Sterowanie minusem
Impuls plusa,ze sterownika - otwórz, na cewkę przekaźnika, drugi jej styk do masy. Ta sama masa na styk roboczy i na wyjściu z przekaźnika masz masę, wpinasz do włącznika drzwi - od lampki. To tak najprościej, na trzech kabelkach. Niemniej to partyzantka.
Pomarańczowo/biały i fioletowo/biały do masy, pomarańczowy i fioletowy-sterowanie minusami
Jak większosc uniwersalnych centralnych zamków sterowanie na białym i brazowym wyzwalane minusem.
Podłączałem kiedyś taki sterownik i też miałem problem jak dobrze pamiętam to trzeba złączyć ze sobą po 2 przewody nie pamiętam jak to powinno wyglądać ale coś takiego np: żółty żółty z paskiem, minus- biały sterowanie otwarcie pomarańczowy pomarańczowy z paskiem minus- biały sterowanie zamknięciem
Mam proglem kupiłem alarm i alarm ma sterowanie centralnym na minusy a centralny jest sterowany plusem jak zrobic żeby centralny zamykał się zwraz z włąnczzeniem alarmu bo tak musze zamykać auto kluczem.
Cienki przewód żółto-niebieski. Sterowanie plusem i minusem przemiennie.
to do siłowników elektromagnetycznych sterownik, od prawej strony kostki: czerwony+, czarny-, niebieski i zielony jest do siłowników wykonawczych, oraz z pozostałymi przewodami do siłowników sterujących, jeśli chcesz podłączyć dodatkowo sterowanie pilotem to otwórz/zamknij realizowany jest przez te dwa białe z lewej, tylko nie pamiętam który otwiera...
Dołożony zamek centralny sterowany dwoma minusami do oryginalnej pompki centralnego i śmiga 👍
centralny sterowany jest masą (minusem) dobra rada: zawsze sprawdzaj , nawet to , co wiesz na 100% - nie będzie nieprzyjemnych niespodzianek miłego boju z fiatem
ford ma jeden stały plus a podajesz na dwa pozostałe naprzemian minusy
To alarm decyduje o zamykaniu drzwi w tym przypadku, alarm jest połączonu dwoma kabelkami z centralnym - w twoim przypadku jest to sterowanie minusem - impulsem minusa. Pisał juz ktoś wcześniej, że brązowy i biały to sterowanie c.z
niebiesko-biały pin 15 czerwono-biały pin 19 czerwono-żółty pin 11 niebiesko-żółty pin 17
Z tego co wiem tp centralny jest sterowany minusem. Dodatkowo może być tak że sygnał zamknięcia trzeba przepuścić przez opornik 180 Ohm. Tak jest w ibizach i toledo, w leonie dokładnie nie pamiętam, ale chyba też.
system znajomego wysteruje zamki na pewno , ale mogą za sekunde odbić i jeszcze dalej te błędne impulsy które mogą zamknąć lub otworzyć auto niespodziewanie
Właściwie tak jest, jak piszesz. W najprostszej wersji podłączasz trzy przewody, plus, minus i sterowanie. Jeśli ktoś nie myślał, albo centralny jest niefabryczny, to cztery, bo wtedy sygnały zamknij otwórz będą na osobnych przewodach.
bo tam jest sterowanie plusem i minusem
to by trzeba była zacząć od początku instalacja centralnego zamka składa się z: siłowników 2 lub 5 przewodowych i sterownika!! siłowniki 2 przewodowe można pominąć bo tylko + i - jest w nich natomiast , w 5 przewodowych są 2 przewody do rychu sterownikiem + i - (niebieski i szary) na przemian, czarny jest to stała masa a biały i brązowy są sygnałami...
Autoalarm "Skorpion" steruje sterownik centralnego minusami wiec do prawidłowej pracy potrzebny jest moduł - pod tym linkiem znajdziesz potrzebny Ci zestaw http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item... http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item...
