(at)pcnet Tam też patrz na foto :) czy tylko na przekaźnikach? https://obrazki.elektroda.pl/3472186400_...
Może tak https://obrazki.elektroda.pl/9732192500_...
https://obrazki.elektroda.pl/3577983800_... 1. Przekaźnik silnika wentylatora chłodnicy 1 2. Przekaźnik układu klimatyzacji 3. Przekaźnik sterowania silnika 4. Przekaźnik pompy paliwa (podgrzewacza filtra paliwa) - tu zależy od wersji 5. Przekaźnik rozrusznika 6. Przekaźnik pompy skrzyni biegów 7. Przekaźnik silnika wentylatora chłodnicy...
No to ja mam pytanie dla miłośników zasilania silników poprzez przekaźniki. W imię czego produkuje się zarówno styczniki jak i przekaźniki? Nigdzie nie napisałem żeby silnik zasilać przez przekaźnik, co najwyżej przez stycznik modułowy, dla mocy 100W powinien wystarczyć, a jest dużo mniejszy od stycznika DILM9 lub LC1D09. Silniki zasilam tylko przez...
Ten przyciski START jest chwilowy czy na stałe? Bo jak chwilowy to musi być zrobione podtrzymanie przekaźnika.
(at)Xlaik https://obrazki.elektroda.pl/2425894600_... Ustawiasz tryb C albo D, zależy co Ci pasuje. Masz tam cykliczne wykonywanie.
Jak rozumiem, urządzenie steruje zmianą kierunku obrotów silnika. Jeśli tak, to aby zwiększyć prąd nie trzeba nic więcej oprócz dwóch dodatkowych przekaźników ze stykami odpowiadającymi wymaganiom większego obciążenia oraz odpowiednimi napięciami cewek. Cewkę każdego przekaźnika łączysz z jednej strony do masy układu a z drugiej do jednego z wyjść,...
Do silnika napewno nie idzie i napewno wraca do sterowania bo silnik jest sterowany przekaźnikami. Zobacz że kable od silnika dochodzą do sterownika tam są 2 lub trzy przekaźniki od sterowania silnika. Dodano po 1 W silniku masz jeszcze krańcówki sprawdz je najpierw.Jak są padnięte to miłej wymiany. ;-)
Czy taki przekaźnik będzie dobry? http://obrazki.elektroda.pl/1636728300_1... Mógłby być w takim układzie: http://obrazki.elektroda.pl/3538946300_1... Warunek taki, że układ przekaźnika i odbiornik (silnik) zasilane są z tego samego źródła, bo oba styki zwierne mają jeden biegun wspólny. Równolegle do cewki klasycznie...
Witam Silnik sprawdziłem po za pralką,działa prawidłowo. Po nabraniu wody grzałka grzeje,ale w regulatorze obrotów brak sterowania przekaźnikami załączającymi silnik. Czyżby uszkodzony był regulator?Co mogę jeszcze sprawdzić? A może coś nie tak ze sterownikiem? Proszę o pomoc.
Rozumiem, że sprawdzasz napięcie sterowania przekaźnika podczas gdy silnik pracuje na gazie. Sprawdź napięcie między stykiem sterowania przekaźnika a ujemną klemą akumulatora oraz między pinem ECU odpowiedzialnym za włączanie przekaźnika.
Szkoda, że nie włączyłeś trybu serwisowego by ustalić dokładny błąd. Ten przekaźnik będzie od sterowania silnikiem.
znalazłem ten schemat powinno być tak według twojego rysunku to 6-według schematu pusty 5-regulacja silnika 3-przekaźnik płynu chłodzącego-duża moc grzewcza 2-przekaźnik płynu chłodzącego-mała moc grzewcza 1-przekaźnik silnika pompy chłodzącej paliwo 4-przekaźnik sterowania silnika według mnie powinieneś mieć pod spodem jeszcze cztery bezpieczniki tj:od...
