Sterowanie dwoma przewodami poprzez podanie masy: brązowy z szarym (zamykanie zamka, przy dłuższym impulsie '-' domyka również szyby jeśli masz funkcję domykania z kluczyka) - szary z białym (otwiera zamki po podaniu impulsu masy).
W drzwiach od kierowcy jest siłownik do zamka. Do siłownika wchodzą trzy kable . Jeden to plus , środkowy to sterowanie a trzeci to minus. W zależności czy zamykasz zamki , czy otwierasz to na środkowym (sterowanie) pojawia się minus przy zamykaniu lub plus przy otwieraniu . Jeśli twój Autoalarm ma wyjscie na sterowanie centralnym to napewno ma wyjscie...
Podłączałem alarm z pilotem w tym autku więc krótko i na temat: 1. Nie przecinaj kabli, tylko zdejmij izolację, przylutuj kabelek z alrmu i po sprawie. 2. Sterowanie centralem, impuls "+" na zamknięcie lub otwarcie. Jeśli z alarmu "wychodzą" minusy, to zanim zaczniesz kombinować z przekaźnikami do zmiany polaryzacji, przyjrzyj sie dokładnie swojemu...
Zamek centralny Wyróżniamy dwie podstawowe wersje pneumatycznego zamka centralnego stosowanego w starszych modelach Audi (80,90,100,200,5000 itp.). Poniżej omówione zostaną obie z nich i przedstawione ich schematy elektryczno-pneumatyczne. Starsze modele Audi (5000/100/200 przed rokiem 1984, 4000/Coupe/Quattro/80/90 do roku 1988) posiadały zamek centralny...
Tylko pamiętaj, że masz zrobić punkty lutownicze na sterowanie dwoma plusami, a nie na sterowanie zamkiem pneumatycznym jednoprzewodowym.
Z tego co pamiętam to sterowanie kompresorem odbywa się masą. A przewody do sterowania kompresorem znajdziesz pod kierownicą w lewym słupku.
Tak zwykly,tylko zapomnialem dodac co istotne zeby mial sterowanie 3 sekundowe,bo taki czas jest potrzebny na wysterowanie zamka pneumatycznego.
Witam serdecznie Dziś brzydka pogoda i chciałem dodać coś od siebie, trochę się nasiedziałem zanim znalazłem interesujące mnie informacje na ten temat. A mianowicie chciałem dołożyć sterowanie z pilota do oryginalnego pneumatycznego zamka w audi A4. Układ na który się zdecydowałem to Bloker firmy Stig który posiada podtrzymanie impulsu masy na około...
Witam wszystkich, czy wie ktoś jak należy podłączyć alarm do centralnego zamka w Audi 80? Zamek centralny jest pneumatyczny. Jak podłączyć sterowanie pompki?
Wejdz na aledrogo i wpisz "sterownik centralnego zamka" i pierwszy lepszy z obsługą zamka pneumatycznego bedzie dobry.
Tak to będziesz miał fajerwerki na Sylwestra. Na Twojej instrukcji schemat po prawej na dole, pisze jak byk sterowanie zamkiem pneumatycznym.
najprawdopodobniej to masz trzy złącza jeden plus drugi masa a trzeci sterowanie raz masa raz prądem
O ile sie nie myle sterowanie centralem w mercedesie jest na jednym przewodzie. Musisz go przeciac i wstawic modul. Moga to byc dwa przekazniki jezeli z alarmu wychodzi impuls 3sek. jezeli nie to mozna dokladac kondensatory na przekaznik i wydluzy on impuls. Najlepiej zastosuj gotowy sterownik entralnego zamka. pozdr. Dolaczam rysunek. Prosze nie komentowac...
mercedesy miały też sterowanie po jednym kablu zielonym bodajże czy niebieskim ? sterowanie naprzemiennym plusem i minusem
Witam, mam ten sam problem co kolega, mam Cordobe Vario 99r, sterowanie z kluczyka centralnym i alarmem, kodowalem kluczyk i moduł go przyjmuje, ale niestety nie działa mi centralny, czy ktoś mógłby mi udzielić paru fachowych rad???? Czy ktoś posiada schemat instalacji z w/w samochodu???
