Czyli wystarczy założyć zaślepki i przeprogramować ECU? Nie trzeba odpinać wtyczki ani zdejmować wężyka podciśnienia ? To on jest w końcu sterowany przez komputer czy podciśnienie go otwiera / zamyka ? To już nie ma znaczenia ponieważ ma w sobie czujnik i założenie samej podkładki nic nie da. Jest sterowany elektrycznie i tylko albo naprawa(wymiana)...
Sterowanie podciśnieniem, nie pamiętam dokładnie ale chyba po uruchomieniu silnika kapa ma być otwarta i przymykać się odpowiednio do regulacji doładowania
A grzyb tam nie jest sterowany podciśnieniem przypadkiem?
Spróbuj odpalić bez tłumika lub bez katalizatora oczywiście nie za głośno. Zawór ciśnienia paliwa jest sterowany podciśnieniem z kolektora ssącego(gumowy wężyk}.Sprawdż inne wężyki czy są podłączone.
AntyOwik jakiś podstęp tutaj wietrzę ale niech tam. Korby 30Nm + 90 st. Głowica 40Nm, 60Nm +90 st +90 st. Wężyki nie mam pod ręką schematu ale turbina zwykła przez zawór, EGR sterowany podciśnieniem można ogarnąć to wszystko bez schematu.
To jest zawór nagrzewnicy. Sterowany jest podciśnieniem. Dochodzi do niego tekalan, nie linka. Ogólnie dostępny.
Witam, W tym przypadku problem leży prawdowpodobnie w samym zaworze EGR. Zawór ten jest sterowany podciśnieniem ale posiada czujnik położenia. Minimalna zmiana rezystancji w jednym z położeń powoduje momentalnie pojawienie się kodu błędu. Zatem należy oczywiście przed wymianą sprawdzić stan instalacji elektrycznej a w drugiej kolejności wymienić zawór...
Tam EGR jest sterowany podciśnieniem , sprawdz wężyki . EGR można jeszcze wyczyścić , może to wystarczy.
Witam kolego za to odpowiedzialne jest sterowanie podciśnieniem najpierw sprawdzić czy wogule dostaje sie podciśnienie od strony silnika.Ja akurat mam taka sama usterkę padło rozdzielanie podciśnienia w pokrętle mocy wentylatora (to z pozycjami akurat u mnie 4-3-2-1-2-3-4) na chwile obecna zaślepiłem wszystkie 3 wężyki w tym że przełączniku mam teraz...
Jest to sterowane podciśnieniem. Jakiś wąż może pękł.
będą się trzymać bo masz sterowanie podciśnieniem ale ostrożnie przy ich nasuwaniu aby nie złamać plastikowych króćców przy N75.
Jest to zespół elektrozaworów sterowanych podciśnieniem i właśnie to upuszczenie podciśnienia powoduje dźwięk. Nie przejmował bym się tym.
Właśnie nie ma sterowania podciśnieniem, ma krótki aparat. I charakterystyczne wielozłącze do instalacji elektrycznej.
Sygnał z czujnika położenia przepustnicy na biegu jałowym służy do sterowania wyłącznika ciśnieniowego który steruje wtryskiwaczem rozruchowym. W momęcie rozruchu (kręcenia rozrusznikiem) przez ok. sek. paliwo jest dodatkowo wtryskiwane do kolektora. Gdy silnik przekroczy + 35 st. odcinana jest masa do wtryskiwacza żeby nie zalewało gorącego silnika....
Witam sprawdź wydech czy nie jest przypchany i zajrzy do filtra paliwa od tego bym zaczął. Zakładam że czujniki ciśnienia i sterowanie podciśnieniem jest sprawdzone
możesz tak sprawdzić.
Zrobiona sztuka. Za silnikiem jest zawór sterowany podciśnieniem. Problemem bylo sterowanie podciśnieniem. Zrobilem pewną sztuczkę i autko posiada wszystkie funkcje (grzanie, chłodzenie, automat).
Klapa sterowana elektrycznie ma delikatne szpary. Ktoś w końcu wpadł na to, że będzie się tam zbierał nagar z oleju i spalin z EGR. Ciasno spasowana od nagaru szybciej by się zacinała, co kończyłoby się obcięciem plastikowych ząbków w przekładni silniczka. Klapy starszego typu, sterowane podciśnieniem, domykały się szczelnie, ale tam nie miało co się...
