Odkręć całą stacyjkę, od góry są dwie zrywalne śruby. Młotek i przecinak da radę. Nie są mocno dokręcone. Stacyjka jak będzie zdemontowana odblokuje się kierownica. Później wyciągnij kostkę stacyjki, włóż kluczyk do stacyjki i śrubokretem przekręć kostkę(odpalisz auto). https://obrazki.elektroda.pl/8948651800_... Obrazek z neta, zaznaczyłem...
Podejrzewam zarówno zużyty kluczyk jak i wkładke. Wymienic badź zregenerować wkład stacyjki. Po wymianie klucze nowe, po regeneracji dorobic nowy prawidłowy klucz do wkładki.
Najszybciej jest wymienic stacyjkę.
Ford, jak immo siada, to też nie kręci, kontrolka od immo gaśnie?
Tak z silnika wychodzą dwa przewody jeden bedzie od gaszenia podłączony do cewki zapłonowej a drugi prawdopodobnie od ładowania, Wszystko zależy od tego co chcesz z tym zrobić ?czy zreanimować wiązkę i poprawnie podłączyć odpalanie ładowanie, gaszenie ,jakieś oświetlenie,itp. Czy dalej metodą pròb i błedòw podążać, Masz tu przykładowy schemat...
Sprawdź czy po wyłączeniu zapłonu radio gubi zapamiętane stacje. Jeżeli nie, to odłącz ten w którym masz prąd po wyciągnięciu kluczyka i zobacz czy zgubi pamięć, odpowiedź będzie jasna. Dodano po 3 Chcesz sprawdzić pobór prądu - wepnij miernik między akumulator a przewody idące do auta i sprawdź dokładnie ile mA pobiera. Instrukcji jak to zrobić na...
Masz suwmiarkę ? Może wystarczy przypiłować w jakimś miejscu nową wkładkę ? Opcja z zamiennikiem, to w ogóle inna rura, + inna kostka - jak mnie to spotkało, gdy kupili zamiennik nie od tego mercedesa czy mana, i kluczyk za mało się przekręcał, dzięki czemu nie dochodził do pozycji rozrusznika... Tylko kilkanaście stopni mniej w obrocie kluczyka, lub...
Witam Wymienia się tylko ten dolny elektryczny element stacyjki!!! Pod farbą są małe śrubki na płaski wkrętak odkręcasz je i wymieniasz element.
Jeśli się nie mylę, to wedle schematu stacyjka 3 pin zasila jednocześnie szereg bezpieczników plus bezpiecznik wentylatora. Innymi słowy, wystarczy że 2 przewody podepniesz pod jeden w nowej stacyjce. https://obrazki.elektroda.pl/5968339400_...
W pętli nic nie ma. To jest tylko cewka. Możesz ją wywalić bo i tak jej nie zdemontujesz. Jak przełożysz swoje chipy to auto odpali. Po wymianie stacyjki.
Potrzebny schemat instalacji traktorka. Na zdjęciu nowej stacyjki widnieją oznaczenia, porównaj ze schematem elektrycznym, możesz również ,, przedzwonić " stacyjkę np. multimetrem. Wtedy będziesz miał pewność czy stacyjka się nadaje do traktorka.
Prawdopodobnie nie będziesz musiał niczego programować
Nie wiem co może być w tym ściągaczu że on jest taki "specjalny", to zwykły podwójny ściągacz, zrobisz to nawet potrójnym ściągaczem do łożysk z tym że nie może być zbyt duży i trzeba podłożyc pod pierścień np. płaski klucz jeśli dobrze pamietam rozmiar 22. Nie wyobrażam sobie mechanika, który nie ma jakiegokolwiek ściągacza.
Silnik nowy zamiennik wraz z ramionami. Starego nie mogę podłączyć, bo był uszkodzony. Dodano po 1 Silnik dopasowany do modelu. Przepiąłem tylko wtyczkę.
Zrób to co doradził kolega Manfred von Richthofen. Na 99% upalona kostka pod stacyjką. Wymiana kostki i montaz dodatkowego przekaźnika odciążającego styki stacyjki. Sprawdź tez filtr kabinowy czy nie jest zapchany (przytkany powoduje wzrost prądy dmuchawy).
