chcę ułatwić obsługę dźwigiem a raczej ładowaczem Panowie, jedno pytanie: czy takie urządzenie nie podlega przypadkiem UDT?
Zacznijmy od początku: -nie moge zgodzić się z kolegą robocopem, który sugeruje brak potrzeby zainstalowanych rozwiązań, -elektryczne sterowanie ładowaczem znacznie zwiększa komfort obsługi (chyba, że kolega lubi "szarpać za linkę"; nie wnikam), -komputer pokładowy pozwala na szybki przegląd np. stanu akumulatorów po dłuższej przerwie w eksploatacji...
Witam. Jak podpiąć rozdzielacz do ładowacza czołowego. Kiedy stary rozdzielacz miał sterowanie systemem ls a nowy nie jest w ten system wyposażony. Proszę o szybką pomoc.
Wygląda na to, że oprócz vmm32.xvd uszkodziło Ci trochę innych plików. Prawdopodobnie też user.dat z poprzedniej instalacji. Program win.com jest tylko "ładowaczem", bardzo szybko przekazuje sterowanie programowi vmm32.vxd (który swoją droga też jest programem dosowskim) i nie ma wpływu na konfigurację i sposob pracy samego windowsa.
Witam. Planuje przerobić ładowacz czołowy 1-sekcyjny na 3-sekcyjny sterowany joystick'em. Mam pytanie odnośnie podłączenia siłowników jednostronnego działania od podnoszenia tura pod rozdzielacz. Nie chce kupować dwustronnych bo to trochę kosztuje. Dzwoniłem do sklepu hydraulicznego i powiedział mi, że nie z każdym rozdzielaczem będzie działać ładowacz....
Ja do napędu pługa wirnikowego wykorzystałbym kompletną pompę od ładowacza typu Troll 350, bo mocuje się ją bezpośrednio na WOM. Odpada problem jak zamocować pompę. Zbiornik oleju zawiesić na tylnym podnośniku. Na pługu wirnikowym dać drugą taką pompę. Połączyć przewodami hydraulicznymi i powino działać. Napęd hydrauliczny będzie łatwiejszy do wykonania,...
Witam pojazd to Renault Espace 4 poliftowy 2.0T Nie znalazłem takiego powiązania w tematach - czy prawdą jest, że przy pojawiającym się błędzie ładowania alternatora - słabe ładowanie - komputer odłącza pożeraczy energii - czyli jako pierwszą klimatyzację ? Altek już chyba dochodzi swych dni- napięcie na poziomie 12,9 V co prawda prąd zmierzony cęgami...
W korpusie tylnego mostu MF 255 /3512 jest kilka korków, ten o którym mówisz jest od sprawdzania ciśnienia na cylindrze podnośnika tylnego (max ciśnienie na wewnętrznej pompie). Tu można podłączyć zasilanie podnośnika tylnego i sterować rozdzielaczem hydrauliki zewnętrznej podnoszenie i opuszczenie ramion. Jest opcja 1-sza: Podłączamy zasilanie z zaworu...
Cześć, czy ładowacze czołowe MX mają odwrotne sterowanie joystickiem? Chodzi o to, że po założeniu ładowacza, kupiłem używany i gdy wykonuję czynność podnoszenia ramienia, tur opada, więc zamieniłem przewody za rozdzielaczem i niby jest ok, bo joystick do tyłu a tur do góry. Niestety rozdzielacz ma funkcję pływającą i zanim ramię się podniesie, to wcześniej...
No, coś tam grzebie. Póki co na wolnych obrotach bo z pedałów mam tylko sprzęgło. Dodatkowo po raz pierwszy sterowałem koparką więc poruszałem się jak dziecko we mgle. Niemniej jednak zapowiada się dobrze. [youtube]https://youtu.be/Pl_73M96lLw[/y... [youtube]https://www.youtube.com/watch?v...
po kolorach możesz jeszcze połączyć. Chodziło mi że podłączasz do zasilania (akumulator) można na rozruszniku. Nie na sterowanie automatem. Ps. zastanawia mnie tylko czemu nie jest to połączone przez stacyjkę. tj. zapłon/ pierwsza pozycja.
Tak spokojnie możesz to zrobić , na pewno wcześniej też tam była zamontowana instalacja jednoobwodowa, taka sama jak w przyczepie rolniczej. Skoro maszyna w takim mocnym rozkładzie to ja bym zrobił jednak 2 obwody bo tak pewniej. Wiem źe większe koszta ale moze jednak warto. Siłownik trzeba podobnej średnicy jak był ori, jeśli będzie większy to wzrośnie...