Plastikowy przezroczysty to będzie raczej od podciśnienia do serwa hamulcowego, albo innych rzeczy sterowanych podciśnieniem, kolego. Swego czasu Mercedes miał bardo rozbudowane sterowanie podciśnieniem, od stacyjki przez poziomowanie reflektorów po składanie zagłówków na tylnej kanapie. Może też iść do modułu zapłonowego do korekty zapłonu od obciążenia....
Jeżeli sterowanie jest podciśnieniem, to nie.
Zobacz najpierw czy dochodzi poprawne sterowanie podciśnieniem do turbo. Podaj odczyt z czujnika MAP na wolnych obrotach i na samym zapłonie. Jeśli nie masz komputera to pomierz napięcie na środkowym pinie tego czujnika w stosunku do masy.
Polo z 2001 wiec pewnie silnik z serii B... zresztą jeśli to ten z foto to EGR taki jak w 1.6 BCB + 2 katalizatory i przepustnica elektryczna. Jeśli byłby to starszej generacji czyli A... to EGR jest sterowany podciśnieniem- wystarczy zdjąć i zaślepić wężyk od strony kolektora i działa - sam tak mam zrobione w AHW.
Co prawda wszystko o modelu C4/A6, ale całkiem możliwe, że mnóstwo rzeczy okaże się takie samo lub bardzo podobne. Tutaj popatrz: http://audi-c4.pl/dload.php?action=file&... Zdaje się, że wymagane logowanie aby pobrać pliki. Dodano po 12 Aha, w C4 jest coś takiego jak zawór odcięcia obiegu płynu chłodniczego silnika. Jest sterowany podciśnieniem i...
Znaczy chodzilo mi tu od silnik OM602 z kaczki to chyba będzie p&p Mechanicznie p&p. Elektrycznie to każda kaczka diesel jest swoją bliźniaczką (to prosta konstrukcja: lampka oleju, lampka ładowania i wskaźnik temp. silnika). Jako że nie podajesz rocznika karoserii lub VIN to może jeszcze być, zależy od rocznika do zrobienia : - W różnych okresach...
Nie wiazal bym problemow z ustawieniem swiatel i ogrzewaniem ze spadkiem mocy silnika. A ja bym jednak wiązał. 1.Nastawnik turbiny (Vaccum transducer, przekładnik ciśnienia, wandler) jak widać na schemacie powyżej sterowany jest podciśnieniem. Jak podciśnienia nie będzie, to turbina będzie kulawo działać. Jak będzie kulawo działać, to pojawi się błąd...
W języku polskim i nie tylko, używa się jednak znaków interpunkcyjnych. Tak ma przyszłość. Motor ma jakiej pojemności silnik, ma kranik paliwa w zbiorniku, czy zawór sterowany podciśnieniem, jak długo sprzęt stał nieużywany. No aż się zakląć chce, jak ktoś opisuje problem w ten sposób.
(at)partyzancik A nie lepiej kupić oryginalny gaźnik z Pocketa ? Chyba że chcesz by silnik pracował w innej pozycji. Przerabianie dolotu to raz a jest jeszcze coś takiego jak sterowanie podciśnieniem w kosach ten taki kanał sterujący membraną w gaźniku, w Pockecie jest zasilanie bezpośrednio do skrzyni korbowej i zaworek organkowy. Także trochę zabawy...
Na zdjęciu w pierwszym poście jest odpowietrznik siłownika hydraulicznego sprzęgła, nic tam nie jest podłączone, tak ma być Wężyk w oplocie bawełnianym, który idzie do obudowy filtra powietrza (średnica wewnętrzna ok 4mm, zewnętrzna 10) jest podłączony do króćców atm elektrozaworów sterujących zaworem egr i zmienną geometrią turbiny, doprowadza świeże,...
witam ! Po długiej przerwie z moim opelkiem wróciłem do tematu . Idac po schemacie elektrycznym dotarłem do bezpiecznika nr. 14 w kasecie bezpieczników pod kierownicą .Był przepalony . Wymieniłem i po problemie. Pozdrawiam !
