A co z 12V? Masz 12 v na cewce jak krecisz? Tam czesto leciala kostka pod stacyjka.
kostka stacyjki
Te duże bespieczniki takie kwadratowe też sprawdzałem
A masz podłączony stały plus i plus po stacyjce?
żółty wiązka stacyjki
kostka stacyjki
Prosty sposób to umieszczenie starego kluczyka w pobliżu stacyjki. Oczywiście jeżeli da się przełożyć pierścień sczytujący ze starej stacyjki. Można go ukryć w obudowie przełączników. Przecież nikt nie wie czy masz wymienioną stacyjkę czy nie. Ale to już twój wybór
Sprawdź czy nie zanika zasilanie na wtyczce aparatu zapłonowego? Jezeli tak, sprawdź kostkę pod stacyjka.
pentla zespolona ze stacyjka? czy jak bo nie rozumiem
Wymień kostkę stacyjki i będzie po sprawie.
Honda accord 2002 automat z silnikiem F23A4 (wersja US) - można wyjąć kluczyk ze stacyjki w dowolnym położeniu dźwigni zmiany biegów. Filtr oleju umieszczony bezpośrednio nad łącznikiem elastycznym układu wydechowego i po wymianie oleju przez dzień, dwa śmierdzi spalonym olejem (dopóki się nie wypali). Poza tym przy włączonej klimie strasznie mułowaty...
Miałem taki problem z Honda. Chwytała i gasła. Zmierzyłem, zasilanie i tez było ok, ale tylko przez chwile. Wymieniłem aparat i dalej to samo. Przyczyna było brak zasilania na aparat i kostka stacyjki.
Ja miałem podobne objawy w hondzie accord ten sam rocznik, winnym okazał się przekaźnik pompy, niestety nie podpowiem ci gdzie on się znajduje w twojej hondzie. Winna też może być kostka stacyjki.
tylko swoja droga to czy staly plus od zasilania radia czy zegraka bedzie szedl od stacyjki?? troche by to bylo dziwne... nie wiem...
http://obrazki.elektroda.pl/5299443700_1... Do sprawdzenia/wymiany/naprawy kostka stacyjki. Na rys. element nr.8...
Może zamiast 11 miesięcy chodziło o miesiąc 11 czyli listopad? Ten elektryk odszukał wyłącznik bezwładnościowy? aktywował go z powrotem? Jeśli wymieniłeś stacyjkę ECU oraz Immo, to razem z nim powinieneś wymienić klucz, w którym jest kod w transponderze, i wszystko zaprogramować, żeby razem współpracowało.
To znaczy że nawet jak na mierniku ciągłości obwodów miernik daje jakiś sygnał (mam miernik z antenką) to może być błędny, bo sygnał dochodzi aż pod kostkę stacyjki, ale w niektórych momentach wiązki cichnie ?
Przekręć stacyjkę" w pozycję zapłon i zostaw tak przez ok. 1 godzinę. Nie stacyjkę tylko radio włączone po godzinie poprosi o wprowadzenie kodu.
Zapewniam, że potrafię znacznie więcej niźli tylko obsługa kleszczyków i śrubokręta, tak więc aluzja była zupełnie nie na miejscu. Co do usterki, przyczyną była przerwa w obwodzie masy modułu (cewki) immo przy stacyjce. Problem rozwiązany, temat uważam za zamknięty.
1-masa 2-zasilanie ze swiateł 3-zasilanie po stacyjce 4-stałe zasilanie z aku
a może to być wina kostki przy stacyjce?? Raczej nie, bo by ci "nie cykał elektromagnes".
Radio ma dwa zasilania stałe i po stacyjce. Sprawdź jeszcze raz czy masz w kostce oba zasilania. Najlepiej żarówka 21 W.
W wypadku kiedy jest w aucie gaz, najlepiej odciać zapłon. Odpowiedni kabel znajdziesz w przewodach biegnacych od stacyjki. Odetnij + który pojawi się po przekręceniu stacyjki ale nie zanikajacy w momencie rozruchu. Załączam rozpiskę kilku aut, między innymi Honda Accord Pozdrawiam
prawdopodobnie "poszła" stacyjka czyli zużyła się kosta w stacyjce - wypaliły się styki. Mialem to w swojej Hondzie Accord ('97). Wymiana kostki na nową (150 PLN) pomogło. Przy okazji okazało się, że zużyły się szczotki w rozruszniku. Wymiana szczotek i autko pali jak nowe.
