Kostka stacyjki.
(at)slavoy23 & (at)camer za co odpowiada ten szaro-brązowym przewód w stacyjce Ducato?
W stacyjce?
A nie wyłącza się czasem po wyjęciu kluczyka ze stacyjki?
Na jednym z tych 3 kabli idących fabrycznie do immobilizera w pompie powinieneś mieć + po kluczyku, wystarczy go podłączyć do cewki zaworu i będziesz miał normalne gaszenie silnika stacyjką
Kostka stacyjki jest sprawna?
Wygląda na uszkodzoną kostke stacyjki.
Typowe objawy dla uszkodzonej stacyjki.
Kostka stacyjki.
Rozwiercasz i wyrzucasz. Żeby to podłączyć musiałbyś mieć jeszcze stacyjkę.
Czy kupiłeś nową stacyjkę?
Ze stacyjki idzie na żywo do rozrusznika przez skrzynkę bezpiecznikową w komorze silnika.
Uszkodzona kostka stacyjki
Moduł podłączony pod wiązkę kierownicy powinien mieć odłączane zasilanie. Radio prawidłowo się wyłącza po wyłączeniu zapłonu/wyjęciu kluczyka ze stacyjki?
Wg mnie /a mogę się mylić/ bezpośrednio z klawiatury ;) czyli jeśli np. kod jest 1234 naciskamy te klawisze Najpierw oczywiście poczekać aż WAIT puści przy przekręconej stacyjce :D
rozwal puszke na pompie i podaj na elektrozawor bezposrednio napiecie z jednego z tych przewodów na którym masz plus po stacyjce
załączam opiskę
Na pewno już nie aktualne ale jakby ktoś miał taki problem to może być kostka stacyjki uszkodzona. Miałem tak w ducato z 99r 2,8D. Na odpalonym silniku zacząłem ruszać kluczykiem w stacyjce tak żeby nie zgasić auta i światła, wycieraczki itp wróciły
witam wszyskie kontrolki w tym modelu wysterowame są masą a jak już to hyba brakuje ,plusa po stacyjce
Nie da się tylko rozłożonego parasola z D wyciągnąć. Zmień elektryka. Taki straszny problem pomierzyć napięcie które jest przy wyłączonym radiu pojawiające się po włączeniu stacyjki. Do zrobienia nawet żarówką.
z tego co wiem to wina stacyjki, miałem taki problem w ducato.
Powinna być kostka za którymś boczkiem na fabryczne czujniki. Zresztą powinno być gniazdo zapalniczki z tyłu. A dziś się na światłach jeździ więc KL15 zastępujesz 58.
To, szanowna koleżanko, raczej kwestia uszkodzonej kostki stacyjki, styki "się pokleiły" i nie rozłączyło... http://sklep.regmot.com.pl/kostka-stacyj...
Miernik ogólny pobór, zapisać wynik. Następnie wyciągać po kolei bezpieczniki, i zapisywać ile na którym spada. Zsumować. Jeżeli oba pomiary są równe, to pobór masz na danych bezpiecznikach, jeśli nie to urządzenie dodatkowe ciągnie (np. dołożone radio wpięte nie przez stacyjkę.
gdzie bezpiecznie wziać plus po zapłonie do sterowania cewki przekaźnika? Front skrzynki bezpiecznikowej, 20-pinowe, czarno/niebieskie złącze, przewód niebiesko/zielony - pin18. jak jest z montażem świateł przeciwmgielnych Zamontuj cały zestaw Philipsa i nie będzie problemów z eksploatacją i montażem.
Skąd wiesz czy zasilanie na stacyjce jest w dobrym miejscu? Sprawdź zasilanie żarówką a nie miernikiem - pod obciążeniem może ginąć. Sprawdź zasilanie na rozruszniku i na stacyjce za pomocą żarówki.
Dzięki wielki za pomoc z imo tak zrobiłem że wyciągłem pastylkę z tego czerwonego kluczyka i przyczepiłem do reszty i jest spoko tylko nie mogę znaleź żadnego zdjęcia żeby były kolory kabli jak idą w kostce przeważnie jest sama stacyjka bez kostki co się wpina w nią z kablami
Pomarańczowy przewód wychodzący z kostki stacyjki to odpowiednie zasilanie.
znajdz przekaznik od pompy paliwa. w momencie jak nie pali sprawdz co jest a czego nie ma. czy masz mase od sterownika, plusa po stacyjce i plusa stałego?
