Rozrząd do sprawdzenie możliwe że przeskoczył. Specu od samochodów, tylko kto ci tego speca dał? Na dzińdybry sprawdził bym podciśnienie w kolektorze dolotowym; i wiedział bym sporo.
Wiem jestem nieskromny,ale nie dostałem od Ciebie podziękowań. Czyżby ta nazwijmy to prośba, wynika z posiadanego nazwiska? :lol:
Mogę jeszcze doradzić żeby szybę podnosić i opuszczać w sposób kontrolowany, szczególnie przy opuszczaniu należy zatrzymać opuszczanie kilka cm przed końcem żeby nie urwać linki. To nie BMW, gdzie się programuje punkty krańcowe. Silnik ma określone dwa, dochodzi do nich przez pomiar prądu. Jeden .... Czy to Seaty, passat B5, skoda czy Golf.
Filtr paliwa,pompa paliwa. Najpierw sprawdzić czy filtr paliwa nie jest założony odwrotnie, a potem ciśnienie pompy paliwa. Jak za niskie to sprawdzić przewody paliwowe , nawet w baku przy pompie , a jak nie pomoże to pompę won (niestety wyłącznie ze wskaźnikiem paliwa, nowa 1400 PLN więc polecam używki)
DF 195 to jest usterka i trzeba ją usunąć,prosta jak konstrukcja cepa. Usterka. Prędkość wału widać jest 220obr/min ciśnienia paliwa są, błędu żadnego nie ma od 3 dni a auto nie odpala, to jaka usterka?
Alternatory zwiększają prąd przez to że różnią się budową. Wykonane są jako 3-fazowe , 6-fazowe , 9-fazowe i 12-to fazowe i stąd większy prąd. Nawet 20 czy 50-cio fazowe nie będą miały większego prądu znamionowego bez zwiększenia wymiarów rdzenia - cały czas wąskim gardłem jest wielkość strumienia wzbudzenia. A potem odprowadzanie ciepła od całości.
Nie wolno zdejmować klemy na chodzącym silniku,tym bardziej przkładać akumulator.Przy otwartym układzie ładowania napięcie na alternatorze może wynosić kilkadziesiąt Volt cała elektronika idzie się p....... wszystko. absolutna racja!! napięcie na nie obciążonym pojemnościowo (akumulator)alternatorze może w impulsach wzrosnąć kilkakrotnie od napięcia...
To jest wtrysk jednopunktowy ? To Ecotec 16V mpi
To jest ten elektryczny hamulec? Jeżeli tak, to któryś z silniczków jest uszkodzony. W układzie hamulca postojowego jest jeszcze kilka innych elementów. (at)stanislawchwalisz a po czym to wnioskujesz? Dobre pytanie. W twoim przypadku raczej moduł.
Gniazdo diagnostyczne jest pod hamulcem ręcznym. Jechać z tym nie można ECM nie rozpoznaje kluczyka. Gniazdo powinno być koło zapalniczki, sprawdziłem przy ręcznym ale nie mam tam nic. Skąd wniosek że nie rozpoznaje kluczyka skoro odpala bez problemu?
Narzędziem serwisowym należy wykonać kalibrację."Inteligent serwis II" Czy można to wykonać porzez program Toyota Techstream? Kolega opanował może już temat tej kalibracji za pomocą Techstream? Będę wdzięczny za informację, jak to należy wykonać.
Ten silnik ma podwójny termostat jest uszkodzony, drugi obieg się nie załącza. A co to ma wspólnego z pierwszym biegiem wentylatora skoro nawet włączenie klimatyzacji go nie załącza?
Wamatorskich warunkach nie do zrobienia, najpewniej na lampę stroboskopową.Przedtem należy sprawdzić wtryskiwacze. Silnik będzie się też mulił jeżeli filtr paliwa zapchany. W amatorskich warunkach nie do zrobienia........ czemu? Moze jest jakis standardowy sposob ustawienia pompy przy odpowiednim kacie walu silnika, bez uzycia kapilary. A w jaki sposob...