Trzeba ustalić kierunek przepływu pradu przez kontrolkę w czasie pracy silnika. Po włączeniu zapłonu prąd płynie od stacyjki poprzez kontrolkę do alternatora gdzie ma ujście do masy. Po odpaleniu sytuacja może być odwrotna, prąd może płynąć z alternatora poprzez kontrolkę do wiązki elektrycznej. JAk ustalimy w którą stronę płynie prąd kontrolki po odpaleniu...
No to ja odpowiem koledze mądrzej. Na 100% spoczynkowa masa na przewodach. Powinno wystarczyć. Życzę przyjemnej pracy. Zgadza się z tym że w każdych drzwiach jest przekaznik sterujący pracą szyb i jeden w skrzynce bezpieczników który podaje napięcie po przekręceniu stacyjki na szyby,a więc pozostaje tylko ciągnąc przewody od każdych drzwi oddzielnie..pozdrawiam
Tam nie ma czujnika Gala tylko czujnik Hala.Jest to czujnik mierzacy pole magnetyczne.Uklad przewodow jest nastepujacy;czarny-masa, czarno-zolty-zasilanie 12V ze stacyjki,niebiesko-bialy-sygnal predkosciomierza.Nie wiem w jakim celu potrzebujesz ten sygnal do radia.Nigdy nie spotkalem sie aby ktos podlanczal ten sygnal do radia.
przewód ładujący akumulator przy alternatorze nie jest poluzowany sprawdzilem. Co do sprawdzenia zasialania to od plusa aku ida 2 przewody jeden idzie do skrzynki z bezpiecznikami i dalej slad sie urywa, drugi idzie do rozrusznika( wszystko ok do tych momentow). Natomiast kiedy sprawdzam plus przykrecony do alternatora to niepokazuje zadnej wartosci....
ja wkladałem TomToma do Passata z 2003 roku, wszystko zmiescilo sie w DIN1, tomtom to byl Go 710, właczał sie po stacyjce, wyłaczał tak samo, miał zainstalowany czujnik zmezchu, wbudowany Tel z BT, MP3 no i mapy całej europy. Wygladalo lepiej niz fabryczna navi
HONDA ACCORD Z PRAWEJ STRONY KIEROWNICY OBOK KOLUMNY KIEROWNICY.KIERUNKI: (W WIĄZCE IDĄCEJ Z KIEROWNICY) - ZIELONY Z ŻÓŁTYM I ZIELONY Z NIEBIESKIM PASKIEM.(+) STAŁY : GRUBY BIAŁY.(+) PO STACYJCE : GRUBY ŻÓŁTY.POMPA : (Z LEWEJ STRONY KIEROWNICY U GÓRY NA MODULE) - CIENKI ZÓŁTY.ODCIĘCIE ROZRUSZNIKA - GRUBY CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM. jestt o fragment z rozpiski...
Więc tak panowie wskażnik paliwa działa po prostu spuściłem całe paliwo z baku i podłączyłem zegar do autka (przed podłączeniem wyjąłem wskażnik paliwa odpaliłem stacyjkę i włożyłem wskażnik na 0 wlałem paliwa i wszystko działa pozdrawiam temat można zamknąć p.s. liczyłem na troszkę większą pomoc forumowiczów
Witam Honda Jazz 2009 r. Dzisiaj po wprowadzeniu kluczyka do stacyjki przekręceniu zaświeciło się VSA i Wykrzyknik - samochodu nie udało się uruchomić. Kilka dni wcześniej wyskoczyła informacja jedz do serwisu ( kod jeśli pamiętam 7 - hamulce ). Czy istnieje inna możliwość uruchomienia Jazza i dojechanie do warsztatu niż laweta ?
Cześć. Niestety spotkało mnie to samo jakiś tydzień temu. Też na początku był huk, trzask i cisza, brak reakcji z radia, nic nie grało, mimo włącz/wyłącz, a pomagało dopiero odcięcie prądu stacyjką i radio wracało do życia. Potem z czasem robiło się to coraz częściej, a teraz już za każdym razem, nawet po minucie od wejścia do auta i odpalenia. Na początku...
