Witam. Nie miałem okazji montować akurat w Tico ale małe doświadczenia już mam. Przede wszystkim musisz sprawdzić czy alarm może sterować centralem (99,99% że może). Kupując centralny zamek dostaniesz w komplecie siłowniki, kable i centralke. Wszystko do zmontowania wybitnie intuicyjne, kable łączysz kolorami, no problem. Siłowniki są montowane do cięgien...
domyślam się że chodzi o utko które posiada centralny zamek jeżeli autko sterowane jest minusem to kupujesz diode mrugającą dłuższą nóżkę podłączasz do plusa a krótszą do przewodu a zamka centralnego na jednym przewodzie po zamknięciu pojawi się minus napisz jakie autko
zwykłe centralki zamka działaja tak że ;pojawienie sie na wejściu chilowego lub ciągłego minusa powoduje wyzwoleni na 0,8 sec siłowników i np. zamek sie zamyka.potem pojawienie się na drugim minus analogicznie -otwiera (uwaga jeśli podasz na obydwa lub je zewrzesz to napiecie idzie na silowniki przez cały czas zwarcia)Więc jesli masz tylko jeden kabelek...
Witam Mam alarm Silicon BAS montowany dodatkowo oraz centralny zamek (1+3) dzialajacy z klucza w drzwiach. Z.C. posiada sterowanie za pomoca dwóch "-". Alarm Silicon nie ma wyjscia na sterowanie zamkiem dwoma "-", ale posiada jedno wyjscie na którym pojawia sie "-" w momencie uzbrojenia alarmu. Jaki zastosowac układ (prosty i nie drogi) by wykrywał...
...tak jest , podaj typ cheetaha , z reguły w alarmach cheetaha są dwa kabelki podające minusy do strowania zamkiem centr . , na jednym minus - otwórz - impuls , na drugim minus - zamknij - impuls ; ja jeszcze nie widziałem alarmu cheetah podający sygnały do zamka centr . na jednym przewodzie . prawdopodobnie kabelek który bierzesz za strujący zamkami...
Sterowanie minusem
Zakładałem w nowych Accordach alarmy...Jeśli założyło się alarm ,który miał sterować centralnym zamkiem pojawiały się właśnie takie problemy...Ja zawsze zakładałem alarm ,który brał sygnały z instalacjii w tym aucie do uzbrajania i rozbrajania.Sygnały pochodziły od sterownika centralnego zamka. Problem jest tego typu, że w tych autach zamek"trzyma "...
Witam. Od kilku dni męczę się z instalacją centralnego zamka w swoim samochodzie Ibiza 97r. (zamek pneumatyczny). Auto kupiłem bez pilota, zamek otwierało się z kluczyka.. na początku chodziło dobrze, potem zaczęły się problemy, raz na czas nie otwierało/zamykało drzwi pasażera, bagażnika, wlewu paliwa... Potem wysiadło na dobre nic nie działało. Bagażnik...
witam wszystkich mam taki problem i prosiłbym o pomoc jakąś podpowiedź a mianowicie mam audi a4 1,9tdi 1995r i alarm forteca do sterowania centralnego zamka użyty został sterownik firmy AMT top 27 uszkodzony został w nim jeden z przekaźników dlatego chciałem go wymienić na sterownik też AMT unster aby dodakowo sterować domykaniem szyb i tu wynikł problem...
niebiesko-biały pin 15 czerwono-biały pin 19 czerwono-żółty pin 11 niebiesko-żółty pin 17
Tak podłączenie ze schematu ,,zamek sterowany minusem,,Proböwką musisz wyłapać dwa kable-jeden zamyka a drugi otwiera.
Zamek w passacie sterowany jest plusem,najlepiej znaleść przewody od sterowania zamka przez kontrolke, jeden koniec kontrolki podłanczasz do plusa a drugim wkuwasz sie w przwody w lewym słupku od kierowcy. Jaki masz alarm ? Możliwe że masz sterowanie centralnego zamka minusem musisz założyć w tym przypadku przekaźniki. Życze powodzenia.
Jak większosc uniwersalnych centralnych zamków sterowanie na białym i brazowym wyzwalane minusem.
ford ma jeden stały plus a podajesz na dwa pozostałe naprzemian minusy
Podłączałem kiedyś taki sterownik i też miałem problem jak dobrze pamiętam to trzeba złączyć ze sobą po 2 przewody nie pamiętam jak to powinno wyglądać ale coś takiego np: żółty żółty z paskiem, minus- biały sterowanie otwarcie pomarańczowy pomarańczowy z paskiem minus- biały sterowanie zamknięciem
Jeżeli jest to BAS (nie Bas plus), to nie ma sterowania CZ, musisz zastsować moduł zamka sterowany 1 minusem (pomarańczowo-czarny) do blokady zapłonu.