Minus czy plus steruje zamknięciem centralnym w Hyundai Coupe 2.0 2003 r.?
Witam Jesli sterowanie zamka jest plusami to trzeba zastosować 2 przekazniki bo większość alarmów steruje minusem zamki.
Witam. jest tam typowy centralny zamek sterowany dwoma minusami. Znajdz 2 kable wychodzace z przelotki drzwi kierowcy: - brazowo/bialy otwieranie - brazowo/czerwony zamykanie Podepnij do kabli od centalki sterujacej, wpinajac sie w oryginalne a nie przecinajac je i gotowe :) pozdrawiam
Nie znam alarmu"cyklop" ale pewnie ma sterowanie centralnego "dwoma minusami". W drzwi kerowcy trzeba wstawić siłownik "slave" a sterownik zrobić na dwóch przekaźnikach. Pozdrawiam.
Zamien ten sterownik na inny i bedxie wszystko chodzilo na jednej z kostek napewno ustawiasz wyjscie na silowniki w drugiej jest podany plus ,minus,sterowanie dwoma minusami,sterowanie plusem,sterowanie minusem
Dobrze kombinujesz, będzie działać. Sterowanie "-" /minusem/.
Masz rację ale doprecyzuję że centralka ma możliwość sterowania na 3 sporoby minusem, plusem, bezpośrednio siłownikami.
Zamek sterowany jest minusami musisz zastosować rezystor 180 Ω dołaczony do przewodu żólto - niebieskiego (0,35mm² ) i to jest otwieranie centralnego(podanie minusa przez rezystor) a podanie minusa na przewód żółto -niebieski powoduje zamknięcie (sterowanie poziomami)
brązowy i biały - wydaje mi się że mogą to być przewody które powodują że po otwarciu drzwi auto się nie zamknie, tzn. zamykasz, później otwierasz z pilota i jak nie otworzysz drzwi to po 30 sek. zamek zamknie się jeszcze raz a jak otworzysz drzwi to juz nie zamknie poszukaj czym jest sterowany twój centralny bo nie musi być wcale minusem i skąd wiesz...
Śmiem twierdzić że Corsa z tego rocznika to już miała fabrycznie pilota. Jeżeli masz alarm a nie masz pilota, jeżeli to jest alarm do którego był pilot to usuń ten alarm bo prędzej czy później zacznie to szwankować. Skąd wiesz że centralny sterowany jest minusem?
Temat jest do zrobienia .Robisz sterowanie z przewodow niebieskiego i zielonego .Wstawiasz diody tak zeby puszczaly plusa . Na rozwarcie przewodu fabrycznego centralnego jeden przekaznik , natomiast drugi przekaznik do zmiany polaryzacji z plusa na minusa .
U mnie w Audi zamek jest sterowany dwoma minusami.
Zamek w passacie sterowany jest plusem,najlepiej znaleść przewody od sterowania zamka przez kontrolke, jeden koniec kontrolki podłanczasz do plusa a drugim wkuwasz sie w przwody w lewym słupku od kierowcy. Jaki masz alarm ? Możliwe że masz sterowanie centralnego zamka minusem musisz założyć w tym przypadku przekaźniki. Życze powodzenia.
sterowanie minusami niestety ktore kable nie powiem nie mam schematu, probowke w reke i sprawdzaj:)
W drzwiach od kierowcy jest siłownik do zamka. Do siłownika wchodzą trzy kable . Jeden to plus , środkowy to sterowanie a trzeci to minus. W zależności czy zamykasz zamki , czy otwierasz to na środkowym (sterowanie) pojawia się minus przy zamykaniu lub plus przy otwieraniu . Jeśli twój Autoalarm ma wyjscie na sterowanie centralnym to napewno ma wyjscie...