Czyli rozumiem że zimne luty po 10 sekundach odłączają zasilanie.... Dokładnie po 10 sekundach... Ogólnie to udało mi się ustalić że zaraz po włączeniu pralki do zasilania , na stabilizatorze regulowanym sygnał włączenia jest obecny a po 10 sekundach znika. Zrobiłem obejście i podałem mu 5 volt (sterujące) na stałe. Programator przestał się zawieszać-reaguje,...
jeśli to niewielki silnik to wystarczy ci 1 pwm do sterowania mocy i 1 wyjście do przekaźnika rewersu
Zrozumienie zasady działania w dużym stopniu zależy od sposobu narysowania schematu. W wielu przypadkach wystarczy tylko przerysować schemat "po swojemu". https://obrazki.elektroda.pl/1892733100_... Może ten rysunek/schemat pracy nawrotnej silnika pomoże rozwiązać problem. Przekażnik A ma swoje styki a1, a2, a3 Przekażnik B ma swoje...
To co opisujesz jest niemożliwe. Problem w tym iż ten przekaźnik się nie załancza Te przekaźniki załączane są prądem 0,01 A, gdyby się nią załączał to nie odpaliłby silnik. Raczej jest tak - przekaźnik sterowania silnika jest non stop załączony i tu należy szukać problemu.
Wygląda dobrze, NO są razem połączone bo i na schemacie są razem podłączone do Vcc. 2 i NC też są podłączone do GND jak i na schemacie. Na początku myślałem, że masz w lewym przekaźniki 1 z NO połączone, ale to pewnie wina ustawienia przekaźnika. Tylko nie wiem czemu bawisz się w płytki? nie lepiej użyć przekaźników w podstawkach mocowanych na listwę?...
Moim zdaniem ten pierwszy błąd mówi o że sterownik nie widzi silnika. Skoro tylko on Ci został to tym się zajmij. Nie wiem co to za silnik ale zobacz czy da rade na krótko go odpalić, jak tak to problem w sterowniku. Może styki przekaźnika. Zazwyczaj jest tam mostek H do sterowania silnika a przekaźnik jest cały czas zwarty i jest dla bezpieczeństwa.
Do sterowania tym sterownikiem potrzebne są trwałe sygnały, czyli przyciski bistabilne, więc sterowanie na przekaźnikach jak najbardziej zadziała.
Czy ten K46 to przekaźnik sterowania silnikiem ?
Raczej obecność falownika podłączonego do tego silnika powoduje że twoje pomiary są błędne. Na pewno przekaźnik załącza ten silnik? Może przekaźnik tylko uwalnia hamulec postojowy (blokadę).
Kolego wykonaj to co Skryn napisał, dodatkowo zwróć uwagę na ścieżki przy przekaźnikach sterowania silnika i co ostatnio częste, na wtyczkę łączącą silnik z wiązką. Jeśli blokada "łapie" to szukaj w obwodzie silnika i obwodzie grzałki. Grzałkę sprawdź na upływność i przejście.
Może spróbuj sterowania w takim układzie z 2 przekaźnikami z 2 parami styków.
Pompka do spryskiwacza reflektorów jest jedna. Sterowana z dwóch przekaźników poprzez zmianę polaryzacji zasilania. Dlatego jak było sprawne to było słychać dwa załączenia pompki. Raz w jedną, raz w druga stronę. Trzeba szukać problemu w sterowaniu. Przekaźniki są w skrzynce przekaźników w komorze silnika.
Od tego nic się nie stanie oprócz szybszego rozładowania akumulatora. Tam przekaźnikiem wspomagania steruje sterownik silnika podając na niego masę. Plus na cewkę przekaźnika jest ze stacyjki. Alternator nie ma tu nic do tego. Wygląda na to że elektryk nie grzebał po stronie plusa a po stronie minusa. Szara wtyczka sterownika silnika, pin C1. Sterownik...
Na przykład, dwa styki załączają jakiś obwód, jeden styk rozłączany nie pozwala uruchomić czegoś innego, gdy ten obwód jest załączony, a ostatni może przełączać dwie żarówki działa / nie działa. W automatyce często się takie stosuje, niektóre mają nawet więcej styków, niektóre mają styki główne wysoko prądowe np. do sterowania silnikami.
