Przywrócenie haseł uzytkownika FS 110 Uruchomienie trybu sewisowego z kołków strona 27 instr instalatora. Zmiana kodu inst FS 1. Przesyłam instrukcje Pozdro, i oby ten alarm wisiał u ciebie albo twojego znajomego jak tylko trochę się bawiłeś he he he. Powodzenia
Jeśli chcesz zachować stare klucze, zawsze podczas programowania nowych te stare również trzeba zaprogramować
Można (nawet jak nie spełnia wymagań) tylko Microsoft ciągle wysyła poprawki, aby uniemożliwić. Więc może okazać się, że po pewnym czasie system zacznie się sypać. Więc gra opiera się na Twoim zapotrzebowaniu i czy się to opłaca. I na koniec oczywiście będziesz musiał kupić licencję (stare klucze już nie zadziałają z 10).
dowieź im stare klucze bo tam są już zaprogramowane pestki immo
Profilaktycznie przeskanuj system także MBAM z zaktualizowaną bazą do najnowszej. Zainstalowałem odkurzacz zamiast tego proponuję Ccleaner'a. Dodatkowo po skanie, wejdź w naprawę rejestru i usuń stare klucze rejestru.
nie masz transpondera , tam powinien być taki szklany walec z cewką w środku , kup na allegro jakieś stare kluczyki i po problemie , a jak nie to bylejaki szrot w okolicy , ja ostatnio na allegro kupowałem stare klucze po 30 zetów
Mozna, ale nie trzeba skoro juz miales na tym komputerze W10 aktywowany kluczem z W7.
Przecuez tam siedzi motka. Wykasowales stare klucze?
Czasem stare klucze nie pasują do nowo dorobionej wkładki. Pracowałem kiedyś w zamkach i awaryjnych otwarciach ponad 4 latka... klucze i wkładki zużywają się mniej więcej równomiernie i czasem dorobiony klucz musi się dotrzeć do starej wkładki. Co do domofonu, to nie wydaje mi się, żeby koszt przekraczał 300PLN, chyba, że w klatce jest 6-7 mieszkań,...
60stC przy 100% obciążonym CPU przez długi okres czasu, nie jest jakąś kosmiczną temperaturą. Pozbądź się niepotrzebnych procesów i wtedy sprawdzaj działanie sprzętu. Przeskanuj za pomocą MBAM i usuń wykryte zagrożenia + ADWCleaner + CCleaner (opcja usuwania tempów i opcja usuwania starych kluczy rejestru). Warto potem poprosić o analizę logów utworzonych...
Musisz w pierwszej kolejności wykasować klucze, czyli wpisać ilość 0, i zapisać(SAVE) Potem wchodzisz jeszcze raz i podajesz ile masz fizycznie kluczy, czyli w twoim przypadku jeden. Znów SAVE, jeśli ten klucz znajduje się w stacyjce to zostanie przypisany, jesli masz więcej kluczy, to wujmujesz ten dopisany i wkładasz następny, włączasz zapłon i odczekujesz...
Zgadza się. Jeżeli zaznaczyłeś taką opcję w VAG Tacho to starymi kluczami nie odpalisz już samochodu.
ja to robiłem autelem, tak stare klucze wchodzą, tylko cofaj stacyjkę do końca, tez sie z tym bilem, musisz nacisnąć tego dinksa w stacyjkę jak ja cofasz, taka pierdoła a mnie trzymała kilka h
jezeli wylogowałes ecu to stare klucze nie wejda. Jak wie sie co sie robi to stare klucze zawsze wchodza
Obecnie do obrabianych śrub wymyślono specjalne nabijane nasadki z dodatkiem molibdenu. Co do odkręcania niemożliwego, to o ile jest dostęp, to stare klucze hydrauliczne tutaj albo odkręcisz, albo ukręcisz.
