Witam. Proszę zapoznać się z profesjonalnym regulatorem prędkości obrotowej silnika. Do tego regulatora dodać jeszcze moduł kontroli napięcia generatora oraz niezbędne zabezpieczenia przeciążeniowe. Potrzebny jest również siłownik (elektromagnes), czujnik indukcyjny ale jest wszystko opisane w załączniku. Pozdrawiam
Przeważnie jest zasilany z tego samego sterownika co podajnik i stycznik. http://obrazki.elektroda.pl/7973913500_1...
od dezodorantu będzie lepszy gaz do zapalniczek daje większy ogień. ale niewiem czy to jest bezpieczne. nie lepiej jakąś butle z gazem wziąć taką turystyczną podłączyć do niej wąż wtedy ustawiasz to jak chcesz i tylko odkręcasz gaz z butli zaworem i leci a na końcu tego wężą jakaś iskra i już. moim zdaniem takie coś będzie lepsze ale może niech wypowie...
Jeśli chcesz żeby ktoś oglądał Twoje zdjęcie to usuń punkty, bo to nie jest w interesie czytających post aby oddawać swoje punkty.
Witam Koncepcja jest słuszna. Centrala wystawiając 2 stopień przekroczenia (2 bieg) nie zwalnia przekaźnika stopnia 1 i należy to zrobić samemu. Jedyne co bym dołożył to jeszcze równolegle ze stycznikiem na wyjściu sterowałbym stycznikiem na wejściu regulatora. Wówczas regulator nie będzie pracował na biegu jałowym. pozdrawiam pm001
Udało mi się wymyślić jak mechanicznie wciskać pedał lekko z góry i działa wszystko dobrze.
EPC - jest to elektroniczne sterowanie pedału gazu ( bez linki). Zapalenie kontrolki oznacza, że masz usterkę w elektronice silnika. Musisz zrobić diagnostkę komuterową silnika. Pozdrawiam.
Nie jestem formalistą tylko staram się rozumieć energię i zagrożenia jakie przynosi. Przed odpowiedzią, która będzie pytaniem napiszę coś innego. Rok temu na tym forum napisałem, że jeśli byłym projektantem kotła (a nie jestem) sterowanie gazem zrobił bym silnikiem krokowym gdyż jest to sterowanie dużo precyzyjniejsze niż cewka. Mirrzo napisał, że jestem...
Niewiem czy to ten dział ale... Jak zrobić płynne sterowanie gazu w modelu RC??
Sprawdź pomiędzy akumulatorem a sterowaniem gazu.
Z tymi oporami ssania to chyba aż tak strasznie nie jest :) . Auto na wolnych obrotach tez jedzie a przepustnica prawie zamknięta. Co do sterownika obrotów za 200 z wyświetlaczem da się zrobić sterowanie gazem i odczyt prędkości z wału / przewodów WN. Ale temat ciekawy :) A ile taki 1.1 ssie gazu na godzinę?
witam udało mi się rozwiązać problem. Uszkodziły się w sumie 2 cewki. Cewki po podgrzaniu do określonej temperatury dostawały rozwarcia, natomiast gdy stygły ich oporność wracała do normy.
A skąd wiadomo że to błąd/usterka płyty głównej. Według instrukcji to: "F.61 uszkodzone sterowanie zaworami gazu - zwarcie/zwarcie masy w wiązce kablowej do zaworu gazowego, zawór gazu uszkodzony (zwarcie/zwarcie masy w cewkach), uszkodzona elektronika". Może po woli kończy się zawór gazowy?