Jak wygląda tacho silnika może ono fałszuje i moduł źle steruje silnikiem . Przekaźniki na module też można sprawdzić .
Jeśli to silnik prądu stałego, to zrobiłbym to tak: - do pierwszego C jeden biegun silnika, do drugiego C drugi biegun silnika - oba NC do minusa lub masy - oba NO do plusa. Włączysz pierwszy przekaźnik to podasz plus na pierwszy biegun silnika. Włączysz drugi przekaźnik to podasz plus na drugi biegun silnika. Masy/minus pochodzi z nie załączonego przekaźnika
Do rozrysowania - wyłącznik zmierzchowy steruje przekaźnikiem - w silniku zmieniasz połączenie kondensatora w stosunku do uzwojeń, w efekcie następuje zmiana kierunku obrotów, a w te gałęzie wpięte są wyłączniki krańcowe NC.
Pierwszą rzeczą jaka mi się rzuca w oczy to zbyt cienkie ścieżki sporo z nich można by spokojnie pogrubić. Szczególnie zasilające i te idące bezpośrednio do silnika. Spokojnie można by jeszcze kilka kilka ze ścieżek przenieść na dolną warstwę, pokombinuj, a może uda się wyeliminować warstwę górną, a zostanie tylko kilka małych zworek. Tańsze/ łatwiejsze...
Przekaźnik, który wskazałeś powinien być odpowiedni, ale ja użyłbym przekaźnika samochodowego 30 A lub 40 A :-)
Ta masa to sterowanie przekaźnika ze sterownika silnika. Na początek wymień po prostu ten przekaźnik.
Witam. Można zastosować ten kit przed przekaźnikami załączającymi silniki, a przed kitem, dołożyć dodatkowy przekaźnik, tak aby załączał się równolegle z przekaźnikami silników (trzeba by ten dodatkowy przekaźnik sterować przez diody ze sterowania przekaźników silników, tak aby załączenie któregokolwiek z przekaźników, następowało również załączanie...
Witam Chyba faktycznie najlepiej użyć do tego jakiegoś mikrosterownika. Jednak zamieszczam realizację tego na przekaźnikach . Uwaga : przycisk S1 - to np styk zegara , albo ręczne wymuszenie zmiany napędów Pozdrowienia
Taki zamysł: Jeśli wykorzystasz stycznik trzy torowy to jeden biegun lampki sygnalizacyjnej podłącz bezpośrednio do -24V zasilania bateryjnego.
Jak nie świeci CHECK to sprawdź czy działa przekaźnik sterowania silnika, nie pytaj który dokładnie bo nie wiem, siedzi razem z innymi przekaźnikami pod kierownicą
Jest to silnik do rolety. Sterowanie przekaźnikami standardowe, tranzystorem BC848 z portu I/O modułu ESP. Przy "standardowym sterowaniu przekaźnikiem" silnik nie nie będzie zachowywał się tak jak napisałeś, jeśli przekaźniki są sprawne. Pokaż schemat. Próbowałeś na innych pinach?
Nie mamy praktycznie żadnych danych - wiemy tylko, że jest to silnik jednofazowy zainstalowany w domu. Jeżeli ja mógłbym doradzić w "ciemno" to jakiś stycznik o prądzie 25A np. ETI R25-20. pzdr -DAREK-
Sprawdź instalację od świec do sterownika czy nie ma przetarć , zwarć , luźnych czy skorodowanych styków itp ... - na schemacie widać że w twojej wersji nie ma przekaźnika świec tylko steruje tym sterownik silnika ..
daj rok auta i kod silnika, sprawdź przekaźnik sterowania silnika, może siedzi i nie daje prądu Przekaźnik jest 4-ty od lewej w puszce z bezpiecznikami i przekaźnikami w komorze silnika.
Witam Tak się nie robi zasady bezpieczeństwa, mogłeś podłączyć równolegle małą żarówkę 230V jeżeli nie zaświeci lub będzie się zażyć to szukaj w sterowaniu, przekaźnik styki lub mikroprzełącznik lub po przewodach co steruje silnikiem.
