Posiadam schemat podcisnien , jesli chcesz to jeszcze to poszukam i wstawię
Przy zaciągniętym cięgnie,wastegate powinien być cały czas zamknięty. I nie powinien się ruszać podczas dodawania gazu bo po co? Sterownik powinien go zluzować przy np przeładowaniu. Na takiej zasadzie działa turbina w łoplach DTI o ile dobrze kojarzę.
Witam serdecznie, za sterowanie turbiną odpowiada zawór (23).
Sterowanie turbiną.
Nie każde wyprogramowane EGR dopuszcza odłączenie zaworu, wiele crdi przestaje sterować turbina po odłączeniu zaworu EGR mimo spłaszczenia histerezy.
Ogarnięte, auto chodzi jak nowe
Podeslales fotkę ok fajnie to teraz zobacz sobie jak jest ustawiona sztanga jeżeli jest podniesiona maksymalnie do góry to wszystkie spaliny idą na wirnik a jak opuszczona to wali je częściowo w wydech . A u mnie jest taka sytuacja sztanga cały czas w górze do dołu nawet nie ruszy choć bym ją prosił glaskal i nic dopiero jak zgasze samochód lub odłącze...
Błędy mówią co jest, sterowanie turbiną lub zanieczyszczona turbina, napraw to i później zdiagnozuj ponownie.
Może zaworek sterujący turbina?. Jaka tam jest turbina? z regulowaną gruszką?
Musisz zdrobic logi , obiaw typowy dla zaci,etej geometrii bądz uszkodzonego zaworu sterującego turbiną
Dźwięk może pochodzić z uszkodzonej turbiny. Podmień elektrozawór sterujący turbiną, jak nic nie da to turbina do wyjęcia.
W tym silniku sa tylko dwa zawory podcisnienia . Jeden steruje turbina, drugi klapa gaszaca. Od turbiny jest przy poduszce silnika, od klapy jest pod kolektorem. Weze do tego zaworu musza isc przez akumulator podcisnienia. O to cala filozofia podcisnienia w lagunie.
Standardowy tryb awaryjny, było na forum już dziesiątki razy :) sprawdź sterowanie turbiną, czy grucha nie jest dziurawa, czy zawór N75 jest sprawny MAP/MAF szczelność dolotu itd. Poczytaj na forum serio jest masa informacji co i jak posprawdzać :)
Z tych logów wynika że zawór egr działa poprawnie, przepływomierz raczej też, sterowanie turbiną też, natomiast cały problem jest w działaniu turbiny. Sprawdź w grupie 11 przy wyłączonym silniku jakie ci pokazuje ciśnienie. Jeśli atmosferyczne, czyli w okolicy 1000 mbar to masz problem z turbiną/kanałem dolotowym.
Cześć witam wszystkich serdecznie. Mam mały problem z fiatem 2,2JTD jest to silnik od peugeota , auto kiedy jeździ po mieście nie ujawnia żadnych awarii, po wjechaniu na autostradę i przejechaniu raz kilometra czasem 25 km zapala sie check i auto traci moc , wyświetlają sie kody P0245, P0246. wymieniony został zawór sterujący turbiną , zaślepiony EGR...
Jeśli wyskakuje błąd zbyt wysokiego ciśnienia to obstawiałbym błędne sterowanie turbiny, w skodach to nagminnie zacierające się łopatki kierownicy, nie wiem jak jest w tym audi.
Geometria turbiny zapieczona, zawór za silnikiem po prawej stronie około misy olejowe sterujący turbina bądź wąż pomiędzy przepływomierzem deklem a turbem. Raczej więcej możliwości nie masz ewentualnie często spotykam się z całkiem zapchanym filtrem paliwa ale to już niedbalstwo a nie usrerka
Hej. wystarczy założyć inną gruszkę - taką, która sterowana jest nadciśnieniem, np. z kolektora dolotowego. A ogarnąłeś całą przekładkę już ? bo ja jestem na etapie montażu silnika 2.9 td z e-klasy do terenówki, ale z zastosowaniem sterownika od Sprintera. Pozdrawiam
Witam. Kod silnika? w wyszukiwarce jak wpiszesz schemat podciśnienia to znajdziesz. A kontrolka awarii silnika się nie zapala ? Wygląda jak by wchodził w tryb awaryjny. Tak jak by się cięła turbina/sterowanie turbiną i przeładowywała, albo nie doładowywała. Pozdrawiam.
