Sprawdzić z schematem co steruję pompą paliwa - np przekaźnik i sprawdzić czy jest sterowany lub czy w ogóle jest sprawny. Elektryk potrzebny.
który przekaźnik byłby najlepszy? V277 to pompa paliwa Przekaźniki: J49 i J17 są odpowiedzialne za sterowanie pompą paliwa.
http://obrazki.elektroda.pl/7380660400_1... Dodano po 9 http://obrazki.elektroda.pl/9302399000_1...
jak sobie przypominam to system wtryskowy MAZDY EGI MFI-i sterowanie pompy paliwa na jasnozielonym przewodzie wychodzącym ze sterownika silnika
nie wydaje mi się, aby zwarcie na zasilaniu mogło coś dalej rozwalić Oj, mogło mogło, np sterowanie pompy paliwa.
W tym roczniku przy tym zabezpieczeniu nie ma pętli tylko ten śmieszny przekaznik,ale jak zauważył robokop powinno odciąć rozrusznik.Szukaj kompa z czerwoną naklejką z przed roku 95.
Dwa przekaźniki w skrzynce pod maską, nie te małe wąskie, a te kwadratowe, jest tak, że jeden obok drugiego na krawędzi skrzynki od strony pasa, jeden jest od zasilania strownika wtrysku, drugi pompy.
Witam sprawdz przeplywomierz i jego kostke czy wszystko jest ok ,w przeplywomierzu jest wlacznik który steruje pompa paliwa ,jak krecisz to pompa dziala a jak silnik odpali to wtedy ten styk w przepływomierzu steryje pompą paliwa moze on nie styka ,ja tak mialem samochod odpalal i za moment gasl. pozdrawiam
Dziękuje za odpowiedź. Dokładne dane auta to VW golf 1.8 kat. 55kw 1994r. kombi. Samochód trafił do mnie już z usterką ale wcześniej klient podmienił sterownik silnika, stacyjkę oraz puszkę z przekaźnikami (teraz jest włożona od 1.4) pytanie czy pasuje instalacja ?? Twierdził że pomiędzy 1994 a 1995 była zmiana w tym modelu i sterowanie było albo +...
Tak, przekaźnik zasila bezpośrednio pompę.Oczywiście przekaźnikiem steruje ECU.
Np.: Brązowo/szary przewód w złączu stacyjki, Niebiesko/zielony przewód w czarno/niebieskim złączu skrzynki bezpieczników w kabinie, ECU - pin 58 - +12V po stacyjce [15], ECU - pin 13 - sterowanie głównego przekaźnika zasilania, ECU - pin 24 - sterowanie przekaźnika pompy paliwa, ...
witam, podpinam się pod temat, czy sterowanie pompy paliwa w baku jest przez jakiś bezpiecznik/przekaźnik? Pozdrawiam i dzięki za ewentualne odpowiedzi
Mnie bardziej interesuje to czy problem jest w nie - kontakcie przy wtyczkach czy w samym BSM-ie.
Witam . Masz schemat.
Sprawdź czy pompa nie zdechła-podepnij ją na krótko do zasilania.Schemat możesz ściagnąć tu,z elektrody.
Nie pompą tylko swiecami, grzeją non stop ???
To jest elektroniczny zespół sterowania pompą paliwa i wtryskiem rozruchowym.Są ta dwa przekazniki , jeden wiekszy /pompa/ i mniejszy wtrysk. Resztę = jak pisze Gerri.
BINGO Przekaźnik w oryginalnym alarmie. Gdy się przegrzał po prostu puszczał i silnik gasł. Po ostygnięciu znowu trzymał. Czasami potrafił też puścić gdy włączyłem jakiś odbiornik elektryczny i był skok napięcia. Taki chochlik od WV w prezencie. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Zasilania i masy na sterownik posprawdzaj, rozbierz sterownik i popatrz dokładnie na lutowanie owego pinu odpowiedzialnego za wysterowanie przekaźnika. Rozumiem, że brak masy stwierdziłeś przy sterowniku a nie przy przekaźniku, eliminując tym samym uszkodzenie wiązki? Jak chcesz zostawić awaryjnie, to zrób sterowanie masą po stacyjce. Tranzystor, przekaźnik,...
