Pierwszy rysunek pomiędzy złącza P jest prawidłowy. Tylko na plus trzeba dać po stacyjce, włączniku, itp. tak by układ pomiarowy nie pracował cały czas. Nawet w stanie spoczynku. I nie potrzebne nie zabierał prądu z baterii.
Jest możliwe. Wystarczy że podepniesz stacyjkę pod przewody od włącznika, w momencie przekręcenia kluczyka zwierasz kable i podajesz impuls potrzebny do włączenia. Musisz pamiętać żeby po włączeniu przekręcić stacyjkę w pozycję początkową, lub podłączyć ją w ten sposob żeby włączenie komputera następowało w pozycji zapłon i po problemie, gdyż tam jest...
Musisz zbudować układ na stacyjce, włączniku świateł i przekaźniku.Jeśli wiesz o co chodzi dasz rade.
ale powiedzmy że stacyjka to nasz taki włącznik który zapala nam kontrolkę informując ze jest prąd czyli któryś z kabli jest plusowy, potrzebuję więc jeszcze drugiego włącznika który zakręci rozrusznikiem Na swoim rysunku odłącz niebieski kabelek/od stacyjki/ i podłącz go do innego włącznika ,.Drugi kabelek wyłącznika połącz z fioletowym kabelkiem...
Masz problem z połączeniami przewodów do stacyjki ,od stacyjki do włącznika (z dźwignią). Gdzieś jest przypalone połączenie. Styki w stacyjce, też mogą być przypalone. Pozdrawiam
To nie istotne jakie wyprowadzenia są w instalacji fiata. A to że przewody zaznacza się zazwyczaj na jakiś kolor czasem nie ma znaczenia. Jeżeli zrobisz zwarcie zasilacz się wyłączy. Przełącznik musisz włączyć w szereg z odbiornikiem, a nie równolegle. Musisz zrozumieć budowę takiego przełącznika. Załączam poglądowy rysunek przełącznika. http://obrazki.elektroda.pl/8234512800_1...
Sumują się spadki napięć na wszystkim, od skrzynki bezpieczników poprzez stacyjkę, obrotowy włącznik świateł do przełącznika zespolonego.
Może wymieniając żarówki zwarłeś w oprawce dwie podstawki, czyli + z aku (z pozycyjnych) z + po stacyjce (przez włącznik stopu).
Mam audi 80 b3,bez zdejmowania kierownicy da się zrobić.Trzeba zdemontować obudowę stacyjki i włączników zespolonych,potem dwa wkręty zespołu liczników,odchylić na bok,odpiąć kostki(mają zabezpieczenia)i delikatnie wyjąć,potem to już poradzisz sobie bez problemu
Sposób z diodą jest jak najbardziej praktyczny, do diody musisz dodać rezystor ograniczający prąd około 1kΩ. A co do włączani świateł lepiej jest zamontować jakiś układ, któy sygnalizuje że trzeba włączyć światła oraz wyłączyć, np. jakiś sygnalizator dźwiękowy i do tego kontrolka. Układ przy włączeniu zapłonu załączałby się na krótko, a po wyłączeniu...
Z tego co piszesz, działa to co nie wisi na stacyjce. Sam włącznik stacyjki jednak jest ok, bo silnik odpala. Zapłon (ECU w przypadku Lucas Epic lub zawór start-stop w przypadku Boscha) zasilany jest bowiem z tego samego styku stacyjki co niedziałające obwody (styk 15, przewód czarno-srebrny). Tak więc przyczyna leży w skrzynce bezpieczników. Są tam...
W moim przypadku problemem była kostka stacyjki, włącznik który jest pod bębenkiem. Widocznie, nie włączała prądu na linię X. Po wymianie kostki na inną wszystko się znalazło. Trochę rozbierania z tym jest, ale warto spróbować. Pozdrawiam.
przyczyną była zepsuta kostka stacyjki
Zawór start-stop pompy wisi bezpośrednio na stacyjce z pominięciem jakiegokolwiek bezpiecznika. Skoro więc silnik się zatrzymuje, ale nadal można zakręcić rozrusznikiem - oznacza to, że nie łączy jeden z obwodów stacyjki. A klemy akumulatora są ok. Choć podejrzany jest obrotowy włącznik stacyjki, to jednak o wiele częściej pada przegrzewająca się, sześciopinowa...