Witam, "Zwykly diesel" w Berlingo M59 to DW8B. Nawet jesli jest sterowany czesciowo przez kalkulator elektroniczny, to jest to ciagle pompa mechaniczna ("zelekronizowana" co prawda), wiec nie me tam zadnego czujnika pedalu. Linka gazu steruje bezposrednio dzwignie obciazenia na pompie. Pozdrawiam, Georges
Najtaniej wyjdzie Gazex DK + zawór EVRM. Zobacz tutaj: http://detektory.pl/index.php?k=domowe Samym stykiem przekaźnikowym jak w rozwiązaniu, które podał kolega nie powinno się sterować zaworem. Zawór powinien być sterowany impulsowo. Cewki zaworów nie mogą działać cały czas pod napięciem.
Nie dasz szansy chłopakowi pomyśleć. W dalszym ciągu nie wie, JAK działa sterowanie manetką gazu.
Pasowało by zrobic oddzielne zasilanie sterowaniem gazu i sprawdzić. Wygląda, że iskry nie odcina. Pozdrawiam.
W moich danych jest tak: 028B Zwarcie zespołu przepustnicy do masy. Elektrozawór zwarty do masy. 1) Sprawdzić za pomocą miernika stan elektrozaworu. 2) Sprawdzić okablowanie między elektrozaworem i wtykiem EDC. EGR nie działa lub działa w sposób ciągły. Emisje niezgodne z przepisami. Brak reakcji odczuwalnych przez kierowcę.
Tak jak pisałem - zdjęcia wszystkich przewodów. Ja w rowerze mam identyczną kolorystykę 5 żył w manetce (gaz , stacyjka i woltomierz) Może twój to do wyświetlacza. Sterownik (kontroler) to już masz, ta aluminiowa pucha a manetka steruje gazem.
Niekoniecznie, sygnał z lambdy może sterować "komputerem" który steruje silnikiem krokowym gazu i reguluje skład mieszanki na gazie.
Dziękuję za zainteresowanie. Czy twoja odpowiedź wynika tylko z logiki, czy wiesz na pewno? Bo to różnie bywa. W tym samochodzie jest tempomat, czyli coś co steruje gazem za kierowcę. Z opisu błędu wynika, że ten czujnik jest związany z ograniczeniem prędkości jazdy, a to wcale nie musi być pod pedałem gazu. Jeżeli jest on zamontowany pod pedałem, to...
Witam. Tak jak w temacie, poszukuje niewielkiego zaworu który będzie płynnie sterował przepływem gazu (pod ciśnieniem) w układzie. Jako przyklad podobnego zaworu mogę podać zawór z kuchenki gazowej który steruje wielkością płomienia w palniku. Ten zawór byłby idealny pod względem wielkości, lecz ma za dużą przepustowość (co utrudnia sterowanie) a jego...
Dziękuję za zainteresowanie tematem. Jak rozumieć "podgląd parametrów i czasów wtrysków"? mam "zdobyć" takie informacje i przedstawić na forum? W tej chwili mocny zapach benzyny nie występuje. Problem występuje tylko na zimnym silniku w aktualnych temperaturach tj. około 10 st.C. Od 2 dni odłączone sterowanie gazem czyt. wyciągnięty bezpiecznik z instalacji...
Dużo na forum jest na ten temat pisane. Wyczyść gaźnik ,sprawdź świecę ,zalej nowe paliwo, wymień filtr powietrza sprawdź czy świeca nie jest okopcona na czarno co oznacza zły skład mieszanki . Jeśli silnik ma kilka sezonów za sobą sprawdź , wyczyść i posmaruj plastikowe częsci sterowania gaźnikiem może też być zmęczona sprężynka od sterowania gazem.
Wyglada na selenoid podłączony do dzwigni ssania na gaźniku. Znajdź tabliczkę znamionowa na traktorku i podaj wszystkie dane z niej. Bo to R 1400 nic mi nie mówi. Silnik to napewno briggs z płaską głowicą albo OHV z tego co widzę. Jeżeli silnik był wymieniany z innego traktorka a jest pełne sterowanie gazu oraz przepustnicy ssania to niekonieczne będzie...
