Zobacz czy sterownik widzi obroty silnika.
Zapłon włącza się trzymając start przez 10s po włożeniu karty.Zobacz błędy w uch bo blokada uszkodzona nie puści zapłonu.
W większości układów stosowane są dławiki powietrzne. mają tę zaletę, że nie ulegają nasyceniu. Nie polecam dławika na rdzeniu pierścieniowym ,,żółtym'' - są przeznaczone do pracy w przedziale częstotliwości do 50-60 kHz. Przy tych prądach lepiej sprawdzają się pierścienie zielono-niebieskie (drobniejszy proszek użyty w procesie produkcji). Pomimo dużej...
Witaj Ruszyłem z tematem i naprawa przeszła pomyślnie. Wszystko działa. Zakupiłem wcześniej czujnik kąta skrętu i gdy przyszły cieplejsze dni wziąłem się za robotę. Opiszę to jak najbardziej szczegółowo jak to zrobiłem. Najpierw przygotowałem potrzebne narzędzia i zapakowałem je do bagażnika. Potem pojechałem w takie miejsce które jest równe, płaskie...
Witaj Trochę nie rozumię czy chodzi Ci tylko i wyłącznie o zapłonnik elektroniczny (pot. starter) czy cały statecznik elektroniczny. Jeśli chodzi o zapłonniki, to kiedyś firma Philips popełniła taki układzik w obudowie chyba TO220 (ale głowy nie dam), który obudowany kilkoma elementami spełniał rolę zapłonnika w konwencjonalnych statecznikach zamiast...
Włącz zapłon i jednocześnie na silniku naciśnij przyciski START i STOP wtedy będzie kręcił ale nie odpali :-)
rozpiska połączeń przy kostce stacyjki 30-przewód czerwony 2,5mm to stałe zasilanie z akumulatora 30- jak wyżęj 15-przewód czarny 4.0mm t napięcie po załączeniu kluczyka tzw zapłon 75-przewód żółto czarny 2,5 i 1,0mm to zasilanie odbiorników mocy (światła, ogrz. szyb itp) P - szaro żółty to zasilanie świateł postojowych po wyłączeniu kluczyka 86S- czerwony...
miałem taki sam przypdek corsa D dwa dni walki reset smego ecu i bcm nie dało rady dopiero po tej procedurze odpalił: 1 reset IPC zestaw wskaźników 2 zresetowane bcm 3 reset moduł airbag SDM reset ecu 4 zaprogramowanie oryginalne klucze 5 wyłączyć zapłon na 30 sekund 6 zaprogramować IPC 7 zaprogramować BCM 8 zaprogramować airbag SDM programowanie ecu...
Witam Głównym składnikiem jest eter dietylowy, eter etylowy, dawniej zwany eterem, C2H5-O-C2H5 /, bezbarwna ciecz o dużej lotności, łatwopalna, temperatura wrzenia 34,6° i co za tym idzie silnie łatwopalna , podczas sprężania może nastąpić samozapłon co w efekcie ułatwia zapłon . Pozdrawiam
Sprawdź klemy i stan kabli przy akumulatorze i na rozruszniku. Sprawdź bezpieczniki czy któryś się nie spalił. Sprawdź przejścia po stacyjce, może kostka stacyjki nawala. Skoro nawet nie słychać tykania automatu rozrusznika, to jak masz możliwość dostania się do rozrusznika to podaj mu plusa sterującego na automat ze szpilki zasilającej sam rozrusznik...
Najprościej to sprawa wygląda tak: Na jeden gwint, ten bliżej rozrusznika przykręcasz przewód wystający z rozrusznika. Na drugi gwint przykręcasz kabel plusowy z akumulatora taki gruby oraz troszkę cieńszy który idzie z prądnicy lub alternatora - nie wiem co masz, ale to nie ma znaczenia. Te dwa muszą być na jednym zacisku bo nie będziesz miał ładowania....