Ze stacyjki na przekaźnik do którego podpięty stały plus z akumulatora i dalej na oświetlenie. Stacyjka będzie jako dodatkowy "włącznik" który poprzez przekaźnik przekaże prąd bezpośrednio z akumulatora.
jeden plus z automatu podlaczyc do stalego 12V a drugi do sygnalu 12V Według mnie to znaczy że musisz podpiąć pod stacyjkę.
Witam, chciałbym wymienić stacyjkę od agregatu na 2 włączniki wodoodporne, ponieważ agregat działa na zewnątrz. Nie bardzo rozumiem działanie stacyjki. Podczas rozruchu wyłącza ona alternator. Jak to zrozumieć, aby podłączyć tylko 2 włączniki - jeden do zapłonu, drugi do rozruchu?
Iskrownik zostaw do zasilania układu zapłonowego. Z cewki świateł można trochę prądu ukraść, ale wtedy zasilanie świateł trzeba przerobić na bateryjne. cewka świateł jest połączona z masą jednym końcem, drugi wychodzi do stacyjki i włącznika. Utrudnia to zrobienie prostownika, bo albo musisz odłączyć cewkę od masy, albo zrobić drugą masę za prostownikiem...
To nie prościej było wyprowadzić na przekaźnik i zwykły włącznik bądź po stacyjce?
Prawdopodobnie jest to fabryczne radio Na pierwszym zdjęciu widzę radio dedykowane do Fiat'a. Podłącz żarówkę 12V/10W do pinów 7 i 8 w kostce zasilania radia i sprawdź czy zaświeca się pełną mocą po przekręceniu kluczyka. Jeśli będzie świeciła słabo, to spróbuj przekręcać kluczyk wciskając go wgłąb stacyjki. Jak się poprawi, to będziesz wiedział, że...
koszt przekaznika nie przekroczy 5pln postronie stacyjki taki sam pozdro
Jak potrzebuje zwarcia do masy to zapłon jest na iskrowniku. Należałoby wyprowadzić drugi przewód z iskrownika i pociągnąć do stacyjki. Ale aby postawić dokładniejszą diagnozę proszę podać dokładny tym aparatu zapłonowego, najlepiej ze zdjęciami.
Teoretycznie wystarczy załączyć stacyjkę i nacisnąć rozbrajanie na pilocie, bądź zał. stacyjkę wcisnąć włącznik serwisowy i nacisnąć rozbrajanie. Jeśli będziesz miał centralę alarmową z dwoma kostkami, to najpierw zewrzyj czrną pętlę, która w tym alarmie powinna być rozcięta. W ten sposób włączasz i wyłączasz f. cichego uzbrajania. Alarmy Sislcona starego...
Na schemacie, który załączyłeś powinien być zastosowany przełącznik typu włącz /wyłącz. Wadą tej blokady jest to , że trzeba pamiętać o jej włączeniu. Dodaję schemat z włącznikiem chwilowym. Zaletą tego układu jest to , że nie trzeba pamiętać o jej załączeniu gdyż załącza sie sama po wyłączeniu stacyjki. Aby ją odblokować trzeba na chwilę nacisnąć ukryty...
Nie mam pod ręką Toyoty ani schematu instalacji, ale według mnie tak: przewód biało zielony do tzw włącznika zapłonu (stacyjki); przewód żółty podobnie; do śruby B akumulator; Przewód biało niebieski lampka kontrolna z drugiej strony podłączona do włącznika zapłonu. Przed instalacją alternatora należało sprawdzić jego podstawowe własności.
Może to antena ze wzmacniaczem? W bagażniku nie leży czasem wzmacniacz audio o mocy 1kW? :) Kierunek poszukiwań już znasz. W pierwszej kolejności sprawdzasz urządzenia podłączone na stałe do zasilania i to już chyba masz zrobione? W drugiej kolejności sprawdzasz urządzenia z własnym włącznikiem, włączane stacyjką lub włącznikiem na desce rozdzielczej....
Ten przewód jest do gaszenia poprzez zwarcie do masy. Jeżeli ma zwarcie, to znaczy, że zadziałało jakieś zabezpieczenie, które trzeba zlokalizować. Może to być stacyjka, siedzisko, włącznik od kosiarki, itd.
