Zamek centralny Wyróżniamy dwie podstawowe wersje pneumatycznego zamka centralnego stosowanego w starszych modelach Audi (80,90,100,200,5000 itp.). Poniżej omówione zostaną obie z nich i przedstawione ich schematy elektryczno-pneumatyczne. Starsze modele Audi (5000/100/200 przed rokiem 1984, 4000/Coupe/Quattro/80/90 do roku 1988) posiadały zamek centralny...
Tak zwykly,tylko zapomnialem dodac co istotne zeby mial sterowanie 3 sekundowe,bo taki czas jest potrzebny na wysterowanie zamka pneumatycznego.
Tam zapewne jest zamek pneumatyczny sterowany przewodem o kolorze niebiesko-zielonym w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy (jak każdy pneumatyczny naprzemian +/-).
Tak to będziesz miał fajerwerki na Sylwestra. Na Twojej instrukcji schemat po prawej na dole, pisze jak byk sterowanie zamkiem pneumatycznym.
Poczytaj o zaworach zwrotnych sterowanych lub tzw " zamkach" To jest zabezpieczenie przed niezasterowanym ruchem podczas awarii jak np. - pęknięcia przewodu pneumatycznego zasilającego siłownik - sterowanie cewek zaworów bez ciśnienia - blokada odpadnięcia siłownika podczas serwisu Po prostu jakby tego nie było (zamka) to odpięcie przewodu pneumatycznego...
Każdy alarm może sterować zamkami pneumatycznymi, Elita mini też
O ile sie nie myle sterowanie centralem w mercedesie jest na jednym przewodzie. Musisz go przeciac i wstawic modul. Moga to byc dwa przekazniki jezeli z alarmu wychodzi impuls 3sek. jezeli nie to mozna dokladac kondensatory na przekaznik i wydluzy on impuls. Najlepiej zastosuj gotowy sterownik entralnego zamka. pozdr. Dolaczam rysunek. Prosze nie komentowac...
Centralny zamek sterowany jest pneumatycznie. W instalacji jest powietrze. Razem z pompka jest centralka - w jednej obudowie. Koszt około 100zł.
A4 (rok 94-99) Otwieranie masą i zamykanie masą. Wepnij się między drzwiami kierowcy i centralką centralnego zamka przy 6 pinowej wtyczce pod deską rozdzielczą. Kolory w zależności od rocznika. Otwieranie- szaro-biały lub żółto niebieski, zamykanie - brązowo-szary lub czerwono- niebieski. Rocznik 94-96 ma zamek pneumatyczny sterowany naprzemiennie+-....
Wszystko się podpina w bagażniku, sterowanie plusem.
Tam masz układ sterowania zamkami elektryczny a nie pneumatyczny ,takze nie znajdziesz
Zestaw ten, obsługuje również zamki pneumatyczne. Wiem, w jaki sposób wykorzystać zestaw aby działał w trybie zamka pneumatycznego, co jasno wynika z instrukcji dołączonej w Języku Polskim. Nie wiem natomiast, które KONKRETNIE przewody przeciąć (w okolicach nóg pasażera) aby podłączyć się pod sterowanie zamkiem. Mimo, że Twój samochód ma zamek pneumatyczny,...
Z tego co pamiętam, to jest tam sterowanie dwoma plusami, więc nie wedle schematu do zamka pneumatycznego, tylko dwa plusy, impuls na jeden otwiera, na drugi zamyka.
Jak podłączyć sterowanie pneumatycznego zamka centralnego pod Legendford w Audi A-4 lub C-4
racja pomyliłem się z audi dwa przewody szary i zielony sterowane plusem
W oryginale - centralny zamek pneumatyczny. Sterowanie impulsami [+]. Pompka znajduje się w prawym nadkolu od strony bagażnika. Najprawdopodobniej zalana wodą.
Tylko pamiętaj, że masz zrobić punkty lutownicze na sterowanie dwoma plusami, a nie na sterowanie zamkiem pneumatycznym jednoprzewodowym.
Witam wszystkich, czy wie ktoś jak należy podłączyć alarm do centralnego zamka w Audi 80? Zamek centralny jest pneumatyczny. Jak podłączyć sterowanie pompki?