Jak wypniesz pętlę sygnalizuje uszkodzenie w stacyjce, jak 2 razy zły kluczyk lub wyładowane baterie w pilocie - nie na 100% ale tak na żywca mi się przypomina
rozrusznik też? immo też? Jeżeli koniecznie chcesz ciąć kable, to najbezpieczniej (ale nie najskuteczniej) sterowanie rozrusznikiem. brązowy w wiązce stacyjki W tym modelu jest brązowo/szary ;)
Wpadł do mnie jak kot z pęcherzem mechanik z komputerem i mówił, że wyskakuje jakiś błąd stały, i że nie widzi pedału przyspieszenia. Inny znajomy z poręcznym komputerkiem sprawdzał i pokazywało tylko, że są dwa błędy, ale ani numerów ani opisów. Myślę też, że może to być pompa ABS, bo po pierwsze nie działa a po drugie gdy mam włożony jeden z dwóch...
jak to podłącze wszystko po przekręceniu stacyjki radio na chwile się uruchamia i gaśnie
A ja jestem przekonany że brak jest zasilania w całej gałęzi(przyczyn może być wiele, od stacyjki po wilgoć w kostkach), spróbowałbym podać plusa z zewnętrznego źródła na ten zawór i wtedy sprawdzić, zapewne kontrolka normalnie zapali się i zgaśnie... Miejmy nadzieje że autor nas poinformuje.
Na zapalonym silniku pokazuje mi na akumulatorze 12,6v, a gdy ściągnę klemę plusową to mam 14,8v, co może być przyczyną ? Kolego czy ten akumulator jest sprawny? Bo coś mi się wydaje,że może być poważnie uszkodzony i po prostu sam sie rozładowuje. Najlepiej by było gdy byś sprawdził go w innym pojeździe i jeśli okaże się sprawny wtedy będzie trzeba...
Musisz odwiercić 2 śrubki w tej czarnej skrzynce i ją wyjąć. Ukaże Ci się zwykły elektrozawór do gaszenia, podłączasz kabelek po stacyjce i silnik działa. Elektrozawór, który nazywasz "gaszeniem" służy do przyśpieszenia kąta wtrysku. Jeżeli jest sprawny do zadziała dopiero po kręceniu silnikiem.
Witajcie Okazało sie że wina leży w stacyjce..... Pozdrawiam i dziekuję za zainteresowanie
Fiat ducato/jumper/boxer Silnik forda,notorycznie rozklejające sie koła pasowe które jeśli sie w porę nie zdiagnozuje przecinają osłonę rozrządu Zacinająca sie stacyjka Wieczne problemy z układem elektrycznym pękające/urywające sie kable Korodujące styki Dostęp do filtra paliwa dosyć dobry po zdemontowaniu lewego reflektora Wszystkie te atrakcje znajdziesz...
Witam. Mam podobny problem. Mój ducato 2,8 JTD 2003r. odpala normalnie, moc ma, 2t targa bez problemu, nie kopci, nie bierze oleju, pali normalnie. Użytkuje go codziennie przeważnie w mieście i raz na jakiś czas zapali się czerwona kontrolka silnika, raz na długo raz na krótko. I od pewnego czasu z dwa razy w tygodniu auto przy normalnej jeździe czy...
Albo zatkany smok, albo zużyta pompka wstępna w środku pompy wtryskowej, jeśli czyszczenie smoka nie pomoże to pomoże założenie dodatkowej pompki elektrycznej przed pompą wtryskową, ja tak zrobiłem w Xantii też z XUD-em bo mi się po nocy zapowietrzała pompa wtryskowa. Ja założyłem taką - ona potrafi zasysać i podłączyłem pod zaworek gaszenia pompy wtryskowej...
