Przekaźniki muszą być do zmiany polaryzacji.Z alarmu jest sterowanie masą a w VW jest sterowanie plusem.Czyli prosto mówiąc musisz zamienić minus na plus.I do tego są te przekaźniki.Chyba,że masz alarm gdzie ustalasz sobie sam polaryzacje.
Pewnie przekażnik sterujący migaczami się skleja.Trzeba go odszukać i wymienić.
Centralny zamek sterowany jest pneumatycznie. W instalacji jest powietrze. Razem z pompka jest centralka - w jednej obudowie. Koszt około 100zł.
bo tam jest sterowanie plusem i minusem
a niejest tam sterowanie po can sterowniki wykonawcze w drzwiach
witam dzięki za info ale może wiesz czy podpinając pod klape będą domykać się szyby i jakimi napięciami jest sterowany centralny.
trzeba zrobić specialny układ z przekaźników żeby mozna było sterowac centralnym np z alarmu, chyba ze kupisz alarm z wbudowanym sterownikiem zamka to tylko podepniesz go!!! Ja w mercu terz mam pneumatyka i kupiłem MAGICAR 440 i jestem bardzozadowolony, centralny bardzo prosto podłaczyc z takim alarmem!!! !!! !!! Ale słyszałem ze w passacie jest więcej...
Panie fioletowy on nie ma zamka i chce go założyć a nie dołożyć sterowanie.
witam i dziękuję za szybką odpowiedz na zadany temat. co do pneumatyki to w tym passacie napewno jest zamek centralny oryginalny sterowany elektronicznie. zaraz ściągne sobie schemacik i spróbuje coś pokombinować. czy coś z tego wyjdzie dam znać. Narazie Dziekuje
Oczywiście, że jest możliwe podłączenie centralnego aby sterować go pilotem. Ja zrobiłem to przez centralkę alarmu i dodatkowy moduł sterujący centralnym (w passacie masz centralny pneumatyczny i czas sterowania trzeba wydłużyć do 3 sekund). Centralka alarmu musi mieć sterowanie centralnym zamkiem. Podłączasz ją według schematu. Dwa przewody sterujące...
- czy nie muszę wpiąć się gdzieś w wiązkę od panelu w drzwiach gdzie rygluje drzwi od środka? Sterowanie zamkiem podłączasz wewnątrz drzwi kierowcy: zamykanie - czerwono/zielony - pin24 otwieranie - czerwono/niebieski - pin 4 - jak podpiąć komfort (domykanie/otwieranie szyb z pilota) Sterowanie domykaniem szyb podłączasz wewnątrz drzwi kierowcy: domykanie...
Moduł komfortu służy jako odbiornik pilota, sterowanie lampką oświetlenia wnętrza i klapą bagażnika, niczym więcej. Można go wypiąć, a centralny zamek z kluczyka i sterowanie szybami muszą działać dalej. Mało z tym, będzie działać nawet domykanie i otwieranie szyb z zamka drzwi kierowcy.
Problem zazwyczaj leży w drzwiach kierowcy gdyż ten zamek jest sterujący , a tu kontrola kabli w przelotce drwi , kontrola czy cięgno - linka do klamki jest sprawna (linka częsty przypadek w Passatach)
W drzwiach kierowcy lub na lewym słupku- trzeba wpiąć się w przewody czerwony z żółtym paskiem i czarny z białym paskiem(trzeci przewód w tej wiążce ma kolor czerwony -jest na nim stale +12V).Zamek sterowany plusem,więc współczesne sterowniki nie będą pasować,trzeba zastosować tzw.przekładkę na przekaźnikach tzn.minus ze sterowania ma sterować przekaźnikami...
Dzięki za pomoc , na forum szukałem ale nie jest to takie proste a zależy mi na czasie . A jaki przekaźnik gdy się okaże że sterowanie plusem. Zamykam post.
