Zdjecia sa od modelu2000.Odkrecasz srube torx nr.20(na zdj.nr.1),wkladasz klucz do stacyjki potem wciskasz jednoczesnie te dwa smyndle(na zdj.nr2) co wystaja z korpusu stacyjki i blokuja wysow z obudowy(cylindra na kolumnie kier)i stacyjka wydarta,powodzenia http://obrazki.elektroda.net/88_12194998... http://obrazki.elektroda.net/94_12194999...
Kostkę stacyjki wymień.
MASA na sterowniku i zasilania! Dodano po 1 A i jeszcze kostkę stacyjki sprawdzić żarówą.
Mógłbyś to zrobić sam, ale boje się tłumaczyć żebyś sprawdził czy plus na grubym kablu jest na rozruszniku i żebyś go podał na elektrowłącznik.. Mechanik czasem zrobi zwarcie a jak ty nie masz kontaktu z tym to lepiej zaprowadź do serwisu. Ale jak wspomniałem problem z kablami, rozrusznikiem ewentualnie kostka w stacyjce.
Nowa stacyjka
Lampka poduszek się nie zapala bo nie możesz włączyć zapłonu. To co masz teraz to tylko pierwsza pozycj stacyjki Tzw +15
Musisz wymienić stacyjkę a następnie przeprogramować immobilizer lub wymienić płytkę pilota z transponderem immobilizera z obudowy starego klucza do nowego. https://obrazki.elektroda.pl/5809345800_... https://obrazki.elektroda.pl/2210136900_... https://obrazki.elektroda.pl/9801844500_... https://obrazki.elektroda.pl/1001518800_...
Na pewno jakiś żółty :D Albo zasilanie pompy paliwa, któryś z przekaźników, wiele ich tam nie ma ;)
Sprawdź poprawność (jakość) podłączenia masy, +12V i "15" po stacyjce.
Kable wszystko ok . To pozostaje "elektryk". Chyba ze wiesz co to petla immo itd, nie grzebałes przy stacyjce?
Tak, radio próbuje odpalić na włączonej stacyjce.
Może masz uszkodzoną kostkę stacyjki?
A kostkę stacyjki sprawdziłeś?
jak jest jeden klucz wymieniał bym stacyjkę bo naprawa może okazać się droższa niz nowa stacyjka . kiedyś zaklinował mi sie kluczyk w stacyjce w Renault clio I proponowali mi naprawienie stacyjki za 120 złotych , 89 zł zapłaciłem za nową (made in china) ale chodzi.
Awaryjki są postojówki i światła drogowe też światła w środku też są To zaraz wyjdzie, że kostka stacyjki leży.
Bezpieczniki koło akumulatora sprawdź, tylko dokładnie, podstawkę też.
Czujnik położenia wału bym i tak podmienił jeśli masz od kogo(czesta usterka). Jesli to nie pomoże to trzeba zajać się immobilajzerem, ale w sensie sprawdzenia wszystkiego kolejno zaczynając od kluczyka i cewki przy stacyjce.
Witam, Nie do końca jestem pewny czy problem powinien "wylądować" tu czy na elektryce, ale piszę: Uszkodziła mi się sprężyna w stacyjce odbijająca kluczyk po rozruchu. Zabrałem się za demontaż stacyjki/zamka, ale niestety natknąłem się na "mały" problem. Otóż nie mogę wcisnąć do zamka zapadek blokujących, przez co nie mogę go wysunąć z pochwy (jeżeli...
Może zaczniesz od sprawdzenia stacyjki.
A nie prościej wymienić stacyjkę?
Mam kluczyk z pilotem wlasnie i cos mi centralny nie działa wlasnie w nim ani pilotem ani kluczykiem nie da sie zamknac, a jeszcze ta wylamana stacyjka
Problem tkwi w rozruszniku. Co ma pamiec usterek do nie krecenia rozrusznikiem.. Ewentualnie stacyjka
Kostka stacyjki do sprawdzenia .
U mnie na kluczyku,nie ma przycisku,centralny jest zamykany poprzez pzekrecenie kluczyka,a immobilajzer uzbraja sie po wyjeciu kluczyka ze stacyjki.
Dzień dobry, zgubiłem kluczyk do samochodu jest to renault megane 1. czy jeśli zamówię nowa stacyjkę to czy będę mógł połączyć nowy pilot z samochodem tak aby działał zamek centralny czy konieczna jest wymiana również wszystkich zamków.
problem jest prawdopobnie w zasilaniu po kluczyku najczesciej jest to kostka stacyjki
Pilot działa, a podczas zamykania i otwierania kluczyk ma byc w stacyjce??
