Dla EBS wtyczka 1 zasilająca: pin 7 i 8 to +24V względem masy pin 10 i 12 (masa -). Jedno zasilanie jest po kluczyku. Dla hamulca górskiego to: są trzy elektrozawory sterowane przez ECU silnika - dwa na powietrze w takim bloku z boku silnika bliżej miski olejowej - steruje klapą wydechu i trzeci to pod pokrywą zaworów steruje ciśnieniem oleju na dźwignie...
Tam nie ma potencjometru choć byłoby super , a do sterowania silnika nastawnika trzeba ogranicznika prądu , bo inaczej tylko dym zobaczy. Tam jest proc. i on steruje . Najprościej to chyba zasilić cały układ a PWM czy tam sygnał można podać na drivera silniczka i gitara . Nawet jeśli przepustnica się do końca to i tak chyba będzie to bez znaczenia ....
Kupilem tez takie wydechy i zastanawiam sie czy robic do nich te sterowanie czy zostawic na otwartych. Duza jest różnica między otwartymi a zamknietymi klapami? Do silnikow ida teraz dwa przewody + i - ? Bo fabrycznie idzie tam + - i sterowanie.
niedrożny wydech? daj manometr zamiast pierwszej lambdy.
Chyba sobie jaja robisz kolego, jak aku ma 12,7V to już jest dobrze. Napięcia jakie podałeś to dla pracującego silnika raczej. Na plaku musi chodzić, jeśli nie chce, to coś z rozrządem, wydechem, albo klapa gasząca zamknięta. Aku jest dobre, do każdej próby odpalenia zawsze jest w pełni naładowane. Sprawdzaliśmy na innym sprinterze napięcie sterujące...
Nie napisałeś, ile pozycji ma dźwignia. Hamulec który określiłeś jako "górski" może polegać w Actrosie tylko na odcięciu paliwa, mogą załączać się zawory dekompresyjne w silniku, może zamykać się klapa na wydechu - wszystkie te elementy mogą działać osobno i w dowolnym zestawieniu. Każdy z nich jest sterowany czym innym. O KTÓRY PYTASZ?
Skoro turbo nie ładuje, to albo sterowanie zdechło - gruszka ma być zasysana, przy pracy silnika na biegu jałowym nie powinno dać się ruszyć cięgno, albo powietrze gdzieś znika - dziurawym przewodem, tudzież idzie sobie do wydechu, przez podwieszony EGR. Dodano po 1 klapy gaszące otwarte To nie są klapy gaszące. Mały wpływ na moc mają. turbo po zdjęciu...
W210 2.2 CDI od samego zakupu kolesiowi dymi na czarno.Brakuje mi już koncepcji na to auto! Sprężanie sprawdzone i jest ok,Wtryski wszystkie nowe 4szt. Dolot szczelny i moc prawidłowa, Żadnych trybów awaryjnych itd,przepływka bije od 280 mg/s do prawie 940 na pełnym gwizdku na postoju wię c myśle że ok, klapy w kolektorze "wyłamane" wydech odpinany...
Jak już pisałem u mnie to samo ale turbo jest raczej sprawne. Wykluczony przepływomierz, czujnik ciśnienia doładowania, EGR, zatkany wydech, klapa gasząca, rozrząd, zawór sterujący turbiną. Oto kilka parametrów: Na wolnych: http://obrazki.elektroda.pl/8316293500_1... http://obrazki.elektroda.pl/9683344300_1... Trzeci...
Cześć wszystkim. Mam taki problem. Auto to fiat bravo z 2007 roku, 150 koni. Problem jaki trapi to autko jest następujący. Podczas normalnej jazdy, autko zająknęło się (coś ponoć chrupnęło, wzdrygło silnikiem) i auto stracilo moc w dolnym zakresie obrotów. Powyzej 2500-2700 czuć było że idzie normalnie. W tym stanie przejechane ok 30 km, bo nie bylo...
No to może rozwinę.Nie wiem czy potrafię,ale spróbuję.Nie wszystko jest też do końca tak dosłownie,ale chociaż trochę pozwoli na pojęcie różnic. W benzynie sterujesz powietrzem (wydajesz polecenie komputerowi żeby otworzył przepustnicę jeśli nie ma linki),w zależności od ilości powietrza dolewana jest odpowiednia ilość paliwa.Rozpatrując "tradycyjny"...
Witam sorki ze podpinam sie pod innny temat, ale moze ktos mi pomoże. Swieży nabytek i problemy :( Silnik Mercedes OM457 E2/E3 6 rzedowa na PLD taki jak w axorach, autobusach setry itd. ale zamontowany w maszynie przemysłowej. 1.Problem z odpaleniem nie ma reguły raz pali od strzała, a kolejnym krecenie i na ciepłym i na zimnym silniku 2. totalny brak...
kolego robokop , skoro masz pojęcie i już wklejasz te zdjęcia to wyjaśnij wszystkim zasade działania zaworu EGR i jego sterowanie , pozostawiam ci pole do popisu Wyobraź więc sobie, że to zaznaczone czerwonym kółkiem na zdjęciu to wcale nie jest EGR. Bo do EGR-a żadne gumowe przewody z intercoolera nie dochodzą. To cały zespół nazwijmy to przepustnicy,...