,,Niestety, trzeba wjechać na kanał lub podnośnik, by sprawdzić podstawową rzecz, czy dochodzi impuls ze stacyjki na "start" rozrusznika" to na ciul tutaj trollujesz , mósk! Po pierwsze to Ty trolujesz bo masz podpowiedź nic nie sprawdziłeś a do powiedzenia masz dużo. Nikt za Ciebie tego nie sprawdzi, skoro oglądasz filmiki i krytykujesz innych to...
sprawa jest prosta. Po spaleniu kluczyków transponderów juz nie bedzie. Sa dwa wyjscia: kupic nowe transpondery i zprogramowac z samochodem (potrzeba znac pin immo) lub wymazac z komputera samochodowego informacje o immo i bedzie zapalac na zwyklym kluczyku bez immo. Wszystko zrobi jakis porzadny warsztat za ok 200 pln jesli chodzi o elektronike. Sam...
Jeśli stacyjka to nie ma problemu, drugi transponder, kod pin i zgfrywasz gdyby nie działało, co się dzieje że chcesz wymieniać stacyjkę?
Nie kombinuj tylko wymień kostkę stacyjki , tak jak kolega wyżej radzi. Koszt niewielki a efekt 99,9 .a co do Twojej teorii co ma do tego kostka.......sprawdź:|
Nie ma sensu wymieniać odbiornika w podsufitce, trzeba i tak zakodować wszystko bo nie odpalisz.
Zmieniasz stacyjke,przekładasz pętle i to wszystko.A transponder ze starego kluczyka wrzucasz do nowego o ile jest taka możliwość.
Tak jak piszą poprzednicy, stacyjki bym nie dotykał - jest wszystko git. Twój kłopot to klucz, i na tym się skupiaj. Jeżeli masz aktualnie klucz tzw. dużą czarną rybkę, sprawa dorobienia nowego klucza, bez wymontu stacyjki z samochodu powinna zająć nie więcej niż 20-30 minut i masz nowy działający klucz. Jednak to są koszty. Nowy czysty klucz to od...
Pewnie blokada kierownicy w stacyjce. Wymiana stacyjki na sprawną, powinna rozwiązać problem.
w każdym VW.
no, pewnie że ma. Poszukaj na allegro używek, bo chyba nie dostaniesz łatwo oryginału. Przekładasz sam wkład (dorabiasz wałeczki do starego kluczyka). Odwiedź okoliczny warsztat dorabiania kluczy lub kogoś kto naprawia auta po włamce, na pewno opanuje, sam nie ugryziesz tematu.
każdy klucz matka jest przypisany do danego modułu immo. musiałbyś dostać klucz razem z modułem a to może być trudne. niestety kody się nie powtarzają.
Który rok skutera?
Witam jak w temacie rozrusznik odmawia posłuszeństwa czasami kręci i samochód odpala a czasem nie tak to zwykle bywa. Opiszę co udało mi się ustalić ,gdy połączę dwa grube przewody na rozruszniku to kręci ,jak podłączyłem probówkę do cienkiego przewodu i przekręciłem stacyjkę w położenie rozruch probówka się zapaliła ,jak połączyłem cienki kabel z grubym...
Ja bym zaczął od...serwisu. Jak w aucie nie było kombinowane dostaniesz kluczyk tak jak część zamienną. Musisz mieć dokumenty na siebie i cierpliwość, trwa to około 10 - 14 dni. Cena czasem potrafi pozytywnie zaskoczyć. Druga opcja to fachowiec od dorabiania kluczy. Na podstawie stacyjki i licznika dorobi klucz. Dopiero trzeci sposób, to wymiana stacyjki...
Wystarczy wymienic stacyjke z kluczykiem Nie pisz głupot....bo nie wystarczy, trzeba coś jeszcze zrobić...
Czy to tylko problem z przekreceniem na pierwsza pozycje czy na kazda z pozycji stacyjki? Mialem niedawno takowy problem z autem klienta i okazalo sie ze auto zostalo udezone w kolo na postoju co delikatnie uszkodzilo mechanizm blokujacy kierownice co w efekcie zatrzymywalo stacyjke przed przekreceniem. To tylko takie spostrzerzenie- ja tez bym nie...
Masz inny kluczyk co za tym idzie brak transpondera w nim jak nowa stacyjka ,jak używana to nie pasujący do auta,przełóz ze starego klucza i po problemie.Lub zdejmij pętlę i załóż obok na starej stacyjce i włóż do niej org. kluczyk i odpalisz auto. Resztę musisz sam wydedukować co mozna zrobić aby odpalać jak nie chcesz tego zrobić jak sztuka wymaga.
Witam, Szukam stacyjki do Fiat Punto II 1.3 multijet. Nie mogę znaleźć nigdzie w żadnym sklepie internetowym. Na allegro też nie bardzo bo są ale do benzyny więc nie wiem czy takie same są czy inne... A drugie pytanie czy po wymianie stacyjki na nową trzeba jakoś imobilizer aktualizować?
