Bascom zgłasza błąd 63 w linii: Waitt = Int(9000 *(1 - Voltage / 255)) Chyba żartujesz :D BASCOM matematyke ma na poziomie pierwszej klasy szkoły podstawowej. Jedna operacja w jednej linii. Czyli: Wynik = A + B + C Trzeba rozpisać jako: Wynik = A + B Wynik = Wynik + C
Jeżeli rocznikowo pasuje, to element A23 w linku https://www.fordscorpio.co.uk/24vlooms.h...
To co "wydłubałeś", to struktura hybrydowego grubowarstwowego układu scalonego napylanego na podłożu ceramicznym - a właściwie już jego truchło.
Tam lepiej zastosować CAŁE sterowanie silnika jak w oryginale. Minimum to sterowanie zapłonem. Roboty przy tym niezbyt wiele.
Trzeba sprawdzić, czy jest stosowane paliwo o odpowiedniej liczbie oktanowej, oraz czy świece zapłonowe mają odpowiednią wartość cieplną. Miałem podobny przypadek, taki efekt pwodowała lużno dokręcona podpora mocująca rozrusznik. Uderzała o blok silnika przez co czujnik identyfikował to jako spalanie stukowe. Kolejną przyczyną może być....właścicielka....
To obadaj przewody bo chyba idzie już prosto do akumulatora jeden z nich. Edit Hmm powinien być jakiś przekaźnik bo to przecież idzie po zapłonie a nie na stałe. Nie mam teraz pod reką TISa co by sprawdzić gdzie idzie dalej przed FV1. Trzeba by obadać przekaźniki na podszybiu choć nie wiem który na teraz steruje "zapłonem".
Witam:) mam problem z mercedesem 124 coupe z 3 litrowym motorem(188kM). Auto po kilku dniowym postoju ma problemy z odpalaniem. Gdy juz odpali w momencie gdy sie nagrzeje gaśnie.Przy próbie odpalania go w tym samym momencie nie jest to mozliwe(silnik sprawia wrazenie zalanego). Odpalenie auta jest mozliwe dopiero po jakims czasie, srednio po 2 godzinach....
Ale coś tym modułem zapłonu steruje , nie? Fructon dobrze podpowiada.
A jak zdalnie odpalone auto ruszy bo bedzie zostawione na biegu i zabije przechodzace dziecko? Chyba takie rozważania nie są tematem tego postu... przecież nie chodzi by ktokolwiek mógł uruchamiać moje auto, tylko bym to ja mógł je odpalić kiedy chcę bez użycia fabrycznej karty. Zabicie dziecka przez zaniedbanie nie są warte dyskusji? Ktoś zostawi...
Kup ten sam, z latami produkcji mógł się zmienić pinout modułu lub sterowanie mapą zapłonu.
Na obrazku podłączenie zasilania i kierunkowskazów: https://obrazki.elektroda.pl/2895623500_...
To tam oryginalnie był przepływomierz a nie tylko czujnik podciśnienia? Bez tego będzie działać, lambda nie ma żadnego wpływu na sterownie zapłonem. Bez przepływomierza czy MAP też będzie działać, tyle że w trybie awaryjnym (ze stałym kątem wyprzedzenia zapłonu). Ciśnienie oleju jest do deski, nie do komputera, podobnie jak jeden z czujników temperatury....
Uważasz, że typ tego zamiannika będzie odpowiedni, parametry ma całkiem przyzwoite ale nie wiem jakie ma oryginał, żeby chociaż polaryzacja się zgadzała.
Fiaty Bravo posiadają zabezpieczenie tzw "Fiat Code" (krótko mówiąc jest to immo), w skład tego zabezpieczenia wchodzi m.in. "elektroniczne urządenie sterujące systemem wtryskowo-zapłonowym" czyli immo będzie odcinać zarówno wtryski i sterowanie zapłonem a nie jak wcześniej napisałem że tylko wtryski. Jest o tym troche w "informacjach ogólnych - fiat...
To nie moduł zapłonowy! To dławikowy układ ładowania. Zielono-czerwony kabel do bezpiecznika połączonego z cewką ładowania a czerwony przez bezpiecznik do akumulatora
Podstawowe różnice: Jetronic steruje tylko wtryskiem paliwa. Motronic steruje wtryskiem i zapłonem.
