Prąd rozrusznika nie może iść przez stacyjkę i przycisk. Podejrzewam, że tam rozrusznik pobiera ponad 100A, nic więc dziwnego że ci pali stacyjkę i przycisk. Przyciskiem normalnie sterujesz elektromagnesem (solenoidem) rozrusznika, którego twierdzisz że nie masz u siebie. Możesz prąd puścić przez jakiś 'hebel' jak w traktorach do rozłączania prądu i...
Moduł gasi się zwierając do masy. I tak też robi ta stacyjka - po przełączeniu jej w pozycję OFF, rozwiera zasilanie i zwiera moduł do masy. Ty pewnie nie rozwierasz i moduł jest zablokowany. Użyj wyłącznika podwójnego - DPDT i jedną sekcję wykorzystaj do załączania, a drugą do zwierania modułu.
Jeżeli nie ,,odzywa" się przekaźnik, to problem leży w nim samym, albo w obwodzie pierwotnym, na który składa się stacyjka, przycisk na kierownicy oraz sam przekaźnik. Skoro dysponujesz multimetrem, to zmierz napięcie na cewce przekaźnika, albo zmierz jego rezystancje (cewki). Pomiar napięcia po naciśnieciu przycisku startowego. To naprawdę prosty układ.
Witam, Należy sprawdzić czujnik położenia wału korbowego jak również elektroniczną stacyjkę - przycisk START/STOP. Ze względu na brak zarejestrowanych usterek stawiałbym na przycisk START/STOP. Możliwe że samoczynnie gasi silnik, dlatego nie można odpalić "na po pych" a ponowne uruchomienie z przycisku następuje bez problemu. Pozdrawiam Robo
będzie moduł albo cewka. oraz stacyjka, przycisk gaszenia i czasem mikrowyłącznik w dzwigni sprzęgła. Dodano po 2 pomiar oporności cewki zapłonowej, Z tym bywa czasem klopot. Zdarzają się cewki z układem CDI wewnątrz. Pomiar tego multimetrem nic nie wniesie do sprawy.
A tak swoją drogą dlaczego? Wiem że konfiguracje robi się przy pomocy stacyjki. Przyciski w kabinie służą jeszcze do czegoś ?
Przytrzymaj oba przyciski, kluczyk do stacyjki, przekręć trzymajac nadal oba przyciski.
Tak jak wspominalem, bezposrednie połączenie ze sterownikiem. Schemat jest troche inny, ponieważ stacyjka jest na przycisk (mikroswitch). Kupiony nowy ale już jakiś czas temu.
Witam. Dotarł do mnie zamówiony przycisk "stacyjka" - jedno przekręcenie kluczyka. Jak jedno przekręcenie jak tam masz 9 styków +-/12/34. Jak dla mnie to masz trzy pozycje 0-1-2??
istnieje w niej możliwość odpalania auta awaryjnie na gazie( po zapaleniu stacyjki trzymamy wcisnięty przycisk i opalamy auto)
A naciskasz przycisk pod stacyjka podczas wyjmowania kluczyka i czy naciskajac ten przycisk przekrecasz stacyjke do konca w lewo?
witam na 1 trzeba wlaczyc stacyjke i trzymac dwa przyciski pilota przez pare sekund albo przy wlaczonej stacyjce 10 sekund trzymac przycisk serwisowy na 2 trzeba zalaczyc stacyjka i 3s trzymac gorny przyciskpilota
Jak wyciągasz kluczyk silnik dalej pracuje? Stacyjka nie ma masy, sprawdź.
Spróbuj otworzyć drzwi, przekręcić stacyjkę i wciśnąć przycisk.
