Zobacz, czy w miejscu zaznaczonym czerwono zielonym kółkiem nie ma kołka rozprężnego do wybicia. https://obrazki.elektroda.pl/8857983600_...
jak na załączonym obrazku https://obrazki.elektroda.pl/3521360000_...
Immo nie blokuje rozrusznika, przekaźnika też nie ma,sterowanie idzie sztywno ze stacyjki
Trzeba przekręcić kluczyk, nacisnąć blokadę i ją wyciągnąć w całości razem z kostką i kablami. Jak nie możesz przekręcić kluczyka, to lipa, bo trzeba wiercić
Tak, jest po stacyjce
Może ktoś zamienił kable w stacyjce....
tutaj kolega pisał że ma https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... inaczej tutaj widzę tylko https://www.olx.pl/d/oferta/instrukcja-n... lub https://www.olx.pl/d/oferta/instrukcja-n...
Cewki świec sterowane są minusami a plus mają stały (załączany po stacyjce)
Sprawdzić czy rozrusznik dostaje prąd na rozruch jak nie to szukać przyczyny. Nie musi ale może być winna kostka stacyjki.
a brakuje mi sterowania plusem na pin 86 Według mnie bezpiecznik F25 15A a do niego wchodzi bezpośrednio z stacyjki
10 minut zajmuje wyłączenie imo komputerem serwisowym. Podaj kody błędu. Diagnostyka ręczna. IMO; -brak komunikacji silnik imo ( bezpiecznik , przewody ), -antena na stacyjce, - dwa kluczyki przy stacyjce ,
Stacyjkę możesz przekręcić?
masz zdjęcia elementów tej stacyjki nie wiem dokładnie jak się ją zkłada w clio powinna być sprężynka która odbija kluczyk
Adolf popełniłeś błąd kupując ten zestaw, możesz to naprawić podłącząjąc bezpośrednio pod alternator. W masterach zawsze montuje dzienne załączane napięciem stacyjki w lewym nadkolu jest skrzynka bezpiecznikowa tam wystarczy się podpiąć i bez problemu wszystko działa , a gratis masz odprowadzane do domu światłąmi dziennymi w nocy bo przekaźnik systemowy...
Mógłbyś to zrobić sam, ale boje się tłumaczyć żebyś sprawdził czy plus na grubym kablu jest na rozruszniku i żebyś go podał na elektrowłącznik.. Mechanik czasem zrobi zwarcie a jak ty nie masz kontaktu z tym to lepiej zaprowadź do serwisu. Ale jak wspomniałem problem z kablami, rozrusznikiem ewentualnie kostka w stacyjce.
wystarczy włożyć cienki drucik i pchnąć zapadke w strone kierownicy. Kluczyk powinien wejść bez problemów. Tylko nie radze lekcewazyc problemu i mimo wszystko udac się do mechanika który to naprawi ponieważ może przydazyc się sytuacja ze wszystko będzie dobrze przez jakiś czas a pozni9ej problem może się powtórzyć lub co gorsza kluczyk utknie w stacyjce.
Na czerwonym plusie nie ma w ogóle napięcia, na żółtym jest, ale tylko wtedy, kiedy jest kluczyk w stacyjce.
Zdjecia sa od modelu2000.Odkrecasz srube torx nr.20(na zdj.nr.1),wkladasz klucz do stacyjki potem wciskasz jednoczesnie te dwa smyndle(na zdj.nr2) co wystaja z korpusu stacyjki i blokuja wysow z obudowy(cylindra na kolumnie kier)i stacyjka wydarta,powodzenia http://obrazki.elektroda.net/88_12194998... http://obrazki.elektroda.net/94_12194999...
Dla zainteresowanych: napięcia na wtyczce do radaru: czerwony - +24V biały - masa zielony - +2,4V pomarańczowy - +2,6V Wszystko mierzone względem białego przy włączonej stacyjce.
Jesli chodzi o to co na zdjeciu to jest wtyk a nie gniazdo.Wysłałem namiar na pw. 100% racji, potrzebuję do tego wtyku na zdjęciu gniazdo.
Wymień na początek kostkę stacyjki, może ma już dość
Visu Master X70 NT8189A
Prawdopodobnie nie będziesz musiał niczego programować
Witam potrzebuję pomocy z instalacją elektryczną renault 551-4s zakupiłem ciągnik ale cała instalacja była potopiona i popalona potrzebował bym pomocny z połączeniem nowej lub wskazówki jak podłączyć stacyjke z opisem . Dziękuję i pozdrawiam
Lampka poduszek się nie zapala bo nie możesz włączyć zapłonu. To co masz teraz to tylko pierwsza pozycj stacyjki Tzw +15
Prąd idzie bezpośrednio przez stacyjkę, przerabiam to tak, że montuje dodatkowy włącznik rozrusznika od c360. http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9G...
Kable wszystko ok . To pozostaje "elektryk". Chyba ze wiesz co to petla immo itd, nie grzebałes przy stacyjce?
