Biały i brąz to sterowanie centralnym,oczywiście masą
No tak! racja tak małymi literami napisał,że nie doczytałem że to opel Astra , chociaż jak by odpisał na mój post gdzie pytałem jaki to samochód to bym to wyprostował no to zostaje zmostkować blokadę alarmu i zobaczyć co się stanie . "Skończmy z suchymi kawałkami" . Jak znalazł centralkę bo przecież zna nazwę systemu to chyba ma jakąś instrukcję . Jeśli...
Multitimer nie steruje centralnym zamkiem i szybami. Posiada wejście dwóch przewodów od silników zamków, oraz trzeci sygnał z modułu centralnego zamka, zapewne informujący o stanie zamknięty/otwarty aby mignąć kierunkowskazami i włączyć/wyłączyć światło wewnętrzne. Podnośniki co prawda są zasilane na stałe, ale przełączniki z zacisku W stacyjki (kluczyk...
w oryginalnym sterowniku sterowanie zamkiem jest plusem Nie W Astra G, oryginalny centralny zamek jest sterowany impulsami masy. a w sterowniku uniwersalnym minusem W sterowniku uniwersalnym można styki przekaźników konfigurować w dowolny sposób..., schematy: A,B,C,D,E, https://obrazki.elektroda.pl/9968920000_... Uniwersalny sterownik...
Możesz wykorzystać tylko jedną parę przewodów podpinając się pod siłownik master w przednich drzwiach kierowcy on i tak steruje resztą drzwi więc nie ma potrzeby wykorzystywać drugiej wiązki. Co do awarii w drzwiach to raczej była ona wcześniej, musisz popatrzeć do zamka. Kabli nie przecinaj, tylko się do nich podepnij!
Zapomniałem dodać że jest to OPEL ASTRA 94
W tym roczniku zamek centralny sterowany z pozycji elektryki centralnej bagażnika. Nieco młodsze miały zamki sterowane z modułu komory silnika. Nie spotkałem by CIM sterował zamkami.
Problem został rozwiązany, "googlując" dowiedziałem się że w astrze g były różnice w wiązkach w nogach kierowcy, i były przynajmniej dwa rodzaje wiązki do 2001r. i po 2001r. Moja astra jest z 2001r. i kupując centralkę dostałem schemat do astry po 2001r. (widać na fotach), a się okazało że w mojej astrze jest wiązka sprzed 2001r.(osobne pytanie to do...
Chciałem jeszcze dopytać, czy te astry mają jakis sterownik zamka, czy sterowanie jest tylko zamkiem z kluczyka od strony kierowcy i pasażera. Bo jesli np. stało sie coś ze stykami w tych dwóch siłownikach, to czy można zamontować jakiś uniwersalny [made in china] sterownik na pilota wykorzystując te oryginalne siłowniki. Wtedy by można było chyba pominąć...
Ten sterownik to Minister Plus chodził dwa dni bez problemu. Teraz odłączyłem go całkiem ponieważ nie działał, a co gorsza sterowanie kluczykiem jest takie że jak przekręce kluczyk żeby zamknąć to zamyka a jak zwolnie kluczyk to odrazu otwiera i boje sie za poszedł sterownik który steruje zamkiem centralnym. Jest OPel Astra z 94r z orginalnym centralnym...
Sterowanie zamkiem z wkładki, nie musisz montować jak masz zamiar wsadzić sterowanie radiowe.
Proszę o pomoc w kupnie lub naprawie kluccza{elektroniki} , nie działa sterowanie centralnym zamkiem {pilot}
Witam mam problem z tylnymi drzwiami z lewej strony po stłuczce która wydarzyła się przed wczoraj, facet puknął mi w tylne wrota niestety uciekł więc pozostaje mi naprawa na własną rękę. Dziś zakupiłem już na szrocie drzwi i zacząłem wymieniać po założeniu już tych nowych drzwi okazało się że nie równo one są spasowane z resztą karoserii auta poniżej...
witam . mam pytanie pod jakie kable w drzwiach od kierowcy w corsie c podłaczyc sterowanie central zamkiem ? mam tam orginalne siłowniki i chce podłaczys nowe sterowanie pod te sterowniki.
Jak zablokowac wal korbowy aby zdjac pasek rozrzadu
Witam.Wczoraj po wjechaniu w głęboką dziurę tylny amortyzator wpadł mi do środka .Okazało się ,że górne mocowanie w bagażniku było wygnite i zostało wyrwane . W jaki sposób to naprawić , bo przeszukałem całe alledrogo i google n/t reperturki i nic nie znalazłem .Czy trzeba jechać na szrot i wyciąć ten element i dać do spawania?