Jesli kots ma bardzo prosze o schematy podlaczenia centrali z angielksiej instrukcji. Ja niestety mam polska i nie bardzo wiem jak podlaczyc alarmik do centrali w fordzie (sterowanie chyba +). Jedni radza mi abym kupil przekaznik zamieniajacy - na +. Tutaj czytam ze jednak da się podlaczyc magicara 440 bez przekaznikow .... pomocy !!!!! Witaj!!! NMarysowałem...
strony nie są zamienne w okablowaniu trzeba było przełożyć tylko sterowanie z panelu na drugą stronę
Zamek jest sterowany z pilota nie z kluczyka, a siłowniki są oryginalne.
Sterowanie 4 szyb. Jak to zmienić w komforcie?
Rób jak uważasz próbówka też powie prawdę steruje 4 i 6 masą
Bagażnik sterowany jest z tego czarnego pudełka co jest pod nogami kierowcy, jak tam jest zgnite to klapa działać nie będzie Jasne, jak najbardziej masz rację. Jadnak że trzeba sprawdzić przelotkę bo być może ona jest winna. Jeśli nie zadziała podana przeze mnie metoda to w module jest przekaźnik odpowiadający za sterowanie bagażnikiem.
pewnie mastery w dwóch drzwiach, albo wiązki - wypnij sterowanie i zasymuluj - wtedy będziesz miał pewność. pozdrawiam
Widocznie twój sterownik c-zamka nie jest przystosowany do pracy z dwoma rodzajami sterowania czyli centralki alarmu i siłownika sterującego w drzwiach. Musisz więc zmienić sterownik albo odłączyć sterowanie drzwi i sterować wszystkie drzwi jedynie pilotem
Witam. Czy w passacie rocznik 98 (B5) aby wysterować elektryczny centralny zamek z ryglowaniem potrzebne są dwa impulsy czy jeden, z opornikirm 180 Ohm czy tez bez. Pozdrawiam
Po problemie. Pod nogami kierowcy kable zaśniedziałe, w tylnych drzwiach lewych przetare kable w wiązce i przy otwieraniu lub zamykaniu drzwi paliły bezpiecznik i przez to myśle było słychać przekaźniki w drzwiach a nie zamykało. A klapka wlewu również ma sterowanie z tego samego bezpiecznika i już działa. Dzięki wszystkim.
Czy te auto powinno mieć sterowanie radiowe zamków 3B0 959 796 "centralna jednostka sterująca dla systemu komfortowego dla modeli ze zdalnym sterowaniem radiowym systemem centralnego zamka" 3B0 959 800 "centralna jednostka sterująca dla systemu komfortowego dla modeli ze zdalnym sterowaniem radiowym systemem centralnego zamka"
Mam passata z 97 roku - wersja kombi TDI. Passat ten ma seryjnie założony centralny zamek, jednak bez zdalnego sterowania.. Jak założyć takie sterowanie ? Gdzie najlepiej się podpiąć tak, żeby było najmniej problemów z rozbieraniem auta ? Słyszałem, że Passaty z tego rocznika mają sterowanie zamkiem z +, jesli mam centralke pilota, sterującą masami...
działa tylko zamykanie auta, a otwieranie nie Jakiej wartości rezystor zastosowałeś ? Gdzie podłączyłeś kabel masy ? Jakiego producenta / model sterownika centralnego zamka zamontowałeś ? Jeżeli nie potrafisz podłączyć sterownika "w kabinie", to zdemontuj boczek drzwi kierowcy i podłącz sterowanie impulsami masy na dwa przewody czerwono/zielony i czerwono/niebieski...
witam mam maly problem otoz od dluzszego czasu doszukuje sie w passacie 99r kabli ktorymi steruje sie centralny zamek i do tego jeszcze kabla na ktorym jest jakis sygnal np do lampki celem podpiecia czujnika otwarcia dzwi autko ma fabryczny centralny w kluczu a ja chce zeby pilot od al tez zamyka i otwieral z gory dziekuje
sterowany dwoma masami czerwono-niebieski i czerwono-zielony w drzwiach.