Proszę o poradę (jeśli isnieje taka możliwość) jak podłączyć sterowanie centralnym zamkiem z alarmu (2 minusy) jeśli nie mam zamontowanych siłowników elektrycznych, tylko pneumatyczne.
Odświeżam temat aby zapytać jedną rzeczy, czy wszystkie Golfy III miały sterowanie centralnego 2 plusami, czy występowały też wersje ze sterowaniem naprzemiennym.
Witam, Moje auto to Yaris II (2011r.). Chciałbym dołożyć sterowanie centralnego zamka z pilota (teraz otwiera się tylko z kluczyka - instalacja fabryczna). Zamierzam kupić takie coś - CECHY STEROWNIKA: konfigurowalne wyjścia sterowania centralnym zamkiem (sterowanie + lub -) ustawiany czas długości impulsu dla obsługi zamka elektrycznego lub pneumatycznego...
Oryginalny zamek pneumatyczny w Polo, to sterowanie dwoma plusami , ale wymieniając tylko centralkę ta sprawa powinna być już załatwiona (gdzieś w starej instalacji). Stary - zdemontowany Tiger S też dawał dwie masy a kiedyś działał, więc podpięcie nowej centrali do przewodów po obciętej kostce Tigera powinno działać. Chyba, że Tiger nie był podpięty...
zrób sterowanie plusami i podepnij się pod wiązkę drzwi kierowcy,szary-zamykanie/zielony-otwiera...
Zwykle sterowanie za ok 70 zl i sterownik pneumata,albo dla osob znajacych temat dwa przekazniki.
Witam. Jakiś czas temu walczyłem ze swoją 80. Miałem problem z podłączeniem alarmu do pneumatycznego centrala. Forteca steruje zamki impulsem masy. Ja zrobiłem to w ten sposób że odciąłem sterowanie zamka prawych drzwi i do tych kabli bezpośrednio podłączyłem wyjscia autoalarmu. Wystarczy tylko znależć który z trzech kabli jest masą, a które odpowiadają...
mam audi a4 95r. 1.6. i mam jeszcze jedno pytanie bo na schemacie widze sterowanie szyb"-" to nie powinien być "+"?? dziękuje bbardzo i pozdrawiam
Jak masz sterowanie z wkladki to zlapiesz sie rowniez w wiazce wychodzacej z drzwi . Kolory kolega napisal juz wyzej
Witam, Mam następujący problem. - VW Vento rocznik 1992. - pneumatyczny centralny zamek z pilotem. Jak zakodować kluczyk do powyższego zamka. Nie jestem pewien czy jest to oryginalne sterowanie z pilota dla tego Vento, ale pracował poprawnie dopóki nie pospawano samochodu. Pilot posiada jeden przycisk. W nowszych rocznikach, powyżej 94' pilot posiada...
pewnie wiekszosci wyda sie to blachy problem,niewiem do ktorych przewodow pneumatycznego centralnego zamka podpiac sterowanie (otwierania i zamykania) z centralki alarmu za odpowiedz z gory dziekuje jezeli byloby mozliwe prosilbym o jakis schemacik Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
przecinamy przewod sterujacy a pozniej laczymy w np sposob pomaranczowy do plusa niebieski wyjscie do drzwi kierowcy bialy laczymy z zielonym rozowy do masy czarny wyjscie w kierunku pompy trzeba pamietac aby niepomylic wyjscia na drzwi z wyjsciem na pompe bo mozna uszkodzic sterowanie w drzwiach
No to po problemie dożycić przekaźniki i mamy sterowanie plusem. Że 2 przewody to byłem pewien bo 2 tyg temu miałem sterownik na kolanach podpięty ale nie wiedziałem czym steruje bo to mi elektryk podpinał tylko musiałem poprawić bo trochu mi skopał, ale już jest OK.
Musisz sprawdzić w jakim stopniu masz zmodyfikowaną instalację centralnego zamka w swoim samochodzie. Fabrycznie - w drzwiach kierowcy nie było siłownika. Wystarczyło założyć do drzwi kierowcy uniwersalny siłownik i podłączyć go do przekaźników alarmu. Praca tego siłownika uruchomi switch w drzwiach kierowcy i wymusi pracę oryginalnego, pneumatycznego...
