Tak, 6st przed gmp bez czujnika, oczywiscie silnik rozgrzany. Naucho to sobie mozna co innego, ale nie w tym silniku. kolego nie wprowadzaj innych w błąd! Zapłon: 6* Z czujnikiem, to nie Digifant :idea: Sprawdzić jeszcze natężenie prądu w regulatorze ciśnienia i ew. skorygować położeniem klapy co to tych 3 kabelków: KE-Motronic ma coś takiego jak czujnik...
Witam APS błąd 647 Sterowanie ciśnieniem Ciśnienie powietrza w układzie przekracza lub przekraczało 13,0 bar. Elektryczna lub mechaniczna usterka jednostki sterującej, sprężarki lub zaworu elektromagnetycznego. Włącza się żółta lampka ostrzegawcza. Układ obniża ciśnienie powietrza poprzez ciągłą regenerację. Kod usterki zostaje aktywowany za każdym...
nie zetnie jeśli jest dobrze koło przykręcone, używałem tak jakiś czas Briggsa (serii 550) którego zamontowałem w traktorku-kosiarce (tylko do jazdy, bez kosiska), tylko strasznie ciężko było go odpalić i miał strasznie mały moment, ale co ciekawe w staaaarych Briggsach (2.5, 3km) z poziomym wałem, takich jeszcze z przerywaczem jest żeliwne koło zamachowe,...
1. da sie w prosty sposob sterowac moca blysku? jesli dobrze kombinuje, to zależy to od napiecia na kondensatorze? jakie wiec jest minimalne (bo rozumiem, ze ponizej pewneno palnik nie zadziala)? Najprościej sterować mocą palnika przez zmianę ładunku zgromadzonego na kondensatorze, czyli zrobić przełącznik na kondensatory o różnych pojemnościach. 2....
To uważaj, bo cokolwiek się chlaśnie zapala serwis i nie odpala po tym.
To nie moduł zapłonowy! To dławikowy układ ładowania. Zielono-czerwony kabel do bezpiecznika połączonego z cewką ładowania a czerwony przez bezpiecznik do akumulatora
Chciałbym dzisiaj przedstawić Wam jeden z tanich lokalizatorów GPS. W poniższym tekście opisze kilka testów tego urządzenia mogących pomóc Wam przy wyborze lokalizatora, zwanego także trackerem GPS. Jakiś czas temu natknąłem się tutaj na informację aby uważać przy zakupie tanich urządzeń gdyż nie mają one nic wspólnego z GPSem. Zainteresowany tą informacją...
podłącz sobie jaki kolwiek tester i zrób selektywny test elementów. Zobaczysz wszystko co się da:) Właśnie w takiej konfiguracji czyli "trybie skanera" działałem fizycznie wczoraj :) Za pomocą prostego programu wykonałem skanowanie w zakresie po ID i zwiększałem licznikowo każdy z ośmiu bajtów wysyłając dla pewności po pięć takich samych ramek. W związku...
Bascom zgłasza błąd 63 w linii: Waitt = Int(9000 *(1 - Voltage / 255)) Chyba żartujesz :D BASCOM matematyke ma na poziomie pierwszej klasy szkoły podstawowej. Jedna operacja w jednej linii. Czyli: Wynik = A + B + C Trzeba rozpisać jako: Wynik = A + B Wynik = Wynik + C
Bzdury już w drugim zdaniu opisu: Silnik nie posiada układu zapłonowego, zapłon następuje w wyniku sprężenia mieszanki jak w silniku diesla. Bzdura bo w silniku Diesla nie następuje sprężanie mieszanki. No ale przynajmniej prostują w trzecim zdaniu: Nie ma jednak układu wtryskowego - paliwo jest mieszane z powietrzem przed zassaniem do cylindra. Tyle...
