proszę przetłumaczyć na polski Dzięki Wstępna ocena dostępnych informacji Masz Forda Fiestę z 2015 roku z silnikiem Diesla 1.6, w którym pojawiają się dwa specyficzne kody błędów: P2562 (błąd w obwodzie czujnika położenia turbosprężarki) i P132B (niewłaściwe działanie sterowania doładowaniem turbosprężarki). Z opisu wynika, że czujnik położenia turbosprężarki...
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Bardzo proszę wybierz sobie: B0100 "Poduszka powietrzna kierowcy - usterka" B0101 "Poduszka powietrzna kierowcy - sygnał poza zakresem/wydajność" B0102 "Poduszka powietrzna kierowcy - niski sygnał wejściowy" B0103 "Poduszka powietrzna kierowcy - wysoki sygnał wejściowy" B0105 "Poduszka powietrzna pasażera - usterka" B0106 "Poduszka powietrzna pasażera...
Witam ! To co opisujesz może sugerować o sterowaniu załączenia lub wyłączenia pracy sprężarki turbodoładowania. Najlepiej będzie jeżeli znajdziesz najlepiej na stronach forum VW opisy dla konkretnego silnika co sposobu sterowania turbosprężarki. Z tego co kiedyś czytałem z powodu marnej jakości paliwa brudzą się tzw. kierownice strumienia ( osadza się...
KOLEDZY O TO LISTA BŁĘDÓW KTÓRE ODCZYTAŁEM ZA POMOCĄ FORSCAN.U ===PCM DTC P2599:00-64=== Kod: P2599 - Parametry pracy czujnika A położenia dla sterowania ciśnieniem doładowania turbosprężarki – zacięcie się w położeniu dla wartości wysokich Status: - DTC zmienił się w usterkę stałą - usterka sporadyczna w czasie wydania polecenia - Kontrolka usterki...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Poczytaj co robi zawór upustu spalin oraz po co się stosuje zmienną geometrie kierownic spalin w turbosprężarce. Np. https://autokult.pl/14157,wg-bov-dv-zawo... wtedy się dowiesz czy zmiana sterowania tymi elementami może zwiększyć ciśnienie doładowania. Dodano po 1 Dodatkowo polecam podjechać gdzieś na...
Silniki AGR montowane były do września 2002 roku, same silniki nie różnią się niczym - są to bliźniaki a jedyne różnice je dzielące to osprzęt : wtryskiwacze, sterownik silnika, instalacja sterowania ciśnieniem turbodoładowania, turbosprężarka. ALH ma turbosprężarkę za zmienną geometrią kierownic spalin i akumulator podciśnienia a AGR zwykłą turbosprężarkę...
Po pierwsze przydałby się ktoś kumaty z interfejsem diagnostycznym do przeprowadzenia podstawowej diagnostyki oraz logowania poszczególnych podzespołów w trakcie dynamicznej jazdy. Problemów na dzień dzisiejszy może być mnóstwo, począwszy od sterowania podciśnieniowym zaworem turbosprężarki regulującym przepływ spalin przez kierownice VNT, przez zaworem...
WITAM. Hyundai 2.0 crdi 2012 rok. 130tys od nowości u mnie. Od pewnego czasu zdążą się że traci móc i nie wejdzie wyżej niż 3000 Obr. Po podłączeniu kompa pokazuje sie blad zaworu sterowania turbosprężarki. Wszystko sprawdzone wygląda na ok. Jedyne co mnie martwi to zasmolone spalinami wejście dźwigni kierownicy od turbo. Przypomnecze jest to sterowanie...
No i mam to co chciałem!! :) Po wymontowaniu turbo - wyczyszczeniu kierownic i wymianie przy okazji zaworka sterowania sztangą - auto śmiga jak się patrzy. Generalnie nietrudna sprawa, ale czasochłonna, gdy się tego nigdy nie robiło. Zamieszczam opis demontażu turbosprężarki w tym samochodzie. Na razie w postaci pliku PDF. Jak znajdę czas to zamieszczę...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Dymienie na czarno wskazywało by na zbyt małą ilość powietrza - paliwo się nie dopala i do tego dochodzący brak mocy - wskazywało by na turbinę. Jeżeli masz możliwość to sprawdź wartość ciśnienia doładowania turbosprężarki. Poszukaj w necie jaka powinna być wartość i zmierz. Jeżeli nie masz oprzyrządowania to poszukaj takiego warsztatu który to potrafi...
witam, jest to turbina ze zmienna geometrią i w zależności o ciśnienia doładowania i ropożerności hehe silnika w danym momencie przestawia ją ten siłownik jak ruszysz ta dzwignia musisz usłyszeć dmuch lub poczuć go, do czyszczenia Wdek jest taki sobie (potrafi sie przypiec) ja stosuje One shot preparat rewelacyjny (jak i cena) ale skuteczność gwarantowana...