Chodzi o zmianę sygnału sterowania centralnym z minusa na plus. Ciekawe po co w hondzie zamieniać minusa na plus? Przekaźniki należy skonfigurować pod pracę z siłownikiem, bo taki jest dołożony w drzwiach kierowcy. To cała filozofia. http://obrazki.elektroda.net/35_11996076...
golf4 rok 2004 czy do sterowania zamkiem centralnym w tym modelu mozna zamontowac zwykly sterownik z pilotem sterowany minusem lub plusem ?
Witam chciałbym się zapytać gdzie szukać sterownika centralnego zamka w ford fiesta z 1996? i jak jest sterowny centralny zamek plusem czy minusem?
Aw czym koledze przeszkadza sterowanie plusem. Przecież można zastosować przekażniki i sprawa będzie rozwiązana . AMPIO jest jednym z tańszych alarmów.
Czy centralny jest sterowany + czy na minusie Grupa fiata minusem.
Witam-pytanie do instalatorow autoalarmow: Centralny zamek w skodzie Felicia jak jest zrealizowany-sterowanie ,,plusem" , ,,minusem",kolory przewodow?????. Poazdrawiam. Mariusz
zrobiłem sterowanie centralnym zamkiem do alarmu który podaje plus do zasilania dodatkowych czujników wykorzystując na wstępie przekaźnik który podaje naprzemiennie minus do czasowych mas JPG. Problem polega na tym że w chwili załączenia alarmu ten przekaźnik musi stale pracować co wiąże się z jego nagrzewaniem i gdyby uległ uszkodzeniu przekaźnik lub...
Era9999 nie powiem ci czy tak jest. Co do Felicji to jest sterowany minusem ale które przewody niestety musisz sam miernikiem poszukać przy przepuście od drzwi kierowcy. POZDRAWIAM
Przekaźniki muszą być do zmiany polaryzacji.Z alarmu jest sterowanie masą a w VW jest sterowanie plusem.Czyli prosto mówiąc musisz zamienić minus na plus.I do tego są te przekaźniki.Chyba,że masz alarm gdzie ustalasz sobie sam polaryzacje.
jaki rok produkcji?
A jeżeli kupię specjalny modół i podepnę pod biały i brązowy kabelek mastera? Zadziała wtedy? Moduły sterowane są minusem, a ja nie wiem czy zamek sterowany jest minusem?
Witam Pytanie do ,,alarmiarzy"-jak sterowany jest centralny zamek w tym autku?.,,PLUSEM" , ,,MINUSEM" czy trzeba instalowac dodatkowy silownik w drzwiach kierowcy??.. Pzdr. Mariusz
Sterowanie minusem
Witam chciałbym małą podpowiedż gdzie się wpiąć do centralnego , żeby sterować zamkiem z auto-alarmu. Jest to podobno fabryczny centralny zamek. Czy jest sterowany minusem czy plusem,gdzie się podpiąć. Moze ktoś juz z kolegów montował w takim samochodzie alarm i sie podpinał pod zamki. Za podpowiedz , z góry dzięki.Pozdrawiam.....
Wyjścia podłączasz pod światła .Zielony i fiolet razem do plus (stały) i druga taka para do świateł. Układ sterowany jest plusem i minusem czy tylko plusem? Wejście podłącz pod przewody sterujące siłownikiem centralnego zamka , światło oświetlenia kabiny lub kierunkami :) zależy czym jest sterowany układ.
A co Z TX320ST od p. Andrzeja Tymińskiego (Tymex) też mają opcje pilot scyzoryk, za dopłatą. Apropo centralnego sprawdź czy z drzwi pasażera zamyka centralny i drzwi kierowcy, jeśli tak to wystarczy sterowanie minusami do centralnego.
Sterowanie minusem, jak model'99. Tak na marginesie, co ma can do sposobu sterowania zamkiem?
Musi palić ,tam jest sterowanie minusem:!:
Model W-168 ma sterowanie dwoma minusami.