Spróbuj włączyć stacyjkę i przytrzymać przycisk zamykania ok 3 sek
Witam wejdź do samochodu nie wkładaj kluczyka do stacyjki przytrzymaj przycisk na pilocie i trzymaj go 10 sekund aż się dioda czerwona w kluczyku zapali i będzie świecić w tedy puszczasz przycisk i naciskasz go dwa raz
Przyciśnij przycisk od licznika kilometrów przebieg/dzienny i włącz stacyjkę tak aby zapaliły się kontrolki. Na liczniku km zacznie się odliczanie od 10 w dół, jak dojdzie do 0 puść przycisk i wyłącz stacyjkę i gotowe.
Po krótkiej nieobecności powracam i tu proszę,sporo podpowiedzi.Z góry dziękuję za zainteresowanie. Piotrekwoj1 - dzieki za schemacik.Zrobię,podłącze i dam znać jak działa.Będzie jak znalazł dla ewentualnych potomnych :) Co do pytań dlaczego takie zmyślne zapalanie wózka? Stacyjka wymieniana praktycznie co rok.Jakieś buble na rynku chyba .Faktem jest,że...
Włącznik bistabilny na zapłon i 2gi monostabilny na rozrusznik. Prościej się nie da. Jednym włącznikiem nie ogarniesz bez dodatkowego modułu, który prawdopodobnie trzeba by zbudować samodzielnie, bo nie widziałem nigdy tego w handlu.
Obok stacyjki jak w ciągniku C 4011 zamontuj przycisk starteru podłączysz go z numeru 15 lub 54 przewodem do wyłącznika elektromagnetycznego rozrusznika.Włożysz kluczyk do stacyjki i przyciskiem odpalasz ciągniczek
programowanie pilota wyłącz alarm starym pilotem,włącz stacyjkę,wciśnij przycisk reset(awaryjny od alarmu)aż zaświeci się dioda ciągłym światłem/terazwciśnijnowego pilota,dioda ma zgasnąć,ponownie wciśnij nowego pilota,dioda ma raz błysnąć .
kolego wyciagnij kluczyk z stacyjki i tak 1)przytrzymaj przycisk AS 2 )włóż i przekręć kluczyć w stacyjce, zwolnij przycisk AS 3)radio powinno się właczyć i powinna być możliwość wpisania kodu cyframi 1-4 po wpisaniu czterech cyfr przytrzymaj przycisk AS aż radio zostanie odblokowane ok 5sek
i wtedy będzie załączało się / wyłączało albo przez stacyjkę albo przez przycisk ? Będzie można wyłączyć przez stacyjkę i włączyć przez przycisk ?
Sekwencja powinna być najpierw przycisk potem stacyjka (jak stacyjka jest załączona to przycisk ma nic nie powodować) poza tym chciałem aby obwód pompy był zamknięty jak K1 jest w stanie spoczynkowym a nie po podaniu zasilania na jego cewkę, jedyne zasilanie tego układu ma być brane tylko z tego 12V po stacyjce. Czyli jak stacyjka jest wyłączona to...
Ta wersja nie ma żadnego sycznika. Napięcie idzie przewodem czerwonym z akumulatora do stacyjki, do stacyjki dochodzi też przewód z regulatora napięcia ładowania aku. Po stacyjce wychodzi na czerwony przycisk zapalania, z niego idzie do przekaźnika sterującego rozrusznik. Miernik napięcia do ręki i w pierwszej kolejności zobacz, czy dochodzi napięcie...
Jak się przekręci stacyjkę pisze INSP po czym gaśnie. Co to oznacza i co, albo kto może coś z tym zrobić. i jeszcze jedno co oznacza kontolka Pomarańczowa o takim symbolu podobnym do Pi z jakby płatkiem śniegu? wsadź kluczyk do stacyjki wciśnij przycisk zerowania licznika dziennego i trzymaj przekręć kluczyk w pozycje zapłon trzymaj przycisk do momentu...
jeżęli już to (jeżęli jest nowszy) włącz acc-stacyjkę , naciśnij i pzrytrzymaj przycisk reset na kabelku, wciśnij unlok,
Musisz sprawdzić, czy jest podłączone, jak na schemacie ze zdjęcia (przewód z bezpiecznikiem do "plusa" przed stacyjką).
http://obrazki.elektroda.net/84_12838487... Konektory 85 i 86 można zamienić bez wpływu na działanie (post poprzednika jest słuszny). Ten układ wymaga aby mikrowłącznik był zwarty w momencie włączania stacyjki.