Ad1 - jazda z awarią układu recyrkulacji spalin raczej nic nie uszkodzi (bo dpf tam nie ma) , będzie ewentualnie syfić silnik Ad2 - tylko przez modyfikację oprogramowania Ad3 - egr jest tam mechaniczny (sterowany podciśnieniem) czy elektrycznie sterowany (z silnikiem elektrycznym) ??? (były dwa typy)
Schemat instalacji paliwowej: https://obrazki.elektroda.pl/1636829500_... Wygląda że oo podciśnienie bieże się z kolektora ssącego (króciec za gaźnikiem). Zawór powietrza wtórnego jest zapewne sterowany owym podciśnieniem. BTW - zacięcie owego zaworu powietrza wtórnego może być powodem braku podciśnienia, ale wtedy zapewne zaobserwowałbyś...
Zawór sterowany podciśnieniem? Jakie oznaczenie silnika?
Walczę właśnie z takim agregatem, gdybyś coś potrzebował, to mam DTR-kę skany schematów elektrycznego i pneumatycznego https://obrazki.elektroda.pl/6804321000_... https://obrazki.elektroda.pl/3375566500_...
Jeżeli to szarpanie występuje podczas wypalania FAPa, to jak kolega wyżej zauważył, może być problem z klapą ciepłego powietrza. Podczas wypalania FAPa, zostaje ona otwarta, a klapa zimnego powietrza (z intercolera) zostaje zamknięta. Druga możliwość to nieszczelność na wężykach sterujących (klapy sterowane podciśnieniem). Na wyłączonym silniku, ściągnij...
Witam Czujnik ciśnienia jest na magistrali(3-piny),0191-brak sygnału lub sygnał niewłaściwy,0402-zawór EGR,sterowanie przepustnicą EGR(jest sterowana podciśnieniem za pomocą elektrozaworu,zawór EGR też jest sterowany podciśnieniem i elektrozaworem)Proponuję sprawdzić przewody układy podciśnienia.
Podnieś maskę i zobacz czy na listwie PB jest regulator sterowany podciśnieniem a nadmiar PB ma przelew do baku...
Daj jakieś kropki przecinki czy coś bo mało z tego zrozumiałem :D Gaśnie jak odłączysz przewód podciśnienia? Jeśli tak to normalny objaw: wypala się paliwo w gaźniku bo zawór sterowany podciśnieniem jest zamknięty.
To nie aparat ma sterować podciśnieniem, a podciśnienie aparatem. Wcześniejszy zapłon prędzej wkręci silnik na obroty. Podciśnieniem steruje przepustnica.
A może coś nie w porządku z zaworem EGR. Jest on sterowany podciśnieniem. Spróbuj zaślepić wężyk sterowania podciśnieniem i się przejedź Narka.
W głowicy jest czujnik termiczny który steruje podciśnieniem na zawór który odpowiada za zajście z obrotów bądz jest czujnik termiczny przy pompie pozdrawiam
Potrzebuję schemat do OMVL Econ ec. Dziękuję.
Tam są trzy urządzenia sterowane podciśnieniem: - wakuometr / na zegarach/, - moduł zapłonu, - regulator ciśnienia paliwa, podłączony do odma - filtr powietrza. Dwa pierwsze podpięta za przepustnicą / nie mylić z klapą spiętrzającą/. Dodam , że sterowanie ogrzewaniem , też jest sterowane podciśnieniem.
Klapa od obiegu wew. sterowana jest podciśnieniem. Wężyki należy podłączyć do przełącznika, a przełącznik nie działa bo coś go blokuje lub jest źle poskładany :). Jak się robi coś zbyt szybko to tak się zdarza.
Dobra, jak krowie na rowie: -wojtek250590: "poczytaj w internecie o notlauf" notlauf czyli za małe ciśnienie doładowania, czyli "błąd 17964" Więc do sprawdzenia: "Na forum znalazłem na razie następujące elementy mogące powodować powyższą niedogodność: - zawór N75 - wąż od turbiny] - elementy turbiny - układ doładowania - wężyki sterowania podciśnieniem...
