.
Cienki czarny - plus po stacyjce, czerwony - główne zasilanie, szaro-zielony podświetlenie, brązowy masa. Głośniki są łączone parami - np. zielony i zielony z brązowym paskiem.
Zasilanie na czujniki masz po stacyjce, włącz zapłon i sprawdź, czy masz zasilanie na czujnikach, czujniki są łączone równolegle. Do tyl ej lampy masz trzy przewody, masa, pozycyjne i interesujący Cię stop. Posprawdzaj wtyczki, czy się nie wysunęła któraś i czy nie ma korozji. Który rok tej Sendy, lampa na żarówkę, czy diodowa?
A jakaś diagnoza łączy się z IC,ESI,ECU
Poprzednio miałem blaupunkta i grał nawet bez kluczyka w stacyjce. Próbowałem łączyć kabelki na 3 sposoby (tak jak było w instrukcji) ale niestety nic nie pomogło... Tak się nie da, musisz wybrać, albo radio będzie grało z kluczykiem, albo bez kluczyka.
Tu masz zaznaczone położenie wyprowadzenia 56 (tam masz coś podłączone, powinien być podłączony przewód z przełącznika mijania/drogowe) i jak dla mnie to właśnie 56 do dwustyk! https://obrazki.elektroda.pl/3779536900_... Opis pinów stacyjki czytasz tak, że skrajne numery to piny bliżej kluczyka stacyjki, a środkowe opisy to piny bliższe...
Stacyjka łączy bo testowałem na żaróce z bateryjką. Przecież zaznaczyłem, że POD OBCIĄŻENIEM.
Zostaje stacyjka, ona może nie łączyć.
To musi byc coś z elektryką gdzies kabel przepalony lub w stacyjce jakiś kabel nie styka dokładnie zobacz tam dokręć wszystkie kbelki do stacyjki sprawdz wszystkie łączenia kabli może któryś nie łączy i jakiś czujnik gasi silnik.
Chyba czegoś nie rozumiem z dyskusji. Gdzie i kiedy stacyjka łączy masę? W jaki sposób będzie ładowany kondensator w sytuacji, kiedy układ jest załączony? I może napisz co faktycznie chcesz uzyskać (czyli co ma działać).
Kolego jeden z tych wyjść łączysz z masą,obojętnie który.Drugie wyjście ,napięcie po stacyjce przez regulator (od żuka )do alternatora.15z bezpiecznika,67 na alternator,śruba 6przewodem do rozrusznika.Alternatory te były z układem wzbudzenia i bez układu.Są regulatory ze szczotkami do tego alternatora co wzbudzają się przez kontrolkę.
Ten cienki idzie do kontrolki ładowania która jest w obwodzie startu ładowania. Grubośc przewodu nie ma znaczenia. Wazne zeby łączył i zeby ta żarówka paliła się przy niepracującym silniku po właczeniu stacyjki.
witam miałem to samo w Seacie Ibiza 99r. Są dwa sposoby jak to rozwiązać: - musisz rozebrać kierownice i wyciągnąć przełącznik zespolony, rozebrać go całego wyczyścić i nakłaść nowego smaru powinno być ok. Stało ci się tak dlatego że, pyłki miedzi i smar razem przewodzą prąd i masz automatyczne wycieraczki. Jak to nie pomoże to to wymiany ten cały przełącznik...
Stacyjka nie jest łączona na sztywno z wiązką musi być gdzieś kostka, chyba ze ktoś już jej się pozbył. Podaj dokładne dane auta rok itd.
Na podstawie schematu można sprawdzić kolejno przewody z samemu sobie rozpisać połączenie. 975334 Dla przykładu: Wtyczka D7, pin 1 i 2 są podłączone do silniczka. Możesz więc sprawdzić ich kolory i już podłączyć. Pin 4 i 5, to masa, łatwo sprawdzić miernikiem i kolejny wykluczony. Pin 13, to zasilanie po stacyjce. Pozostałe przewody łączą się z włącznikami...
Witam. Mam wielki problem. Miałem problemy z odpalanie samochodu po nocy i zabralem się za rozwiązanie problemu. Chciałem pomierzyć jakie napięcie jest podawane na cewkę, było 11,2 V a po kręceniu rozrusznikiem tylko 8V. Zabrałem się za szukanie spadku itp. W jednej chwili znikło napięcie podawane na cewkę oraz nie zapala się żadna kontrolka w prędkościomierzu....
Witam, mój Ford stał przez miesiąc nie odpalany ,dziś wsiadłem a stacyjka normalnie działa ale gdy przekrece drugi raz żeby odpalić to albo nie załapie bo wszystko zgaśnie ,albo zaskoczy i gdy puszczę kluczyk to wtedy wszystko zgaśnie,tak jakby coś nie łączyło w stacyjce bo niema prądu między 1 przekręceniem kluczyka a 2 ,co jest grane pomoże ktoś bo...