Nie , moduł zapłonowy nie jest sterowany CEWKĄ magnetyczna , tylko jej impulsy (cewki) obrabia ECU i on (ECU) steruje modułem zapłonu , a ten też jest wewnątrz zespołu aparatu zapłonowego.
jezeli sa dwa przewody to jest odzielne urzadzenie sterujace prace na biegu jałowym i oddzielne do sterowania zapłonu a zawór jest sterowany bezposrednio z tego zespolu wyglada jak duzy przekaznik zawór jest serowany przebiegiem prostokatnym
Chyba nie będzie to tak prosto sterować zapłonem tyrystorów jak w przypadku ściemniacza do żarówki. Kąt wysterowania bardzo zależy od indukcyjności. Wypociłem taki uproszczony softstart dwufazowy we falstadzie. Model umieszczę w tym drugim Twoim wątku.
A może prościej było by podłączyć się pod sterowanie przekaźnia odcięcia zapłonu (blokady)?? Wszak najcześciej w alarmach przecież pojawia się sterowanie dopiero po zadziałaniu alarmu !?
Zasilanie 12V według schematu jest na 3 pinie cewki, na 4 masa, pozostałe dwa to sterowanie z modułu zapłonu.
Szukaj centralki. Pomarańczowy przewód to sterowanie blokady zapłonu. Gdzieś masz przekaźnik. Google nie boli... https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=pres... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic23...
Ja bym nie szukał już w czujniku położenia wału czy innych które sterują też zapłonem skoro na lpg jest dobrze. Problem masz w układzie zasilania paliwem czyli albo wtryskiem albo pompą paliwa. Osobiście bym sprawdził wtyczki i połączenia przy wtryskach.
Brak sterowania zapłonem , cewka WN dobra - pojawia jedna iskra inicjacyjna -sterownik ok. Czujnik halla do podmiany.
Pozostaje Ecm (złe sterowanie zapłonem albo wtryskiwaczem), uboga, mieszanka przez nieszczelność dolotu. Pozostaje diagnoza oscyloskopem, podanie wartości korekt i innych parametrów. I czy to wypadanie występuje tylko na wolnych czy też pod obciążeniem?
aby nie generowało błędów po załączeniu zapłonu Sterowanie rozrusznikiem - działa w każdej wersji silnika.
Do sprawdzenia: ciśnienie paliwa-jak będzie słabe to wtryski będą pluły a nie rozpylały i paliwo nie spali się dobrze w cylindrze i będzie spalać się w katalizatorze regulator ciśnienia paliwa na listwie paliwowej lub przy pompie w baku podciśnienia-fałszywe powietrze które może powodować też błąd EGR z racji błędnych odczytów przepływu powietrza MAP...
Witam kolego mam identyczny problem z BVN'em. Udało się rozwiązać ? Co było przyczyną?
Co steruje zapłonem i wtryskiem?
Jaki masz sterownik: Ke III Jetronic , czy KE Jetronic. Prawdopodobnie 3 pinowy to dwa czujniki temp. , jeden dla sterownika silnika , drugi do zespołu sterowania zapłonem. Ten górny , może być od wentylatora chłodnicy.
Musisz podłączyć: Sterowanie centralnym zamkiem, Zasilanie +12V, Masa, Wyłącznik krańcowy drzwi kierowcy. Warto podłączyć jeszcze: Dioda LED, [15] czyli +12Vpo stacyjce, sterowanie światłami/kierunkowskazami. Zbędne są: Wejścia czujników dodatkowych (ruchu), Odcięcie zapłonu, Sterowanie syrenką, Kanał dodatkowy, Sterowanie z pedału hamulca.
Update - wymieniłem wszystkie łatwo dostępne uszczelki na silniku i wypadanie trochę się uspokoiło, ale pogarsza się w deszczowe dni. Podejrzewam sterowanie zapłonem - czy wie ktoś, jak to jest rozwiązane w ECU Bosch ME 2.0? Oglądałem zdjęcia w Internecie, ale nie widzę żadnego oczywistego sterownika świec.
Pewnie chodzi o pompkę membranową: https://obrazki.elektroda.pl/9848687900_... Powinien być zasilany przez moduł sterowany zapłonem (impulsami zapłonowymi cewki WN lub modułem zapłonowym). To sprawia dużo kłopotu w przypadku kiedy zabraknie paliwa, ja w CBR dorobiłem switch który działał jak "primer". Przy bezpośrednim podaniu zasilania...