Możesz od razu wymienić kostkę stacyjki oraz wkład. Wymiana banalnie prosta, części po dwadzieścia parę zł.
Tu, są schematy traktorków. Jest wszystko dokładnie opisane, który styk ma być zwarty, a który rozwarty, w zależności jak jest przekręcony kluczyk. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop...
Wygląda na to ze stacyjka nie odskoczyła przy wyjmowaniu kluczyka i komputer wykrywa ze jest kluczyk w stacyjce dlatego nie działa pilot. możesz próbowac np cienkim srubokrencikiem pogrzebać w stacyjce może odskoczy lub wymiana stacyjki
Brak zasilania na styku NC wyłącznika świateł stop, sterownik silnika widzi błąd korelacji działania wyłącznika i wysyła po can do bordnetz rozkaz włączenia świateł
Co rozumiesz przez pojęcie "wiązka kabli"? Jeżeli mówisz o " tzw.kostce stacyjki" to nie.
Problem jest w obudowie stacyjki więc Tobie wystarczy to co na zdjęciach które wstawiłeś ,wkładasz swoją wkładkę i dalej cieszysz się jazdą.
Wymiana kostki stacyjki powinna wyeliminować opisany problem.
Po pierwsze musisz sprawdzić czy do rozrusznika dochodzi sygnał sterujący czy też nie, jeśli dochodzi to rozrusznik do roboty, jeśli nie to stacyjka do wymiany. Po drugie jeśli przekręcasz kluczyk w stacyjce to znaczy że wytarcie kluczyka niema nic do rzeczy. Po trzecie samej kostki stacyjki nie dostaniesz do tego modelu jedynie z całą stacyjką, a wkładkę...
Taa. Do zdjęcia: kierownica, obudowa kolumny, tuleja redukcyjna, rozpiąć przewody, odkręcić śrubę zrywalną /bezpiecznik/ zsunąć obudowę stacyjki. Mając ją na zewnątrz wiercisz w obudowie otwór 3mm /miejsce do odgadnięcia :D na podstawie nowego wkładu/. W otwór wkładasz drucik 3mm, wsadzasz kluczyk w stacyjkę i wyciągasz go z wkładem. Nowy wkład zatrzaśnie...
Klucz z ASO (w.g VIN) z pastylką immo i pilotem - jeśli oryginalne wkładki i centralny. Nie wymienię stacyjki Co da sama wymiana stacyjki?
Było, sam czytałem: coś o ściśnięciu sprężyny przy krzyżaku na dole. Ale kilka linków od fachowców: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=9... http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=1... Itd., itp. a nawet z "naszego" Forum: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... Pod "kolumna kierownicy" jest...
Z tego co pamiętam to jest tam przekaźnik ale skoro wymiana stacyjki nie rozwiązała problemu to trzeba sprawdzić sterowanie tego przekaźnika.
przyluz stary kluczyk do nowego i wtedy odpal ciagle trzymajac te dwa klucze razem.
Według mnie, masz gdzieś zwarcie. Może to być na przewodzie wzbudzeniowym do alternatora, bo według Twojego opisu pasuje do problemu (zazwyczaj podłączają DRL do wyżej wymienionego przewodu). Odepnij kostkę z alternatora i sprawdź, czy nadal się dzieją te cyrki.
trzeba odpowiednio dobranym srubokrętem odgiąc sprężyny zatrzaskow 2 sztuki dostep przez otwory w tyle kierownicy ,z reguły jak ktos tego nigdy nie robił efektem są wyłamane mocowania plastikowe mocujące zatrzaski http://www.carsdream.com/skora_instr_sko...
Albo z używki albo z ori volvo.
Komplet do odpalenia masz kluczyk stacyjka rygiel body ECU.
Wymiana sterowników z immo i stacyjka.
Czujnik ckp impulsator jest sprawny sprawdzałem miernikiem Jak to miernikiem? Sprawdzałeś napięcie zasilania ECU czy napięcie wysterowania cewki zapłonowej? Najlepiej to sprawdzić oscyloskopem. Wtedy widać dużo więcej niż na wskazaniu miernika.
Przełożyć zapadki w bębenkach i będziesz miał jeden klucz pasujący również do stacyjki.
moze mi ktos doradzi uszkodzila mi sie stacyjka w felci kluczyk nie zawsze wchodzi ,trzeba nim manipulowac zeby go przelaczyc iodpalic czy stacyjka jest rozbieralna ,jaki jest koszt nabycia nowej stacyjki
Witam czy wg schematu ten traktorek da radę gasić stacyjka?
Szukaj oryginałów z demontażu, w dobrym stanie. Z zamiennikami daj sobie raczej spokój.