No właśnie nie wiem jak to inaczej opisać. Pedał gazu nie działa a obroty są cały czas na poziomie 1100. Samochód reaguje tylko na zmianę biegów. I tak bez używania gazu jestem w stanie wydusić z niego 50km/h na piątym biegu. Wygląda to jakby jakaś część mechanicznie się blokowała i uniemożliwiała sterowanie gazem/obrotami silnika.
Odpowie tak jak myślę że,podmiana sterowania elektrycznego przepustnicy rozwiąże problem bo wymieniać tak jak piszesz swap starszego sterowania to może nie problem , lecz pozostaje kwestia podłączenia podłączenia - więcej przewodów w wersji jaką masz założoną . sprawdź jeszcze sterowanie przy p gazu . Być może po zgaszeniu auta i ponownym uruchamianiu...
Dla firm są otwarte. Sfałszuje firmowe dokumenty - dla bezpieczeństwa. A tak poza tym sprawność zaworu nie sprawdza się "na oko". Do tego służy coroczna kontrola szczelności, oraz przycisk TEST na czujniku gazu, którym raz na pół roku należy sprawdzać zawór i cały system kontroli.
Brakuje Ci sterowania masą z ecu silnika. Na tym wspólnym do wszystkich powinien być plus. Odetnij kabelki od sterowania gazu i polącz ten oryginalny który był przecięty. Odpal na pb jeżeli zadziała to masz uwaloną centralkę od gazu jeżeli nie zadziała to prawdopodobnie ecu silnika. Nie szukaj sygnalów wejściowych bo to bez sensu, tu nie mają znaczenia....
Moze jest zle ustawione sterowanie gazem..?
To chyba powinno wyglądać tak: $regfile = "m8def.dat" Config Portb = Output Portb = &B00000000 Config Portd = Input Portd = &B11111111 Do If Pind.5 = 0 Then Portb.4 = 1 Loop End Oczywiście można i tak, ale mi działa tak jak ja napisałem. I autor tematu musi zbudowac programator STK200/300(pod LTP) lub STK500 pod USB.
Dzień Dobry, jestem osobą niepełnosprawną i sterowanie pedałem gazu (elektroniczny) w przystosowanym samochodzie rozwiązane jest poprzez linkę i manetkę motocyklową, co stwarza nieraz problem np. zerwanie linki. Czy jest możliwość podłączenia dodatkowego pedału gazu tak aby można było sterować pedałem gazu bezpośrednio ręką, bez użycia linki.
Witam mam Renault Premium 450 dxi (...) ,mam do podłączenia kilka przewodów. A mianowicie dodatkowy obrotomierz, zasilanie +15, sterowanie gazem z ręki ,załączanie przystawki i do tego potrzebny mi schemat instalacji a no i awaryjne wyłączanie pojazdu.
Albercik tutaj nie masz racji. Na gazie sonda lambda oczywiscie PRACUJE. Sygnal z emulatora podawany jest do komputerka samochodowego, natomiast komputerek gazowy na podstawie odczytow z sondy lambda steruje dawka gazu... No właśnie tak jak pisałem wyżej od II generacji wzwyż odczyty lambdy są brane pod uwage ale nie miałem 101% pewności. Wiem że jak...
Napisz jaką masz instalację typ i rodzaj jeśli jest ze sterowaniem dawki gazu przez silnik krokowy może przyczyna leży w niewłaściwej pracy elektronicznego sterowania.
Po to podałem tę stronę abyś mógł znaleźć namiary na producenta i na przykład do niego zadzwonić. Świadectwem homologacji nie sugeruj się ponieważ często są tam wpisywane inne podzespoły niż zamontowane.
Czy nie w pełni sprawna pompa może być przyczyną zwiększonego zużycia gazu? Może, bo m.in. skuteczność niesprawnej pompy robi mniejszy efekt transmitowania ciepła do instalacji c.o. Piec się częściej zapala, np. jak nim steruje regulator pokojowy.