Nie pamiętam dokładnie jak jest w 2.0 ale przerabiałem taki sam przypadek w 1.9 i przyczyną był zawór podciśnienia sterujący turbiną. W pierwszej kolejnosci sprawdź wszystkie rurki podciśnieniowe do zaworu o turbo
Od około 2200obr/min N75 odcina zupełnie sterowanie turbiny a jak widać cały czas pompuje zbyt dużo - 2,5bara. Przeładowanie masz już od 1800obr więc skoro robiąc 11BS sztanga ładnie chodzi to pewnie ruszałeś cięgno przy turbinie i je źle ustawiłeś.
Możesz wymienić kompa ale najlepiej od passata z silnikiem AHU ( chodzi o wyprowadzenia i sterowanie turbiną) . Jeżeli chcesz wzmocnić silnik tylko oprogramowaniem to nie ma potrzeby zmieniać sterownik. Jeżeli chcesz iść dalej czyli zmienić wtryski i turbo to zmiana kompa na 16 bit jak najbardziej wskazana. Pozdro
Witaj Z prawej strony w ramie na wysokości turbiny jest elektrozawór z przewodami podciśnieniowymi .Sprawdź dobrze podciśnienia dochodzące i wychodzące.Przewód z zaworu dolatuje do bajpasu turbiny i jest on otwarty. Istnieje możliwość że ten zawór jest przytkany Jesteś pewien, że wiesz o czym piszesz? Silniki Euro5 zostały wprowadzone w Mitsubishi...
Witam Posiadam Opla Zafira A turbobenzyna 2.0 OPC 200KM samochód przestał załaczaczć turbine i stracił moc jeździłem tak może z 1000km i obecnie stwierdziłem zatartą dźwigienkę w turbinie , Zawór sterujący PIERBURG wygląda na dobry, dochodzi do niego jeden wężyk z dolotu , jeden wychodzi na gruszkę sterująca turbinę a jeden idzie z dołu silnika . Moje...
Z błędem jest zapisana zamrożona ramka, po niej będzie widać o co mu chodzi - może być sterowanie turbiny albo EGR. Padały też MAP sensory (a wywala błąd przepływomierza). Dlatego trzeba patrzyć na przyczynę i okoliczności błędu, a nie tylko komponent który pada w opisie błędu.
Dobrze tylko temp.klimy to nie temperatura dla ECU , sprawdź temperatury dolotu powietrza , silnika. Sondę na razie zostaw ew. Odepnij wtyczkę. Przepływka oryginał czy hart bo jeśli hart to tak się zachowuje na zimnym. Odepnij przepływkę , sprawdź czy jedzie. Jeśli nic to sprawdź podciśnienia do zaworu sterującego turbina i sztangę może się zacina na...
Może sterowanie turbiną się zacina? Sprawdź czy chodzi w pełnym zakresie
Uważasz, że rozpracujesz protokół i wraz z niezbędnymi urządzeniami zmieścisz się w 300 zł (tyle kosztuje LK i licznik)? Sama praca programisty, to mnóstwo kasy.
W moim pasacie problem jest taki że sztanga sterująca turbiną działa tylko do połowy ,podmieniałem turbinę zawór sterujący turbiną , wszystkie wężyki nowe i w dalszym ciągu to samo samochód się nie zbiera i jest mułowaty.Mechanik stwierdził że może to być przepływomierz powietrza więc wymieniłem na nowy i nie ma żadnych zmian nie mam pojęcia co dalej...
Przepustnica zawirowywania mieszanki - montowana w tych silnikach tylko przy osnówkach ( Laguna. Espace, VelSatis ). Dla mastera nie występowało . Albo masz kolektor ssący z osobówki albo cały silnik
Zacznij od podmiany cewek na sprawne w 100% czyli od innego sprawnego auta albo zakup nowych i tylko BERU. Moduł zapłonowy też do sprawdzenia. Jakie oznaczenie silnika? Standardowo polecam sprawdzenie dolotu na szczelność, sterowanie turbiny (zacznij od przeglądu wężyków podciśnieniowych).