Witam, niedawno kupiłem autoalarm Inferno, który posiada sterowanie centralnym zamkiem sygnałem masy. W moim passacie b3 z 91 r. mam pneumatyczny centralny zamek sterowany dwoma przewodami +12V. W instrukcji od alarmu mam tylko schemat podłączenia pod pneumatyczny centralny sterowany jednym przewodem. Przekombinowałem ten schemat na sterowanie pneumatycznym...
Wiem, że temat juz kilka razy wałkowany, ale nie znalazłem rozwiazania problemu. Prawa strona w passacie nie działa tzn nie działają zamki centralne. Rozbierałem juz zamki przelutowałem, kupiłem tez nowe i nic. Moduł komfortu wyglada bez zarzutu. Wiązki w drzwiach przejrzałem. Zasilanie na wtyczkach od zamków jest. Błąd z modułu komfortu to niezrozumiały...
Jaki kompresorek jak w B5 zamek jest sterowany całkowicie elektrycznie, przelutuj zamek w drzwiach a usterka zniknie. Urwane luty w zamku drzwi kierowcy to powodują.
Witam.Mam Passata B3 a w nim c.z pneumatyczny z 7 przewodami. Czerwony Różowy Czarny zielonym paskiem Biały Czarny z białym paskiem Popielaty z czerwonym paskiem Popielaty z zielonym paskiem Alarm mam sterowany plusami. Proszę o pomoc jak to połączyć.
Passat B3 nie miał oryginalnie alarmu sterowanego pilotem (tzn miął sterowany pilotem na podczerwień ale to bardzo rzadki przypadek). Zapewne jest to jakiś uniwersalny, podpięty pod fabryczny centralny zamek. Pokaż zdjęcie jaki to pilot, jaka syrena, i poszukaj sterownika w okolicach skrzynki bezpieczników. Wtedy dopiero można coś pomóc.
Kupiłem pilot do centrala, bo już mnie męczy heblowanie kluczem. Chciałbym się podpiąć przy pompce w bagażniku(wersja kombi) bo najprostszy dostęp. Kto podpowie jak jest sterowany centralny i ewentualnie prosiłbym o schemacik, ewentualnie kolory przewodów. Pozdrawiam - Adam G.
Sterowanie minusem. Sprawdź przewody brązowo/niebieski(zamykanie) i brązowo/zielony(otwieranie) wychodzace z centralki centralnego zamka. Zamykanie przez opornik 180 Ohm
witam.nie pamietam jak to jest w audi alle w passacie pod dywanem pod nogami kierowcy jest sterowanie centralnym(czarna puszka) itp.mialem podobny problem nic nie dzialalo a jak odpalilem auto to niedzialal centralny i wyl wiecznie alarm jak otworzylem drzwi a nie wlaczylem zaplonu.pozdrawiam
W passacie 98 jest już niebeskie podświetlanie, także tu analogu już nie ma. Podaj nr modułu komfort, czy wogóle moduł "widzi" sterowniki tylnych drzwi? I jeszcze jedna istotna rzecz-Twój moduł jest zakodowany na dwoje drzwi i należy zmienić w nim kodowanie na 4. Póki tego nie zrobisz, nic nie ruszy. Normalne jest, że chwilę po włączeniu zasilania szybę...
rdt odpowiadam na Twoje pytanie czy udało mi sie go włączyć? TAK !! jak nie wieżysz to zapraszam na pokaz,masz wsad do Atmegi8 przeanalizuj go jak kumasz odrobine Bascoma jest prosty jak konstrukcja cepa,tylko tam gdzie jest w programie napis tu mój numer musisz wstawić swój :) Cały moduł działa w VW passacie gdzie zamek centralny jest pneumatyczny...