Witam Nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi. Mam alarm bezpilotowy sterowany bądź plusem bądź minusem, ale centralny sterowany jest w Voyagerze masą po oporze (innym w zależności czy otwieranie czy zamykanie). Proszę o info jak mogę podłączyć alarm do tego modelu samochodu? Co zrobić żeby zadziałał? Brak jest czystego sygnału + lub -. Może jakiś przekaźnik...
Jeżeli jest to BAS (nie Bas plus), to nie ma sterowania CZ, musisz zastsować moduł zamka sterowany 1 minusem (pomarańczowo-czarny) do blokady zapłonu.
W nexii fabrycznie jest taki czarny pseudosiłownik ze switchami wewnątrz, ten dokładany po prostu mechanicznie steruje tym oryginalnym. W tym samochodzie można również zmodyfikować instalację siłownikiem pięcioprzewodowym, wyrzucając oryginalny switch i łącząc z jego przewodami przewody sterujące i masę siłownika dokładanego [ oraz sterowanie minusem...
Nie znam konkretnie tego modelu alarmu ale jest prosty sposób na sprawdzenie tego. Podczas wyłączenia lub załączenia alarmu na jednym z dwóch wyjść powinien pojawić się minus (otwieranie - minus przez kilka sekund na jednym wyjściu, zamykanie - minus przez kilka sekund na drugim wyjściu). Większość sterowników centralnych zamków jest sterowane minusem....
Podłączenia wykonać do przewodów zółto/czerwony,(otwieranie) biało/czerwony(zamykanie)znjadujących się w białym 6-polowym złączu konektorowym centrali zamka centralnego w okolicy wnęki na radio. Musisz użyc dodatkowo dwóch przekażników,zeby przejść z sterowania centralki alarmu, z minusa na +12V
Załączam opiskę
To mam drugie pytanie czy sterowanie masz tylko poprzez przekręcenie kluczyka w zamku czy jeszcze drogą falową zdalnie. Bo jeżeli masz tylko z kluczyka zamień sterownik na uniwersalny podepnij siłowniki i powinno śmigać. Ford z tego co pamiętam ma sterowanie plusem, ale od chyba 2000 roku przeszedł na sterowanie minusem.
witam pomóżcie nowemu i w dodatku kompletnemu laikowi w dziedzinie elektryki ;) Posiadam w samochodzie alarm firmy Silicon - sam alarm bez sterowania centralnym zamkiem. Samemu założyłem sobie właśnie sterowanie centralnym zamkiem i teraz nie wiem jak obydwie centralki ze sobą zgrać, żeby w momencie zamykania drzwi jednocześnie uruchamiał się alarm....
sterownik jest za schowkiem pasazera sterowanie minusami
w starej centralce zostały mi dwa kable W starej, na głównej wtyczce, czerwony to B+, a zielony idzie na krańcówki drzwi. 2 boczne przewody j/w. Tyle tylko, że w CRV sterowanie zamkiem odbywa się jedynie minusem, a sam sterownik centralnego jest w drzwiach kierowcy.
sterowanie minusem.
Polecam sterowniki do puszki p/t F&F STR-1,lub ich odmianę natynkową ,bądź na szynę, pomimo,że mają mały minus: Sterowanie centralne umożliwia tylko załączenie rolet na ruch w wybranym kierunku. Zatrzymanie rolety nastąpi dopiero po upływie zaprogramowanego czasu, lub po naciśnięciu dowolnego przycisku sterowania lokalnego.
Przy słupku od str kierowcy na dole tam gdzie wchodzą kable do drzwi sterowanie minusem.
witam mam problem z podłączeniem centralnego do alarmu alarm ma sterowanie centralnym minusami a mój central w renault jest sterowany plusem może mi ktoś poradzić jak ię za to zabrać z góry dziękuje:)
Czy istnieje możliwość rozbudowania alarmu Anakodnda AR7 o funkcje zamykania zamka centralnego po przekręceniu stacyjki. Mam centralny sterowany minusem. Czy da się to zrobić np .na przekaźnikach na zasadzie przekręcenia stacyki-zamknij,wyłączenie zapłonu otwórz?
