Kolego dzięki za odpowiedź , skrzynkę już zdążyłem zamówić bo okazało się że prostownik z rozruchem ja usmażył
To albo felerny się trafił , albo coś na wiązce wtyczce , sprawdź oba przewody na ciągłość i przebicie , bo on tam jest sterowany chyba masą
Najprawdopodobniej przyczyną jest elektronika (a dokładniej ten nieszczęsny złośliwy chip). Co brakuje na przekaźniku podczas rozruchu, plusa na cewkę czy masy sterującej z ECM?
9961 - Funkcja zabezpieczająca blokady antykradzieżowej aktywna, moduł sterujący pracą silnika MR zablokowany.
z ciekawości (jestem laikiem w tym temacie) - chodzi o elementy systemu bezpieczeństwa rozproszone w różnych miejscach samochodu, w których zaszyty jest np. VIN? Mniej więcej. W mercedesach są moduły SAM, takie lokalne BCM (body control module), komputery odpowiadające za sterowanie wyposażeniem samochodu, które komunikują się za pomocą magistrali...
volvo, ford, bmw, mercedes, nie steruje kl.50 przy braku autoryzacji rozruchu. u Ciebie klucz->CEM jest ok, natomiast CEM->ECM już nie.
za niskie ciśnienie na pompie, przy rozruchu powinno być około 250 bar, zawór na listwie lub sterowanie wtryskami. Osobiście stawiam na pompę.
Jak nie uda się inaczej i wszystkie środki zawiodą to ja bym to rozwiązał tak: sterowanie przekaźnika na rozruszniku przez dodatkowy przekaźnik, a jego sterowanie wymuszane z kluczyka z pozycji start. Jak dajesz rozruch przekaźnik zwiera i steruje rozrusznikiem, w pozostałym czasie cokolwiek się dzieje rozrusznik odłączony. Wada to to, że komputer może...
To nie jest ODB. Co tam siedzi? CDI czy na rotacji Lucasa? Bo ciężko coś wywnioskować z treści posta. Jak CDI, to zwykle nieszczelność na o-ringach paliwowych - jest ich całkiem sporo, wszystkie do wymiany. Jak lucas, to kończy się pompa wtryskowa - co roku przy pierwszych mrozach ten temat wraca jak bumerang. Oczywiście, w obu przypadkach także do...
jest na to lepsze rozwiązanie i praktycznie bezawaryjne. koszt tylko jakiegoś sterownika centralnego zamka za jakieś 50-60 pln w przypadku jeśli chcesz zamykać auto z daleka bez celowania tym archaicznym pilotem na podczerwień. musisz tylko rozblokować blokowanie auta czyli rozruchu przez zamykanie go fabrycznym pilotem. moduł jest pod kanapa pasażera...
Zobacz czy nie masz uszkodzenia przy potencjometrze przeplywomierza, a jak chcesz to koniecznie odczytywać to w pewnym zakresie robi to cdif ale podaje kody procentowo ,sprawdz ew. jak zachowuje się zawór biegu jałowego czy po rozruchu występuje sygnał sterujący jeśli nie to przepływka ew. przewody.
Pytanie dotyczy w/w konkretnego pojazdu ale możemy go rozwinąć szerzej na różne pojazdy wyposażone w EDC lub odpowiednik takiego układu. Zapaliła sie kontrolka V w pojeżdzie,po jakimś czasie pojechaliśmy do ASO mercedesa na diagostykę silnika która wykazała uszkodzenie wtrysku sterującego,pomiar wykazał oporność 0 omów . auto dalej jeżdzi już ponad...
dlatego pytalem. wentylator chlodnicy chodzi bo sterownik silnika nie wystartowal (i nie ma komunikacji PWM a zalaczyles mu juz 15-ke), z tego wzgledu tez nie masz autoryzacji rozruchu (i przekaznika rozrusznika ktorym steruje rowniez sterownik silnika). Kluczyk w tym przypadku nie jest problemem, stawiam na transmisje CAN miedzy sterownik CDI do EZS-u....