A może ci podejdą 2 warianty schematu na zdjęciu. 1 wariant - zasilanie silnika i przekaźnikow jednakowym napięciem . 2 wariant - zasilanie silnika i przekaźnikow różnym napięciem. https://obrazki.elektroda.pl/3588263600_...
Moduł sterowania pracą silnika Przekaźnik rozruchu Przełącznik do skrzyni biegów mechanicznej(ych)
Przyczyn może być z 1000. Od padniętego czujnika, przewody w sterowaniu, przekaźniki, silnik wentylatora, zatkany termostat, uszkodzona pompa wody itd, itp. Jak znajdę kulę to odpiszę co jest uszkodzone.
Zrezygnuj z przekaźników, chyba, że masz naprawdę duże przełożenie. Ja mam koła, napęd na zasadzie czołgu, dwa silniki 250W, przełożenie ~25:1 i koła trochę za duże; bo aż 39cm. Na początku projektu gdzie sterowałem tym przekaźnikami silniki przy załączeniu wytwarzały taki moment, że sporo elementów zaczęło się wyginać, a o sterowaniu chociaż trochę...
Jak podam masę na przekaźnik pompa działa Gdy już napompuje, to czy można na chwilę uruchomić silnik?
Do tego potrzebujesz 4 takie przełączniki ewentualnie 2 przełączniki plus dwa przekaźniki.
Zastosuj przekaźnik (stycznik) elektroniczny.
Oto mój schemat http://obrazki.elektroda.pl/6309067100_1...
Prościej zrobić na pojedynczych przełącznych: NO - w obu do zasilania NC- w obu do masy COM - też w obu do silnika Plusem takiego rozwiązania jest to, że po zaniku sterowania przekaźników silnik jest zwierany do masy, co daje dodatkowy efekt hamujący.
Do sterowania silnika DC wystarczą dwa przekaźniki ze stykami przełączanymi, w układzie mostka H. Można oczywiście użyć czterech załączających, ale jeśli zależy Ci na wielkości to jest trochę bez sensu.
Przekaźnik świec żarowych znajduje się pod maską,sterowanie przekaźnika ze sterownika silnika przewód zielony pin A15.Zasilanie bezpiecznik nr.20-15A.Drugi bezpiecznik w skrzynce z przekaźnikiem 60A.
Pralka na 26 min przed końcem jakby nie załączała jednego przekaźnika sterowania silnikiem (nie słychać podwójnego przełączania przekaźnika). Poniżej schemat, który znalazłem dla podobnej pralki beko. napięcie procesora przy praniu 4,67 - to chyba ok bo ATMEGA32L ma dziać 2,7v - 5,5v, napięcie na przekaźnikach 25V - OK - zobaczymy w trakcie prania co...
Kontrolka ręcznego tylko mignęła podczas kręcenia. Brak 15 najlepiej widać po zegarze przebiegu, jak jest zasilanie po kluczyku to wyświetla dzienny a nie total. Żadnego przekaźnika na zasilaniu sterowania silnikiem też nie ma w benzyniaku, wszystko bezpośrednio ze stacyjki.
Tak jak kolega napisał, czy nie ma zimnych lutów? Zmierzyłeś stronę wtórną? Czy wszystkie napięcia sterowania cewek przekaźników od silnika zostały sprawdzone?
Sterownik silnika steruje wentylatorem na chłodnicy poprzez przekaźniki. Być może sterownik silnika nie widzi jednego z przekaźników i przez to ten błąd. Nie wiem czy tym swoim sprzętem jesteś w stanie sprawdzić ale powinno być widać coś takiego czy pierwszy bieg został wysterowany, po tym by było widać że gdy silnik jest nagrzany ECU reaguje prawidłowo...