Dodano po 1 Zawór N-75 do wymiany. Sprawdzałem, gruszka id turba zaciąga przy starcie i reguluje kierownicą przy zwiększaniu obrotów. Chyba że masz na myśli identyczny zawór, który steruje EGRem??
Już zrobione, nie turbina jak pisał Stanisław Chwalisz, tylko źle przerobiony plik komputera. Na forum zagranicznym przerobili mi plik (dodam, ze za darmo, i to 8 osób się pchało, żeby pomóc)i wgrałem sobie sam, co prawda chińczykiem, ale się udało. Jednak nie polecam, najdłuższe 5 min mojego życia :D
Impulsowo nap.12V to najprostrza odpowiedz na twoje pytanie.
Silnik obroty widzi z czujnika wału. Jasne , tylko trochę nie na temat.
Wypadanie zapłonu było sprawdzane - komputer nie pokazuje nic. Rozrząd mieli mi sprawdzić w serwisie Skody - dostałem odpowiedź, że jest ok. Stanisław Chwalisz Uszkodzonego wtryskiwacza nie powinien pokazać komputer? W jaki sposób jest go łatwo sprawdzić? Podczas owego szarpania wypinałem po kolei cewki zapłonowe. Po odpięciu cewki praca silnika ani...
Jaki to typ kosiarki ? pewnie z silnikiem elektrycznym..........:D
To zn. wył.stopu ze stykiem do komp. jest w złym. poł. ok. Ale jak to wyregulować?
MOŻE CZUJNIK klocków hamulcowych ? Podobno nie ma klocków z czujnikami.
Należy usunąć błędy AIR BAG i auto odjedzie. Nie pleć.
Nie można założyć bo w tym silniku w kolektorze ssącym nie ma podciśnienia. Ciekawe (silnik musi zasysać powietrze) , nawet do silników z turbo montuje się instalacje LPG. Co innego zapiekanie się wtryskiwaczy ale to nie uniemożliwia montażu jako takiego.
STANISŁAW CHWALISZ wczesniej to co napisal to sie nie dziwcie ale byl po imieninach kolegi.
Poprostu pan Stanisław Chwalisz wyprzedził bieg wydarzeń.Niestety dla właściciela.....
Co trzeba naprawić ? Poszła wiadomość na pw.
Daj do sprawdzenia rozrząd. Auto ogólnie jest po pełnym serwisie (to Westfalia, właścicielem jest komisant, auta dla niego robimy na 100%). Rozrząd po wymianie. Też przyszło mi to do głowy, sprawdziłem po holenderskim koledze, jest OK! -Kompresja po 14 bar (!!!). -aparat nowy, palec, rozdzielacz to samo -po zapłonie również napięcie skacze .....ECU...
(...)rozłączyć, najpierw plusowa klema potem minusowa(...) W zasadzie nie ma znaczenia, jednak zaleca się najpierw odłączyć minus. Gdybyś na początek odkręcał plus, to w przypadku zrobienia zwarcia kluczem pomiędzy plusem, a karoserią auta "przyspawasz klucz".
Należy stosować 2T ze Statoil-u półsyntetyk, moja opinia 100ml/15l. Dlaczego należy ten stosować? Dlaczego w stosunku 1:150? W jakim aucie stosowałeś i jakie były efekty? pzdr Nix
I nie było nawet dziękuję. spokojnie jeszcze nie bylo bo nie chciałem zapeszać, odczekam kilka dni i zobaczymy czy problem nie wróci, dziękuje jeszcze bedzie
Jak EGR czysty to może zaślepiony ? Jak będzie zaślepiony to będzie sypał błędem(sprawdzone). Natomiast w 2-litrowym E1CD,miałem tak że błąd generował się po paru dniach.Dla pewności,zaślep zawór i się przejedz,jak będzie normalnie ciągła to masz przyczynę. Ja miałem identyczne zachowanie jak u Ciebie,po wymianie EGRu na używkę problem ustał.
