Bezpiecznik IG2 (20A) odpowiada za zabezpieczenie: Sterowanie silnikiem, zapłon, system uruchamiania przyciskiem, system immobilizera silnika, system blokady kierownicy.
Witam Wpisz w szukaj poczytaj podobne tematy ale sprawdż triak i sterowanie który uruchamia zapłon lampy.
To nie moduł zapłonowy! To dławikowy układ ładowania. Zielono-czerwony kabel do bezpiecznika połączonego z cewką ładowania a czerwony przez bezpiecznik do akumulatora
Tak masą , plus 12 V jest na stałe po przekręceniu kluczyka na zapłon. Sterowanie podczas kręcenia silnikiem.
Bascom zgłasza błąd 63 w linii: Waitt = Int(9000 *(1 - Voltage / 255)) Chyba żartujesz :D BASCOM matematyke ma na poziomie pierwszej klasy szkoły podstawowej. Jedna operacja w jednej linii. Czyli: Wynik = A + B + C Trzeba rozpisać jako: Wynik = A + B Wynik = Wynik + C
Witam mam pytanie jak jest sterowany zapłon w takim mercedesie(wtrysk mech.). czy z czujnika położenia wału czy jak.Za podpowiedzi z góry dziękuje.Pozdro.
Tak, a teraz z tej fotki wszystko będziemy wiedzieli... Jaki silnik, jaki układ zasilania, pompa elektryczna- czy jej sterowanie, zapłon sterowany autonomicznie czy zewnętrznie?
skoro kontrolki przygasają podczas próby uruchomienia to gdzieś nie do końca kontaktują grube plusy lub masy. Włącz zapłon i podaj sterowanie bezpośrednio na rozrusznik i sprawdź czy odpali.
Jak masz przekaźnik to na 30 stały plus przez bezpiecznik, 87 wyjscie na światła do jazdy dziennej, 85 sterowanie przekaźnika pozycyjne,86 sterowanie przekaźnika zapłon +15. A styk 87a wolny . Po włączeniu zapłonu przekaźnik zwiera i podaje + na dzienne,po włączeniu postojowych puszcza i wyłacza dzienne.
Tak, 6st przed gmp bez czujnika, oczywiscie silnik rozgrzany. Naucho to sobie mozna co innego, ale nie w tym silniku. kolego nie wprowadzaj innych w błąd! Zapłon: 6* Z czujnikiem, to nie Digifant :idea: Sprawdzić jeszcze natężenie prądu w regulatorze ciśnienia i ew. skorygować położeniem klapy co to tych 3 kabelków: KE-Motronic ma coś takiego jak czujnik...
Tam lepiej zastosować CAŁE sterowanie silnika jak w oryginale. Minimum to sterowanie zapłonem. Roboty przy tym niezbyt wiele.
Witam.Oczywiście że może to być wina modułu,ale ja bym w pierwszej kolejności sprawdził czujnik sterujący zapłonem przy kole pasowym oraz połączenia wszystkich przewodów w układzie zpłonowym.
Próbowałem z halem od golf 3 ale steruje masą a mi potrzebny plus. Niestety większość czujników steruje masą
Skuterek przywieziony bez kluczyka i muszę ominąć immo, schemat bardzo by mi pomógł, chyba że masz na to sposób. Odgrzebałem moduł zapłonowy i jest w motorolka hc05, tylko nie wiem czy blokuje zapłon czy steruje zapłonem.
witam. A czy ktoś może mi powiedzieć jak wygląda kwestia ustawiania zapłonu w T4 2,5 benzyna? Czy można go ustawić ręcznie czy jest zapłon automatyczny sterowany przez komputer?
To obadaj przewody bo chyba idzie już prosto do akumulatora jeden z nich. Edit Hmm powinien być jakiś przekaźnik bo to przecież idzie po zapłonie a nie na stałe. Nie mam teraz pod reką TISa co by sprawdzić gdzie idzie dalej przed FV1. Trzeba by obadać przekaźniki na podszybiu choć nie wiem który na teraz steruje "zapłonem".