Pierwsze primo - nowa kostka tania jak barszcz Drugie primo - kostka jest naprawialna Trzecie primo - Problem na tyle prosty że wystarczy schemat w ręku i po robocie, no ewentualnie z braku chęci zdobycia schematu można posiłkować się rozebraną kostką. Ogółem z racji że to dział serwisowy to zamykam
wciśnij przycisk awaryjny, 7 razy włącz i wyłącz stacyjkę , syrena ma potwierdzić, puść przycisk awaryjny i wciśnij 2 przyciski pilota jak nie zadziała to zobacz rok produkcji na centralce po 2000r jest już inna procedura
Alarm jest w stanie serwisowym. Załącz stacyjkę i 2razy naciśnij przycisk pilota. Tak samo wprowadza się go w ten stan, jak i wyprowadza.
przytrzymujesz przycisk awaryjny kręcisz stacyjką 7 razy aż usłyszysz w syrence trrrrr wyłączasz zapłon trzymając przycisk awaryjny naciskasz pilota i za chwilę jeszcze raz pilota. O ile ten antyk ma chęć żyć to powinno już działać
Wciśnij mały przycisk pilota przy włączonej stacyjce.
Instrukcja kasowania inspekci w Partnerze (i innych autach koncernu PSA): nacisnąć i przytrzymać przycisk kasowania przebiegu dziennego przy wyłączonej stacyjce,a następnie,cały czas trzymając naciśnięty przycisk włączyć stacyjkę nie odpalając auta. Poczekać, aż licznik na wskaźniku skończy odliczać od 10 do 0. Puścić przycisk kasowania przebiegu dziennego,...
Prawdopodobnie jest to normalna opcja, którą można wyłączyć w ustawieniach głównych radia (polecam instrukcję obsługi) Ewentualnie podpiąć radio w taki sposób, aby uruchamiało się po przekręceniu stacyjki.
Diagnostykę masz pod klapka po prawej stronie w konsoli w niej masz przyciski EDC, ELC itp. Załączasz stacyjkę wciskasz na ok 2 sekundy przycisk ELC i liczysz mrugnięcia i tutaj je podajesz.
A jaki masz pilot na podczerwień czy sterowany falami radiowymi ? Jesli na podczerwień to: -Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy. -Przekręcić kluczyk w celu zamknięcia zamka drzwi i przytrzymać wtej pozycji co najmniej 5 sek. -Przekręcić kluczyk 3 razy w kierunku otwarcia zamka drzwi i uaktywnienia systemu. -Wyjąć kluczyk i skierować w kierunku...
Przycisk z Grene za 10zl.
Otwórz drzwi kierowcy włóż kluczyk do stacyjki i przekręć następnie naciśnij przycisk w pilocie i gotowe
To znaczy masz starszy model 1. Wkładasz kluczyk do stacyjki 2. wciskasz przycisk kasowania licznika dziennego 3. trzymając ten przycisk włączasz kluczyk i czekasz do momentu migania INSP 4. należy puścić przycisk kasowania licznika, po czym jeszcze raz go przycisnąć powinna się skasować inspekcja 5 wyłączyć stacyjkę To powinno pomóc
Witam. Jeden pin od klaksonu do masy drugi pin klaksonu do przycisku. Drugi pin przycisku do +12v po stacyjce. Pozdrawiam
Witam w mojej skodzie Octavia 2 wymieniłem wczoraj kostkę stacyjki, wszystko niby gra, stacyjka działa lepiej ale jest problem z wyłączeniem się radia. Wcześniej nie trzeba był wyłączać radia głównym przyciskiem bo radio wyłączało się samo po wyłączeniu stacyjki i wyciągnięcie kluczyka. Teraz radio dalej gra i trzeba je wyłączyć ręcznie głównym przyciskiem....
