Z moich materiałów wynika :plus na przekaźnik pompy paliwa z głównego przekaźnika,a masa z pinu A24 sterownika.
jak sobie przypominam to system wtryskowy MAZDY EGI MFI-i sterowanie pompy paliwa na jasnozielonym przewodzie wychodzącym ze sterownika silnika
Druga sprawa do dodatkowe sterowanie dolnej listwy pompy wtryskowej poprzez elektromotor dodatkowy trzpień sterujący - nie wiem do czego służy w silniku 2700obr/min nic takiego nie ma zasilanie elektromotoru jeden przewód elektryczny zasilający - do czego to służy? Silnik agregatu ma cały czas utrzymywać prędkość obrotową 3000 obr/min po to żeby częstotliwość...
Witam sprawdz przeplywomierz i jego kostke czy wszystko jest ok ,w przeplywomierzu jest wlacznik który steruje pompa paliwa ,jak krecisz to pompa dziala a jak silnik odpali to wtedy ten styk w przepływomierzu steryje pompą paliwa moze on nie styka ,ja tak mialem samochod odpalal i za moment gasl. pozdrawiam
Witam ma może ktoś przebieg sterowania zaworem pompy paliwa 1.6 fsi Silnika BAG i BLP Zawory są inne ale czy sterowanie nimi jest to takie same czy nie...?
https://obrazki.elektroda.pl/3577983800_... 1. Przekaźnik silnika wentylatora chłodnicy 1 2. Przekaźnik układu klimatyzacji 3. Przekaźnik sterowania silnika 4. Przekaźnik pompy paliwa (podgrzewacza filtra paliwa) - tu zależy od wersji 5. Przekaźnik rozrusznika 6. Przekaźnik pompy skrzyni biegów 7. Przekaźnik silnika wentylatora chłodnicy...
To mogła ci z widełek spaść. I nie masz sterowania.
Jak podam masę na przekaźnik pompa działa Gdy już napompuje, to czy można na chwilę uruchomić silnik?
Jeśli są metalowe to rozpiąć np małym śrubokrętem później ładnie się je spina z powrotem, jeśli plastilowe to z dwóch stron ścisnąć i schodzą, wypiąć wtyczkę, później już "tylko" duży pierścień przekręcić i pompa nasza:) zasilanie tam jest na stałe po bezpieczniku, sterowanie masą podczas kręcenia i pracy silnika. pozdr
Szukam schematów do Xsary . Najbardziej zalezy mi na schematach układu sterowania silnika i układu pompy paliwa.
Udało mi się ustalić że auto ma 2 przekazniki pompy paliwa. Kiedy zapali się check, kontrolka temp silnika i szarpie wtedy ginie sterowanie na drugi przekaźnik pompy paliwa. Kotś miał taki przypadek ? Wiązka idącą od ecu do skrzynki bezpieczników ma przejście, wtyczki w ecu silnika ładne, błędów brak.
Tak w czasie jazdy traciło moc i gasło , przekaźnik ten steruje pompą paliwa
Koło filtra paliwa jest ecu to on poprzez przełącznik steruje tą pompą,poszło na pw.
Jak znika masa na pompie?Czy tam czasem pompa nie jest sterowana PWM?Też myślę że powinien być moduł.Podgląd parametrów i pomiar ciśnienia.Zalecana zmiana mechanika.
(Tylko nie wiem po co ta szyna i te wężyki, skoro wtryski są z przodu i wężyk zaopatruje je w ropę.) To właśnie ta szyna zasila wtryski paliwem pod ciśnieniem, a wężyki to tzw. przelew. Tak to działa w systemie CommonRail który masz w tym silniku. Pompa wysokiego ciśnienia napędzana z paska rozrządu zasila paliwem wtryski przez wspólną listwę (stąd...
sterownik silnika (określony czas impulsu )
sterownik silnika z instalacją od kompletu z immo off. możesz założyć zwykłą pompę i wtedy plus po zapłonie na zaworek w pompie do odpalenia wystarczy,ale stracisz trochę mocy bez sterowanej elektronicznie pompy.
uszkodzony draiver w sterowniku silnika
Renault Master II generacji z silnikiem 2.5dci 84kw/115km posiada pompę niskociśnieniową w zbiorniku paliwa.Sprawdz czy dochodzi sterowanie do pompy.