Wszystko jest opisane na screenach które załączyłeś :)
Schemat ideowy układu rozruchowego gwiazda - trójkąt silnika indukcyjnego
Dziwne jest to co napisałeś. Rozumiem że chodzi o Multeca Z16XE. Tutaj przekaznik pompy zasila również wtryskiwacze więc bez działającego przekaźnika auto nie odpali. Przekaznik dostaje minusa na 85 z ECU. Plusa dostaje na 86 z bezpiecznika F15 10A. Nad przekaźnikiem pompy paliwa masz jeszcze jeden przekaźnik w narożniku, to przekaźnik układu sterowania...
Tak jak na tym schemacie.
Błąd F26 mówi że to bład komunikacji między silnikiem a sterownikiem do wymiany przekaźnik od sterowania silnikiem ten 16A Daj zdęcie przekaźników
Na Allegro są gotowe przekaźnikiem do wciągarek. A nawet zastawy zdalnego sterowania do tych przekaźników. Jeśli chcesz to zrobić samodzielnie, to musisz jeszcze podać jak się steruje tym silnikiem. Można zastosować przekaźnik nawrotny.
Napęd małej można to nazwać - "suwnicy". Schemat jaki narysowałem to szkic podłączenia samego silnika, a nie schemat instalacji. W całej instalacji będą oczywiście krańcówki, stop awaryjny, zab. przeciążeniowe, itp. Ja w poście nie pytam o schemat instalacji, tylko schemat podłączenia silnika.
Są specjalne zestawy w ładnej białej obudowie. Na szalecie czy ścianie montujesz kontaktron z kabelkami a na rolecie magnes. Tu na wew. Jest problem. Sprobuj takie jak przedstawiałeś na początku. Te same mogą służyć do sterowania przekaźnikiem i sygnalizacji.
(at)szym86 Ja bym zrobił to tak: Przycisk start, stop, przekaźnik K1 - czyli START/STOP układu z podtrzymaiem |-|START|-|------|/STOP|------(k1)-| |-|k1|------| Jeśli K1 oraz styk NC poziomu dolnego B2 to podtrzymanie na przekaźniku K2 silnika podajnika. Przekaźnik K2 rozłączany jest przez styk NC poziomu górnego B1. Dodatkowo układ wyłaczy się po określonym...
A dlaczego miałby być bistabilny? Do sterowania prądem zmiennym? Raczej potrzebne są przekaźniki ze stykiem przełączanym sterowane prądem zmiennym, i są takie.
Można np. w taki sposób jak na schemacie. Jeżeli chodzi o źródło zasilania nie da się ustawić tak przekaźników aby było zwarcie. Gorzej z silnikiem. W momencie gdy oba przekaźniki są wyłączone (albo włączone) zaciski silnika są zwarte. Gdy silnik się obraca i odłączymy od niego źródło zasilania - zachowuje się jak prądnica. No a gdy zewrzemy jej zaciski...
Myślałem o zastosowaniu przekaźnika który podtrzymałby dotknięcie. Tak, i co dalej ? Silnik spalony, bo dojechał do końca np. śruby kulowej i się machina zablokowała. Z czego i jak ma być to sterowane? Płytka przekaźnikowa zaprezentowana na foto jest odpowiednia, tylko co ma nią sterowac ? Pomińmy tą opcje, że coś się zablokuje bo to raczej mało prawdopodobne...
Możesz jaśniej ? Możesz w końcu napisać jakie masz oznaczenie silnika lub podać numery ECU ? ...czy wszyscy mają zgadywać? Nie szukam gotowca (...) (...) proszę o konkretne info do którego, a nie tylko numer pinu, wolę wiedzieć co odcinam. Na przykładzie sterownika Bosch EDC17 C74, Np: A038 Czujnik rozrządu Halla – sygnał A057 Czujnik liczby...
Są wersję z dwoma lub trzeba przekaźnikami w sterowaniu silnikiem.
Najlepiej byłoby przerobić układ przepuszczając obie fazy przez dwie pary styków przekaźnika tak bym nie robił(zwłaszcza jeśli były by to sąsiednie styki). Pytanie, czy wystarczyłoby gdybym przepuścił obecną jedną fazę przez dwie pary styków połączonych szeregowo? Tak
silnik sterowany jest przez dwa przekaźniki w lewo albo w prawo a to co w linku wygląda jak by miało ustaloną polaryzację na silniku a u mnie będzie raz tak raz tak.
