Tylnymi lampami steruje moduł komfortu, który jest w bagażniku po prawej stronie (powinien być w nim błąd jeśli którekolwiek światło nie działa). Najpierw sprawdź kable w przelotce do klapy.
CAN komfort to komunikacja między sterownikami w drzwiach i modułem komfortu (sterowanie szyb, zamków). W moduł komfortu dopiero podłączony do głównego CAN.
Nie ma takiego, moduł komfortu steruje ma podstawie sygnałów z zamków w poszczególnych drzwiach.
Witam Otwierania raczej nie zrobisz ale zamykanie idzie przekodować. i tutaj się Kolega myli. Udało się zrobić jedno i drugie.
https://obrazki.elektroda.pl/9302529200_... Bezpiecznika nie ma, są 2 przekaźniki, jeden powiązany z czujnikiem pedału sprzęgła (nie we wszystkich samochodach), drugi sterowany z modułu komfortu, ale imo poległa kostka stacyjki
No nie wiem czy to ogarniesz, do tego jest jeszcze moduł komfortu i sterowanie po CAN. to nie jest takie proste.
Czyli steruje tym moduł komfortu?
Siłowniki są elektryczne, sterowanie można podpiąć na włączniku centralnego lewych drzwi kierowcy lub przy module komfortu. Sterowanie jest masą na jednym przewodzie, jeden impuls sama masa, drugi masa przez rezystor ok 0,5 - 1 kohm.
dzięki wielkie, jak będę miał chwilę czasu, to popatrzę, co i jak. A jeszcze jedno pytanie, bo widzę, że się pan zna, czy przy module GM jest jakiś przekaźnik albo coś tego typu od spryskiwaczy lub światła wewnętrznego? Czy tym wszystkim steruje moduł komfortu?
No i właśnie w tym miejscu, zaglądamy pod dywan kierowcy do modułu komfortu, bo to moduł steruje oświetleniem wewnętrznym...
I moduł komfortu steruje jedną i drugą funkcja więc proszę nie pisać że nie mają nic wspólnego Jeżeli ustaliłeś, że moduł komfortu steruje jedną i drugą funkcją , to go wymień, w czym problem?
Mini Cooper 2007r Ponoć przy spawaniu szpilki w bloku silnika złapali masę za karoserię, a teraz: Brak kontrolek, nie działa nic w środku, nie włącza się zapłon, ale auto odpala. Na module komfortu zasilanie jest, bezpieczniki i kable są dobre. Ze schematów wynika, że moduł CAS steruje modułem komfortu i może nie pozwalać na puszczenie zasilania na...
Ogrzewaniem szyby steruje moduł komfortu (w prawej wnęce bagażnika), trzeba by go przepytać jakimś sprzętem diagnostycznym, np. VCDS
Lampką steruje moduł komfortu. Podejrzewam, że pojawiła się tam wilgoć.
W sharanie masz krańcówki na słupkach. Uszkodzenie samych zamków też jest możliwe. Modułu komfortu tam nie ma. Zamkami steruje moduł centralnej elektryki.
Przekaźnik sterowany z modułu komfortu z pinu T23a/3
Oryginalne wymagają modułu komfortu. Z silnikiem szyb zintegrowany jest moduł drzwi. Cała komunikacja miedzy modułami drzwi a modułem komfortu odbywa się przez cyfrową szynę danych CAN-Comfort. Choć nie wiem czy sam jeden moduł drzwi nie ruszył by i dało by się sterować tą jedną szybą.
Sterowanie jest plusem. Sterownik znajduje się w module komfortu, w zależności od modelu (rocznika) pod siedzeniem kierowcy lub w skrzynce bezpieczników (nad bezpiecznikami).
Witam serdecznie, niestety nigdzie nie mogę znaleźć schematu modułu komfortu kierunkowskazów sterowanie masa instalacja 12v ,poratuje ktoś? . pozdrawiam
A numery dokładne zegarów? Nie wiem czy tam nie steruje tym moduł komfortu ECM, niech sie wypowie ktoś kto przerabiał.
Wycieraczki do sprawdzenia przekaźnik K11, wszystko co opisujesz idzie sterowanie przez moduł komfortu z wyjątkiem radia a ono idzie z terminalu R więc z kostki stacyjki, chyba zielony kabel tak z pamięci. Sprawdziłbym zasilanie modułu pod obciążeniem bo to wszystko się do niego sprowadza.