Witam, wymieniłem skrzynkę bezpiecznikową i wycieraczki pracują prawidłowo. Pojawił sie inny problem, po kilku dniach postoju i próbie uruchomienia silnika nie ma reakcji ze strony rozrusznika. Napiecie pokazało 23,8V i teraz pytanie czy moduł sterujący blokuje rozruch poniźej pewnej wartości napięcia czy jest coś nie tak. Po podładowaniu akumulatorów...
mam sprawdzane w tym czasie zasilania z sam tzw 87 Nie podajesz bliższych danych (bo po co) - choćby rocznik, ale w początkowej serii 906 były stosowane wadliwe przekaźniki: błędny proces wytrawiania metalowych elementów (zwory i kotwicy) skutkował po paru latach narastaniem "zielonego" na tych elementach, co prowadziło dokładnie do objawów które opisałeś....
Wymieniłem elektroniczne urządzenie sterujące i pali jak marzenie i jeszcze bezpiecznik był spalony w przekaźniku za akumulatorem. Tylko teraz pojawiły się falujące obroty i ciężko z nich schodzi. Natomiast, gdy odłączam to urządzenie wszystko wraca do normy i ładnie silnik pracuje. Proszę o pomoc, bo czuję, że jestem blisko rozwiązania mojego problemu....
Samochód Mercedes S-klasa W221 420 CDI z 2007 roku. Problem polega na tym, że okresowo - głównie po porannym rozruchu, ale i często po kilku godzinnym postoju po włączeniu zapłonu (nie trzeba uruchamiać nawet silnika), ale po uruchomieniu silnika jest nadal problem obecny, czujnik prędkości wyjściowej skrzyni biegów pokazuje prędkość pojazdu 400 km/h,...
Witam, zamontowałem centeralkę sterującą zapłonem i rozrusznikiem, ale pozostał mi jeden kabel do podłaczenia który ma zapobiegac przed ponownym uruchomieniem rozrusznika; może ktoś mógłby doradzić, w którym miejscu instalacji się podłaczyć, aby było 12V ale po zapaleniu silnika.
Mercedes Sprinter 906 2.2 cdi Delphi rocznik 2010. Bardzo ciężko odpala jak już załapie to nie trzyma obrotów i gaśnie. Bardzo dymi. Gryzący biały dym. W sterowniku aktualnie brak błędów. Był jeden p0251 elektryczna usterka zaworu sterującego ilością. Usterka została naprawiona przerwa w obwodzie. Wtryskiwacze zostały wymienione na regenerowane. Oczywiście...
Moja instalacja wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/5144241500_1... Czyli mam w bloku silnika zamontowane świece ze wspólną masą (silnik). Mam sterownik od mercedesa W124 (chyba) i połączone piny jak na schemacie czyli: 31 do masy L do żarówki kontrolki 15 do stacyjki położenie 1 czyli zapłon 50 do stacyjni położenie 2 czyli rozruch 30...
Dogrzewacz załączany z pilotaa ? to co do za dogrzewacz. Jak sama nazwa wskazuje - ma dogrzewac silnik po rozruchu czyli ma się włączac po uruchomieniu silnika gdy tem jest niska itp. Wiec jak miałes Pilota to chyba miałes ogrzewanie raczej. Wgranie softu to jedno, a posiadanie odpowiedniego pieca to drugie.
Ja w dwóch już sprinterach poprostu odłączyłem ten przekaźnik, zamontowałem nowy bezpośrednio na przewód do załączania rozrusznika (fioletowy bodajże) sterując przekaźnik plusem załączania ze stacyjki. Działa bez problemu nawet w mercedesie z półautomatyczną skrzynią biegów. Możesz mi powiedzieć który przewód(kolor) jest od załączania rozrusznika?...
Diagnoza problemu z alternatorem w Mercedesie 300 KM w dźwigu teleskopowym Problem, który opisujesz – niestabilne ładowanie alternatora w Mercedesie 300 KM (prawdopodobnie silnik OM 300 lub podobny, stosowany w ciężkich maszynach jak dźwigi teleskopowe) pomimo wymiany alternatora i zainstalowania czterech nowych akumulatorów – wskazuje na potencjalną...