Można do starszego malucha założyć koło pasowe z zębami od el-a, zamontować czujnik, moduł nanoplex i mieć idealny, sterowany mikroprocesorem zapłon, tyle, że jak praktyka pokazała silnik wcale nie ma lepszych osiągów ani kultury pracy
To nie aparat ma sterować podciśnieniem, a podciśnienie aparatem. Wcześniejszy zapłon prędzej wkręci silnik na obroty. Podciśnieniem steruje przepustnica.
Jak kręci a nie odpala, to odcięte paliwo, zapłon lub sterowanie wtryskiem, więc tam szukaj.
tylko zamontowana jest tam pastylka antynapadowa i zapewne blokada blokuje uruchamianie i gaszenie silnika samochod a samochod musi sie wylaczyć po blokadzie .Oddalem klijentowi a kabelki blokdy wyciagnolem pod silnik kolo komputera i chcial bym tam cos teraz szybkim cieciem chlasnąć :).
A jak zdalnie odpalone auto ruszy bo bedzie zostawione na biegu i zabije przechodzace dziecko?
Cewki dwubiegunowe do 126p z mechanicznym zapłonem były podłączane przez dodatkowy-specjalny przewód oporowy. Miał coś okołó 1,5 czy 1,7 Ω, tak by cały zestaw cewka + przewód miał około 3,5 - 4 Ω. Poszukaj lub zrób sobie zapłon elektroniczny sterowany przerywaczem, będziesz bardzo zadowolony. Dawno temu produkowane były do FSO 1500, 126p,...
Nie da rady.Wstaw migającą sterowanie plus i zapłon.
Mi się wydaje, że aparaty LUKASA były montowane w silnikach 1,4. Silniki 1,6 miały aparat DELCO i moduł sterujący zapłonem w środku. W LUKASIE w aparacie jest tylko HALL, a moduł zapłonu jest zabudowany pod cewką zapłonową. Sprawdź jak jest u Ciebie?
Witam Opisz proszę szerzej w jaki sposób sprawdziłeś, że zapłon odcina ci poniżej prędkości obrotowej zaprogramowanej w urządzeniu sterującym zapłon. Przypuszczam, iż sprawdzenia dokonałeś na tak zwanym luzie naciskając pedał gazu ( w tym przypadku odetnie ci na pewno ), czy może podłączyłeś zewnętrzny obrotomierz i wyszło ci na nim, że odcina ci poniżej...
Zasilanie zapina oddzielny przekaźnik. Jest zasilanie na bezpiecznikach? Możesz podać na krótko, do testów, powinny działać i szyby i fotele. Przed podaniem zasilania koniecznie włącz zapłon!
Chyba nie będzie to tak prosto sterować zapłonem tyrystorów jak w przypadku ściemniacza do żarówki. Kąt wysterowania bardzo zależy od indukcyjności. Wypociłem taki uproszczony softstart dwufazowy we falstadzie. Model umieszczę w tym drugim Twoim wątku.
Na obrazku podłączenie zasilania i kierunkowskazów: https://obrazki.elektroda.pl/2895623500_...
Ale coś tym modułem zapłonu steruje , nie? Fructon dobrze podpowiada.
-po pierwsze układ zapłonowy. Nie tylko świece i kable, ale też rozdzielacz, moduł (zawilgocony lub inaczej uszkodzony), wszelkie styki - generalnie wszystko co może spowodować słabszą iskrę. Moduł ? Rozdzielacz ?! Poldek GSI to nie Opel - Zapłon sterowany ECU. Przecież GSI to odpowiednik wielopunktowego Opla, tak samo jak Abimex tyle, że to jednopunkt...
Dźwięk do wzmacniacza nie idzie żadnym can, em, sygnał z radia podawany jest złączem C, piny opisane jako line out. Sieć CAN w aucie obsługuje w oryginalnym radiu zapłon, podświetlenie, sygnał prędkości, treść nformacji na fis, ie, sterowanie z kierownicy itp
Kup ten sam, z latami produkcji mógł się zmienić pinout modułu lub sterowanie mapą zapłonu.