Mam pytanie mam meganke 1998 rok 1.6 benzyna ostatnio wysiadla mi stacyjka wiec kupilem na ebay nowa zamontowalem ja zamienilem odbiorniki w kluczykach centralny dziala ale nie moge odpalic auta miga mi lampka od imobilajzera co moze byc powodem tej awari prosze o pomoc
Witam, dzisiaj sprawdzilem napięcia na komputerze ster. silnik. Napięce na pi. 30 wynosi 12V, napięcie na pin 29 wynosi 5,2V. Mierzone po odlączeniu komputera na włączonym zapłonie. Chyba gdzieś po drodze gubi napięcie, tylko gdzie? na pewno nie na stacyjce.
Jeśli klucz pasuje do stacyjki i do zamków to jest prawdopodobne że jest od tego samochodu.
Kupiłem używaną stacyjkę od renault megane 1.4 16v założyłem ją i potem przełożyłem scyzoryk do mojego pilota. Dodano po 3 Kod odblokowania radio to jest to samo co kod tego zamku centralnego?
Witam Ma ktoś opis złącza Renault Megane/Scenic. Głownie potrzebuje opis pinów -Temperatura cieczy -Poziom oleju -Poziom paliwa -Zasilanie stałe i po stacyjce.
Zasilanie idzie przez stacyjkę. JR
hm z tego co sie doczytałem to przy kręceniu rozrusznika kontrolki gasną?jeżeli dobrze przeczytałem to nasówa sie kostka stacyjki............
Jakieś bajki opowiadasz. Rocznik 1999 nie ma już podczerwieni, PLIP ma do sterowania zamkiem transmisję radiową (TRF), zaś immo jest na transponderze (plus pętla przy stacyjce).
Lub uszkodzona stacyjka ( wkładka) Pozdrawiam
Jeżeli auto odpala i jeździ to stacyjka w porządku. Do sprawdzenia bezpieczniki na początek.
Po włożeniu kluczyka i przekręceniu na zapłon dioda miga szybko. Kręci rozrusznik ale nie odpala. Sprawdziłem bezpieczniki w kabinie, pod maską i na podszybiu. Wszystko ok. Wtyczka od pętli immo podpięta. Wtyczka od stacyjki podpięta.
do sterownika dochodzi plus i minus i plus po stacyjce i cany ale aby pojawił sie plus po stacyjce to sterownik musi wysterować przeaznik w bcm popatrz na schemat i pomyśl .
Musisz zbudować układ na stacyjce, włączniku świateł i przekaźniku.Jeśli wiesz o co chodzi dasz rade.
Spróbuj postukać w tą stacyjkę młotkiem i jednocześnie ruszać kluczykiem może pomoże.
czy nie spowoduje to osłabienia jasności świateł drogowych itp.? Będzie ci samochód gasł... Skoro znalazłeś sobie sygnał podświetlenia zegarów, to czemu nie sprawdzisz tam, albo nie podłączysz się tam? Ewentualnie do jakiegoś plusa po stacyjce.
centralny dwie masy:fiolet zamknij i różowy otwórz w konektorze przy skrzynce bezpieczników,kierunki brąz i pomarańcz też przy skrzynce albo w wiązce progowej,drzwi: szary przewód przednie a brązowy tylne drzwi z tyłu bezpieczników,możesz odciąc plus po stacyjce-grubszy żółty przewód w jej wiązce.
Witam. Ostatnio pojawił się problem z odpalaniem megi. Coraz częściej nie chce kręcić rozrusznik. Po przekręceniu kluczyka rozrusznik jest martwy. Nie słychać również jak łapie bendix. Gdzie szukać usterki - stacyjka czy rozrusznik
Antenę to się raczej od wewnątrz odkręca... ew. trzeba zdjąć górną osłonę (plastikową) i tam będzie jakaś śrubka. Kod na kluczyku to raczej kod mechaniczny kluczyka, potrzebny jakbyś chciał zamówić w ASO duplikat lub np. wkładkę do zamka/stacyjki.
Witam co mogę zrobić zgubiony jedyny klucz clio 2 99rok 1.2 benzyna VIN VF1CB0F0F19978310 mam jakąś obudowę z wyjętym grotem i immo ale nie wiem czy na pewno to od tego auta. taki dodatkowo zostawił sprzedający. Jest tam tylko karteczka WBDXNNH a na płytce trw101091-e jest to na podczerwień. Auto mam otwarte w garażu pomocy Żeby wygenerować kod potrzebny...
