Sprawdz czy masz napiecie na bialym i żółtym przewodzie wychodzącym ze statora względem masy. Biały ładowanie żółty swiatła,
Wyciągam nowy stator z opakowania ,biorę miernik ,mierze i tak po prostu jest. Nie widziałem tak dokładnych (prawdziwych) chińskich schematów na których cewki były tak rozrysowane.
A widzisz, ty masz układ statora przystosowany do zasilania świateł napięciem zmiennym, czyli "odmasowujesz" przewód zielony, żółty odłączasz potem biały i zielony do czerwonych regulatora, żółty do akumulatora (+) zielony z regulatora do masy (-) czarny np na zacisk akumulatora. Tylko wykonaj pomiary regulatora czy jest zgodny ze schematem, który tu...
Coraz dziwniejsze te chińskie części robią, nawet nie mogą ustalić kolorów przewodów. Wygląda na takie wykonanie statora: https://obrazki.elektroda.pl/9807741400_... W tym przypadku, czarny to masa, zielono-czerwony to odczep na światła, biały to koniec na ładowanie. Po stronie skutera powinno być zielony masa, żółty światła, biały...
Dobra, to nie jest wina statora, ani regulatora. Do świateł dochodzi czasami 12, czasami 7-9 Volt, masa jest dobra, regulator na czerwonym kablu podaje 12-14V, stator na białym i żółtym po 25V. Teraz pozostaje wiązka, tylko co mogło zawieść? Okazuje się że wszystkie żarówki się przepalily, kupiłem nowe, ale tył nadal nic. Tester ciągłości wskazuje na...
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
Zawsze w instalacjach elektrycznych italiańskich skuterów był doprowadzony przewód masowy do tego złącza, ale w statorze go nie było. Masa iskrownika (i silnika) zależała od przewodu masowego rozrusznika (konektor oczkowy przykręcony pod śrubę mocującą rozrusznik). W statorze od chińczyka masz teraz zielony przewód który dodatkowo łączy masę instalacji...
(at)darekprzybysz Mam pytanie jak to podłączyłeś, bo z statora 8 cewkowego wychodzą dwa przewody do modułu zapłonowego, jeden od impulsatora a drugi do cewki zasilającej cdi, jeżeli dobrze kminie to jeden z tych żółtych przewód podłączyłeś pod właśnie pod przewód który idzie właśnie do zasilania cdi, drugi do zasilania świateł a trzeci w miejsce białego...
Problem polega na tym ze moduł jest nówka sztuka nie śmigany kiedy kręcę silnikiem lampka wskazuje ze impuls ze statora dociera do niego a po odłączeniu kabla od impulsatora moduł nie daje oznak życia wiec sadze ze działa cewka została przełożona z sprawnego odpalającego skutera i nadal brak iskry dodam ze przy sprawdzaniu kabli zauważyłem ze kabel...
Witam Znajomy zakupił skutera z wymienionym silnikiem 125ccm.Problem jest w tym że ze statora wychodzi mniej przewodów niż jest w instalacji. Temat widoczny na zdjęciu. Pierwsza fotka wyprowadzenia że statora. Żółty, niebieski, czerwony, zielony, biały. Kostka z instalacji 3 żółte i dwa czerwone oraz zielony. To samo jest z regulatorem napięcia. Też...
[quote="kujan"]Witam, Czy stator ma bezpośrednie przejście pomiędzy kablami białym i żółtym Tak to jest jedno uzwojenie z odczepem
Pierwszy problem, przepalenie wszystkich żarówek, mogło wynikać z uszkodzenia regulatora napięcia, albo z rozłączenia się przewodów od statora. Warto sprawdzić czy jest zasilanie „na żółtym” i „na białym” przy regulatorze napięcia. Drugi problem, brak świateł po wymianie regulatora, może wynikać z nowego regulatora który jest podróbką/trojanem/wyrobem...