Witam Jeżeli przyśpieszacz jest jest sterowany podciśnieniem to elektrozawór sterowany będzie czujnikiem temperatury,tak przynajmniej powinno być.
W twojej wersji EGR nie jest sterowany podciśnieniem tylko silnikiem elektrycznym ...Możesz ściągnąć tą szarą osłonkę i poruszać dźwignią czy lekko pracuje i się nie zawiesza ...
Kranik paliwa sterowany jest podciśnieniem, ale chyba jest on sprawny, bo rzekomo "paliwo cieknie". Sprawdź, czy wężyk jest założony na króciec w kolanku (gumowym). Sam twierdzisz, że po podlaniu paliwa wprost do cylindra silnik pracuje przez chwilę i gaśnie. Po "zgaśnięciu" silnika sprawdź, czy świeca jest mokra, czy sucha, bo w przypadku, gdy świeca...
z tego co pamiętam jest sterowany podciśnieniową, a sterowanie podciśnieniem skąd bedzie ?
Do sprawdzenia rzeczywistego poziomu paliwa nie potrzeba specjalistycznych narzędzi, a jedynie przeźroczysty wężyk + liniał lub suwmiarka. Zmiana dyszy głównej w gaźnikach CV ma znaczenie jedynie przy maksymalnych obrotach silnika, gdyż tylko przy takich warunkach przepustnica sterowana podciśnieniem podnosi się na pełne otwarcie. Przy tym gaźniku trzeba...
To jest skrzynia typu EGS czyli sterowana elektronicznie.Notabene producent nie zaleca w ogóle wymiany oleju a jedynie jego uzupełnianie. Samodzielna wymiana oleju może zakończyć się wizytą na komputerze serwisowym SD.To nie jest zwykły automat sterowany mechanicznie i podciśnieniem. Notabene w tej skrzyni powinno wymieniac sie olej co 80000km.
Witam CUT OUTa wykonałem jednak poprzez sterowanie podciśnieniem z dolotu, podciśnienie sterowane zaś elektrozaworkiem podciśnienia. Temat uważam za rozwiązany. Pozdrawiam
Wystarczy wyłączyć zawór sterujący podciśnieniem jest on sterowany elektrycznie czyli wystarczy wypiąć kabelek wstawiam przykładowy obrazek zaworu sterującego podciśnieniem Ale może zdarzyć się tak że auto nie odpali bo wyskoczą błędy w sterowniku Lub jeszcze prościej odłączyć wężyk od podciśnienia :)
Przepływomierz działa, bez żadnych problemów, a EGR tak ja mówisz jest sterowany podciśnieniem.
Filtra cząstek stałych chyba nie ma - nic mi na jego temat nie wiadomo. Jak sprawdzić EGR? Jest sterowany podciśnieniem.
EGR - Exhaust Gas Recirculator. Jest to zawór sterowany podciśnieniem a służy do skierowania części gazów wydechowych z powrotem do kolektora ssącego.
Witam, te dwa ustrojstwa :D to zawory elektryczne, które sterują podciśnieniem z pompy. Może któryś jest uszkodzony, ale nie sądzę żeby to było związane z ABS'em.
Ewidentnie zacina się geometria lub podciśnienie w układzie jest za niskie. Dodano po 4 Pompa też działa, bo porusza geometrią, a i hamulce działają bardzo dobrze. Nieszczelny układ sterowania podciśnieniem (cienkie przewody) nie ma żadnego wpływu na hamulce. Zdejmij rurkę z gruszki podłącz manometr i powiedz jakie jest podciśnienie i czy jest stałe.
Sprawdź świecę czy jest mokra, jak nie to paliwo nie dochodzi do gaźnika. Może uszkodził się kranik w zbiorniku, w skuterach są membranowe sterowane podciśnieniem, jak sprawdzić czy działa znajdziesz w sieci.