Cześć. Mam problem z radiem Ossuret S8, 8 rdzeni, 8 GB RAM w moim Mercedes S211. Właściwie to problemy są dwa, ale jeden jest dyskwalifikujący. Mianowicie co któreś odpalenie auta nie mam dźwięku. Tutaj moje pierwsze pytanie - czy wiecie do czego w takich Androidach służy kondensator? Na wielu stronach sprzedawcy chwalą się jaki to ich Android ma kondensator....
na początku myślałem, że przekaźnik, lecz byłby zdecydowanie za wolny (impuls potrafi przechodzić 6 tysięcy razy na minute. Ale nie musi załączać/rozłączać z taką częstotliwością. Czy tranzystor bipolarny jest w stanie przenieść taki niski impuls od 400 mV do 1600 mV? Nie wiem czy to prawda ale gdzieś wyczytałem, że bipolarne potrafią mieć spadki napięć....
Witam Można zastosować sterownik zapłonu z czujnikiem spalania stukowego z Escorta 1.6i na KE-Jetronicu. Miał on osobny sterownik dla wtrysku paliwa i osobny dla zapłonu. Mapę zapłonu zrobić np.dla V-power Racing 100 Shell-a, a jak będzie gorsze paliwko to komp opóżni zapłon biorąc pod uwagę sygnał z czujnika spalania stukowego. Potrzeba sterownik 200zł,rozdzielacz...
Witam wszystkich, w moim kochanym Fordziku (CMAX 2012 diesel 2.0 Climatronik) pojawił się problem - kompletnie przestał działać nawiew w aucie. Generalnie wszystko na panelu sterowania 'świeci' - ale wentylator nawiewu nie kręci - na żadnym biegu. Po wielu godzinach prób i poszukiwań znalazłem miejsce w którym 'coś' nie działa - PRZEKAŹNIK R13 w skrzynce...
https://obrazki.elektroda.pl/6164936800_... Wyłącznik czasowy ogrzewania tylnej szyby z przyciskiem monostabilnym. Jest to rozwinięcie, modernizacja układu z tego tematu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Układ został zaprojektowany specjalnie do współpracy z bistabilnym wyłącznikiem ogrzewania szyby...
Witam W Zafirze A przełączniki sterowania szyb w drzwiach tylnych i pasażera są równolegle połączone z przełącznikami w drzwiach kierowcy. Jeżeli możemy sterować szybami za pomocą przełącznika w danych drzwiach a nie możemy sterować z poziomu drzwi kierowcy możemy w prosty sposób zbadać gdzie jest przyczyna. Podłączając +12V w odpowiednie piny kostki...
To nie aparat ma sterować podciśnieniem, a podciśnienie aparatem. Wcześniejszy zapłon prędzej wkręci silnik na obroty. Podciśnieniem steruje przepustnica.
Witam,naszukałem się mojego problemu i nie znalazłem,wszystko inne jest ok i dziwne jest jedno ,dlaczego na 1i4 iskra jest przestawiona o 90st po czujniku. a na 2 i3 cyl. ok. 40 st. przed czujnikiem poł. wału. Wcześniej mach. wymieniał rozrząd.Czy tak komputer ma sterować zapłonem?Bo jeśli nie to widocznie któreś koło zostało przestawione.Chyba nauka...
Złapałem znikające napięcie z cewki sterującej zapłonem i odnalazłem uszkodzoną izolację na przewodzie do wyłączania zapłonu. Stąd brak 2 V AC po podłączeniu modułu. Po wypięciu przewodu z modułu iskra piękna. Tylko silnik odpala się do tyłu. Regulacja kąta zapłonu nie daje efektu. Co może stać za takim zachowaniem? Ceweczka sterująca zapłonem nowa....
Jak możesz sterować elektronicznie zapłonem??? jack63 jak długą iskrę generuje ? piszesz że nie równa praca silnika delikatnie przerywa zrób fotkę magneta zobaczy się jaki masz zapłon i zaczniemy od nowa .Ale stawiał bym na zapłon.
Ja czekam na Twój opis pełnego sterowania pogodowego w wersji light. Pracuję nad tym tematem. Chcę opisać to dokładnie a trochę ten nowy wątek zajął mi czasu. Bardzo polecam ten kocioł Termetu który mam, spisuje się super i łatwo o części zamienne, łatwa obsługa i konserwacja. Kocioł pracuje bezawaryjne u mnie już 3 lata. Raz był serwisant na okresowym...