Witam.Zacznij od podciśnienia vacu.Pompa jest po to zeby wytwarzała stałe podciśnienie bez zadnych wahań.Sprawdzić cały układ podciśnień a nie tylko turbo.Ciśnienie turbo rzeczywiste od ok.2000obr. pomiędzy 1.0-1.2 pedał w podłodze.
Nie tam niema przekażnika tam jest zawór N75 który steruje gruszką turbiny i jest sterowany bezpośrednio z ECU . A z czym problem .
Witam Problem z silnikiem 1.6CRDI a dokładniej z doładowaniem. geometria turbo chodzi luźno tylko mam pytanie o gruszkę sterującą tą turbiną. Zauważyłem że w przeciwieństwie do grupy WAG gruszka turbiny jest w pozycji otwartej na max przy wyłączonym zapłonie i po odpaleniu również. To potwierdza zawór sterujący bo gdy wypnę wtyczkę z zaworu i sprawdzę...
Oczywiście że może, tak lejący jak i zatkany wtrysk całkowicie zmieni sterowanie silnikiem. Dawki mają być jednakowe i właściwe. Turbiny też nie sprawdzaj na słuch a na ciśnienie, sterowanie turbiną, czujnik doładowania, szczelność dolotów... Króćce paliwowe przed filtrem paliwa, jeden paproch może zmienić pracę silnika. Te wspomniane wcześniej czujniki...
Sterowanie turbina, zacinający się zaworek podciśnieniowy pasuje zle lub za wolno
Turbo nie wstaje.Nie spadł przypadkiem wąż od "gruchy"? Jak wywalałeś cały filtr to może przypadkiem spadł.Cieńki gumowy wąż idzie on za silnikiem do turbiny i tam jest wpięty w taka metalową gruszkę sterującą turbiną.
Co do turbiny to masz rację - nie pracuje Silnik pracuje w trybie awaryjnym . Prawdopodobnie jakaś nieszczelność na kolektorze dolotowym , albo brak podciśnień sterujących turbiną i ARF . Trzeba podłączyć do testera i sprawdzić błędy . Zobacz diagnozę CDI za pomocą SPRINT12 . W razie potrzeby służę pomocą.
Jeśli słyszysz takie efekty, to sprawdź rury od przepływomierza, turbiny i interkulera, może są rozszczelnione. W przypadku gdybyś słyszał ten efekt podczas hamowania, to trzeba sprawdzić pompę wacum - rurka biegnąca do serwa może być luźna, lub uszkodzone serwo, ale objawiałoby się to słabym hamowaniem (twardy pedał). Dodaję, że sterowanie turbiną...
Witam także mam problem z moim passatem 1.9TDI 110KM samochód jak by nie ma mocy. Pokusiłem się o odłączenie przepływki i wtedy było jeszcze gorzej. Mam pytanie czy to będzie właśnie kończący się przepływomierz czy może zawór N75. Gdzieś wyczytałem że po włączeniu zapłonu ten zawór ma tykać czy to prawda? bo u mnie nie słychać żadnego tykania.
Chociaż daj filmik z przegazowania. Nie miałem takiego testera w ręku, ale szukaj wartość zadaną i aktualną, czy się zgadzają podczas przegazowania/jazdy. Chodzi o przepływkę, ciśnienie na szynie, egr, sterowanie turbiny, lambda(wątpię i bez błędu, to to już w ogóle mi się nie widzi), poziom zapełnienia dpf. Podglądnij korekcje wtryskiwaczy(raczej od...
To i ja zapytam w podobnej sprawie. Mam Ford Focus rok 2000 kombi 1,8 turbo diezel 66 kW (90 KM) Wczoraj wymieniałem u mechanika alternator i przy okazji pokazał mi turbinę w moim aucie, całą zalaną olejem. Powiedział, że muszę z tym do fachowca jechac, bo on może ewentualnie tylko za 250 zł wymieni na inną, sprawną turbinę. Powiedział też, że jak się...
Musiałbyś odczytać błędy, ale w tej bryce masz do przeglądu lub wyczyszczenia: czujnik doładowania w kolektorze, ewentualnie kolektor, egr oraz sterowanie (kierownicę) turbiny lub sama turbinę - (niestety w tych autach to powszechne) i przy tej okazji wszystkie te czynniki mają taki skutek, ale najbardziej prawdopodobny jest zasyfiony kolektor oraz...