Post grzecznościowy Spaliła mi się oryginalna centralka do zamka centralnego, wymieniłem na zamiennik Victor, sterownik jest ustawiony prawdopodobnie na 0.8[s] a sterowanie mam pneumatyczne, centralka nie na zewnątrz nie ma żadnej zworki. Czy wiecie czy takową centralkę da się zmusić do pracy z pneumatyka czy trzeba oddzielny układ tworzyć, jeśli się...
Sama pompka to nie problem tak, jak piszesz wystarczy wykorzystać silniczek hoć by od odkurzacza samochodowego tak jak wykonał to Jacek z wlkp.Choć uważam ,że Jacek ma lepiej ponieważ ma szerszy i szybszy dostęp do części ze względu na to ze mieszka w dużej miejscowości nawet tych używanych pojedzie na giełdę części tam multum można pokusić się o wykorzystanie...
kolego autokom,nie wyważaj otwartych drzwi i nie filozofuj teoretycznie, bo akurat passat '94 ma sterowanie dwoma plusami,a ty kolego ali*g użyj wyszukiwarki,bo temat wielokrotnie bardzo dokładnie opisany i nie rozpoczynaj bezsensownie nowego tematu bo to niczego nie wnosi a tylko śmieci na forum.
jeżeli się nie mylę to 2001 ma sterowanie dwoma plusami w niebieskiej kostce nad bezpiecznikami i to juz chyba nie jest pneumatyk tylko elektryczny i on też tak miękko chodzi,ale sprawdż czy do drzwi ida rurki.
No chyba nie jest.Sterowanie jest dwoma plusami.Może ktoś to jeszcze potwierdzi:D A takie sterowanie jest w audi.Widziałem coś takiego też jak ktoś zrobił w golfie ale nie chodziło.A powiedz czy domykanie taż chodziło,bo chyba nie bardzo.
b4 można wysterować na dwa sposoby,pierwszy za pomocą dwóch przekazników na jednym przewodzie wychodzącym z drzwi kierowcy kolor zielono-niebieski sterowanie naprzemienny sygnał plus/masa tylko w kierunku pompy z jednoczesnym rozwarciem przewodu zielono-niebieskiego tak aby sygnał nie szedł na switch wkładki,drugi sposób to dwie masy na przewodach w...
Poniżej zamieszczam opis Pozdrawiam Michał
Witam!!! Odrazu piszę że już szukałem na forum takiego tematu i nic nie zalazłem co by jednoznacznie wyjasniało sposób podłączenia oryginalnego centralnego zamka pneumatycznego w Golfiku III z tym alarmem. A mianowicie jak wiadomo centralny jest sterowany "+" i zamyka sie go kluczykiem od strony kierowcy jak i od strony pasażera a jak sie dłużej przytrzyma...
Zamek centralny Wyróżniamy dwie podstawowe wersje pneumatycznego zamka centralnego stosowanego w starszych modelach Audi (80,90,100,200,5000 itp.). Poniżej omówione zostaną obie z nich i przedstawione ich schematy elektryczno-pneumatyczne. Starsze modele Audi (5000/100/200 przed rokiem 1984, 4000/Coupe/Quattro/80/90 do roku 1988) posiadały zamek centralny...
Tam zapewne jest zamek pneumatyczny sterowany przewodem o kolorze niebiesko-zielonym w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy (jak każdy pneumatyczny naprzemian +/-).
Poczytaj o zaworach zwrotnych sterowanych lub tzw " zamkach" To jest zabezpieczenie przed niezasterowanym ruchem podczas awarii jak np. - pęknięcia przewodu pneumatycznego zasilającego siłownik - sterowanie cewek zaworów bez ciśnienia - blokada odpadnięcia siłownika podczas serwisu Po prostu jakby tego nie było (zamka) to odpięcie przewodu pneumatycznego...