Tam jest sterowanie gazu za pomocą linki, wolne obroty to silniczek krokowy. Albo nawala, albo go trzeba przyuczyć.
witam Posiadam schemat instalacji do odbiornika radiowego który był podłączony w maszynie rolniczej (sterował wyciągarką, dodawaniem gazu). Odbiornik uległ uszkodzeniu i chcę podłączyć wszystko na przełączniki manualne. Mam panel przełączników on-of. Jeden przełącznik zamieniłem na on-of-on którym sterować będę gaz+ gaz - (gaz jest sterowany przez silnik...
Sprawdź elektrozawór gazu / jego sterowanie.
koledzy potrzebny mi schemat mana 19.403 97r taki żeby były opisane przewody gdzie i który z którym bo wyjełem całą istalacje i złożłem ale połowe rzecz nie działa dokładniej to chodzi mi o sterowanie gazu i tempomatu i pompy paliwa bo silnik poszedł do maszyny i poszeba mi tylko to przełożyć
EPC jest to elektroniczne sterowanie gazem podłacz poid kompa i zobacz co sie dzieje jakie sa błędy opisz je może być uszkodzony pedał gazu albo przepustnica.albo tez przerwa w instalacji bez podłączenia kompa to nic ie zrobisz. W tej chwili silnik pracuje zapewne tobie na podwyższonych wolnych obrotach tak ok 1200
MF ma wielowypust. Chyba masz na myśli koło kierownicy od C-330M, bo ma taki sam kształt co MF (wysoka, trzy ramiona), ale jest montowany na wpust. Powinno pasować wzajemnie z kołem kierownicy od C-330 (niskie, dwa ramiona), choć zmienione jest sterowanie gazem (inna wyższa dźwignia oraz inne uchwyty na kolumnie kierownicy). Jak będzie w C-328 tego...
Jaką moc ma ten silnik ? Oryginalny układ jest tylko włącz-wyłącz ? może warto wykonać sterowanie "gazem" na PWM. Najlepiej w oparciu o uP, można wtedy kontrolować zmiany prędkości silnika, nawet przy nerwowym operowaniu "gazem"
Sprawdź na początek jak zmienia się napięcie na zaworze, czy rzeczywiście zanika po 6 sekundach czy wcześniej. Nic nie stoi na przeszkodzie aby wstawić przekaźnik na 12V sterowany z podajnika i dodatkowo odłączać obwód gazu, ale trzeba wykluczyć inne ewentualności - uszkodzenie w układzie sterowania zaworem gazu lub sam zawór (sprężyna).
Sterownik solarów ale drogo. Ja dałbym arduino nano czujnik ds18b20 i zasilacz na 5v. Kilkadziesiąt wierszy kodu i gotowe za mniej niż 100 pln.
Witam- jaki komputer steruje gazem? Czy na benzynie nie ma problemów z jadą i odpalaniem ?
Vacu steruje cisnieniem gazu na podstawie cisnienia w kolektorze. Do dokładniej kontroli potrzeba map sensora lpg.
To są cztery możliwości: 1. brudna lub wadliwa elektroda jonizacyjna - nie wykrywa płomienia który się pojawia 2. wadliwy zespół gazowy lub jego sterowanie - nie podaje gazu to elektroda jonizacyjna nie wykrywa płomienia bo go po prostu nie ma 3. zamknięty zawór gazowy lub bardzo brudny filtr gazowy 4. zatkana dysza gazowa
Linka jest tylko nie podpięta. Jak ją podpiąć żeby dodawać gazu. Silnik z kosiarki nie miał linki sterowania gazem tak jak na fotce powyżej.
Silnik aex ma jeszcze linke gazu a tu jest sterowanie elektryczne i bez adaptacji nie ma szans, powiem wiecej w skodzie sama adaptacja pomaga nawet jak sie nie wyczysci przepustnicy.