Mam problem ze stacyjką w astrze 2. Nie chce odłączać zasilania po wyjęciu kluczyka Wyciągam kluczyk (prawie wypada) a radio gra (i tak ze 20 razy) aż zadziała. Czuć że zapadki są zablkokowane. Znalazłem już inf jak ją wyciągnąć. Teraz mam pytanie jak rozebrać ją na części pierwsze? Czym ją wymyć??? (jakaś benzyna ?? Czym nasmarować na koniec??
Witam Samochód jest po naprawie blacharskiej tyłu (było grzebane przy wlewie paliwa). Przed naprawą wszystko działało poprawnie. Po naprawie spalony bezpiecznik od oświetlenia wewnętrznego (wymieniony) oświetlenie działa. Działał też jeden dzień centralny zamek. Następnego dnia pojechałem do sklepu zamknąłem auto, wracam chce wsiadać i auto zamknięte....
Witam wszystkich, ostatnio zmieniałem w astrze amortyzatory, i po tygodniu jazdy pojawiły się stuki w lewym tylnym kole. Po ściągnięciu koła okazało się że popuściła śruba do której przykręcony jest amortyzator, w belce wyrobiła się gwint i teraz śruba przeskakuje podczas przykręcania jej. Co mi zostaje w takiej sytuacji robić?? kupić nową belkę?? czy...
Witam. Mam pytanie byłem w piątek na przeglądzie i jak hamuje hamulcem ręcznym to wszystkie koła hamują dobrze a jak hamuje roboczym to trzy dobrze a jedno tylne nie hamuje dostatecznie. Czy to będzie wina tłoczka??? Proszę o pomoc :)
No właśnie co z tym zorbic bo jest taki motyw ze działa w pozycji 3 i 4, natomiast nie działa w pozycji 1 i 2. Jak wogóle sie do tego zabrac i jak to rozebrac, i co moze byc przyczną tego ze nie dmucha. Jestem uzytkownikem tego auta od kilku dni więc wszelkie sugestie mile widziane pZDRO! Łukasz
Pojawił się następujący problem w samochodzie Opel Astra G r.prod. 2004, pełny klimatronik. Dmuchawa nawiewu przestała reagować na polecenia siły nadmuchu, sądząc po sile nawiewu przyjęła pozycję 3/4 siły nadmuchu. Cała reszta sterowania temperaturą i miejscem nadmuchu działa dobrze. Wentylatora nie da się również wyłączyć ustawiając pokrętło nadmuchu...
Astra się zbuntowała i chyba nie chce zostać sprzedana... czasem można cały dzień jeździć i wszystko jest ok, można ruszyć z piskiem opon i nic się nie dzieje, a czasem, nawet przy delikatnym ruszaniu, jest głośne stuknięcie/chrupnięcie i wyraźnie odczuwalne szarpnięcie jeszcze zanim auto się zacznie toczyć (podczas puszczania sprzęgła). Nie potrafię...
W listopadzie 2004r. dresy skubneły mi auto w Warszawie. Teraz mam Astre II diesla i chciałbym załozyć jakieś swoje zabezpieczenie. Który obwód odłączyć: pompę paliwa, rozrusznik ??? Ma ktoś jakiś pomysł i wogóle jak to zrobić, tzn. w którym miejscu przecinać przewody, itp.?
Nie wolno przysłać wd40 we wkładki zamków bo tak jak napisał kolega wyżej wymywa on osady z wkładki i później problemy jak u Ciebie. Napisz proszę czy masz centralny zamek. Tak czy siak uważam że najlepszą opcją będzie zamontować zdalne sterowanie centralnego zamka z pilota i problem z głowy.
Witam, proszę o pomoc i komentarz: tylne hamulce bębnowe , po wymianie cylinderki (jeden puszczał), klocki były OK. Po montażu przy hamowaniu (zwłaszcza ręcznym) występuje wyraźne szarpanie - jakby tam był ABS :). Mam takie odczucie jakby podczas hamowania pojawiało się jakieś bicie, niewyrównoważenie... Po ponownym rozebraniu niczego nie stwierdziliśmy....