Daj zasilanie dmuchawy z 15 stacyjki, przez bezpiecznik.
Witam, mamy taki problem. W Renault Kangoo(pierwszy wypust) kluczyk nie wchodzi w stacyjkę. Podobno to jakieś bolce, zapadki? Czy stacyjka jest do naprawienia, czy tylko wymiana? Mamy na placu Clio II i Megane Coupe. Czy podeszla by do tego Kangoo stacyjka od ktoregos z podanych? Dodano po 1 I czy trzeba kierownicę ściągać?
Witam, wygląda na to że wkład stacyjki do wymiany.
Jaką pomoc, powiedz-jaką? Miernik i patrz! Mi to śmierdzi kiepską masą łączącą silnik z nadwoziem-ta taśma po prawej stronie łacząca ścianę grodziową z silnikiem; koło akumulatora, a nie wykluczone też jest to, że w czasie jazdy pracuje rozrusznik, częste w renault jak pęknie sprężyna powrotna w stacyjce.
Czy jak przekręcasz stacyjkę w pozycje włączania rozrusznika to słychać cykanie? Otwórz maskę i jeden niech słucha drugi kręci tam i z powrotem kluczykiem. Może kostka od stacyjki poszła?
Dolny czerwony sygnał ze stacyjki, górny żółty z przełącznika świateł (świeci jaśniej na wyłączonych światłach,przyciemnia się po włączeniu,gaśnie po wyłączeniu)
Ale problem z niegasnącym zegarem i ciągle działającym nawiewem też można wiązać z radiem ?? Czyli co pierwsze co zrobię to odepnę radio i zobaczę czy pomogło, jeśli nie to zmienię kostkę stacyjki. Dobrze rozumuję ?
masz racje podobnie jak w megane to raczej tylko stacyjka
Witam. Uważam, że należy sprawdzić, czy w chwili kręcenia rozrusznikiem, gdy nie chce palić jest odpowiednia iskra na świecach. Może być to wina instalacji elektrycznej (zły kontakt lub kostka stacyjki). Pozdrawiam
Auto jest po lifcie. Cewka jak wspomniałem wcześniej jest przy stacyjce. Kluczyk jest radiowy z transponderem. W trakcie poszukiwań informacji natknąłem się na informacje związane z immo w megane i clio. Wszędzie pojawia się informacja, że napięcie dochodzące na pętlę/cewkę wokół stacyjki to 12V na pinie nr 3. Zamierzam wymontować UCH i sprawdzę napięcie...
co może być przyczyną ? Uszkodzona stacyjka, zwarcie w instalacji itp.
Te 180/km/h wsadż miedzy ksiązki. Taka megana ma V-max 155-165 km/h i wiecej nie wydusisz. Wracając do tematu proponował bym zakonserwowac konektory na rozruszniku i na przekażniku, Dodatkowo sprawdzic kostke stacyjki. Pozdrawiam.
Petla immo przy stacyjce,UCH,i sterownik silnika.
masz zwarcie w stacyjce kolego i immo się blokuje.
Problem rozwiązany. Za około 200 zł wymienione: komputer pokładowy, moduł UCH, moduł przy stacyjce z pętlą IMMO, kluczyk. Samochód odpala, wszystko działa :)
Zamontuj pastylkę ze starego kluczyka w pobliżu stacyjki i w ten sposób nie będziesz się musiał przejmować immo tyle że auto łatwiej podda się potencjalnemu złodziejowi.Usunięcie immo nie jest takie proste bo prawdopodobnie zaszyte jest w ECU
Koło akumulatora jest skrzynka bezpieczników. Często zdarza się zgniłe przewody lub same bezpieczniki. W Megane również uszkodzeniu może ulec stacyjka - dwa razy prąd po zapłonie - i ciebie brak lub jeszcze brak wyjścia z uch czyli modułu nadwozia pod kierownicą tam gdzie bezpieczniki zmieniłeś
Na poważnie to immo nie zablokuje tobie samochodu podczas jazdy. Gdzieś ginie napięcie i tu jest problem. Do sprawdzenia są połączenia elektryczne oraz stacyjka i jej kostka.
Kluczyk moge calkiem wyciagnac ze stacyjki i wtedy nacisnac przycisk centralki?