Czy większość dronów steruje się łatwo jeśli chodzi o ich podnoszenie do góry, a później opuszczanie w dół? Czy na tych pilotach do dronów jedna gałka odpowiada za sterowanie góra - dół i da się tak poruszać dronem bez większego przeszkolenia? Aparatura - jest sterowanie góra / dół odpowiedzialna jedna dźwignia gazu steruje szybkością obrotowa wirnika...
Ale nie szczelności zaworków gazu mogą być, ale tym się tak nie sugeruje, sprawdź czy sterowanie gazu nie jest podłączone do trzeciej cewki zapłonowej auta.
Oznaczenie 24kg/cm oznacza że jeśli ramię serwa będzie miało 1cm długości to serwo będzie miało maksymalną siłę 24kg. Im dłoższe ramię tym serwo będzie miało mniejszą siłę. Trzeba się zastanowić jakie mniej więcej będą obciążenia. Do sterowania gazem nie musi być zbyt silne, natomiast do układu kierowania to przy takiej wadze będzie musiało mieć pewnie...
Chińczycy poszli w maksymalne uproszczenie konstrukcji, skąd właśnie te zasilanie wszystkiego z głównego transformatora - wciśnięcie klawisza spustu tylko uruchamia silnik i czasem elektrozawór gazu (w najtańszych sterowanie gazem jest mechanicznym zaworkiem w rękojeści) - główny transformator pozostaje cały czas włączony wraz z wentylatorem chłodzącym...
Witam założyłem do traktorka silnik od forda focusa 18 tddi w którym sterowanie gazu jest elektrycznie.Mam pytanie czy da rade jakoś to uruchomić bez komputera? Czy może jakoś pompe się da na linke jakoś przerobić?
Do "gsm" - jeśli słyszysz "świst powietrza", to poproś kogoś, aby sterował "gazem" a Ty osłuchaj pracę silnika. Musisz usunąć wszelkie nieszczelności rur na drodze do turbiny, sprawdź mocowanie opasek zaciskowych na rurach i stan chłodnicy powietrza, bo może być dziurawa.
Myślę nad tym, czy sygnał do centralki od gazu nie był wpięty w sterowanie cewki na tej parze cylindrów.
Wszystko się da,tylko jak idzie cztery przewody to pewnie nie sam przełącznik steruje gazem tylko jeszcze jakaś zabawka pod maską i tam pewnie problem.
Jak jest wykonane sterowanie gazem w Fieście 1800TDDI (bo linki nie znalem).Czy jest możliwość jakiejś regulacji aby gaz chodził ciężej?.Bo chodzi tak lekko,że aż noga boli od trzymania jej ciągle napiętej.
Przy stracie mocy auto kopci? Jak nie to może być problem z dawką paliwa. Pompa wtryskowa, sterowanie gazu etc...
Lepiej było by zastosować Integre i w garażu zamontować int pp. Jak już musi być perfecta to w garażu int-e i na 2 wolnych żyłach sterowanie bramy. 1. Czujka ruchu 2. Rezystory do kontaktronu 3. Nie jest zalecane stosować wspólnego przewodu com do zasilania i sygnałów. 4. Warto przemyśleć dodatkowe czujki: dymu, gazu, zalania
Błędny tytuł: słowa: "zlecę produkcję" - sugerują, że chodzi produkcję przemysłową (wiele, wiele sztuk) "sterowanie gazem" - ? - to ma być skuter na gaz? Proponuję: [Zlecę] projekt i wykonanie sterowania przepustnicą skutera wodnego (słowo przepustnica chyba bardziej oddaje istotę rzeczy). Proszę poprawić!
Jezeli zaloze gaz bez zadnej elektroniki(nie zespolony z komputerem) i bez emulatora sondy to czy to bedzie istotne czy komputer wyjdzie z trybu awaryjnego czy nie?Przeciez komputer nie steruje gazem, wiec tryb awaryjny bedzie zauwazalny tylko na benzynie prawda?Tak na chlopski rozum.