Przycisk nie jest połączony do siłownika. Zamkami steruje moduł komfortu GEM i to do niego podłączony jest przycisk i wszystkie siłowniki. Połączenie przycisk - moduł GEM jest prawidłowe.
To nie zadziała ,bo ten typ modułu komfortu nie ma sterowania radiowego
Alarm możesz spokojnie przemieszczać, przytwierdzać, przywiązywać... Przedłużenie przewodów także nie wpłynie na jego funkcjonowanie (chyba, że to przewody po kilometr długości). Czujnik wstrząsowy natomiast powinien być solidnie przytwierdzony do jakiejś stałej części pojazdu. Czyli najlepiej go przykręcić. Żółty przewód, to prawdopodobnie prealarm....
Auto wymaga zastosowania diod separujących przy podłaczaniu czujników drzwiowych natomiast sterowanie centralnym oraz aby wykorzystać moduł komfortu wymaga sterowania poziomami musisz zastosować rezystor 220Ω według schematu N który przesyłam Ci na pw niestety oba schematy są po włosku trochę własnej inwencji (słownik)pozwoli zapewne rozwiązać...
Wymieniałeś moduł centralnej elektroniki a napisałeś o module komfortu. To zupełnie co innego. Lampką steruje moduł centralnej elektroniki. Zobacz jakie jest jego kodowanie bo tam koduje się czy jest lampka czy nie. Zobacz czy jak odłączysz licznik to czy spadnie pobór prądu po zamknięciu auta. Chodzi o to złącze zielone 32-stykowe.
Pozycja przełącznika w lampce nie ma znaczenia. Oświetleniem steruje moduł komfortu. Przekaźnik załączajacy doświetlanie musisz uzależnić od wyjęcia kluczyka ze stacyjki .
Tyle że jego amplituda musi mieć 12V a nie każdy generator taką ma. Symulowanie czujników ciśnienia w klimatyzacji, sterowanie wentylatorów itd.
Nie działa centralny i szyba w tych samych drzwiach.Są tam dwa plusy,jeden stały i drugi też w zasadzie stały,ale jest sterowany z modułu komfortu i znika on po "uśpieniu" auta.
Na nalepce w bagażniku masz kody jakie masz wyposażenie a jak nie to wejdź na komp i tam odczytasz rodzaj sterownika modułu komfortu. Jeśli masz zamek elektryczny na wszystkich drzwiach i alarm to musi być sterowanie czyli moduł komfortu ( nie których, przypadkach niema alarmu).
Ale tam nie ma być przejścia. Mikrowylacznik wykrywa otwarcie albo zamknięcie zamka, a silnik jest sterowany osobno. Moduł komfortu za to odpowiada, a w astrze chyba rec, ale nie mam pewności.
Zamkami sterują silniki szyb i moduł komfortu , bezsensowne duże koszty. Można założyć zwykłe siłowniki np. https://e-adma.pl/p/196/2995/silownik-ce...
Witam. 'Włącznik krańcowy ' jest w zamku(5 szt.) podłączony do sterownika w drzwiach a ten steruje modułem komfortu po linii CAN. Załączam zdjęcie wnętrza zamka. schemat zamka i komfortu www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?...
Całą pracą szyb kontroluje moduł komfortu. Masz numery swojego modułu?
Witam jak w tytule brak awaryjnych w skoda rapid 2016r. Kierunkowskazy prawo lewo działają. Przełacznik od awaryjnych miałem z drugiego rapida brak reakcji. W sprawnym rapidzie słyszę jak przerywnik działa w zegarach więc.... rozbieram zegary okazuje sie, że jest tam głosnik który sygnalizuje tykanie od świateł sygnalizacyjnych. Przeszukałem schematy...
Witam, mam pytanie odnośnie zamka centralnego sterowanego pilotem. Wyczytałem że sterowane jest to modułem komfortu. Ja posiadam moduł z dwoma wtyczkami i ma funkcję domykania szyb. Ale do sterowania centralka z pilota, mam dołożony jakiś moduł Getronic GT111. Wydaje mi się że nie jest on fabryczny i pytanie czy on jest wg potrzebny do zamykania z pilota?...
Nie powinno być problemu, sterowanie (o ile dobrze pamiętam)dwoma "-" w module komfortu, kolory przewodów powinny być np.tu:http://www.elektroda.pl/rtvforum/v...