Witam, U mnie problem podobny. 1995rok 300CE-24v Samochód zimny pali od strzału na ciepłym rozruch niemożliwy. Głównym podejrzanym to czujnik temperatury - ale sprawdziłem omomierzem jest ok. auto sie grzeje opór maleje. Teraz podejrzewam czujnik położenia wału, potem już chyba zostanie potencjometr przepływomierza. jeśli ktoś ma uwagi lub doświadczenia...
Są samochodowe przekaźniki a właściwie to sterowniki do świec. Np z mercedesa, peugeota lub citroena można coś za grosze znaleźć. 4 świece zwykle obsługują,a nie wiem ile masz zamiar tych świec zasilać. No i nie wiem jak masz zamiar to urządzenie zasilać na postoju, tzn z jakiego źródła żeby jeszcze prądu na rozruch samochodu wystarczyło po dogrzewaniu....
Dodam jeszcze że od wczoraj coś auto zaczęło świrować, i kręci przez ok sekundę potem całkowicie odcina rozrusznik do ponownego przekręcenia kluczyka, Z tego co sprawdziłem rozruch jest blokowany przez skrzynie , po poczyszczeniu kostek został mi błąd P2221 przy czym nie jest to na pewno błąd czujnika temperatury oleju w skrzyni, tylko ten "starter...
Mam takie samo autko, nic tylko pogratulowac wyboru. Moje jest stety lub nie zagazowane. Pompa paliwa włącza się na parę sekund po przekręceniu stacyjki i dalej uruchamia podczas zapłonu, biorąc sygnał z rozrusznika (w fazie rozruchu). Jeśli w chwili rozruchu nie pracuje to radzę zerknąc na srebrny przekaźnik za akumulatorem umieszczony obok sterownika...
...silnik jest po remoncie kapitalnym (40000km), ciśnienie w cylindrach ok 30atm., rozrusznik kręci niezbyt szybko (ale nie ma żadnego problemu z odpaleniem w lecie). Zaobserwowałem, ze w poczatkowej fazie rozruchu nie ma ciśnienia na rurkach wtryskowych po odkręceniu poszczególnych nakrętek. Czy przyczyną mogą być sekcje w pompie wtryskowej, które...
Witam, mam do zrobienia Atego z 2000r. Problem zaczął się od próby uruchomienia silnika z dużym prostownikiem z rozruchem, wymianie akumulatorów i wymianie rozrusznika. Wcześniej problem był w ogóle z dobranym źle przekaźnikiem immo na rozruszniku (był zbyt niskiej rezystancji- jeden prawie 4Ohm i drugi na próbę ok 10Ohm). Xentry podpowiadało, że ma...
witam troche to trwało praca mnie zarzuciła robota bylem u elektryka na kompie i stwierdził błędy nastepujace - czujnik swiateł hamowani - sterowanie cisnieniem doładowania - obwód cisnienia barometrycznego/absolutnego w kolektorze - obwód czujnika temperatury powietrza wlotowego - synchronizacja pozycji wału korbowodu i wału rozrzadu - sygnał CAN z...
Witam. Auto odpala ( reaguje na przekręcenie kluczyka) co któryś raz a nawet jeśli odpali nie można zmienić położenia dźwigni biegu z pozycji P. Kilkukrotnie udało się zmienić pozycję lewarka ale tylko gdy silnik jest w fazie rozruchu. Powrót do pozycji P przy pracującym silniku powoduje zablokowanie dźwigni. Zauważyłem też, że nie działa wentylacja...
Dzień dobry. Czy ktoś przerabiał temat modułu sterowania sprężarką, ten ma akurat numer 003 545 26 05 zamontowany w Mercedesie 350SD Turbo, rocznik 1990/91, z USA. Klima nie załącza się, sygnał z panelu klimatyzacji wychodzi, czujnik ciśnienia sprawny, czujnik obrotów sprężarki mieści się w parametrach, sygnał obrotów ze „sterownika silnika” przychodzi,...