Wstaw w obwody bramek tyrystorów rezystory szeregowo i kondensator elektrolityczny równolegle (wartości trzeba dobrać doświadczalnie) Robiłem takie cdi do hondy trl 250 4t, bez układu opóźniającego bardzo chciała złamać nogę przy odpalaniu
Panowie, nie wymyślajcie teorii. Jeżeli odcinamy obwód sterowany plusem (zapłon, stacyjka, pompa paliwa) to to plus do przekaźnika bierzemy sobie z obwodu odcinanego od strony stacyjki. Do przekaźnika dochodzi wtedy tylko masa po uzbrojeniu i tyle w temacie.
Uważasz, że typ tego zamiannika będzie odpowiedni, parametry ma całkiem przyzwoite ale nie wiem jakie ma oryginał, żeby chociaż polaryzacja się zgadzała.
O który komputer chodzi?O ten moduł zapłonowy Digiplex?
No, czyli zapłon sterowany z ECU. A w związku z tym moje rady są aktualne.
A może prościej było by podłączyć się pod sterowanie przekaźnia odcięcia zapłonu (blokady)?? Wszak najcześciej w alarmach przecież pojawia się sterowanie dopiero po zadziałaniu alarmu !?
Witam kliknij na tą stronę wszystko jest ładnie opisane . http://public.servicebox.peugeot.com/ddb... Reinicjalizacja pilota zdalnego sterowania ☞ Wyłączyć zapłon. ☞ Włączyć zapłon. ☞ Nacisnąć natychmiast na przycisk zamykania ☞ Wyłączyć zapłon i wyjąć klucz ze stacyjki. Pilot zdalnego sterowania jest znowu aktywny.
Co to był za pomysł z zakupem zupełnie innego modułu zapłonowego? Zapłon masz bez impulsatora, więc żadnego typowego modułu od skutera (z impulsatorem) nie podłączysz. Konieczny jest moduł do układu tzw. bezimpulsatorowego, czyli zapłon zasilany i sterowany wyłącznie z jednej cewki (zasilającej). Pojawienie się iskry występuje zazwyczaj przy ujemnym...
Przepraszam :P więc albo chłopaki coś źle zamontowali albo któryś z mechaników uszkodził moduł sterujący zapłonem i to on będzie do wymiany. I niestety bez podpięcia komputera się nie obejdzie. Możesz też sprawdzic bezpieczniki tak profilaktycznie wszystkie bo wina (przy odrobinie szczęścia) może leżec po ich stronie :P Cena jednego to ok. 30 groszy....
Bzdury już w drugim zdaniu opisu: Silnik nie posiada układu zapłonowego, zapłon następuje w wyniku sprężenia mieszanki jak w silniku diesla. Bzdura bo w silniku Diesla nie następuje sprężanie mieszanki. No ale przynajmniej prostują w trzecim zdaniu: Nie ma jednak układu wtryskowego - paliwo jest mieszane z powietrzem przed zassaniem do cylindra. Tyle...
Witajcie. Mam problem z swoim Oplem Astra. Po przekręceniu kluczyka na zapłon, pompa nie pracuje przez chwilę, przez co ma problem z odpalaniem. Zaczyna pracować dopiero jak jest kręcony zapłon. Dodam, że przekaźnik pompy paliwa wymieniony i nadal to samo. Co steruje pompą po przekręceniu na zapłon, żeby podawała paliwo przez chwilę? Komputer zepsuty?
Włącz zapłon,daj zasilanie na sterowanie rozrusznika i będziesz wiedział gdzie szukać,
Vitxx Jeśli zewnętrznie jest taki sam to bierz i śmigaj ,ważne by miał podciśnieniowy korektor zapłonu tzw. UFO bo te silniki są na prostym wtrysku tzn. sterownik steruje tylko wtryskiem natomiast zapłon masz przyśpieszany i opóźniany mechanicznie przez korektory w aparacie zapłonowym . Dlatego szukaj żeby miał UFO , gaźnikowe silniki 1.0-1.3 po 86...