Moduł komfortu mają tylko pojazdy grupy VAG i ten moduł steruje elektroniką nadwozia. Tak, moduł komfortu jest tylko w VW/Audi/Skoda/Seat. Podobną robotę w np Renault robi UCBIC/UCH, w PSA jest to BSI i tak dalej. W fiat/alfa romeo/ lancia jest to moduł NBC, W BMW jest to moduł ZKE, JBE bądź FRM, Nissan ma technologię Renault. W Renault i Nissan moduł...
Właśnie nie koniecznie ten zaworek jest 12v ... taktowanie 12v mu nie zaszkodzi lecz chciałbym dokonać próby drogowej i zasilić gonna stałe z kilka minut żebym mógł stwierdzić czy zaczął pracować. (Walczyłem z tym np w audi a6 c5 i tam zawór był 5v ) W generacji a8 d2 można sprawdzać przy przekaźnikach brak zasilania lecz już w d3 podnieśli poprzeczkę...
bo centralny sterowany jest z modułu komfortu
Witam serdecznie. Jak sie okazuje mam nietypowy problem z kierunkowskazam i światlami awaryjnymi. Pacjent to Chrysler Voyager 2007r. Usterka elektryki objawia się dosyć nietypowo, na pulpicie kierowca dostaje informcje, że kierunkowskazy sa sprawne (świecą i cykają). To samo tyczy się świateł awaryjnych. Ciekawe jest to, że świeci tylko prawy boczny...
A nie podłączyłeś przypadkiem silników szyb pod wyjścia sterujace, czyli niskoprądowe? Bo jeśli masz tylko centralkę z wyjsciem do sterowanie modułu komfortu, to musisz jeszcze taki moduł zastosować. Podłączenie silników szyb, które pobierają znaczny prąd, bezpośrednio do wyjść stetrujących, może skutkować uszkodzeniem modułu radiowego. PS. Zamieść...
Sterowanie klapy elektrycznej idzie bezpośrednio z modułu komfortu, osobno końce silnika zamka (kostka niebieska modułu piny 19(przewód niebieski) i 20 (zielony)) i włącznika tego silnika( kostka niebieska 2 brązowy/niebieski i 4 brązowy zielony). Jest jednak możliwość podłączenia bez modułu ( chociaż nie spotkałem się z modułem do Passata nie posiadającego...
w twoim sharanie funkcje czasowe są realizowane przez moduł komfortu włacznik grzanej szyby podaje tam impuls a moduł steruje przekaznikiem , żeby nie utrudniac sobie instalacji najłatwiej jest zastosowac przekaznik czasowy z forda np.mondeo sterowany impulsem - powinien sobie z tym poradzic nawet srednio kumaty elektryk samochodowy numer przekaznika...
przewód żółty i niebieski takie cieńsze w module komfortu , sterowanie masą , wydłużenie impulsu domyka szyby
Próbowałem dziś się połączyć VAG KKL-em z Viakena, przy pomocy VAG COM, VCDS jak i Polskiego Vaga, brak, błąd połączenia z modułem komfortu, z innymi modułami się łączy, nie wiem nie wykluczam też że to problem z moim interfejsem, ale na obecną chwile nie mam możliwości sprawdzenia na innym, chyba spróbuje podmienić moduł komfortu i sprawdzić na innym....
Ja miałem kilkukrotnie akumulator odłączany i nic to nie dało. Chyba będę musiał kupić moduł komfortu, który steruje peryferiami.
sigwa18 AutoGazu nie posiadam :) Pomiar wykonuje na klemie - emeryt2 OK, dzisiaj wykonam pomiar Prosze popraw mnie jesli sie myle Centralka steruje moduł komfortu tak? Ono zostało wymienione. Zmieniarkę CD posiadam. Po zamknięciu mrugną swiatła raz, otwieram mrugają dwa razy.
Jeżeli sprawdzałeś to wszystko żarówka to stawiam na uszkodzony moduł komfortu. Najprawdopodobniej wypalony styk przekaźnika bądź uszkodzone jego sterowanie.
Skrętka to magistrala CAN i nią jest sterowany zamek. Moduł komfortu masz w C6 w prawym boczku. Najprościej podmienić na działający. Nikt Ci nie napisze tu elaboratu o działaniu CAN z wykorzystaniu Arudino do tego celu, serio.