No z tym znikomym poborem prądu w pioneerach to nie jest tak do końca prawda. Sam mam pioneera 9100 OEL i okazuje się, że na stby (gdy podłączenie bez stacyjki) jeśli panel jest nadal założony to radio pobiera 20mA, to nie tak mało. Kilka razy sobie rozładowałem akumulator, zostawiając auto w garażu zanim na to wpadłem. Nie jest to usterką cała seria...
Jeżeli nie masz immo to po co i gdzie chcesz wprogramować kluczyk. Myślałem, że to właśnie do immo wprogramowuje się kluczyk, aby ten po włożeniu klucza do stacyjki rozpoznawał czy klucz jest właściwy i wysyłał odpowiedni sygnał do ECU silnika zezwalający na uruchomienie silnika. Jeżeli nie masz immo to należałoby sprawdzić, czy sterownik silnika pozwoli...
tak Piotrku, wszystko wydaje się wporządku. Zauważyłem teraz bo znów byłem przy samochodzie - stał całą noc. Przemierzyłem rezystancje obwodów w kierunku VTEC - pokrywa się bezpośrednio na VTEC. Przekręciłem stacyjkę. Wziąłem pomiar wykonałem przy wtyczce VTEC oraz przełącznika/czujnika OLEJU było 12V. Szybko ponowiłem pomiar przy wtyczce komputera...
Witam piszę w sprawie tego samochodu. Na początku chciałbym powiedzieć że zaczynam dopiero przygodę z elektryką samochodową. Mój znajomy posiada 2 modele Hondy accord wersje angielską i europejską. Samochody miały zostać rozebrane na części, ale w ramach nauki postanowiłem podjąć się przełożenia elektryki i jej przerobienia, razem z drugim znajomym...
Witam Mam problem z ABS w Hondzie Accord 1,8 2001r. Postanowiłem podpiąć się pod ten wątek jako najbardziej zbliżony do mojego kłopotu. A więc w czym rzecz: 1. ABS nie działa, świeci się cały czas kontrolka. 2. Po zdiagnozowaniu (na 5-pinowym złączu) wyświetlił się kod 11, podejrzenie uszkodzenia czujnika prawego przedniego. Pomiar czujnika omomierzem...
Są 2 sposoby awaryjnego wyłączenia alarmu(wyboru dokonuje się w trakcie montażu alarmu).Sposób pierwszy:1.Otworzyć drzwi-alarm zacznie działać.2.kluczyk w stacyjce na pozycję ON.3.Przełączyć wyłącznik serwisowy w pozycję ON a następnie QFF.4.Syrena umilknie i alarm został wyłączony. Sposób drugi:(należy użyć kodu)1.Otworzyć drzwi-alarm zacznie działać.2.kluczyk...
no to musi być duży stan nieustalony bo to bum jest dość głośne - a czy może byc niebezpieczne dla radia lub subwoofera ?? czy można to jakoś zminimalizować ?? Dodano po 28 w chwili obecnej podłączenie wygląda nastepująco B1 wyjście subwoofera z radia tylko plus B7 wyjście subwoofera z radia tylko plus B11 -12VDC B12 +12VDC po stacyjce i cała rozpiska...
Witam wszystkich. Mam problem z kluczykiem w hondzie CRV I z 97 roku. Grot zużył się mechanicznie i występuje problem z przekręceniem stacyjki. Posiadam jeszcze dwa kluczyki, zapasowy czarny i serwisowy czerwony, które otrzymałem przy zakupie samochodu(komis). Obydwa pasują do drzwi i stacyjki. Zapasowy czarny kluczyk bez problemu przekręca stacyjkę,...
Dziękuję za odzew! Drzwi jeszcze nie rozebrałem, ale próbowałem ruszać nie do końca otwartą szybą w różne strony i w zasadzie luz boczny na prowadnicach był minimalny (1-2mm) a w granicach tego luzu, szyba przemieszczała się swobodnie, bez oporów. Luz góra/dół był praktycznie ledwo wyczuwalny i swobodny. Jak rozbebeszę drzwi, to oczywiście nie omieszkam...