Cześć, ostatnio coś mnie wzięło i postanowiłem zrobić od nowa zapłon do silnika (komar, jajo). Już mam mniej więcej rozplanowane co i jak zrobić. Będzie to zapłon z akumulatorem i cewką butelkową. Chciałbym sterować cewką za pomocą mikrokontrolera STM32 (układ to nie problem). Mam jednak pewne obawy co do działania mikrokontrolera przy kablu wn. Jak...
Raz na 5 razy samochód otworzę z pilota (rybka) tylko i wyłącznie gdy zbliżę z klamką kluczyk Pilot Mercedesa posiada dwa niezależne kanały transmisji: - transmisja radiowa 432MHz lub 315MHz - transmisja w podczerwieni Podczerwień prawdopodobnie działa prawidłowo i dlatego możesz sterować zamkiem z odległości 1m od klamki. Włóż kluczyk do stacyjki,...
Ale co tu rysować. Stycznik to cewka i styki. Jedna strona cewki do masy, druga do przewodu uruchamiającego rozrusznik, a jeszcze lepiej przy stacyjce. Styki stycznika pomiędzy regulator a akumulator. Tyle. :) Ale! Skoro uruchamiasz silnik, to ładowanie przechodzi na alternator. Więc lepiej może zrobić wyłączanie regulatora w chwili włączenia zapłonu...
Witam, walczę z podnośnikiem szyby w moim Polo 6n2... Problem pojawiał się od jakiegoś czasu najpierw szyby potrafiły się nie domknąć do końca i trzeba było kombinować z wciskaniem zamykania i zapłonem (mechaniczne wszystko sprawne, sprawdzane na krótko, przyciski też) Potem można było normalnie otwierać ale żeby zamknąć trzeba było wyłączyć zapłon...
Tam lepiej zastosować CAŁE sterowanie silnika jak w oryginale. Minimum to sterowanie zapłonem. Roboty przy tym niezbyt wiele.
Witam może nie na temat ale do MZ z instalacją na 6V proponuje zrobić jakiś zapłon CDI z prostą przetwornicą .Możesz ją zasilić nawet 5V. Ostatnio robiłem ten http://www.ot40.com/cdi_ignition.htm . Tyrystor możesz sterować z przerywacza bez procesora. Iskra na standardowej cewce MZ ma długość ok 2-3 cm pozdrawiam
Tak jak Ci pisałem kolego to jest zapłon bateryjny więc musi nim coś sterować po to jest moduł.Na samej cewce podejrzewam że niestety nic nie uzyskasz.
Układ, ze względu na prostotę, podoba mi się. W dobie powszechności scalaków jest to już możliwe. Też kiedyś zrobiłem podobny układ. Jednak wszystko było na tranzystorach i to wielu. Zapłon świetlówki odbywał się trochę inaczej: Przy starcie podawane było od razu napięcie zapłonu z transformatora impulsowego (nie pamiętam, ale chyba ~1 kV) i napięcie...
30 - zasilanie z akumulatora 15 - zasilanie po stacyjce R - zasilanie ze styku X - jest to chyba przekaźnik z oznaczeniem 18. Dolny rząd, drugi od lewej. Przekaźnik ten podaje zasilanie po stacyjce ale odłącza je w momencie pracy rozrusznika. Wtedy np przestaje pracować wentylator kabiny, wycieraczki,światła mijania/drogowe itp. Przekaźnik 109 jest...
Bez numeru części będzie ciężko,ale prawdopodobnie będzie to tak: (wypisałem tylko te aktywne usterki, tzn te z gwiazkdą) 5697 Tytuł Sterowanie wentylatorem Usterka Napięcie w obwodzie przekroczyło dopuszczalny zakres. Przyczyna Przerwa lub zwarcie do zasilania +24 V w obwodzie zaworu elektromagnetycznego wentylatora. Uwagi Nie można sterować wentylatorem....
