Proszę bardzo: F1 KONTROLA CIŚINIENIA W OPONACH F2 OŚWIETLENIE PRZEDZIAŁU BAGAŻU F3 ŚWIATŁO SIODŁA - (oświetlenie zakabinowe) F4 RADIO ( OPCJA DLA WERSJI XL) F5 INSTRUMENTY F6 OSUSZACZ POWIETRZA F7 IMMOBILIZER F8 TACHOGRAF ( OPCJA DLA ESP I LKS) F9 INHIBITOR ZAKRESU (blokada przebicia na niską skrzynię przy prędkości powyżej 36km/h ) F 10 CZUJNIK EMISJI...
Szukałabym winy w pompie wtryskowej. Albo sterowanie albo wewnątrz jest syf, który mógł coś zablokować. Nie wiem, czy tam jest smarowanie centralne z silnika, czy trzeba zadać polecaną ilość oleju przez producenta.
Witam, mam problem z centralnym smarowaniem przy dafie Może mi ktoś powiedzieć jak one jest sterowane z skąd ?? Do chodzi do niego przewód 4żyłowy czerwony biały-zasilanie 24V i dwa niebieskie jeden jest na kontrolkę która brak smaru, a właśnie z drugim mam problem do czego on jest ma nr 3470 jak dobrze pamiętam. Nie mogę dojść gdzie on idzie ??? Jak...
nie dziala centralne smarowanie prawdopodobnie padlo sterowanie ale chce sie upewnic czy wszystko do niego dochodzi. nie wiem skad bierze impulsy na zalaczenie cs pamietam ze rerowce bierze ze stopu a w manie nie wiem. sterownik jest firmy groeneveld typ. 097.01
man czy daf jakiej firmy centralne smarowanie
Witam Nie działa mi centralne w tym Daf-ie. Bezpieczniki sprawdziłem, do beczki przychodzą 3 przewody- zasilanie i jakby dwa sterujace na których chyba ma być masa jak się uruchomi. Czym to ustrojstwo jest sterowane? Pozdr. Stan
Zobacz pod plastikami po stronie pasażera (najczęściej w dolnej części)sterownik w starszych modelach tam można było go znależć , a jak nie ma to pozostaje ci podpiąć się do kompa,bo jak pisałem wcześniej, może być sterowany ZBR-em. Dodano po 25 http://obrazki.elektroda.pl/3867862700_1... http://obrazki.elektroda.pl/6613676500_1...
czy jest dodatkowy układ który zajmuje się sterowaniem pompy smarowania? Steruje tym ZBR (komputer pokładowy/centralny). Pin 1 przewód o nr. 99521 to prąd załączenia silnika z ZBR-a kostka X/16 Pin 2 przewód o nr. 31000 to masa. Pin 3 przewód o nr. 99520 to sygnał o napełnieniu czynnikiem (ilość smaru) do ZBR-a kostka F2/8 Pin 4 przewód o nr. 99567...
Wydaje mi się że immobiliser to raczej by blokował EDC czyli zasilanie (+) przekaźnika rozrusznika i nie pozwolił na uruchomienie silnika na "krótko" Rozrusznik kręciłby a nie uruchamiał by się silnik. Dodano po 7 A moze byc tak jeszcze kolego wiedzial cos o centralnym smarowaniu w Dafach:)? Sterowanie elektryką poprzez sterownik centralny. Zmiana nastawień...
Jest tam centralne smarowanie Lincoln QUICKLUB .Wymontowałem zbiornik(w którum jest razem płytka sterująca i silnik).Na złączach pisze + - Motor , 31,30,15 -do zasilania.Działa tylko silnik wtedy,gdy zewrę na moment włącznik na płytce=działa tyle w zależności od ustawienia przełącznika obrotowego na płytce.Są tam takie położenia: 0,1,2,3,4,5,6,7.A,B,C,D,E...
F1 KONTROLA CISINIENIA W OPONACH F2 OSWIETLENIE PRZEDZIALU BAGAZU F3 SWIATLO SIODLA F4 RADIO ( OPCJA DLA WERSJI XL) F5 INSTRUMENTY F6 OSUSZACZ POWIETRZA F7 IMMOBILIZER F8 TACHOGRAF ( OPCJA DLA ESP I LKS) F9 INHIBITOR POKLADU SKRZYNI BIEGOW F 10 CZUJNIK EMISJI SPALIN LUB (OPCJA OPLATY AUTOSTRADOWEJ ) F11 LEWAREK ZMIANY BIEGOW F12 JEDNOSTKA STERUJACA...