Na akumulatorze napięcie dochodzi do 16V, na światłach z przodu przy wyższych obrotach tylko 10V. Niestety nie mogę przetestować sposobu z żarówkami mniejszej mocy. Regulator ma dobrą masę (0ohm). Na żarówkę rejestracji dochodzi całe 12V. Pytanie brzmi, jakie wartości powinny być na stykach regulatora? Zauważyłem również, że z czasem na przednie lampy...
Witam posiadam skuter 125 4t chińczyk phantom explorer mam problem z ładowaniem akumulatora ładowania nie ma w ogóle, wymieniony był regulator napięcia, stator 6 cewek, koło magnesowe. Z statora wychodzą 4 kable 2 do zapłonu i 2 do ładowania biały i żółty a do regulatora wchodzą 3 żółte, czerwony, czarny, zielony. Na odpietym akumulatorze i odpalonym...
Przez kabel biało-żółty odbywa się regulacja napięcia na oświetlenie, gdy będzie wypięty będą palić sie żarówki. Jest kilka przewodów żółtych , jeden z nich to zasilanie ze statora do regulatora mające wpływ na ładowanie.( wychodzi z silnika,statora i daje prąd zmienny). Czy do regulatora jest podłączony jakiś żółty przewód? Jeżeli tak to sprawdź napięcie...
Z czego tam światła drogowe są zasilane ? Z osobnej cewki ,,magneta"- statora ? Na 99% to jest ten sam układ ładowania jak w skuterach chińskich. Wychodzą dwa przewody z iskrownika - biały i żółty. Regulator pełni pewnie również funkcję ogranicznika napięcia dla oświetlenia.
No przecież widać, że na światło i grzejnik urządzenia rozruchowego idzie napięcie przemienne z alternatora. Więc nie ma się co dziwić. Zresztą jest to częste rozwiązanie w chińskich skuterach. Oszczędza się na wielkości regulatora. Napięcia mierzone bez obciążenia, czyli z alternatorem odpiętym od instalacji mogą sięgać kilkudziesięciu V. Też nic dziwnego,...
Ile cewek ma stator kisbee peugeot 2T 2013 rok? (at)ElektrodaBot AI: Chodzi Ci o oryginalny (fabryczny) stator czy o jakiś zamiennik? oryginalny AI: Masz już ten stator i chcesz go zidentyfikować, cz... Bezpośrednia odpowiedź Dla europejskiej wersji Peugeot Kisbee 50 2T z rocznika 2013 (silnik dwusuwowy AC, gaźnik) fabrycznie montowano stator z 6 uzwojonymi...
I zero nic nie pomaga. Że statora napiecia zmienne względem masy żółty masa 25v Biały masa 25v na jalowych pod obrotami rośnie do ponad 50v. Gdy instalacja cała odłączona od ladowania napięcie wynosi 14.6 za regulatorem ale przy dodaniu gazu rośnie do 40v. Napiecie stałe. Gdy podłącze instalacje ladowanie 6v i koniec. Stator nowy regulator 4 z kolei....
Możesz pokazać zdjęcie regulatora który był w motocyklu? Powinien być regulator produkcji Kokusan montowany na dwie śruby. Stator ma uzwojenie przeznaczone głównie do zasilania świateł. Regulator napięcia to tylko ogranicznik napięcia, z wyprowadzonym jednym przewodem (żółtym). Można by spróbować zastosowania regulatora Ducati Energia (kwadrat od starszych...
Dzień dobry potrzebuje pomocy w moim skuterze Gilera Runner 125 2t przestało działać ładowanie prawdopodobnie na wskutek złe podlaczenych biegunów aku i odpalenia na kopkę. Nie umiem jednoznacznie wytypować usterki. Z Statkraft wychodzi 7 przewodów 4 są podłączone do cewko modułu i on działa chyba prawidłowo ponieważ skuter normalnie odpala. Natomiast...