Kolego jeśli masz wymieniony zegar i ecu to stare piny na nic się nie przydadzą. Musisz mieć aktualne piny z ecu i licznika. Najpierw robisz imo on potem logujesz się do ecu jego pinem następnie adaptacja kanał 50 i wpisujesz pin z licznika klikasz test save i ecu z licznikiem powinno być zgrane. Wyłączasz zapłon na ok minuty , następnie wchodzisz w...
mozna dokodowac nowy kluczyk a stare zostaną automatycznie wymazane(nie da sie nimi uruchomic auta), transponder w kluczyku mozna dopisac tylko raz
Czyli może być tak, że nowy licznik nie chce się zaadaptować ponieważ podczas próby adaptacji ma włożony niesparowany kluczyk? Moim zdaniem nie, procedura, którą używasz jest procedurą do wymiany licznika (instuments cluster swap) i używasz ją wtedy gdy wymieniasz licznik i używasz starych kluczy. Robiłem ją ze starymi kluczami i działało.
pilnujcie akumulatorów bo to one i rozruszniki robią problemy , że wysypuje się immo , jak w bsi jest info że sterownik ecu zablokowany i tak samo w ecu silnika, to jeżeli nie ma błędów z komunikacją to na Bank wysypane Bsi. Trzeba je na virgin zrobić i dopisać stare klucze( da się bez problemu nie trzeba nowych). Do odpalenia auta ma być info że ecu...
Kolego potrzebna dwa transpondery i sprzęt. Wpisać kod dostępu, wykasować stare klucze, dopisać ponownie KONIECZNIE 2 transpondery mogą być używane.
zbiorcza antena to jedno a drugie to właśnie to co chcesz. lepiej kup czaszę za 20zł i popytaj z jakiej platformy nadają ten pakiet (hotbidr, astra), tuner ok, ale karta potrzebna i tu problem bo nowe kodowania, stare klucze nie pasują, trzeba czekać, aż jacyś cyfrohakerzy zdekodują, wtedy skieruj czaszę na odpowiedniego satelite, zamów czystą kartę,...
(at)paff71 Usuń stare klucze, certyfikaty... A jeśli to nie pomoże, to reset routera do fabryki i ustaw wszystko na nowo z nowymi kluczami, z nowymi certyfikatami.
Nie ma nic na temat kolorowego al jest na temat dopasowania a ty możesz tak Kodujemy CAN: Wybieramy: [19 - CAN Gateway] [Recode - 07] Wprowadzamy 5-cyfrowy numer kodowania spisany uprzednio ze starego licznika. [Do It!] [Close Controller, Go Back - 06] Kodujemy Licznik: Wybieramy: [17 - Instruments] [Recode - 07] Wprowadzamy 5-cyfrowy numer kodowania...
Jak Clipem w kodować UCH virgin do Scenica 2000r. Czy stare klucze przyjmie czy nowe pestki muszą być?
Najpierw wykasuj stare klucze potem dopiero dopasuj.
Witam w astra h nie odpiszesz ponownie starych kluczy trzeba wymienić crypto Jesteś pewien wydaje mi się że jeżeli miałbym poprawny klucz mechaniczny to stare klucze idzie dopisać. Jestem na 90% pewny że już tak robiłem.
Na pewno nic nie zrobisz za pomocą ddt4all. Czeka cię wizyta w ASO lub u dobrego fachowca ze sprzętem . Ale nie musisz się martwić bo nie jesteś pierwszym i tym bardziej nie ostatnim który jednym kliknięciem w ddt4all pozamiatał temat . Dlatego używanie wielu programów diagnostycznych bez odpowiedniej wiedzy niesie za sobą właśnie takie ryzyko . Zato...
stare klucze doprogramujesz ma wpisany cs z auta. klucz i pilot programujesz w jednej procedurze w dwóch modułach.
Napotkałem problem jak na razie nie do przejścia. Na koncie microsoft zebrało mi się 30 kluczy do ms office od 2013 do 2021. Ze względu na brak możliwości przypisania kolejnego chciałem odpiąć stare klucze 2013 i 2016 ale nie jest to możliwe. Szukałem rozwiązania i teoretycznie można przenieść licencję na inne konto ale trzeba kontaktować się z ms jednak...
Wysypały ci się klucze w puszce immo.Juz kilka 107-ek robiłem na ten problem.Co lepsze z diagboxa dopisanie nie idzie.Programatorem na stole stare twoje klucze bez wymiany transponderów mozna spowrotem dopisać.Mogę ci to opykać jak nie masz czym.