A co nie działa? Masz stacyjkę i przycisk gaszenia?
Są samochody, gdzie pozycja "zapłon" Przeczytaj post uważnie, tu chodzi o auto które nie ma stacyjki tylko przycisk start/stop
Tylko że ten kluczyk od stacyjki nie ma przycisków, ale próbowałem zrobić tak, że przekręciłem stacyjkę na zapłon i drugim (oryginalnym) kluczykiem przytrzymywałem guziki, ale niestety to nie działa.
1.Włóż kluczyk do stacyjki 2.Wciśnij na kluczyku przycisk "loock", włącz zapłon, poczekaj dziesięć sekund 3.Wyłącz zapłon, puść przycisk 5.Poczekaj 5 sekund Gotowe Sprawdzone dzisiaj na Peugeot 307
Jak koduje się kluczyk w citroenie c2, bo wymieniałem baterie i padł... Mam ten kluczyk jak scyzoryk co się chowa.Jest jakiś "domowy" sposób? Np. na przekręconej stacyjce dusisz przycisk...
wsadz klucz do stacyjki, wcisnij przycisk kilometrow dziennych, wlacz zaplon trzymajac przycisk, az zacznie sie odliczanie od 10 do 0 i pokaze sie 30000 . pusc przycisk i wylacz zaplon. to wszystko.pozdrowienia.
wziałem sie za zabawy w rozne kombinacje i przycisk serwisowy+7 razy stacyjka nie było bzzz przycisk w pilocie - efekt alarm wyłaczony zupełnie ( tryb serwisowy)dioda swieci sie na stałe przycisk serwisowy+7 razy stacyjka+ bzzz + przycisk i tu nie wiem co spowodowało efekt czy wyłaczenie stacyki czy znowu nacisniecie przycisku wyłaczyło sie zamykanie...
Pisałem że w puszce z trafem jest zwora na r i F czyli tak jak w opcji bez foto. Z tego r czyli masa idzie na F a to z kolei na zacisk 4 w centrali.
witam ja mam to samoa raz nie probowal tylko raz dzialal em go od nowa zaprogramowac ale teraz wogle nie dziala..... podobno siada jakis modul... koszt 300zl... Dodano po 1 to dziala na 100% dzis zaprogramowalem ale nie dziala mi otwieranie wina modulu w pilocie.... 1.1.1Zdalne sterowanie falami poczerwieni. -Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi...
Żółty (+), czerwony (+) "po stacyjce", czarny masa. Jak dostroisz - dłużej przytrzymaj przycisk stacji (1 czy 2 czy 3.....). Przyciski strojenia - prawy (lub lewy) przy pokrętle głośności.
uniewinnic sterownik ? odłącz cewki zaworów gazowych na butli i reduktorze , może któraś z nich zwarta . Na uszkodzenie wskazuje jednak odcinanie wtryskiwaczy benzynowych i brak reakcji na przycisk stacyjki . Sterownik z literką N to nowsza wersja (choć też to dzieło sprzed lat) i nie pamietam czy ma taki sam rozkład poinów, w każdym razie pozostałe...
Ja o tym kluczyku -4500. Wyłącz stacyjkę, wciśnij przycisk kasowania małych kilometrów, trzymając włącz stacyjkę i trzymaj aż wyzeruje.
Sterowanie przekaźnika za stacyjką (stacyjka - przycisk, jeśli go dajesz - cewka przekaźnika). A zasilanie styków przekaźnika najlepiej z akumulatora przez bezpiecznik (choć niektóre auta mają ten obwód niezabezpieczany).