Zestaw ten, obsługuje również zamki pneumatyczne. Wiem, w jaki sposób wykorzystać zestaw aby działał w trybie zamka pneumatycznego, co jasno wynika z instrukcji dołączonej w Języku Polskim. Nie wiem natomiast, które KONKRETNIE przewody przeciąć (w okolicach nóg pasażera) aby podłączyć się pod sterowanie zamkiem. Mimo, że Twój samochód ma zamek pneumatyczny,...
A4 (rok 94-99) Otwieranie masą i zamykanie masą. Wepnij się między drzwiami kierowcy i centralką centralnego zamka przy 6 pinowej wtyczce pod deską rozdzielczą. Kolory w zależności od rocznika. Otwieranie- szaro-biały lub żółto niebieski, zamykanie - brązowo-szary lub czerwono- niebieski. Rocznik 94-96 ma zamek pneumatyczny sterowany naprzemiennie+-....
Wszystko się podpina w bagażniku, sterowanie plusem.
Z tego co pamiętam, to jest tam sterowanie dwoma plusami, więc nie wedle schematu do zamka pneumatycznego, tylko dwa plusy, impuls na jeden otwiera, na drugi zamyka.
Każdy alarm może sterować zamkami pneumatycznymi, Elita mini też
Przecież zaznaczyłeś sterowanie zamkiem pneumatycznym. Czy masz problemy z czytaniem?
Szukaj centralki do sterowania zamkiem pneumatycznym. Za kilkadziesiąt złotych kupisz z pilotami. Tam masz impuls 30 sekund. Sterowanie zamkiem pneumatycznym to około 3,5s. Odpuść sobie sterowniki zamków. Lepiej zastosować zwykłą radiolinię z pilotami, których jest sporo na rynku. Wybierz taką, która pozwala na ustawienie parametrów czasowych lub załącza...
możesz kupić gotowy moduł sterujący zamkiem pneumatycznym
pod bezpiecznikami na czarnym module cienki szary (+\-) podobna sytuacjia jak sterowanie zamkiem pneumatycznym pozdr.
Magicar albo Lenedford oba maja wbudowane centralki zamkow sterowanie wykonujesz poprezez odpowiednia kombinace przewodow, nastepnie ustawiasz czas pracy zamkow na 3,5 sek. pozdrawiam
a moze podlaczyc w/g schematu sterowanie zamkiem pneumatycznym tylko nie wiem do ktorego kabla sie wpiac
Odłącz kostkę w progu kierowcy i od strony centralki na przewód żółto- niebieski podaj masę i plusa i sprawdź,czy działa.
Prosze o schemat na przekaznikach dzieki ktoremu bedzie mozna sterowac zamek pneumatyczny w Golfie III. Tzn ma zamieniac - na + Moj mail : andrzej_n(at)go2.pl Jakie przekazniki zamontowac? Sa jakies rodzaje? Z gory dziekuje!
Powinien być pneumatyczny, sterowany (+). Podłączasz się do przewodów wychodzących z drzwi kierowcy (szary i zielony).
Chłopie , konkrety: co za sterownik zamka, jakie to auto? Nie wyważaj otwartych drzwi i żaden "minus "12V nie jest potrzebny. Prawdopodobnie nie potrzebujesz napięcia ujemnego, tylko zamiane polaryzacji, czyli do tych dwóch wejść na przemian podajesz -i+, a do zmiany + i-. Moduł centralnego zamka zapewne posiada dwa przekaźniki z wyprowadzonymi stykami...
Witam Wyjąłem dokładnie taki sam alarm z Toyoty Camry i chciałbym go teraz użyć w swoim Golfie do otwierania centralnego zamka(jako alarm się już trochę nie nadaje ponieważ w zimie czasem przestawał działać). Może ktoś z was ma jakąś instrukcję do niego?? W sumie nawet nie wiem czy da się nim sterować zamkiem pneumatycznym jaki właśnie mam w Golfie....
W oryginale - centralny zamek pneumatyczny. Sterowanie impulsami [+]. Pompka znajduje się w prawym nadkolu od strony bagażnika. Najprawdopodobniej zalana wodą.