Czyli projektową mam ustawić na 55 a maksymalną na 40 stopni ? Sądziłem ze jak instaacja jest na 55/40 to 55 to jest temp. zasilania a 40 powrotu. Widocznie się myliłem. Ustaw minimalną temperaturę w Twoim regionie na stosowną od strefy klimatycznej, temperaturę projektową na 55, i maksymalną też na 55 i będzie gitara. Dokładne dane kotła http://pl.documents.buderus.com/download...
po przekręceniu kluczyka w pozycje START nie było żadnej reakcji . Czyli rozumiem, że nie słychać absolutnie żadnych dźwięków przy silniku. Do rozrusznika dochodzą 2 przewody - gruby prosto od klemy akumulatora oraz cienki od stacyjki (ew pośrednio od przekaźnika - nie wiem dokładnie jak jest w tym przypadku). Moja propozycja - wyluzuj skrzynię, zaciągnij...
Na wcześniejszych stronach tematu użytkownicy pisali na temat zastępowania skrętek rezystorami, miniaturowymi żaróweczkami itp. Ogromna kopalnia wiedzy na temat działania, ulepszania i serwisowania lamp CFL. Testy ze stosowaniem żaróweczek zamiast zwartych żarników w elektrodach świetlówek ja prowadziłem i w sumie nadal prowadzę, bo świecę tak przerobionymi...
Nie mylisz pozycji Zapłon z pozycją Start ?
Jeśli chodzi o kontrolkę immo, to mruga cały czas. Po wciśnięciu start słychać przekaźnik w kabinie z lewej strony (wydaje mi się, że to ten żółty obok bezpieczników) i wyskakuje komunikat: raz że kierownica zablokowana, raz że nie zablokowana, i świeci się serwis. Immo mruga cały czas tak samo; załącza się tylko radio, nadmuch, zapłonu nie ma. Było...
Problem dalej istnieje, sprawdziłem wszystko, co mogłem oprócz listwy wtryskowej. Paliwo pięknie podaje, zapłon OK. Jak podam sam start prosto do kolektora ssącego, pali za pierwszym razem. Dalej problem z odpaleniem na zimnym silniku. Jeździ znakomicie na obu paliwach, oczywiście jak już odpali na sam start. Zero błędów. Ma ktoś pomysł, co go boli?...
[quote="gajowy01] Interesuje mnie praktyczna informacja, jaka jest mniej więcej pewność uruchamiania urządzenia na paliwo dieslowskie w zakresie temperatur od -5 do -30? To znaczy jaki jest odsetek nieudanych zapłonów? [/quote] U mnie pacjent to TTV, ostatnia zima czyli gdzieś do -25 stopni, samochód "pod chmurką". Ilość nieudanych startów przy dobym...
Podmień przekaźniki w skrzynce pod maską To odpada Sprawdzane podmianki były i troszkę wymuszony start wiesz nie należę do ludzi by pochopnie coś robić Kolega ma wykupioną opcję w Jalteście i tam jakieś schematy ma tylko od niego temat ? musisz to sam na pędraka zgrać Ok w poniedziałek do niego podlecę i jeszcze . ale nie główny bo zapłon był Dokładnie...
Witam mam do was pytanie. Mianowicie posiadam świetlówkę Philips TL20W świetlówka ma jedną przerwaną elektrodę ( test ciągłości miernikiem). I na początku po umieszczeniu w oprawie nie zapalała co je... Bezpośrednia odpowiedź - To, że dotknięcie rury pomaga w zapłonie, nie wynika z „iskry elektrostatycznej”, tylko z pojemnościowego sprzężenia Twojego...
Chciałbym dzisiaj przedstawić Wam jeden z tanich lokalizatorów GPS. W poniższym tekście opisze kilka testów tego urządzenia mogących pomóc Wam przy wyborze lokalizatora, zwanego także trackerem GPS. Jakiś czas temu natknąłem się tutaj na informację aby uważać przy zakupie tanich urządzeń gdyż nie mają one nic wspólnego z GPSem. Zainteresowany tą informacją...