Przecież zaznaczyłeś sterowanie zamkiem pneumatycznym. Czy masz problemy z czytaniem?
Witam! Przymierzam się do założenia Magicara do Cordoby 95r. Czy mozecie coś poradzić w tym temacie, gdzie najłatwiej sie wciąć, gdzie szukać poszczególnych kabli i gdzie zamontować wstrząsówkę, żeby działała kiedy trzeba??? Chcę tez sterować nim zamek pneumatyczny i domykać szyby... Proszę o odzew...
Dziękuję za poradę. Do zakupionego sterownika dołączone są 4 schematy podłączeń. Proszę jeszcze o podpowiedź czy mam zastosować schemat zamka pneumatycznego czy też sterowania minusem bo doczytałem na forum że w tych autach jest właśnie takie sterowanie.
Wpadł mi właśnie w ręce kompresorek zamka pneumatycznego z audi. Ma złącze z trzema pinami i jakąś elektronikę w środku. Jak to podłączyć by sprawdzić czy sprawne, czyli jak idą zasilanie i sterowanie?
Magicar albo Lenedford oba maja wbudowane centralki zamkow sterowanie wykonujesz poprezez odpowiednia kombinace przewodow, nastepnie ustawiasz czas pracy zamkow na 3,5 sek. pozdrawiam
pod bezpiecznikami na czarnym module cienki szary (+\-) podobna sytuacjia jak sterowanie zamkiem pneumatycznym pozdr.
Ale polo ma zamek sterowany plusem.
Musisz wiedzieć że ten samochód jaki i na inne samochody nawet z tego samego roku mają różne rozwiązania np. zamków. Nie ma więc jednego schematu. Rozwiązania o których czytałeś są ok. Musisz wiecej opisać swój samochodzik tz. Jakie ma sterowanie zamkami (elektryczne , pneumatyczne) ewentualnie czy i gdzie posiada modół zamków itp. Bardzo czesto w tym...
kolego golfy maja dwa sterowania jedne z wkładki czyli dwa plusy tzw komfort i jedno z siłownika na jednym przewodzie. oczywiscie starsze modele miały tylko sterowanie na jednym przewodzie z silownika bo to jest zamek pneumatyczny sterowany elektrycznie.Zrobiłem juz takich pare sztuk i wszystko działa
jakie jest sterowanie dwoma + ....dwoma .minusami ......czy na przemian plus z minusem.????...z mojego alarmu sterowanie jest na przemian plus z minusem prosze pomóżcie za pomoc serdecznie dziękuję .....i jeszcze jedna prośba jakie jest sterowanie zamków pneumatycznych w audi
Poniżej zamieszczam opis Pozdrawiam Michał
Powinien być pneumatyczny, sterowany (+). Podłączasz się do przewodów wychodzących z drzwi kierowcy (szary i zielony).
97r jest w poscie i napewno zamek sterowany pneumatycznie,
Jak podpiąć sterowanie centralnego (pneumatyczny) zamka do alarmu. W alarmie mam zamykanie i otwieranie wyzwalane (-).znalazłem opis podłączenia ale nie mogę znależć schematu E tam opisanego Dzięki
Szukaj centralki do sterowania zamkiem pneumatycznym. Za kilkadziesiąt złotych kupisz z pilotami. Tam masz impuls 30 sekund. Sterowanie zamkiem pneumatycznym to około 3,5s. Odpuść sobie sterowniki zamków. Lepiej zastosować zwykłą radiolinię z pilotami, których jest sporo na rynku. Wybierz taką, która pozwala na ustawienie parametrów czasowych lub załącza...
Wejdz na aledrogo i wpisz "sterownik centralnego zamka" i pierwszy lepszy z obsługą zamka pneumatycznego bedzie dobry.
Zacznijmy od tego jak masz sterowany centralny zamek, fabrycznie były sterowane pneumatycznie, a u Ciebie jak jest??????????