Możesz kupić zwykły przekażnik od poloneza .Przecinasz ten odszukany przewód i włączasz na styk 85 ( strona od przełącznika ),drugą stronę na styk 87 .Na styk86 dajesz masę ,a na styk 30 napięcie akumulatora (trzeba się wpiąćw okolicach skrzynki bezp. lub stacyjki. Powodzenia.
Tak jest jeszcze taka opcja w parametrach obroty zobaczysz co z nim jest tzn jeżeli odczyty zmieniają się błyskawicznie i w dużym zakresie duże prawdopodobieństwo że to on co ciekawe z odczytu wychodzą skoki a silnik pracuje normalnie no może minimalnie odczuwalne drgnięcia . Dla ciekawości FIAT na pych palił od strzała ze stacyjki losowo, winowajca...
Mam problem z kluczykiem do renault megane rok 1996 nr kluczyka to 96170 SNE8U LUB COŚ TAKIEGO Nr.kluczyka do stacyjki 7701690590 Nr.kluczyka do zamków NPPRPR65 SNE8U
Witam, jak w temacie, kamera zainstalowana, przednia, tylna, są jeszcze dwie boczne (w trakcie instalacji). Są trzy kable, kabelek 12V podpięty w skrzynce bezpieczników /23-gniazdo przyczepy/, kabelek uziemienia do "kasty" pojazdu, i teraz pytanie: pozostaje kabelek ACC, czy można go podczepić pod przycisk Start/Stop? Tam właśnie chcę pozyskać prąd...
dzięki za odpowiedź. a na ilu pinach sterownik powinien mieć zasilanie? ma jeden stały i jeden po stacyjce. kabel sterujący przekaźnikiem jest ok.
Witam. Poszukuję schematu elektrycznego Megane iv a konkretnie układu zapalania w wersji kluczykowej a nie na kartę ,auto nie odpala rozrusznik sprawny, stacyjka sprawna, zapłon jest, po przekręceniu kluczyka odzywa się przekażnik umieszczony w module bezpieczników,w czasie pomiarów przekażnik włącza się po przekręceniu zapłonu, puszcza jak próbuje...
Dwa kluczyki jednocześnie nie padają, ale cewka w stacyjce - sprawdzę obwód.
Witam potrzebuję pinologię do ECu siemens Fenix 5 megane 1,6 8v, nie zaświeca się kontrolka MIL pomomo że stacyjka przekluczona. pozdrawiam
Nie bardzo rozumiem dlaczego tak płaczesz...to tylko kwestia kasy, a nie możliwości, za darmo nie zrobisz Masz jakieś umiejętności, potrafisz wymienić wkładki, stacyjkę lub cokolwiek sam?
Witam. Ale ta przerwa była przy stacyjce czy przy przekaznikach pod maską? Mam podobny problem w Megane. Nagle padła pompa, Lpg i jest zwarcie na kierunkach z tylu po przekreceniu stacyjki na zapłon. Bez zapłonu kierunki działają dobrze.
Kostka stacyjki, jak tam ok. to sprawdzić rozrusznik
Nie wiem jak w clio, ale w megane I jest bezpiecznik między stacyjką a regulatorem. Jest w przedziale silnika. Sprawdziłeś?
Kolego jeden przewód idzie do kontrolki, jak go przyłożys do masy to zaświeci kontrolka. A drugi sobie dorób ten do stacyjki.
Ja bym sprawdził kostkę komputera wtrysku, lubi pływać w spryskiwaczu. Kolega pisze że jak poda napięcie na przekażnik pompy paliwa to odpala, do sparawdzenia masa przekażnika która idzie z komputera, oraz plus, który idzie ze stacyjki przez wyłącznik bezwładnościowy.
po wymianie stacyjki, w kostce cos sie kabelki odlaczaly
Viper, tniesz kabel żółty z pomarańczowym paskiem, lutujesz bezpiecznik 20A, drugi kablek do drugiej nóżki bezpiecznika i do 15 stacyjki ( gruby biały kabel).
Zachowanie jakby akumulator był rozładowany - podstawiłeś inny ???? Zerknij również na kostkę stacyjki i zerknij na masę przy komputerze .
Witam Mam problem z Megane 1,9 DCI rok prod 2001,po włamaniu uszkodzona jest stacyjka nie można włozyć kluczyka po za tym skradziono komputer. Dostałem komputer od modelu 2000r , czy po naprawie stacyjki lub wymianie na inną będzie mozna z posiadanym komputerem uruchomić auto.