(at)michal74 mylisz silniki z bezpośrednim wtryskiem od pośredniego. To tak jakbyś pomylił benzyniaka z ropolem na CR. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy. To że tam nie ma powrotu dla "oka" to nie znaczy że go nie ma. Regulator mechaniczny ciśnienia paliwa jest w baku zaraz za pompą i w baku następuje nadmiarowy przelew.
Cisnieniowiec. Cisnienia nie mierzyłem. Powietrze do rozpylania 0.15-0.2 Pompą paliwa kreci silnik od chłodnicy poloneza (sterowanie pwm a predkość jest zadawana na podstawie pomiarów z sondy lambda, całością steruje arduino)
Problem ze sterownikiem silnika, pompa paliwa uruchomiona, brak sterowania przekaźnikiem rozrusznika z wyjścia sterownika ( przewód fioletowy/biały pasek) silnik odpala więc zamykam.
Steruje komputer silnika.
Witam, 143 420, silnik V8, pompa paliwa rzędowa sterowana mechanicznie /pedał gazu na linkę/ 143 500, ten sam silnik, jednak pompa jest już sterowana przez sterownik EDC, masz tam potencjometr pedału gazu, czujnik ciśnienia doładowania. Poza tym są inne końcówki wtrysków i jak dobrze pamiętam różni się turbo.
Na czerwono pompa paliwa, na górze połączona z przekaźnikiem, przekaźnik sterowany z ECU silnika. Więcej mogę w czwartek podać. Pozdrawiam
Czy w takim razie czujnik położenia wału steruje również zasilaniem na pompę paliwa?
Bezpiecznik 15 Regulator ciśnienia paliwa Miernik masowego przepływu powietrza Jednostka sterująca pracą silnika Pompa wtryskowa Podgrzewacz paliwa Układ wstępnego podgrzewania (typ ze świecami żarowymi) 30A Na razie znalazłem tylko taką informację,może to cię naprowadzi.
witam chciałbym obniżyć prędkość pompy paliwa w aucie. pompa ma sporo większy wydatek niż faktycznie potrzebuje podczas normalnej codziennej jazdy. nie chodzi mi o obniżenie ciśnienia tylko o to aby pompa bez sensu nie pompowała nadmiernej ilości paliwa kiedy nie jest to potrzebne używam megasquirta3 do sterowania pracą silnika od niedawna może on sterować...
Blokada can wydaje mi się droga ok 2000zł coś naprawdę skutecznego co by uniemożliwilo kradzież poprzez długi czas jaki złodziej by musiał poświęcić aby dojść do uruchomienia samochodu schemat do wykonania przez elektryka Użyj starego typu immobilizera trzyobwodowego (nieważne jakiej firmy) Wykonaj trzy odcięcia dla obwodów: 1. Panel bezpieczników...
Witam.....brak sterowania czyli niema prądu na sterownik silnika sprawdz zasilanie - bezpieczniki i masy.......... pozdro rox.........
Sondy wydają się pracować prawidłowo. Druga sonda w przypadku sprawnego katalizatora tak właśnie powinna pracować. Przy jeździe i hamowaniu silnikiem napięcie na niej powinno spadać prawie do 0V. Grzałki są realizowane w tej sposób: napięcie 12V pozyskiwane jest z przekaźnika pompy paliwa, natomiast sterowanie masą idzie że sterownika silnika.
Zamontowałem dodatkowy przekaźnik w skrzynce przekaźników odcinający pompę paliwa pod maską silnika, sterowany napięciem z elektrozaworu. Na razie jest OK.Wszystko działa od pięciu miesięcy.
Coś kolego mieszasz. Przekaźnik ten zasila 2 pompy paliwowe jak i wtryskiwacze. Sterowany jest z ECU - czyli na cewkę przekaźnika idzie plus po stacyjce a z drugiej strony dostaję masę z ECU. Jest on sterowany masą z ECU - pin 3 z ECU. Więc brak plusa ze stacyjki lub brak masy z ECU. ECU poda masę prze jakieś 2 sek po włączeniu zapłonu. Później wysteruje...
Nic nie ustaliłeś bo nie napisałeś czy brak zasilania czy sterowania cewki.Jak chcesz działać dalej to może na początek kod silnika podaj?
Jakaś bzdura zmień warsztat,pompę paliwa załącza przekażnik sterowany komputerem po drodze jest też bezpiecznik.Pozdrawiam.