I uprościłbym jeszcze sterowanie gazem - na sztywnej lince z punktu końcowego do "środkowego", a z niego do silnika. Przecież to nieistotne, że wraz ze zmianą położenia jednej dźwigni gazu ruszać się będzie też druga. Można to potraktować nawet jako zaletę.
Temat uboczny, ale trzeba coś wyjaśnić żeby ludzi nie wprowadzać w bład! poza tym panowie 1 generacja to gaznik 2 to jednopunkt z kompem 3 wielopunkt a 4 wtrysk gazu... Coś mi tu nie gra, czyli jak ja mam gaz przy wielopunktowym wtrysku bez katalizatora to jest to III generacja :D :D :D Jest tak : Wyróżniamy następujące generacje urządzeń gazowych:...
Mam jeden akumulator 12V. Domyślam się że chodzi ci o to że akumulator jest wyeksploatowany ale tu nie chodziło mi dokładnie o to. Jeśli ja steruje gazem z pilota i jest on na 3 biegu najszybszym to jeździ i jest ok natomiast jak syn sam jedzie to tylko tym najwolniejszym co powoduje że silniki mają za mała moc i nie dają rady z przeszkodami. Chciałbym...
Po stronie zasilania silnika są zazwyczaj dwa tranzystory jeden steruje zaworem gazu drugi podawaniem drutu. Przed nimi są transoptory które sterują tranzystorami, innego pomysłu nie mam. Jak byś jaką fotę tego modułu walnął było by łatwiej.
Odepnij doprowadzenie gazu miedzy parownikiem a kolektorem ssacym. Zawor w parowniku ,ktory sterowany jest membraną parownika jest nieszczelny i podaje gaz przez jakis czas po przelączeniu na benzynę.
Niech się świeci. Symulacja sondy lambda z układu sterującego gazem powinna być fala kwadratowa. Bzdura.
Jak ktoś posiada instrukcje do tej centralki to bardzo proszę o pomoc. A jeżeli ktoś posiada instrukcje do innej centralki która steruje gazem przy silnikach z wtryskiem SPI (jedno punktowym) to tez prosił bym o udostępnienie może jakoś da sie porównać i podłączyć prawidłowo.
Taki ogranicznik nie powinien działać po przez odcięcie zapłonu - wyobraź sobie że jedziesz z góry i osiągasz limit, paliwo zbiera się w wydechu. Są gaźniki z odcięciem paliwa specjalnym zaworem, jak np w maluchu z układem cut-off. najlepsza opcja to zrobić sterowanie gazem na serwomechanizmie modelarskim, założyć manetkę gazu jak w skutera elektrycznego,...
Ale żaden focus nie posiada linki gazu tylko sterowany jest elektronicznie !
DPS 400 OZAS - to chyba jedynie źródło spawalnicze, do tego jest jeszcze podajnik? Jeżeli tak to sterowanie wypływem gazu jest na płytce sterującej podajnika.
Jak w aucie jest gaz można odciąć + postacyjkowy z przełącznika go gazu (najczęściej wewnątrz niego wbudowany jest moduł sterownika gazu, który steruje elektrozaworem gazu i benzyny).
Może najpierw zacznij od napisania co masz zrobione i jak to jest połączone? Dopiero później możemy się zastanawiać co z tym można zrobić. Jeżeli masz dobrze policzoną i dobrze wykonaną instalację podłogową to nie potrzeba żadnych dodatkowych sterowań. Wystarczy krzywa grzewcza + regulacja rotametrami. Wyłączanie obiegów podłogowych sterując regulatorami...
To nie wina miksera takie parametry. Prawdopodobnie źle wyregulowany lub zablokowany reduktor gazu lub coś co steruje dawką gazu.