(at)mako122 (at)kiltel Dostałem informację z termeta, że ta rurka od modułu gazowego nie ma być podłączona do modułu od wentylatora. Możecie się do tego ustosunkować, bo sam u siebie nie mam jej podłączonej i nie wiem czy podłączać. z tego co wiem to są różne wykonania!! ja kupiłem kilka lat temu kocioł i u mnie musi być podłączona i była fabrycznie...
to jest silnik 1.9 diesel. wspomniany elektrozawór steruje podciśnieniem które przez membranę pociąga za linkę do pompy wtryskowej
regulator ciśnienia paliwa jest zintegrowany z wtryskiwaczem i raczej nie jest sterowany podciśnieniem.
Brak szczelności lub zależnie od wyposażenia silnika zawory sterowane podciśnieniem. Pokarz mi kolego w 2.0 hdi 90KM zawór podciśnienia sterowania turbina ? Nie ma, nie było i nie będzie takiego ;)
Bartek, jakby był sterowany podciśnieniem "grzyb", to jakim cudem by zgłaszał błąd ?, no chyba, że w obwodzie cewki elektrozaworu sterującego
Samochód oddalem do fachmana przerobił go na sterowanie podciśnieniem jeśli dobrze zrozumialem, teraz jest wszystko Ok. Dziękuje i pozdrawiam
Mógłbyś spróbować wykorzystać pompkę z silników Briggsa, jest ona sterowana podciśnieniem. Coś takiego jak na zdjęciu: http://obrazki.elektroda.pl/2342756000_1... Zostaje tylko kwestia połączenia z pompki z komorą korbową silnika, jakimś jak najkrótszym wężykiem. Drugie wyjście to pompka dozująca z Webasto, ale to znowu wiąże się z koniecznością...
To nie zawór a regulator ciśnienia paliwa. Dawniej był na listwie paliwowej (nawet sterowany podciśnieniem z kolektorta ssacego) teraz fiat montuje na wyjściu z pompy paliwa
Czy te objawy mogą mieć co że sobą wspólnego? Nie, w AGR jest wastegate sterowany nadciśnieniem. Podciśnieniem sterowany jest jedynie EGR.
Sprawdź lepiej kompre na zimnym i ciepłym tak dla porównania przed zdjęciem góry. bo może okazać się że jest dobra, sprawdź też zawór wlotowy wody do nagrzewnicy sterowany podciśnieniem.
Witam. Właśnie o ten kanał doprowadzający paliwo mi chodziło. Znajduje się w nim taki gumowy krążek i sprężynka, działa to chyba jako zawór sterowany podciśnieniem. Moja pilarka właśnie tego zaworka nie posiada i działa tak samo jak twoja kolego. Natomiast po przemontowaniu z innego gaźnika tego krążka wszystko działa jak należy. Może chodzi o ten sam...
Silniki AGR montowane były do września 2002 roku, same silniki nie różnią się niczym - są to bliźniaki a jedyne różnice je dzielące to osprzęt : wtryskiwacze, sterownik silnika, instalacja sterowania ciśnieniem turbodoładowania, turbosprężarka. ALH ma turbosprężarkę za zmienną geometrią kierownic spalin i akumulator podciśnienia a AGR zwykłą turbosprężarkę...
Dziękuję bardzo za zainteresowanie tematem i sugestie co trzeba zrobić. Mam jeszcze prośbę o informacje zasady działania zaworu N75. Jak on steruje podciśnieniem podczas podania i odlaczenia zasilania.
Hmmm tam jest reduktor Bigas RI 21 i chyba faktycznie jest sterowanie podciśnieniem, ale nie sądziłem, że może zaistnieć usterka tego typu w którym przepuszcza gaz przewodem sterującym. To jest bardzo dobry trop. Ponieważ szczelności wtrysków po czyszczeniu jestem pewien niemal w 100% myślałem już nad teorią w której MAP sensor i czujnik ciśnienia lpg...