Po pierwsze z logów wynika, że jest kompletny brak sterowania zmienną geometrią w turbosprężarce (log 011 BS, kierownice spalin ustawione cały czas w pozycji maksymalnego doładowania) i domyślam się, że coś zostało sknocone przy podłączeniu wężyków podciśnienia. Po drugie, porównując wartość MAFactual i MAPactual z grup 003 i 011 w logach dynamicznych...
Witam, P0299 oznacza problem z regulatorem cisnienia doladowania. W tym silniku jest to elektrozawor sterujacy silownikiem podcisnieniowym. Wystarczy sprawdzic elektrozawor i dzialanie silownika podcisnieniowego. Jesli wszystko jest dobrze i cisnienie jest OK to problem moze byc w programie ECU. Dobrze byloby zaladowac nowa wersje, jesli taka istnieje....
Przyczyną przeładowania turbo nie jest i nigdy nie będzie ani przepływka ani zawór EGR. Przyczyny przeładowania mogą być takie : - zacinająca się sztanga wewnątrz gruchy siłownika podcisnienia przy turbo, - zacinające się kierownice spalin zmiennej geometrii turbosprężarki, - zabrudzony wewnątrz i przycinający się elektrozawór N75, - niedrożny wężyk...
Turbo jest sprawne geometria wyczyszczona chodzi w pełnym zakresie. Podciśnienie prawidłowe i jeżeli chodzi o samo sterownie to jest prawidłowe ( podciśnienie spada wraz z wzrostem obrotów ) problemem jest to , że po puszczeniu gazu sztanga jest odrazu zaciągana w pozycję maksymalna. Czyli taka jaka przyjmuje na biegu jałowym ,a powinna przedtem wykonać...
"Byłem z tym u mechanika i coś tam wymieniał jakiś sterownik czy cuś przy turbinie...... " Wydaje mi się, że tutaj należy szukać rozwiązania tej zagadki w swoim modelu posiadasz turbosprężarkę sterowaną podciśnieniem, posiada zmienną geometrią, która być może od nagromadzonego nagaru przycinała się powodując brak pracy w pełnym zakresie tym samym nie...
Wyjąłem gruszkę z auta. Niestety nie udało się przełożyć tej z paska (nie pasuje). Wyczyściłem moją starą gruszkę przy pomocy środków penetrujących oraz intensywnie rozruszałem – myślę, że chodzi całkiem płynnie. W celu sprawdzenia zaworu n75 zamieniłem go z n18 (do sterowania EGRem) – oba są u mnie identyczne – te same symbole na...
"... natomiast podciśnienie (mierzone przed zaworem N75) spada prawie do 0 (zera) i w pewnym momencie następuje całkowite odcięcie turbosprężarki..." Jak dobrze interpretuję to brak podciśnienia w układzie VACU? - jak tak, to co ma wysterować gruszkę turbo? To co opisujesz to typowy nutlauf - z logów można podglądnąć, że ciśnienie doładowania mocno...
Postanowiłem narysować jak to według mnie wygląda u mnie :D Jeśli coś jest źle na tym rys. to od razu piszcie to poprawie. Co do schematu to są pewne małe niedociągnięcia : schemat podciśnień dotyczy sterowania turbosprężarki ze zmienną geometrią bo taka występuje w silniku 1.9 TDI o mocy 115 KM czyli 85kW więc nie ma tam zaworu Wastegate a za to jest...
czarny0531 możesz je sprawdzić bez demontowania turbiny. Niestety turbina zamocowana jest dość nisko i w mało dostępnym miejscu dlatego też wypatrzenie trzpienia gołym okiem z reguły bywa bardzo utrudnione (po ściągnieciu osłony silnika z kanału masz lepszy dostęp). Zwróć uwagę na zamontowany do turbosprężarki siłownik podciśnieniowy (metalowa gruszka)....
Kolega nie napisał o jaki silnik konkretnie chodzi ale w nowszych TDI EGR jak i klapa gasząca są sterowane elektrycznie. Napiszę tak : nigdy takiej podmianki jeszcze nie robiłem tj. N75 na N239 lub ten od chłodnicy spalin czyli N345. Te dwa ostatnie pracują w dwóch stanach : zamknięty lub otwarty i szczerze powiem, że jeśli podepnie się je pod wtyczkę...
Cofnąłem teraz sztangę tak jak miałem zdjęcie zrobione przed rozebraniem turbiny (6 zwojów od nakrętki kontry) i mam coś takiego: https://log.tunezilla.com/s/48n07OpF czyli bardzo podobnie jak na początku po czyszczeniu. No i teraz teoretycznie powinienem skrócić sztangę tak? Bo jak to zrobiłem kilka godzin temu to co skrócenie było tyko gorzej :/....
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
sterowania kierownicy focus interfejs sterowania kierownicy astra sterowania kierownicy
piła spalinowa odpala diesel świeca żarowy brotje energy błędy
kolektor poziomy bateria parkside styki
Amysa 90060 – parametry ładowarki, zasilacz 6V DC 1A, wtyk 5.5/2.1 mm, polaryzacja Alto TS115A amplifier cycles on/off, fan not spinning, overheating and thermal protection