Pomarańczowo/biały i fioletowo/biały do masy, pomarańczowy i fioletowy-sterowanie minusami
Zamek sterowany jest minusami musisz zastosować rezystor 180 Ω dołaczony do przewodu żólto - niebieskiego (0,35mm² ) i to jest otwieranie centralnego(podanie minusa przez rezystor) a podanie minusa na przewód żółto -niebieski powoduje zamknięcie (sterowanie poziomami)
Dobrze kombinujesz, będzie działać. Sterowanie "-" /minusem/.
W drzwiach od kierowcy jest siłownik do zamka. Do siłownika wchodzą trzy kable . Jeden to plus , środkowy to sterowanie a trzeci to minus. W zależności czy zamykasz zamki , czy otwierasz to na środkowym (sterowanie) pojawia się minus przy zamykaniu lub plus przy otwieraniu . Jeśli twój Autoalarm ma wyjscie na sterowanie centralnym to napewno ma wyjscie...
Cienki przewód żółto-niebieski. Sterowanie plusem i minusem przemiennie.
to do siłowników elektromagnetycznych sterownik, od prawej strony kostki: czerwony+, czarny-, niebieski i zielony jest do siłowników wykonawczych, oraz z pozostałymi przewodami do siłowników sterujących, jeśli chcesz podłączyć dodatkowo sterowanie pilotem to otwórz/zamknij realizowany jest przez te dwa białe z lewej, tylko nie pamiętam który otwiera...
Jest to zamek sterowany minusem. Weź kawałek kabla z bezpiecznikiem rozłącz złączkę na łączeniu drzwi z karoserią. Jeden koniec kabla do masy a drugim sprawdzaj kolejno w gnieździe wyprowadzenia. Powienieneś natrafić na dwa kable które będą powodowały otwieranie i zamykanie drzwi. Uwaga!!! Gdy będziesz to robił wyłącz radio!!! podłączenie minusa na...
Wyjścia podłączasz pod światła .Zielony i fiolet razem do plus (stały) i druga taka para do świateł. Układ sterowany jest plusem i minusem czy tylko plusem? Wejście podłącz pod przewody sterujące siłownikiem centralnego zamka , światło oświetlenia kabiny lub kierunkami :) zależy czym jest sterowany układ.
Tam wpinasz sie w klawisz sterowania zamkiem. Sterowany minusem. Jak podłąxzyleś?
zrobiłem sterowanie centralnym zamkiem do alarmu który podaje plus do zasilania dodatkowych czujników wykorzystując na wstępie przekaźnik który podaje naprzemiennie minus do czasowych mas JPG. Problem polega na tym że w chwili załączenia alarmu ten przekaźnik musi stale pracować co wiąże się z jego nagrzewaniem i gdyby uległ uszkodzeniu przekaźnik lub...
Witam Jesli sterowanie zamka jest plusami to trzeba zastosować 2 przekazniki bo większość alarmów steruje minusem zamki.
Era9999 nie powiem ci czy tak jest. Co do Felicji to jest sterowany minusem ale które przewody niestety musisz sam miernikiem poszukać przy przepuście od drzwi kierowcy. POZDRAWIAM
sterowanie zamkiem wtym modelu minusem jak wstarszych modelach czy can
Witam. jest tam typowy centralny zamek sterowany dwoma minusami. Znajdz 2 kable wychodzace z przelotki drzwi kierowcy: - brazowo/bialy otwieranie - brazowo/czerwony zamykanie Podepnij do kabli od centalki sterujacej, wpinajac sie w oryginalne a nie przecinajac je i gotowe :) pozdrawiam
czerwony-zasilanie czarny-masa zielony,niebieski-na przemian plus-minus biały i brązowy do mastera sterowanie
Załączam opiskę
Sterowanie minusem
Minus czy plus steruje zamknięciem centralnym w Hyundai Coupe 2.0 2003 r.?
to by trzeba była zacząć od początku instalacja centralnego zamka składa się z: siłowników 2 lub 5 przewodowych i sterownika!! siłowniki 2 przewodowe można pominąć bo tylko + i - jest w nich natomiast , w 5 przewodowych są 2 przewody do rychu sterownikiem + i - (niebieski i szary) na przemian, czarny jest to stała masa a biały i brązowy są sygnałami...