wiązka drzwi kierowcy, cienki przewód żółto-niebieski. Sterowanie plusem i minusem przemiennie. Koledzy przecież wyraźnie napisali
Pewien nie jestem tego co piszę ale w sumie i tak masz max 50 zł do stracenia a i tak nigdzie nie znajdziesz schematu więc z mojej głowy narysowałem http://images35.fotosik.pl/194/97bec3b0e... Jazda centralkę na stół podłącz zasilanie ( plus i minus) A resztę kontrolkami sprawdzisz gdzie jakie sterowanie i gdzie wyjścia na siłowniki.
z tego co wiem to w Fiatach zawsze było sterowanie zamka centralnego "minusem". Jeśli znajdziesz kable sterujące zamka cent. to przez próbówkę powinieneś wysterować zamek niezależnie od tego czy jest sterowany "+" czy "-" tylko trzeba odpowiednio podłączyć żabkę próbówki (do "+" lub "-").
natnij izolację na białym i żółtym podłącz jakiś przewód do jednego z nich i dotknij tym przewodem masy samochodu jak centralny zadziała to sterowanie jest minusem
Zamek centralny sterowany (-) minusem. Otwieranie - szaro/biały (czasami szaro/czerwony) Zamykanie - czerwono/niebieski Domykanie szyb - brązowo/szary (czasami czerwono/brązowy) Przewody znajdziesz we fioletowym 8-pinowym złączu na wsporniku złącz konektorowych.
Nie,nie!! Sterowanie odbywa się minusem.
Najprościej to będzie znaleś przewody od przycisku na drzwiach od ryglowania zamków. Wchodzą na modul cetralnego i uniwersalną centrolką sterować cetralką toyoty. Sprawdz szy sterowanie z przycisku na drzwiach jest plusem czy minusem. Robiłem parę tych samochodów ale to lata do tyłu i nie pamiętam
Ja mam do swojego jednego pilota. Czy w ten sposób można zaprogramować do swojego samochodu pilota z innego auta-żeby mieć dwa. Jeżeli tak się nie da to alarm który i tak będę zakładać jakie ma mieć sterowanie centralnym zamikiem: plusem czy minusem?
w pompce jest cała elektronika ,pompki siadają bardzo często a o ile się nie mylę to w golfie jest sterowanie centralnego minusem ale nie jestem pewny.
Tak podłączenie ze schematu ,,zamek sterowany minusem,,Proböwką musisz wyłapać dwa kable-jeden zamyka a drugi otwiera.
Laguna I na pewno ma sterowanie centralnego minusami a kierunki możesz podpiąć pod włącznik świateł awaryjnych.
Typ cobry to 5933 :) chyba ze to nie to to bede szukac dalej... error: centralny w E30 sterowany jest masa czyli minusem
Szukałem ale nie znalazłem tego czego chciałem :/ Mam alarm i sterowanie centralnym jest za pomocą minusów/masy otwieranie i zamykanie. Mam oryginalny centralny sterowany plusami... Problem polega na tym ja za pomocą 2 pezkaźników zrobić takie sterowanie żeby to wszystko działało pięknie ładnie? Prosze o pomoc w tej sprawie bo aukto mam rozebrane i...
Posłuchaj dobrej rady podepnij się pod te przewody z centralką zdalnego sterowania i będzie wszystko grało, nie musisz nic dokładać bo jest w sienie zamek sterowany minusem.
Witam. Zamierzam założyć alarm w aucie (toyota yaris '04). Poradźcie mi czy lepsze jest sterowanie oryginalnym kluczykiem (z. centralny) czy sterowanie osobnym pilotem. Jakie są plusy i minusy. Dzięki.
Jeżeli centralny zamek jest dokładany - to raczej na 100% masz sterowanie minusem(-) - podajesz mase na przewód biały lub brązowy(otwieranie ,zamykanie). Jeżeli jest to oryginalny centralny - sterowanie plusem(+) - kolorów nie pamiętam, ale znajdziesz w słupku drzwiowym.