Teb błąd nie ma nic wspólnego z Twoim problemem z rozruchem Twojego silnika. O ile przyczyna wymienionego błędu może tkwić w braku komunikacji z modułem komfortu z przyczyn np. wilgoci o tyle problem z uruchomieniem silnika może wynikać z rozgrzaniem przekaźnika 219, który siedzi w plastikowej obudowie sterownika silnika a nie przekaźnika o nr 109 bo...
Prosze o schemat na przekaznikach dzieki ktoremu bedzie mozna sterowac zamek pneumatyczny w Golfie III. Tzn ma zamieniac - na + Moj mail : andrzej_n(at)go2.pl Jakie przekazniki zamontowac? Sa jakies rodzaje? Z gory dziekuje!
"Silniczek" steruje układem zamka centralnego, ale pneumatycznego, więc siłowniki w drzwiach muszą mieć podłączenie właśnie do tego wylotu powietrza. Sprawdź najpierw, czy zasysane i wypuszczane jest powietrze z tego wylotu. Sterowanie jest tak jak wyżej kolega napisał.
Grot można dorobić nowy i warto to zrobić. Ja bym zaczął właśnie od tego. Potem sam kluczyk, jeśli działał to powinien dalej. Otwórz to, sprawdź elektronikę, baterię, zimne luty itp. Bardzo łatwo to przywrócić do życia. Co do sterowania zamkiem i przyciskiem trzeba szukać przekaźnika (-ów) od pompki pneumatycznej. To tam podpinasz nowy sterownik zamka...
Kolego - użyj sobie wyszukiwarki. Wpisując frazę "A3 alarm" otrzymujemy piękne 33 wyniki, w tym np: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Zagadnienia sterowania zamkami pneumatycznymi są w dziale opisywane w kontekście grupy VAG, czyli możesz sobie także poczytać tematy dotyczące VW, Skody, Seata...
Z tym sterowaniem to musisz poszukać bo nie koniecznie muszą to być plusy, i może się okazać ze musisz mieć sterownik a wydłużonym czasem chyba że jest ta funkcja w alarmie.A to wszystko zależy od typu zamka pneumatycznego(rocznik auta)
Czy koledze się coś nie pomyliło z tymi zamkami? Tam jest zamek elektryczny sterowany dwoma masami.
teoretycznie za krótko ( kabla nie odłaczaj ), ale z drugiej strony ja jeszcze nigdy nie zmieniałem czasu w SEO i zawsze chodzi . Może masz nieszczelny układ i długo musi zamykać .Podaj ręcznie impuls na zamek (zasymuluj zamknięte drzwi )i zobacz ile czasu mu trzeba
Sterowanie plusem na czerwono-zielonym i czerwono-niebieskim. Ma być schemat dotyczący sterowania plusami.
Witam, może ktoś pomoże? Mam problem z podłączeniem bez pilotowego alarmu w W210 z 95r. Zamek centralny pneumatyczny sterowany jest oryginalnym pilotem. Alarm którego podłączam potrzebuje wysterowania masą lub plusem naprzemiennie. Sprawdziłem wszystkie przewody które doprowadzone są do pompki i nie znalazłem takowego wysterowania. Czy znajduje się...
Witam wiem ze w audi centralny zamek pneumatyczny jest sterowany na jednym przewodzie na zmiane +, i -, moje pytanie czy jest mozliwość z tego alarmu uzyskanie sterowania na zmiane + i - zeby nie dokładać zadnych przekazników.
Witam Skoro tak i tak bedziesz korzystal z sterowania z centralki alarmowej tochyba nie musisz sie tak bardzo przejmowac sterowaniem centralnego zamka, wystarczy tylko podlaczyc sterowanie przez przekazniki. Pozdrawiam
Przy sterowaniu jednoprzewodowym musisz przeciąć kabel od kierowcy albo od pasażera i zastosować schemat 3 zamek pneumatyczny. Jest też druga opcja sterowania dwoma masami z zamka klapy bagażnika (schemat 1).
Jeżeli zamek masz elektryczny, to pewnie sterowany masą i schemat pierwszy. Jeżedli zamek masz oryginalny, pneumatyczny, wtedy schemat drugi.