Guzik sterowanie idzie z przekaźnika.
Zrobione, porszak śmiga.
nes421 napisał: Czy instalacja gazowa może mieć coś z tym wspólnego? Pozdrawiam A jak sobie wyobrażasz żeby pracowała pompa paliwa i gaz do przepustnicy się dostawała? Na logikę można przyjąć że jest odcinka pompy paliwa przez sterownik gazu. http://www.diaaut.home.pl/r12441c8_pliki... Schemat tak dla zasady.
Zdążyłeś już coś sprawdzić? W takiej sytuacji warto sprawdzić oczywiście bezpieczniki, to pyknięcie to może być sterowanie pompą paliwa, tylko czy przed pyknięciem pojawia się jakieś jakby wycie? Ogólnie musisz posprawdzać podstawy takie jak właśnie bezpieczniki, napięcia, czy akumulator jest sprawny, czy klemy dobrze kontaktują, itp, itp, itp... W...
witam jak masz boscha to wtrysk jednopunktowy przekażnik włącza ECU a co się dzieje pompka stoi,na PW masz tą część schematu,jak będziesz coś potrzebował to pisz
Ograniczasz śrubą obroty.
Z moich materiałów wynika :plus na przekaźnik pompy paliwa z głównego przekaźnika,a masa z pinu A24 sterownika.
Jak podam masę na przekaźnik pompa działa Gdy już napompuje, to czy można na chwilę uruchomić silnik?
Tranzystory BTS 140 to mam z 10 szt ,to mogę pomóc ,co do ograniczonego działania to chodzi o to że po zapaleniu pracuje tylko 30 minut i się wyłączy . Urządzenia były dostarczone na zamówienie poczty niemieckiej z takim ograniczeniem Tranzystor tam jest BTS140A nie wiem czy to to samo ?? Z drugiej strony nie wiem który odpowiada za sterowanie pompą...
Sprawdź moduł sterowania pompy paliwa jest umieszczony na zbiorniku paliwa zobacz czy przez piny z kostek nie dostała się woda a najlepiej rozbierz. Nowa część w renault to niecałe 900zł. Jest tam system START/ STOP ??
https://obrazki.elektroda.pl/8696448100_... https://obrazki.elektroda.pl/8696448100_...
Witam. Problem rozwiązany padło sterowanie pompy paliwa
To że są te piny zajęte to standard bo 2 pin to diagnostyka, 3 to czujnik temp. a 6 pin to sterowanie pompą paliwa. Być może trzeba przeprogramować webasto, w niektórych modelach nie uruchomi siępieca dopóki nie zmieni się oprogramowania. Może ktoś jeszcze się wypowie.
Witam! Przekaźnik pompy paliwa sterowany jest masą z urządzenia sterujacego. I na tym przewodzie znajduje się wyłącznik bezwładnościowy. Podaj dokładny kod silnika, to podam Ci z którego pinu urządzenia sterującego sterowany jest przekaźnik pompy paliwa. Napisz też z czym masz problem, czy nie działa Ci pompa paliwa? Pozdrawiam
Jeżeli chodzi o ECU to w AllData (bibliotega nie ma dostepu do OnDemand5 aktualnie tylko do AllData) jest tylko jeden schemat do 2.0 na turbinie. Żadnych odmian nie ma. Ale pytałem brata jak jest różnica miedzy subarynkami z emisją federal a CA i powiedział że jest kilka rzeczy w kalifornijskim - np. czujnik ciśnienia oparów przy pompie paliwa czy jakiś...
witam, ktoś wie jakiego koloru jest przewód od sterowania pompą paliwa i gdzie najłatwiej się wpiąć - chodzi o odcięcie sterowane z GPS ( czy szukać w lewym progu ??? )
Kontynuacja diagnostyki: Pomysł mam, żeby wyciągnąć te dwie nóżki, które się przypalają, i dać je do góry, a do płytki podłączyć je przewodami, tak żeby była tam izolacja. -> Pomysł nie wypalił nóżki w miejscu przypalania się styków wyciągnięte odizolowane, problem dalej występuje. Kolejnym sprawdzeniem było odłączenie wtyczki od ecu odpowiedzialnej...
poradziles sobie z tym problemem ?? bo trapi mnie to samo Pozdrawiam
A co ma hall do tego? Masy na sterownik sprawdziłeś? Zobacz przy samym sterowniku czy wystawia masę
Na 90% nie ma takiego przewodu, sygnał leci w postaci cyfrowej.