Kolego zrobiłem jak zalecałeś (odpiąłem sterowanie gazem od cewki), i nic nie pomogło, ale zauważyłem jeszcze coś, a mianowicie że na zimnym silniku jezdzi zarówno na benzynie jak i na gazie idealnie i nic nie szarpie ani nie strzela, czyli mam okolo 5-7 min jazdy do wystąpienia usterki.
To raczej nie termostat skoro gazu nie podaje ciepłego spowrotem na układ. Elektrozawór, sterowanie?
ja posiadam podobne sterowanie gazem i osobiście nie polecam kontroli stanu paliwa według tego wskaźnika(zbyt mała dokładność i czasami może sie rozregulować przy butli) proponuje kontrole paliwa według ilości przejechanych kilometrów, a co do żarówek to porostu wyciągnij spaloną i odczytaj z niej wartości
Coś jest ze sterowaniem gazem, sugeruje też sprawdzić płytę gł.
Prawdopodobnie masz już normalny w pełni elektroniczny pedał gazu. Musisz się schylić i spojrzeć co tam masz. Sterowanie układem przejściowym, czyli pedałem gazu z linką po staremu i urządzeniem ze zdjęcia powyżej, było stosowane w pierwszych latach produkcji samochodów z silnikiem 2.0 HDI, z układem wtryskowym Bosch.
Witam Temat stary jak świat czy ktoś wie jakie wstawić tranzystory sterujące bo moje skośnoocy przetarli widać tylko producenta tranzystora ST .Jest to skuter 36 V 450 W.Czy IRF3205 będzie sterował gazem w tym skuterze czy może jakiś inny tranzystor ?
Tempomat w tym silniku jest na pompce podciśnienia. Jest to układ analogowy i VAG nie ma nic do tego. Sprawdzić trzeba przewody podciśnienia od pompki do siłownika na pedale gazu. Częsta usterka to sterowanie z manetki i zimne luty w sterowniku tempomatu.
Teraz wystarczy jeszcze sterowanie pedałami gazu, hamulcem, kierownicy i dźwigni zmiany biegów do prowadzenia naszego samochodu przez internet :D
No dobra,a czy znaczy to że w tych autach pomimo że nie ma opcji tempomatu,jest zamontowany układ który steruje przepustnicą? W autach bez linki gazu grypy vw i tak obrotami silnika steruje komputer, więc on przejmuje funkcje tempomatu, podlęączenie manetki przy kierownicy to tylko styki informujace sterownik czy ma załączyć w danej chwili tempomat...
No i zapwne miał wyjście gazu a tak to sam sobie będziesz musiał sterować gazem: Pozatym jedynym parametrem jakim możesz regulować w przypadku takije przeróbki jest tylko prąd. Nie ma mowy o pulsach, opadaniach, narastaniach, balansach itp No i oczywiście będzie to tzw TIG LIFT - czyli będzie trzeba potrzeć aby zainicjować łuk
Po to właśnie są przekaźniki. Nie mniej jednak z gazem zalecał bym dużą ostrożność.
Po włączeniu do sieci półautomatu włącza się zawór gazu. Poszukuję schematu półautomatu Automig 180 i schematu płytki sterownika. Regulacja posuwu drutu działa prawidłowo. Elementy wykonawcze płytki to 3 tranzystory BDX 64 B i triac TXD10K40. Tranzystory i triac sprawne. Za sterowanie zaworem gazu chyba odpowiada triac.
Witam Dokładnie problem dotyczy zaworu. Wygląda na to, że się zaciął. Wyjęcie , sprawdzenie oringów (wymiana) smarowanie specjalnym silikonowym smarem odpornym na temperaturę i piec znowu działa. Drugi problem który może się komuś przydać to w moim przypadku był uszkodzony zawór odpowiadający za sterowanie dopływem gazu. Objaw: - albo duży płomień który...
W manetce gazu znajduje się czujnik Halla, sterowany 5V ze sterownika(czerwony przewód w kostce, zielony przewód sygnał z czujnika, czarny masa).