Standardowo to centralka alarmu ma dwa wyjścia (-) do sterowania centralki centralnego zamka.C.zamek ma dwa wejścia sterowane minusami(-).Przeważnie biały i brązowy.Sprawdz dla pewności.
przewody idace na słupku szyby mozna znaleść niżej centralny jest sterowany minusami ale musisz się wpiąć bezpośrednoi do przewodów wychodzących z siłownika
Co oznacza to sterowanie minusem lub plusem ?
jeżeli starszy model to sterowanie plusem na przewodzie żółtym i białym jak nowszy to sterowanie minusem kolor.ów nie pamietam
Tak sterowanie minusem.
Ciebie interesuje opis sterowania z pompą, na jednym przewodzie masz mieć naprzemiennie plus i minus. Schematy ogólnie dostępne na forum, więc nie wklejam.
Wpinamy się w odpowiednie przewody idące do centralki.Zamyka z obu zamków? Cienki brązowobiały i brązowoczerwony to zamknij i otwórz,gruby brązowy to masa,gruby czerwony to plus. Na uniwersalnej łączysz według opisu STEROWANIE MINUSEM.
jeśli nie będę montował syreny. Masa podłączona do syrenki, nie ma w tym systemie nic wspólnego z masą zasilania centralki. gdzie podłączyć minus zasilania, Pn 1 (czarny kabel) w złączu G3
B+ B- zasilanie dwa piny do siłowników są one podłączone do przekazników kolejne dwa sterujące minusem
Napisz jaki alarm to coś więcej bedzie można powiedzieć. Są trzy rodzaje sterowania centralnego zamka: 1) poprzez zamianę polaryzacji (zamienia miejscami plus z minusem w zależności czy zamyka czy też otwiera) 2) steruje minusami 3) steruje plusami Jeżeli centralny działa w jednym systemie a alarm w innym to nie bedzie działało ale na to to trzeba zwracać...
Jeżeli jest to fabryczny centralny zamek to połączenie zgodnie ze wskazanym rysunkiem jest błędne. Musisz skonfigurować połączenie centralki na sterowanie dwoma minusami i wpiąć je w sterowanie siłownika przednich najlepiej lewych drzwi.
Witam kolego Flash centralny zamek w peugeocie 405 jest sterowany masom (minus) Podepnij wiec tylko te dwa minusy do centralki sterowania zamkiem Centralkę znajdziesz pod obudową kolumny kierowniczej
No dobra, ogarnąłem temat... W sumie nic trudnego tylko brak informacji.. bo na forach wyczytałem że ten centralny zamek jest sterowany minusem i plusem... Więc podłączyłem to patrząc z perspektywy takiego sterowania, ale już w akcie desperacji zmieniłem na sterowanie plusem i działo się to samo, no to ostatnia deska ratunku.. Sterowanie minusem i BINGO,...
Witam, podłączam się do tematu.. A w hondzie 2008- 2012 sterowanie jest plusem czy minusem i czy wersja USA będzie miała to samo czy może coś innego???
że pod wyłącznik najprościej to wiem, ale wydawało mi się że plusem, jak podłączę poinformuję, zastanawiałem się tylko czy będę potrzebował przekaźniki, jeżeli minusem to nie ....Dzięki
Musisz wiedzieć, czym masz sterowanie w oryginalnym zamku, a następnie stosujesz właściwe z podanych rozwiązań. Więc masz sterowanie minusem (negative), plusem (positive), sterowanie bezpośrednie siłowników (stosowane przy montażu całego systemu z siłownikami)
tranzystor sterować minus sterować światła minus sterować minus zamek
pralki blomberg pomiar częstotliwość xmega triak gorenje
sprzężenia domofon telefon polowy
Automatyczne wyszukiwanie kanałów w QILIVE Q55UA221B Wymiary i waga BOX V500 CRESCENDO - brak danych