Prawdopodobnie problem zaczyna się w chwili rozpoznania sondy lambda Też tak myślę.
jest na skrzyni biegów. Pod warunkiem że nie czyta z abs-u. Czyli może być a wcale nie musi.
Niestety nie, podaj numer tego komputera. A gdzie różnica w sterownikach DME?
Do sprawdzenia musisz mieć dekadę co to jest dekada ?
Pewno mapa była ruszana. mapa odczytana ze sterownika i porównana z oryginałem - wszystko OK żadnych zmian
Sprawdzić trzeba wtryskiwacze. Dzięki za podpowiedż,wtryskiwacz na 4cyl do wymiany
Czy grzanie wewnątrz się zmienia ? Czy ja wiem ???, raczej nie poczułem żeby dmuchałozimniej raczej nie. pzdr.
o´k. kiedy, gdzie ? Kontakt? (Tel.?) Mogę zrobić regulację silnika.Do pozostałych napraw musisz znaleźć kogoś innego.
Ale Ci wciska kit./mechanik/ Nadmieniam, że samochód był "lekko" puknięty w przód
więc jednak da się to naprawić. Kolega Stanisław Chwalisz twierdzi że tylko podmiana. No ciekawe... Zabiorę się za to może jutro to wam napiszę co i jak, może komuś kiedyś się przyda. No ale bardzo dziękuję za podpowiedzi.
Przy tych błędach wymieniałem EGR ale kupowałem go serwisie. :lol: Stasiu, sam nie wiesz o co on pyta, a radzisz?
Czujnik obrotów wału do wymiany. A guzik prawda. Zresztą pisze coś o błędzie P0335 czy nie?
Nie ma takich mądrych komputerów,mądrzejszych od ludzi przynajmniej narazie.Czytasz post i przechodzisz nie sprawdzając sugesti do meritum- dlaczego nie chce na ciepło się uruchomić.Podpowiedzi udzielają akurat w tym przypadku kompetentni ludzie zamiast podziękowań jak bym słyszał ze strony pytających-"mamo mleko się rozlało!" Za podpowiedzi bardzo...
Cewka wn uszkodzona. Niestety chciałbym, żeby tak było. Cewki podmienione wcześniej od sprawnego auta.
Rozrząd ,łańcuch do wymiany. Dokładnie jak kolega wyżej napisał. Sterownik silnika w tym modelu nie generuje błędu synchronizacji wałka z wałem rozrządu. Dlatego przy wyciągniętym łańcuchu rozrządu pojawia się błąd czujnika położenia wału bądź też czasem wałka rozrządu. Oczywiście można sprawdzić czujniki oscyloskopem dla pewności. Jeżeli wszystko...
[quote="Stanisław Chwalisz"] Jest rezystor termiczny na silniku o oporności ok 40 ohmów ale mój wtryskiwacz poniżej 12 voltów nie otwiera się (nawet przy 9 V)
Takie objawy może powodować uszkodzony variator (koło zmiennych faz rozrządu). Sprawdziłbym selenoid zmiennych faz rozrządu (wymontować i sprawdzić czy otwiera się w pełnym zakresie) - często ulegają zabrudzeniu i przycinają się. Nie zawsze też wywalają błąd (P0011).
Toyota Corolla jest produkowana przynajmniej od 20 lat. no właśnie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!... podaj rok i model wtedy coś się znajdzie poz.PIOTR
Każda marka ma swój kolor. Tu gadka jest o uniwersalnych lampach dziennych, nie o autach, co ma do tego kolor kabli w danym aucie???
Stanisław Chwalisz jesteś WIELKI zrobiłem tak jak kazałeś i śmiga aż miło :D ,jeszcze raz dziękuję wszystkim za zainteresowanie tematem. Uważam temat za zamkinięty. Pozdrawiam................:D
Tak myślałem stąd moje pytanie ,silnik ma przebicie do masy ,trzeba go wymienić,niestety. Jak moge to sprawdzic mam silnik przed soba.
Czujnik kąta skrętu kierownicy do wymiany. Ale blad dotyczacy czujnika skretu kierownicy po wykasowaniu nie pojawil sie ponownie...?