Musisz określić czy to 12V ma być cały czas czy po przekręceniu stacyjki.
Coś się zużywa albo się nadpaliło. U mnie dziwne objawy skończyły się blokadą stacyjki co z kolei spaliło rozrusznik. Obstawiałbym stacyjkę - pogarszające się styki...
Sprawdź kontrolka przewody przy stacyjce czy włącza zasilanie.
Tak, radio próbuje odpalić na włączonej stacyjce.
Kostka stacyjki ?
Chciałbym użyć tego wspomagania w innym pojeździe i trafiło mi się one, więc Modusa nie posiadam, aby sprawdzić który będzie to pin +12 ze stacyjki.
"50" idzie odrazu ze stacyjki. Sprawdź mase buda - silnik. Co się dzieje jak podasz "50" na rozrusznik. Sprawdź dokładnie kostke stacyjki.
Stacyjka do wymiany.
1. Sprawdź bezpieczniki na akumulatorze i te z lewej strony kierownicy. 2. Sprawdź napięcie na rozruszniku ( klucz w pozycji rozruchu ) jeśli niema a wszystkie bezpieczniki ok to podejrzenie pada na kostkę stacyjki.
Nie rozbierałem tego odkręciłem dalej na kolumnie i zamienilem
Witam, jak wymienić stacyjkę w Renault Megane Scenic 1.9CTi 2000 rok? Złamałem kluczyk i jest włączona blokada kierownicy. Pozdrawiam serdecznie AI: Masz może dostęp do drugiego (zapasowego) kluczyka albo kodu immobilizera? Nie mam
Zasilanie modułu sprawdż kontrolką. Jeden z tych trzech prad a dwa pozostale daja impuls z czujnika na wale obrotów . Jezeli jest dostep do cewki to mozna sprawdzic modul kontrolka .Modul podaje implulsy masy sterowany czujnikiem z walu do cewki.Cewka powinna miec staly prad po stacyjce.:arrow:
Z tego co pamiętam,to z włącznika kierowcy idą dwa sygnały,(zamknij,otwórz,) na włącznik pasażera. Najlepiej sprawdzić czy takie sygnały wychodzą z jednego i dochodzą do drugiego. Na włączniku pasażera musi być też plus po stacyjce i masa.
Może masz uszkodzoną kostkę stacyjki?
jak jest jeden klucz wymieniał bym stacyjkę bo naprawa może okazać się droższa niz nowa stacyjka . kiedyś zaklinował mi sie kluczyk w stacyjce w Renault clio I proponowali mi naprawienie stacyjki za 120 złotych , 89 zł zapłaciłem za nową (made in china) ale chodzi.
Na wtyczce do regulatora napięcia powinny być dwa plusy ,tzn na dwóch pinach . Jeden stały drugi po stacyjce .
Do stacyjki przychodzi z bezp[iecznika F9 70A w komorze silnika . Ten bezpiecznik jestz kolei zasilany z bepizezcznika 80A na klemie plusowej akumulatora
Sprawdź zasilania tak jak kolega fuelinyourblood podpowiada. Jeżeli będzie wszystko ok sprawdź samą kostkę stacyjki.
Nie mogę przekręcić kluczyka w stacyjce.Co robić?? Jak wymontować stacyjkę???
Tak, jest wpięta do stacyjki.
Sama stacyjka nie wystarczy
rostu miał swoje lata i postanowiłem go przed zima na nowy wymienic. ..bez wyciągania kluczyka ze stacyjki ?
Awaryjki są postojówki i światła drogowe też światła w środku też są To zaraz wyjdzie, że kostka stacyjki leży.
W masterach padały stacyjki wiec sprawdz zasilania, dodatkowo sprawdz bezpieczxniki w upc
Jakieś błędy na kompie są, kostka stacyjki sprawdzona, immo?
masz racje podobnie jak w megane to raczej tylko stacyjka
zamontuj moduł ST-12M z regulowanym czasem i wysteruj go ze stacyjki
Początkowo skacze do 1.2 v na przemian 600 1.1 po czym zatrzymuje się na wartości 0.400v I tak już zostaje do czasu puszczenia stacyjki.
Skoro przeróbki są przyczyną problemów, to... proponuję ich usunięcie i przywrócenie stanu fabrycznego. Usuń dołożone przyciski i przekaźniki, wstaw sprawną stacyjkę.
Życzę powodzenia w poszukiwaniach czujnika w komorze silnika! W większości Renówek czujnik położenia wału znajduje się na obudowie sprzęgła w górnym jej punkcie na składaniu bloku silnika z obudową.A wydaje mi się że to nie będzie tego typu usterka skoro check się nie zapala.Bardziej skupił bym się na stacyjce.
Nie stacyjkę , tylko kostkę stacyjki.
Sprawdź, czy przekaźnik świec dostaje + na styk APC po włączeniu stacyjki
podstawowa sprawa to sprawdzenie miernikiem pobór prądy przy wyłączonej stacyjce
Zmień zasilanie po stacyjce.