Tak to naklejka fabryczna wszystko wskazuje na to że jest bez ews. Kabel na pinie 66 proponuje na wszelki wypadek odciąć żeby nie broił. Jak wał zaczyna się obracać i czujnik wału podaje sygnał to zostaje załączona pompa paliwa i zapłon.Jeśli nie ma sygnału z czujnika wału to właśnie taki jest objaw tylko że nie powinno być błędu 26. Błąd 26 wskazuje...
Zdaje się, że pod tą plastikową osłoną jest nie tylko zawór cut-off ale też jakaś elektronika od immobilizera. Chyba najprościej będzie jak napisał andrzej20001, wywal to i zastąp zwykłym zaworem, na niego dajesz 12V po zapłonie. A ten stycznik możesz zostawić niepodłączony. Tą drugą pompę na twoim miejscu zostawiłbym w spokoju, bo rozumiem że chodzi...
należy wymienić moduł zapłonowy.
Nie, cokolwiek nie zrobisz sterownik będzie próbował ustalić zadane obroty jednocześnie utrzymując zadany skład spalin. Jak mu się nie uda - wyświetli chceck engine, odłączy część czujników, rozjedzie korekty. Mógłbyś oszukać czujnik położenia wału (ale nie opornikiem, bo on wysterowuje impulsami a nie prądem), jednocześnie wyeliminować czujnik położenia...
Masę do masy, plus do plusa, najlepiej do takiego obwodu, gdzie pojawia się napięcie po włączeniu zapłonu, a sterowanie do żarówki pozycyjnej.
Czujnik halla to jest czujnik obrotów i położenia silnika, na jego podstawie sterownik steruje wtryskiem i zapłonem. Przepustnica w tych autach ma w sobie mały układ scalony i czasem sie rozprogramuje nie wiadomo czemu i wtedy trzeba ją ustawić od nowa to znaczy zrobić adaptacje
Chłopaki co oznacza skrót EZS? Elektroniczne co? Elektroniczne sterowanie zapłonem? Pozdrówka.
Audi B3 miały aparat zapłonowy na Hallu, moduł sterujący koło nóg kierowcy na słupku i moduł mocy koło cewki. Moduł koło nóg steruję wyprzedzeniem zapłonu.
Skuterek przywieziony bez kluczyka i muszę ominąć immo, schemat bardzo by mi pomógł, chyba że masz na to sposób. Odgrzebałem moduł zapłonowy i jest w motorolka hc05, tylko nie wiem czy blokuje zapłon czy steruje zapłonem.
Zawór steruje zapłonem
Pompka zasilająca jest nowa W pompie wtryskowej jest jeszcze jedna pompka! Ona tworzy cisnienie w pompie ktore jest wykorzystywane do sterowania kątem zapłonu. Jest to ważny parametr! Maxymalna dawka ustawiona śrubą z zabezpieczeniem określa maxymalna dawkę pompy ale jest ona ograniczona do minimum silownikiem LDA, jest on sterowany ciśnieniem turbiny....
Opisales dokladnie jak to wyglada od strony elektrycznej - cewka na rdzeniu , czasem mozna tu tez zobaczyc uklad formowania impulsu na jakims malym kawalku elektroniki lub czujnik halotronowy.
Albo gotowy przekaźnik elektroniczny na 36V. Prąd będzie niewielki . Myślałem o Styczniku rozwiernym .tylko na napięcie 36V nie mogę znaleźć , Na niewielki prąd wystarczy przekaźnik, są na 36VDC https://www.tme.eu/pl/katalog/przekaznik...
Wszystko jest w komputerze,steruje zapłonem i ilością paliwa.
procekkk, przeważnie wtedy wywala "sterowanie zapłonem cylindra nr x napięcie wysokie" albo "niskie" Ten sterownik taki głupi nie jest. Ps-jak pogoda na mazurach?
Komputer steruje zapłonem. Wzmacniacz i cewka obok siębie na grodzi.
ja proponuje sterowanie zapłonem tzw moduł gdyż on steruje mieszanką i morze dochodzić do zalewania turbiny nie spalonym paliwem
Masz brak styku w układzie komputera sterowanie cewką zapłonu tego zalanego, zimny lut.
Chodzi mi o wyjścia pinów,za co są odpowiedzialne :) dokładnie to szukam sterowanie zapłonem i czujnik położenia walu.
układ zapłonowy tzn: układ który steruje zapłonem cewka od ładowania jest odłączona
Kolego nie wszystko naraz. Tak jak kolega kotweiler pisze sprawdż luzy zaworowe wymień uszczelniacze i sprawdż sterowanie zapłonem.