Dołożony zamek centralny sterowany dwoma minusami do oryginalnej pompki centralnego i śmiga 👍
Witam-pytanie do instalatorow autoalarmow: Centralny zamek w skodzie Felicia jak jest zrealizowany-sterowanie ,,plusem" , ,,minusem",kolory przewodow?????. Poazdrawiam. Mariusz
Witam Chciałbym żeby ktoś mi pomógł podpiąć uniwersalny sterownik centralnego zamka do Xsary I 1.4 z 2000 r. Sterownik to BX30, sterowanie plusem lub minusem. Wg schematu zamek jest sterowany masą, ale patrząc na oznaczenie na schemacie, nie wiem czy jest sterowany przez impuls czy zwiera na stałe do masy? Gdzie najlepiej podłączyć to wszystko? Będę...
To proste,w stanie że tak powiem spoczynku przewód niebieski przewodzi poprzez przekaźniki w centralce, więc kluczyk działa.Kiedy centralka dostaje polecenie otwarcia bądź zamknięcia zamków niebieski przewód zostaje rozłączony a na końcówkę sterującą pompy(znów niebieski przewód) jest podawany plus bądź minus :)
w starej centralce zostały mi dwa kable W starej, na głównej wtyczce, czerwony to B+, a zielony idzie na krańcówki drzwi. 2 boczne przewody j/w. Tyle tylko, że w CRV sterowanie zamkiem odbywa się jedynie minusem, a sam sterownik centralnego jest w drzwiach kierowcy.
Do sterowania są wykorzystywane następujące piny oraz przewody w zamku od drzwi kierowcy: 7 - niebieski/czerwony 6 - biały/czarny 8 - brązowy/czarny/żółty. Sterowanie minusem. Który kolor odpowiada za daną funkcje należy sprawdzić samemu, dlatego podałem również numery pinów, gdyż czasem kolorystyka może być inna.
Masz sterowanie dwoma minusami - biały i niebieski np. przy przelocie kabli z drzwii, wyżej żółty większy przekaźnik to sterownik zamka.
Witam chciałbym się zapytać gdzie szukać sterownika centralnego zamka w ford fiesta z 1996? i jak jest sterowny centralny zamek plusem czy minusem?
wiązka drzwi kierowcy, cienki przewód żółto-niebieski. Sterowanie plusem i minusem przemiennie. Koledzy przecież wyraźnie napisali
Wpinamy się w odpowiednie przewody idące do centralki.Zamyka z obu zamków? Cienki brązowobiały i brązowoczerwony to zamknij i otwórz,gruby brązowy to masa,gruby czerwony to plus. Na uniwersalnej łączysz według opisu STEROWANIE MINUSEM.
Model W-168 ma sterowanie dwoma minusami.
Zastosuj podłączenie fig.#3 jeśli masz zamek sterowany impulsem minusa.
Pomoże ktoś ? Jak sprawdzić pobór prądu ? bo kabel mam jak probówka dotkne klapa się otwiera zamek . Fioletowy Kanał dodatkowy (-) 300mA wygląda że sterowanie minusem a chyba u mnie zamek klapy Sterowany plusem. Sprzedawca z Allegro mi napisał. Można jeżeli jest sterowany masą i pobór prądu nie przekracza 150mA, inaczej mozna uszkodzic sterownik. Minus...
Przy słupku od str kierowcy na dole tam gdzie wchodzą kable do drzwi sterowanie minusem.
Przekaźniki muszą być do zmiany polaryzacji.Z alarmu jest sterowanie masą a w VW jest sterowanie plusem.Czyli prosto mówiąc musisz zamienić minus na plus.I do tego są te przekaźniki.Chyba,że masz alarm gdzie ustalasz sobie sam polaryzacje.
centralny zamek sterować minus sterować minus sterownik zamek sterować minus podłączyć
flash 17mb95 schemat zwrotnicy głośnikowej spryskiwacz przekaźnik
tester wtryskiwaczy tester wtryskiwaczy
Szuflada na drzwi lodówki Mastercook LCB-1020FNF – dostępność i zamienniki Nissan Qashqai J11 – interfejs diagnostyczny OBD-II, ELM327, CONSULT-III, multimedia CAN