W instrukcji napisane: Tryb serwisowy W przypadku, kiedy chcemy pozostawić samochód w zakładzie naprawczym bez oddawania pilota obsłudze warsztatu należy system alarmowy wprowadzić w stan serwisowy. W tym celu przekręcamy kluczyk w stacyjce, rozbrajamy system antynapadowy* a następnie naciskamy równocześnie oba przyciski pilota. System będąc w trybie...
Witam W mojej kosiarce MTD YardMan uszkodzeniu uległa stacyjka. Chciałbym Przerobić to rozwiązanie na prostsze - przełączniki + przycisk. Stacyjka uruchamiała zapłon, rozruch oraz światła. Chciałbym zamienić to na dwa włączniki ON/OFF do uruchamiania świateł i zapłonu oraz przycisk dla rozruchu. Jak przyłączyć elementy w miejsce Kostki?
Stacyjka nie ma nic do rzeczy. Synchronizowanie pilota przeprowadza się następująco: Drzwi powinny być pozamykane. Wkładasz kluczyk do stacyjki i włączasz zapłon. Natychmiast przyciskasz przycisk zamykania na pilocie i trzymasz przez około 5 - 10s. Po tym puszczasz przycisk i wyjmujesz kluczyk ze stacyjki. Po odczekaniu 30s można wypróbować działanie...
Ze stacyjki kabelek idzie nie na elektromagnes tylko na przycisk do odpalania rozrusznika. Z nr 54 stacyjki na przycisk rozruchu.
Masz zwykłą stacyjkę, czy przycisk "start"??
Jest to tzw. funkcja pasywnego uzbrajania sie.Aby ją wyłączyć załącz stacyjkę a następnie przytrzymaj wciśnięty przycisk w pilocie dłużej niż 3 s.Światła i syrena pikną 2 razy co oznacza że funkcja ta jest wyłączona.
Nareście uporałem sie z tym problemem Dodatkowy przycisk + przekrecenie stacyjki + przycisk pilota rozwiązało ten problem Nie pytajcie jak to zrobiłem ale bawiłem sie 5 minut i zaskoczyło Dziekuje wszystkim za sugestie - za domysły
Witam, Załóż klemę "+" z akumulatora na zacisk nr 1. Połącz kawałkiem przewodu [zewrzyj na chwilę] zacisk 1 z zaciskiem 3. Jeżeli rozrusznik startuje poprawnie, szukaj problemu w obwodzie stacyjka-przycisk startera-zacisk 3. Pozdrawiam vper
Witam Generalnie wersje S53 to są już na iskrowniku przeznaczonym do wersji zapłonu elektronicznego, więc trochę mnie dziwi że masz "platynki". Jedyne co mogę Ci podpowiedzieć to rozpoznanie cewek po ilości wyprowadzeń. Ze schematu wynika że jedna cewka musi być połączona do kondensatora i na zacisk "młoteczka" wiec to musi być cewka iskrowa.I wyprowadzenie...
Skoro przewód nie jest przetarty to trzeba sprawdzić jego drugi koniec (przycisk bądź stacyjkę).
Jak chcesz ja sprzedam ci takiego crossa ze stacyjką i przyciskiem bo mój syn już jest za duży
KUPILEM UZYWANA hONDE cIVIC 2015 ROCZNIK I MAM TYLKO JEDEN KLUCZYK ZAMOWILEM NA ALIEXPRES NOWY KLUCZYK I NIE WIEM JAK GO ZAINSTALOWAC. FILMY NA YOUTUBE POKAZUJA STARSZE ROCZNIKI ZE STACYJKA A JA MAM PRZYCISK. CZY KTOS WIE JAK TO MOGE ZROBIC. Z GORY DZIEKUJE.
Zakładając że zrobiłeś to dobrze użyj jeszcze jednego sposobu a więc wejdz do auta , włącz zapłon na ok 5 sekund wyjmij klucz ze stacyjki trzymając przycisk zamykania i trzy razy naciskasz przycisk otwierania i puszczasz.