1. Auto było u mechanika i był odłączony akumulator o czym świadczy nieustawiona data i zakodowane radio. Zamek centralny działa ale zauważyłem jeden feler. Jak włożę kluczyk i zamykam samochód to zamykają mi się te drzwi gdzie wkładam kluczyk, np: tylko od kierowcy. Wcześniej było tak, że jak od strony kierowcy użyłem kluczyka albo od środka pociągnąłem...
Przymierzam sie do monatrzu alarmu i wybrałem coś takiego - blokada skrzyni bear lock juz zamontowane - elektro zawór na paliwo z allegro - alarm exus v10 może v3100 z przechyłem i ultradźwiękami - i przydała bo się coś niestandardowego ale nie mam pojęcia doradźcie i ocencie
Witam kolegów. Kupiłem alarm i montuję go w Astrze G, która miała oryginalny sterownik centralnego zamka z domykaniem i z sygnalizacją kierunkowskazami. Szukam jakiegoś schematu z opisanymi przewodami tego oryginalnego sterownika. Czytałem też na tym forum, że jakaś firma daje do alarmu dyskietkę z opisem jak podłączyć do oryginalnego sterownika. Czy...
Witam.Chciałem sie dowiedziec o kolorki kabelków i impulsy do zamykania i otwierania centralnego i ryglowania.Czy ryglowanie jest drugim impusem?czy wydłuzonym?Co odciac zeby autko unieruchomić i nie spowodować zapalenia lampki check silnika?Po przeczytaniu kilku postów mam ochote zamontowac alarm AMPIO Prosze o podpowiedz.Dziekuje
Wmoim kluczyku jest tylko jedna czerwona dioda świecąca poczas naciskania na jeden z dwóch przycisków - wynika z tego że sterowanie zamkiem odbywa się drogą radiową.Mirek.
Witam. Miałem zużyte klocki tylne i wymieniłem na nowe. W trakcie jazdy grzeją się nadmiernie tarcze tylne ale nie zawsze. Odkręciłem koła sprawdziłem, że jest lekki nacisk na tarcze przy zwolnionym hamulcu. Dla mnie w zasadzie ok. Prawdopodobnie ten model astry ma samoregulujący się hamulec ręczny. natomiast zużyte klocki tęż wyglądały na przegrzane....
Witam,mam problem z moją Asterką F, 1,6 rok 1994.Auto kupiłem jakieś 5 lat temu i nie posiadało instalacji LPG,ale już wtedy były wyczuwalne szarpania przy równej ładnej jeździe(lecz tak się nie dało jeździć bo albo przyśpieszałem albo hamowałem silnikiem inaczej szarpała)już wtedy dałem auto do mechanika i wymienił mase rzeczy tzn.przewody WN na oryginalne...
Witam. Mam problem z Astrą g. Otóż od kilku dni słyszę dziwny dźwięk wydobywający się z pod maski. Po dokładniejszym zlokalizowaniu odgłosu stwierdziłem, że wydobywa się z czujnika podciśnienia, chyba turbiny ponieważ znajdują się dwa obok siebie między akumulatorem a zbiornikiem płynu do spryskiwaczy. Dźwięk jaki się wydobywa to dziwne brzęczenie w...
w kostce od centralnego zmka mam 6 kabli:czarny, zielony, rozowy, bialy, niebieski, pomaranczowy w oplu astrze sterowanie zamkiem centralnym jest masa wiec podpialem bialy i czarny do masy a niebieski i zielony do silownika. a on gdy zalaczam to od razu zamyka i otwiera zamek. co zrobilem nie tak z gory dzieki z podpowiedzi jak to podlaczyc aby dzialalo...
Witam Mam mnaly problemik z centralnym zamkiem w Oplu Astrze Classik. Problem polega na tym iz przestal dzialac mi centralny zamek ktory montowany byl fabrycznie. Zamek nie dziala ani z kluczyka ani z pilota gdyz dorabialem sterowanie zamka centralnego z pilota z prosta funkcja alarmowa. Sprawdzilem bezpieczniki wszytkie sa wporzadku. Co moglo sie stac...
Tak, pozostaje tylko na stykach "inicjujących" siłownika master, w drzwiach kierowcy.