Fiaty Bravo posiadają zabezpieczenie tzw "Fiat Code" (krótko mówiąc jest to immo), w skład tego zabezpieczenia wchodzi m.in. "elektroniczne urządenie sterujące systemem wtryskowo-zapłonowym" czyli immo będzie odcinać zarówno wtryski i sterowanie zapłonem a nie jak wcześniej napisałem że tylko wtryski. Jest o tym troche w "informacjach ogólnych - fiat...
Nie no ,Grzesiek-wspólnym ogniwem jest jeszcze zapłon i szczelność dolotu.Pasowało by zobaczeć jak steruje zapłonem przy podnoszeniu obrotów,czy nie wyprzedza zbytnio.
A może moduł sterujący zapłonem się przegrzewa
To tam oryginalnie był przepływomierz a nie tylko czujnik podciśnienia? Bez tego będzie działać, lambda nie ma żadnego wpływu na sterownie zapłonem. Bez przepływomierza czy MAP też będzie działać, tyle że w trybie awaryjnym (ze stałym kątem wyprzedzenia zapłonu). Ciśnienie oleju jest do deski, nie do komputera, podobnie jak jeden z czujników temperatury....
O ile się nie mylę w tych silnikach zapłon jest sterowany elektronicznie.
Jeżeli dzienne masz podłączone tak jak trzeba , podpinasz moduł po zapłonie a wyjście na sterowanie cewek przekaźników jeden do pozycyjnych drugi do mijania w twoim przypadku wystarczą zwykłe przekaźniki zwierne. Zasada działania włączasz zapłon palą się dzienne ,zadziała czujnik zapala pozycyjne i mijania razem i gasną dzienne prościej się nie da tego...
To nie jest stały plus tylko po zapłonie. Sterowanie z manetki jest masą. Weź też pod uwagę że silniczek podpięty bez obciążenia na krótko może działać a obciążony wycieraczką już nie.
Śmichy hihy ale poza wypasioną funkcjonalnością to satel ma ogólnie opóźniony zapłon. W tym roku skapnęli się np. że telefonia komórkowa trochę się rozwinęła od czasu 2G.
Ja pobrałem sygnał z modułu elektronicznego z tranzystora sterującego darlingtonem mocy, ponieważ zapłon sterowany jest hallotronem. Problem mam z integratorem impulsów, chcę go dobrać tak aby migotanie diod nie bylo widoczne a stała czasowa nie powodowała powolnej pracy obrotomerza
No ale system podgrzewania całości .. wraz z odcięciem płynu... hmm pomijając koszta zupełnie chyba fajny pomysł.. Do tego regulacja pracy silnika na gazie za pomocą przełącznika Econo/Normal/Sport.. hehe sterowanie zapłonem (elektroniczny zapłon w silniku gaźnikowym) + fajne gaźniki webera.. i taki dajmy na to polonezik mógłby być niezłym eksperymentem.....
Zgadza się. Pod przewód sterujący "rear" (w moim przypadku "back") jest podłączone zasilanie sterujące z tylnego światła. Inaczej nie działałoby po przełączeniu na wsteczny kiedy zapłon jest włączony. Problem zaczyna się kiedy uruchomiony jest silnik. Sterowanie jest OK.
2 to zapłon 4 grzanie wody 8 wybieg pompy po osiągnięciu temperatury. Sprawdziłeś czy nie jest mokro w miejscach o których pisałem?
Podstawowe różnice: Jetronic steruje tylko wtryskiem paliwa. Motronic steruje wtryskiem i zapłonem.
Czyli brak zapłonu a zapłon sterowany jest z ECU. Zanim kupisz ECU to proponuję sprawdzić zasilanie na nim w momencie gaśnięcia, halla oraz cewkę zapłonową. Masz obrotomierz?
W 2,0 M20 jest za schowkiem pasażera może przy 1,6 też.
Synchronizacja pilotów zdalnego sterowania Wykonać następujące czynności : 1 - Wyłączyć zapłon i wyjąć klucz 2 - Zaczekać 1 min. nie naciskając przycisków żadnego z pilotów zdalnego sterowania 3 - Przełączyć klucz z pilotem zdalnego sterowania w. cz. przewidzianym do synchronizacji w położenie "+APC" 4 - W ciągu 10 sek. naciskać przycisk blokady zamków...