:) Zacznij od stacyjki , następnie włącznik świateł
Wielkiej filozofii z podłączeniem nie ma. Czerwony do plusa, czarny do minusa akumulatora, żółty do włącznika zasilania (stacyjka itp). Pozostałe przewody to anteny i głośniki. Nie wiem w czym tu można pomóc.
Jak napisał kol. mjars. Spróbuj przeprowadzić procedurę dociskając kluczyk w głąb stacyjki. To upewni Cię, że kostka stacyjki jest uszkodzona- starty trzpień włącznika.
Sprawa rozwiązana. Przewód od stacyjki do włącznika świateł mijania przerwany.
Kostka stacyjki,włącznik wstrząsowy,moje sugestię.
Masz chińską instalację, z cieniutkimi kabelkami i jeszcze cieńszym osprzętem. Odpalanie i świece nie powinny iśc przez stacyjkę, tylko bezpośrednio na tę "klamkę", czyli włącznik startera. Przez stacyjkę tylko światła i kontrolki, będzie znacznie dłużej żyć.
Włącznik zapłonu = stacyjka. Włącznik rozruchu = automat na rozruszniku. U Kolegi rozrusznik będzie do regeneracji/wymiany i posprawdzać pozostałą część instalacji.
A może stacyjka. W TME sa takie po 10zł.
Co mam rozumieć przez pojęcie "50-tka" ? To pozycja "kręcenia rozrusznikiem" 30Zasilanie + (akumulator) 31Masa - (akumulator) 15Zasilanie + po włączeniu stacyjki 50Włącznik rozrusznika Żółta kostka BSM pin prawdopodobnie nr 2 - wyjście na rozrusznik... Zgadza się. Kolor może być różny, najczęściej czerwony, ale na przewodzie powinien być nr "100B"...
Prąd idzie bezpośrednio przez stacyjkę, przerabiam to tak, że montuje dodatkowy włącznik rozrusznika od c360. http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9G...
Masz lampy LED, więc za dużego obciążenia nie zrobisz. Pytanie do Ciebie jak one mają działać i kiedy chcesz je włączyć. Osobiście dałbym przekaźnik, włącznik i zrobil te oświetlenie kiedy przekręcisz kluczyk w stacyjce - do tego potrzeby jest przekaźnik. Włącznik abyś mógł załączyć, odpowiedni przewód, bezpiecznik i wszystko działa.
Panowie... zacząć od kostki stacyjki, potem włącznik świateł, na koniec przełącznik pod kierownicą.
Witam Styki w wyłączniki pod siedzeniem wyczyściłem że aż lśnią. Styk mają też dobry ponieważ masa kierowcy jest.... Tak jak rozmyślam to chyba powinienem sprawdzić: stacyjkę, włącznik pod hamulcem i moduł pod siedzeniem. Może moduł cewki przy silniku. Tylko nie wiem jak. Przyznaję się bez bicia. Tutaj potrzebowałbym Waszej pomocy.:)
Platynki modułu nie ma jest to wersja Sr50N bez stacyjki tylko włącznik jest może by cewkę na krótko podłączyć ?
Szczotki, stacyjka, włącznik elektromagnetyczny, okablowanie. A czemu przedmówcy sugerowali bendiks?
możliwe przyczyny: wkładka stacyjki włącznik świateł przełącznik zespolony najlepiej zacznij od początku czyli od stacyjki - wyjmij włącznik świateł i go odłącz, włącz zapłon i sprawdź czy w kostce włącznika są 2 napięcia 12v Jeśli tak to podfłącz włacznik włącz światła i sprawdź czy na każdym pinie jest napięcie Jeśli jest to przełącznik zespolony...
Według podłączenia z obrazka - wyświetlacz podświetla się po włączeniu radia. Ten drugi pin (do którego idzie czarny przewód) to jest włączanie po stacyjce - w Oplu wyświetlacz i włącznik świateł podświetla się od razu po przekręceniu kluczyka.
nawet nie stacyjką, ...włącznikiem. Regulamin pkt 11. Popraw temat! <Błażej>
Sprawdziłeś czy działa elektro włącznik czy tylko że kręci? Czy w pozycji stacyjki na rozruchu jest prąd na cienkim przewodzie przy rozruszniku?