U mnie RMT 7655L także nie działa tylko na gazie. Wszystkie tranzystory i te podwójne diody są sprawne, LM317 także. Zastanawia mnie ten scalak kodowany ST N00D932. Czy może rozkminił ktoś, co w nim jest? Może ktoś wie, jakie napięcie powinno być na wyjściu X110 zasilającym moduł sterowania gazem P-810? Pozdrawiam, Sebastian
Masz wtrysk jednopunktowy,który jest sterowany elektrycznie.Podczas pracy na gazie ,napięcie do wtrysku jest odcinane przez centralkę gazu,by nie leciało paliwo i gaz rownoczesnie.Musisz posprawdzać gdzie jest wcinka do instalacji.
Witam. Mam problem z piecem 260/1 xe piec był wyłączony jakiś czas z powodu remontu i teraz nie odpala. Po włączeniu rusza pompa i zaczyna iskrzyć po czym przestaje i miga dioda power. Stycznik który steruje gazem nie dostaje napiecia czyli sterownik nie puszcza gazu widocznie widzi jakis problem. Czy ktoś wie jak to zdiagnozować ?
Problem jest tylko gdy kolektor jest zimny, wówczas silnik jest przypuszczalnie zalewany przez LPG. A komputer gazowy nie ma czujnika temperatury powietrza, żeby to skorygować. Ja cię rozumiem ale jak mapa prawidłowo skorygowana , to powinno być ok. Bo to sterownik silnika steruje gazem a nie stag. Jaki masz samochód , jakie wtryski i który stag?
Co w tym gażniku jeszcze może być uszkodzone ,prócz membramy ? Silnik ma słabą moc , ciężko się uruchamia , nie prawidłowo działa dzwignia sterowania gazem , jakdodam do oporu , kosiarka gaśnie ( kiedyś tak nie było) . Uruchomić ją można i pracuje w miarę normalnie , tylko w jednym położeniu tej dzwigni . Czy ten gażnik będzie pasował do mojego silnika...
A właściwie to jakie ma wysokie obroty to nie wiesz, bo powinny być w granicach 3000 - 3400 obr/min, nie większe, bo dysza główna nie jest przystosowana do takiego dawkowania. Sprężyna regulatora obrotów pracuje prawidłowo? Bo po dodaniu gazu powinna sterować przepustnicą gazu, tak samo regulator odśrodkowy, musi być ustawiony w prawidłowy sposób. Wałek...
Przyjmuję, że faluje na gazie i na benzynie. Jeżeli chodzi o bęnzynę to przyczyny można by się doszukiwać w podawaniu benzyny. Natomiast falowanie na gazie mo raczej przyczyny po stronie powietrza ponieważ gaz jest podawany dość stabilnie chyba, że sterowanie gazu jest niestabilne. Jaki silnik i jaki rodzaj wtrysku paliwa tam jest?
Pewnie masz do sprawdzenia wydech, szczelność dolotu(uszczelka kolektora ssącego) zakładam że całe sterowanie sprawdzone.
gaz jest nie wymagający , nie musi mieć ciepło a uruchomienie najpierw na benzynie ma oszczędzać membrany.Sprawdź stacyjkę,działa to tak że podaje 12V na uzwojenie zawóru gazowego otwierając go, to 12V uruchamia też emulator wtrysków odcinając wtryski.Może przez chwile działa jedno i drugie.Może po wyłączeniu silnika wyłącza się dopiero wtrysk lub załącza...
peugeot gazem spawania gazem kłopot gazem
nawigacja widzieć satelit uszczelka popychacz saeco touch wyświetlacz
Grzałka Selfa 3 kW z termostatem do PV 2,94 kWp i inwertera Eko Solar Boat 3000 Pro – czy wytrzyma 13A? Schemat instalacji elektrycznej Setra – dostęp, modele, diagnostyka, OMNIplus, BusDoc