Co do tego schematu to napewno zadziała . Jeżeli chodzi o moduł to bez miernika ciężko coś jednoznacznie doradzić . Niewiadomo czy na cewce przekaźnika mamy stały (+5V), i sterowanie jest (-), czy na odwrót. Prawdopodobnie sterowanie przekaźnika jest z z pinu 1 (lewy dolny) . Można delikatnie przeciąć ścieżkę przy pinie1, zeskrobać lakier ze ścieżki...
Przekaźnikiem o którym piszesz steruje ECM ,jak masz schemat to widać to wyraźnie. Nie wiem czy wiesz ale przeważnie ECM dostaje "pierwszy prąd" z linii 15, a potem dopiero steruje resztą ,jak przekaźnik główny silnika ,pompa, itd. Także weź probówkę/żarówkę i sprawdź to.
87 to oznaczenie styku (prądowego) a nie symbol, ale masz przecieź opis że chodzi o przekaźnik sterowania silnika
Masa podawana jest ze sterownika silnika. Przyczyną braku sterowania przekaźnika może być przerwa przewodu pomiędzy ECU a przekaźnikiem, uszkodzone ECU bądź nie spełnione warunki do załączenia świec i ECU nie załącza ich (czyli uszkodzony np. czujnik temperatury)
Ja bym zastosował jakiś mały stycznik i po problemie...
No to tak, sterowanie przekaźnika pompy to złącze 1 pin F3 a sterowanie przekaźnika silnika to złącze 2 pin F2. To opis ECM. Zobacz probówką czy ecm wysyła masę na przekaźniki. Jak tak to dalej nic nowego wiązka / BSM.
Witam. Gdyby chodziło o problemy z odpływem to pralka by sygnalizowała błąd E20 lub ujawniła by go w trybie serwisowym. Możliwe, że kiepski stan grzałki powoduje duże obciążenie układu zasilania grzałki i przekaźnik nie wytrzymał po prostu, także zweryfikowanie stanu grzałki było by wskazane. Przekaźniki można wylutować najwyżej oba jeśli nie ma pewności...
Rzeczywiście, kaplica :( Dwie diody upaliłem. Jeśli dobrze to rozeznałem, to są one w sterowaniu przekaźnikami silnika. Niestety nie dysponuję schematem (choć zważywszy na moją wiedzę, nic by to chyba nie pomogło) i nie wiem, co to za diody. Jedna ocalała (tak mi się wydaje) dioda od przekaźnika grzałki ma wartości rezystancji w obie strony 390Ω....
Jak w temacie pompa po zwarciu styków działa lecz brak sterowania przekaźnika R6 silnik 1.8 16V, może ktoś wie co steruje przekaźnikiem albo posiada schemat ?
http://sklep.avt.pl/p/pl/484034/przekazn... Pozdrawiam.
Nie możesz sobie tego rozwiązać na przekaźnikach? Będzie dużo prościej.
Chyba że zacięła się lub jest żle podłączona. Miałem kiedyś do testów taką antenę i oszedłem do tego że radio steruje jakimś przekaźnikiem który zaś steruje silnikiem anteny. Leszek ma rację, powinna się sama schować a jeśli się nie chowa to musisz na to spojrzeć okiem elektryka. SławeK
spróbuj dać dławik na wejściu zasilania uC - zabezpieczy przed spadkiem zasilania (gdyby problemy były spowodowane właśnie tym). Poza tym ścieżka resetu jest trochę blisko ścieżek zasilających silniki, mogą iść zakłócenia. PS: a nie wydaje Ci się kiepskim pomysłem zasilanie serw przez przetwornik liniowy? Sądzę, że lepiej byłoby użyć PWMa.
Silniki (z pominięciem silnika nr 3) sterowane przez styczniki z wyłącznikami silnikowymi, styczniki sterowane przekaźnikami. silnik nr 1 z soft startem Eatona (DS7, 32A) silnik nr 3 sterowany poprzez przemiennik częstotliwości z ręczną nastawą częstotliwości. Sekwencje: START - 1, 3, 4, 5, 2 STOP - 2, 1, 3, 4, 5 przy czym 4 i 5 mogą ruszać i zatrzymywać...