Jezeli czujnik wału ma rezystancje x Ω to jest dobry.Sprawdź czy moduł steruje cewke zapłonową .Potem rozdzielacz zapłonu.:idea:
Sterowanie zapłonem planowałem robić na oddzielnym układzie sterowane w rytm muzyki lub przełączanie na generator o płynnej częstotliwości 1-20Hz
jedyne co mi przychodzi do głowy to zastosowanie przekaźnika zaraz za mostkami i nim sterowanie zapłonem...
Witam, moja Laguna II 3.0 V6 (2001 r.) płata mi figle. Pojawiło się wypadanie zapłonu, później doszedł komunikat o błędzie sterowania zapłonem na tym samym cylindrze (2 cylinder). DDT podaje w opisie zwarcie do plusa. Podczas podglądu korekcji cewek w DDT na tym cylindrze mam "0" podczas gdy na pozostałych wartości zmieniają się od 512 do 1024. W instrukcji...
Oki. Wiem że jest to model AMX-G. A czy wie ktoś jaki jest tu kod serwisowy. Bez niego nie dopiszę pilota. Ten model nie ma wyłącznika serwisowego. Pozostaje sterowanie zapłonem. Dezaktywowałem zabezpieczenie pompy paliwa. W razie awari ostatniego pilota mam możliwość uruchomienia pojazdu. Ale chcę aby wyjec pozostał i sterowanie centralnym zamkiem...
Czyli dopiero odcięcie napięcia doprowadzanego do transformatora może na dobrą sprawę wyłączyć prostownik? Nie, napięcie ma częstotliwość 50Hz, tyrystor wyłącza się podczas przechodzenia napięcia przez 0 (okolice 0V) Prąd reguluje się poprzez zmianę kąta zapłonu tyrystora.
Panowie czy gdzie sie podłączyć? nie wydaje mi sie żeby brało to z cewki - tam jest juz elektroniczne sterowanie zapłonem i jedna cewka co do napięcia na 20 pinie to zgodnie z rozpiska jest tam 1.9v i to mnie dziwi proszę o jakieś porady. może ktoś ma dokładny schemat do tego clio
Maksymalny pobór prądu tego radia, to 1.2A (oryginalny bezpiecznik 1.6 A) Wskazany na moim zdjęciu pin połączony jest przez bezpiecznik z głównym plusem (duży konektor) w oryginalnej kostce, a ten wskazany przez Ciebie, to na pewno +12V z włącznika radia. W ówczesnych instalacjach ten plus pobierany był z włącznika zapłonu, którego obciążalność była...
Napięcie na cewkę będzie a sterownik podaje masę i tu czytaj co pisze Elektrit sprawdz czy podawany jest minus (on steruje zapłonem) a jeżeli masz diodę LED to podłącz do wtrysku jeżeli tam jest impuls to patrz j.w. jeżeli nie to może być nadajnik impulsów. Pomierz parametry i napisz coś więcej bo narazie to moło wiadomo .
Prościej zapewne będzie naprawić sterownik, komputer steruje wyprzedzeniem zapłonu, w zależności od obrotów i obciążenia silnika.
niebieski to sterowanie blokady zapłonu tego też przekażnika sterowany jest minusem wszystko ci pisze na schemacie jaki to motor do motocykla nie możesz założyć zwykłego alarmu bo h.. go strzeli od wody
Pomyslałem sobie aby zrobic komputer podpięty pod zapłony i elektryczną pompe którą mam w domu.Ten komputer był by programowany do ustawiania zapłonu i dawek paliwa elektrycznej pompy paliwa.Gdy kupiłem malucha miały w tłumiku dwie sondy lambda.1 szerokopasmowa a 2 wąsko pasmowa.Może sondy da się podpiąc pod tego kompa.Dawajcie pomysły!!! :D
Tylko tam występuje podciśnieniowe sterowanie przyspieszeniem zapłonu a w hondzie jest elektroniczne sterowanie
U mnie w Philips'ie było tak że zwarłem dwa piny we wtyczce idącej do płyty głównej z zasilacza lampy i działa. Jeżeli masz cztery piny to dwa będą od sterowania zapłonem lampy a dwa od sygnału gotowości, te właśnie są prawdopodobnie zwierane przez transoptor.