Właściwie to już znalazłeś. To urządzenie dodatkowo steruje prędkością obrotową turbiny. Jeżeli na tym ci nie zależy to nada się każdy termostat pokojowy z wyjściem przekaźnikowym.
A samo sterowanie turbiny, zawór/selenoid podciśnienia sprawdzony.?
Witam wszystkich. Chciałbym stworzyć ew. zakupić sterownik którym mógłbym regulować prędkości turbin w zależności od temperatury czyli: Sterownik powinien mieć: a) cztery wejścia na czujniki temperatury (T1,T2,t3,t4)(mogą być typu NTC 10 Kom) b)Dwa wyiścia(A i B) do sterowania turbin prądem stałym w zakresie (0 V do 10 V) 2) Sterowanie polega na ustawieniu...
Pompki w miarę żyją. Zrób dynamiczny log grupy 003 razem z 011, czyli wrzucasz trzeci bieg masz 1000 obr klikasz start, zeby zaczął logowac i pedał do dechy tak do 4 tyś obrotów. Zrób jeszcze pomiar podciśnienia z pompy vacum, i zaślep przewód do serwa puki go nie zmienisz, bo może tam gubić podciśnienie i nie steruje turbiną.
Jeżeli zastosujesz mppt, to on będzie sterował turbiną i nie pozwoli jej rozpędzić. Potrzeba będzie dwa, jeden z pierwszeństwem będzie ładował baterię a drugi wejdzie gdy pierwszy przestanie pracować
Spróbuj najpierw bezpośrednio z pinu 3 ( oczywiście masy Arduino i siłownika połączone ). Jeśli nie ruszy, próbuj wtedy z tranzystorem i napięciem 10V. Okazuje się, że ten siłownik jest bardzo wybredny pod względem częstotliwości PWM i chodzi w wąskim zakresie ok 140Hz... Jeśli zadziała, to wytłumaczę jak działa ten kod i uproszczę go byś mógł sterować...
Najpierw sprawdź zasilanie edc. Kolega Hart3 dał potrzebne info. Mechanicy z plakiem.... pewnie zabrakło im cierpliwości, jak psikali do filtra to trzeba z pół minuty kręcić żeby plak doleciał do silnika. Jak masz zasilanie edc sprawdzone żarówką np H7 to zainteresuj się przyciskiem do gaszenia z tyłu. W C956 przycisk sterował przekaźnikiem w tylnej...
Potrzebny będzie kontroler, który pozwoli na łagodny rozruch turbinie, dobierze obciążenie w trakcie wiatrów o roboczej sile i w razie czego zahamuje podczas wichury. Minimum to MPPT dla turbin wiatrowych (MPPT dla PV tu nie nadaje się). Jeszcze lepsze będzie sterowanie wg. krzywej mocy albo na podstawie ch-a P(u).
Działanie przy dowolnym kierunku wiatru, to raczej wada niż zaleta - należy maksymalnie wykorzystać Wektor Wiatru do produkcji mocy. http://obrazki.elektroda.pl/5840063200_1... Obroty wielu Turbin savoniusa można synchronizować i wycelować na wiatr.Do czterech turbin trzeba jednej Twojej osłony + sterowanie kierunku (nie konieczny ogon).
Ograniczenie do 3000 obr mają wszystkie CDI z mechaniczną skrzynią, a jeżeli chcesz wkręcić na postoju silnik powyżej tych obrotow to wystarczy przed dodaniem gazu 2 razy nacisnąć pedał sprzęgła.Odnośnie sprawdzenia zaworu sterującego turbiną (przetwornika ciśnienia)to potrzebna jest druga osoba -1 kładzie się pod samochod i obserwuje siłownik turbiny;2...
Cześć kolego wracając do Twojego tematu udało się wam ogarnąć temat z tym sterowaniem turbin,mam dokładnie ten sam problem,podczas testu zaworek puszcza ciągle powietrze dołem cały test niby otwiera wajchę od dolnego turbo ale jak by nie mógł utrzymać w tej pozycji przez cały test i ona powoli opada bo zaworek daje powietrze swoim upustem,kupiłem nowy...