Jeżeli to faktycznie jest polo G40 z silnikiem o oznaczeniu PY to ten schemat będzie pasował. http://obrazki.elektroda.pl/3584784200_1...
Witam sprawdz po przekreceniu stacyjki brazowo czerwony z A12 z kompa powinno byc sterowanie przekaznika od pompy paliwa jak nie masz to mozliwy alarm jezeli nie to d...pa zbita.Pozdrawiam
Witam.Ogólnie to ten przekaźnik steruje nie tylko pompa paliwa ale również sonda lambda.Jeśli by kolega nie znalazł takowego to postaraj się znaleść zamiennik.Bo rozumiem że próbowałeś go zreanimować?Mi też siadł i wystarczyło przelutować płytkę.Potworzyły się na niej zimne luty.
Reszta jest w porządku, wystarczy że podam na krótko masę do tego przekaźnika i silnik odpala. Zresztą tak teraz jeździ ten samochód.
Dzisiaj samochód pali za każdym razem, dobiorę się jednak do pompy paliwa, ale problem może być z podaniem +12V na pompę przez przekaźnik. Czy ktoś się orientuje w którym miejscu jest przekaźnik pompy paliwa ?
Tak w czasie jazdy traciło moc i gasło , przekaźnik ten steruje pompą paliwa
witaj. więc tak schemat złącza sterownika raczej znajdziesz jak nie to daj foto sterownika i numery .Instrukcję naprawy czy schemat płyty sterownika raczej nie znajdziesz , wsady możliwe że znajdziesz . Co do naprawy polecam dobry elektronik samochodowy lub od razu wymiana sterownika na nowy tyle że go też będziesz musiał wyczyści lub przeprogramować...
To mogła ci z widełek spaść. I nie masz sterowania.
Kia ceed 1.4 cvvt nie odpalą Witam. Proszę o poradę lub kawałek schematu. Kia ceed przestała nagle odpalać. Po sprawdzeniu wtyczek jest taki problem ze dostaje tylko 6v na sterowanie przekaźnika pompy paliwa. Mimo zworki pod przekaźnikien auto i tak nie odpalą. Iskra jest , paliwo ( jak zworka też jest) żadnych błędów w ECU. Immobiliser gaśnie . Już...
Dzieki. Sory nie napisałem jaki silnik. Jest to 1.6 Polski silnik z wielopunktowym wtrystkiem. Mnie się tez wydaje że ten przewód masowy na cewkę przekażnika od pompy jest sterowany z komputera. Jest kabel żółty z czarnym paskiem. Chyba coś w komputerze się spaliło bo jest brak tej masy więc podałem na stałe i auto chodzi. Oczywiście sąsiad zaraz zauważył...
a co z immo ? czy tam czasem nie odcina pompy i wtryskiwaczy? i nie steruje przekaźnikiem pompy paliwa?
Panowie przekażnikiem steruje ECU.Sprawdz czujnik położenia wału
Które piny Cię interesują? Nie ukrywam, że chciałbym całą rozpiskę. Aczkolwiek będę zadowolony z wszystkich zasilań - zarówno stąłych jak i po zapłonie oraz wszystkie masy. Sterowanie pompą paliwa oraz wtryskiwaczami.
Filtr paliwa do wymiany na początek póżniej sprawdzić pompę paliwa i jej sterowanie.
w brązowym module sa 2 przekaźniki jeden z nich steruje pompą paliwa a drugi zasilaniem otwórz i szprawdź działanie przekaźników bo to też lubi sie popsuć ....