1 kolor brązowy - masa 2 kolor czarno/czerwony - do komputera (sterowanie cewką) 3 kolor czarny - zapłon
Nie , moduł zapłonowy nie jest sterowany CEWKĄ magnetyczna , tylko jej impulsy (cewki) obrabia ECU i on (ECU) steruje modułem zapłonu , a ten też jest wewnątrz zespołu aparatu zapłonowego.
Tak jak Ci pisałem kolego to jest zapłon bateryjny więc musi nim coś sterować po to jest moduł.Na samej cewce podejrzewam że niestety nic nie uzyskasz.
Myślałem, że napięcie podskakuje tylko, jeśli przerwie się obwód z cewką, a nie gdy się go otwiera. Prawdą jest że przerwanie się spotyka częściej w praktyce (zapłon samochodu benzynowego, ochrona przekaźnika elektronicznie sterowanego) - ALE jest pełna symetria na każdą ZMIANĘ prądu w cewce. Po drugie to nagłe przerwanie obwodu jest takim czynnikiem,...
No i ?
Wał korbowy silnika spalinowego 4-suwowego wykonuje 2 pełne obroty na 1 cykl pracy, w którym występuje 1 zapłon. Z tego wynika ilość impulsów w czasie, jaka jest generowana dla obrotomierza. Czyli dla prędkości 3000 rpm, mamy 50 obrotów na sekundę, lub 25 impulsów zapłonowych w cylindrze. Jeżeli silnik ma 4 cylindry, to zazwyczaj sygnał dla obrotomierza...
http://obrazki.elektroda.pl/9839134100_1... Dodano po 1 Witam Podłączenie transoptora do układu zapłonu i połączenie dwóch układów razem pokazuje dokładnie załączony przeze mnie powyżej rysunek . Przewód "+" zasilania zapłonu należy podłączyć w miejsce tam , gdzie była poprzednio zasilana cewka zapłonowa używana w zapłonie konwencjonalnym...
To napięcie +12V potrzebuję do zasilenia świateł dziennych, ich włączenia i wyłączenia kluczykiem. Silnik wycieraczek jest sterowany "masą" po zapłonie, tak jak i wiele innych urządzeń sterowanych "po zapłonie". Na tych urządzeniach na jednym pinie wtyczki jest zawsze +12V, a na drugi podaje się "masę", a nie "plus" przez stacyjkę. Przydałby się schemat...
Tak jak już pisałem, nie mogę odpalić go na gazie ponieważ to sterowanie od gazu z przyciskiem i kontrolkami zaczyna byc aktywne juz po uruchomieniu silnika. W pozycji kluczyka na zapłon, sterowanie jest wyłączone. Trzebaby ewentualnie puścić plus z akumulatora do centralki. Tylko pytanie czy i komputer od gazu załącza sie juz na zapłonie czy dopiero...
Problem rozwiązany, odcięty przekaźnik sterujący zapłonem, błędy nie wchodzą.
Ja bym nie szukał już w czujniku położenia wału czy innych które sterują też zapłonem skoro na lpg jest dobrze. Problem masz w układzie zasilania paliwem czyli albo wtryskiem albo pompą paliwa. Osobiście bym sprawdził wtyczki i połączenia przy wtryskach.
Sterowanie EPS /joystick/ Wyłącz zapłon na ok 15 sekund. Wciśnij pedał sprzęgła do oporu i tak trzymaj. Przyciągnij joystick w położenie N, włącz zapłon. Czekaj aż system zakończy procedurę, ok 15-20 sekund.
Sterowanie zapłonem jest. Po odpięciu 56 pinu od komputera, czyli sygnał SAW z ECU do EDIS słychać ze zapłon sie nie zmienia, a z podpiętym jest zupełnie inaczej...
Witam Tam nic nie trzeba ustawiać zapłon jest bezstykowy i sterowany ze sterownika wtrysku paliwa. Jest to silnik o mocy 44kW na monowtrysku, sterownik MULTEC. Pozdrawiam.