1. Sprawdź przekaźnik do zasilania rozrusznika, to taki element bezpośrednio połączony z akumulatorem i stacyjką. Zdemontuj, otwórz, sprawdź styki czy nie zaśniedziały, przepaliły itp. 2. Sprawdź włącznik elektromagnetyczny tzw. bendix w rozruszniku; niestety trzeba zdemontować rozrusznik i sprawdzić szczotki, czy wszystko czyste, nie zaśniedziałe....
Być może Twoje auto ma funkcję komfort (domykanie szyb)? Sprawdź stan płytki w pompie podciśnieniowej centralnego zamka i dochodzące do złącz sygnały (zasilanie, po stacyjce, z włączników szyb, itp).. Tam może być usterka. Najszybciej sprawdzisz to metodą zamiany na sprawny egzemplarz.
Nie. Będziesz miał jedno immo. W kluczyku jest chip sczytywany przez stacyjkę, która jest sterowana komputerem immo w liczniku, ten komputer jeżeli sczyta prawidłowo kluczyk przesyła informację do komputera głównego sterującego silnikiem i wtedy wszystko działa. Jeżeli natomiast ktoś rozwala stacyjkę, lub łączy kable na krótko to komputer immo nie sczytuje...
Stacyjka-włącznik rozrusznika jest dobry, inaczej rozrusznik nie zrobiłby przysłowiowego pyk. Sprawdź dokładnie masę i 30, tak jak wyżej napisano, pomiary tylko pod obciążeniem.
Pomocy pilne!!! Dzisiaj w czasie jazdy wszystko padło! citroen jumper 2005r. 2,2hdi.auto odpala jeździ.Brak kierunkowskazów, świateł z przodu i z tyłu,zegary deski rozdzielczej przestały wskazywać i nie świecą kontrolki,wycieraczki nie działają tak jak powinne. Może coś w stacyjce ,włącznik świateł??? Bezpieczniki dobre. Nie mam pojęcia, mechanik nie...
Szybciej będzie to podpiąć pod włącznik świateł - tam masz wszystkie przewody jakie są Ci potrzebne a do stacyjki jest niedaleko. Podłączając pod przekaźnik (o ile taki w aucie jest) zostają jeszcze do podłączenia światła pozycyjne.
Wszystkie przewody wychodzące od zapłonu, impulsatora są dobre, co do cewki to teraz zamieniłem ją na inną cewkę i nic taka sama sytuacja dioda miga a iskry nie ma, myślałem że to może być nawet wina stacyjki włącznika, ale główny przycisk on/off działa jak dam na off to wgl rozrusznik nie kreci czyli ten powód odpada.
Sprawdź czy silniki działają. Jeżeli tak to wykluczaj po kolei włączniki,stacyjka i gaz.
Wystarczy światła podłączyć przez stacyjkę.
Na to wygląda... A sprawdzał Kolega żarówką czy jest napięcie "z kluczyka"? Winna może być wypalona uszkodzonym wcześniej rozrusznikiem - kostka stacyjki. O tym jak ją spróbować (czy to na pewno ona) - jest sporo już na necie; czy to Elektroda, czy też fora VW.
Masa jest,bezpieczniki znalazłem tylko 2 koło akumulatora i są dobre.Na właczniku prądu brak,na kostce do stacyjki prąd dochodzi.Przewody miedzy stacyjką a włącznikiem świateł ok.Jest 1 przewód koło akumulatora niebiesko żółty z czarną wsówką nigdzie nie podłączony.Co do schematu to i ja szukałem ale nie znalazłem.
Przewody nie są nowe, a z oryginalnej instalacji i są całe. Ich połączenia do stacyjki/włącznika/rozrusznika też sprawdziłem/wyczyściłem i są ok... Dzisiaj jak znajdę chwilę spróbuję założyć ten rozrusznik do 4011-stki i sprawdzić czy zadziała jak trzeba ew. może jeszcze podmienię elektromagnes bo nic innego nie przychodzi mi do głowy...
Światła mają osobny styk w stacyjce a droga prądu wygląda tak: stacyjka, włącznik świateł. przełącznik krótkie/długie, bezpieczniki i lampy. Tu chodzi o napięcie z przekaźnika odciążającego stacyjkę. Nie pamiętam dokładnie ale oprócz rzeczy wymienionych przez maser777 jest jeszcze szyba ogrzewana z niego zasilana.
Zależy jaki jest pobór mocy przez te manetki. Jeżeli jest spory to konieczne będzie podpięcie przekaźnika, bo inaczej będzie się non stop palił włącznik a nawet i stacyjka( szczególnie, że chcesz to podłączyć po zapłonie).