Od elektrozaworu sterującego turbiną powinien iść wężyk do membrany (gruszki), która steruje zaworem regulacji ciśnienia doładowania - wastegate. Trzeba sprawdzić szczelność wężyków do elektrozaworu i zaworu wastegate (membrany). Elektrozawór wprowadza nadciśnienie do membrany, regulując tym samym ciśnienie doładowania. Jeżeli wastegate zostanie w pozycji...
Jeśli bezpośrednio podłączona turbina reaguje to raczej problem jest ze sterowaniem czyli może tkwić w ECU. Nie koniecznie dlatego ze jest on uszkodzony tylko może odbiera źle syglaly z sondy lambda dlatego warto sprawdzić w parametrach bieżących co odczytuje sonda. Może wydech jest niedrozny lub sam katalizator?
Ogólnie to jak masz jak ręcznie to rozruszaj sterowanie turbiny. I sposób jeżdżenia jest tu bardzo ważny. Wiem co na pewno leczy te turbinki: - Jazda ok 90km/h - But na 100% przez tyle czasu do ilu możesz się rozpędzić w granicach bezpieczeństwa, lecz nie krócej niż 5sec potem całkiem odpuszczasz aż znowu zwolni i tak wkółko. - Jak są objawy rozłączania...
Jeździłem autem, martwią mnie słabe hamulce i słabe przyspieszenie. Na zimnym jałowym silniku nic nie trzęsie, pracuje równo. No to nad czym jeszcze się zastanawiasz? Auto od handlarza, silnik myty itp. To plus przebieg powinno zdyskwalifikować ten samochód z dalszych rozważań. Słabe punkty - gnijąca tylna klapa, progi z przodu plus przednie błotniki....
Wszystko OK z podciśnieniami znaczy sie nie ma nieszczelności a pompa wytwarza dobre podciśnienie. To może kolega napisze gdzie i jak szukać przyczyny problemu wtedy napewno skumam o co loto :) Podciśnienie na wyjsciu vacumpompy -0,98bara na wejsciach do poszczegolnych elektrozaworów -0,8
Witam. Poszukuję informacji czy udało się komuś przeszczepić elektryczną turbinę z Audi SQ7 do innego auta? Nie chodzi mi o mechanikę tylko o sterowanie samą turbiną. Jest to kusząca opcja aby wykorzystać tą turbinę w aucie wolnossacym. Koszty montażu takiej turbiny jest znacznie niższy od tradycyjnego turbo. Jedyny problem to sterowanie turbiną. Do...
Szukaj przyczyny w czujniku który steruje turbiną widocznie nie załancza jej
Znaczy dizlovą turbinę do benzyniaka? A EGT? O sterowaniu VNT na forach tuningowych jest sporo już napisane.
Sterowanie turbina tzn?
Tu masz problem z doładowamiem . I tu musisz jakoś zbadać z czego ten problem wtstępuje. Czy dlatego ze mie ma podciśnienia do regulacji zaworu ale chba jest bo EGR by się odezwał. Więc dalej musisz sprawdzić jakie ciśnienie występuje w układzie doładowania. Może być tak że jest i jest za duże lub go brakuje. Jak brakuje to dziura w układzie dolotowym...
Temat ogarnięty, przyczyna - zawór sterujący turbiną.
Zawiesiło się sterowanie turbiny na chwilę I dlatego wyświetlił się błąd
Teraz już mi kontrolka swiec zarowych sie nie pali tylko turbo nie chodzi. Hmm. Turbo nie chodzi.Turbo "chodzi" ,kręci się ,na pewno (no chyba ,że się wirnik zatarł) :) Na poważnie teraz. Zobacz czy węże ciśnieniowe są na swoim miejscu i czy nie popękane. Sztanga się porusza? Sterowanie sztangi działa?
Patrząc na schematy do Z20LET (Astra G/Zafira A) to nadal jest czujnik podciśnienia w kolektorze ssącym. Prócz tego na schemacie jest B110 Sensor – Luftdruck, ale to chyba zewnętrzny czujnik ciśnienia atmosferycznego. Jakby miał czujnik ciśnienia doładowania to silnik mógłby pracować bez przepływomierza, a tak odłączenie przepływomierza pewnie wyłączy...