Przy wymianie bateri pilot sie rozkodował, lub jest uszkodzony . Procedura przyuczenia powinna pomóc. Tak jest w niektórych Cytrynach: REINICJALIZACJA PILOTA ZDALNEGO STEROWANIA. 1. Wyłączyć zapłon. 2. Włączyć zapłon. 3. Nacisnąć przycisk A. 4. Włączyć zapłon i wyjąć kluczyk ze stacyjki.
Witam Mam problem z Junkersem WRP 14 B23 s5395 Po zakręceniu wody wyłącza się, ale za chwilę następuje, nie wiem jak to ująć; samozapłon, wygląda to tak: Jedno cyknięcie, zapala się płomień (pilot) na około 1 sekundę, po czym gaśnie, ponownie cyknięcie i znów jak wyżej i tak w nieskończoność, Pomaga wyłączenie i włączenie zasilania na panelu sterowania...
Witam Można zastosować sterownik zapłonu z czujnikiem spalania stukowego z Escorta 1.6i na KE-Jetronicu. Miał on osobny sterownik dla wtrysku paliwa i osobny dla zapłonu. Mapę zapłonu zrobić np.dla V-power Racing 100 Shell-a, a jak będzie gorsze paliwko to komp opóżni zapłon biorąc pod uwagę sygnał z czujnika spalania stukowego. Potrzeba sterownik 200zł,rozdzielacz...
PETERS - to nie ja tylko moj kolega chce to zrobić. Orientuje sie troche w elektronice i chce sam zrobić sterowanie zapłonem i wtryskiem na mikrokontrolerze. Prosty, ale dopracowany układ bedzie lepszy od marnego gaźnika jaki jest w tych autkach. Zapłon zrobi lepszy od oryginalnego.
zasilanie kompa, czujnik polozenia wału, zawór na paliwie, zapłon, rozrusznik, sterowanie skrzyni - automat, kostka trotylu pod siedzeniem
Szukaj centralki. Pomarańczowy przewód to sterowanie blokady zapłonu. Gdzieś masz przekaźnik. Google nie boli... https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=pres... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
Pozostaje Ecm (złe sterowanie zapłonem albo wtryskiwaczem), uboga, mieszanka przez nieszczelność dolotu. Pozostaje diagnoza oscyloskopem, podanie wartości korekt i innych parametrów. I czy to wypadanie występuje tylko na wolnych czy też pod obciążeniem?
Witam . Mam pytanie . Mam aparat zapłonowy z hondy . Jest to zwykły modułowy zapłon oparty na zjawisku Halla (chyba tak to sie zwie ) . Ma on wbudowana cewke w aparat zapłonowy razem z modułem sterującym . Ida do niego 2 kable z auta . I teraz pytanie jeden z nich to + z instalacji a 2 ?? czy jest mozliwe sterowanie wyprzedzeniem zapłonu przez jeden...
To jak masz pulsacje pomiędzy znakiem 8 st przed zz a 12 st przed zz, to średnia, jak by nie liczyć wychodzi 10 st ....... Pulsować może poprzez luzy na aparacie, luźny pasek, kątem wyprzedzenia zapłonu steruje też sterownik....
Czy tylko sterowanie tym przekaznikiem ginie , a jak wtryski i zapłon, też n ie mam sterowania.
Przewód czarno-czerwony to cewka zasilająca CDI. Ten chiński ogier ma gaźnik sterowany elektronicznie. Nie miałem okazji oglądać jaki tam jest układ zapłonowy, jeżeli po stronie instalacji nie ma tego przewodu, to prawdopodobnie zapłon jest typu DC-CDI. Masz iskrę na tym silniku? Odpala?
to znaczy ze cykl zapłonu jest ze soba zsynchronizowany . elektroniczny wielopunktowy wtrysk paliwa. podanie precyzyjne paliwa -sprezenie podanie iskry i nastepuje zapłon . całym cyklem steruje elektronika .
Ale wtedy przeciez u tak steruje zaplon.