jesli jezdzisz na bordowym to nie jest zle,sprobuj jeszcze wkodowac swoje stare klucze poprzez odpiecie antenki od stacyjki i przylozenie swoich starych kluczy do antenki a przekrecajac stacyjke nowym kluczem,jesli sie uda to wina jest po stronie nowych kluczy
EMCC od razu do wymiany,potem przepisywanie kluczy,jesli RPMB ze starej jest zapisany to bedzie problem,
Finalnie wyjalem EWS. 3 srubki od pokrywy, 2 od modulu. Podlaczylem pod AK90+ usunalem stare klucze i dodalem 2 nowe. Po temacie wiecej priv
To ibiza 6L czy 6J? Prostego rozwiazania nie ma. Najlepszym jest dociecie grota do auta i zaprogramowanie od nowa immo, wyrzucajac stare klucze z pamieci. Nawet jesli kupisz kompletny zestaw startowy bedzie duzy problem z przebiegiem na liczniku. Wymiana stacyjki jest tam dosc problematyczna ze wzgledu na sruby antykradziezowe.
Dobra a jak na kluczyku obojętnie którym wyglądają bloki 23 i 25 22 też Dodano po 6 [Adaptacja - 10] Wprowadź 21 w polu „Numer kanału”. [Odczyt] „Wartość zapisana” to liczba kluczy, które są obecnie dopasowane. Wprowadź „nową wartość” odpowiadającą łącznej liczbie kluczy, które mają zostać dopasowane, w tym wszelkich istniejących kluczy. Wszystkie stare...
Nie jest prwdą, że tylko serwisy koduję klucze FORDA. Poprostu nie trafiłeś do specjalistów w tej dziedzinie. Jeżeli straciłbyś nawet wszystkie klucze, nie ma problemu z dopisaniem do samochodu nowych. Stare klucze zostają wymazane z pamięci. Wszystko odbywa się przez gniazdo diagnostyczne. Czas potrzebny do zaprogramowania to około 15 min. Wiem, że...
Pamiętasz te stare klucze ze skalą, tam nie było znaczenia czy gwint był lewy czy prawy. Fotki przykładowe: https://obrazki.elektroda.pl/1254865200_... https://obrazki.elektroda.pl/3876609900_...
Wrzuć fotkę tego komunikatu. Możesz też wrzucić zrzut okna zarządzania dyskami (diskmgmt.msc) tak by było widać oba dyski i dopisać na której partycji jest folder systemowy Windows XP. (zakładam, że XP był instalowany na tej maszynie co Windows 7)
Przełóż transpondery ze starych kluczy, jak się boisz sam to daj tym co dorabiają klucze.
To jak? Zegar z immo 2, a próbujesz dopisać stare klucze z trans. immo1?
B2141 Błąd konfiguracji nvm Tak jakby była zła konfiguracja w sterowniku B2139 Niezgodność danych Pewnie po nie zaprogramowanym PATS tak jest Czyścisz stare klucze, sterownik na zero kluczy i na nowo wgrywasz ? Masz kody IN-OUT ? Czasami jak sterownik ma złą konfigurację, albo nie dostaje zasilania z przekaźnika po zapłonie to też nie pójdzie programowanie...
zgrywalem na kompa stare klucze i proces zakończył sie pomyślnie, nawet próbowalem na win98 i bez skutku.
Nie łatwiej wpisać stare klucze do nowego licznika ? Wystarczy tylko pin do nowego licznika + VAG i jazda.
Muszę go wymienić bo było zalane i brak komuny. Odczyta ktoś pin i zrobi na virgin, czy stare klucze mogą zostać czy nowa pastylka? Dodaje jeszcze odczyt ze sterownika by potwierdzić pin i vin. Auto po wypadku.
Możesz jeszcze wydłubać transondery ze starych kluczy (jak masz )i włozyc do nowych
Widywałam na YT jak ludzie czyszczą biżuterię jakimś płynem, tak że tylko ją do niego wkładają na jakiś czas, potrząsają i wyjmują czyste. Potrzebowałabym coś takiego, ale nie do złota czy srebra, tylko do czyszczenia starych kluczy, na których jest czarny osad w miejscu ząbków. Klucze mają kolor złoty, inne srebrny, nie mam pojęcia, z jakich metali...
Jeżeli już robisz RESET w modułach, to z tego co kojarzę /w uproszczeniu/ po każdym resecie wł. i wył. zapłon. Ty zrobiłeś reset wszystkiego "na raz". I teraz może nie zaakceptować starych kluczy. Są filmy na YT o ponownym kodowaniu i przypisywaniu.