Witam fachowców! Mam kilka pytan do fabrycznego alarmu Honda Accord od 2006 kombi(Exec): Czy ktoś wie jaki to alarm? Czy jest dostepna jakas instrukcja programowania stacyjka i jego funkcji? Czy mozna dokodowac zamykanie zamkow z zaplonem? Czy mozna odkodowac rozbrajanie alarmu z kluczyka drzwiowego? Pozdrawiam ekspertow i zapraszam w razie czego na...
Witam szukam moze nie schematu ale opisu do alarmu firmy TIGER.Mam taki problem ze przy wlozonym kluczuku do stacyjki(kluczyk poprostu wlozony nie musi byc przekrecony)a nastepnie zamknieciu drzwi,uruchamia sie centralny i wszystkie sie wtedy zatrzaskuja(juz nie raz sobie tak kluczyki zatrzasnalem:().Jesli ma ktos taki opis aby ta funkcje wylaczyc to...
(at)marcinzurek93 Jeśli masz wszystko sprawne - tarcze, klocki, nic nie wycieka, nie jest zaolejone, przewody hamulcowe, serwo, pompa itp., a w czasie jazdy przy mocniejszym wciśnięciu hamulca jesteś w stanie zahamować tak, że albo blokujesz koła, albo doprowadzasz do zadziałania ABS (nic nie ściąga itp.), to wszystko jest całkowicie w porządku, a to,...
Witam serdecznie może zastane uznany za "jednostrzałowca" :smoke: bo to mój pierwszy post na tym forum ale... posiadam Honde Accord Tourer, 2l benzyna,2005rok. Auto było sprowadzone ze Skandynawii a więc ma automatyczny włącznik swiateł i chyba w nim tkwi problem, choc moze nie można się nim sugerowac. Ale do rzeczy w manetce włącznika świateł są trzy...
Witam Mam problem.. po regeneracji stancyjki i zamontowaniu auto odpaliło bez problemu na dwóch kluczach czarnych ale niestety został potem włożony do stacyjki klucz czerwony i po tym auto przestało zapalać .. już wiem teraz ze to klucz serwisowy i służy do programowania dwóch pozostałych kluczyków i tak też zostało zrobione.. Niestety po zaprogramowaniu...
Przy silniku sprawdzę , słuchaj sprawdzalem końcówkę stacyjki głowny przekaznik komputer immo i nic cały zestaw nowy podpinałem kom stacy immo poczytałem trochę i podobne awarie znalazłem ,brak masy przy głowicy ,morze to jest przyczyną Dodano po 5 Mam słuchajcie główny przekaznik od pompy był rozwalony raz był styk a raz nie było wystarczyło przelutować...
Witam serdecznie . Wczoraj montowalem czujniki parkowania i kiedy podlaczalem do światła wstecznego chyba zrobiłem zwarcie i nie działają mi : -Kierunkowskazy -wycieraczki -licznik w ogóle nie działa - szyby - światło cofania Starałem się sprawdzić bezpieczniki ale wyglądają dobrze i te pod maską i pod kierownicą. Chyba że jakieś przeoczylem Kiedy przekręcamy...
Dziękuję bardzo za odpowiedź. Doszedlem do tego sam, bylo odciecie na kablu czarno bialym od stacyjki do przekaźnika. Tuż przy wtyczce wpiętej w skrzynkę bezpiecznikową. ps. milejow : skad Ty masz takie informacje, zbieg okolicznosci ze miales z tym do czynienia czy masz jakies materialy z danymi do takich wynalazkow, bo ja naprawde nie moglem z internetu...
w zasilaniu cewki to był też przewód do rozrusznika, Ważna informacja która wyjaśnia już od czego będzie każdy z tych przewodów na zdjęciu. Tylko autor tematu musi to potwierdzić pomiarami. Znalazłem schemat co prawda civic z silnikiem 1.5 ale z lat 77-78. więc pewnie bardzo podobnie połączone będzie w 1.2. 811040 źródło Najlepiej to oznaczyć przewody...