Nad budową silnika odrzutowego to ja bym się zastanowił jaki wybrać pod kontem finansów. Najlepsze są modelarskie silniki Schrecklinga, polska publikacja Marcina McBrowna "Polskie modyfikacja silnika Schrecklinga KJ-66, Plany konstrukcyjne JP-67PL" je opisuje. Jednak koszt zbudowania to około 400-500euro plus 6 miesięcy zabawy. Jest to silnik najdoskonalszy...
Witam, mam problem z Cherockee który wjechał do garażu i po godzinie nie chce zapalić, nie ma sterowania przekaźnika asd i pompy paliwa, mostkując przekaźniki pompa pracuje i sterownik jest zasilany ale silnik nie odpala i nie ma diagnozy.
Witam , szukam schematu sterowania pompą paliwa (podawczą tą w baku) Toyoty Avensis 2004r silnik 1AZFSE (2.0 benzyna vvti) .. Ew. który to przekaźnik , bezpiecznik itp tej pompy ... Nie mam żadnych informacji o tym wynalazku ...
A nie wystarczyłoby dać tranzystor pnp, a zamiast diody LED do kolektora dać bramkę MOSFET-a? Zastanawiam się, czemu na 1. schemacie jest narysowany tyrystor, mimo że tyrystor będzie przewodził cały czas po podaniu impulsu. PS. Silnik, którym ma to sterować, to pompa paliwa membranowa niskiego ciśnienia 2-4 psi i ma ona utrzymać ciśnienie na danym poziomie....
Sterownik silnika steruje masą przekażnika pompy paliwa po stronie niskoprądowej. po przekręceniu kluczyka podaje na chwilę masę i pompa pracuje jeżeli nie nastąpi rozruch silnika ( brak impulsów z układu zapłonowego ) masa jest odcinana i pompa zatrzymuje się. We wszystkich nowszych samochodach po stronie niskoprądowej przekaźnika zamontowany jest...
Nie było klimy. Problem według mnie jest w podnoszeniu obrotów silnika przy zmianie obciążenia. W oryginalnym sterowaniu pompą ECU zwiększało dawkę paliwa.
Ja mam taki opis. Skrzynka na 35 bezpieczników. Spójrz na klapkę bezpieczników, to będziesz mieć pewność. 1 - 7,5A - Tylne swiatlo przeciwmgielne 2 - ---------------------------------- 3 - 10A - Prawe swiatlo pozycyjne 4 - ---------------------------------- 5 - 15A - Lewe swiatlo drogowe 6 - 15A - Prawe swiatlo drogowe, Reflektory dodatkowe 7 - 3A -...
Sprawdź wszystkie połączenia masowe, oraz plusowe. Po przekręceniu kluczyka upewnij się, czy przekaźniki się załączają. Następnie dostań się do przewodów od pompki paliwa, dwa grubsze będą od jej zasilania - sprawdź napięcie. Jeżeli okaże się brak, to masz uszkodzony przekaźnik, ale przekaźnikiem steruje komputer silnika.
Przepala bezpiecznik 4 od lewej po przekręceniu stacyjki. Bywało tak że wcale nie odpalał(natychmiast przepaliło bezpiecznik) bywało tak że odpalał i po 4 sek gasł(bo przepaliło bezpiecznik). Bywało tak, że 30 A bezpiecznik przepalił za 1 razem a za 2 razem 5A bezpiecznik się nie przepalał. Dziś nastąpiła kulminacja i przepala każdy bezpiecznik jak...
z boku w rozecie masz tam 3 bezpieczniki od sterowania silnikiem 29, 32 i 34 są dobre? daj przekaźnik od tego modelu i powinno być ok
rocznik, moc, kod silnika?
jest on odpowiedzialny za zmianę początku kąta wtrysku i ułatwia rozruch silnika. W mojej pompie występują dwa takie zawory U Ciebie dwa zawory to robią. Pompa posiada także dźwignię sterowaną za pomocą termostatu woskowego jeżeli dobrze pamiętam to jest ona odpowiedzialna za dawkowanie paliwa. Tylko podniesienie wolnych obrotów na zimnym silniku.
Typowo odcina się pompę paliwa - w razie zadziałania na pracującym silniku nie spowoduje uszkodzenia katalizatora, nie powinno też powodować świecenia MIL (a przecięcie obwodu sterowania cewki - może).