Oczywiście regeneracja jest najlepszą opcją, ale właściciel chce wymienić całą stacyjkę, bo uważa że regeneracja będzie niewiele tańsza od kupna drugiej. Zamki w drzwiach zakryte są zaślepkami, więc i tak całe otwieranie odbywa się z pilota. Chodzi mi o to, że: https://obrazki.elektroda.pl/1862732700_... bagnet można odkręcić i...
Kupujesz stacyjkę i montujesz Ze stacyjki ściągasz cewkę immo i umieszczasz w niej kluczyk na klej z wymontowanej stacyjki Całość umieszczasz gdzieś z boku Nie masz immo ale masz sprawną stacyjkę
nie wiem czy trzeba go jakoś programować? Oczywiście że trzeba, więc takimi kombinacjami jak podmienianie części na pałę tylko więcej szkód narobisz.
Raczej wymiana.
Tak można wymienić antenkę i ma działać.
Wszystkie kostki do posprawdzania. U mnie w YBR problemem był na wpół przepalony przewód od stacyjki. Mierząc miernikiem wszystko było niby cacy, ale jak kombinerkami przeciąłem przewód - próchno. Rozbieram stacyjkę - luty przypalone. Wymiana przewodów i jest już cacy.
Nie będziesz musiał nic zmieniać. To jest coś takiego jak w zamkach od drzwi, jedynie kawałek metalu bądź plastiku który po przękręceniu zwiera odpowiednie przewody. U mnie jest to wkładka plastikowa, wypycha takie male bolce plastikowe i zwiera 3 przewody (zapłon) i czwarty przewód to rozruch. Wymiana też jest prosta.
Urwane końcówki we wkładzie stacyjki. Konieczna wymiana wkładki. Trzeba jeszcze wyjąć urwane końcówki z ich gniazd w stacyjce. Moe być konieczny jej demontaż.
Jak odepniesz aku, żaden sterownik nie załapie żadnego błędu, ba wystarczy nie włączać stacyjki. Wyciągasz wkładke - klucz zostaje i wymieniasz reszte. Bębenek, trzpień ? Wkładka jest wyjmowalna z obudowy, chyba o to chodzi. Jeśli chodzi o błędy, tam nie ma aldl tylko obd2. Tak że tylko diagnostyka.
Tylko wymiana ,nic więcej jeśli chodzi o cewkę na stacyjce.
Jeżeli wymienisz tylko metalowy bagnet kluczyka a zostawisz całą elektronikę to nic nie musisz kodować.
klucz mozesz sam zakodowac majac klucz bordowy tzw.matke wklad wymienia sie tak ustawiasz klucz w pozycje zaplon naciskasz blokade w obudowie i wyciagasz a poza tym to nie temat na forum elektroniki
teraz możesz 80-tki podprowadzać :) Wymiana kostki stacyjki to nie lot na księżyc - poradzić powinien sobie każdy lekko rozgarnięty. Tu znalazłem nawet foto relacje http://www.audi80.pl/b3-b4-kostka-stacyj... Sama nowa kostka też groszowa sprawa.
Dziś sam wszystko zakończyłem — samochód na chodzie. Wystarczyło wymienić kostkę na nową z ustawieniem fabrycznym. Temat do zamknięcia
Wadliwy bezpiecznik 10A od zasilania ze stacyjki. Wymiana załatwiła problem.
No to sprawdź stacyjkę i jej podłączenia. Czy jest napięcie z akumulatora na stacyjce? Jak tak to czy jest po włączonej na rozruch stacyjce? Jeżeli jest to przerwa w połączeniu stacyjka przekaźnik, Jeżeli nie ma to wyłącznik stacyjki nie łączy -wymiana.
Kluczyki, stacyjka, BSI, sterownik silnika Taka wymiana wiąże się z problemami typu: przebieg samochodu, inny VIN w sterownikach, możliwa inna konfiguracja pojazdu w BSI
jeśli chodzi o starą stacyjke jest rozwalona, nie odbija, kiedys sei zblokowala i zablokowala tez kierownice trzebabylo ją rozwalać, najprawdopodobniej zaczęła się zacinać bo sie juz wyrobiła. Mam pytanie, jaką cewke dokładnie trzeba wymienić?? gdzie się ona znajduje, i jak dopasować kluczyk do nowej lub tez jak przeozyc transponder?
Szukaj 95160, tylko jeśli nie wiesz co przełożyć to się zastanawiam jak przełożysz?
Muszę zabrać auto z warsztatu w Belgii. 150km od domu. Co mogę zrobić sam żeby go odpalić po wymianie tej stacyjki.