Chłopie , konkrety: co za sterownik zamka, jakie to auto? Nie wyważaj otwartych drzwi i żaden "minus "12V nie jest potrzebny. Prawdopodobnie nie potrzebujesz napięcia ujemnego, tylko zamiane polaryzacji, czyli do tych dwóch wejść na przemian podajesz -i+, a do zmiany + i-. Moduł centralnego zamka zapewne posiada dwa przekaźniki z wyprowadzonymi stykami...
Jezeli chodzi o centralke to znajduje sie ona pod siedzeniem kierowcy a zamek nie jest pneumatyczny w paskach B5.Zamontuj sterownik zamka ten ktory kupiles w drzwiach od kierowcy.Znajdziesz tam"+" i minus a sterowanie jest "masa".Jak pamietam to idzie taka mala wiazka(juz do zamka) i ma chyba 4 przewody.Kolorow juz nie pamietam ale jest to chyba czarny...
Masz zamki pneumatyczne. Jednak sterowanie centralnym zamkiem jest realizowane impulsami plusowymi, czyli schemat nr 2 w instrukcji sterownika zamka. Zakładam oczywiście, że kupiłeś sterownik zamka centralnego, taki jak w instrukcji, którą zamieściłem powyżej. Co do szyb, sprawdź najpierw czy po dłuższym przytrzymaniu kluczyka w zamku w pozycji zamykania...
Też tak myślałem ale zamyka sie szybko, dlatego nie jestem pewien. Może ktoś montował alarm w takim samochodzie jest w stanie powiedzieć gdzie sie wpiąć ze sterowaniem zamka i czy sterowany jest + czy - ?
A podlaczales plus na jakis przewod. Mam wrazenie, ze tam jest sterowanie jednym przewodem. Fabrycznie jest zamek pneumatyczny. Masz tu rysunek jak podpiac alarm (tylko tak jak wspomnialem wczesniej, przez zarowke najpierw sprawdz):
Witam wszystkich Niedawno nabyłem sterownik zamka centralnego.(Instrukcja i opis: http://toya.net.pl/~adrianek/u.pdf ). Wreszcie znalazłem czas, żeby go podłączyć a tu parę niespodzianek: Może jest wczesna pora, ale jak ustawić pady na płytce, żeby działało pod zamkiem centralnym wyzwalanym plusami (samochód VW Polo 6n1 98r). Rozumiem, że 3 piny zgodnie...
Jak najbardziej możesz tak zrobić, odłącz starą centralkę ustal które przewody to zasilania i wyjście kierunkowskazów, zostaną ci cztery do sterowania zamkiem. Jak dobrze pamiętam to masa steruje zamki, ale trzeba to sprawdzić bo przy pneumatycznym zamku może to być + .Na dwóch będzie cały czas masa albo 12+ a dwa pozostałe są załączane do masy lub...
witam jak w temacie VW passat 94,z pneumatycznym centralnymma być sterowany z alarmu -gdzie podłączyć -czym sterować "+ , - " z góry wielkie-DZIEKI
Witam!!! Postanowilem zalozycz sobie sterowanie centrala na pilota. Kupilem odpowiedni sterownik pod zamek pneumatyczny sterowany masa. Oczyuwiscie po podlaczeniu nic nie dzialalo bo okazalo sie ze na otwieranie i zamykanie podawany jest impuls +12V. Wiec zastosowalem przekazniki. Zamykanie jak najbardziej dziala bez zarzutu ale otwieranie za cholere...
Wiatam serdecznie mam problem z podłączeniem centralnego zamka w Audi 80 otóż kupiłem nowy alarm URZ0222 i nie wiem w jaki sposób połączyć centralke z alarmem w instrukcji jest 4 schematy "sterowanie minusem" "sterowanie plusem" "sterowanie plusem/minusem " "zamek pneumatyczny" w samochodzie centralke posiadam z pompką która pompuje powietrze do siłowników...
Po czym moge poznać czy jest sterowany 2 plusami
W drzwiach od kierowcy jest siłownik do zamka. Do siłownika wchodzą trzy kable . Jeden to plus , środkowy to sterowanie a trzeci to minus. W zależności czy zamykasz zamki , czy otwierasz to na środkowym (sterowanie) pojawia się minus przy zamykaniu lub plus przy otwieraniu . Jeśli twój Autoalarm ma wyjscie na sterowanie centralnym to napewno ma wyjscie...