Witam serdecznie wszystkich i mam takie pytanie. W moim fiacie ducato 2.8 d zepsuła się stacyjka, więc musiałem ją z przyczyn naturalnych usunąć. Obecnie wstawiłem nową stacyjkę, lecz muszę mieć dwa klucze blisko imobilajzera, żeby samochód zapalić. A chodzi mi o to, czy jest możliwość wyjąć czujnik z kluczyka i gdzieś blisko tego czytnika pozostawić...
Już sprawa rozwiązana. Okazało się że zwarcie poszło aż do stacyjki i przypaliło połączenia, wystarczyło zmostkować przewody i światła postojowe palą się po przekręceniu stacyjki. To takie rozwiązanie puki nie kupię nowej stacyjki, chociaż wcale mi to nie przeszkadza.
A czy tak ma być ze za raz po skonczeniu kreceniu rozrusznikiem pompa w zbiorniku znowu się odzywa? Powinna działać cały czas . Zdejmij osłonę pod kierownicą i zewrzyj kostkę od stacyjki na stałe - tam są tylko 4 piny . 30 , 2 x 15 i rozrusznik. Tylko kluczyk w stacyjce bo tam jest immo.
Wcześniej było dobrze? Nikt nie grzebał? Dodano po 5 Mi to wyglada na zamienione przewody w kostce stacyjki, tam jest raptem 7 przewodów, latwo sprawdzić gdzie znika a gdzie pojawia się zasianie. Zobacz jak będzie na samej kostce, bez wkladania do stacyjki, to wyeliminuje mechaniczny problem ze stacyjką. Pamiętaj o włożeniu klucza w petlę immo.
Witam. Kolejny problem z moim Ducato. Auto nie odpala pomimo ,iż rozrusznik kręci. Po każdym przekręceniu stacyjki zegar startuje od 00, tak jakby był zanik napięcia. Nie włącza się grzanie świec (może nie powinno bo dziś jest cieplej). Problem zaczął się wczoraj - nie kręcił rozrusznik - auto odpalałem na zaciąg. Mechanik naprawił, nie wiem dokładnie...
mam wlaśnie przypadek ducato 290 2015r zarzą ładowania, świec żarowych i chyba rezerwy czerwona oraz najpierw one się podświetlaja i póżniej świecą , gasną po dłuższej chwili po stacyjce na off, w silniku mam usterkę zasilania czujnika nr 3 i włącza sie wentylator. sterownik sprawdzilem jest ok, kable pod lampa jak nowe
Nie, stare fiaty potrafiły tak mieć, system dostawał sklerozy i zapominał kluczyka po dołączeniu baterii. Albo przypomienie mu urządzeniem diagnostycznym, albo całkowita eliminacja modułu immo. Trzeba z pompy wtryskowej wywalić kodowany zawór gaszaka i wlepić zwykły, sterowany "+" spod stacyjki. Będzie spokój na wieki.
Cześć, może ktoś pomoże bo mi ręce już opadają, internet przeszukany, kable przeszukane, skrzynka Bsi pod maską wymieniona (chwilę jeździł po wymianie )mianowicie zapaliła się kontrolka auta z kłódką po przekręceniu stacyjki i kaplica, auto kręci ale nie odpala, tydzień temu działo się podobnie ale po paru przekręceniach stacyjki kłódka znikała i auto...
Czyli ta druga dioda na kabel Czarny przewód (pin nr 30) - Stacyjka (+) A rownolegle tzn gdzie dokladnie bo totalnie zielony jestem?
WITAM Mam taki problem z ducato ze czasami cos nie łączy. Po przekreceniu stacyjki raz zapali normalnie a czasami 10 albo 20 razy trzeba przekrecic stacyjka zeby odpalil.(wtedy oczywiscie zero odzewu rozrusznika) jak przekrecam i nie odpala to slychac tylko takie cykniecie od przekaznika. Czasami sie zdarza ze caly dzien odpala normalnie bez problemów....
Poza tymi powinno być jeszcze jedno zasilanie podawane na sterownik po stacji , po jego podaniu sterownik się uruchamia i załącza przekaźnik z resztą zasilań . Sprawdź kostkę stacyjki i ewentualnie ją wymień , jeśli nie będzie efektu pozostaje wymienić sterownik ,i/lub puszkę immo zrobić synchronizację ...