W starszych renault sterowane to było bezpośrednio ciśnieniem z kolektora. To nie było sterowanie tylko otwarcie awaryjne klapy ciśnieniem z dolotu żeby się turbo nie rozbiegło. W F9Q sterowanie turbiną jest podciśnieniem, bez znaczenia z geometrią czy z klapą upustową-zawsze jest podciśnienie
Problem z mocą niedoładowuje turbina. Witam. Dotyczy Doblo 1,9 JTD 100KM z 2009 r. Od pewnego czasu brak mu mocy - dochodzi do ok. 3 tys. obrotów i przerywa, brak mocy i boi się górek. Nie ma znaczenia temperatura silnika i nie występuje to bez przerwy. Są chwile, że wszystko jest ok. Był u trzech mechaników i się poddali. Komputer nic nie wskazuje...
Pod prawa lampa jak ją zdejmiesz masz tam taki zaworek podcisnienia on steruje mieszkiem turbiny i czesto to właśnie on jest całą przyczyną.
Sprawdź sterowanie turbiną podciśnienia a szczególnie do zaworka n75 .
Miałem taki przypadek i winny był sterownik. Nie sterował właśnie turbiną , a za to cały czas egr. Błędy miałem sporadyczne z turbiny ,egru, pedału gazu i temperatury powietrza których nie można było skasować. I nie regulował wyprzedzeniem zapłonu.
Szukaj kogoś, kto specjalizuje się w Fiatach, bo ten silnik to konstrukcja Fiata (Multijet), zresztą cała Corsa D to Grande Punto (z trochę popsutym zawieszeniem ;) ). Bez danych z diagnostyki (logów/telemetrii) ciężko coś zdalnie powiedzieć. Po awarii turbiny mógł zostać olej w intercoolerze, stąd biały/szary dym, ale równie dobrze może być nieszczelny...
P1103-Mass Air Flow Sensor In Range But Higher Than Expected Błąd mówi o tym że przepływ powietrza jest większy niż oczekiwany. Takie coś zazwyczaj jest kiedy EGR nie jest otwarty lub jest zaślepiony. Przy otwarciu zaworu EGR zapotrzebowanie silnika na powietrze powinno spaść bo silnik ciągnie spaliny. Jeżeli ich nie będzie ciągnął to będzie zaciągał...
Witam.Zawór sterowania turbiną sterowany jest sygnałem PWM.W twoim przypadku zacina się zawór. Pozdrawiam
Masz VCDS to blok pomiarowy 11 przełącz się nastawy podstawowe/Basic Stetting i test działania sterowania VNT. Wtedy silnik wskoczy sam na 1400 RPM a ECU będzie sterowało turbiną na max doładowanie i po 30 sekundach minimalne doładowanie. Ciśnienie doładowania powinno się zmieniać choć o 100 mbar. A zaglądając na silnik powinieneś zobaczyć sztangę regulacji...
A w ogóle jest sterowanie turbiną .
I co wiadomo na której wtyczce jest te sterowanie geometria turbiny?
Kiedyś miałem taki przypadek w insigni 2.0 160km . Winny był zawór sterujący turbiną. Przycinał się.
Witam potrzebuje schematu instalacji elektrycznej sterowania tym elektrozaworem. Z czego jest sterowany elektrycznie ? Dokładnie taki zawór jak na obrazku poniższym: http://www.ford-esklep.pl/console/image/... Problem jest tego typu, że jest on odpowiedzialny za sterowanie...
Jestem tu nowy wiec witam wszystkich serdecznie i mam pytanie do osób które montowały u siebie w autach turbinę o zmiennej geometrii VNT... Przymierzam sie do zmiany turbiny w moim MG i chciałem założyć lepszą niż mam teraz czyli zmienną geometrie i z montażem dam sobie rade ale główny problem leży w tym jak sterować zmienną geometrią.... macie jakieś...
Raczej nie sterownik silnika , tylko sterowanie turbiny .
diagbox pokazuje błędy P0003 P0245 i P0031 jako zwarcie z masą czyli brak napiecia 12V na tych 3 elementach Jeśli nie ma +12v to komputer pokazuje to jako zwarcie do masy wszystkie 3 elementy (regulator na pompie CR podgrzewanie sondy lambda i sterowanie turbiny) zasilane są z BSM I to dlatego tyle szukam tego << zwarcia"
Sterowanie turbiny zle ustawione?. W jaki sposób wycięty fap?
co do turbiny sprawdzałem mechanicznie chodzi, ona jest sterowna nadciśnieniowo , nie ma zawóru elektrycznego który nią steruje, były trzy typy turbin w tym silniku, co do szczelności sprawdzę jutro połączenia od turbo do kolektora i napiszę co wyszło.