A jakie radio ? Ignition to zapłon, a dokładnie plus który się pojawia po przekręceniu kluczyka. Nie wiem czy to radio steruje wyświetlaczem, czy podłączył górną kostkę i jak. A załączanie wyświetlacza brane jest z radia ze stylku od anteny automatycznej. SławeK
Jeszcze jak byś napisał, jaki to samochód? Bo w układach sterowanych komputerem zapłon zależy od wielu czynników.
Zasilanie 12V według schematu jest na 3 pinie cewki, na 4 masa, pozostałe dwa to sterowanie z modułu zapłonu.
witam ja mam to samoa raz nie probowal tylko raz dzialal em go od nowa zaprogramowac ale teraz wogle nie dziala..... podobno siada jakis modul... koszt 300zl... Dodano po 1 to dziala na 100% dzis zaprogramowalem ale nie dziala mi otwieranie wina modulu w pilocie.... 1.1.1Zdalne sterowanie falami poczerwieni. -Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi...
Słabe to zdjęcie, ale w instrukcji jest napisane tak: REINICJALIZACJA PILOTA ZDALNEGO STEROWANIA. 1. Wyłączyć zapłon. 2. Włączyć zapłon. 3. Nacisnąć przycisk A. 4. Włączyć zapłon i wyjąć kluczyk ze stacyjki. Pilot zdalnego sterowania jest znowu aktywny. ..." Przycisk A to ten większy z symbolem zamkniętej kłódki, służący do zamykania drzwi.
Witam,naszukałem się mojego problemu i nie znalazłem,wszystko inne jest ok i dziwne jest jedno ,dlaczego na 1i4 iskra jest przestawiona o 90st po czujniku. a na 2 i3 cyl. ok. 40 st. przed czujnikiem poł. wału. Wcześniej mach. wymieniał rozrząd.Czy tak komputer ma sterować zapłonem?Bo jeśli nie to widocznie któreś koło zostało przestawione.Chyba nauka...
Do sprawdzenia: ciśnienie paliwa-jak będzie słabe to wtryski będą pluły a nie rozpylały i paliwo nie spali się dobrze w cylindrze i będzie spalać się w katalizatorze regulator ciśnienia paliwa na listwie paliwowej lub przy pompie w baku podciśnienia-fałszywe powietrze które może powodować też błąd EGR z racji błędnych odczytów przepływu powietrza MAP...
Odpal zapłon i przekaźnik rozrusznika na krótko (sterowanie rozrusznikiem to fioletowy kabel). Jeśli nie odpali to immo.
na drzwiach kierowcy jest joystic do sterowania lusterek z ogrzewaniem,pod nogami dodatkowo jest sterownik,ktory steruje ogrzewaniem
Proponuję zamiast sterować hamulcem, to po prostu odcinać zapłon. Motocykl też się zatrzyma, na pewno nie tak szybko jak przy hamowaniu, ale będzie to o wiele bezpieczniejsze i legalne.
Pewnie chodzi o pompkę membranową: https://obrazki.elektroda.pl/9848687900_... Powinien być zasilany przez moduł sterowany zapłonem (impulsami zapłonowymi cewki WN lub modułem zapłonowym). To sprawia dużo kłopotu w przypadku kiedy zabraknie paliwa, ja w CBR dorobiłem switch który działał jak "primer". Przy bezpośrednim podaniu zasilania...
Tylko jeden problem (to było dawno). Z tego co pamiętam silnik 600 ma inne kąty wyprzedzenia zapłonu a elektroniczny zapłon od 650, sterowany obrotami i podciśnieniem może pogorszyć pracę silnika. Jeszcze proponuję rozejrzeć się za dodatkiem do benzyny dla starych samochodów wymagających benzyny ołowiowej. Może gdzieś jeszcze coś takiego jest dostępne.
sterować zapłon silnik układ sterować zapłon sterować zapłon triak
wkładki zaworowe prąd bramki tyrystora rozgrzany silnik gaźnik przerywa
halogeny dalekosiezne internet mobilny
Mastercook piekarnik nie grzeje, symbol ślimaka na wyświetlaczu – jak odblokować? Schemat silnika Toyota Auris 1.6 Valvematic 132 KM – złącza, czujniki, manuale EWD