Nie bo skopiowałem klucze HDCP i poszło tym razem bez problemu. Poprzednio na starej kości po skopiowaniu kluczy wisiał tylko na logo. Nie polecam programowania starej kości w tym tv, strata czasu. Pozdrawiam
Witam, Pomocy Koledzy, zrobicie wsad na virgin. BSI na NECu wysypało się totalnie. Ze starego wsad w załączniku. Stare klucze dokoduję oczywiście? czy będzie problem? Pozdrawiam
Jeżeli się zgubi jeden kluczyk wystarczy przelożyć zapadki w zamkach i dokodować stare klucze. Kodowania spowoduje wymazanie innych kluczy z systemu. Pozdrawiam
to ominę potem immo . Ty sam nie wiesz co mówisz, udać się na serwis. Piszę-trzeba wymazać stare klucze! Temat zamykam.
Motorola 3G96A na pierwszym zdjęciu. Wkładasz nowy moduł UCBIC ze starą pamięcią, klucze i pętla zostają stare.
Zrobić BSI na virgin wgrać nowe klucze muszą być nowe transpondery prekodowane starych nie wkodujesz drugi raz
Filmiki nic nie wniosą bo jakość jest fatalna. Jeżeli działają jeszcze stare klucze, tzn możesz odpalić z nich auto na starym liczniku to wgraj ten wsad i powinno być wszystko ok. Po wgraniu wsadu odłącz akumulator na chwilę.
Temat już dawno opanowany. Nowe transpondery załatwiły sprawę. Dodam jeszcze tyle, że można dopisać stare klucze, trzeba zrobić tylko jeden "myk". Szkoda, że wpadłem na to dopiero po kupnie nowych pastylek... Pozdrawiam...
u nas serwis życzy sobie 150zł no i chyba będzie trzeba pojechać chociaż uruchomiłem samochód przekładając transponder ze starego klucza do nowego ale niestety przy drugim kluczu się nie udało i trzeba go zgrać a tu lipa nie ma kodu . Mam jeszcze numery ze starych kluczy czy one mogą się na coś przydać ???
Tak najpierw wymazalem stare klucze, nawet zaprogramowalem ponownie sterownik od immo i nic nie pomoglo. Dalem wczoraj nawet do sprawdzenia elektronikowi czy cewka przy stacyjce, ta od immo nie jest rozwalona, ale bede wiedzial jutro czy jest ok.
To dobrze, ze stare, przynajmniej sa klucze, a link do emsisoft jest na stronie do ktorej podalem link.
Potrzebujesz wyciągnąć pin i zakodować od nowa BSI, wpisać vin, i douczyć stare klucze. Przyczyna??? Niezamocny aku i wysypało się bsi, do ogarnięcia przez twojego mechanika jeśli będize wiedział co i jak
To immo 2 wiec powinienes moc dopisac stare klucze. A jak to juz zapytaj tam gdzie takie rzeczy robia bo jesli nie zajmowales sie tym to stracisz duzo czasu a i efekt moze byc marny.
Witam prubuję zaprogramować klucze w sharanie 2.0 b 97r. puszka siemens 5wk4 776 odczytałem pin tachopro usb ,łączy sie odczytuje pin kasuję błędy i kod zatwierdza stare klucze kasuje, o potem wywala błąd zła komenda co jest nie tak
Łożyska wymienia się podobnie jak w starych Polarach. Potrzebny ściągacz, kilka rozmiarów kluczy i młotek. Silnik można podłączyć na dwa w/w sposoby ale lepiej przez autotransformator :wink:
Transpondery mam nowe-sprawdzałem na liczniku z t5(poświęciłem jeden)są ok.Procedura jest prosta jak jeb.... nie raz robiłem a tu w momeńcie kasowania starych kluczy wyskakuje error.A jak tam a6?Usunełeś drgawki?
Ad. 1 Wydłub transponder z klucza i schowaj go gzies w stacyjce. Jak nie chcesz psuc to dopisz vag'iem jeszcze jeden transponder. Stare klucze wykasuj zeby sie nie gryzły przy normalnym odpaleniu. Albo immo off...
Kleki taka jest prawda. Dzisiejsza produkcja to typowa produkcja na ilość a nie na jakość. Mój tata jest kierowcą TIR-a i też posiada kilka kompletów starych kluczy, których dzisiaj już nigdzie nie dostaniesz a są o wiele lepsze pomimo swojego wieku.