Nie wiem o co Ci dokładnie chodzi z tym automatycznym zamykaniem na postoju bo jeżeli otworzysz auto z pilota a następnie otworzysz drzwi to auto nie powinno się zamknąć samo (chyba że masz uszkadzaną krancowkę drzwi). Nie ma innej możliwości ? Wszystkie funkcje którumi steruje moduł komfortu można włączyć tylko "komputerem" czyli musisz mieć najprosciej...
gdy nie słychać sterowania zamka należy wymienić układ sterujący w module komfortu.
U mnie sterowanie ogrzewaczem wygląda chyba tak (bez akumulatora dodatkowego). Dodałem diody przełącznik 3-pozycyjny i piecyk hula kiedy ja chcę. Ale pompka gdzie pompka przekaźnik czasowy nią steruje czy moduł komfortu. Bez problemu jestem w stanie zrobić czasówkę ale po co dublować jak jest tylko gdzie. Jakoś skończyły mi się licencje poproszę o schemat...
Trochę nie logicznie napisałeś o co ci chodzi. W passacie b5 centralny zamek steruje moduł komfortu znajdujący się w plastikowej skrzynce pod dywanem pod nogami kierowcy. Antena jest w słupku ale nie pamiętam którym. Piloty centralnego się dopasowuje komputerem diagnostycznym. wchodzisz w moduł komfortu (adres 46) później dopasowanie w drugim kanale...
Problem polega na tym że samochód mądrzejszy od mechanika. Za mały pobór prądu > wykrywa jako spaloną żarówkę > odłącza obwód. Najszybciej dorobić sztuczne obciążenie, można też VAGiem przekodować moduł komfortu (bo to on steruje światłami) ale też nie każdy model łyknie kodowanie na LEDy.
Modulik jest pod schowkiem moduł komfortu tym steruje.
Dwie wtyczki , tylko po odpięciu obu wtyczek z modułu komfortu szybą kierowcy mogę nadal sterować.
To moduł komfortu.A screen jest z momentu zanim vc odczytał wszystkie sterowniki z drzwi.Obsługuje sterowanie radiowe.
Tutaj masz opisy kodowania modułu komfortu: http://wiki.ross-tech.com/index.php/Skod...
Dziękuje . Tak to doczytałem właśnie; immo jest w żagarze fis. Ale czy pozostałe ustawienia komfortu z innego auta pozostają czy tez moduł komfortu je zaczytuje i wie czym steruje ?
W jakim miejscu sugeruje? Kostki pod ECU przepatrzone wszystko ok kostki lewy boczek kierowcy też wszystko ok, podmieniany moduł kierownicy wraz z manetkami zostaje tylko moduł komfortu. W module komfortu siedzi centralny zamek i sterowanie manetkami też mi się wydaje.
Dioda miga. To trzeba zobaczyć, czy sterowanie centralnym zamkiem, jest z oryginalnego modułu komfortu, czy sterownik centralnego zamka, był dokładany!!
To może być tez padnięty moduł komfortu. Moduł ten odpowiedizlany jest za sterowanie centralnym, lampką, szybkami el. i innymi bajerami. Ale jak by cie chcieli naciągnąć na jego wymianę to się nie zgodź. Można przerobić sterowanie klapy żeby nie było przez moduł komfortu, będzie taniej. Ale najpierw tak jak piszą przedpiszcy sprawdź ten pstryczek w...
Mam zwykłe H7, a nie ksenony. A to nie ma znaczenia, w BMW jest LCM i światła są sterowane PWM. LCM- moduł komfortu świateł.
Sprawdziłem, w tym systemie nie ma plusa po zapłonie na module drzwi jest on sterowany linią VAN. Jeżeli migają ci przyciski tylko w drzwiach kierowcy podmień ten moduł a jeśli w obu drzwiach to podłóż moduł komfortu.
vitam coś więcej!! masz alarm ogrinalny sterowany z kluczyka+moduł komfortu z klucza w zamku(szuby+ryglowanie)???
Może byś tak wykorzystał ten tester do czegoś pożytecznego i odczytał kody błędów z tego modułu.
Ale jak się nie mylę to moduł komfortu steruje zamkami .
Sterowanie jest chyba z modułu komfortu. Mogło coś się spalić w nim.
pilot nie łączy się z autem nie mogę otworzyć ani zamknąć drzwi czy odpowiada za to moduł sterowania zamka centralnego czy moduł komfortu z którym z nich komunikuje się pilot klucza
moduł komfortu steruje centralnym zamkiem, elektrycznymi szybami, oświetleniem w kabinie, alarmem... w zależności od wersji wyposażenia były stosowane różne moduły
Witam, mam pytanko odnośnie Merivy A: który moduł steruje szybami, czy w ogóle tam jest jakiś moduł? Problem jest taki, że przestały działać dwie szyby na raz, nie działa ani panel kierowcy i się nie podświetla, ani panel pasażera. Przelotki w drzwiach są w stanie idealnym, dochodzi stałe napięcie do modułu w drzwiach na dwóch przewodach: na grubym...