Cewkomoduł możesz pozostawić, tylko musiałbyś w instalacji znaleźć przewód od gaszenia i podłączyć do cewkomodułu. Ze światłami i ładowaniem musiałbyś pokombinować. Prawdopodobnie jeden przewód ze statora (żółty) musiałbyś podłączyć pod dwa przewody instalacji biegnące do regulatora. Ładowanie akumulatora przy tym rozwiązaniu może być trochę słabe w...
Nie czyściłem gaźnika do tej pory w sensie rozkręcania i przedmuchiwania ale dzisiaj go rozbiorę i przeczyszczę jak koledzy sugerują i napiszę na forum. Filtr powietrza jest gąbkowy szary, wyprałem w benzynie już któryś któryś raz. Czytam o CDI i nadal uczę się tematu. Kabel niebiesko-biały z masą ma rezystencję 145 om, czerwony-czarny z masą ma rezystencję...
Witam, mam pytanie odnośnie wymiany statora w skuterze 2T (Keeway Fact Evo DD 50 cm³). Zakupiłem nowy, ponieważ stary już odmówił pracy. Jednak problem mam taki, ponieważ wszystko pasuje, wtyczka jest taka sama, 3 przewody. W moim starym statorze wychodzą 3 przewody (nie licząc tych od iskrownika): czarny, biały i zielony z czerwoną kreską, są one w...
Witam wszystkich. Mam problem ze swoim skuterem Romet C1 Via City S13 od 2 tyg borykam się z brakiem ładowania. Zaczęło się od tego że wykręciła się śruba z magneta i rozwaliła stojan/stator. W efekcie brak iskry, cóż trzeba było kupić nowy, tak też zrobiłem. Kupiłem również stator 8 cewkami, lecz miał inną kostkę. Mechanik ją przerobił, stwierdził...
1. Możesz nie mieć połączenia na przewodzie "charge" od cewek - jest to koniec uzwojenia, z przewodem o kolorze białym (wyjście na światła to odczep cewki, z przewodem o kolorze żółtym). W przypadku regulatora z wejściem typu "sense" czyli na przewodzie żółtym sprawdza napięcie a na przewodzie białym zwiera nadwyżkę napięcia do masy wówczas nie będzie...
No właśnie nie wiadomo co tam siedziało. A lampy są zasilane bezpośrednio z akumulatora. Dziwi mnie że ten regulator nie jest w stanie samych lamp uciągnąć bez akumulatora. Z drugiej strony zacząłem się zastanawiać czy przeniesienie masy z cewek na obudowę nie jest problemem. Bo może w regulatorze na wejściu jest grec i zwieram jedną połówkę do masy...
Zabierasz się do tego jak pies do jeża. Masz tylko 2 opcje, albo podłączenie równoległe, albo szeregowe. Szeregowo odpada, bo w ten sposób byś podbił napięcie, a tego zrobić po prostu nie możesz. Gdybyś podbił napięcie, to regulator napięcia by nie ogarnął tematu, spaliłby się lub uszkodził akumulator. Tak czy siak - bardzo niedobrze. Więc zostaje ci...
Który przewód żółty, to nie ma znaczenia. Sprawdź wydajność statora podłączając obciążenie w postaci żarówek o łącznej mocy 150W. Uruchom silnik i ostrożnie zwiększaj obroty. Jeśli nie uzyska się odpowiedniej mocy to wiadomo że uzwojenie jest uszkodzone. Sprawdź jeszcze dla pewności czy uzwojenie nie ma przypadkiem gdzieś zwarcia do masy, wówczas to...
Z okrągłej wtyczki, która wychodzi statora są 4 przewody żółty –niebieski opór 1,5 oma napięcie 6,3v Ac. Kabel siwy –zielony -1k om napięcie 115v Ac Kable, które idą do stacyjki czerwony łączy się z zielonym i białym jest podawany + 12v a czarny niewykorzystany. Kable, które idą do modułu zapłonowego zielony, biały i czerwony (pomiary przy...