Grot można dorobić nowy i warto to zrobić. Ja bym zaczął właśnie od tego. Potem sam kluczyk, jeśli działał to powinien dalej. Otwórz to, sprawdź elektronikę, baterię, zimne luty itp. Bardzo łatwo to przywrócić do życia. Co do sterowania zamkiem i przyciskiem trzeba szukać przekaźnika (-ów) od pompki pneumatycznej. To tam podpinasz nowy sterownik zamka...
Pewnie temat walkowany nie raz ale nie znalazlem tego co szukam. Kupiłem zestaw do podlaczenia sterowania z pilotem do mojego BMW E36 SEDAN 1993rok. Dodam ze3 w elektronice samochodowej jestem zero :) 1. Kupilem sterownik z pilotami ktory ma do zaprogramowania wiele funkcji. Pierw nalezy go odpowiedznio ustawic za pomoca zworek na plytce w nim. Jaka...
Musisz wiedzieć że ten samochód jaki i na inne samochody nawet z tego samego roku mają różne rozwiązania np. zamków. Nie ma więc jednego schematu. Rozwiązania o których czytałeś są ok. Musisz wiecej opisać swój samochodzik tz. Jakie ma sterowanie zamkami (elektryczne , pneumatyczne) ewentualnie czy i gdzie posiada modół zamków itp. Bardzo czesto w...
Niema, modol jest razem z pompa. , dzięki bo nie byłem pewien, ponieważ od drzwi kierowcy odchodzą (czerowny, czerwony z zielonym i czerwony z niebieskim), a do pompy zaś dochodzą (brązowy-masa, czerwony-+12V i czerownono zielony-?) i tu dalej jest mój dylemat - gdzie się potykają te przewody z drzwi z pompą? Sterowanie plusem na czerwono-zielonym...
Jezeli chodzi o centralke to znajduje sie ona pod siedzeniem kierowcy a zamek nie jest pneumatyczny w paskach B5.Zamontuj sterownik zamka ten ktory kupiles w drzwiach od kierowcy.Znajdziesz tam"+" i minus a sterowanie jest "masa".Jak pamietam to idzie taka mala wiazka(juz do zamka) i ma chyba 4 przewody.Kolorow juz nie pamietam ale jest to chyba czarny...
Hmm.. u mnie sterowanie jest jednoprzewodowe - zamyka się lub otwiera poprzez zmianę stanu na przewodzie +12 lub masa. We wszystkich instrukcjach alarmów, które widziałem w sieci, aby sterować zamkiem pneumatycznym z jednym przewodem sterującym należy ten przewód przeciąć (drzwi kierowcy) i powstałe dwa końce podłączyć do centralki ( jeden koniec idzie...
Teb błąd nie ma nic wspólnego z Twoim problemem z rozruchem Twojego silnika. O ile przyczyna wymienionego błędu może tkwić w braku komunikacji z modułem komfortu z przyczyn np. wilgoci o tyle problem z uruchomieniem silnika może wynikać z rozgrzaniem przekaźnika 219, który siedzi w plastikowej obudowie sterownika silnika a nie przekaźnika o nr 109 bo...
Czy koledze się coś nie pomyliło z tymi zamkami? Tam jest zamek elektryczny sterowany dwoma masami.
Jeśli chodzi o centralne zamki to we wszystkich starszych modelach aut najlepiej sprawdza sie sterowanie centralnym zankiem poprzez podanie masy (przez wskażnik neonowy przystosowany do instalacji samochodowych nie 220v) wkuwając sie pokoleji w przewody i opserwowanie reakcji zamka(zamki pneumatyczne reagują z pewnym opużnieniem) nie ma wtedy ryzyka...
Witam! Przymierzam się do założenia Magicara do Cordoby 95r. Czy mozecie coś poradzić w tym temacie, gdzie najłatwiej sie wciąć, gdzie szukać poszczególnych kabli i gdzie zamontować wstrząsówkę, żeby działała kiedy trzeba??? Chcę tez sterować nim zamek pneumatyczny i domykać szyby... Proszę o odzew...
Dziękuję za poradę. Do zakupionego sterownika dołączone są 4 schematy podłączeń. Proszę jeszcze o podpowiedź czy mam zastosować schemat zamka pneumatycznego czy też sterowania minusem bo doczytałem na forum że w tych autach jest właśnie takie sterowanie.