Moje obawy są następujące: jeśli wymieniłeś płytkę i działa, to która część PCB była problemem? Przeanalizujmy PRZED wymianą płytki. Masz zapłon, ale może nie we właściwym momencie. Dlaczego? Tutaj natychmiastowa odpowiedź brzmi: z powodu PCB! Coś jest nie tak na płytce PCB LUB!!! jest ona źle skonfigurowana przez niektóre czujniki, które wskazują...
Poniższy artykuł zdecydowałem się napisać, ponieważ nigdzie w polskim internecie nie mogłem znaleźć informacji na temat lamp bakteriobójczych UV-C z aliexpress. Jedyne co znajdowałem to informacje na temat lamp szpitalnych, które są bardzo drogie i nie koniecznie łatwo dostępne. Zdecydowałem się przetestować dwa rozwiązania. Małą lampkę UV-C E17 3W...
Witam, Przeglądając forum natrafiłem na ten watek. Mam przypadek podobny do opisywanego. Kocioł Vitopend 222 z zamknięta komorą, z regulatorem z czujnikiem zewnętrznym i ma już ok 20 lat. Kocioł nie startuje po wakacyjnym wyłączeniu. Tutaj zaznaczę, że przede mną diagnozował to serwisant i stwierdził - płyta główna do wymiany. Nie zajmuję się serwisowaniem...
mimo wtryskiwaczy Hm , Michale widzisz na początku błąd zapłonu , cewki 1 / 2 co dziwne raczej powinno być 1 / 3 dalej wtryski 2 / 4 i tez jakoś nie tak mi to pasuje a co do tych trzech dni to dalej nie jestem pewien czy będzie dobrze zasugerowałeś parownik ? wiesz raczej nie no bo nie ma żadnych szarpnięć prychnięć i tym podobnych objawów zachowuje...
Witajcie mam taki problem z mazda 6 2007 A mianowicie auto przyjechało i brak reakcji podczas naciskania start nie włącza się zapłon. Auto z pilota otwiera się i zamyka. Sprawa wygląda tak. Wsiadam do auta chce je odpalić włączyć zapłon i cisza. Na liczniku tylko pojawia się ikona klucza z wykrzyknikiem (czerwonego koloru) i mruga także lampka czerwony...
Trochę mnie wystraszyłeś z tą gaśnicą ....... Dlatego rozbiorę całe webasto i zobaczę jak wygląda start na zdemontowanym wymienniku ciepła (będę widział jak zachodzi zapłon w samym palniku). Oczywiście na kilku metrowym dystansie aby włosów nie stracić ;))
Myśląc o zrobieniu takiego urządzenia, myślałem o ty żeby było ono tanie i przeznaczone dla osób nie mających żadnego pojęcia o mechanice. Np. jakaś kobieta chce sobie kupić samochód, sprzedawca mówi jej że to auto pracuje jak igła. Kobieta wyciąga sobie takiego taniego testera, i widzi, że auto gubi zapłony. Takie urządzenie to jest najmniej problematyczne....
W pozycji start nic się nie dzieje, nawet nic nie cyknie, i na zegarach ciemność, żadna kontrolka się nie świeci. Tak jakby imo, mimo ze bipnął po przystawieniu pastylki do pętli, nie zamykał obwodów :( Zakładając, że to padł przekaźnik w imo, to gdzie można kupić nowy ten imo, żeby go podmienić? U mnie nie znalazłem elektryka który by się tym zajmował...
Witam. Czy to może być wina karty, że po 10 sekundach nie załącza się zapłon i cały czas miga czerwona kontrolka? Gdy nacisnę przycisk start bez karty, pojawia się komunikat o włożeniu karty. Gdy włożę kartę i przytrzymam przycisk, po kilku sekundach pojawia się komunikat - kierownica zablokowana. Nie da rady podłączyć się komputerem, bo nie ma zapłonu....
Witam mam problem z odpaleniem w chłodniejsze dni Passata. Świece żarowe myślę, że są sprawne po sprawdzeniu tylko oporności. Auto ma system start stop i odpala na przycisk😡 system bezkluczykowy. Odpala - zaczyna coś kręcić dopiero jeśli zapali się kontrolka świec żarowych (nie oznacza to jednak, że odpali). Aby się zaświeciła kontrolka świec...