Temat Rozwiązany !!!! Winowajca sterownik EPB. Zmiana na kolejny, z wyższą literą (młodszy) w moim przypadku litera H (najnowszy możliwy). Śliczne dzięki dla panów : Stanisław Chwalisz , falubaz1 , yaaro główkowanie z pomocą takich ludzi to czysta przyjemność !
Prawdopodobnie żle spięty rozrząd,do sprawdzenia. źle spięty czyli co to oznacza ? Że za mocno naciągnęty czy za słabo ten pasek rozrządu?
Ten silnik ma sondę specjalną uniwersalna nie będzie chodzić. a jaka to jest sonda specjalna uniwersalna wystepujaca w tym silniku?
Myślałem że tutaj pomaga się grzecznościowo a nie obowiązkowo. Wybacz ale nikt nie zmusza Cię do pomocy,to wolny kraj:!:
Witam "Jaconnen"ten przekażnik zawsze złącza wentylator po wyłączeniu stecyjki niezależnie od temp. sil.-zwłoka czasowa.Lekcja Nr 1. Ten przekaźnik stoi na 13 lub 14 miejscu i ma oznaczenie 31. Pozdrawiam
Odprowadż na złom i poproś żeby przyjeli. I jesli ma w bite w ksiazce i w dowodzie brak numeru to mu na pewno przyjma.
Informacja że za chwilę oderwiesz się od ziemi. Nie, to sygnalizuje samootwarciem się tylnych okien (mimo, że są na korbki) Zrobione i nie ma co drążyć.
Nic się nie dzieje. Pali się kontrolka i ABS nie działa. CAN na pewno ma tylko TY o tym nie wiesz. Coś konkretniej? Takie gadki proszę sobie darować.
Turbo nadaje się do regeneracji. prawie ze dokładnie ale nie do konca,cieknie spod tego aluminiowego talerza przykreconego na 4 srubki,tam jest taki oring typu porazka,nawet turbiny po regeneracji puszczaja tam na nowym oringu. Turbiniarze maja specjalna mase do uszczelnienia tego bo inaczej tego tematu nie obskoczy.
Nadajnik na Hallu. Dodano po 1 cooo... a pomyłka
Nie mam roku produkcji.Może zacina się włącznik "kick down". rok produkcji 1993 grudzien
Ja chyba śnię,albo to nie jest odpowiedż do mojej sugesti.Pozdrawiam. Czekam na wyjaśnienie, gdzie są wtryskiwacze, to może odpowiem czy dam rade coś zrobić w tym kierunku.
Proponuję założyć ponownie stary komputer,będzie działać. Skoro na starym nie palił ,a na nowym pali to może i trafna diagnoza,tylko kodowanie zrobić i do przodu.pozdr.
Załóż elektryczne i spokój. Chyba nie po to pytam się jak zrobić żeby rozbabrać cały samochód, skoro zamek działa to po co wymieniać wszystkie na elektryki !!!!!!!!
Czym to diagnozujesz ? A co cię to interesuje i w czym to pomoże? Powiedzmy, że ma Tech2 z kartą Saab; czym teraz Stasiu zabłyśniesz?
Bojanowo gdzie to jest,czy gdzie to leży? W gazecie "Giełda Samochodowa" są ogłoszenia. miedzy lesznem a poznaniem dokladnie kolo smigla , a dlaczego pytasz?
Zegary nie mają nic wspólnego z silnikiem,sprawdż przewody na wtyczkach i instalację Złączka wielostykowa na silniku. No dobra a jak rozłacze wtyk wielostykowy na silniku to się nic nie rozprogramuje bo tam chyba jest podłaczenie do pompy wtryskowej
Luzy zaworowe w tym silniku płytkami-do sprawdzenia lub zrobienia. Tam sa hydropopychacze,wiec nie nawojuje duzo. Pozdrawiam
Przy wymianie uszczelki koniecznie nowe szpilki. nie trzeba ich wymieniac, trzeba zmierzyc za to ich dlugosc po wkreceniu w blok bez glowicy, opisuje to ksiazka do poldka P. Trzeciaka
(at)Stanisław Chwalisz, przemyśl swoją odpowiedź, bo tylko się ośmieszasz. To jazda 300km na trzech cylindrach doprowadziła do zniszczenia i całkowitego wypalenia się świecy, czy jednak to wypalenie świecy doprowadziło do tego, że pracowały tylko trzy cylindry? Po wymianie świecy, silnik nie jest już "uszkodzony" (na szczęście). Więc mam pretensje do...