Najlepiej będzie odciąć zasilanie cewki oraz pompy paliwa. Co do cewki to plus zasilania cewki (kolor czarny 3) Co do pompy to czerwono-żółty za przekaźnikiem. Zabezpieczenie można sterować układem składającym się z trzech przekaźników. P1- przekaźnik 12V 2A (potrzymanie sterowanie plusem z zapłonu-czarny gruby przewód od stacyjki) P2- przekaźnik 12V...
Możesz sobie wykorzystać elektroniczny zamek szyfrowy, który będzie ci robił za blokadę zapłonu. A jak chcesz, by ci to odpalało autko, to możesz tym zamkiem sterować moduł typu starter. A jak chcesz mieć bajer, to zrób sterowanie głosem: silnik start, silnik stop, światła włącz...
Ogółem rozdzielacz robiłem z nadzieją że właśnie będzie to zapłon CDI, ale budowa przetwornic mi nie idzie, ani jedna poprawnie nie pracowała... Najłatwiej chyba by było tak naprawdę kupić 4 moduły CDI do motocyklu czy czegoś takiego i sterować tym moim wynalazkiem. Tylko jeszcze trzeba by cewki zmienić na odpowiednie bo te raczej szybko by przebiło.
ten sterownik gazu to wielkie badziewie, zresztą widać że i tak silniczek krokowy od gazu już nie jest podłączony (i bardzo dobrze), ja bym w ogóle wywalił cały ten komputerek i założył właśnie przekaźnik (zawsze tak robię) i jest spokój. Ale tak jak napisał Hektar Zahle.r - można sprawdzić wtyczkę i kable przy aparacie zapłonowym i wtyczki i kable...
Witam.Oczywiście że może to być wina modułu,ale ja bym w pierwszej kolejności sprawdził czujnik sterujący zapłonem przy kole pasowym oraz połączenia wszystkich przewodów w układzie zpłonowym.
No i mnie się to nie uda, bo albo trzeba by dołożyć czujników albo zastosować koło z większą ilością szczelin, zapłon stanie się zbyt skomplikowany mechanicznie do wykonania. Ja mam jeden czujnik na jeden cylinder (jest ich dwa) i umieszczony jest 50 stopni przed GMP, mierzę czas obrotu (RPM) i program wybiera odpowiednie wyprzedzenie i przelicza na...
Nie wiem czy tak się to robi w WV ale u mnie trzeba włożyć klucz do stacyjki i włączyć zapłon a następnie sterować zamkiem na kluczu. W ten sposób koduję pilota po wymianie baterii. powodzenia GM
Chciałbym opóźniać zapłon w motocyklu żeby zrobić kontrolę trakcji której pierwszym etapem będzie delikatne obniżenie mocy. Nie tędy droga. Poczytaj o systemach kontroli trakcji najpierw. Jeśli masz inny pomysł na delikatne zmniejszenie mocy w motocyklach bez elektronicznych przepustnic to zaproponuj coś :) Kontrola trakcji Nemesis działa właśnie na...
Wybacz, ale takiego steku bzdur i nieznajomości działania silnika to ja dawno nie spotkałem. Bzdura nr 1. i tak np dla typowiego wtryskiwacza 240cc przy 14v wtryskiwacz ma czas bezwładnosci w okolicach 0.7ms , ale dla napiecia 9v podczas rozruchu może mieć już 3ms , biorąc pod uwagę czas wtrysku potrzebnego do rozruchu ciepłego silnika w tym przykładzie...
Tak tak. Zasadę znam dobrze. Chodzi przecież żeby się tylko nagrzał. Aczkolwiek nie wiem jak taki zapłon zrobić. I naprawdę wystarczy iskra co 0,5 sekundy? Janek ile pali wersja benzynowa? Eksploatacja jest tańsza niż wersja gazowa?
To obadaj przewody bo chyba idzie już prosto do akumulatora jeden z nich. Edit Hmm powinien być jakiś przekaźnik bo to przecież idzie po zapłonie a nie na stałe. Nie mam teraz pod reką TISa co by sprawdzić gdzie idzie dalej przed FV1. Trzeba by obadać przekaźniki na podszybiu choć nie wiem który na teraz steruje "zapłonem".