Sterowanie zamków masz pneumatyczne,pompke masz w bagazniku,awaryjnie aby otworzyć sciągnij przewód(wężyk)np. z drzwi kierowcy w przelotce drzwi/karoseria i dmuchnij powietrzem w instalacje w wężyk o instalacji centrala zamki wszystkie sie otworzą,sterowanie jest proste otwórz-cisnienie,zmknij-podciśnienie ;-)
kolego golfy maja dwa sterowania jedne z wkładki czyli dwa plusy tzw komfort i jedno z siłownika na jednym przewodzie. oczywiscie starsze modele miały tylko sterowanie na jednym przewodzie z silownika bo to jest zamek pneumatyczny sterowany elektrycznie.Zrobiłem juz takich pare sztuk i wszystko działa
"Silniczek" steruje układem zamka centralnego, ale pneumatycznego, więc siłowniki w drzwiach muszą mieć podłączenie właśnie do tego wylotu powietrza. Sprawdź najpierw, czy zasysane i wypuszczane jest powietrze z tego wylotu. Sterowanie jest tak jak wyżej kolega napisał.
Jak podpiąć sterowanie centralnego (pneumatyczny) zamka do alarmu. W alarmie mam zamykanie i otwieranie wyzwalane (-).znalazłem opis podłączenia ale nie mogę znależć schematu E tam opisanego Dzięki
Witam Skoro tak i tak bedziesz korzystal z sterowania z centralki alarmowej tochyba nie musisz sie tak bardzo przejmowac sterowaniem centralnego zamka, wystarczy tylko podlaczyc sterowanie przez przekazniki. Pozdrawiam
Jak najbardziej możesz tak zrobić, odłącz starą centralkę ustal które przewody to zasilania i wyjście kierunkowskazów, zostaną ci cztery do sterowania zamkiem. Jak dobrze pamiętam to masa steruje zamki, ale trzeba to sprawdzić bo przy pneumatycznym zamku może to być + .Na dwóch będzie cały czas masa albo 12+ a dwa pozostałe są załączane do masy lub...
zrobiłem już takich toledo kilka i jak świat światem zawsze było sterowanie dwa plusy zamykanie czerwono-zielony,otwieranie czerwono-niebieski,zielony i niebieski z żółtymi paskami z wiązki legendforda łączysz po +12,z czerwonymi paskami pomijasz,a na zielonym i niebieskim z białymi masz impulsy zamykania plusem i nie włączaj już komplikatora tylko...
Funkcje centralnego zamka będą realizowane przez układy "fabryczne". Ty dołożysz tylko sterowanie bezprzewodowe pilotem.
Z tym sterowaniem to musisz poszukać bo nie koniecznie muszą to być plusy, i może się okazać ze musisz mieć sterownik a wydłużonym czasem chyba że jest ta funkcja w alarmie.A to wszystko zależy od typu zamka pneumatycznego(rocznik auta)
Masz zamki pneumatyczne. Jednak sterowanie centralnym zamkiem jest realizowane impulsami plusowymi, czyli schemat nr 2 w instrukcji sterownika zamka. Zakładam oczywiście, że kupiłeś sterownik zamka centralnego, taki jak w instrukcji, którą zamieściłem powyżej. Co do szyb, sprawdź najpierw czy po dłuższym przytrzymaniu kluczyka w zamku w pozycji zamykania...
Witam kolegów,temat stary ale jak dla mnie na czasie,mam następujące pytanie,jak często włacza sie pompa podciśnieniowa od centralnego zamka,czy sterowana jest przez jakiś przekaźnik zabezpieczony bezpiecznikiem?Czy moze zdażyć sie,ze w zimie coś w tym układzie przymarznie?Czy zamek w drzwiach kierowcy jest tym sterującym?
Masz biały i bało - czarny, żółty i zółto - czarny i pomarańczowy, pomarańczowo - czarny. To są wyprowadzenia dwóch przekaźników. Jeden z "czystymi", drugi z paskiem. Nie mają nic wspólnego z WEJŚCIEM sterującym. Zobacz sobie na DOWOLNY schemat uniwersalnego centralnego zamka. Układ połączeń przekaźników jest taki sam we wszystkich. Kolory przewodów...