Pierwsze Z1 nie miały samodiagnozy. do którego roku nie miały ? bo podłączyłem VW Passat 1.9 94rok i nie działa audi B4 1,9 94 i też nie
MAF na biegu jałowym ma 4,3 g/s przy sprawnym silniku. Wiesz co piszesz? Ten sam co do Renówek :D Krzyczą o nim, że to zabawka a on ze sterami robi co chce :D A skąd.
Podmieniony komputer miał zdjęty kluczyk? przegrane wsady z oryginalnego ( 29f400 i 24c04 ) chyba ze wsad z 29f400 wyleciał i jest porąbany może ma ktoś dla porównania
Zacznij od sprawdzenia podstawy pod zespołem wtryskowym. Jak możesz to napisz mi co po kolei sprawdzać tzn. jeśli wtryski będa ok to co dalej szukać.
Żaden problem wyjmuje się kod z kompa ale to kosztuje-niestety. widzę,że i na tym forum są ludzie, którzy nabijają sobie licznik postów bezsensownymi odpowiedziami nie pomagając innym.... także uważam,że to przykre.....
immo w 1994r ? wymień elektrozawór na pompie na nowy. No przeciez pisze że TDI,więc na VP44 Od października 94 wsie mają wegfachrsiherung
7. To auto ma przynajmniej 25 lat więc powinien to naprawić człowiek z siwymi włosami, albo elektronik geniusz. Ja natomiast uważam, że jak się bladego pojęcia nie ma, to się dyrdymałów pisać nie powinno. http://www.type17.net/type17_infos/doc/t...
(at)Stanisław Chwalisz Przychylam sie do twojego zdania. Z mojej praktyki wynika, ze w wiekszosci przypadkow zatrzymania diesla w czasie jazdy, przyczyna jest zerwanie paska rozrzadu.
System prosty jak kij nie ma samodiagnozy. Z danych jakimi dysponuję silnik NF (2,3 litra 5 "garów") posiada odczyt błędów sterownika silnika.
Dlaczego nie chcesz wymienić termostatu? dlatego ze na postoju nie ma sily zeby temp jej skoczyla. I chlodnica jest goraca tzn ze termostat otwiera duzy obieg
Albo regulator b.j. Tam sama przepustnica jest regulatorem b.j. Wyświetla się komunikat einspritzung überprüfen Jakie usterki zostały odczytane?
Możesz sprecyzować pytanie ? plus motor typ,rok produkcji ,VIN. Dodano po 2 Szukam schematu elektrycznego Golf V/VI.
Wredna usterka sugeruję wyciągnięcie pompy paliwa ze zbiornika,sprawdzenie przewodów i styków. Nie bardzo rozumiem (nie znam się na tym), to na gazie też by gasł? Pozdrawiam
Są dwa kable masy, ale jakie to ma znaczenie? Jestem laikiem w sprawach elektrycznych i nie wiem co znaczy "dopisać IDS-em". Czy na klemie /-/ są dwa kabelki ? Jeżeli tak to IDS-em trzeba dopisać akumulator. Reset the battery monitoring sensor leamed values.