Dołożenie równoległego rezystora wręcz pogorszy sprawę. Chyba że źle rozumiem podłączenie - ja rozumiem to tak: cewka przekaźnika włączona między masę a zasilanie żarówki światła postojowego, styk COM do 12V po stacyjce, styk N.C. na lampę LED-DRL.
Na początek sprawdź czy nie wybiłeś wyłacznika pompy-jest nad akumulatorem.Jeżeli nie,a swieci się lampka "code"masz dwa wyjścia 1) jeżeli chcesz mieć dalej immobiliser to wizyta w ASO 2)jeżeli na immobiliserze ci nie zależy to rozłupać osłonę antysabotażową zaworu odcinającego paliwo (na pompie) ,dostać się do niego, i podpiąć prąd za stacyjką-z tych...
Witam wszystkich. Mam problem, a mianowicie zgubiłem kluczyki do busa Fiat Ducato 2.8 JTD 1999 rok. Stacyjkę już zdjąłem , pospinałem wszystkie przewody oprócz masowego. Wszystkie kontrolki się świecą rozrusznik kreci , ale i immobilizer nie pozwala uruchomić silnika kropka w innym poście przeczytałem , że muszę podłączyć na krótko zawór na pompie paliwa....
tak elektrozawór na pompie dostaje plus po stacyjce , a elektrozawór do świecy rózowym ze sterownika świecy
Witam Mam problem z fiatem Ducato, jechałem nim i nagle auto przygasło po czym odpaliło bez stawania. Po przejechaniu kilku kilometrów znów zgasło i na desce zrobiła się choinka z kontrolek. Po zatrzymaniu się, fiat nie chciał zapalić. odstał kilka minut i zapalił jednak nie ujechałem 10m i znów sytuacja się powtórzyła- zgasł kontrolki zaczęły mrugać....
Czy to radio cd blaupunkta montowane we fiatach ducato-w miarę młody model- podłączone bez plusa po stacyjce, oba zasilania pod stałego plusa ma zwiększony pobór prądu nawet wyłączone?, nie mogę teraz sam tego zweryfikować mierząc pobory, dostałem taką informację i muszę coś odpowiedzieć, czy musi być koniecznie łączone pod stałe i postacyjkowe zasilanie?
W ducato po 2006r tak się dzialo jak zalało skrzynkę z bezpiecznikami pod maską a ty na początek sprawdź stacyjkę po prostu odłącz kostkę i zobaczysz efekt
Posiadam Fiata Ducato 2,8D r.1998. Mam do niego jeden kluczyk do stacyjki ( z immobiliserem, oryginalny). Numer na kluczyku GT10BT5. Mam drugi kluczyk bez immobilisera , który oczywiście sam nie uruchamia samochodu. Ale, jeżeli przyłożę do niego kluczyk oryginalny, to silnik się uruchomi. Chciałem dowiedzieć się jaki transponder muszę dokupić, jak go...
Witam. Mam Fiata Ducato 2.2 z 2008 roku. Mam następujący problem, mianowicie podczas spawania zabudowy auto lawety prawdopodobnie klema plusowa zsunęła się na akumulator i nastąpiło zwarcie lub przepięcie w instalacji. Problem polega na tym że po podłączeniu zasilania przy wyjętym kluczyku ze stacyjki włącza się podświetlenie licznika jak podczas włączonego...
Witam, mam problem z imobilliserem we Fiacie Ducato 97r. 2.5 tdi 116PS. Posiadam auto od ponad roku, nigdy nic się nie działo i tu nagle dziś rano wkładam kluczyk do stacyjki, a tam na desce zaświecił się na pomarańczowo kluczyk z napisem "code". Wiem już że to imobilliser. Do auta mam 3 kluczyki, 2 czarne i jeden niebieski - tzw. "serwisowy". Wkładam...