Witam, może ktoś pomoże? Mam problem z podłączeniem bez pilotowego alarmu w W210 z 95r. Zamek centralny pneumatyczny sterowany jest oryginalnym pilotem. Alarm którego podłączam potrzebuje wysterowania masą lub plusem naprzemiennie. Sprawdziłem wszystkie przewody które doprowadzone są do pompki i nie znalazłem takowego wysterowania. Czy znajduje się...
Jeżeli zamek masz elektryczny, to pewnie sterowany masą i schemat pierwszy. Jeżedli zamek masz oryginalny, pneumatyczny, wtedy schemat drugi.
chcialem zapytac gdzie szukac przewodow sterujących centralnym zamkiem takim sterującym masą w bmw 520 92' vw golfieIII z pneumatycznym zamkiem i w mercedesie 190 tez z pneumatycznym zamkiem. czy wszedzei da sie podlaczyc takiego pilota jak na aukcjach sprzedaja czyli sterujacego masa
Jesli kots ma bardzo prosze o schematy podlaczenia centrali z angielksiej instrukcji. Ja niestety mam polska i nie bardzo wiem jak podlaczyc alarmik do centrali w fordzie (sterowanie chyba +). Jedni radza mi abym kupil przekaznik zamieniajacy - na +. Tutaj czytam ze jednak da się podlaczyc magicara 440 bez przekaznikow .... pomocy !!!!! Witaj!!! NMarysowałem...
najpierw sprawdż bezpiecznik a jeżeli będzie dobry to najprawdopodobniej siłownik master w drzwiach kierowcy uwalony pozdrawiam -w audi80 to raczej nie ma mastera tylko switch sterujący,bo to zamek pneumatyczny,w bagazniku na prawym boczku będzie pompka centralnego zamka,sprawdz czy ma zasilanie,czy nie jest zalana itp.
Witam Kolegów. Dziwna sprawa. Z dnia na dzień zamek centralny w moim Toledo (1L rocznik 1998) odmówił zamykania tylko drzwi kierowcy. Mam na myśli sterowanie za pomocą pilota w kluczyku. Za pomocą kluczyka zamki działają prawidłowo. Co ciekawe otwiera wszystkie drzwi, natomiast podczas zamykania "nie wsuwa się" rygiel drzwi kierowcy powodując "wysunięcie...
MAm magicara 440 od 1 roku i jak na razie działa bardzo niezawodnie, wszystko dziła jak należy, sterowanie centralnym zamkiem pneumatycznym rewelacja, blokada zapłonu OK, a wyprogramowanie zamykania po stacyjce OK nie zamyka sie! Naprawde bardzo fajny alarm, piloty działają ok, tak jak pisał kolega wyzej z 2 piętra mozna smiało zamkać, otworzyc czy...
To w jaki sposób podłączyć do tego alarmu klakson? Podłączyłem tak jak na schemacie (sterowanie zamkiem pneumatycznym) pomarańczowy +12V biały połączyłem z zielonym różowy do -12V czarny ma iść do pompki (ale na nim się nic nie pojawia) na niebieskim pojawia się przy otwieraniu +12V a przy zamykani -12V zamykanie ma być podłączone przez szaro-czarny...
Jeżeli ma być bezawaryjny, to zdecydowanie Seo. Ze względu na to, że samochód nie jest najmłodszy i nie ma chyba sensu pompować w niego kasy, wybrałbym wersję Concerto, tańsza a posiada wszystkie potrzebne funkcje. Steruje zamkiem pneumatycznym, posiada opóżnienie na czasówkę, blokuje silnik, I JEST NAPRAWDĘ NIEZAWODNY! Ostatnio koledzy dość przychylnie...