Nie są to >pierdoły< , jak sam widzisz.Masz jakieś pojęcie o tym , to sam sprawdz ,przy próbie odpalania na ciepłym. > czy jest sterowanie na pinie nr.5 modułu zapłonu, nie myl z czujnikiem, > czy jest napięcie 12V na cewce WN , > czy pali sie lapka kontrolna silnika, > sprawdz , czy włącza się przekaznik pompy paliwa , kolor khaki....
Spoko jeszcze jak napiszesz jaki to silnik to bedzie super. Bylo chyba z 8 w tym modelu. Sprawdz przekaznik sterowania silnikiem i pompami paliwa. Jest w przegrodzie tam gdzie akumulator, tylko po drugiej stronie przypiety do komputerka od strony szyby.Zacznij jednak od bezpiecznikow. Podaj kod silnika to powiem cos wiecej.
Witam! Przekaźnik pompy paliwa sterowany jest masą z urządzenia sterujacego. I na tym przewodzie znajduje się wyłącznik bezwładnościowy. Podaj dokładny kod silnika, to podam Ci z którego pinu urządzenia sterującego sterowany jest przekaźnik pompy paliwa. Napisz też z czym masz problem, czy nie działa Ci pompa paliwa? Pozdrawiam
Nie piszesz o okolicznościach. A pompa jest włączana na kilka sekund przed rozruchem i później po uruchomieniu silnika.
Wyjście na pinie 94 steruje przekaźnikiem pompy paliwa zas wyjście na pinie 21 ecu steruje przekaźnikiem głównym.
Zasilanie na sterownik idzie z przekaźnika przy lewej podłużnicy ,ale nie ma sterowania tego przekaźnika,z tego co zdążyłem sprawdzić sterowany jest masą z sterownika silnika,pompa paliwa też nie chodzi po podaniu masy na przekaźnik pompa działa
Jeżeli auto pracuje normalnie to możesz parę dni pojeździć i potem sprawdzić, czy jakieś błędy się pojawiły. https://obrazki.elektroda.pl/5081417800_... Tu masz schemat sterowania twoim silnikiem. Wynika z niego że jest jeden przekaźnik systemowy ( on również załącza pompę paliwa ).
Generalnie cała elektryka silnika, bo jest zrobiony swap i trochę przeróbek pewnie trzeba będzie. Najbardziej połączenie z autem czyli immo, sterowanie pompą paliwa check itp.
Teraz już rozumiem . Pompa paliwa jest w zbiorniku paliwa. Najprawdopodobniej jest uszkodzenie w układzie zasilania paliwem czyli jest cos że sterowaniem pompy albo sama pompa jest uszkodzona. Pompa jest załączania przekaźnikiem i po na pompowaniu odpowiedniego ciśnienia sama się wyłącza jak silnik odpala to wtedy pracuje cały czas. Propozycja trzeba...
Źle wyczytałeś na forum. Pomyliłeś silnik CR z wtryskiem mechanicznym, gdzie jest zawór paliwa na pompie blokowany immobiliserem. Silnik w twoim samochodzie jest w pełni elektroniczny ze sterowanymi elektrycznie wtryskiwaczami i to one właśnie są programowo blokowane przez immo. Tu żadne druciki na pompę nic nie pomogą. W komorze silnika po lewej jest...
Poszukuję schematu sterowania silnika Citroena XM 2,5 TD rok 1997 (brak zasilania elektrozaworu pompy paliwa).
Przekaźniki: 1-pompa paliwa, układ podgrzewania paliwa 2-sterowanie silnika 3-nagrzewnica płynu chłodzącego 1 4-sprzęgło sprężarki klimatyzacji, przekaźnik silnika wentylatora chłodnicy 5-rozrusznik 6-wolny 7-wolny 8-nagrzewnica płynu chłodącego 2 9-wentylator chłodnicy- wysoki bieg 10-wentylator chłodnicy niski bieg http://obrazki.elektroda.pl/3103008900_1...