Cieńsze nogi przekażnika to zwykle cewka i nic dziwnego że na grubszych omomierz nic nie pokazuje. Jeśli przekaźnik rozwiera obwód stacyjka-rozrusznik to na jednej grubej nodze powinien pojawiać sie prąd po przekręceniu stacyjki na rozruch . Podaj kabelkiem plus na drugą nogę i jesli będzie lekkie iskrzenie to skończyły się szczotki a jak zakręci to...
Kolega rozrysuje sobie kawałek instalacji. Stacyjka, za nią włącznik podający 12V do lamp. Teraz do tego chce kolega dołączyć przekaźnik. Pierwsze pytanie - co ma sterować przekaźnikiem? Można do cewki dołączać masę lub napięcie 12V. Po drugie styk 30 i 87a mają zbocznikować albo stacyjkę albo stacyjkę i włącznik oryginalny. Czyli 30 do +12 87a do lamp...
Najpierw napisałeś że sterownik LPG nie ma zasilania po stacyjce, teraz twierdzisz że brak mu sygnałów z wtrysków. Skoro nie palą się diody na włączniku to brak zasilania sterownika - albo po stacyjce albo brak stałego plusa. Wtryski nie mają tu nic do tego.
Tacho jest na 24V tak więc tylko do aut z instalacją 24V, kostka A (biała) rozpiska pinów: 1-Stały "+" 2-"+" po światłach 3-"+" po stacyjce 4-"+" po głównym włączniku prądu tzw."hebel" 5-Stała masa"-" 6-masa "-" Kostka B (żółta): 1-"+" przetwornika 2-"-" przetwornika 3- sygnał dodatni przetwornika 4-kod przetwornika Powodzenia przy podłączaniu :)
Wie ktoś jak to dziadostwo skasować? Jeżeli tylko tą prawą to zapewne masz gdzieś na kluczyk od stacyjki wyłączni/włącznik.
Jak dokładnie podłączyć ten czujnik, aby to działało? Bo mam taki dogrzewacz na 4 świece z Renault zamontowany w Audi, ale sterowanie mam prowizoryczne póki co, czyli: Plus ze stacyjki do włącznika od lampki nocnej, którą mam w popielniczce. Następnie ten kabelek idzie do jednego wielkiego przekaźnika i wiadomo, do świece. Ale często zapominam to wyłączyć...
Kupilem sobie nowe radio do samochodu i mam dwa kabelki +12V jeden jest do podtrzymania pamięci stacji i ma być podłączony bezposrednio do akumlatora, a drugie 12V do WLACZNIKA ZAPLONU i mam pytanie czy moge ten kabelek podlaczyc bezposrednio do akumlatora bo niemam jak sie dobrac do stacyjki ???
Jednak chyba nie jest wszystko poprawnie zrobione wg schematu. Sprawdziłbym stacyjkę i włącznik na kierownicy.
30-stały plus 31b- masa z włącznika drzwiowego W- można pod postojówkę 15-plus po stacyjce
Witam serdecznie. Mam problem tego typu iż zmieniam instalacje w ciągniku SAM zetor k25 z silnikiem od c330. Mam problem z podłączeniem stacyjki i włącznika świec żarowych. Szukałem schematów itp ale nigdzie konkretnie nie ma sposobu podłączenia kabli. do tematu przesyłam zdjęcie stacyjki i włącznika prosiłbym o opisanie połączeń poszczególnych styków....
Witam koledzy, zabrałem się za wymianę stacyjki i włącznika świateł (zamontowane od ursusa) kupiłem nową stacyjkę oraz wymieniony włącznik świateł, po przejrzeniu kilku schematów nie wiem jak podłączyć ww włącznik, który kabel gdzie (światła mijania, postojowe) czy ktoś może miał styczność z takim włącznikiem i pomógłby mi rozwiązać ten problem ? dziękuję...
OK, czyli jak rozumiem, problem jednak jest. Ale to w takim razie u mnie jest on ewidentnie we włączniku, ponieważ już z włącznika po zapaleniu świateł, na pinie który podaje napięcie na żarówki, mam 13,5 V. I dokładnie tyle dociera do żarówki. A jak wspomniałem, na stałym plusie idącym do włącznika ze stacyjki, jest 14,4 V, a nie 13,5 V. A więc jak...