Mało prawdopodobne aby w oryginalnym zamku pneumatycznym była taka usterka.Przyglągnij sie dokładnie jak jest w tej klapie.A czy napewno przed wymianą mastera było dobrze.Na prube bym podłączył spowrotem ten siłownik co był (tak w powietrzu) i sterowałbym nim i to coś Ci już powie. Pozdr.
Przede wszystkim: który to Passat? I co ma obsługiwać ten alarm? Samo zabezpieczenie? Czy także centralny? Otwieranie elektryczne tylnej klapy? Domykanie szyb? I jaki centralny masz w aucie? Jeśli pneumatyk, to w niektórych alarmach trzeba stosować dodatkowe moduły sterujące. Czy planujesz dodatkowo funkcję antyporwaniową, panic? Jeśli to passat z pilotem...
Ja również rozwiązałem problem z moim centralnym. Problemem okazał się moduł sterujący od centalnego w lewych tylnych drzwiach. Po wymianie z modelu '01 (ze wzgledu na niższe zurzycie) centralny powrócił do życia. Odnosnie tylnej klapy - no cóż - tu już było uszkodzenie mechaniczne sterownika klapy (małe szare pudełeczko). Problem rozwiązany - wszystko...
Trochę nie logicznie napisałeś o co ci chodzi. W passacie b5 centralny zamek steruje moduł komfortu znajdujący się w plastikowej skrzynce pod dywanem pod nogami kierowcy. Antena jest w słupku ale nie pamiętam którym. Piloty centralnego się dopasowuje komputerem diagnostycznym. wchodzisz w moduł komfortu (adres 46) później dopasowanie w drugim kanale...
Zrobione. Sterownik jest w przednich drzwiach kierowcy, i wystarczy wpiac sie w 2 przewody idace do silownika i podajac mase mamy sterowanie. :) Domykanie okazalo sie rowniez banalme mimowszystko dzieki :) Pozdrawiam Temat zamkniety.
Masz źle zakodowane ECU - Hmm czyli? Możesz mi to objaśnić? Sprawdzałem czy jest zalany i wiązki teżsprawdzałem. Polutwałem tu i tam. Hmm co przeszedł: Wymianę prawego silniczka odsuwania szyby. Reszty nie wiem, kupiłem go używanego:) Dodano po 2 Hmm ale przecież ECU to komputer sterujący silnikiem a nie modułem komfortu.
sterowanie tym zamkiem nie jest takie proste tam jest magistrala cyfrowa,a wilgoć odpada -sprawdzałem,pozatym wszystko działa bez zarzutu dopuki nie włączy się zapłonu
Trochę źle napisałem, centralkę mam, ale bez sterowania z kluczyka tylko z zamka. A dołożona mam żeby sterować kluczykiem. Czyli jeśli ja mam 4 elektryczne szyby to nie będzie problemu z modułem tak? Jak Ty chłopie kręcisz. Jak sterujesz centralnym z zamka? - chyba właśnie kluczykiem jak go włożysz w bębenek. Nie myl pilota z kluczykiem bo to co innego....
Witam wszystkich . Mam taki problem z zamkiem centralnym w wv passat b4 2002r. nie mogę sterowac z kluczyka wymieniłem juz modul komfortu i jest bez zmian,moze jest ktos kto mial juz podobny problem. z góry dziekuje gg-244626
Zielony i szary sterowany plusem, musisz dołożyć dwa przekazniki gdyż SEO steruje masami i wydłużyc impuls na zmknij (wprogramuj komfort) i będzie działać.Na drugi raz uzyj opcij szukaj temat juz był..
passat sterować centralne passat centralne passat sterować
odbieranie danych rs232 styki kontaktron prąd rozruchowy silnik
siemens iq800 suszarka philips vr171
SmartGPS SG732 – aktualizacja map TomTom, MapaMap, OSM krok po kroku Miele W2241 Power Board: Original FET/Triac Types and Insulating Pad Details