Witam Wymieniam sterownik w cordobie, kupiłem tacho i mam pin do imo które siedzi w liczniku. Teraz pytanie, czy po podmianie sterownika Tacho poradzi sobie z jego dopasowanie? wystarczy usunąć stare klucze (to podobno powraca do ustawień fabrycznych) jest tam taka opcja i zaprogramować je ponownie?
Panowie, do przykładowo CLIO IV transponder można wymienić u usprawnić starą elektronikę? Oczywiście w karcie.
Myślałem nad takim rozwiązaniem, natomiast to znacznie podwyższa kwotę ;) Co naprawiam? Ostatnio rozleciał mi się kran w zlewie. Albo żona wymyśliła wymianę baterii w wannie. Potrzebowałem naprawić rower, obrobił się klucz do koła w samochodzie, rozbierałem kosę spalinową itd. Podstawowe czynności w domu i koło niego. Posiadam jakieś niekompletne zestawy...
A chodzi Ci o SVCI, FVDI, VVDI .... itd. tak clone Abritusa. Cos tam robi, Liczniki VW -Audi spoko, Fordy też, Peugeot i Citroen BSI nie dotykac. Mercedesa też lepiej nie. Ople, piny ze sterownikow, jakies Crashe z Airbagow. Karty w starych Renowkach zakoduje. Vw klucze immo 4 tez robi, prekoduje. Generalnie auta tak do 2012 to coś robi. To tak na szybko...
W vag jest tak że jak kodujesz klucze stare są kasowane.Jeżeli chcesz mieć np. 3 klucze to kupujesz 3 nowe transpondery,podajesz ilość kluczy do zaprogramowania.Programujesz i po robocie.Procedury są opisane krok po kroku na Rostech Wiki
tak - pionek 9300 akurat miał stare klucze :) Jak będziesz chciał potem te radio sprzedać to mogę je wziąć od ciebie. Zdejmij ramkę (o ile jest) i po prawej i lewej stronie u góry będą takie blaszki, musisz dwoma śrubokrętami przycisnąć je na dół i pociągnąć radio, wyjdzie bez problemu - o ile nie jest przykręcone ;)
Trzeba najpierw wykasować starą ilość kluczy. Pozdrawiam
Wkładam licznik i nie mogę dopasować kluczy, jak widać na filmiku, usunąłem stare, chce dopisać 2 klucze, i nie daje dwóch, immo mruga dalej, auto nie odpala. Pin w 17 wpisuje z nowego licznika poprzedzając 0
Najprościej to z EDC odczytać. Najtaniej to z otwieraniem EDC. Wtedy do odczytu 24C04 przez programator pamięci lub BDM100. Czasem pamięć jest po drugiej stronie płyty i robi się problem bo nie wiadomo czy edc nie uszkodzi się przy odklejaniu pyry od obudowy. Wtedy lepszym rozwiązaniem jest BDM100. Może być też KTag ale to już większą kwota i też otwieranie...
Na prośbę klintów przedłużamy akcje wymiany starych kluczy LPT !!! Akcja Wymiany SCDR2 i SAGMASTERÓW kończy sie 30-06-2009 . Wszystkich zainteresowanych wymiana prosze o kontakt w tej sprawie . Wymiany mozna dokonac w : www.multi-com.pl www.korjar.pl www.axnet.pl www.gsm-sklep.pl Pozdrawiam SMT To znaczy ze mozna wymieniac dalej skoro do 30-06-2009...
Wróciłem z krótkiego urlopu, dzisiaj podłączylem fejs i wyświetla Pin,ale dalej nie kombinowałem , bo nie wiem czy mam wykasować stare klucze zapisane i w tej pozycji wpisać liczbę 0 ,a w pozycji nowe klucze wpisać 2 bo jeden jest ,a drugi chce zaprogramować i jak zaczne programowanie to czy mam programować obydwa klucze stary i nowy ,czy tylko ten...
Wgrany eeprom ma stare klucze nic nie daje reset kluczy,rób jak masz na meni opisane po znalezieniu provi usuń stare przycisk serw i na ok wpisz nowe ok i tak drugi i na ok i na c zapisz wyjdż z meni reset tunka dla sprawdzenia czy wpisane sie zapisały w twoim przypadku u mnie odrazu po c zapisz hulają np 00,01lub 02.03.Ale mogą sie w między czasie...