Dzień dobry Czy ktoś mógłby udostępnić schemat elektryczny dla stacyjki i włącznika świateł w Opel Meriva 2004 diesel. Chciałbym wstawić przekaźnik, aby światła mijania zalaczaly się automatycznie zprzekreconym kluczykiem stacyjki. Z góry wielkie dzieki za pomoc
elo mondeo 1.8 tdci ten sam problem rozwiązanie ; włącznik zapłonu stacyjki znajduje się pod kierownicą naprzeciwko stacyjki zdjąć obudowe i będzie szara kostka 60 pln i zgłowy .
Jest tam pozycja serwisowa do obsługi wycieraczek , nie pamiętam dokładnie ale zazwyczaj po wyłączeniu stacyjki rusz włącznikiem od wycieraczek a te ustawią się , wtedy poskręcaj jak trzeba .
Zapewnie stacyjka na kluczyk realizuje funkcję włącznika - w najprostszej wersji zwierane są dwa przewody dolutowane do styków bębna stacyjki. Zdemontuj jej obudowę i sprawdź. Jeśli nie wiesz co sprawdzasz - zamieść zdjęcie.
Witam Właśnie coś takiego zrobiłem dla siebie. Zasada jest prosta włącznik czasowy na tranzystorach i układ kasowania na lm311 sterowany z lampki ładowania plus dwa przekaźniki i wszystko działa OK Dodano po 2 A zamiast stacyjki włącznik na karty chipowe.
Nie prościej podpiąć gniazdo do plusa po stacyjce?
A co sygnalizuje immo? Przełożyłeś odbiornik transpondera kluczyka? Każdy kluczyk do stacyjki posiada zintegrowany transponder, który wymienia zakodowane sygnały z nadajnikiem/odbiornikiem zlokalizowanym (prawdopodobnie - nie znam Focusa) na cylindrze włącznika stacyjki.
Można kupić gotowy układ do oświetlenia wewnętrznego w samochodzie w sklepach motoryzacyjnych. Wygląda jak zwykły przekaźnik samochodowy. Podłącza się do niego następujące przewody: + 12V - masa + po stacyjce włącznik drzwiowy (-) żerówkę oświetlenia Ten układ jest uniwersalny i pasuje do każdego auta. Po otwarciu drzwi zapala się lampka i świeci przez...
Dzięki Chyba to wystarczy. To po prawo (86 i 15) to stacyjka czy włącznik świateł? Gorzej z felicią.
Za mało danych. Nie było uniwersalnego alarmu do bravo, brava, marea. Zrób zdjęcie pilota i syrenki, zobacz czy syrenka nie ma na górze stacyjki.
W oświetleniu ze 'ściemniaczem' podpięte są : - masa (jeżeli nie idzie przez śrubę mocującą) - zasilanie 12 V (bez stacyjki) - zasilanie 12 V (po stacyjce) - sterowanie masą (włączniki w drzwiach) zasilanie +12 po stacyjce jest po to, żeby po zamknięciu drzwi światło natychmiast gasło a nie powoli :) pzdr
(at)ay56 tradycyjnie to samo zdjęcie i text może to ci pomoże. Człowiek wstawił zdjęcie sterownika. A ty mu dajesz to samo. Normalnie level mistrz. Wtyczka uczenia zmienia obroty silnika. Klamki hamulcowe możesz zastosować na tzw niskim lub wysokim poziomie. Do wyboru zależnie jakie masz. W bardziej zaawansowanych konstrukcjach służy to to uzyskania...
Z tego co pamiętam,to z włącznika kierowcy idą dwa sygnały,(zamknij,otwórz,) na włącznik pasażera. Najlepiej sprawdzić czy takie sygnały wychodzą z jednego i dochodzą do drugiego. Na włączniku pasażera musi być też plus po stacyjce i masa.
Włącznik świateł masz na kierownicy, przewody od stacyjki kilkanaście centymetrów niżej. Kontrolka do ręki i sprawdzasz. Z tego co pamiętam, to w Lanosie jest już przekaźnik do świateł pozycyjnych i mijania. Wystarczy podać napięcie z kostki stacyjki przez diodę na obwód włącznika i gotowe.
Sam włącznik w stacyjce dobry?
Jak masz uszkodzony włącznik to nie wiem czy zadziała plus do +12V świateł pozycyjnych a minus do +12V po przekręceniu stacyjki.