Witam Może zacznę od początku. W zimie kupiłem c-360 z turem na linkę. Hydraulika podpięta do tych złączek, które idą pod siedzenie, sterowanie wajchą z boku. Zrobiłem próbę tura podniosłem worek ze zbożem około 400 kg i stwierdziłem, że słabo podnosi. Więc przystąpiłem do remontu. Wymieniłem tulejki łączące i oringi na nich. Wymyłem wszystko następnie...
Tam jest to chore sterowanie ładuje podczas jazdy i hamowania silnikiem. Akumulator wytrzymuje 3 lata
Może być dioda, może być tranzystor, który diodą steruje. Może być cała masa innych usterek.
Nie jest sterowany z ECU. Błąd autora tematu
Bierz, bierz, tylko nie zapomnij, że ten alternator ma funkcje odzysku energii z hamowania i trzeba sterować go prawdopodobnie przez LIN.
No właśnie, a skąd prąd do silniczków? Jak z bateryjki, trzeba będzie ładować ręcznie. Sterowanie guzikiem przy oknie, czy pilotem?
Pewnie chodzi Ci o pospolity "migacz" led. Efekt przygasania wolnego lub szybkiego regulujesz pojemnością kondensatora. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... tu masz prosty schemat. pozdrawiam
Alternator sterowany sygnałem LIN, nawet w przypadku uszkodzenia sterownika BSI, BSM czy przerwanego przewodu tego cienkiego MUSI ładować ok 13,8V (tryb awaryjny) jeśli nie ładuje wcale to winny jest alternator - brak szczotek, koło pasowe alternatora, regulator lub koło pasowe wału.
Tyle tylko że tam alternatorem steruje komputer silnika chyba, sądząc po opisie terminala alternatora - masz "S" - czyli sense, i "F1" - czyli sterowanie plusem na szczotkę.
Faktycznie, ta nie ma regulacji prądu, więc się nie nadaje.
Witaj zamontuj orginalny alternator ten co był lub o tych samych numerach bo ładowaniem w tym aucie steruje sterownik sinika większe obciążenie większe ładowanie i sam sprawdz jakim napięciem ładuje
Witam. Zakładam ładowacz Vitec AL2200 pochodzący z demontażu. Mam problem z rozszyfrowaniem wiązki odpowiedzialnej za automatyczne wypisanie ramienia, jest ona dosyć prosta ale pocięta. Nie potrafię znaleźć schematu tej maszyny. Może wie ktoś gdzie tego szukać albo przynajmniej za funkcje czterech przycisków na panelu sterującym? Jden jest od otwierania...
Za ładowanie masz odpowiedzialne dwa mosfety V2681 i V2610 oraz za sterowanie ładowaniem tranzystor NPN V2680. Teraz powinieneś je zlokalizować łatwiej.
Witam. Mam zainstalowany Deye 12 kW 3F (wersja oprogramowania 2006-1151-1807). Falownik pracuje w trybie off-grid, większość odbiorników w domu jest podłączona do wyjścia Backup - LOAD. Dodatkowo do jednej z faz na wyjściu LOAD podłączony jest mikroinwerter jednofazowy. Panele główne (podpięte do Deye) skierowane są w innym kierunku niż panele mikroinwertera....
Witam, Układ jest bardzo prosty: Do rejestrów ładujesz szeregowo 40 bitów odpowiadające pierwszemu wierszowi. Następnie załączasz na chwilę sterowanie 1 wiersza. Po wyłączeniu 1 wiersza ładujesz następne 40 bitów odpowiadające drugiemu wierszowi i załaczasz jego sterowanie. Dalej ładujesz dane i załączasz sterowanie kolejnych wierszy. Po zakończeniu...
Da się, przełącznik szeregowo równoległy sterowany ładowaniem.
Tu masz gotowe rozwiązanie - zasobnik ładowany warstwowo do współpracy z kotłami 2-funkcyjnymi - firmy Galmet - model Fusion: [url=https://galmet.com.pl/pl/produkt/fu... Ma już termostat sterujący załączający pompę ładującą, jest też krócieć do cyrkulacji.
Obecnie coraz mniej alternatorów które ładują "na sztywno" przykładowo 14,4 V. W większości stosuje się regulatory sterowane komputerowo które tylko na początku po rozruchu ustawiają ładowanie na ponad 14 V. W dłuższej trasie gdy akumulator jest w pełni naładowany to napięcie ładowania spada poniżej 14 V. Sterowanie komputerowe pozwala też wyłączyć...
Witam Miernik który posiadasz (zdjęcie 3) powinien być wstanie zmierzyć ESR kondensatorów. Czyli należy je rozładować, wlutować i pomierzyć. Ich stanu nie ocenia się na wygląd. Zobacz jaki układ steruje tranzystorem Q2 - skąd idzie sygnał do jego bramki. Ten układ/tranzystor może być uszkodzony.