Ele5 ma racje taką chorobe ma grupa vag, sory zapomniałem o tym. Moduły SEO sterowane CANem chyba tego nie mają, ale nie jestem pewien.
Witam serdecznie, podłączę się do tematu. Otóż ja w swoim passacie b5, gdzie oświetleniem wewnętrznym steruje moduł komfortu (podaje lub zdejmuje masę), postanowiłem również pobawić się w zamontowanie ledów, ale nie gotowych 'kupnych' lampek, tylko połączonych szeregowo zwykłych jasnych białych diod 5mm / 28 kandeli każda. wykombinowałem sobie że połączenie...
Witam, mam juz zakupiony sterownik i dzisiaj wziąłem sie za montaż, a konkretnie rozgryzienie tego co i jak. Doszedłem do tego, ze w module, który posiadam otwieranie drzwi sterowne jest cienkim biało/czarnym kabelkiem, ktory jest w pierwszej kostce od lewej, zamykanie natomiast cienkim pomarańczowo/czarnym, ktory znajduję sie w drugiej kostce. Napiecie...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Kolego tutaj znajdziesz wszystkie odpowiedzi.sadzac po roczniku auta to centralny nie jest raczej pneumatyczny tylko elektryczny sterowany z modułu komfortu.
Z tego co pamiętam to schemat od Golfa 4 nie pasuje. Przekaźnik sterowany jest z modułu komfortu. Skoro terkocze to wygląda że coś nie łączy. Ustal czy znika mu plus czy masa.
Dziękuje kolegom za pomoc. Sterowanie przez moduł komfortu (z kluczyka) działało poprawnie. Pozostały przełączniki. I tu okazało się, że tapicerka drzwi przeszła bardzo intensywne pranie z użyciem dużej ilości wody. Nie muszę pisać co było wewnątrz przełączników... Gruntowne czyszczenie załatwiło temat.
Kable w przepuście nie sterują siłownikiem,sterowany jest z modułu komfortu w tych drzwiach.Do siłownika dochodzi napewno masa,włącznik drzwiowy,2 do sterowania masą z wkładki 2 do siłownika.Pozostałe 2 nie wiem po co tam masz.Kontrolka i zobacz sygnały,podłącz też sprawdzić błędy.
Mogło mieć pilota. Bywały też moduły komfortu bez możliwości zdalnego sterowania. Zwłaszcza w autach kupowanych w polskich salonach. Więc nie ma 100% pewności. Na początek trzeba sprawdzić czy pilot działa, a w razie potrzeby go naprawić.
Sprawdź jak tam przewody się mają, może też być padający moduł komfortu ew. zawieszająca się szczotka.
Po lewej stronie kolumny kierowniczej widoczny po ściągnięciu tego dużego plastiku nad nogami kierowcy. Żeby wyciągnąś przełącznik świateł pod którym też jest śróbka trzeba go wcisnąś w pozycji wyłączony i przekręcić na światła pozycyjne i wyciągnąć. Tak pozatym co ci sie dzieje, bo np szybami lusterkami i centralnym sterują pośrednio moduły przy silniczkach...
W passacie b5 i w Audi A4 b5 nie ma modułu 09. Moduł o adresie 09 (central electronics) był dopiero w passacie B6, golfie 5 (i innych nowszych) W Audi A4 b5 nie ma modułu 46. Jest to tkz. modul komfortu (Central convenience), steruje m. in. centralnych zamkiem, szybami. Za te funkcje w audi a4 b5 odpowiada sterownik 35 (jest razem z pompką centralnego...
Hej, dzięki za odpowiedzi. zamek jest podpięty do modułu komfortu Czy to znaczy że w każdych drzwiach jest jest jakiś moduł, który steruje pracą zamka jak i pozostałymi elementami takimi jak szyba lusterka? CAN? Tak, w każdych drzwiach jest moduł komfortu do którego podłączony jest zamek. Moduł ten komunikuje się z głównym modułem komfortu w aucie...