Musisz zrobić patent na dwóch przekaźnikach i podawać na przemian plus i masę, jednocześnie odcinając sterowanie w drzwiach.
Witam Wyjąłem dokładnie taki sam alarm z Toyoty Camry i chciałbym go teraz użyć w swoim Golfie do otwierania centralnego zamka(jako alarm się już trochę nie nadaje ponieważ w zimie czasem przestawał działać). Może ktoś z was ma jakąś instrukcję do niego?? W sumie nawet nie wiem czy da się nim sterować zamkiem pneumatycznym jaki właśnie mam w Golfie....
Dzięki wszyskim za odpowiedz Jednak w Merolach do sterowania zamkiem centralnym pneumatycznym wystarczy impuls 1 sekunda :D
Siłownik uniwersalny i tak jest na krańcówkach odcinających Siłowniki elektryczne nie mają wbudowanych krańcówek. Jeśli już, to jest tam switch przełączający - siłownik master. Nie wiem, do czego masz ten dołożony elektryczny, ale: - możesz dołożyć do instalacji jeszcze jeden pneumatyczny - pompka da radę; - zastosować pneumatyczny master i wykorzystać...
Jeśli chodzi o centralne zamki to we wszystkich starszych modelach aut najlepiej sprawdza sie sterowanie centralnym zankiem poprzez podanie masy (przez wskażnik neonowy przystosowany do instalacji samochodowych nie 220v) wkuwając sie pokoleji w przewody i opserwowanie reakcji zamka(zamki pneumatyczne reagują z pewnym opużnieniem) nie ma wtedy ryzyka...
zrobiłem już takich toledo kilka i jak świat światem zawsze było sterowanie dwa plusy zamykanie czerwono-zielony,otwieranie czerwono-niebieski,zielony i niebieski z żółtymi paskami z wiązki legendforda łączysz po +12,z czerwonymi paskami pomijasz,a na zielonym i niebieskim z białymi masz impulsy zamykania plusem i nie włączaj już komplikatora tylko...
Witam. Podłączyłem w golfie 3 centralke na pilota komfort BX40 i problem polega na tym, że jak wciskam otwieranie na pilocie to otwiera drzwi i jedenocześnie opuszcza do końca szyby. Gdy wcisnę zamykanie na pilocie to także jednocześnie zamyka zamek i szyby. Połączyłem wdłg schematu sterowanie plusem, chociaż mam pneumatyczny zamek. Próbowałem też ze...
Jaki polecacie moduł sterowania zamkiem centralnym na pilota? potrzebuje coś pewnego do zamontowania znajomemu. Odradzacie Fedoro, Magicar itp. z allegro, co więc jest niedrogie a dobre? :) Chodzi o zamek w Golfie III, pneumatyczny, sterowany dwoma plusami
możesz kupić gotowy moduł sterujący zamkiem pneumatycznym
w golfie III jest oryginalnie zamontowany pneumatyczny centralny zamek, sterowanie z pilota wystarczy wpiąć w instalacje. Podaj model zakupionej centralki i jakiś schemat.
Witam, chciałbym się dowiedzieć czy alarm Sch DOG 20v-2 SPiiD może służyć jako centralny zamek sterowany z pilota, auto to VW Golf III '93 - centralny zamek pneumatyczny.
Z tego co pamiętam to sterowanie kompresorem odbywa się masą. A przewody do sterowania kompresorem znajdziesz pod kierownicą w lewym słupku.
Jeżeli już posiadasz centralny zamek to można założyć #interfejs centralnego zamka#,koszt niewielki i montaż bardzo prosty(oczywiście po odnalezieniu odpowiednich przewodów).Sterowniki te są różne w zależności od rodzaju zamka,(elektryczne,pneumatyczne)sterowan... są impulsami 1s lub 3s.