NBajbezpieczniej odciac plus po stacyjce przez dodatkowy przekaznik 30A
Nie jestem specjalistą od AT, ale miałbym pewne obawy czy skrzynia "jest szczęśliwa", kiedy przy prędkości kilkudziesięciu km/h przerzuca się z D na N i z powrotem. Natomiast, z całą pewnością, jest to skrajnie niebezpieczne ze względu na możliwość zablokowania kierownicy (jak w panice będziesz się z nią szarpał nie zdołasz przekręcić kluczyka w stacyjce,...
Muszę zabrać auto z warsztatu w Belgii. 150km od domu. Co mogę zrobić sam żeby go odpalić po wymianie tej stacyjki.
Powinno być : -zasilanie po stacyjce +12V -masa -impuls 12V kolejność napisałem przypadkowo.
Tak, jak napisano immo odcina pompę, ale nie rozrusznik. A częstym bólem tego rozrusznika jest korodujący konektor na przewodzie od stacyjki. Biały przewód idący pod rozrusznik.
Czujnik drzwi jest napewno dobry bo przy otwieraniu i zamykaniu drzwi zapala sie i gasnie swiatlo na podsufitce. Kluczyk wyjety ze stacyjki swiatlo wlaczone, a piszeczek nieodzywa sie dalej.
Kolego zaczynasz lamerzyć , to dział elektryka a zagadnienia z zakresu początkujący, zobacz po prostu czy masz napięcie styk 50 na rozruszniku. Jeśli nie ma to może być stacyjka , jeśli jest to rozrusznik do roboty.
nawiew, podgrzewanie tylnej szyby, długie swiatla, zamykanie i otwieranie drzwi centralnym zamkiem dziala bez zarzutów Dodano po 2 swiatla moge zaswiecic bez zaplonu a szybe w drzwiach od kierowcy tez moge otworzyc bez kluczyka w stacyjce do póki nie zalączy sie immobilajzer wiec chyba ze stacyjka jest wszystko ok.
Gruby żółty w wiązce wychodzącej ze skrzynki bezpieczników.
Żeby było jasne, dla szanownego pana piotrlipianin i ewentualnych naśladowców - ta stacyjka w schowku to wyłącznik alarmu. Nie ma nic wspólnego z immobilizerem.
Bo bezpiecznik padl :)
Witam.Mam reno megane 1,6 97r. ,zostawiłem kluczyk w stacyjce na około 15 minut przy wyłączonym silniku i od tego czasu nie mogę odpalić auta. Podobno rozprogramował sie immobiliser ,proszę o poradę co z tym zrobić. Pozdrawiam.
niestety nie mogę go otworzyć pilotem co za tym idzie wkładam kluczyk do stacyjki dioda w desce miga intensywnie silnik kreci ale nie odpala
Kupujesz osadkę do czujnika zegarowego do dedykowanej pompy , wkręcasz w miejsce śrubki wykręconej z głowicy pompy wtryskowej w miejscu podłączania przewodów wtryskowych . W książce znajdziesz skok tłoka rozdzielczego który masz uzyskać i odczytać za pomocą czujnika . Ustawiasz silnik w GMP 1 cylindra , montujesz czujnik zegarowy z naprężeniem np 5mm...
Nie będzie bo jest samowzbudny. Widzisz podany rocznik? Bo ja nie. W starej meganie był alternator rodziny A13N i miał dwa kable do regulatora, jeden do kontrolki drugi, żólty plus za stacyjką. Alternator tam był 6-cio diodowy.
witam wszystkich niedawno kupilem reanult megane 1.6 coupe 98 przy przekrecaniu kluczyka w stacyjce paliwo wycieka z pod samochodu wydaje mi sie ze wycieka z filtra paliwa ? co mam zrobic z tym faktem???? dzieki
altimetric .... to dostrajanie wzgledem wysokosci... olej to. masz prad na grubym czerwonym kablu przy przekazniku? Jak masz to jeszcze potrzebny sygnał ze stacyjki i ma grzaćać. Jan nie to na śmietnik.
megane stacyjka stacyjka renault megane stacyjka stacyjka renault megane
pendrive zniknął elizabeth sanyo wartość skuteczna napięcia tętnień
plazma samsung driver uszkodzony ne612 ne602
JVC MX-G51R – zanika dźwięk, pojawia się mikrofon na wyświetlaczu, tryb karaoke, naprawa Peugeot 308 ARB – znaczenie komunikatu o usterce ABS, BAS, AEB