Wymiana stacyjki i wyrobiony pin w skrzynce bsm
Wymiana stacyjki
Dziękuję za odpowiedzi, problemem była kostka stacyjki. Wymiana zajęła godzinkę i teraz wszystko jest sprawne.
Witam. Dziękuje kolego za info. Już sobie poradziłem. Padnięta kostka stacyjki. Jutro wymiana na nową. Napisze o efektach i zamknę. (at)ElektrodaBot
Stacyjka wymiana czy naprawa??? Bo jest tam elektryczna :(
Może się komuś przyda, ponieważ takiej informacji nigdzie nie znalazłem, jeśli będzie się blokował kluczyk w stacyjce w seicento. Więc u mnie się już tak blokował, że raz na 15 minut kręcenia kluczykiem udawało się odpalić samochód a moje seicento jest z immobilizerem, więc w wymianą samej wkładki miałbym problem. Smarowanie stacyjki pomogło na początku...
Można, tylko 4cyfrowy pin potrzebny.
wymiana stacyjki
Klucz można sprawdzić na testerze. Stacyjka (EIS) też może być uszkodzona. Może być problem z ESL czyli rygiel blokady.
Widzę że chętnych do rozwiązania tej zagadki brak. No to następna - samochód to Opel Meriva z roku 2004. Samochód przyjechał z uszkodzoną stacyjką, tzn nie można było przekręcić kluczyka w stacyjce. Oczywiście wymiana wkładu stacyjki na nówkę, przekładka transpondera i autko śmiga jak laleczka. Klient przychodzi po odbiór i po 10 minutach wraca z usterką...
Ponowna synchronizacja kluczyka .
Zobaczyłem ten filmik, tylko tutaj gościu ma kluczyk który umie przekręcić. Ja nie umie przekręcić dla tego jest blokada kierownicy i nie mogę wyciągnąć tej stacyjki. Gdyby nie to to wymiana stacyjki to 2 min :(
Chciałbym odnowić temat " rozrusznik nie kręci " oczywiście w samochodzie Opel Movano 2.3CDTI proszę powiedzcie czy oprócz tego czerwonego kabla komuś coś się udało zdiagnozować ? Witam Jeśli to nawiązanie do starego tematu możesz dać do niego link-a ?
Nic Ci nie da zakup ze stacyjką. Stacyjka jest zwykła mechaniczna i w tym przypadku zbędna.
Witam. Kostka stacyjki się kończy... tu masz wszystko i link jak co rozebrać. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic24...
Na filmiku zdemontował wkładkę, a nie stacyjkę. Sam szukam pomysłu, jak usunąć te dwa bolce, aby wyjąć stacyjkę, bo się zacina i są problemy z odpaleniem.
Zużyta kostka stacyjki. Wymiana.
Czy pomoże wymiana stacyjki na inną (używaną) też z immo czy też trzeba będzie coś przeprogramować? Stacyjka nie ma nic do kodu immobilizera. Naokoło otworu klucza jest zamontowana cewka ze wzmacniaczem który tylko wzmacnia sygnał z kluczyka. Można ją przełożyć bez wymiany stacyjki. W ŻADNYM Z ELEMENTÓW STACYJKI NIE NASTĘPUJE DEKODOWANIE KODU KLUCZYKA!
Montujesz gdzieś pod deską pętlę z wsadzonym do środka starym kluczem i problem immo masz rozwiązany
No to raczej nie wina kluczyka jest tylko stacyjki, moj kolega ostatnio dorabial kluczyk okolo 100 zl chyba wydal na to
A wcześniej działało?
Zużyta kostka elektryczna stacyjki. Wymiana trwa około 15 minut.
2002 rok. Rozrusznik miał tylko cewkę nie widziałem nic więcej Dodano po 5 A gdzie jest przekaźnik rozrusznika ?
Witam, Mam peugeota 306 Sedan rok 1994. Od dłuższego czasu nie mogę otwierać auta z pilota na podczerwień (była próba naprawy - nieudana). Teraz przy otwieraniu auta z kluczyka, zamek sie zacina, muszę trochę powalczyć z zamkiem, aż sie uda. Centralka działa. Pomyślałem sobie, że fajnie by było przywrócić stan, aby otwierać z pilota i z kluczyka. Według...
wymiana stacyjka wymiana stacyjka citroen wymiana stacyjka mercedes
00668 supply voltage iphone wyłącza boczki drzwi
pralka electrolux ews106410w pralka samsung zawiesza
Renault Scenic 2: Sterowanie przy kierownicy - rezystancyjne czy cyfrowe? Kod błędu 255 w Iveco Daily 3.0 2011 - DPF i SCR