W tym Audi mijania i drogowe są na osobnych żarówkach H7? Coś mi tu nie gra: czarno-biały to owszem, ale zasilanie pmgłowych. Choć też ze styku "X". Poprawne "obejście" tego włącznika to połączenie czarno-czerwonego (faktyczne zasilanie reflektorów "ze stacyjki") do żółto-zielonego (wyjście na mijania). Co stało się z włącznikiem, skoro na foto w ramce...
Włącznik świateł przy kierownicy może być uszkodzony lub po prostu przetarł się lub odłączył kabelek od tego włącznika. Może być też odłączony/przetarty kabelek przy stacyjce.
Tak . Świadczy że styk na automacie jest słaby , Albo przewód zasilający , albo przewód włącznika elektromagnesu.
Przewody oczywiście LgYs przewód linka miedziana. Przewód od stacyjki do włącznika najlepiej podpiąć w stacyjce pod styk 15 lub 54. W tedy to lampy będą mogły świecić się niezależnie od reszty świateł w ciągniku, a po wyjęciu kluczyka zgasną.
Witaj Ja w swoim Mitsubishi Colcie mam oprócz immobilizera fabrycznego rozpięty przewód zasilający przekaźnik "ENGINE CONTROL RELAY B206" na załączonym schemacie. Wkleiłem też poglądowo schemat stacyjki. Działa to w ten sposób: po przekręceniu stacyjki dwukrotnie (przed rozruchem) naciskam ukryty włącznik, który odpala dołożony przekaźnik i dopiero...
Problem? wyłącznik główny akumulatorów załącza się ze stacyjki, ale nie można go wyłączyć, stacyjka na 0, a wyłącznik trzyma, odłączenie masy (klemy-) wyłącza wyłącznik. Podanie napięcia bezpośrednio na + wył/gł z ominięciem stacyjki, włącznik załącza się i wyłącza. Na zacisku (+, 1)wyłącznika po wyłączeniu stacyjki utrzymuje się napięcie podtrzymania,...
Tam nie ma cudów. Zasilanie na żarówkę idzie z włącznika świateł lub z przełącznika kierunkowskazów. Jeżeli po wyłączeniu zapłonu przełączysz włącznik kierunkowskazu tak jak do skrętu w lewo to bez kluczyka w stacyjce załączy sie lewa strona świateł. Skoro włączniki świateł podmieniane to zostaje przełącznik kierunkowskazów lub zwarcie przewodów. Zdejmij...
1 i 2 pin przewód czerwony +, 7 zółty włącznik świateł, 4 szaro-zółty stacyjka, 12 biały światła drogowe, 3 czarno-biały lewy kierunkowskaz, 11 czarno-zielony prawy kierunkowskaz, 5 czarno-biało-zielony włącznik świateł awaryjnych, 9 zielono-czarny światła mijania, 10 zielono-czerwony światła mijania prawa strona
Nie wiem czy podświetlanie w tym aucie jest z włącznika świateł czy po stacyjce ale może lepiej zacząć od odłączenia wtyczki włącznika świateł i kostki stacyjki.
A można wiedzieć skąd tam miałby sie pojawić duży prąd skoro 50 to przewód łączący stacyjkę z cewką włącznika elektromagnetycznego ?
Nie rozumiem po co grzebiesz tam gdzie nie trzeba, odkręcasz obudowę kierownicy i sprawdzasz zasilania wychodzące z stacyjki - wytapiają się kostki albo styki ,oczywiście brak kontaktu na włączniku podobny objaw.P
Kolego cepilek , po co było się tak wysilać tym pisaniem? Przecież jest taki upał. :D Kolego mati2608 , jeśli jako włącznik zapłonu masz zastosowaną stacyjkę to wyszukaj tam przewód w którym napięcie pojawia się po włączeniu zapłonu i tam dopnij zasilanie na światła.
włącznik stacyjki włącznik zapłonu stacyjki stacyjki hyundai
amplituner potencjometr pomiar prądu pomiar pradu migająca dioda radia
mikrokomputer cobra1 dezamet żelazko
Schemat połączenia dampera FBZA-1750-6B w lodówkach Haier, LG, Midea – opis pinów i przewodów Candy GOY1054L – wymiana programatora krok po kroku, zgodność modułu, testy serwisowe