Mam astre F kombi z 95 roku. Problem polga na tym, że był tam fabrycznie centralny zamek, ale bez zdalnego sterowania pilotem.. Tak więc ciekawy jestem czy jest możliwośc podłączenia pod fabryczną instalacje jakiejś centralki alarmowej, która jednocześnie aktywując/dezaktywując alarm z pilota przy kluczyku, sterowałaby zamykaniem/otwieraniem auta. Jeśli...
oczywiście że nie spalisz o ile zostanie to prawidłowo ze sobą podłaczone - jeśli ma to robić "fachowiec" to skad te pytania? I co to znaczy czy ma zostawić sterowanie z kluczyka? musi zostawić! jak niby chce to rozwiązać zeby tego nie było i po co? coś mi podpada ten Twój "majster"
a sterowanie zamkiem jest na jednym przewodzie masa i masa z opornikiem 470ohm na czerwono-czarnym w drzwiach,ale zweryfikuj ten kolor,bo to wiadomość od zaprzyjażnionego zakładu,w każdy bądz razie na pewno w drzwiach,rozbieranie auta jest proste bo osobiście wkładałem tam niedzwiedzia,a tak na marginesie seo ma już alarm-can do tego modelu,montaż bajka.
Nie wiem czy to jest taki sam kluczyk jak w Zafirze - podejrzewam, że tak. Bateria szt 1 (jedna CR2032) 3V. Sterowanie centralnym zamkiem z pilota. Po wymianie baterii trzeba zsynchronizować pilota z centralnym w samochodzie. Włóż kluczyk do stacyjki, włącz zapłon i w ciągu 20 sekund (może 30s???) naciśnij któryś z przycisków na pilocie. Centralny zamknie...
A teraz już poważnie. Sterowanie zamkiem odbywa się poprzez przewód brązowo-biały oraz brązowo-czerowny. Poniżej odszukany na forum fragment instalacji elektrycznej: Może ktoś zechciałby mi wytłumaczyć, którym przewodem sterowana jest centralna blokada drzwi ?? (przekręcenie kluczyka w skrajne położenie i pozostawienie w tym miejscu) - będę wdzięczny....
Prawdopodobnie silnik i styk otwartej klapy.
a miemasz czasami podlaczonych dwoch silownikow sterujacych jesli tak to odlacz sterowanie od jednego i wtedy sprawdz
Czy da się wpiąć w wiązkę drzwi i mieć sygnał otwarcia i zamknięcia Nie rozumiem, czy Ty chcesz otrzymać informację o zamknięciu/otwarciu fabrycznego centralnego zamka do sterowania analogowym alarmem bezpilotowym ? Czy też chcesz wysterować fabryczny centralny zamek z uniwersalnej centralki z pilotami ? Sterowanie centralnym zamkiem odbywa się na...
Spróbuj biały i biało/czarny do masy, a sterowanie podłącz do żółtego i żółto/czarnego.
Same problemy z tobą, możesz zostawić wszystko tak jak jest, sterownik powinien mieć we wiązce przewody brązowy-zamknij i biały-otwórz sterowanie również masą i tam podepniesz się białymi przewodami z exusa. Dodano po 7 Jeżeli to przypadkiem polski zamek mera błonie{ bardzo dobre zamki}, to sterowanie masą jest na przewodach fioletowy-zamyka, brązowy-otwiera.
Sam tego nie ogarniesz. Trzeba sprawdzić pilota na testerze. Scalaka nigdzie nie kupisz - tylko serwis lub używka. Szukaj Elco-Exim, impoter. Uważam, że taniej wyjdzie wyciąć Silicona i wstawić nowy alarm lub samo sterowanie zamka centralnego. Kiedyś nowy pilot kosztował ponad 100
Z opisu tego sterownika wynika iż służy on tylko do sterowania modułem centralnego zamka natomiast nie można podpiąć do niego bezpośrednio siłowników. Czyli robisz tak: montujesz siłowniki w drzwiach, rosprowadzasz kable, kupukesz uniwersalny sterownik centralnego zamka np. top 33(on będzie sterował siłownikami). Do niego z kolei podłączasz moduł radiowy...
wylaczniki drzwi siwy przewod ozwietlenie bagaznika brazowo-bialy a sterowanie zamkniecie brazowo-czerwony i brazowo-bialy wychodzace z drzwi kierowcy
To rozbierz klapę i zobacz czy silnik ma sterowanie....
sterowany jest masa, jezeli ma fabryczny to lapiesz przewody w przelotowce do drzwi od strony kierowcy brazowo/bialy i brazowo/czerwony
Adam , a sprawdzałeś centralkę zamka , zobacz , czy na multitimer nie jest podowany stały sygnał kierunków , może diodowy bufor pomoże. Multitimer steruje i prawy i lewym kierukniek , gdzieś dostaje stały sygnał .