Witam. Mam taki problem w audi a3 8p że po wymianie licznika na licznik z fisem nie mogę dopasować nowych transponderów. Piny obu liczników znam sterownik przyjmuje piny bez problemów ale nie może wyuczyć kluczy. Stare klucze do starego licznika bez problemu ale już nowe transpondery nie chcą się dopasować. Używam vcdsa i za nic nie mogę dopasować tych...
napis na poczatku który sie pokazał na liczniku po nieudanym zaprogramowaniu kluczy U mnie dwa razy kodowanie przebiegło niepomyślnie a potem dodałem stare klucze i jest wszystko ok żadnego napisu nie ma. Dobra rozumiem każdy kto zainwestował w sprzęt kupe kasy to teraz chce zedrzeć z innych 500 zl za dorobienie klucza i nawet jak cos wie to i tak...
Dokładnie. Tam porobiłem ale na zegarach przed 6.2006. Tu jest rok 2007 i zastanawia mnie czy nie muszę mieć transpondera prekodowanego pod konkretne auto. Ale najbardziej dziwi mnie fakt, że nie mogę wykasować starych kluczy do zera. Co do pinu - 100% jest prawidłowy i ani razu źle go nie wpisałem. Adaptacja przebiega standardowo bez żadnych udziwnień,...
Jeżeli zrobiłeś aktualizacje do 10 to masz już tam swój klucz, zapisz go i po prostu zainstaluj Win10 z tym kluczem. Co do Win 7 niestety po upgrade do 10 po 30 dniach tracisz możliwość legalnego korzystania z Win 7 na starym kluczu.
Wg tego nie masz zużycia procesora nawet 10% - jest wszystko ok. Skąd to przypuszczenie że 100%? Proces bezczynności? To normalne. Niemniej jednak wejdź w start - uruchom - msconfig - uruchamianie i wyłącz wszystko to, co jest zbędne. Wrzuć także zrzut ekranu. Może coś doradzę Ponadto użyj ccleanera - oczyść system W tym samym programie użyj w zakładce...
usuń immo z ecu i po kłopocie pisałem ci wczesniej że musisz mieć nowy czysty transporder aby to weszło masz w nim immo 3 i zrozum że na starych kluczach tego nie zakodujesz
Nie wiem gdzie czytałeś, ale soft360 jest partnerem ms, a przynajmniej był :D (tu masz link: jeden moderator zaprzecza, drugi potem potwierdza : https://answers.microsoft.com/pl-pl/wind... ) A same klucze pochodzą ze starych sprzetów, jeśli mogę tak powiedzieć...
u mnie jest tak. Cieplej w mieszkaniu - wyższa temperatura. Wyższa temperatura - wieksze obroty wentylatorów oraz szybsze zużycie pasty - proponuję dokładne wyczyszczenie komputera w środku, zmianę pasty, wyczyszczenie rejestru ze starych kluczy oraz wyłaczenie wszystkich zbednych programów w autostarcie, ustawienie "stałego" pliku wymiany dla Twojego...
Nic nie powinno wyciec. To właściwie dość prosta operacja, wykręca się przewody starej pompy (przydają się specjalne klucze płaskie bo zwykłymi można objechać końcówki) po czym wymienia się pompę na nową. Dobrze jeśli nowa jest zalana płynem przed wsadzeniem do auta - zmniejsza to poziom zapowietrzenia układu. Samej pompy szukałbym u osób sprzedających...
Jedna chwila, masz nowy-używany licznik i stare-oryginalne klucze? W immobilizer 3 gen. potrzebujesz wymienić transpondery w takim przypadku.
Witam, Chciałem się Was drodzy użytkownicy zapytać o nurtujący temat. Mianowicie szukając do kupienia Windows'a 10 zajrzałem na najpopularniejszy portal aukcyjny i zaskoczyła mnie jedna rzecz. Mianowicie ludzie sprzedają, a bardzo dużo kupuje Windowsy po 30, 50, 90 zł itp Nie znam się dokładnie, ale czy ktoś mógłby wytłumaczyć o co w tym chodzi? Domyślam...
Posiadam 2 Klucze do imo z licznika V 11 Ok zrobione
nieprawidłowe kodowanie kluczyków i a w hamulcach brek komunikacji ze sterownikiem stąd chyba abs świeci Dodano po 4 obawiam się że to będzie sprawa tego wsadu 820 a 822 wcześniej wszystko hulało .Kontrolka od immo pewnie świeci bo nie skasowałem starych kluczy a wkodowałem tylko jeden. Więc zostaje problem z komunikacją licznik z ABS Morze miał by...