Ja mam ten problem od kilku lat,a zaczął się w 13 m-cu użytkowania-czyli wiedział kiedy? U mnie wybucha na zimnym piecyku. najpierw zaczęło się rano, po nocy, teraz wystarczy 2-3 godziny i szyby brzęczą. Co do serwisu? To pożal się Boże. Chłopcy przyjeżdżają, kręcą nosem, niczego nie znajdują i jadą sobie inkasując nalezność, a po czasie ostygnięcia...
Kabel od al700 oryginalny jest lipny - pownie skorodował no i trzeba się łączyć programem po przełączeniu na zapłon a nie przed jak się nie mylę. No ale jakość oryginalnej wtyczki jest tragiczny więc tutaj też może być problem. Nie wiem po co się cofać zresztą krokowca też można zrobić na śrube choć trzeba sterować przez al700 a nie ręcznie. Bardziej...
Witam. Problem dość nietypowy, rozebrałem już pół samochodu.Temat dotyczy instalacji CLIMATIC (nie climatronic) Włączam światła pozycyjne, podświetlają sie zegary, wlacznik świateł panel klimatyzacji, nawiewu... Itp. Ogólnie wszystko jak powinno być. W tej pozycji przekręcam kluczyk na zapłon i podświetlenie panelu climatic gaśnie, gdy silnik włączony...
Niewiele można się zorientować o co chodzi w tym poście? Lampy się nie rozładowuje tylko kondensator. Lampa działa w następujący sposób: Przetwornica zasilana z bateryjek "napędza" transformator, który z uzwojenia wtórnego (napięcie ok 300V) po wyprostowaniu ładuje kondensator (zwykle o pojemności 300 - 800 uF/400V). Do tego kondensatora podłączony...
OK. Moje założenia co do sterowania to sekwencja zgodna z LOA.24, arduino powinno też sterować przygotowaniem paliwa (grzanie i pompowanie). Wyświetlacz powinien pokazywać co aktualnie się dzieje np. pompowanie oleju, grzanie oleju, zapłon itp. i powinien stale wyświetlać zadaną i aktualną temperaturę. Regulacja temperatury i stałe zapamiętanie ustawień...
EMS 4106; czujnik tlenków azotu.Problem z komunikacją CAN z czujnikiem tlenków azotu za katalizatorem.4108;Jednostka sterująca SCR, komunikacja między jednostką sterującą silnika a jednostką SCR ustała.5408;czujnik ciśnienia oleju,sygnał z czujnika ciśnienia oleju wykazał wartość wyższą od normalnej.Oznacza to, że ciśnienie mierzone przy pewnej prędkości...
http://obrazki.elektroda.pl/4098117900_1... http://obrazki.elektroda.pl/1671790800_1... to jest zestaw uniwersalny, to mam w tej chwili podłączone w samochodzie. działa to w taki sposób że jak przekręce zapłon to podświetlają się przyciski i można sterować szybami. do silniczka dochodzą dwa przewody czarny i czerwony....
Nie znam tego modelu, ale wszystkie centralki podłącza się podobnie. 1. Stacyjka zapłonu w pozycji przekręconej - zapłon (+12V) 5. ? wyłącznik dźwigni hamulca ręcznego ? 14. dodatkowy kanał 1 do sterowania dodatkowym obwodem 15. ? prawdopodobnie sterowanie oświetleniem wnętrza po uzbrojeniu ? 16. dodatkowy kanał 2 do sterowania dodatkowym obwodem 18....
sterować zapłon silnik układ sterować zapłon sterować zapłon triak
dmuchać ciepłym powietrzem komunikacja arduino rs232 kupno używanego windows
vitopend pompa fluktuacja sygnału
Jak zmienić motogodzinę w Fordzie 8340? SEAT radio SEZ1Z3G6636253 – odzyskanie kodu PIN, procedura, Blaupunkt, VAG