Witam. Akurat w golfach wiem 0 co chodzi. Sterowanie oryginalnym zamkiem centralnym, pneumatycznym wyglada następująco: Najlepie zrobic tak. Zdjąć boczek przednich prawych drzwi (pasażera). Wypiąć kostke 3-pin z silownika, przeciągnąć ją do środka auta. Zamontować na końcu tej kostki dwa przekaźniki. W kostce są 3 przewody, skrajne to plus i masa a...
SPN 3778 CIŚNIENIE W RAIL: WYCIEK PODCZAS PRZESUNIĘCIA Wskazanie błędu: Centralna lampa usterki miga na czerwono podczas jazdy i podczas postoju, wskazanie "stop" na wyświetlaczu (priorytet 1) Strategia monitorowania: Kontrola szczelności wysokociśnieniowego układu hydraulicznego podczas przesuwania Skutek błędu: Zawór ograniczający ciśnienie może się...
SPN 3778 CIŚNIENIE W RAIL: WYCIEK PODCZAS PRZESUNIĘCIA Wskazanie błędu: Centralna lampa usterki miga na czerwono podczas jazdy i podczas postoju, wskazanie "stop" na wyświetlaczu (priorytet 1) Strategia monitorowania: Kontrola szczelności wysokociśnieniowego układu hydraulicznego podczas przesuwania Skutek błędu: Zawór ograniczający ciśnienie może się...
SPN 3781 ZAWÓR OGRANICZAJĄCY CIŚNIENIE OTWARTY Wskazanie błędu: Centralna lampa usterki miga na czerwono podczas jazdy i podczas postoju, wskazanie "stop" na wyświetlaczu (priorytet 1) Błąd OBD P1048, MIL wł. Strategia monitorowania: Kontrola pod kątem otwartego zaworu ograniczającego ciśnienie Skutek błędu: Ograniczenie ciśnienia w Rail do 700 - 900...
Hmm... Co do ciężaru... Jeżeli zastosować regulację elektroniczną, to na wyjściu musi być dławik. Przy parametrach mojego trafo, ciężar dławika wynikający z jego przekroju wyniesie ok. 8-10 kg... Transduktor też swoje waży i wymaga sterowania tranzystorowego. Widzisz, jestem na etapie gotowego trafo z prostownikiem, kasety na boczniki osadzone, boczniki...
https://obrazki.elektroda.pl/7617849200_... Jeśli rzeczy mają duszę, to z pewnością przed moimi oczami ukazała się jedna z takowych. Myśl o cofnięciu się w czasie i przeżyciu tego, co wydawało by się że ominie mnie już bezpowrotnie była ekscytująca i motywująca :) Miałem niedawno unikalną przyjemność ożywiania eksponatu z minionej...
Witam, sprawa nie dawała mi spać.. Problem rozwiązany. Silnik wycieraczek dostaje sygnał bezpośrednio z modułu Bordnetz, cienkim przewodem fioletowo-białym, który po stronie modułu jest w wtyczce F, pin 3. Sprawdziłem ciągłość tego przewodu i miernik pokazywał że jej nie ma. Zmyliło mnie to że mierząc prąd między linią LIN a masą we wtyczce od silniczka...
Witam, jeśli chodzi o układ centralnego smarowania, to trzeba sprawdzić czy między pompą smaru a punktem smarnym jest rozdzielacz. Jeśli jest, to najczęściej progresywny czyli taki, w którym jeden niedrożny punkt smarowany, blokuje smarowanie reszty punktów. Smar pod wpływem zmian temperatury twardnieje i potrafi zatkać punkt smarny. Zacząć sprawdzanie...
Na jakiej podstawie kolego radzisz 420?,Tak sie składa ,że 420 u mnie jezdziła ten sam rocznik i obiektywnie stwierdzam 380 lepsza bo:bardziej zwinna,moc mimo niby 40 kucy różnicy na niekorzyść to jednak pod górkę 420ki wąchały dym,spalanie porównywalne.Jeśli scania to seria4 pdebroń boże hpi a jeśli chodzi o wyższą normę emisji spalin to tylko scania...
e i wieczne kłopoty z nim związane. Jest też XPI,440KM. to wspaniały silnik, inny świat technologiczny. Co do obsługi i czystości paliwa jest wręcz chorobliwy. Jednak oferuje czasem problemy z inteligentną turbiną i zdarzy się z wtryskiwaczami. Ale brak SCR.. Polecam inwestowanie w dobre, drogie oleje long life wraz ze skróceniem nieco przebiegów mndz...