Witam. Jestem w trakcie przerobienia Router Sport 50s 50cc 4T. Zamontowałem LEDy zamiast żarówek z włóknem/żarnikiem i w końcu coś widać przed skuterem. Lep problem pojawił się na niskich obrotach bo prądnica bezpośrednio z cewek na żarówki daje napięcie które przerywa i z diody robi się stroboskop. Zakupiłem stator 12 cewek 3 fazowy do kompletu regulator...
Witam Posiadam skuter, w którym został wymieniony silnik (początkowo był tam oryginalny chiński 4T, który odmówił posłuszeństwa). 2 lata temu wymieniłem silnik na ten z Piaggio Zip 2 50 (2T). Elektryka została przerobiona, wszystko działało poprawnie przez 2 lata. Niestety, po zimie skuter przestał odpalać. Przyczyną okazał się brak iskry. Do tej pory...
Co za poziom odpowiedzi... Ciśnienie się podnosi. Od kiedy w skuterach są alternatory samochodowe? don_rikardo , nie wypowiadaj się w tematach na których się nie znasz! Sprawdź masę regulatora napięcia (zielony kabel) To jedno, aczkolwiek taka awaria rzadko się zdarza. Przede wszystkim sprawdź ciągłość przewodu białego oraz żółtego pomiędzy statorem...
Obawiam się ze dla typowego cinskiego magneta 75W obciążenia światłami to będzie zbyt wiele, . A skąd to info że 75W? Znalazłem w sieci serwisówkę do silników GY6 i jest tam napisane, że moc magneta to 0,144 kW Jeszcze ten temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic74... - szkoda, że zablokowany. Dalej nurtuje mnie kwestia jak to jest możliwe,...
Skuter który posiadam jest w miarę nowym pojazdem i ma trochę inny stator niż tradycyjne skutery https://obrazki.elektroda.pl/5377545400_... 8-cewkowy to stator jednofazowy z odczepem na światła, światła zasilane z silnika. Początek uzwojenia do masy po drodze odczep na światła i koniec uzwojenia ładowanie to tak w skrócie. Ja odpiołem...
Witam Wiem,że w wielu miejscach już ktoś o tym pisał ale nigdzie nie mogę znaleźć konkretów. A pytanie wygląda tak. Trzymam w ręku 8 cewkowy stator od ogara 900 pojemność 50cm. Jak mogę go sprawdzić przy pomocy miernika (jeśli mogę). Ze statora wychodzi pięć kabelków. Pojedyńczy zielony i cztery do kostki : dwa żółte , czrno-czerwony i niebiesko-biały....
Ale chyba różnicy dużej to nie robi bo moduł i tak ma stałe zasilanie z aku a ja tym quadem jakiś czas jeździłem bez problemów dopóki nie zgasł na dobre. Dopiero teraz odkrywam jakie przeróbki tu były robione bo wcześniej miał go ktoś inny. Z statora wychodzą 2 kostki, jedna na 3 kable do regulatora napięcia i druga na 2 kable z czujnikiem położenia...
Ludzie, nie rozśmieszajcie mnie z tymi regulatorami od Poloneza, WSK, ETZ... Koniecznie potrzebny jest zwykły regulator napięcia od skutera. Cena zaczyna się od 15 zł. Przed montażem upewnijcie się czy cewka nie ma uzwojenia "bezmasowego" (wersje do motocykli ze światłami zasilanymi z akumulatora), wówczas jeden przewód będzie trzeba połączyć z masą....
Jaki regulator napięcia z zamienników jest w miarę dobry??? Cewkomoduł firmy TEC za 160 zł będzie ok? nie mogę w internecie znaleźć żółtego WMmotor o którym Pan pisał... Ten zamiennik co mam teraz nie ma żadnego napisu dosłownie no name... Co prawda kupiłem dziś jakiś zamiennik ale ma inną wtyczkę większą ale też na 4 pin pomarańczowy jakiś gość w sklepie...