Na wałkach i na kołach niepotrzebne są żadne znaki bo do wymiany pasków rozrządu są specjalne blokady wałków rozrządu.Zakłada się je w miejsce mostków.Masz rysunek przyjżyj się dokładnie. Ja muszę założyć pasek na nowo, po regenaracji wałków, a nie wymienić i w tym mam problem
Wygląda na usterkę mechaniczną.Sprawdż czy koło rozrządu na wale nie ma zerwanego klina. No to sie sparwdzi teraz w mojej igle bede wymieniac spzregło wiec po drodze sie sprawdzi :)
najprawdopodoniej jest jakaś usterka w sterowaniu silnikiem. ... albo przyszedł już na uszczelkę czas jak autko ma 300 tys. km. Jak na uszczelce nie będzie nic widać gdzie puściła to proponuję udać się z głowicą do prześwietlenia. Pzdr.
DO : Stanisław Chwalisz ale nie wiem czy jest sens mierzyc przeplywomierz bo zakalem od 2 takiego samego 100% sprawnego auta i jest to samo te same oznaczenie przeplywomierza , wiec chyba problem wynika z sondy lambdy? Pozdrawiam Krzysztof Iskra
Zasilanie świateł zrobić z "x" ,to "30" po przekażniku. To może być ciężkie do zrozumienia (może tylko dla mnie) ale jaśniej mówiąć kabelek z zasilania świateł podłączyć przez przekaźnik załączany ze stacyjki. Pozdrawiam
Brak styku biegu jałowego na przepustnicy. To znowu ja :) Mógłbyś mi napisac tak łopatologicznie co trzeba zrobić aby do tego się dobrać, z mechaniki samochodowej jestem noga, ale mój starszy by tym się zajoł.
Masz rację.Jeśli ten cholerny nastawnik padnie,to nie jest ważne jak on się nazywa,ważne żeby go gdzieś "upolować" i wymienić.Nie kłóćmy się o nazewnictwo,bo nie o to tu chodzi. Nie przeczę"Stanisław Chwalisz" że to Ty jesteś praktykiem.Ja jestem tylko zwykłym posiadaczem tej maszyny.
Trzeba zmierzyć ciśnienie oleju i dopiero można wystawić diagnozę. Kolega powyżej JAK BYK napisał od czego trzeba by zacząć, to kombinujesz...... Zrób najpierw ten test (nie kosztuje wiele) i wtedy pytaj!
Aparat zapłonowy do naprawy To skąd ma iskrę? Podejrzenie padło na sam sterownik Co za problem go podmienić? Tam nawet immo nie ma, a na szrotach się depcze po takich. Choć i tak podejrzewam że prędzej wiązka gdzieś uszkodzona.
Masz w parametrach dawkę paliwa jak kręcisz silnikiem? a wysokie ciśnienie na szynie do rozruchu wystarczy 25 Mpa Ciśnienie rośnie bo wtryski są zamknięte. Jak odepniesz sterownik silnika od instalacji to kręci rozrusznik?
Tak ma być ,słychać turbo. Bzdury piszesz. Turbina delikatnie gwiżdże a nie buczy. Jej dźwięku można słuchać cały czas ;) I dlaczego miałaby być tylko słyszalna w ww. przedziale prędkości, a nie w danym zakresie obrotów i obciążenia? Im wolniej się jedzie tym ciszej w aucie, a dźwięku nie słychać.
Interpretacja komputer brak zasilania,grzałka sondy brak zasilania. Grzałka sondy załączana jest przez kompu,prawdopodobnie bezpiecznik przepalony. Stanisław a czy jesli bedzie tak jak podpowiadasz to czy wymieni sie ten bezpiecznik samodzielnie jest on w sterowniku czy gdzie indziej
Zgadzam się z kolegą (at)Stanisław Chwalisz możliwe, że luz jest tak duży, że tarcza hamulcowa ociera o tylną osłonę. Podjechać na SKP i poprosić o sprawdzenie zawieszenia. koszt 20-30 pln i będziesz wszystko wiedział.
stanisław bolkowski spawarka stanisław krasicki stanisław
odkurzacz gniazdo łożysko renault laguna przycisk kuchenka elektryczna wymiana płyty
instrukcja obsługi silvercrest rch7s52 silvercrest rch7s52
Zbyt niskie napięcie jałowe w spawarce inwertorowej Prędkość obrotowa silnika w pralce Frania