To nie taka prosta sprawa i wynika głównie z krzywej ładowania akumulatora. Ładowarka oprócz regulatorów prądu i napięcia posiada logikę sterującą, którą może opisać jakiś algorytm. Zwykle jest tak, że najpierw ładowane jest stałym prądem i mierzone jest napięcie, gdy osiągnie ono jakaś tam wartość, ładowane jest stałym napięciem. Nie wiem jak to jest...
POkaż jaki masz regulator , steruje masą czy plusem?
Odłącz sterowanie z ECM, ładowanie ma być wtedy na 100%, jak nie będzie to altek do roboty.
On-grid'owemu odłączasz AC i przestanie praktycznie brać prąd z paneli, gorzej z off-grid'owymym trzeba go zmusić żeby wyłączył ładowanie akumulatorów. Niektóre dają się sterować modbusem (rs'em) itp.
Hmm, zwykły przekaźnik, który załącza kontroler ładowania po uruchomieniu silnika. Sterowany na przykład zasilania świateł mijania.
Prawdopodobnie masz system ładowania Dual w swojej Hondzie V. Procesem ładowania (w tym również wygaszaniem lampki wzbudzenia) steruje ECU (podaj jakie masz oznaczenia wyprowadzeń alternatora). Steruje tym moduł obciążenia ELD w skrzynce bezpieczników.
W tym z Volvo musisz podać aż 4 kabelki na regulator, mało tego istnieje ryzyko że sterowany jest komputerowo. Natomiast regulator "ze śrubką" aby pracował (ładował) wystarczy podać przez żaróweczkę 12 V.
Z generator piłokształtnego np. na dwóch wzmacniaczach operacyjnych (integrator+przerzutnik) lub kondensatorze ładowanym źródłem prądowym i rozładowywanym przez tranzystor jednozłączowy lub tranzystor sterowany komparatorem. Możliwości jest sporo. Jaka ma być częstotliwość piły ?
Fragmentem nadajnika może być 4021 ( karta wersji CMOS w załączeniu). Wykorzystać trzeba równoległe ładowanie danych. Oczywiście trzeba do tego dobudować sterowanie dla sygnałów CP, PL.
Jeden układ t ładowarka 12V 2A do baterii akumulatorów kwasowo ołowiowych. Drugi układ to włącznik pierwszego układu. Włącznik sterowany napięciem ładowanej baterii. wymagane użycie tyrystora lub triaka. Proponuję triak włączyć pomiędzy sieć a ładowarkę. Triak sterować optotriakiem (schematy w danych katalogowych optotriaków). Diodę optotriaka zasilić...
Układ ładowania jest umieszczony na płycie głównej telefonu, on steruje ładowaniem.
Powinno dać radę. Tylko zależy od "mądrości" elektroniki sterującej, może się dłużej ładować.
Przy awarii alternatora i wymianie na nowy nie lądował dalej więc pozostało szukanie bo winą może być sterownik adr, on odpowiada za sterowanie ładowaniem
Jest wbudowany, dodatkowo napięciem steruje sterownik silnika. Jeśli masz takie ładowanie to zapewne akumulator na szrot.
Na wejściu ma zasilacz 5 A. To wartość maksymalna podczas podłączania, gdy ładują się kondensatory.
sterowanie tylnej szyby najlepiej po przez przekaźnik - oczywiscie zasilanie przekażnika tylko przy włączonym zapłonie, a najlepiej dopiero gdy zacznie ładować prądnica ( bo tam zdaje sie taka jest). Co do awaryjnych - tu jest troch zabawy - albo zmieniasz oryginalny przerywacz, albo dokładasz sterowanie .
Możesz spokojnie ładować. Telefon pobierze tyle ile trzeba - on steruje poborem prądu, nie ładowarka.
Do ładowania są ładowarki. Do zasilania są zasilacze. Zasilacz zasila ładowarkę, która ładuje akumulator lub baterię akumulatorów. LM317 nie lub gdy na wejściu nie ma napięcia a na wyjściu jest. LM317 od razu się uszkodzi. Dlatego dodaje się 2 diody zabezpieczające od wyjścia do wejścia i na nogę regulacyjną. Szczegóły w dokumentacji LM317.
Do sprawdzenia więc rozrusznik i jego sterowanie. Na krótko czyli w jaki sposb? Jak odpali to masz ładowanie?
sterowanie pomoca sterowanie podnosnika sterowanie śmieciarki
hasło radio licznik 93s56 termet komin
iveco ładowanie iveco ładowanie
Odchylenie masztu turbiny wiatrowej przy silnym wietrze Błąd F11 i F15 w pralce Bosch - przyczyny i rozwiązania