Ducato 2,3 jtd 2005r zgasł i nie zapali. Pojawił siebłąd P0191 nawe po odpaleniu na plaku z przelewu wtryskiwaczy nie leci gram paliwa. Podejrzewam pompę wysokiego cisnienia ale zastanowił mnie fakt że po przekreceniu stacyjki ,gdy włączy sie pompa w baku paliwo leci ciurkiem z przewodów przelewowych {akurat miałem je zdjęte z wtryskiwaczy}
Tak w zbiorniku. Ale sama pompa jest sprawna. Po wymianie bezpiecznika 30A i przekręceniu stacyjki pompa podaje paliwo, dopiero przy próbie uruchomienia silnika znów pali się bezpiecznik. Podejrzenie jest takie że w którymś miejscu może być uszkodzona wiązka z tym że nie wiem gdzie zacząć szukać.
Jest wiele możliwych usterek , które dają takie objawy jak u Ciebie: uszkodzony transponder w kluczu (może upadł?), uszkodzona cewka wokół stacyjki, uszkodzone BSI, brak zasilania ECU na skutek korozji przewodów w komorze silnika. To jest 2L HDI BOSCH 0281010346 ?
Jezeli chodzi o cisnienie paliwa w przewodach tuz przed wtryskiem to marne, kapie podczas krecenia rozrusznikiem... Ale pompa sie zalacza, slychac stuk przy przekrecaniu kluczyka. Probowalem tez odlaczyc na moment przewod od pompy, poczym na wlaczonej stacyjce wlozylem z powrotem i slychac bylo jak pompa sie wlaczyla....
to brakuje panu dwuch przekażników jeden załancza napięcie na silniki szyb w momęcie przekręcenia stacyjki na zapłon. można wtedy za pomocą przełączników podnosić i opuszczć szyby. a centralka do zamka w fiatach wygląda jak normalny przekażnik. pozdrawiam
Ale się dyskusja rozpętała. Światła postojowe występują w każdym samochodzie — przy ustawieniu przełącznika świateł na pozycję świateł pozycyjnych. W starych Fiatach jeszcze był bajer że światła wyłączały się po stacyjce (chyba od lat '80). Maluch miał w stacyjce styk odłączający światła przy rozruchu (wycierający się z resztą). W motocyklach...
Sprawdź czy to pasuje: Czujnik pedału hamulca: Pin 4 - kolor niebieski: 12V po przekręceniu stacyjki z bezpiecznika F37 w kabinie Pin 1 - kolor niebesko-czarny: 12V po przekręceniu stacyjki z bezpiecznika F42 w kabinie Pin 2 - biało zielony: wyjście sygnału (12V po naciśnięci padału) Pin 3 - biało niebieski: wyjście sygnału do sterownika silnika (12V...
Hej, bardzo dziękuje za odpowiedź. Nie mam niestety diagramów pasujących do mojego modelu. Znalazłem diagramy radia w ducato, nieco się różnią ale coś tam nakreślają w głowie. Proszę powiedz czy dobrze myślę: W Ducato akumulator mamy w szoferce w podłodze. Bezpiecznik próbuje wsadzić gdy kluczyka nie ma w stacyjce czyli zapłon jest wyłączony. A mimo...
Tylko moja Actią działa Tachografy mają znormalizowane wtyczki i znormalizowane sygnały na wtyczkach. Czasami konieczna jest zmiana ustawień programatorem, ale nie jest to skomplikowana operacja. Tu masz przykład (dla tachografu Stoneridge) jak te ustawienia mają wyglądać dla Iveco Daily: https://www.bgsc.dk/Files/Files/Datablad...
W starszych BMW (w nowszych nie sprawdzałem) za pomocą kombinacji przycisków i stacyjki można było zrobić self test zegarów, między innymi wyświetlany był vin pojazdu. Jeśli ktoś wymienił zestaw wskaźników bez ingerencji w pamięć bardzo łatwo można było to sprawdzić
Witam Proszę o wyjaśnienie do czego służy zaznaczona cześć na pompie . Jest urwany przewód po przekręceniu stacyjki na chwile pojawia się +12 Po podaniu na styk napięcia zero reakcji http://obrazki.elektroda.pl/4408085100_1...