Naprawisz ten albo wsadz drugi , stacyjka uszkodzona jest do naprawy(sprężyna).Ale klient też dał dupy trochę nie informując o uszkodzonej stacyjce. :)
W Clio 2 stop zdaje mi się jest sterowany tradycyjnie, przez włącznik w pedale (tak mam przynajmniej w Scenicu2). Tak wiec trzeba sprawdzić czy dochodzi prąd na stop (w renówkach chyba się świeci niezależnie od stacyjki).
Z tego co widzę brak plusa po stacyjce. Sprawdź bezpieczniki i samą stacyjkę.
Może to problem stacyjki?
Nie stykał bezpiecznik odpowiadający z napięcie po przekręceniu stacyjki.
Sprawdź czy w momencie gdy auto nie chce odpalić dochodzi prąd do rozrusznika, jeśli dochodzi, rozrusznik do sprawdzenia. Jak nie dochodzi to warto byłoby sprawdzić kostkę stacyjki.
Może zaczniesz od sprawdzenia stacyjki.
Można ale wyjdzie dużo drożej niż sama stacyjka.
Chyba lepszy pomysł pod + po stacyjce.
Stacyjka albo bezpiecznik.
sprawdz takze kostke stacyjki
Mruga zaraz po włączeniu stacyjki.
Do kontrolki byś miał bliżej , niż do komputera . Sprawdź napięcia w kostce stacyjki
U mnie na kluczyku,nie ma przycisku,centralny jest zamykany poprzez pzekrecenie kluczyka,a immobilajzer uzbraja sie po wyjeciu kluczyka ze stacyjki.
Zero reakcji rozrusznika. Powiedz mi chociaż co mogło się stać? Sam sobie odpowiedz sprawdzając.... czyli właź pod samochód i sprawdź czy rozrusznik sprawny lub czy dochodzi do niego "impuls" ze stacyjki....
A nie prościej wymienić stacyjkę?
W espace III nie ma rygla jest zwykła stacyjka.
Nie wiem. Robiłem zawsze starter+stacyjka.
Mam kluczyk z pilotem wlasnie i cos mi centralny nie działa wlasnie w nim ani pilotem ani kluczykiem nie da sie zamknac, a jeszcze ta wylamana stacyjka
jak dzieje sie czasowo to nie filtr. moze byc sonda lub przeplywomierz - mozna wyczyscic ale raczej wymienic. wskazuje na to resetowanie usterki po wylaczeniu stacyjki..
szybko migajaca kontrolka wskazuje na brak wykrycia klucza najczesciej uszkodzona jest petla na stacyjce
Jaki przekaźnik???? Automat rozrusznika idzie na sztywno ze stacyjki
Cały twój post jest głupi. Stacyjka !!
Czyli zegar zapala się po przekręceniu kluczyków w stacyjce?
Gość wcisnął Ci złoma, i bajek naopowiadał, tyle. "Pikanie" informujące o błędach? Bujda na resorach. Kluczyk zaginął i nie pasuje do klapy, a do stacyjki i dzwi pasuje? Dziwne co?
Mam tylko jedno napięcie które jest niezależne od ustawienia stacyjki.
Sprawdź bezpieczniki,potem kostkę pod stacyjką.
problem jest prawdopobnie w zasilaniu po kluczyku najczesciej jest to kostka stacyjki
No,sprawdz zasilanie petli indukcyjnej immobilizera wokol stacyjki
Do żarówki ma dochodzić + po stacyjce a drugi idzie na alternator
Odepnij kostkę stacyjki , z tyłu za stacyjka , przełącznik.
+15 po stacyjce jeśli mają działać niezależnie.
Czy jeśli zamienię komputer sterownika silnika z wyciętym immo mój problem zniknie? Dodam ze od czasu wymiany stacyjki zaczęło szarpać silnikiem. Może być to konsekwencją wymiany stacyjki?
Problem w przełączniku zespolonym,smar którym są zakonserwowane styki (te po ktróych goni kotwiczka) zanieczyścił sie i przewodzi. Zmyć smar i nałożyć nowy.
Problem tkwi w rozruszniku. Co ma pamiec usterek do nie krecenia rozrusznikiem.. Ewentualnie stacyjka
Moim zdaniem jakiś problem masz ze sterowaniem pompki mogę się mylić. Pompka przy przekręceniu kluczykiem w stacyjce chodzi tylko chwilkę. Pozd.
a co trzeba zrobić jeżeli sterownik jest nowy i dalej nie ma grzania świec ? czy może to być brak masy ?lub nie ma przejścia ze stacyjki?
sprawdziłem 32 pin-jest napięcie 24-pin niema wcale nawet po przekręceniu stacyjki
Pilot działa, a podczas zamykania i otwierania kluczyk ma byc w stacyjce??
kostka stacyjki renault zasilanie stacyjki renault naprawa stacyjki renault
ustawić rozrząd skoda octavia schemat magnetofon czujnik czarny czujnik zielony
Błąd kompilacji Arduino GIGA z PMS7003 Naprawa urwanego przewodu w lutownicy ZDZ