Cewkę do np malucha można kupić na szrocie. Koszt kilka PLN. A jak dziadek był elektronikiem to niech Ci wytłumaczy działanie układu zpłonowego w samochodzie. A sterowanie zapłonem i ciągłą iskrę można uzyskać sterując cewkę przez tranzystor z dowolnego generatora impulsów np zrobionego na 555.
nie znam sie zbytnio na tym zagadnieniu a sam chce sterować zapłonem jarzeniówek w moim akwarium i dlatego pytam. kliknij tutaj ;) http://skalar.mcten.pl/downloads/SKALAR_...
Witam! Czy ktoś może orientuje się jakie tranzystory można wstawić za oryginały z kodem BOSCH w dme? Te duże które sterują zapłonem?? Prosze o pilną pomoc!
Nie no ,Grzesiek-wspólnym ogniwem jest jeszcze zapłon i szczelność dolotu.Pasowało by zobaczeć jak steruje zapłonem przy podnoszeniu obrotów,czy nie wyprzedza zbytnio.
Sterowanie cewki idzie z modułu zapłonu, który też jest pod kopułką a sygnał moduł dostaje ze sterownika silnika. Moduł i cewka jest zasilany 12V po drodze jest bezpiecznik.
Czy wystarczy kompa od wersi 130km .tylko kturego tego co steruje zapłonem co pod maskom jest czy w aucie prosze o więcej informacji. Dzieki za info
P1640-usterka układu sterowania zapłonem z czterema cewkami. Możliwe też - Awaria głównego przekaźnika-Przekaźnik główny przerwa/zwarcie do masy.
Tak jak obiecałem skany Testera samochodowych sond lambda z EP
Witam. To w takim razie prawdopodobnie uszkodzona centralka. Transformator jest to integralna część centralki, i sam transformator nie występuje jako część zamienna. Jeśli chodzi o naprawę centralki, to po za wymianą bezpiecznika, warystora gdy jest wypalony, oraz poprawieniem lutowania jeśli są pęknięte, to nic więcej się nie robi ze względu na bezpieczeństwo...
Finalnie zrobiłem tak, że podłączyłem się pod obwód zapalniczki poprzez przekaźnik, który jest sterowany zapłonem. Działa świetnie, nic się nie grzeje. Dołożyłem sobie jeszcze gniazdo w bagażniku ale tu było już bez problemu bo wiązka była fabrycznie poprowadzona.
Sterowanie zapłonem jest. Po odpięciu 56 pinu od komputera, czyli sygnał SAW z ECU do EDIS słychać ze zapłon sie nie zmienia, a z podpiętym jest zupełnie inaczej...
Jak masz możliwość podłączenia do komputera to może kod błędu coś więcej podpowie. Czy w tak starym aucie jest to w ogóle możliwe? Mam jakiś interfejs ale wydaje mi się że w tym samochodzie komputer nie steruje zapłonem
Witam ponownie.Dzięki za podpowiedzi i dzięki za zainteresowanie tematem.Właśnie Pan, który podłanczał go pod komputer, stwierdził,że spróbuje przepiąć go na sterowniku i się okaże czy sterowanie zapłonem czy głowica do roboty. Na razie wielkie dzięki. Pozdrawiam.
Obydwa są to jednopunktowce (SPI) Ten u góry ma inne sterowanie zapłonem. Ma jedna cewkę zapłonową i rozdzielacz , ten poniżej ma moduł zapłonowy bezrozdzielaczowy.Chcąc wymienić silniki musiałbyś też sterowniki silnika przekładać, wiązki elektryczne tego układu itp.
Kolego, to coś steruje zapłonem w sposób mechaniczny więc jest aparatem zapłonowym., zaś poprawna nazwa tego to igniter. Przestan juz tworzyć mity, a co do tej mazdy to problem widzę gdzie indziej.
Zrób tak, jak to zrobiło Daewoo - sterownik załącza pompkę na chwilę po włączeniu zapłonu, potem przekaźnik jest sterowany czujnikiem ciśnienia oleju.
Jeżeli jest to BAS (nie Bas plus), to nie ma sterowania CZ, musisz zastsować moduł zamka sterowany 1 minusem (pomarańczowo-czarny) do blokady zapłonu.
Czujnika nie moge zmienic jest to oryginalny przy produkcji auta i ten sygnal jest przerabiany przez ECU auta ktory korzysta z tych danych o położeniu oraz steruje zapłonem. Mysle wlasnie aby zastosowac tu jakis uklad ze schmittem i po sprawie.