A podlaczales plus na jakis przewod. Mam wrazenie, ze tam jest sterowanie jednym przewodem. Fabrycznie jest zamek pneumatyczny. Masz tu rysunek jak podpiac alarm (tylko tak jak wspomnialem wczesniej, przez zarowke najpierw sprawdz):
Które przewody mam wybrać wychodzące od pompki? Ma to być układ sterowany masą. A to wszystko wpinać równolegle? Dzięki za pomoc. Sterownik to: CAPROTECT BX10 Dodano po 7 Zamki w tym audi są pneumatyczne więc układ sterujący też chyba powinien być pneumatyczny. Tylko co dalej?
(at)carrot (at)camer , otóż zdjąłem zabezpieczenie na kable z tej wiązki co kolega (at)camer zaznaczył na zdjęciu, na jednym forum jedna osoba napisała aby znaleźć otwieranie i zamykanie który to kabel w samochodzie to probówkę podłączamy do masy i probówką dotykamy kabli, jeżeli na którymś kablu się otworzy albo zamknie zamek to już wiemy który kabel...
Jaki polecacie moduł sterowania zamkiem centralnym na pilota? potrzebuje coś pewnego do zamontowania znajomemu. Odradzacie Fedoro, Magicar itp. z allegro, co więc jest niedrogie a dobre? :) Chodzi o zamek w Golfie III, pneumatyczny, sterowany dwoma plusami
Dzięki wszyskim za odpowiedz Jednak w Merolach do sterowania zamkiem centralnym pneumatycznym wystarczy impuls 1 sekunda :D
Witam! Jak za pomocą alarmu seo dolphin sterować centralnym zamkiem pneumatycznym i domykaniem szyb czyli funkcją komfort w passacie B3 rok 1993, pod jakie przewody w instalacji samochodu się podpiąc... prosze o pomoc dziekuję i pozdrawiam serdecznie bo co do CZ to trzeba chyba dokupić jakiś moduł dodatkowy i dopiero moduł podpiąc pod alarm... a co...
Wiatam serdecznie mam problem z podłączeniem centralnego zamka w Audi 80 otóż kupiłem nowy alarm URZ0222 i nie wiem w jaki sposób połączyć centralke z alarmem w instrukcji jest 4 schematy "sterowanie minusem" "sterowanie plusem" "sterowanie plusem/minusem " "zamek pneumatyczny" w samochodzie centralke posiadam z pompką która pompuje powietrze do siłowników...
Witam. Podłączyłem w golfie 3 centralke na pilota komfort BX40 i problem polega na tym, że jak wciskam otwieranie na pilocie to otwiera drzwi i jedenocześnie opuszcza do końca szyby. Gdy wcisnę zamykanie na pilocie to także jednocześnie zamyka zamek i szyby. Połączyłem wdłg schematu sterowanie plusem, chociaż mam pneumatyczny zamek. Próbowałem też ze...
Witam, chciałbym się dowiedzieć czy alarm Sch DOG 20v-2 SPiiD może służyć jako centralny zamek sterowany z pilota, auto to VW Golf III '93 - centralny zamek pneumatyczny.
jeżeli oryginalny zamek pneumatyczny ,to sterowanie dwoma plusami czerwono-niebieski zamknij i czerwono-zielony otwórz w wiązce wychodzącej z drzwi kierowcy,przy sprawdzaniu zblokuj zamek,jeżeli zamek dokładany to na 99% sterowanie dwoma masami na przewodach brązowy zamknij i biały otwórz,możesz też podłapać przy wejściu do kabiny albo znależć moduł...
Tylko nie rozumiem, po co montować zamek pneumatyczny? Jest on dużo bardziej problematyczny w montażu, przecież trzeba pociągnąć instalacje elektryczną do zamków i pompki: sterowanie i zasilanie oraz drugą - pneumatyczną do siłowników. I wystarczy mała nieszczelność, by cały ten system zaczął świrować. Ale jeśli się upierasz, to czerwony - plus, brązowy...
sterowanie pneumatycznego schemat zamka pneumatycznego sterownik pneumatycznego zamka
renault kontrolka świeca zatkać wtrysk motorola select
Włącznik dotykowy Setti Plus SSW310 nie działa po przepaleniu żarówki Saeco HD8917 – wyłączanie przy starcie zaparzacza, kondensatory, mostek, silnik