Cześć kolego . Oto kilka podpowiedzi W lewym progu znajdziesz dwie wiązki. W jednej z nich znajdują się przewody sterujące centralnym zamkiem. Brązowo-biały i brązowo-czerwony. Sterowanie odbywa się przez podanie masy (minus). Gruby czerwony - zasilanie do sterownika (+12) Gruby brązowy - masa (-) Jeśli masz sterownik z potwierdzeniem kierunkami to...
podlaczylem centralke dp sterownia centralnego pilotem, ale chcialbym jeszcze dorobic sygnalizacje kierunkami przy zam. i otw. auto to opel astra 99r. zamek sterowany masa
Czarno-żółty i czarno-czerwony to przewody WYKONAWCZE siłowników. Podawaj masę na brązowo-biały i brązowo-czerwony. To są przewody sterujące modułem KIEKERT. Sprawdź stan wiązki pod dywanikiem w nogach kierowcy (bliżej fotela). Ta wiązka lubi gnić w tym miejscu.
Wpinamy się w odpowiednie przewody idące do centralki.Zamyka z obu zamków? Cienki brązowobiały i brązowoczerwony to zamknij i otwórz,gruby brązowy to masa,gruby czerwony to plus. Na uniwersalnej łączysz według opisu STEROWANIE MINUSEM.
Bede instalował pilotowy sterownik centralnego zamka w Astrze F (z fabrycznym zamkiem el. i elektr szybami) bede instalowal według opisu na http://astra.autokacik.pl/technika/napra... jednka chciałbym dodatkowo podłaczyć sterownik do strowania bagażnikiem i el. szybami (domykanie) Czy może ktoś powiedzieć jakie koloty kabli w wiązkach...
Jak w temacie :) Mam Opla Astre 1996r.Mam central ale działa tylko "z kluczyka" jak mogę dodać sterowanie z pilota?Niekoniecznie chodzi mi o orginalne Oplowskie rozwiązania.
Radził bym ci oryginalne silniki do szyb bo wywalasz stary mechanizm wkładasz nowy w to samą miejsce i gitara, a te uniwersalne też działają nawet dobrze bo mam takie same z domykaniem, ale wolno chodzą ,i dokłada się je do mechanizmu tego co masz w drzwiach do tej korbki. A sterownik będzie nadawał się każdy praktycznie nie musi być akurat dedykowany...
kupiłem ten alarm ,mam takie pytanie czy muszę kupować dodatkowe przekaźniki aby sterował centralnym zamkiem
Mozna wymienić na orginalne ale to raczej w serwisie koszt to chyba ok 250 za sztuke,często trzeba czekac 2 tyg no i lubią się zepsuć.tak więc uważam że nie warto-jakiś sterownik lub alarm z dwuimpulsowym sterowaniem zamka i komfortem lepiej wstawić.Proponuje code e-50 to jeszcze sterowanie klaksonem przy próbie włamania będzie
Ale tam nie ma być przejścia. Mikrowylacznik wykrywa otwarcie albo zamknięcie zamka, a silnik jest sterowany osobno. Moduł komfortu za to odpowiada, a w astrze chyba rec, ale nie mam pewności.
astra 1 ma sterowany central dwoma masami.
Sprawdź czy działa siłownik sterujący ryglem
wielki dzięki wszystkim pozdrawiam pawelc
Moduł będzie sterował zamkiem,sterowanie jest masą, 6 przewodów musisz odpowiednio skrosować aby bylo sterowanie masą ( na schemacie jest czytelnie wszystko!) biały+biały/czarny podają masę do steroawnia
Tu masz schemat, centralka jest koło nóg pasażera pod bocznym plastikiem. Przewody sterujące to czerwony biały i czerwony niebieski, sterowanie masą. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1...
Są to przewody sterujące silnikiem siłownika.Jest na nich na stałe masa a w momencie podawania sygnału przekaźniki w cenralce ieniają polaryzację z - na + na jednym z nich w zależności od tego czy zamek zamyka czy otwiera.
astra zamkiem astra sterowanie zamkiem centralnym volvo sterowanie zamkiem
przyłącze bezpiecznik zmiana kapilary bateria przestać działać
ładowanie akumulatora lifepo4 ładowanie akumulatora lifepo4
Zmywarka Bosch nie grzeje mimo sprawnej grzałki Układ scalony GZT1231 w sterowniku zmywarki AEG