Witam. Mam problem z moim Alanem 199-A podpiętego pod instalację z radia samochodowego plus filtr, który kupiłem na allegro (próbowałem już bezpośrednio z akumulatora i zapalniczki, ale nie pomogło), antena na magnesie Lamm 1500mm. Autko to Fiat Ducato 2.2 MultiJet z grudnia 2011. Gdy autko ma wyłączony silnik i zapłon, nie słychać zakłóceń. Po przekręceniu...
Bordowy klucz to master , słuzy tylko do kodowania innych kluczy , narmalnie nie powinno sie jezdzic na nim, przekrecajac klucz za 1 razem otweierasz pamiec do kodowania innych kluczy i podając 2 raz ten sam klucz immo sie blokuje bo widzi ten sam klucz , a nie da sie zaprogramowac 2 razy ten sam klucz Aby rozwiazac ten prblem nalezy kupic min 2 inne...
Dzięki, wszystko sprawdzone - jest prąd w sumie wszędzie nawet na pompie, ale 5V. Generalnie guzik czujnika wstrząsowego był w górze (wtedy też pompa nie działała) ale kiedy plus był założony na klemie, a minus do stacyjki to działało na krótko, z kolei kiedy czujnik wcisnąłem to pompa przy dociągniętym na krótko plusie działał cały czas, nawet bez...
bierze kase za to co zrobił czyli nic Po co płacisz "za nic" ?? Zasada jest prosta, nie działa nie płacę, jedź do jakiegoś "kumatego" fachowca. Tak powinno się robić. Jeszcze wpadliśmy na pomysł i po poczytaniu na forach że jest jakaś kostka od stacyjki i pytanie czy ona by mogła odłączać pompę/ dopływ paliwa bo ewidętnie jak to się dzieje auto nie...
Witam, w firmie posiadamy ducato z 2007r 2.3 120KM silnik Iveco. Z autem od zawsze były problemy ale teraz już mechanik rozkłada ręce. Auto przestało odpalać, najpierw wyskoczył auto z kluczykiem i usunęliśmy IMO ze sterownika. Później znikło napięcie na bezpiecznik F22 - daliśmy +12 po stacyjce. Teraz natomiast wyskakują błędy jak na zdjęciu. https://obrazki.elektroda.pl/8793132300_...
Odpowiadając na pytanie, są to żarówki odpowiednio: C5W - wnętrze, H4 - reflektor przedni, R5W - oświetlenie tablic. Obrysówki boczne w mojej opinii pomarańczowe. Światła dzienne LED musisz kupić wyłącznie z homologacją, automatycznie załączające się po odpaleniu auta/przekręceniu kluczyka w stacyjce i wyłączające się samoczynnie po włączeniu świateł...
Witam. Problem dotyczy immobilisera, nie zawsze sterownik odczytuje kluczyk. Po 4-5 krotnym przekręceniu stacyjki nagle zapala się kontrolka immo oraz silnika i d..a zimna. Po wykasowaniu usterki w silniku oraz powtórnym przekręceniu stacyjki jest wszystko w porządku, czasami usterka ustępuje bez żadnej ingerencji komputerem. Przewody, zasilanie, cewka...
Witam, mam taki problem z fiatem: otóż spalił się regulator ciśnienia w pompie paliwa, regulator wymieniony na nowy i auto nie odpala. Doszedłem do tego, że pompa paliwa w zbiorniku nie chciała się załączać po przekręceniu stacyjki. Podanie na krótko plusa pomogło, pompa ożyła i działa, ale zaczęło się tak dziać, że po przekręceniu stacyjki pompa pompuje...
Witam Fiat Ducato 2007 rok, raz na kilka prób nie odpala wtedy świeci "kłódka", jeśli odpali przekręceniem kluczyka go nie zgasimy. Pomaga powolne przekręcenie z powrotem na zapłon i wtedy zgaśnie. Stacyjka podmieniona na nową, bez zmian. Po nieudanej próbie zgaszenia wywala błędy "z czapki" m.in. przepływomierz. Po odłączeniu aku na kilka godzin przez...
Witam. Mam pewien problem. Posiadam samochód Fiata Ducato z 1998roku 2.8D sprowadzony z angli po przekładce. Posiada od immo taka żółta skrzynka przy stacyjce jest ona odłączona. Ktos mieszał w samochodzie i ja odłączył. Przy okazji jest także rozwalona stacyjka ( brak oryginalnego kluczyka). Rozrusznik kręci, powiem tak jak mu dam samostart samochód...