Witam Zajmuje sie montarzem alarmów samochodowych. Ostatnio do wszystkich audi zakładam alarm EXUS V10, jest to nowosć na rynku i dopiero zaczynaja go sprzedawać, na allegro widziałem jeden za 150zł komplet. Ma on wszystkie najważniejsze funkcje i wiele wiele więcej przydatnych rzeczy między innym i sterowania zamkami pneumatycznymi, domykanie szyb...
Masz biały i bało - czarny, żółty i zółto - czarny i pomarańczowy, pomarańczowo - czarny. To są wyprowadzenia dwóch przekaźników. Jeden z "czystymi", drugi z paskiem. Nie mają nic wspólnego z WEJŚCIEM sterującym. Zobacz sobie na DOWOLNY schemat uniwersalnego centralnego zamka. Układ połączeń przekaźników jest taki sam we wszystkich. Kolory przewodów...
jeżeli oryginalny zamek pneumatyczny ,to sterowanie dwoma plusami czerwono-niebieski zamknij i czerwono-zielony otwórz w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy,przy sprawdzaniu zblokuj zamek,jeżeli zamek dokładany to na 99% sterowanie dwoma masami na przewodach brązowy zamknij i biały otwórz,możesz też podłapać przy wejściu do kabiny albo znależć moduł...
W samochodzie tym (Mercedes 190 r.86) chcę koledze założyć central, zamek jak to w Mesiach jest pneumatyczny. Alarm ma sterowanie zamka minusem . W jakie przewody wpiąc się interfejsem. Podejrzewam,że w tą okrągłą wtyczkę z trzema przewodami dochodzącą do pompki. Niestety na codzień nie zajmuję się samochodami i nie chcę eksperymentować na nowym nabytku...
Sterowanie z wkładki (klucza) działa.
jest to zamek pneumatyczny sterowany jednym przewodem zamiana plusa i minusa na slupku lewym wychodza przewody do drzwi kierowcy i w jednej z wiazek bedziesz mial trzy przewodu czerwony+ brazowy - i trzeci prawdopodobnie czarno-czerwony to bedzie przewod sterujacy w download samochody masz schemat podlaczenia do pneumatyka
a moze podlaczyc w/g schematu sterowanie zamkiem pneumatycznym tylko nie wiem do ktorego kabla sie wpiac
Wiesz co kilka lat to montuję i pierwsze słyszę o przekaźniku do pneumatycznego zamka???Sterowanie masz masą na tych kablach co jest opisane na schemacie.To jak wiesz które kable to je po prostu podłącz.Do sterowania zamkiem pneumatycznym można zmienić długość impulsu z 1s na 3s ale nie zawsze jest to konieczne.Przekaźnik jest potrzebny ale w Audi B4...
mercedesy miały też sterowanie po jednym kablu zielonym bodajże czy niebieskim ? sterowanie naprzemiennym plusem i minusem
w słupku przednim wychodzi wiązka z trzema przewodami czyli plus,masa i sterowanie(zielono czerwony),sterowanie pompki odbywa się raz plusem raz minusem na przewodzie sterującym
W Golf 3 można sterować krótkimi impulsami na przewody w wiązce idącej do drzwi kierowcy. Możesz zamontować dowolny sterownik, który będzie sterował plusem. Nie musi być dedykowany do zamka pneumatycznego.
No właśnie coś mi tu nie gra, o jakiej pompie mowa. Jeżeli faktycznie centralny pneumatyczny to sterowanie bankowo (+/-) .
Wydłuża sie sygnał z 1s na 3, 5s jak zamek jest sterowany pneumatycznie, np.mercedes, vw, audi, seat, Ty masz elektryczny, więc zostaw na ustawieniu 1s
pytanie, lekko pokręcone... a wiec.... każde auto, ma możliwość zamykania zamków pilotem. Jeśli, wóz nie ma centralnego, to trzeba poprostu go zainstalować. Jeśli ma, to... masz dwie możliwości: 1. dokupić sam układ sterowania zamkiem centralnym (centralke z pilotem) lub... 2. dokupic alarm (który juz to ma) --- najprościej, zainstalować mu alarm i...