PETERS - to nie ja tylko moj kolega chce to zrobić. Orientuje sie troche w elektronice i chce sam zrobić sterowanie zapłonem i wtryskiem na mikrokontrolerze. Prosty, ale dopracowany układ bedzie lepszy od marnego gaźnika jaki jest w tych autkach. Zapłon zrobi lepszy od oryginalnego.
jest to zegar sterowany drogą radiową
Jaconen chyba nie przeczytałeś mojego postu... Opór oporem, ale sygnał z tego (tych) czujników musi dojść do kompa (ECU) a z kompa musi wyjść sygnał na kostkę do cewki. Czy do cewki dochodzi wogóle zasilanie? Jeśli tak, to sygnały sterujące na pewno nie dochodzą, bo gdyby dochodziły, to by była iskra. Podałem Ci piny, sprawdź chociaż miernikiem czy...
Skoro nie chcesz "na stałe" przerabiać instalacji, zrób możliwość odłączania modułu... W trasie padnie elektronika, przechodzisz na mechaniczne sterowanie zapłonem... Miałem kiedyś w "maluchu" taki moduł produkcji rosyjskiej, z dodatkowym przełącznikiem do odłączania elektroniki. W motorynce oczywiście też można go zastosować!
Czujnik halla przeważnie daje zero / masę/ i tym steruje wzmacniacz zapłonu. Wzmacniacz sprawdź , kluczując go masą , na pinie , który jest sterowany z halla.
steruje zapłonem, myślę; w ogólnym schemacie nie mam QDM, więc siedzi w sterowniku silnika Moduł QDM steruje: -przekaźnikiem pompki paliwa -lampką kontrolną usterek -zaworkiem odpowietrzania zbiornika
A czerwony kabel nie ma zasilania na stałe? Tam logiką zapłonu steruje CAN, więc radio powinno mieć zasilanie zawsze. Po prostu zmostkuj czerwony z żółtym
tak w skrzynce bezpieczników jest dodatkowy przekaźnik sterowany ze stacyjki i tam właśnie nie ma masy. Prawdopodobnie poleciała końcówka mocy w komputerze i dlatego nie pali (dzwonił auto elektryk z tą informacją). W komputerze jest sterowanie zapłonem na cewkę z jednego pinu bodajże na cylindry 1-4 a z drugiego 2-3 a u mnie te impulsy nie wychodziły....
Nie pytałem o sterowanie tylko o zasilanie stałe 12V
Witam ja myśle że może to byc czujnik obrotu wału lub czujnik hala nie pamientam jak to dokładnie tam jest u ciebie w silniku sterowanie zapłonem ale dzieje sie tak żę przy owym uszkodzeniu czujnika spadek napięcia powoduje zanik iskry
O właśnie, ja pisałem o czujniku położenia wału, który też steruje zapłonem (Kangoo) i on ma 2 wyjścia i jest cewką, myślałem, że nazywa się cz. halla, jeśli nadal jestem w jakimś błędzie, to mnie uświadomcie ;) Pzdrawiam
Jest to 1,6 Kat z jednopunktowym wtryskiem i modułem elektronicznym do sterowania zapłonu . Rozrząd był niedawno wymieniany , też tak myślałem że może przeskoczył , ale nie było szapnięcia żeby miał powód do przeskoczenia ? Jechałem normalnie i po zjechaniu z ronda poprostu zgasł i tyle . Dodano po 1 Czujnik położenia wału jest ok bo jak go odpiołem...
maciej_333, no właśnie uprzedziłeś mnie. Przecież wystarczyła by bateria kondensatorów powiedzmy 40000uF 25V, układ ładowania przez jakiś rezystor, aby prąd ładowania nie był zbyt duży, układ rozładowania poprzez rezystor sterowany tranzystorem, aby prąd rozładowania nie był zbyt duży, oraz sterowanie zapłonem poprzez tranzystor dużej mocy, przełącznik...
Witam.Oczywiście że może to być wina modułu,ale ja bym w pierwszej kolejności sprawdził czujnik sterujący zapłonem przy kole pasowym oraz połączenia wszystkich przewodów w układzie zpłonowym.
megane sterowanie zapłonem sterowanie zapłonem silnika zapłonem vectra
dekoder technisat podajnik ręczny instrukcja salus 091fl
prostownik tyrystor neotec magnus
Elektryczna suszarka na pranie – rodzaje, Bosch, Samsung, pompa ciepła, zużycie energii Audi A8 D3 błąd 18020 P1612 – nieprawidłowe kodowanie sterownika ECU, objawy i naprawa