To jest tekst z instrukcji: "Przekręć stacyjkę w pozycję włącz, wciśnij przycisk serwisowy 8 razy w ciągu 8 sekund. Syrenka zawyje 2 razy dając dostęp do funkcji. Wciśnij którykolwiek przycisk na pilocie w ciągu 8 sekund. Gdy kod zostanie wczytany, syrenka natychmiast to potwierdzi. Przykładowo: przy wczytywaniu pierwszego pilota, syrenka zawyje 1 raz....
Bolce blokujące da się wcisnąć do końca tylko w jednym położeniu kluczyka, bodajże pierwsze przekręcenie, gdy zapala się kontrolka akumulatora i stop. Wtedy da się wyciągnąć całą stacyjkę. Po wymianie musisz przełożyć plip ze starego do nowego kluczyka
Czyli jak Cie dobrze zrozumiałem mam tylko otworzyc auto alarmem i bez wkładania kluczyka w stacyjka wcisąć przycisk programowania w stacyjce i nastepnie 2 razy pilot?
Więc tak jeśli chcesz radio podłączyć i włączać go przyciskiem (nie stacyjką) to wystarczy w kostce od nowego radia te 2 kable czerwony i żółty co są oba złączone do czerwonego, to odepnij od niego i przylutuj oba do tego żółtego co jest odcięty. Jeśli chcesz załączać stacyjką to w tej samej kostce żółty połącz z żółtym czerwony podepnij do któregoś...
prosze jeszcze o podpowiedz w sprawie podswietlenie przycisków radia. Po właczeniu swialeł nie swieca klawisze radia, który przewód odpowiada za podświetlenie przycisków klawiszy. I jeszcze jedna sprawa ktory przewod podlaczyc radio aby wyłaczało sie po wyłczeniu kluczyka stacyjki
Z testera próbuj cofać zaciski jak do wymiany klocków i zamykaj jak po wymianie. Później kluczyk ze stacyjki i przyciskiem. Często pomaga. Czasami trzeba powtórzyć kilkakrotnie. Kombinuj.
W celu dezaktywacji funkcji antyporwaniowej , należy przekręcić stacyjkę, dwukrotnie nacisnąć ukryty przycisk, a następnie nacisnąć go po raz trzeci i przytrzymać do momentu potwierdzenia operacji krótkim dźwiękiem syrenki. Ostatecznie, wewnątrz centralki znajduje się przekaźnik blokady zapłonu. O ile pamiętam obok złączy, są wyprowadzone dwa grubsze...
Dziękuję za cenne wskazówki. Sterowanie przyciskiem ma odbywać się tylko jeśli konsola auta jest podswietlona tzn, stacyjka w odpowiedniej pozycji. Wykonałem test w Tinkercad i rzeczywiście działa tak jak w założeniu. Jedyna zmiana to na kolektor podaję 5V po stacyjce, w ten sposób gdy stacyjka wyłączona nadal Arduino nie widzi stanu wysokiego. Mam...
Z kluczyka zadziałają bez plusa po stacyjce, z przycisków nie.
Po pierwszym etapie czyli odblokowanie immo wyjmij kluczyk ze stacyjki i naciśnij przycisk centralnego zamka na 5 sekund, po puszczeniu przycisku skieruj kluczyk w kierunku czujnika i na kluczyku naciśnij przycisk. Kluczyk powinien się zakodować. Sprawdzałeś czy kluczyk wysyła sygnał?
Właśnie to nazywa się logiką zapłonu, niestety prawie każde radio tego niema. Niestety tylko bluepunkty i to nie wszystkie tak mają, niektóre beckery, pewnie coś tam jeszcze oprócz fabrycznych. Dlatego prosiłem o taki układ. W innych radiach nie da się ich włączyć bez kluczyka na postoju jeśli uruchamia się automatycznie ze stacyjki.