Przepływomierz to dobry trop ale weryfikacja trudna. Bo trzeba by sprawdzić czy wartości jakie podaje są prawidłowe (kalibracja). Żeby zrozumieć charakter usterki trzeba zrozumieć jak układ działa. Czyli mamy dolot a na nim przepływomierz który mierzy ilość świeżego powietrza dostarczanego do silnika. Po drodze jest turbo ,przepustnica (która reguluje...
Postanowiłem narysować jak to według mnie wygląda u mnie :D Jeśli coś jest źle na tym rys. to od razu piszcie to poprawie. Co do schematu to są pewne małe niedociągnięcia : schemat podciśnień dotyczy sterowania turbosprężarki ze zmienną geometrią bo taka występuje w silniku 1.9 TDI o mocy 115 KM czyli 85kW więc nie ma tam zaworu Wastegate a za to jest...
Jazda z odłączonym przepływomierzem nie przynosi praktycznie żadnych zmian. I tutaj prawdopodobnie tkwi usterka, ponieważ nie została sprawdzona w 100% zależność przepływomierza od EGR i odwrotnie. Jeżeli bowiem po odłączeniu wtyku elektrycznego przepływomierza nic się nie zmienia, tzn. w dalszym ciągu "muł", oznacza uszkodzenie recyrkulacji spalin...
...walki ciąg dalszy. Auto w ogóle "przestało jechać" poniżej 2500rpm (w mieście, pod byle wzniesienie jest problem podjechać na 4 biegu przy 50km/h bo auto zwalnia), wymieniony został zawór EGR i przez pierwsze ~300km auto jeździło rewelacyjnie (pięknie przyspieszało nawet na 6 biegu z 80-90km/h, czyli ok 1600rpm), po czym problem powrócił. Jeśli na...
Drążę temat od jakiegoś czasu i z tego co się orientowałem to oryginalnego sterowanego przez CAN nie ma co montować bo ma np. ochronę komponentu (wykrywa instalacje w aucie z innym VINem i się blokuje) i trzeba jechać do serwisu żeby je aktywować (albo do magika od tego). Aso podłącza webasto do kompa a komp łączy się z bazą vw i sprawdza czy nie jest...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Witam. Jestem posiadaczem Leona 1.9 tdi asv 110. Kupiłem go 4 miesiące temu i od tej pory zrobiłem ok 10 000 km. Auto spisywało się bez zarzutu, komputer podpinałem do niego dość regularnie bo mam w pracy, zero błędów, ostatnie śmigałem po górach i też było ok. Jakieś 2 tysiące km temu dostawiłem tempomat, działa on prawidłowo we wszystkich pozycjach...
Przecież centrala cyfrowa (host) współpracuje z lokalnymi i wyniesionymi jednostkami abonenckimi (w przypadku EWSD to jest DLU/RDLU), a ponadto z systemami dostępowymi przez interfejs V5.x (np. Anymedia, Fastlink). Każda jednostka ma własne moduły wspólnego generatora prądu dzwonienia. "Klapanie przekaźnikami" odbywa się na poziomie indywidualnych portów...
Jeśli mogę to poproszę o rozkodowanie VIN Peugeot 2008 VF3CUBHY6FY123964 Proszę; Model 2008 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 14189 88 2 0459 Data Początku Gwarancji 08.11.2015 NRE(homologacja) e2*2007/46*0070*24 P4A 9807590799 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 2008 TYP...
Wystąpiła konieczność zakupu nowego odkurzacza („zakurzacza” jak zwą ten asortyment towaru sprzedawcy rainbow:)). Dotychczas użytkowany model, spazio rowenty (+/- 15 lat w eksploatacji), został dość nieopatrznie poddany mega testowi wytrzymałości i się okazało, że odkurzanie zeszlifowanej gładzi nie wyszło mu na dobre. Dalej staruszek funkcjonuje...
Witam wszystkich Tak jak napisałem w tytule problem polega na braku mocy w chwili przyspieszania. w momencie wciśnięcia pedału gazu silnik "muli" i bardzo powoli wkręca się na obroty dość mocno kopcąc na czarno w tym momencie. Dopiero po osiągnięciu 3000-3500 obr/min ożywa, pokazując swoje 185KM. Co zostało zrobione: 1. Brak jakichkolwiek logujących...
sterowanie klapami sterowanie wydechu sterowanie klapami klimy
awaria ekspresu philips czyszczenie płaszcza zmywarka naprawa agregatu zamrażarki
kardaś mirosław kardaś mirosław
Lokalizacja numeru VIN w Renault Midliner M-200 Przewód masowy lampy tylnej w Mercedes Actros MP5