Ja jeszcze dodam, że niedawno spotkalem się z uszkodzonym zaworem trójdrożnymi źle sterował podciśnieniem. Piszesz, że dopiero kupiłeś, sprawdź też czy przewody podcisnieniowe nie są gdzieś pozamieniane
To Ci turbina nie ładuje! A węże za turbina robią się twarde jak przygazujesz? Turbinę masz sterowaną podciśnieniem ? Sprawdź geometrię czy chodzi lekko.
a ten patent dałoby rade zastosowac w silniku dwu taktowym ? sądzę że byłoby to bardzo problematyczne - zwłaszcza jak woda zaczęłaby się skraplać w skrzyni korbowej... w dwusuwie ciężko o sterowanie podciśnieniem.. choć zależy to od konstrukcji szczegółów silnika :)
Wręcz przeciwnie nie powinien tego robić,przecież w nim jest paliwo a nie powietrze. Nie w tym silniku :) Tu jest sterowany podciśnieniem. No dobrze, już wyczytałem, jak go sprawdzić - trzeba zrobić pomiar ciśnienia paliwa przy odłączonym, następnie podłączyć i znów odłączyć - jeśli ciśnienie nie podskoczy, tzn. że regulator kaput.
W mono motronicu był regulator ciśnienia paliwa sterowany podciśnieniem w kolektorze, więc jakaś tam namiastka korekty dawki po obciążeniu była (no i była sonda). Auta na tym wtrysku dużo paliły i były strasznie mułowate. Digifant miał przepływomierz klapowy.
Tak o ten mi chodzi. Jest sterowany podciśnieniem z kolektora i wężyk, który to łączy jest cały czas wilgotny w środku od paliwa. Podejrzewam, że regulator przepuszcza paliwo do kolektora.
Nie wiem na 100% czy to jest problemem bo wróżbitą nie jestem. Klapka jest przy chłodniczce spalin. Jak się oberwie poleci rurką/bypasem do kolektora wydechowego i na turbinę. Wtedy turbina do roboty. Ta klapka jest sterowania gruszką i podciśnieniem.
maciek-info, wkleję Ci skan poglądowy wraz z numerem poszczególnych części potrzebnych części zamiennych z ETKI : http://obrazki.elektroda.net/44_12346239... co do pinów to nie jestem niestety zorientowany czy dokładnie to wygląda u Ciebie jak na schemacie bo schemat dotyczy również silnika AZV i BKD i nie wiem czy u Ciebie EGR jest sterowany...
Witam mam pytanie nie chce otwierać nowego tematu od nie dawna jestem posiadaczem v klasy z vr6 i mam pytanie z przodu silnika obok chłodnicy oleju i filtra wystaje dynks z gumowym wężem i sterowaniem podciśnieniem jest to odłączone i zastanawiam się do czego to służy ? Dzięki z góry za odpowiedź
A czy błędy były odczytane? Podobne efekty miałem kiedyś przy pojawiającym się błędzie sondy lambda. Czy ta skrzynia jest sterowana podciśnieniem z silnika?
Objawy wskazują na zbyt bogatą mieszankę. Silnik reaguje na otwarcie/zamknięcie ssania? Jeśli nie, to sprawdzenie tłoczków i ew. regulacja cięgien i linki. Masz kranik sterowany podciśnieniem? Sprawdź czy nie jest uszkodzona membrana, przez co w wężyku podcisnieniowym jest zasysana benzyna.
Ale jakbyś wziął aparat z regulacją podciśnieniową to możesz go zamontować jak twój statyczny a dodatkowym wyprzedzeniem sterować podciśnieniem w dowolnie wybranym zakresie obrotów
Napięcie maleje przy dodawaniu gazu. Btw. ta gruszka sterowana podciśnieniem to zawór wastegate?
Nie odpowiadasz na moje pytanie. Pytasz o banały które nie mają sensu więc się nie dziw. Najpierw się zdecyduj co chcesz wysterować. Zwór sterowany podciśnieniem, nadciśnieniem czy jeszcze jakiś inny?
Witam. Napiszcie mi do jakich samochodów będzie pasowała instalacja gazowa z poloneza gaźnikowego, reduktor sterowany podciśnieniem z kolektora dolotowego (instalacja gazowa pierwszej generacji). Podajcie konkretną markę i model. Dzięki.
Podłącze się do tematu. W moim sprinterze 313 2,2CDI 129KM 2005r mam taki problem, od jakiegoś czasu, przeważnie jak auto przestoi i wystygnie całkowicie nie ma mocy. na 1,2,3 biegu jeszcze jakoś jedzie ale 4,5 to już w ogóle prędkość max 90-100km/h. Natomiast wystarczy że wyłączę silnik dosłownie na chwilę, odpalę i wszystko jest ok, auto ma moc jedzie...