Nie jasnowidz. Po prostu tym sie zajmuje i skoro nic nie słychać to automat nie uruchamia rozrusznika. Chyba jest to logiczne no nie ??? Nie do końca logiczne bo wymieniłem dziesiątki kostek stacyjki w accordach i civicach z tego właśnie powodu
Kostka stacyjki tutaj zacznij w accordzie była chyba rozbieralna może i w civic-u, sprawdź
Kolego słuchaj udało mi sie podłączyć oryginalny subwoofer bose pod radio pionerka o którym wyżej wspominałem, natomiast wszystkie głosniki w drzwiach i na półce z tyłu musza grac z radia które sobie wstawisz a suba podłaczasz pod wyjscie na wzmacniacz w radiu. na tym schemacie który mi podałeś masz opis kostki która idzie z seryjnego radia po equlizera...
Nie mam ślizgacza, mam taśmę airbag z tempomatem i tam jeden wolny przewód wykorzystałem, do drugiego brakuje wolnego przewodu, Drugi podłączyłem bezpośrednio pod kolumnę kierowniczą bo tak było w oryginale w innym aucie z którego pochodzi pilot nawet pilot świruje jak jest włączony lub wyłączony zapłon, rezystancja jakby się zmieniała przy operowaniu...
Witam, Mam pytanie odnośnie Hondy Accord VIII 2009 rok Nie ma żadnych czujników, to fabryczny alarm Hondy. Jedna Honda na szybie ma kłódkę zamkniętą czyli oryginalnie wyje po otwarciu drzwi a druga na szybie ma kłódkę otwartą która nie wyje fabrycznie po otwarciu drzwi - trzeba to zmienić w ustawieniach tylko jak . Dokładnie chodzi mi o to czy da się...
Watpie żeby tak szybko paliwo uciekło dajmy przykład: Silnik pracuje i gaszę go i od razu przekrecam stacyjke i odpalam i nie odpali od razu tylko musi sobie pokrecic, wiec raczej to nie bo tak szybko by nie ociekło raczej paliwo. Jak sie przepogodzi bo pada masakrycznie to zamontuje dodatkowy zaworek zwrotny i zobaczę co się będzie dziać
Witam mam duzy problem z Honda accord 2005 2.2 diesel! Poprostu silnik nie pali! Kupilem auto powypadkowe( sam robie blacharke , maluje) ale od poczatku silnik nie palil, kreci pompa podaje paliwo ale gdzies je odcina ! na desce rozdzielczej mruga symbol kluczyka w kolorze zielonym! Po podlaczeniu komputera fachowiec stwierdzil ze cos nie tak z ECU...
Witam, Pilnie potrzebuję rozgryźć sterowanie cewką zapłonową w hondzie accord 2001/2002 rok 1.8vtec 136ps, oznaczenie silnika f18b2. Przy cewce jest wtyczka z 4 pinami. 1 pin kolor czarny 2 pin kolor żółty 3 pin kolor żółty zielony 4 pin kolor żółto czarny Potrzebuje się dowiedzieć który to sygnał obrotów na zegary, oraz który pin to + po stacyjce....
Witam, Interesuje mnie pewna sprawa. Hondę mam z 1997 roku z silnikiem 2.0 16V (RD1) - 128 KM. Jeżeli ufać opisowi usterek - pojawił się problem z czujnikiem CKP Kody błędów usterek DTC i ich znaczenie W zależności od modelu silnika i roku produkcji Accorda 6 generacji kontrolka "Check Engine" może sygnalizować obecność w pamięci ECU następujących kodów...
Auto Honda Accord 2.0 tdi 1997. Problem polega na tym , że po uruchomieniu zimnego silnika i rozpoczęciu jazdy , wskaźnik temperatury zachowuje się jak najbardziej prawidłowo dochodzi do prawidłowej temperatury i tak się utrzymuje. Dopiero po kilkunastu kilometrach jazdy , w pewnym momencie i gwałtownie zaczyna rosnąć temperatura cieczy chłodzącej....
honda accord stacyjka stacyjka accord honda accord accord
pralka brzydki zapach lm358 histereza ekspres delonghi uszkodzony spieniacz
philips stacja parowa bojler hulajnoga xiaomi
Becker MO13 – odzyskiwanie kopii zapasowej, Content Manager, backup, przywracanie systemu Odkurzacz Flex S47 - cykanie mikroprzekaźnika