Posiadamy w ofercie stoły obrotowe pneumatyczne - indeksacyjne włoskiej firmy G.P.A są dostępne w dwóch wersjach: TAR 270 i TAR 160. Stół TAR 270 może obsługiwać większe obciążenia poprzez zastosowanie wspomagania sterowaniem hydraulicznym i podwójnym cylindrem, które są dodatkową opcją i mogą być dostarczane na życzenie klienta, natomiast stół TAR...
Witam! Mam problem jak w temacie. Sprawdziłem elektrozawór i czujnik przy zbiorniku (są Ok), na krótko podałem napięcie na elektrozawór - smar nie idzie. Tylko dalej nie wiem co steruje interwałem? Gdzie jest sterownik? Proszę o pomoc koledzy. Pozdrawiam.
Witam, poszukuję prostego i niezawodnego urządzenia, które będzie sterować silnikiem pompy smarowania centralnego. Idea - żeby od momentu podania zasilania na maszynę cyklicznie w regulowanych odstępach czasu 5-15 min następowało zamknięcie np. styku na regulowany czas 3-10 sek ( i tak w kółko). Fajnie jakby miało jakiś wyświetlacz stanu. Priorytet...
Myślę, że układ bezpieczeństwa na pewno wyłącza pompę natychmiast. Jeśli pompa chodzi, to coś nie ziązanego z bezpieczeństwem, typu licznik ruchów roboczych na wartości zadanej (:idea: niby drobiazg - a bywa kłopotliwy), przekaźnik centralnego smarowania (cykl tłoczenia smaru w toku albo zakończony niepowodzeniem), krańcówka ograniczająca zakres ruchu...
Hmm trochę dziwne zapotrzebowanie . PO: 1- gdzie ci się spieszy ? w czym przeszkadza że olej dłużej się rozgrzewa , chyba w zimie nie jeździsz ? Przecież w niskich (jak i w wysokich) temperaturach olej nie ma swoich pełnych właściwości smarujących, im krótszy czas nagrzewania tym lepiej dla wszelkich mechanizmów narażonych na tarcie. Jeśli chcesz to...
Już mi nie chodzi o ten zasilacz bo i tak spowrotem go denominuje. Ale buduje większy na 16 sztukach 2N3773 16A 140V i boję się że też będą podatne na tę przypadłość bipolarów. Trafo 3 fazowe 28V 150A, bo jednofazowe musi mieć kondensatory sporawe. Dodano po 2 http://obrazki.elektroda.net/10_12856547... Głównie do precyzyjnego ładowania akumulatorów...
Witam ponownie:) w sumie to zrobiłem już projekt płytki do powyższego schematu ale przez przypadek wpadłem na tę stronkę http://www.eelkevisser.nl/junyent.htm Jest tutaj schemat obrotomierza (LCD) na PIC-u. A mi chodzi o coś bardzo podobnego tyle że po zliczonej liczbie imp da mi sygnał na przkaźnik. Z tego co zaobserwowałem to pozostały mu 4 piny wolne...
Witam Ekperymentatorów i Ciekawskich...:) Jestem świeżo zarejestrowanym użytkownikiem , moją pasją ( jedną z kilku :)) jest strzelectwo wiatrówkowe. Cały ambaras w tym hobby to to , aby karabinek wystrzeliwał śrut z mozliwie jak najbardziej stabilną energią. ( o ogromnym uproszeniu ) I stąd cały zwariowany pomysł... :) Projekt powstaje od około dwóch...
Witam, W koparce jest system centralnego smarowania dwuliniowy. Do obudowy pompy Groeneveld dostała się woda i zniszczyła płytę sterownika CT950315. Nie znam dokładnie zasady pracy układu dwuliniowego. Gdy pompa tłoczy smar i cewka przełącznika nie ma napięcia smar tłoczy do jednej linii, gdy ma, to smar tłoczy do drugiej linii, zasysając z pierwszej...
http://obrazki.elektroda.pl/7992938400_1... OPIS POBIEŻNY: SZAFA I STEROWNIK 1.FUNKCJONALNOŚĆ 1.1.Sam sterownik powinien mieć budowę modułowa, tzn w razie awarii jakiegoś modułu -wypinamy i zakładamy nowy. 1.2.Sterownik powinien mieć autodiagnostykę poszczególnych modułów przy starcie. 1.2.1 Do sterownika serwis powinien się dostawać...
smarowanie centralne centralne smarowanie centralne smarowanie sterownik
volvo silnika wymiana kasety ciężka odpalać ciepłym silnik
telefon dobre zdjęcia philips mcm302
Lokalizacja bezpiecznika USB w Nissan Micra K13 Brązowa kostka przy zapalniczce Renault Laguna II 2005