Na płytce centralki znajduje się przycisk programowania. Przy wyłączonej stacyjce naciskamy przycisk programowania na 1 sekundę, nastepnie 2 razy dowolny przycisk w pilocie. Aby wprogramować kolejnego pilota, należy powtórzyc procedurę.
Sprawa jest całkiem prosta. Musisz mieć najpierw nowy wkład. Nastepnie ustawić go tak jak ma wejść do obudowy. Zobaczyć gdzie znajduje się w nowym wkładzie przycisk kotwiczący i w odpowiednim miejscu wywiercić mały otwór w obudowie stacyjki. Przekręcić lekko kluczyk, aż w starym wkładzie da się wcisnąć ten przycisk i wyciągasz wkład. Tak samo nowy....
Ja wspominalem o przewodach ktore sa w srodku drzwi potem kiedy z nich wyjda to ida sobie do sterownika ale nadal sa grube, nie o przewodach idacych od przyciskow poniewaz po wylaczeniu stacyjki przyciski te zapewne nie dzialaja chyba ze jest inaczej.
Przekręć kluczyk w stacyjce, otwórz drzwi , wciśnij jednocześnie dwa przyciski pilota na 2s. Usłyszysz potwierdzenie jednym sygnałem dźwiękowym. ... i problem rozwiązany. (powrót do tej funkcji w ten sam sposób)
do kornelolej ja po próbie zapalenia z przycisku bez kluczyka w stacyjce wyłączam tym samym przyciskiem otwieram drzwi zamykam i odpala, a jak nie to wychodzę z samochodu z kluczykiem i ponownie wsiadam (upierdliwe) drugi kluczyk zgubiłem na tamtym klapa elektryczna działała an tym zdarzyło się RAZ przez 6 lat . Chcę dokupić kluczyki i zaprogramować...
Mialem to samo ale rozgryzłem to. Musisz Wcisnąć wyłącznik serwisowy i trzymać go w tym samym czasie musisz wł i wył stacyjkę dość szybko dopoki alarm nie wyda "dziwnego" sygnału. póżniej włączasz stacyjkę i jednorazowo wciskasz maly przycisk transmitera. Jak usłyszysz dwukrotny krotki dzwiek syreny to jest wyłączone. No i po wszystkim. Powodzenia
Imobilizer wbudowany w alarm powinien się uaktywniać około 30 sekund po wyłączeniu stacyjki, ewentualnie po wyłączeniu alarmu ale nie uruchomieniu silnika. Jest to normalne działanie tego urządzenia. Fabryczne kluczyki do samochodu nie mają z tą funkcją nic wspólnego (to funkcja alarmu). Alarm powinien posiadać procedurę rozbrojenia immobilizera bez...
Programowałem innym sposobem niż na filmiku i też nic się nie zmieniło dzwi można otworzyć z przyciski a stacyjka się nie przekreca
Jest źle, ponieważ przekaźniki muszą być sterowane za pośrednictwem jakichś wzmacniaczy (driverów), w najprostszym przypadku tranzystorów npn. Podaj parametry twoich przekaźników (rezystancja cewki), to powiem jakie mogą być tranzystory. Połączenia z instalacją samochodową (stacyjka, itp) - to nie moja "branża" :D . Pozdrawiam.
trzeba przekrecic kluczyk w stacyjce z wcisnietym przyciskiem, lub najpierw przekrecic, a pozniej wcisnac i trzymac. Dwa sposoby: - nacisnąć jeden z przycisków kluczyka z nadajnikiem; - otworzyć lub zamknąć samochód wkładając ostrze kluczyka z nadajnikiem w zamek drzwi Tej procedury spróbuj.