30 stały +, może być z aku może być ze stacyjki 85 i 86 to sterowanie cewką, czyli + i - przez przełącznik. Czy na stałe plus na przekaźniku czy + podany przez przełącznik i potem do przekaźnika, od ciebie zależy. 87 wyjście z przekaźnika na którym ma pojawiać się napięcie po przełączeniu przełącznika (cewka przekaźnika 85,86) Jeżeli dobrze rozumiem...
1.BEZPIECZNIKI POD DESKĄ Z PRAWEJ STRONY: F1 - 7.5A - OKNO OBROTOWE F2 - 30A - SZYBA PASAŻERA,SZYBER-DACH PRZÓD F3 - 30A - SZYBA KIEROWCY,SZYBER-DACH TYŁ F4 - 25A - CENTRALNY ZAMEK F5 - 10A - OŚWIETLENIE KABINY F6 - 20A - GNIAZDA WTYKOWE W KABINIE P,L F7 - 7.5A - TELEFON F8 - 20A - ALARM ANTYWŁAMANIOWY(EDW) F9 - 10A - PRZEKAŹNIK OGRZEWANIA DODATKOWEGO...
Witam, Mercedes A140 W168 z silnikiem 1,6 i automatyczną skrzynią, końcówka 2000 roku. Mam pytanie odnośnie ładowania akumulatora, które następuje dopiero po kilkunastu sekundach od uruchomienia silnika. Po tym czasie ładowanie wydaje się poprawne (13,9 - 14,3 V). Czas od ostatniego rozruchu czy też temperatura silnika nie ma znaczenia, objaw jest powtarzalny....
Witam może ktoś pomoże Mercedes w 203 1.8 kompresor polift ma taki objaw jak jest zimny pali od strzała jak się rozgrzeje odpala ale kuleje gaśnie odczekam 20 minut i odpala od strzała jak na razie cz... Bezpośrednia odpowiedź Najczęstsza przyczyna takich objawów w W203 1.8 Kompressor (M271, „polift”) to termiczna awaria czujnika położenia wału korbowego...
(at)szeryf3 żadna nowość, obecnie auta są cały czas połączone z siecią i także widzę mojego parametry z telefonu. Ale na to trzeba wydać zgodę, którą pewnie właściciel klikną bez czytania (standard). Większy problem jest jak któryś (chyba Mercedes) miał czujnik oleju określający jego parametry (przewodność elektryczną i jakieś inne parametry). Miał...
Witam. Dzieki za zainteresowanie. Jak narazie nie spaliło jeszcze ale wszystko przedemną ;). Przkaźnik "nie klei" - załącza i rozłącza dobrze. Witam Świece grzeją 40 sek. jeżeli nie odpalisz silnika, jeżeli w czasie tych 40 sek. uruchomisz silnik, to świece powinny zgasnąć po puszczeniu kluczyka (wyłączeniu rozrusznika) Możesz sprawdzić kontrolką podłączoną...
Cześć. Mam problem z radiem Ossuret S8, 8 rdzeni, 8 GB RAM w moim Mercedes S211. Właściwie to problemy są dwa, ale jeden jest dyskwalifikujący. Mianowicie co któreś odpalenie auta nie mam dźwięku. Tutaj moje pierwsze pytanie - czy wiecie do czego w takich Androidach służy kondensator? Na wielu stronach sprzedawcy chwalą się jaki to ich Android ma kondensator....
1.BEZPIECZNIKI POD DESKĄ Z PRAWEJ STRONY: F1 - 7.5A - OKNO OBROTOWE F2 - 30A - SZYBA PASAŻERA,SZYBER-DACH PRZÓD F3 - 30A - SZYBA KIEROWCY,SZYBER-DACH TYŁ F4 - 25A - CENTRALNY ZAMEK F5 - 10A - OŚWIETLENIE KABINY F6 - 20A - GNIAZDA WTYKOWE W KABINIE P,L F7 - 7.5A - TELEFON F8 - 20A - ALARM ANTYWŁAMANIOWY(EDW) F9 - 10A - PRZEKAŹNIK OGRZEWANIA DODATKOWEGO...