(at)ElektrodaBot Aprilia Atlantic 125 po wywrotce nie odpala. Rozrusznik nie kręci światła stop nie świecą. AI: Czy po wywrotce sprawdzałeś bezpieczniki i stan akumulatora – czy wszystko jest w porządku... Bezpośrednia odpowiedź na pytanie W Atlanticu 125 linia zasilająca żarówkę STOP jest tą samą linią, która zasila cewkę przekaźnika rozrusznika (sygnał...
po zdjęciu taśmy izolacyjnej był tam połączony kabel i zlutowany wstępnie sprawdziłem probówką czy jest tam napięcie i jest na razie chciałbym odnaleźć źródło głównego problemu czyli braku napięcia na którymś z przewodów niżej dodam grafikę którą wyszukałem w internecie o 7 rano polecę i posprawdzam jeśli coś uda się to dam znać :) jestem dobrej myśli...
Witam wszystkich i Proszę o jakieś rady i sugestie. Autko Peugeot 206 1.1 i (TU1JP) BVM 5 r.2003. Samochód nie chc za każdym razem odpalać. Udało mi się stwierdzić że gdy nie chce zapalić brak jest napięcia na pompie paliwa. ( Pompa sprwdzana na krótko -pracuje). Gdy nie chce zapalić (rozrusznik kręci jak szalony) przekręcam kluczykiem w pozycje zapłon...
HCCI to silnik spalania mieszanki jednorodnej. A tam nie ma mieszanki jednorodnej. Jednorodnej zgodnie definicją z wikipedii. Chyba że ta definicja z wikipedii jest błędna. Bo podaje że mieszanka żeby była jednorodna to jest uzyskiwana z wtryskiwaczy. A to przecież nie jest mus. Na pewno się da uzyskać innymi metodami. To raczej nieprecyzyjna definicja...
wiem co ja mam kolego masz rację mam ten z pierwszego zdjęcia ale to nie jest żaden system bezkluczykowy bo jak zamawiałem stacyjkę widziałem jak wyglądają bezkluczykowe są dosłownie bez trzpienia sam plastik Właśnie to jest pilot od systemu "bezkluczykowego" a ta stacyjka jak dobrze pamiętam działa na zasadzie samochodów amerykańskich lub z automatyczną...
Zapłon stały (plus po zapłonie) włączysz wrzucając jakiś bieg plus hamulec plus naciśnięcie przycisku, działa na jakieś 20 minut? Drugi sposób, wyciągasz kartę, dusisz guzik zamknięcia na karcie (tak aby radio zgasło i blokada kierownicy się aktywowała, przy otwartych drzwiach) wkładasz kartę i dusisz tylko przycisk start stop i trzymasz go jakieś 5...
On na to że robi tak jak serwis mu kazał - raz na dwa tygodnie ma wsiąść do auta i nacisnąć przycisk start. Albo on źle coś zrozumiał albo oni źle mu wytłumaczyli w czym rzecz. W momencie kiedy wciśnie przycisk START, samochód włącza zapłon i od tego momentu ładowany jest akumulator 12V. Podejrzewam, że sąsiad wsiadał, wciskał start, czekał minutę,...
Temat taki bardziej z ciekawości bo mnie to zaintrygowało, a mianowicie czym różnią się nowe diesle od starych(starszych 10 lat+) odnośnie grzania świec. Bo w starszym aucie zauważyłem że wsiadamy, wkładamy kluczyk, włączamy zapłon zaświeci się kontrolka świec, zgaśnie po sekundzie i odpalamy. A w nowszym sobie wsiadam, naciskam hamulec, przycisk start...
Witam pytanie do autora rozwiązałeś problem? Mam podobny przypadek tylko u mnie po skasowaniu błędów słychać pompke nabija ciśnienie odpali 3 sekundy i gaśnie błąd wraca. Przekreceniem zapłon ze zbiornika cisza dopiero za 5 przekreceniem kluczyka się odezwie start i to samo przekaźnik Oriona nowy, czy wymieniałeś pompę w zbiorniku???