Sprawę załatwi przekaźnik czasowy i stycznik.
Kolega jest skromny w swoim opisie, bo nie wiemy czy to ma być sterowane. No, ale potrzebny jest zasilacz 12V 4 A układ sterowania (przekaźnik, tranzystor wykonawczy) te urządzenia sterowane z "czegoś tam".
http://www.elemarek.republika.pl/schemat... To schemat sterowania silnika trójfazowego.
Problem ze sterownikiem silnika, pompa paliwa uruchomiona, brak sterowania przekaźnikiem rozrusznika z wyjścia sterownika ( przewód fioletowy/biały pasek) silnik odpala więc zamykam.
Jaki sterownik skoro , ma jeden wentylator i przekaźnik jak widać sterowany z ecu silnika.
http://obrazki.elektroda.net/13_12787718... Mając kilka przekaźników zrobiłem taki układ,który sprawuje się dobrze przekaźnik ma podtrzymanie do momentu zadziałania wyłącznika krańcowego.
Coś to nie tak, bo przekaźnik j59 zapina tez zasilanie na bezpieczniki 40 42 i 49. Czyli np. dmuchawa i przednie wycieraczki. Nic nie wspominasz że tego brakuje czyli przekaźnik i jego sterowanie muszą być dobre. Na pewno odpalasz silnik do szukania tego prądu na f41 ? Już było pisane że przekaźnik uruchamia silnik, czyli praca silnika.
Po wymianie przekaźnika od sterowania silnikiem pralka zaczęła działać.Dzięki za pomoc zamykam temat.
Cewkami tych przekaźników steruje minusem komputer silnika kiedy dostanie sygnał z czujnika położenia wału że silnik się kręci więc musisz to sprawdzać w trakcie kręcenia rozrusznikiem . Co do wtryskiwaczy to one też są sterowane minusem przez komputer silnika.
Jak możesz mieć między N i Faza 380V. Coś nie gra. Jak masz zasilany ten silnik, z gniazda siłowego? Jest to silnik w maszynie CNC odpowiedzialny za obrót magazynu narzędzi. Dodano po 4 ... .Wytłumaczy ktoś jak to działa i dlaczego takie rozwiązanie? Chyba przeceniasz specjalistów z forum "Elektroda". Myślisz, że siedzą tu znawcy, co telepatycznie...
Jak kolega wyżej napisał samochodzik jest zapewne przystosowany do określonego napięcia i sterowania silniczkiem mocy "ułamkowej". Możesz z 12V zrobić (dla układu elektroniki samochodziku)odpowiednie napięcie (np 7805- 5V) a silnik wycieraczek zasilić z 12V poprzez przekaźnik (a ten przekaźnik jest sterowany właśnie elektroniką samochodziku)
Oj kolego mam nadzieje, że silniki sterujesz poprzez przekaźniki lub styczniki. Proszę I01 I05 Q01 --I I---I/I-------------------( ) I02 I05 Q02 --I I---I/I-------------------( )
Witam, Większość prostych falowników ma możliwość obsługi hamulca ( ustawiane zwłoki czasowe dla hamulca z poziomu falownika, "podmagnesowanie" silnika przy luzowaniu sterowanie hamulca poprzez wyjścia cyfrowe falownika) Co do softstartu trzeba by było dołożyć przekaźnik czasowy do sterowania hamulcem Jeżeli układ nie jest układem podnoszenia, to wystarczy...
schemat sterowaniem przekaźnika silnika przekaźnika termicznego silnika sterowaniem kierunkowskazami
formatowanie niestandardowe excel adapter wattage citizen swift
Ford Maverick 3.0 V6 2006 – czy automatyczna skrzynia biegów pasuje do modelu 2003? Panasonic Lumix DMC – komunikat „Wyłącz aparat i włącz ponownie”, blokada obiektywu, naprawa