Witam mój problem polega na tym ze mam na komputerze nortona antyvirusa 2006... Za parę dni wygaśnie mi subskrypcja... Więc pupilem aktualizacje... Problem polega na tym, że odinstalowuje stara wersje i instaluje nowa, ale niestety nowy nav korzysta ze starych kluczy... I nadal mam te parę dni subskrypcji, a nie pełny rok... Czy ktoś wie jak usunąć...
a ja polecam System Mechanic 4 Professional możesz wyczyścić ramy i inne rzeczy. Ma bardzo wiele możliwości np. czyszczenie starych, nie potrzebnych kluczy po starych programach, grach, itp. pozdro
Profilaktycznie sprawdź, czy nie masz w systemie "śmieci" i je usuń.. Wykonaj skan MBAM: https://www.malwarebytes.org/ ADWCleaner http://www.bleepingcomputer.com/download... Na koniec CCleaner (opcja czyszczenia cache'ów, tempów oraz opcja usunięcia starych kluczy rejestru) https://www.piriform.com/ccleaner/downlo... Warto także...
Do odzysku _zabezpieczonych_ danych Linux może pomóc. Ale _szyfrowanie_ jest robione porządnym algorytmem (AES-256?) na podstawie SIDu użytkownika, jakichś wygenerowanych w czasie instalacji certyfikatów, i nie-wiadomo-czego-jeszcze. Jeżeli naprawdę miałeś włączoną opcję "szyfruj pliki" (a nie tylko pomieszane na zakładce zabezpieczenia - wtedy spróbuj...
Hej :) nie wiem o co tu chodzi ale włączyłem teraz płytę od niechcenia i ożyła , to bez wątpienia najciekawszy przypadek jaki miałem, bateryjka CMOS była cały czas wyciągnięta, bateria główna, i zasilacz od 15 00 + reflow mostu HM55, wlutowane stare klucze u układzie cheagera ale dalej problem z ładowaniem baterii WSZYSTKIE klucze wykonawcze w układzie...
Witam. Mam problem z autem Toyota Corolla e12 1.4 vvti. Auto przestało palić na jeden gar. Wymieniłem cewkę i dalej nic. Na odpalonym silniku odpinałem wtyczkę od cewki aby sprawdzić czy cewka załapie. Od czasu do czasu cewka się odzywała. Po kilku próbach iskra zginęła na wszystkich świecach. Wyczytałem że pewnie padł czujnik położenia wału. Wymieniłem...
już wiele razy próbowałem, na szczeście kopiowałem stare klucze licencyjne ale niestety skasowałem po udanym upgrade, własnie odzyskuje dane, wsadze z powrotem 3.10 i stary klucz zobacze co się bedzie działo Dodano po 26 powróciłem do 3.10, wyczysciłem konfiguracje ustawiłem na eth1 adresacje taka jak w mojej sieci wlan1 jako client podłączony do ap...
(at)DarkSoul2017 Mowa o narzędziach. To był kiedyś sprzęt serwisowy. Nikt 100 lat temu nie naprawiał telewizorów natomiast większość fachowców potrafiła robić rzeczy których dziś praktycznie nikt nie potrafi. Mam na przykład na wsi stolik okrągły ze zrobioną szachownicą. Dziadek miał taki kaprys żeby go zrobić bo Babcia w szachy grac lubiła. Jak Babcia...
sobie klucze półotwarte Do starych przewodów czasem nie bardzo pójdzie ale klucze są super.
nie przesadzajmy z tej oferty może skorzystać ten co wcześniej kupił scdr2 lub sagmastera czyli zapłacił też koło 1000, a tysiak z 4 lata temu za scdr-a to troszkę inaczej wyglądało niż dziś, tu akurat firmę pochwalę że dają możliwośc wymiany starego sprzętu na nowy, bo mógłby projekt starych kluczy umrzeć i tyle, tak samo jak umarł projekt PEGAZ tej...
stare klucze polskie klucze eeprom klucze honiton
master airbag tworzenie playlist lodówka whirlpool niska temperatura
hormann rotamatic przeróbka świateł amerykańskich
Parametry P03 i P09 w piecu Termet Silver Pro Nagrywanie zapowiedzi w centrali Panasonic KX-TES824