Powiedzcie prosze jak jest sterowany prtzekażnik pompy paliwa w Polonezie z silnikiem multipoint . A kontretnie chodzi mi o mase na sterowaniu cewki tego przekażnika , przekaznik nie łapie bo brakuje tej masy. Czy ona jest sterowana z komputera czy poprostu się urwała. Pozdrawiam
Rozumiem, że sprawdzasz napięcie sterowania przekaźnika podczas gdy silnik pracuje na gazie. Sprawdź napięcie między stykiem sterowania przekaźnika a ujemną klemą akumulatora oraz między pinem ECU odpowiedzialnym za włączanie przekaźnika.
sterowanie silnikiem przekaznik trzeci od lewej na samej gorze R3,pompa paliwa przekaznik R12,pierwszy z prawej na samym dole
Pompa jest załączana przez przekaźnik pompy paliwa. Styk roboczy jest zasilany osobnym bezpiecznikiem niż cewka tego przekaźnika. Brak zasilania cewki powodowałby więcej błędów min przepływomierz, elektrozawór turbiny oraz EGR. Sterowanie przekaźnika jest realizowane w masie przez ECU. Paliwo ma być w obu komorach zbiornika. pompka jest z prawej strony...
sterowanie przekażnika jest z komputera
Bo czym jest usprawiedliwiony fakt, że masa jest podawana AŻ przez sterownik. bo ten dostaje sygnał z czujnika prędkości obrotoej silnika (pompa ma chodzić w momencie gdy silnik się obraca)
Witam Podepnę się pod temat. Mam myjkę HDS 895S. Jak powinno wyglądać dawkowanie paliwa do kotła grzewczego? Co steruje dawkowaniem, bo z tego co widzę pompa paliwa jest podpięta na sztywno pod silnik. W mojej nawet jak mam pokrętło ustawione w pozycji na zimna wodę to co jakiś czas woda jest podgrzewana. Dziękuję i pozdrawiam
Witam Problem ze sterowaniem przekaźnika pompy paliwa. Po włączeniu stacyjki pompa nie podaje paliwa. Sprawdziłem bezpiecznik 18 jest OK, przekaźnik 103 (R12) jest też OK tzn jak podłączyłem napięcie na końcówkę 86 i masę na 85 to przekaźnik zadziałał (styk 30, 87 zwarty) oczywiście po jego wyjęciu. Nie mam schematu ale zauważyłem, że pompą paliwa steruje...
Co chcesz diagnozować Ty masz K-Jetronic wtrysk mechaniczny i bez wiedzy o tym systemie lepiej nic nie ruszaj bo go rozregulujesz K-Jetronic to układ wtryskowy sterowany mechanicznie, zapewniający stałe dostarczanie paliwa. K-Jetronic jest skonstruowany w taki sposób, by spełniał następujące funkcje: - mierzył ilość zasysanego przez silnik powietrza;...
komputer z bezpiecznikami i przekaźnikami za schowkiem. No to sam moduł zapłonowy raczej nie jest w stanie obsługiwać silnika, bez udziału ECU - bo ECU steruje wtryskiwaczem, pompą paliwa i pewnie wieloma innymi elementami. Dodano po 1 a czasem zatrzymywał się na 4000. To literówka, czy naprawdę zatrzymywał się na 4000? - jeśli tak, to ładowanie akumulatora...
Dziwne jest to co napisałeś. Rozumiem że chodzi o Multeca Z16XE. Tutaj przekaznik pompy zasila również wtryskiwacze więc bez działającego przekaźnika auto nie odpali. Przekaznik dostaje minusa na 85 z ECU. Plusa dostaje na 86 z bezpiecznika F15 10A. Nad przekaźnikiem pompy paliwa masz jeszcze jeden przekaźnik w narożniku, to przekaźnik układu sterowania...
Tnij zasilanie pompy(po przekazniku w lewym progu,nie sterowanie przekaznika)bledu nie bedzie.Mozna ter uciac +po zaplonie do ECU silnika ale trzeba miec doswiadczenie zeby go znalezc
i oto następny przypadek.: jazda bez paliwa doprowadziła do uszkodzenia pompy ,(może nolmalne) ale dziwi mnie to że czasami pada sterowanie przekaznika pompy paliwa ecu nie załącza pompy po włączeniu zapłonu jak i po uruchomieniu silnika (np.na gazie)jest tam cały czas około 3-6v na sterowaniu dlaczego tak sie dzieje czy te sterowniki są niedopracowane...
Nie pamiętam ale jeśli mój symulator dobrze działa to pompa paliwa po zapłonie, bez uruchamiania silnika, włącza się tylko na chwilę. W/g mnie masz problem z zasilaniem sterownika silnika (pewnie brak masy albo kostka stacyjki). Odłączenie sterowania zaworu EVAP nie powoduje zgaśnięcia silnika.