Jednakże mam pytanie za 100 punktów jak będzie wyłączony dopływ prądu do sterownika to czy przy próbie odpalenia auta nie ulegnie zniszczeniu jakaś część . Bo pompa paliwa będzie podawać paliwo a nie będzie zapłonu? nie ulegnie zniszczeniu, bo odciecie komputera rownier unieruchamia rozne czujniki sterowane z komputera (m.in. pompa paliwa nie bedzie...
Moim zdaniem nie, mają inną wydajność na skok i piec nie będzie w stanie poprawnie nią sterować.
Hm, interesujące.... Gdzie w takim razie jest sterowanie pompą paliwa?
1 i 3 to "sterowanie" czyli np. 1 - masa 3 - plus (np. z przekaźnika od pompy paliwa) 2 i 4 obwód którym sterujesz = w tym wypadku światła dzienne.
Dalej pompa nie działa, przekaźnik jest sprawny poza tym ten przekaźnik nie steruje pompą paliwa(sterował w modelach do 86r.)Na pompie jest odpowiednie napięcie, a prąd jest rzędu setnych części mA.Co się mogło stać?
Witam, Autko jak w opisie czasami zgadnie podczas jazdy szarpie, a czasem jeździ bez zastrzeżeń. Po podpięcie pod komputer jest błąd p069e sterowanie pompa paliwa, podpowie ktoś gdzie znajduje się sterownik pompy.
Witam, Autko jak w opisie czasami zgadnie podczas jazdy szarpie, a czasem jeździ bez zastrzeżeń. Po podpięcie pod komputer jest błąd p069e sterowanie pompa paliwa, podpowie ktoś gdzie znajduje się sterownik pompy.
Może to ten śmieszny przekaźnik co steruje pompą paliwa ? Tylko skąd przekaźnik wie, ile jest paliwa w baku? Na próbę można go pominąć w sposób który opisałem powyżej.
I tak powinno działać przełączanie. Dołóż prosty przekaźnik ze stykami 86 i 86a z czasówką 10sek i zasil pompę bezpośrednio ze stacyjki, przez pin 86, a sterowanie z ECU podepnij pod pin 86a. Pompa do zacisku 30. I teraz po włączaniu zapłonu pompa napompuje ile trzeba, a nadaj zachowasz jej oryginalne sterowanie dzięki przekaźnikowi.
Witam, Autko jak w opisie czasami zgadnie podczas jazdy szarpie, a czasem jeździ bez zastrzeżeń. Po podpięcie pod komputer jest błąd p069e sterowanie pompa paliwa, podpowie ktoś gdzie znajduje się sterownik pompy.
Pompa paliwowa jest sprawna , pompa wtryskowa też. To dlaczego na krućcach nie ma paliwa ? Moim zdaniem to sterowanie listwą.
Witam mam dziwny problem z moim renault scenic 1.6 8v 98rok mianowicie jak włączam zapłon to nie odpala, ponieważ na styku przekaźnika pompy paliwa pojawiają się 2 plusy:)na styku przekaźnika H1 +12v i na H2 +12v :)powinno być ( h1 +12v i h2 -masa by przekaźnik mógł zadziałać) jak zapłon wyłączę i sprawdzam miernikiem czy jest zwarcie miedzy tymi stykami...
(at)michal74 mylisz silniki z bezpośrednim wtryskiem od pośredniego. To tak jakbyś pomylił benzyniaka z ropolem na CR. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy. To że tam nie ma powrotu dla "oka" to nie znaczy że go nie ma. Regulator mechaniczny ciśnienia paliwa jest w baku zaraz za pompą i w baku następuje nadmiarowy przelew.
Ma ktoś z was może schemat instalacji elektrycznej do Ducato z 2020 r? Szukam przewodu do rozcięcia: sterowanie rozrusznikiem albo pompa paliwa. Z góry dziękuję.
te czujniki sterują pompą paliwa?? spróbuje je zmienić narazie nie będę przykręcać kolektora ssącego tylko zmienie wtyczki
A oto gotowy układzik (płytka to kawałek płytki z telefonu, wykorzystałem oryginalne ścieżki, siedział tam układ generujący wybieranie tonowe): http://obrazki.elektroda.net/6_128026241... http://obrazki.elektroda.net/28_12802624... http://obrazki.elektroda.net/76_12802624... Pajączek, góra i dół. Z jednej strony wejście zasilania...