Każda lampa w ciężarowych posiada 2 żarówki, na 1 żarówie po obu stronach działa wszystko. problem pojawia się gdy do drugiego pustego gniazda wkładam drugą zarówę. Gdy podłączam w lewej tylnej lampie gaśnie po 1 sekundzie lewa strona i tak samo w prawej. Wyłączam stacyjkę, odłączam dodane żąrówki, włączam znow i świeci po staremu. Dodam jeszcze, że...
Jak nie możecie dojść, to może przez podobieństwo. W Ducato będzie to któraś kostka pod maską. Rozumowanie tego zgaśnięcia jest całkiem odmienne do tego co sugeruje się dwa posty wyżej braku 12V. Tzn. nie chodzi o to, że prądu nie ma na czas wystąpienia usterki, lecz o to, że ginie on tylko na chwilę, bo chodzi o coś jak żądanie zgaszenia tego silnika...
Witam. Posiadam radio oryginalne z Fiata Ducato 2011 r. w wersji z CD 1 din. Po rozpięciu akumulatora potrzebowało kodu PIN i tak kilkanaście razy w trasie wciskałem zły, więc trzeba było czekać dłużej, rozumiem że tak jest, lub ten typ tak ma. Wyczytałem gdzieś, że można teraz czekać nawet 24 godziny, żeby pojawiła się możliwość kolejnego wpisania...
Witam wszystkich forumowiczów Posiadam Fiata Ducato 2.3 Jtd z 2008 roku Opisze swój przypadek , możliwe ze ktoś sie z tym spotkał i bedzie w stanie przekazać mi jakieś cenne uwagi. Problem polega na tym ze przy pierwszym rozruchu nie załączają sie świece żarowe , w związku z tym jest problem z odpaleniem auta jak jest zimne . Po podłączeniu kompa i...
Witam Czy udało się rozwiązać problem z dmuchawą bo posiadam Boxera z 2010 i podobny objaw. Na tyle co posprawdzałem u siebie to wentylator , opornica bezpieczniki są ok, na krótko zwierając styki przekaźnika w komorze silnika wentylator zaczyna działać ale brak napięcia na cewkach przekaźnika. Przekaźnik ten powinien się chyba załączyć po przekręceniu...
Cześć, nie ma obejścia immo, jeżeli było by to możliwe, złodziej potrzebował by tylko łamak i odjeżdżał każdym upatrzonym autem. Sam jeżeli chciałbyś możesz sprawdzić czy bezpieczniki są sprawne wszystkie, przekaźniki odpowiadające za pompę, zapłon.... czy jest stabilna masa na aucie, wokół stacyjki masz pierścień - antena , który odbiera sygnał z transpondera...
Ze względu na problemy z odpalaniem wymieniłem sterownik silnika, body oraz stacyjkę z kluczykiem, aby immo działało. Auto pali bez problemu, ale: Centralny nie zamyka drzwi (reaguje na pilota, kontrolka przy przyciskach się zapali, ale zamki nie reagują). Stan licznika mruga. Domyślam się, że stan się nie zgadza z resztą. W sterowniku silnika i body...
Witam wszystkich Forumowiczow, po krotce chcialbym opisac swoj problem bo walka trwa 2 miesiace i kazdy rozklada rece i pomyslow juz brak. Otorz autko wpada w tryb awaryjny tak jak w tytule po podpieciu kompa blad P2563 wspomne ze, autko jedzie max 90km/h po wylaczeniu stacyjki i ponownym uruchomienie jedzie normalnie jezeli trzymam powyzej 2000 obr/min...
Auto jak w temacie. Po rozgrzaniu na biegu jałowym czy to podczas jazdy auto potrafi samo zgasnąć. Wtedy po włączeniu zapłonu nie ma kontrolki świec i wtedy samochód nie odpali. Po odczekaniu paru sekund i ponownym załączeniu stacyjki kontrolka od świec jest i silnik odpali. Na komputerze wyskakuje błąd że czujnik wałka i wału nie zgrywają się ze sobą....
