Najczęstszymi usterkami,kóre trafiają się to: -pęknięte lutowania elementów (GM Multec). -uszkodzone stopnie mocy i zasilacz (Bosch,Marelli IAW) -brak sterowania cewką zapłonową w IAW 59 (Punto II,Seicento) -wiadoma sprawa w MEMS Rover (wiadomo co :) ) -uwalone sterowanie IACV w Sagem SL96 (notoryczne) -przeżarte ścieżki w ECI Multi (Mitsubishi) To...
WITAM. POSZUKUJE ZAMIENNIKÓW TRANZYSTORÓW W STEROWNIKU (KOMPUTERZE) SILNIKA PUNTO I 1.2 STERUJĄCYCH CEWKAMI ZAPŁONOWYMI,PRUBOWAŁEM KILKA ALE NIESTETY NIC NA OGÓŁ DZIAŁAŁ POWYŻEJ 2000OBR/MIN. MOŻE KTOS COŚ WIE NA TEN TEMAT?
Programem multiecuscan - zakładka regulacje- wyzerowanie parametrów samoadaptacyjnych. Jeśli masz sterownik mały żelowy (IAW 59f) prawdopodobieństwo awarii układu kontroli cewki zapłonowej jest duże.
Masz bardzo dobry i przydatny sprzęt, musisz dorobić sobie do niego, coś w rodzaju mudułu zapłonowego i możesz wtedy podawać impulsy sterujące z ECU lub w innych autach gdzie cewka jest bez modułu wewnątrz, tak jak do tej pory podpinać na masę sterującą.
sterowanie cewką zapłonową sterowanie cewką proporcjonalną sterowanie cewką gazową
panel fotowoltaiczny bezpiecznik napęd tasmy skrzynka przekaźników
lutowanie szkło powiększające lutowanie szkło powiększające
Problem z menedżerem wtyczek w Nero PhotoSnap Viewer Błąd w podnośniku Ruthmann - przyczyny i diagnostyka