Witam dolaczam sie do tematu.. Otoz mam Mercedesa 190 2.0 D z webasto wodnym ( podpiete w obieg chlodzenia silnika - ogrzewa silnik i wnetrze ) ) byly wlasciciel wypial podobniez wszystko. Dzis sprawdzielm co jest wypiete. Wypieta jest tylko kostka od zegara sterowniczego, z tym ze od strony maski do konsoli mi idzie wiazka 5 przewodow zakonczona wtyczka,...
Witam. Posiadam Mercedesa w 203 Benzyna 2001 rok 2.0l 95kw. Na początku auto nie chodziło jak należy, nastawnik wałka rozrządu nie pracował wywalał błąd p0010 tak jak grzałka na sondzie wadliwe działanie, czujnik położenia wałka rozrządu. Wszystkie te elementy były sprawdzane podmieniane nic. Został zamówiony nowy komputer błędy jak były tak są, Cały...
Witam serdecznie! Mam sobie taki właśnie samochodzik jak w temacie wyprodukowany w 2000r. Ma on na pokładzie fabrycznie montowane urządzenie Webasto Z/C-D jest to podgrzewacz zasilany na 12v o 26W mocy pobieranej. Urządzenie to włącza się po uruchomieniu silnika samoczynnie gdy temperatura zewnętrzna jest w okolicy +10 stopni i mniej. Dogrzewa ciecz...
Piszę jeszcze raz bo ten schemat nie całkiem pasuje do mojego modelu. Przy tym aucie jest sterownik na dwie duże wtyczki. Każda ma prawie 44 piny z wbudowaną wtyczką o 2 pinach (CAN). Numerowane są piny od 1 do 85. Zajęte są 42 piny łączne. Na module jest oznaczenie MSE HM 2.0L 4 zyl. SW 31.96 Nr. merc. 019 545 22 32 [08]. Sprawdziłem silnik przepustnicy,...
Rozrusznik nie kreci. Pierwsze pytanie czy wyświetlacz wyświetla N ? kod ten powinien się generować w momencie, gdy sygnał uruchomienia silnika ze stacyjki tzw "50" będzie przy wyłączonym zapłonie "15" dlatego: Włączę i wyłączę kluczyk w końcu zaskoczy. zaskoczy bo po następnym włączeniu i wyłączeniu stacyjki jest możliwe dopiero wówczas, gdy na wejściu...
Na teście komputerowym po rozgrzaniu silnika komputer pokazuje temperaturę silnika 67 stopni. Natomiast na zegarze samochodu licznika 80 stopni. I teraz nie wiem gdzie pokazuje prawdziwą temperaturę. Najlepiej sprawdzić temperatury według licznika i komputera przy pierwszym porannym uruchomieniu, gdy wszystkie temperatury są jednakowe i są równe temperaturze...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Będę wdzięczny za pomoc w temacie sterowania wtryskiwaczem " zimnego startu ". Mercedes 380SL r107 silnik M116E38/116.960. VIN amerykański HDBA 45A 4BD 002354 odpowiednik europejski WDB 107 045 12 00 23 54 . Silnik po wymianie uszczelnień . Stopień sprężania w cylindrach 0,3-0,5 niższy od katalogowego. Odpalił ale chodził nierówno i nie miał mocy. Przemyłem...
witam na testerze zero bledow , czujnik walu wymieniony , pompa chodzi przy rozruchu nie ma sterowania wtryskami i cewka , dalem ster do roboty i gosciu niby go zrobil ale nadal nie ma sterowania , gosciu sprawdzil go na stole i niby steruje cewka , panowie co blokuje immo w tym aucie ? chyba same wtryski , zalatwilem drugi sterownik tylko ze boscha...
sterowanie rozruchem silnika sterowanie rozruchem agregatu prostownik rozruchem
dwufazowy mostek wirus proxy trilux wysoki
interfejs lexia electrolux mruga start
Vakoss TC-WF206K, Realtek RTL8188FTV – alternatywne sterowniki, linki nie działają, błąd 404 Toshiba 40L3433DG Firmware Download Guide