A sterowanie turbiny ???
Jeszcze masz coś takiego jak sterowanie turbiny i pewno tam jest problem na początek trochę diagnostyki.
Pompka zasilająca jest nowa W pompie wtryskowej jest jeszcze jedna pompka! Ona tworzy cisnienie w pompie ktore jest wykorzystywane do sterowania kątem zapłonu. Jest to ważny parametr! Maxymalna dawka ustawiona śrubą z zabezpieczeniem określa maxymalna dawkę pompy ale jest ona ograniczona do minimum silownikiem LDA, jest on sterowany ciśnieniem turbiny....
po podłączeniu szczotki na krótko działa bez problemu i nie pobiera dużego prądu, bo 200mA przy 25V, więc jest to dla mnie dziwne jak ona może być winna. Może by trzeba jakoś pomierzyć ile to "niewiniątko" pobiera pod obciążeniem i to przy dłuższym czasie i jakie tam parametry mają te "mosfety". Ogólnie to mosfet sterujący turbiną oraz mosfet sterujący...
Sterowanie turbiny jest raczej podciśnieniowe.
a co to zawór ciśnienia turbo ? ludzie !!!! trochę teori proszę jest to zawór, który reguluje ciśnienie doładowania i wygląda tak : http://obrazki.elektroda.net/81_12365754... jeśli masz turbo bez zmiennej geometrii łopatek, steruje turbiną ciśnieniowo, czyli ma wpływ na otwieranie zaworu upustowego turbiny tzw. wastegate, który wygląda tak http://images49.fotosik.pl/47/3e27556856...
Witam Kolego na pewno czyszczenie dolotu tak jak pisze kolega Sztomel ale trzeba też wsadzić paluszki do turbinki sprawdzić luz na ośce Należy zkontrolować całe sterowanie turbiny zaworem N75 (prace gruszki 1Z sterowane ciśnieniem) A na koniec wywalić kata
Sprawdź podciśnienie sterujące gruchą na turbinie, ew. sam zawór wastegate. odczytałeś błędy?
A jak ci pomóc....sam musisz sprawdzić sterowanie turbiny albo czy dobrze podłączyłeś zawory, podciśnienia itp. Lub dobry komputer i test elementów wykonawczych Sprawdź zawór sterujący kierownica turbiny
Witam, z podanych wartosci cisnienia to przeładowuje jak dobrze pamiętam to 0,8-1,2 bara, sprawdz sterowanie turbiną , elektryczne czy podciśnieniem?, powodzenia
Sterowanie turbiną ,dźwignia którą steruje gruszka.
Crafter '08 ma rozwiniętą diagnozę , jak wygląda lista parametrów ? Układ DPF sprawny czy "zmodyfikowany? W jakim stanie turbina ? regenerowana ? używka ? Sterowanie turbiny działa prawidłowo ? Czym diagnozowane?
Nie możesz tak zrobić, bardzo szybko zniszczysz silnik(popłyną tłoki albo korba wyjdzie bokiem)... A jak wystroisz ori komputer na turbo to po odłączeniu sprężarki będzie go niemiłosiernie zalewać - i tak źle, i tak niedobrze...
Golf IV 2001 TDI ALH. Mam problem z takim błędem 17964 turbochanger pressure - control limit not reached ''regulacja ciśnienia doładowania poza zakresem." I tak po zapaleniu turbina chodzi poprawnie ECU wysyła na sterowanie turbiną, po przejechaniu ponad 10km ECU wyłącza sterowanie turbiną.W czasie jazdy testowej przepływka w normie, wydaje mi sie że...
odcina turbin zelmer turbin czyszczenie turbin
sortowanie string podświetlenie licznik skoda manual technics
wentylator łazienkowy pozycja pływająca
Lewy klawisz myszy nie działa - zamienniki mouclass.sys i mouhid.sys Piszczenie przetwornicy w wieży audio mimo prawidłowych napięć