Chłopie z taką wiedzą daj auto do warsztatu :-) Pompka jak moduł komfortu, steruje zamkiem i oświetleniem w kabinie.
No a jak sobie wyobrażacie przesyłanie danych o prędkości silnika , obciążeniu, prędkościach kątowych auta, kącie skrętu kierownicy, sile hamowania, i 1000 innych komunikatów pomiędzy modułami w bardzo niezawodny sposób? To jest zbawienie dla nas, coś co zmieniło na zawsze elektrykę i pomogło wejść w mega skomplikowane oddziaływania pomiędzy sterownikami....
Jak dla mnie nie możliwe jest zamienne stosowanie tych przycisków ponieważ twój starszy jest sterowaniem bezpośrednim w obwodzie szyb a ten drugi steruje szybami poprzez moduł komfortu.
Kable idą do modułu komfortu, który steruje zamykaniem/otwarciem auta i wszystkimi przyciskami za to odpowiadającymi wraz z kluczykiem. Jeśli chcesz szukać kabli, to właśnie tam. Masa jest zapewne z karoserii, a do otwierania zamka idzie albo sam plus, albo plus i sygnał z modułu.
Czyli problem nie rozwiązany. Cały czas coś kradnie prąd. Zostaw auto na dłużej i będzie to samo. Napisałeś że wypiąłeś wtyczki z modułu komfortu i bez zmian ale jakim cudem miga Ci dioda skoro ona jest sterowana z modułu komfortu?
Witam. Dziękuję za zainteresowanie i kolega Ireneo ma racje ale ściemnianie po włączeniu świateł postojowych jest a co do tego że przetwornica nie wyrabia to zrozumiałe tylko jak zlokalizować który przewód jest odpowiedzialny za ściemnianie skoro tylko na jednym jest plus. Wszystkim steruje moduł komfortu i z tego co zauważyłem po wypięciu kostki z...
A czy w Oplu nie jest tak że to w silniku szyb siedzi moduł odpowiedzialny za punkty krańcowe + przeciążeniowy? Moduł komfortu steruje tylko centralnym (ewentualnie alarm) i daje sygnał do domykania szyb do wyżej wymienionego modułu w silniku szyb.
Napisałem na pw Potrzebna jest ta część schematu, która steruje silnikiem w całości. Czyli pompa, sterownik, immo, moduł komfortu.
na komputerze diagnostycznym wyskakuje błąd modułu komfortu Akurat, kierunkowskazami steruje bordnetz (onboard supply control unit j519), nad nogami kierowcy
większość alarmów na regulowany czas domykania zamka np.30 sek., lub dodatkowy przewód do sterowania modułem komfortu. Podłanczasz szterowanie zamka, ustawiasz wydłużony czas zamykania i wszystko działa. Jaki masz alarm w tym aucie ?
sterowanie oswietlenia kabiny jak i kilku jeszcze rzeczy masz sterowane z modułu komfortu bez vaga nic niezrobisz,najprawdopodobnie uszkodzony układ oswietlenia w komforcie miałem taki przypadek w VW PASSAT B5.
Nie ma tam modułu komfortu, alarmem, szybami, oświetleniem i centralnym steruje elektronika w pompie zamka do spółki z modułami na silnikach szyb.
Bo oświetlenie jest sterowane z modułu komfortu (podobnie jak centr. zamek. elektr. szyby itp)
prubować czasami wychodzi za 5 razem 5 sek w prawo 3 razy po 1 sek w lewo zamknij i 3 razy otwórz."Komfort" niema nic wspólnego
Jest to standardowa funkcja, czyli selektywne otwieranie. Trzeba zmienić kodowanie modułu komfortu. Sterowanie szyb masz tylko na przód czy wszystkie?
Z kluczyka działa wszystko normalnie. Myślę że skoro procedura kodowania kluczyka się nie uaktywnia to wina raczej nie leży w kluczyku tylko gdzieś w aucie. Wczoraj dokopałem się do modułu komfortu, ale że było późno to tylko sobie popatrzyłem. Wtyczki siedzą, nie widać żadnych śladów wilgoci. Czy za mój problem może odpowiadać ten jedyny bezpiecznik...
sterowanie modułem tyrystorowym sterowanie modułem peltiera sterowanie modułem centralny zamek
naprawa krzyżak pralka bosch dobieranie kondensatorów antena cyfrowej telewizji naziemnej
Łączenie przetwornic step-down 20A równolegle Iveco Stralis 460 - brak rozruchu i wyświetlania kilometrów