Alfa 166 2.0 V6 Turbo 205KM zwykła instalacja z emulatorem i komputerem sprawuje sie ok. Trzeba poszukac warsztatu, który robi auta z turbinami ( sterowanie podciśnieniem jest konieczne ) nie trzeba antywybychów
yyyyyyy znowu zonka mam ......... miałem 2.2 CDI coupe teraz mam 2.7 sedan i ani w jednym ani w drugim nie miałem czegoś takiego jak przetwornik połączony z kolektorem ssącym który ciśnieniem daje jakikolwiek impuls ... może masz na myśli zawór EGR który jest sterowany podciśnieniem???
ten zawór jest ale on jest pneumatyczny tzn sterowany podciśnieniem z układu wtryskowego. Wygląda jak taka puszka mała z przewodzikiem z jednej strony. Zamontowany jest na pochłaniaczu par paliwa(tym czarnym dużym pojemniku po prawej stronie)
A jest zamontowany w obiegu powietrza ? I jest sterowany podciśnieniem ? Jeśli będzie np. dziurawa gruszka z podciśnienia to raz że się nie będzie otwierał a dwa że lewe powietrze dostaje się do układu podciśnień. A przyczyn może być wiele przepływka , geometria turbo i inne . Każdy przypadek jest inny . Posprawdzaj dość dobrze podciśnienia i gruszki.
Ja wiem że 50 zł to gówniane pieniądze ale tych 50 poszło tyle po dobrych radach że pół osprzętu wymienione a turbo dalej nie dmucha. To jest kolejna sprawa której nie mogę rozwiązać Mapsensory pozmieniane, turbo zregenerowa e, zawory n75 pokupione nowe, przepływka wymieniona nowa a dalej jest dupa. Sztanga w turbie ma pełny ruch jak by co, a ie działa...
ładowanie miałem ponad 16 volt a dopuszczalne jest 14,5 a co do oleju w przepustnicy to umnie też występuje , pochodzi on z odmy która jest podłączona do rury ssącej w której jest zaworek sterowany podciśnieniem z ezektora podobno to normalne ja odpuściłem
Witam Okazało się że przepuszcza zawór przełączający ilość otwartych zaworów 8/16. Jest sterowany podciśnieniem i jak przepuszcza to brakuje podciśnienia na resztę czyli np. załączenie turbiny. Pozdrawiam Maciej
Ale czy prawidłowo połączony jest elektrozawór taki mały pod zaworem turbo, który się łączy podciśnieniem z zaworkiem turbiny na wejściu vac? Nie. Wejście VAC powinno być niezależne - od pompy - nie do turbiny bezpośrednio. Zawór steruje podciśnieniem, które potrzebne jest do sterowania turbiny.
klapka w okolicach puszki filtra powietrza sterowana podciśnieniem z okolic podstawy wtryskiwacza
Żeby było śmieszniej mam model bez przepływki. Tam przecież siedzi tylko zwykły czujnik temperatury. Aby się czymś z wami podzielić wykonałem pomiar testerem Vaku. No i tak: przy odpaleniu silnika zaworek steruje podciśnieniem zaraz po starcie(EGR się otwiera) tak ok. 3 sec Następnie zaworek zamyka podciśnienie(EGR się zamyka). Po ok. 6 sec. znowu EGR...
przewody robią się twarde na sekunde dopiero gdy puścisz gaz. zawór upustowy nie jest tam sterowany podciśnieniem tylko ciśnieniem wytworzonym przez turbo. jeżeli go złącze na krótko t zimny samochód chce jechać ale turbo wtedy jest przeżroczyste.
To jest silnik oparty o MAP więc dawką paliwa steruje podciśnienie i TPS. Ma to LPG?
mercedes sterowanie podciśnieniem regulacja podciśnieniem sterowanie autobus
ne555 odstraszacz zwiększenie przyłącza sterownik lm339
lenovo zwarcie kondensator lenovo zwarcie kondensator
Ford Galaxy 1.9 TDI 2004 - brak biegu wstecznego Obniżenie napięcia anodowego w radiu lampowym z zasilaniem 230V