Witam .......jesli bedziesz wiedzial ktory pin steruje pompa paliwa z komputera to znajdziesz przekaznik ,a jezeli niemasz schematu do tego kompa to wyciagaj po kolei wszystkie przekazniki az trafisz na pompe paliwa ....................moze jutro ci spradze to ci podam ktory pin steruje pompa podaj rok i typ silnika !!!!
Iskra, sterowanie wtryskami, pompa paliwa-co działa, co nie działa?
Takie efekty może powodować też nieprawidłowy przepływ paliwka do silnika - patrz. zapchany filtr paliwa, uszkodzona pompa paliwa, uszkodzone sterowanie pompą paliwa czy układu podawania paliwka do cylindrów, itd.
sterowanie pompy paliwa mam awaryjnie podlaczone pod stacyjke, mam nowy komuper ale jest w nim zarejestowany bład 81-Anti-theft system signal (DWA) , ktorego nie moge usunac i silnik nie odpala lub trzeba cos zrobic (zarejestowac) przy zmianie komputera model bez immobilizera 318is Piotr
Generalnie cała elektryka silnika, bo jest zrobiony swap i trochę przeróbek pewnie trzeba będzie. Najbardziej połączenie z autem czyli immo, sterowanie pompą paliwa check itp.
Wyjście na pinie 94 steruje przekaźnikiem pompy paliwa zas wyjście na pinie 21 ecu steruje przekaźnikiem głównym.
Skoro po podmianie pompy faluje ci ciśnienie to albo problem z zasilaniem samej pompy w paliwo, albo masz wciek paliwa na wytryskach. Ewentualnie coś z wiązką . Nie steruje dobrze pompa. Jak i sam pomiar ciśnienia może być zafałszowany.
Tzn. nie ma napięcia na złączu że nawet się nie da zczytać za pomocą zwarcia pinów i czytania mrugnięć? Jak tak to raczej problem może być ze sterem. Bo on także steruje pompą paliwa itd.
Dzisiaj do samochodu zostal podlaczony komputer diagnostyczny. Sterownik nie zglasza zadnych bledow, wiec nadal nie wiadomo o co chodzi. Ktos ma pomysl co moglo sie zepsuc ?
zdiagnozowales usterke?
Czy w takim razie czujnik położenia wału steruje również zasilaniem na pompę paliwa?
Witam mam pytanie czy sterownik 0261 200 002 zamienia sie na jakiś inny Auto to BMW 635 CSI 81rok. Padło sterowanie pompy paliwa.
Witam, auto przestało zapalać, błędów brak nie steruje pompą paliwa dodatkowo sprzęgło klimatyzacji jest załączone nawet przy wyłączonym zapłonie wystarczy podłączyć klemę kontrolka od immo gaśnie , co może być powodem?
Za komputerem masz przekaźnik podwójny - on steruje pompą paliwa. Złącza okrągłe na podłużnicy pod akumulatorem, to otworzenia, przeczyszczenia. Podaj który rok samochodu, czy silnik to KDX, KFX czy KFW (oznaczenie w VIN).
Sterownik który również steruje pompą paliwa nie posiada regulacji dawkowania. Musi być zastosowana pompa konkretnie do tego modelu... sprawdź 6-cyfrowy numer na pompie. Z Twojego opisu wynika, że niekoniecznie musi być to wina pompy, stawiałbym raczej na czujnik płomienia.
Od przekaznika i jego sterowaniu z ecu
Nie jest taki tani. On ma dwie usterki, brak sterowania pompą paliwa, brak sterowania rozrusznikiem.
Witam ma może ktoś przebieg sterowania zaworem pompy paliwa 1.6 fsi Silnika BAG i BLP Zawory są inne ale czy sterowanie nimi jest to takie same czy nie...?