Równie dobrze mogli nie spiąć dwupinowej kostki z plusem stałym i plusem za stacyjką ( kable czarny i czerwony) która łączy instalację wtrysku z instalacją komory silnikowej. Jest ona albo na ścianie grodziowej, albo na wsporniku jak się silnik łączy ze skrzynią.
A może ktoś wie który pin na sterowniku odpowiada za zasilanie, może któryś przekaźnik albo stacyjka nie łączą i EKU nie ma napięcia. zagadka dla prawdziwych fachowców, rano auto uruchomiłem dwa razy bez problemu po paru godzinach znów bez życia, na płytce sterownika nie widać żadnych uszkodzeń i nie śmierdzi spalonymi obwodami
Skuter zrobiony, podociskałem wtyczkę od stacyjki, kabelki na module, nie wiem, chyba coś nie łączyło, bo teraz działa bez zarzutu, dzięki :)
Była stacyjka, ale kabelek od gaszenia łączysz z modułem i masz gaszenie. Odbywa się poprzez połączenie do masy.
Witam, mam problem z kosiarką z silnikiem Briggs & Stratton 16 HP. Stała 8 lat, nieodpalana w garażu. Po wsadzeniu nowej stacyjki i akumulatora nie chce kręcić. Co to może być? Dodam jeszcze, że próbowałem go przed tym odpalać na zwarcie, łączyłem styki od stacyjki i w pewnym momencie jakby coś strzeliło. Może to jakiś bezpiecznik? Macie jakieś...
Witam, raczej problem z nie łączeniem jakiegoś przewodu lub przekaźnika ciężko będzie znaleźć ponieważ zdarza się czasami, ewentualnie odpal auto i poruszaj przewodami w komorze silnika potem pod deską, może też być problem z nie łączeniem na stacyjce.
Bardzo możliwe że jest zasilana bezpośrednio ze stacyjki. Stacyjka, kostka stacyjki posiada kilka wyjść, na tych wyjściach pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka. Ale pozycji kluczyka jest kilka. W moim starym aucie, na czas odpalania silnika - pozycja rozrusznik, kostka stacyjki rozłączała radio, zapalniczkę, wycieraczki i właśnie dmuchawę....
Tak mam pomysł , wymień stacyjkę lub szukaj gdzie nie łączy. Jak nie chce palić to na krótko rozrusznik poprzez podanie napięcia z grubego przewodu plusowego na styk automatu rozrusznika, tylko niech ktoś ci bieg wyrzuci i sprzęgło wciśnie, żebyś się pod kołami nie znalazł. Jak zapali to uporczywie szukaj spadku napięcia.
Witam proszę o radę mam Passata 1,6 b 97r po włączeniu stacyjki pojawiają się trzy sygnały szwiękowe czy kontrolka oleju powina gasnąć po łączeniu stacyjki przed uruchomieniem silnika a świeci się tylko łaowanie akumulatora hamulec ręczny który gaśnie po odpaleniu prosze o radę
Witam proszę o radę mam Passata 1,6 b 97r po włączeniu stacyjki pojawiają się trzy sygnały szwiękowe czy kontrolka oleju powina gasnąć po łączeniu stacyjki przed uruchomieniem silnika a świeci się tylko łaowanie akumulatora hamulec ręczny który gaśnie po odpaleniu prosze o radę
Żółty jest do podtrzymania pamięci. Zamierzeniem konstruktora było żeby żółty był podłączony na stałe do akumulatora, różowy do stacyjki. W praktyce łączysz oba z plusem. M.
patrząc na schemat to stacyjka w położeniu ON łączy wszystkie kable, i na wszystkich powinno być 12V. wygląda na to że winowajcą jest.... stacyjka. Po odłączeniu tych kabli wszytko działa a nie powinno. w sumie nie powinno działać- dziwne.
A można bardziej po polsku? Zielony w tym jestem. Jakieś kable od radia mam łączyć ze stacyjką czy co?
na 85 przekażnika podajesz sygnał[-] blokady a alarmu,na 30 podajesz odcięcie od strony stacyjki,na 87a[lub samo 87] drugą stronę odciętego przewodu a styk 86 łączysz z 30 ,prościej się nie da wytłumaczyć.
szybkość łączyć łączyć stacyjka renault stacyjka stacyjka renault master stacyjka
vivaro odpalanie silnika volvo silnika wykonał nieprawidłową operację
Lodówka Samsung RSJ1KERS nie chłodzi i pika - co robić? GeForce Experience nie pokazuje danych poza FPS i CPU