Bezpiecznik nr 16, 18,28 i 34 sprawdzić! Przekaźnik: R1 pompa paliwa, R2 sterowanie silnikiem i R3 sonda lambda. Z moich danych wynika, że blokada rozruchu jest, pin 81 sterownika silnika.
Zagadnienie b. ciekawe - masz już silnik wybrany? piszesz o listwie to domyślam się że pompa sekcyjna? tylko że tu jest kolejny (dla mnie) problem bo listwa zębata nie jest bezpośrednio połączona z dźwignią pompy (z tą dzwigią którą sterujesz np linką) masz tam jeszcze mechaniczne regulatory któe również sterują dawką paliwa - jak to myslisz "obejść"?
wypiołem wszystkie przekazniki i nic sie nie zmienia czy moze to byc wina komputera czy on nie steruje praca pompy?
Brak załączanie się jednego z przekaźników w BSM przez co nie dochodziło zasilanie do ECU silnika, nie było sterowania wtryskiem,iskry, nie pracowała pompa paliwa, zasilanie podane przez przekaźnik zewnętrzny sterowany po zapłonie i maszyna gada.
koledzy potrzebny mi schemat mana 19.403 97r taki żeby były opisane przewody gdzie i który z którym bo wyjełem całą istalacje i złożłem ale połowe rzecz nie działa dokładniej to chodzi mi o sterowanie gazu i tempomatu i pompy paliwa bo silnik poszedł do maszyny i poszeba mi tylko to przełożyć
Problem NISSANA jak narazie został rozwiązany- odpala, jeździ, nie dymi, nie szarpie :) Okazało sie że czujnik położenia wału robił zamieszanie w układzie sterowania silnika. Czujnik był uszkodzony przez co sterownik źle sterował pompą - był zły wtrysk paliwa,przez to pojawiały sie też błedy innych podzesołow sterujacych silnika. Czujnik jako tańszy(85zł)...
Witaj! Tak jak się domyslasz pompa paliwowa jest sterowana z komputera wtrysku. I wszystkie objawy, które napisałeś pozwalają mi stwierdzić, z dużą pewnością iż faktycznie masz uszkodzony sterownik silnika. Pozdrawiam
Kompensator dawki paliwa sterowany ciśnieniem powietrza w kolektorze dolotowym silnika.
Witam .......jesli bedziesz wiedzial ktory pin steruje pompa paliwa z komputera to znajdziesz przekaznik ,a jezeli niemasz schematu do tego kompa to wyciagaj po kolei wszystkie przekazniki az trafisz na pompe paliwa ....................moze jutro ci spradze to ci podam ktory pin steruje pompa podaj rok i typ silnika !!!!
Dwa podstawowe parametry to prędkość obrotowa i obciążenie silnika, do tego sterownik dodaje korekty na temperaturę silnika, paliwa itp. Przy czym kąt sterowany jest przez komputer, natomiast dawka paliwa regulowana jest mechanicznie, jest to wypadkowa stopnia wciśnięcia pedału gazu i prędkości obrotowej pompy.
Póki użytkownik nie odpowie to ni więcej w tym temacie. Warto jedynie by poinformować w temacie postu dokładnie o jaki typ silnika chodzi oraz jak wygląda sterowanie zapłonem, pompą paliwa,wtrysku etc. Jak wygląda aparat zapłonowy i gdzie jest umiejscowiony (ile ma gniazd) ? Na razie tyle. Śledzę temat jutro.
skoro iskra jest a nie pali, to albo pompa paliwa padła albo wtryski nie są sterowane. Sprawdź czy jak kręcisz to jest napięcie na pompie paliwa.
W związku z kolejna awarią pompy paliwowej (upalone konektory itp, wlutowane kable i kleje). Coś to chyba źle naprawiasz . :cry: Nie wrócił do mnie żaden pojazd po wymianie pompy paliwa na NOWĄ i wtyczki na NOWĄ . :D A już tym bardziej NIE UWIERZĘ że ci upaliło przewody przylutowane bezpośrednio do złącza w pompie :?: :!: W poliftowych przeszli na...
Pompa (przekaźnik) jest sterowany ze styku 52 wtyczki 94pin sterownika silnika https://obrazki.elektroda.pl/3165891300_... https://obrazki.elektroda.pl/9279709500_... Teraz podłącz VCDS i sprawdź błędy w sterowniku silnika, czy jest błąd obwodu pompy, czy inne uniemożliwiające jej działanie, np. zezwolenie startu czy...