Znalazłem rozpiskę do ducato czy to będzie pasować: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic95... już go mam a jutro będę go męczył. W temacie odcięcie wykonano na rozruszniku ja potrzebuje zapłon albo pompkę paliwa. Czy można bezpiecznie ciąć pomarańczowy wychodzący z złącza stacyjki ??
Pacjent to ducato maxi z silnikiem 3.0, 2007r. Auto dość świeżo po zakupie, i niestety jak postoi tydzień to nie chce odpalić - brak prądu. Ściągnąłem klemę, auto postało dwa tygodnie i po takim czasie, po podłączeniu prądu odpaliło bezproblemowo. Zabrałem się zatem za pomiary - samochód pobiera stałe 120mA w stanie spoczynku. Znalazłem pierwszego "żarłoka"...
Naprawdę nikt nie posiada schematu ECU Marelli MJD 8F3 znalazłem gdzieś że wszystkie ECU Marelli mają zasilanie po stacyjce na 50 i 23 pinie , była to informacja ogólna nie dedykowana do tego modelu ECU, po sprawdzeniu na 50 pinie jest zasilanie ale na 23 już nie ma ,nie chcę tam podawać napięcia bo nie jestem pewien na 100 procent , może to jest przyczyna...
Światełka są podłączone bezpośrednio pod instalację z świateł pozycyjnych . Niestety po przekręceniu stacyjki nie zawsze się zapalją od razu , a czasami zapala się tylko jedna . Oczywiście zawsze po dłuższym świecą obie , powiedzmy że do 2 minut . Zawsze pomaga po odpaleniu silnika wyłączenie i załączenie ich ponownie , wtedy od razu się zapalają obie...
Stacyjka była włączona lecz nie mam pewności czy bezpieczniki od ABS są wszystkie . Chyba pompa ABS powinna sie uruchomić przy odpowietrzaniu jeżeli by miała napięcie czy nie koniecznie ? Dodam ,że na konsoli się świeci ciągle kontrolka ABS.
to powinno być banalnie proste auto jak cinquecento,robiłem takiego z lat 90-tych i '00 chyba się nie różni,odcinasz pomarańczowego po stacyjce,centralnego nie miałem,ale powinien być standartowo na niebieskim i białym w wiązce drzwiowej dwie masy,kierunki też standart niebieski i niebiesko-czarny,krańcówka czarno-biały możesz podebrać odkręcajac ją.
Witam. Otóż przyjechaliśmy Fiacikiem z zakupów i wszystko było ok. Po trzech tygodniach standardowo podładowałem troszkę akumulator bo często busem nie jeździmy. Zawsze palił od kopa tylko kluczyk w stacyjce przekręciłem i palił a tu nagle nic. Jak startuję rozrusznikiem to zaczyna bardzo szybko kręcić jakby miał mniejszy opór i jakby paliwo do komór...
Witam.powymieniałem w aucie czujnik położenia wału czujnik na pompie wtryskowej sprawdzałem filtr paliwa wymieniłem kostkę pod stacyjka sprawdziłem klapke na kolektorze i dalej nic.posprawdzałem przekaźniki i bezpieczniki wszystkie ok.Wydaje mi sie że może to byc pompa wtryskowa bo ona raz podaje paliwo na listwe a raz nie .jeszcze nie sprawdzałem wtrysków...
Odpowiem sobie sam : Wczytując się w instrukcję (po raz n-ty z kolei) doszedłem do wniosku, że błędnie aktywowana była procedura "zabezpieczenia" do odpalenia silnika - otóż trzeba zachować odpowiednią kolejność przy gaszeniu silnika i wysiadaniu z pojazdu, żeby alarm wszedł w tryb oczekiwania na komendę odpalenia silnika : Jeśli skonfigurowano w opcjach...
przewody stacyjki ducato kostka stacyjki ducato ducato sterownik ducato
błąd klimatronika wykorzystać wyświetlacz radia wentylatora mercedesa
domofon hikvision liebherr zamrażarka
Firmware for 43-Inch Android TV Vestel 17MB170 Jak wyczyścić bęben światłoczuły w Samsung CLP-320?