Musisz moze zaprogramowac pilota . Wsiadz do samochodu,wloz kluczyk do stacyjki,nacisnij na pilocie przycisk do zamykania centralnego i trzymajac go wloncz zaplon i sprawdz czy ci sie zamkna dzwi i otworza. A jak nie pomoze to tutaj masz napisane o twoim problemie http://forum.vectraklub.pl/viewtopic.php...
Samochód cały dzień pali po nocy rano nie odpala nie można otworzyć drzwi mimo że mam kartę kodową muszę auto otworzyć kluczykiem wtedy włączają się światła awaryjne nie da się przekręcić kluczyka w stacyjce przycisk na skrzyni też nie działa dołączam akumulator za 10 razem da się odpalić co to za problem
odłącz kontrolkę przy alternatorze i sprawdź czy zgasły kontrolki jeżeli nie wygasły po wyłączeniu kluczyka rozbierz obudowę stacyjki odkręć kostkę od stacyjki i będą ta 3 plastikowe "przyciski" sprawdź czy przestały świecić kontrolki jak nie to rozłącz kostke i pacz czy zgaśnie...
Pozycja silnika nie przeszkadza w jego pracy? Palisz go z kluczyka, czy przycisku? Bo stacyjka w tym miejscu trochę przeszkadza w dodaniu gazu :P W jakiej pozycji się na tym siedzi? Bo podnóżki masz z przodu, siedzenie z tyłu i kierownicę trochę daleko...
Czasem po wymianie baterii, wystarczy włożyć kluczyk do stacyjki, przekręcić na zapłon i nacisnąć przyciski na pilocie. Jest też taka procedura ponownej synchronizacji: przy zamkniętym aucie nacisnąć na pilocie otwieranie i w ciągu minuty otworzyć drzwi kluczykiem, włożyć go do stacyjki i przekręcić na zapłon. Ot i cała procedura. Może któraś okaże...
Przy wyłączonym radiu i włączonej stacyjce przytrzymaj przycisk MUTE kilka sekund...
Wszystko jest opisane w instrukcji obsługi auta - przy włączonej stacyjce trzeba przytrzymać przez 3 sekundy środkowy przycisk lampki -zacznie się ona zapalać po otwarciu drzwi i po wyłączeniu stacyjki ,gasnąć po zamknięciu centralnego zamka. Ponowne przytrzymanie przycisku dezaktywuje tą funkcję.Pozdrawiam
Wcześniej przed wymianą baterii w kluczyku wszystko było ok? Zobacz taki trik.: 1. Kluczyk w stacyjkę, włącz zapłon, naciśnij i przytrzymaj przycisk zamykania/otwierania 2. To samo tylko naciśnij i przytrzymaj z kluczykiem w drzwiach kierowcy.
Tak - regulator jest podłączony przez ten bezpiecznik do jednego z bocznych konektorów. Dałem Ci duży schemat, tam masz czytelnie rozrysowany ten przekaźnik. To zwykły przekaźnik wysokoprądowy z dodatkową oprawką na bezpiecznik. Nie ma tam żadnej diody, zwykły bezpiecznik. Pobawiłem się w Picassa: http://obrazki.elektroda.pl/2178878700_1...
Lewarek w podłodze też trzeba było zrobić. Zarówno w Syrenie, jak i póżniej Dacii 1310p bardzo szybko uszkodziły się stacyjki, wypaliły się styki. Zamiast wymieniać wkłady, obu tych samochodach zrobiłem po prostu taki niby przycisk start-stop. Do włączania zapłonu służył zwykły przełącznik przechylny, "hebel", a do włączania rozrusznika przycisk od...
start przycisk stacyjka zapłon stacyjka przycisk przerobić stacyjka przycisk
zmywarka drzwiczki pilot zmiennym kodem agregat prądotwórczy spawarka honda
stable diffusion nissan quasquai
Gasik RC dla transformatora 230V 200W: wartości R i C Czarny pasek po prawej stronie ekranu - przyczyny i rozwiązania