Z opisu wynika ,że sterowanie przekaźnika jest uszkodzone. Czy świeci kontrolka sterowania silnikiem?
Fakt masz rację 2.8 Dwa bezpieczniki są od sterowania silnikiem a trzeci od pompy paliwa
Doszedłem do tego ,że za zasilanie m.in. układu zapłonu i sterowanie pompy paliwa odpowiada moduł , który znajduje się w komorze silnika pod komputerem. Modułem tym steruje komputer, po podaniu masy na moduł (na tym wejściu , które jest podłączone do komputera ) zaczyna pracować pompa paliwa i pojawia się zasilanie na module zapłonu ale samochód nie...
W przypadku pompy rotacyjnej powrót paliwa do baku jest i z pompy i z wtryskiwaczy, najczęściej łączą się gdzieś po wyjściu na trójniku i potem jeden przewód wraca do baku. Pompy rotacyjne sterowane elektronicznie mają spory przelew, ponieważ pracują całkowicie zalane paliwem pod ciśnieniem, a ich nastawniki dawki i kąta wtrysku wykorzystują do pracy...
Iskra, sterowanie wtryskami, pompa paliwa-co działa, co nie działa?
No to teraz dwa schematy z 1.2 i 1.4 plus zdolny elektryk z masą wolnego czasu. Weryfikacja co jest założone. PS Generalnie to widzę w błędach to: Brak zasilnia pompy paliwa Złe odczyty z przepustnicy (pewnie i jej sterowanie kuleje) EGR też Czujniki temperatury zgłaszają błędy.
Na pewno sprawdziłeś czy przekaźnik zwiera styki robocze po przełączeniu na benzynę? Przekaźnik wyłącza zasilanie (+12v) na wtryski i sterownik "nie protestuje"? Przekaźnik pompy paliwa sterowany (jego cewka) jest masą ze sterownika , druga strona cewki po 15!
Witam VW Golf IV rok 2000 1.4 16v kod silnika AKQ problem polega na tym że podczas pracy silnika zanika sterowania przekaznika pompy paliwa czego efektem jest gaśnięcie silnika lub szarpnięcie jak się jedzie . po kilkakrotnym powtórzeniu się pod rząd tego zjawiska przestaje działać obrotomierz i zaświeca się kontrolka oleju . czasami dzieje się tak...
Jak w temacie pompa po zwarciu styków działa lecz brak sterowania przekaźnika R6 silnik 1.8 16V, może ktoś wie co steruje przekaźnikiem albo posiada schemat ?
Podepnij zamiast wtrysku żarówkę od postojowych. Zobacz czy po włączeniu zapłonu, bez odpalania silnika będzie się świecić. Jak tak to masz zwarcie w instalacji lub uszkodzony komputer. Tutaj plus idzie z przekaźnika pompy paliwa i jest jakieś 2 sekundy po włączeniu zapłonu a komputer steruję wtryskiwacz masą. Jeżeli to komputer to montaż drugiego nic...
Jeśli chodzi o rozpoznanie tych przewodów to nie odpowiem. potrzeba by na miejscu rozpoznać jak działa sterowanie tym zaworem. Proszę zwrócić uwagę na działanie cewki, czy działa ona poprzez odcinanie dopływu paliwa, czy też cofa listwę w krańcowe położenie i w ten sposób gasi silnik. Jeżeli działa na listwę to może rzeczywiście w niej jest problem,...
Dokladnie jak pisze kol.malek,sterownik pompy paliwa steruje jednoczesnie wentylami chlodnic.Zasilanie przekaznikow ze skrzynki pod kierownica a sterowanie z modulu GEM po lewej stronie przy konsoli centralnej(czarne plastikowe pudelko z trzema wtykami)sprawdz jeszcze zabezp.glowne w skrzynce pod maska i bezp.pod kierownica.Zrob mostek na przekazniku...
pompy paliwa sterowanie sterowanie pompy paliwa sterowanie silnika pompy
najlepszy ustawić telewizor philips bateria wkrętarka naprawa dziecka akumulator
parkowanie silnika wycieraczki parkowanie silnika wycieraczki
Schemat ideowy chłodziarki samochodowej – Peltier TEC1-12706, sprężarka SECOP, BLDC, 12V Wymiana simmeringu półosi prawej Volkswagen Passat B6 105 KM – instrukcja krok po kroku