Witam, jestem w fazie tworzenia swapu skutera gilera stalker 50 2t do którego zamontowałem silnik z piaggio x9 125 4t. mechanika w miarę już ogarnięta, chłodzenie w trakcie i teraz pora również na elektrykę i tu potrzebuje waszej pomocy. Nie ogarniam zbyt dobrze jeszcze samodzielnie elektryki ale nie jestem też do końca ciemny w temacie ;) do silnika...
Witam, od kilku dni mam problem ze skuterem moto - magnus carave 2009r. 4T 80ccm poj. silnik się dusi, przerywa u tzw ."fachowca" stwierdzono, że problemem jest cewka wyzwalająca (ta z fajką) wymienił ją i było dobrze, pojechałem do domu, jednak wieczorna przejażdżka zakończyła się niemiłą niespodzianką tzn. po przejechaniu 14 km silnik w pewnym momencie...
Witam, mam problem z moim skuterkiem Suzuki katana 50. Katana posiada cewko-moduł 4 pinowy. Wszystko sprawdzone i pomierzone i wychodzi na to że CM jest do wymiany tylko nie jetem pewien 1 rzeczy i dlatego proszę was o pomoc. 1 pin masa - OK 2 pin masa podawana ze stacyjki (gaszenie) - OK 3 pin impulsator (sprawdzony, oporność ok, dioda miga) - OK 4...
Stator 6-cio cewkowy Niebiesko-biały impulsator (Czujnik położenia wału) -> do modułu Zielony - masa Czerwono-czarny cewkA WN żółty - regulator napięcia biały - regulator napięcia Czyli instalacja w skuterku do przeróbki.
Witam, potrzebuje wiedzieć jak podłączyć stator taki jak na zdjęciu, przewód niebieski z impulsatora do modułu, czerwono czarny zasilanie CDI, ale co z pozostałymi 4? Jeden zielony i 3 żółte, jaki regulator napięcia do tego zastosować? Nigdzie nie widzę odpowiedzi, niektórzy mówią że regulator na 5pin ale wszystkie schematy z takim regulatorem są do...
Mama problem z ładowaniem w skuterku Kymco Super 8. Na wstępie napisze, że nowy jest stator, moduł zapłonu oraz regulator napięcia. Wszystko oprócz statora oryginalne firmy Kymco. Dodatkowo w tym skuterze zamontowany jest moduł świateł, który zastąpiłem przekaźnikami ponieważ był on spalony kiedy go kupiłem. Ze statora wychodzi napięcie przemienne na...
Witam. W skuterku Derbi wystąpił problem z zanikającym prądem, wybiórczo działającymi klaksonem i światłami, jak i brakiem możliwości odpalenia z startera (z kopa odpala bez problemu) Jako że był brak schematu to sprawdzałem po kolei wszystkie wiązki, nie ma ich dużo jednak po ruszeniu wiązką od statora, ów wiązka "została" mi w ręku (jak na zdjęciu)...
witam Skuterek to piaggio hexagon 125 4t ale ma pokombinowana instalacie el. I właśnie znajduje sie w nim taki stator http://obrazki.elektroda.pl/9835150200_1... i taki regulator napięcia http://obrazki.elektroda.pl/6340035200_1... Problemem jest jak podłączyć dwa kable (żółty i biały ze statora) do regulatora napięcia...
stator skuter stator skuter żółte stator skuter schemat
laguna klapa bagażnika turbo diesla benzyny akumulator skuter elektryczny
elektronika baterie parkside elektronika baterie parkside
BMW X3 E83 2.0i N46B20B - brak przyspieszenia i szarpanie Lokalizacja sterownika PTCU w Mercedes W213 220d