Witam serdecznie. Od paru dni dzieje się coś dziwnego w mojej lagunie. Po włożeniu karty do czytnika zapłon się nie załącza dopiero po krótkim naciśnięciu klawisza start zapłon się załącza a silnik startuje tylko gdy trzymam przeciśnięty klawisz start. Czytałem wiele ale nikt nie opisuje tego problemu . Z góry dziekuje za podpowiedzi
Witam mam problem z moja Laguną polegający na tym że nie zawsze immobilizer odblokowuje mi zapłon jak włożę kare zaskakuje zapłon naciskam START i auto kręci ale nie odpala jak wyciągnę kartę i pilotem zamknę i odtworzę drzwi to za którymś razem (pierwszym czy drugim) auto odpala od strzału dodam ze na obu kartach jest tak samo
Karta w lagunie ma dwi funkcje. Pierwsza do polowy wlozona uruchamia radio lub inne odbiorniki, w zależności od konfiguracji. Jeśli posiadamy clipa możemy tam dużo pozmieniać. Jak wlozymy kartę do końca to uruchamiamy zapłon, dmuchawe, szyby, ale po dotknięciu przycisku start nie powinna zapalac- w momencie kiedy puścisz przycisk pwinna przestać kręcić...
OK dzięki To jeszcze pytanie o "start serwisowy" żeby się zapłon nie wyłączał , próbowałem z biegiem potem start, przytrzymywaniem przycisku start ale zawsze po pewnym czasie wyłącza zapłon samoczynnie, jaka jest procedura startu serwisowego w tym samochodzie?
Panowie jeśli chodzi o presostat mam jeszcze fajny opis, który się przyda pewnie nie jednemu z nas. U mnie chyba też tam był problem bo dziś po jego wymianie na razie jest ok. Poniżej opis jak go sprawdzić na różne sposoby: http://obrazki.elektroda.pl/6441603000_1... Jak sprawdzić czujnik klimatyzacji 3 pinowy który jest montowany w...
pojawia się symbol akumulatora i później defekt200. najgorsze jest to, że nie działa stacyjka tzn zapłon wszystko jest przekręcam na start i nic cisza totalna.
Przekręcając dwukrotnie na zapłon pompka w baku też była odpalona dwa razy, więc to jakiś trop... Ewentualnie niektórzy robią tzw. hot start mod w sofcie. Dodatkowo upewnij się czy nie ma żadnych błędów immo lub błędów związanych z komunikacją, żeby chociaż to wykluczyć.
Bieg, hamulec, i wdusić start - w takim przypadku zapłon czasowy. Zamknij otwórz auto z karty, włóż kartę do czytnika wduś i trzymaj przez 7 sekund start (nie dusząc żadnych pedałów) - zapłon będzie tak długo na ile wystarczy akumulatora.
Pod wyswietlaczem licznika (tym centralnym) jest dioda immo. Jak przy probie odpalania gasnie to nie immo. Jak wsciekle mruga to problem immobilisera. No i to właśnie po raz kolejny mi potwierdza że jest problem z zasilaniem (zapłon się nie włącza). Ta dioda sobie spokojnie mruga (powiedzmy raz na sekundę), po włozeniu karty tak samo, po wciśnięciu...
Spotkałem swego czasu fabryczne rozwiązanie, gdzie obecna była i stacyjka, i przycisk start stop, najpierw kluczyk na zapłon a później przycisk, szczerze powiedziawszy to wygodniej się jeździło autami ze samą stacyjką... Druga sprawa, jak ktoś chciałby niskim kosztem zabezpieczyć rozrusznik przed zbyt długim kręceniem albo przypadkowym uruchomieniem...
zapłon przycisk start miękki start miekki start układ prądowy start start
numer zewnętrzny gigaset lexmark zamienniki fabryczny alarm civic
mikrokomputer cobra1 preludium schemat
Jak uruchomić pilarkę spalinową Tajga? Kiedy unikać zaciągania hamulca ręcznego?