Sprawdzałeś czy nie zadziałał przypadkiem wyłącznik zderzeniowy? On odcina zasilanie pompy paliwa. Jest za konsolę środkową na wysokości łydki kierowcy. Trzeba go wcisnąć.
Przekaznik R1 steruje układem wtrysku,bezpiecznik nr.10 -20A pompa paliwa.
Dziś był szpec z kompem i stwierdził że nie ma impulsów z czujnika położenia wału, a jeśli tego nie ma to auto nie będzie sterować pompą paliwa ani wtryskiwaczami bo one są na tym samym przekaźniku sterowanie. Teraz pytanie czy wymiana takiego czujnika jest kłopotliwa bo ja nie mogę go patrząc od góry od góry zlokalizować. Powinien być gdzieś na dole...
Naładuj akumulator!!! Jeżeli chcesz ominąć odcięcie alarmu to połącz 2 przewody z górnej części schematu opisane jako "np. przewód sterujący pompą paliwa"
Zasilanie rozumiem, że masz na myśli "+" jest ten sam co idzie do sterowania przekaźnika pompy paliwa i wychodzi z pinów 37 i 57 sterownika. Jeżeli tam jest to sprawdz w instalacji gazowej czy tam przekaźnik nie rozłącza zasilania wtrysków co jest prawdopodobne bo do sterownika zapłonu też jest to samo zasilanie a na gazie silnik pracuje.
Witajcie. Blokadę w carismie najlepiej zrobić następująco: po stronie pasażera odkręcasz obudowę osłaniającą tunel środkowy (pod schowkiem i na lewo-tam gdzie pasażer siedząc normalnie dotyka kolanem). Znajdziesz tam 2 przekaźniki. Jeden steruje pompą paliwa, a drugi (i ten polecam) zasila np: listwę wtryskiwaczy i czujnik na wału. Pozdrawiam
Chodzi mi o sterowanie pompy paliwa, według schematu zasilanie jest połączone z końcówką 86 przekaźnika pompy i połączone z wtryskiwaczem.W aucie czasem nie ma zasilania na pompę, nie działa też wtedy w liczniku kontrolka ciśnienia oleju i lampka temperatury cieczy co by się zgadzało bo zasilanie części licznika idzie ze sterownika silnika.
Nie bardzo wiem który sterownik chodzi bo nie znam się za bardzo na elektryce samochodowej. Ja mam problem z pompą paliwową, sama pompa działa podpięta na krótko. Chciałem popatrzyć na schemat jak jest zrobione sterowanie pompą paliwa, chciałem dojćś po kablach do tego ale mósiałbym rozebrać pół auta.
Jeśli niema zewnętrznego czujnika musi byś rezystor R1 (klucz) 620 ohm zaznaczony na schemacie ,inaczej sterownik rozpoznaje uszkodzenie czujnika zewnętrznego, Do uruchomienia potrzebujesz podłączyć plus-minus ,pompa paliwa i sterowanie przez zieloną diodę led i nic więcej ,regulacja temperatury nie musi być podłączona ,będzie grzało na maxa
Nastąpiło zwarcie nie steruje pompą paliwową oraz brak na świecach iskry.Cały czas pali się kontrolka wtrysku.Immobilajzer wporządku. Podobno coś z procesorem.Jestem z Włocławka,potrzebna fachowa pomoc.
centralka gazu musi dostać napięcie - nie wiemy jaka instalacja, może być tak że centralka steruje pompą paliwa, emulatorem wtrysków itp... sprawdź czy świece są mokre po próbie odpalenia na benzynie, jeśli auto stało na bezołowiowej to należałoby świece wymienić
Cewka, sterownik,czujnik położenia wału, wałka rozrządu, pompa paliwa, sterowanie pompą, przekaźnik, ukryte odcięcie itd. Jakaś diagnostyka była robiona?
pompą paliwa zbiorniku pompą paliwa naprawa sterowanie pompą vaillant
bulgocze lodówka rozebra ekspres saeco długość bagnet
falownik fotowoltaiczny regulacja chwytacza
Citroen Berlingo - Generacje, Silniki, Problemy Błąd LE w pralce Samsung - samodzielna naprawa i koszty