No to wiadomo, czemu padło. Jeśli to oryginalny centralny pneumatyczny zamek, to sterowanie jest poprzez zmianę polaryzacji na jednym przewodzie. I bez dodatkowego modułu (dwa przekaźniki przełączne) z tego alarmu tego nie wysterujesz. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic39...
Może się mylę, ale tam jest zamek pneumatyczny, jeśli tak to tym światełkiem steruje urządzenie odpowiedzialne za zamek centralny. Wyciągnij pompę od centralnego zamka i sprawdź luty czy nie są popękane. Kiedyś straciłem dużo czasu na szukaniu przyczyny podobnej usterki, i okazało się ze kilka lutów było popękanych, po "przelutowaniu", było ok. W razie...
Witam, Moje auto to Yaris II (2011r.). Chciałbym dołożyć sterowanie centralnego zamka z pilota (teraz otwiera się tylko z kluczyka - instalacja fabryczna). Zamierzam kupić takie coś - CECHY STEROWNIKA: konfigurowalne wyjścia sterowania centralnym zamkiem (sterowanie + lub -) ustawiany czas długości impulsu dla obsługi zamka elektrycznego lub pneumatycznego...
Podłączę się do tematu bo moje pytanie również dotyczy tego modelu sterownika, a mianowicie: Czy istnieje możliwość podłączenia sterownika Carprotect Raptor do fabrycznego zamka centralnego Mercedesa 190 (sterowanie pneumatyczne) Z przeprowadzonego przeze mnie rozpoznania sytuacji wynika, że jest to niemożliwe ale mogę się mylić. Jeśli można to zrobić...
najprościej i najtaniej jest kupić siłowniki elektryczne w wv tak jak w audi były oryginalnie montowane siłowniki pneumatyczne. siłowniki z centralką kupisz za 40-50 zł. jeżeli alarm ma wyjście do sterowania zamkiem do można to podłączyć, nie znam tego alarmu.
Gdybyś zamiast zawracać głowę na forum, przeczytał dokładnie link, który w nim podałem, nie zadawałbyś niepotrzebnych pytań: ... sterowanie dwa plusy zamykanie czerwono-zielony,otwieranie czerwono-niebieski... ...zamek faktycznie masz pneumatyczny,tyle,że sterowany dwoma plusami dokładnie tak jak w golfie3 i starszych passatach... ...dodam jeszcze,że...
CZesc Wie ktoś jak w golfach 3 z 92 roku montowany był fabryczny centralny zamek pneumatyczny ? czy jest on sterowany jednym kablem czy dowama ? gdzie sie najlepiej w nie wpiąć ?( jakie kolory) i gdzie najlepiej podpiąc w +12 po przekreceniu stacyjki ? w puszke bezpieczników ?
Funkcje centralnego zamka będą realizowane przez układy "fabryczne". Ty dołożysz tylko sterowanie bezprzewodowe pilotem.
Dzięki za pomoc , na forum szukałem ale nie jest to takie proste a zależy mi na czasie . A jaki przekaźnik gdy się okaże że sterowanie plusem. Zamykam post.
Hmm !!! nie podłączałem tego alarmu do forda, ale napewno sie da bezpośrednio podłaczyć, jak masz ta ksiazeczke (instrukcje po angielsku) to na ostatniej stronie jest rozrysowany schemata podłaczenia właśnie centralnego sterowanego +, opisane jest tez jak podłączyc np. centralny pneumatyczny (merc, audi, vw, seat). Popatrz dokładnie na te instrukcje...
Sprawdzales przewody idace z zamka do sterownika pompy?...Pomapa jest pneumatyczna...ale sterowana jest prondem...Czesto krusza sie przewody miedzy slupkiem a drzwiami...
Pneumatyczny jest sterowany (+) .Alarmy dają sterowanie (-)
sterowanie pneumatycznego schemat zamka pneumatycznego sterownik pneumatycznego zamka
sterownik xenta rolka dociskowa magnetowidu ciepłe grzejniki termet
ładowanie akumulatora rowerze rs232 keyboard
Minimalna separacja kanałów mikrofonów bezprzewodowych: analogowe i cyfrowe systemy Krajalnica Blaupunkt FMS 501 - Budowa i Działanie